Hemfresh AB

4.1

38 omdömen om Hemfresh AB

Ida G
Skrev om Hemfresh AB

Har varit och är fantastiskt nöjd med Hemfresh … i många många år

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 188 omdömen 4.9 av 188 omdömen

Jonatan W Jonatan W
MARIA A
Skrev om Hemfresh AB

Kan varmt rekommendera hemfresh! Lena på hemfresh har hjälpt oss med städningen i många år nu!

Alvaro O gillar detta
Kerstin S
Skrev om Hemfresh AB

Jag är så nöjd med Dilfuze på Hemfresh som städar varje månad hos mig. Det är doftar så rent när man kommer hem på dagarna, ända tills hon kommer nästa gång.

Alvaro O gillar detta
Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Erik Viktor L
Skrev om Hemfresh AB

Jättenöjd med mina tjänster ifrån Hemfresh!

Clara T
Skrev om Hemfresh AB

Hej vi har anlitat Hemfresh de senaste fem åren och är jättenöjda. Alina har städat hos oss hela tiden och följde med oss när vi flyttade, Alina är noggrann och effektiv och vi har stort förtroende för henne, det är fantastiskt välstädat när hon är klar och hon håller alltid tiderna! Med fem barn, en hund och en katt som stökar till så har hon fullt upp med oss varannan vecka. Vi är så tacksamma kunder :-)

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2163 omdömen 4.7 av 2163 omdömen

Louise E
Skrev om Hemfresh AB

Jag har anlitat Hemfresh under många år. Lena som är hos mig gör ett fantastiskt jobb och det är underbart att komma hem när hon varit här. De är också väldigt snabba och noggranna med att meddela om det blir några förändringar.

DIANA H
Skrev om Hemfresh AB

Hemfresh är väldigt lösningsorienterade och vår städerska Zulfia är en dröm. Alltid fint och precis som vi vill ha det.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Martina N Martina N
LINDA W
Skrev om Hemfresh AB

Supernöjd med Hemfresh och speciellt Natasha som gör ett utmärkt jobb hos oss!

PER L
Skrev om Hemfresh AB

Vi har haft Marina som vår städare i flera år. Hon har alltid gjort ett utomordentligt jobb och vi är mycket nöjda med henne.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

JONAS V
Skrev om Hemfresh AB

Det är personen som gör det! Hemfresh AB är ett städbolag bland flera andra men tack vare Dilfuze som hjälpt oss i flera år är vi mycket nöjda! Stort tack för detta året Dilfuze!

VERONIKA A
Skrev om Hemfresh AB

Dilfuze från Hemfresh har hjälpt oss att städa varannan vecka i över tio år. Hon är noggrann, pålitlig, punktlig, och mycket serviceinriktad! Vi är otroligt nöjda!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

FRÉDÉRIQUE N
Skrev om Hemfresh AB

Så nöjd med Hemfresh, mycket flexibilitet med det bolaget (extra städd, eller avbokning), snabb svar, loyala städerskor, punktliga, och alltid kanon service! Vi har varit med Hemfresh i många år, första städerska har vi haft jätte läge. Tillbaka efter några år utomlands har vi kontaktat hemfresh igen och nu har Alina städdat i nästan 2år hos oss. Vilken glädge att komma hem efter henne: så fint gjort varje gång. Är Alina sjuk får vi alltid super bra vikarie som gör jobbet noggrant. Varmt rekommenderat!

BARBRO T
Skrev om Hemfresh AB

Vi har haft städning i ca 5 år, några olika städerskor som alla varit bra. Natasha har hjälpt oss i mer än ett år, huset är aldrig så fint som när hon varit här. Köket och våtutrymmena är en dröm. Hon är trevlig och pratar Svenska så vi kan ha en enkel konversation. Företaget är bra, inga problem om vi inte behöver städ alla tillfällen.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

SOFIA S
Skrev om Hemfresh AB

Vi har varit kunder hos HemFresh sedan 2011. Vi har alltid varit nöjda. Vår nuvarande städerska Alina har snart städat hos oss i fem år. Hon gör ett jättebra jobb! Ett stort plus för bemötandet. Lätta att ha att göra med!

Nina Minna Maria L

Varannan tordag är den bästa dagen för då dyker Mara upp och ansvarar för vår varannan-vecka-städning! Med trygghet lämnar jag mitt hem i hennes kunniga händer. Rekommenderar Hemfresh varmt!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Vivianne O
Skrev om Hemfresh AB

Vi har använt oss av Hemfresh för städning under flera år nu och är nöjda. Vi har fått bra bemötande från personalen som varit väldigt hjälpsamma vid bokningar samt snälla och trevliga städerskor. Så trevligt att komma hem till ett rent hem!

Kristina Ericsson

Tack för en mycket fint utförd storstädning hos min mamma. Det blev väldigt lyckat. Ni får det högsta betyget från mig. Tack till kontoret för ett professionellt bemötande och tack till dem två trevliga tjejer som städade :-)

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Anita Paradell
Skrev om Hemfresh AB

Personalen är vänlig men arbetet som du betalar för utförs tyvärr inte. Efter flera månaders påtalande att det inte var riktigt städat, som t.ex avtorkning av bord och våttorkning/dammsugning under möbler och liknande. Enligt senaste mejlet måste vi flytta fram sofforna för att få städat under dessa (20 cm fritt under) För att inte orsaka arbetsskadad rygg dammsugs inte heller under sängar och byråer. Varje påtalande har besvarats vänligt dock med ett antal undanflykter t.ex. att personen vid 2 tillfällen blivit hastigt...

Lars Olofsson
Skrev om Hemfresh AB

Jag och min familj har varit kund hos Hemfresh i över tre år och har alltid haft bra upplevelser med dem. Städningen är mycket bra och även personalen är väldigt trevliga. Vi är jättenöjda och rekommenderar dem starkt!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Cecilia G
Skrev om Hemfresh AB

Bra flyttstädningen! De höll vad de utlovade. Bra pris. Jag är jättenöjd.

Robert J
Skrev om Hemfresh AB

Jag var kund hos det största företaget i städhjälp branschen. Pga min ekonomi har försämrats bestämde jag mig att prova Hemfresh . Städerskan som jobbar hos oss pratar inte svenska bara lite engelska men hon är trevlig och gör ett suveränt jobb. Jag vill bara säga att jag är så jävla nöjd med städningen!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Jenny S
Skrev om Hemfresh AB

Mycket bra kundbemötande och så trevlig att komma hem till ett välstädad hem varje torsdag. Rekommenderar gärna!

Sussane E
Skrev om Hemfresh AB

Tack för att ni varit tålmodiga när vi strulade med nycklarna. Flyttstädning var mycket bra utförd och kundservice var fantastik. Rekommenderar starkt!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Maria D
Skrev om Hemfresh AB

Det kommer hela tiden oerfarna städerskor som inte kan ett ord Svenska eller Engelska och som byter jobb så fort de bara kan. De lovar "städningsgaranti" dvs att åtgärda det som inte är genomfört vid städningstillfället om man kontaktar de inom 24 timmar. Inget sådant händer, det är bara tömma ord. De bara beklagar för att städerskan "glömmer", inte hittar, mm. Ena gången glömmer de kasta soporna, andra gången glömmer de att städa handfatet, tredje gången glömmer de rengöra mikrovågsugnen, mm. Däremot glömmer de inte...

Alexandra
Skrev om Hemfresh AB

Använd ALDRIG denna tjänst, ni kommer tjäna mer på att bränna upp pengarna och göra städet själva. Wow, jag vet inte ens vad jag ska börja. Uruselt städ! Var tvungen att själv städa en timme efter då nycklarna skulle lämnas till hyresgäster några timmar efter. Skitigt golv, ej torkade lister, ej torkade dörrar, spishällen var inte ordentligt rengjord och ja kan fortsätta ett tag till med vad som inte var gjort bra eller ordentligt. De medel de hade använt för att städa ur ugnen hade runnit, men de hade struntat i att...

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Emelie Å
Skrev om Hemfresh AB

Har haft hemfresh i två år och är jättenöjd och belåten med min städerska, hon är fantastik! Kontakten som jag har haft med kundtjänst har jag fått alltid ett positivt bemötande.

Marie E
Skrev om Hemfresh AB

Rekommenderar Hemfresh väldigt starkt. Trevliga tjejer som städade hos mig och med mycket bra resultat . Det blev verkligen rent!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 446 omdömen 4.6 av 446 omdömen

Kristina O
Skrev om Hemfresh AB

Tackar Hemfresh för mitt rena hem och för en jävligt bra service! Jag tappade min nyckel och de åkte till mitt jobb och lämnade deras kopia. Rekommenderar verkligen det företaget!

Jelena K
Skrev om Hemfresh AB

Bara hemskt! Jättedålig kvalitet och kommunikation. Rekommenderar inte!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Barbro A
Skrev om Hemfresh AB

Tack för ert fantastiskt jobb. Rekommenderar er varm. Har varit kund hos er i Fyra år redan. Lena är väldigt duktig.

David F
Skrev om Hemfresh AB

Jag är en sån där jobbig person som säger precis vad jag tycker och har inga som helst problem med att klaga på något som jag betalt för så här kommer mitt helt ärliga omdöme om städningen: Jag är inte bara nöjd utan extremt nöjd. Vill samtidigt passa på att säga att Natalya är fantastisk och vi är så nöjda, massor med beröm till denna superduktiga person :-)! Och tack även till dig Jasmin som alltid svarar vänligt och proffsigt på alla mail. Jag kommer med glädje rekommendera er!

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Karin
Skrev om Hemfresh AB

Mycket nöjd med städningen. Jag kände ett stort förtroende för företaget redan från första kontakt med Hemfresh via telefon. Denna gång beställde jag en riktig storstädning och fönsterputsning inför en större fäst med gäster. Inga problem fick jag till svar, vi ordnar städningen åt dig. Två personer kommer klockan 09:00 kan du vara hemma och öppna? En minut i 09:00 kommer två glada, trevliga och motiverade anställda för att göra jobbet. Vi går igenom huset och inget värkar var några svårigheter. Jag åker till mitt...

Adam K
Skrev om Hemfresh AB

Vi borde verkligen ha kollat upp denna sida innan vi bokade. Ja, detta var verkligen ett skämt. Vi gick på en liknande nit för ett par år sedan. Var har alla duktiga städare/städerskor tagit vägen, de hade ju en yrkesstolthet. De 2 tjejerna från Hemfresh kom kl 10.15 och gick kl 12.55. Det är inte 3 timmar. Men det hade vaken jag eller min sambo koll på just då. När tjejerna gick var min sambo hemma och utan att titta efter mer noggrant tyckte hon det såg fint ut, och därmed godkände hon städningen. Hon var stressad för...

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Anders F
Skrev om Hemfresh AB

ETT SKÄMT...SOM GJORDE MIG LEDSEN I samband med att en ny hyresgäst skulle flytta in i min lägenhet behövdes en rejäl storstädning. Hemfresh rekommenderades av hyresgästens far - de hade städat hans kontor, "billigt och `ganska bra´" var hans omdöme. Här började mina varningsklockor att göra sig påminda. Jag var bortrest när detta skedde så den nya hyresgästen skötte det hela. Jag fick senare fakturan skickad till mig. 1003:- efter rut-avdrag, 3 timmar hade avsatts - jag hade väntat mig ett något högre pris. När jag...

Susan S
Skrev om Hemfresh AB

Provade hemstädning som resulterade i att en tavla Skadades och dessutom försökt hamra in nya hål för att hänga upp tavlan som dom tappade! Det är minst 4 olika hål. Sedan hade dom flyttat mina prydnadssaker på nya ställen, och 6 tavlor hängde snett. 1 sovrum struntade dom att städa . Dom kom 08:40 och började ca 9:00 jag kom hem 11:05 , då möttes jag av gap och skratt i min soffa! Det skulle vara 3 timmar men som jag vet så var det 2, 25. Jag undrar egentligen hur länge dom satt av tiden mycket var ostädat. Arbetsledare...

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Helena
Skrev om Hemfresh AB

Har hemstädning varje vecka 3 timmar med samma städerska. Mycket nöjd med städning. . Gör alltid ett bra jobb. Än så länge mycket bra kommunikation med Hemfresh. Svarar alltid snabbt på frågor och önskemål. Rekommenderar verkligen!

Håkan W
Skrev om Hemfresh AB

Vi provade i ca 1 år. Alltid samma städerska, vilket var bra. Mindre bra var att hon tidigt hade en tendens att komma sent och gå tidigt. Jag tog kontakt med Hemfresh, men fick ingen vidare respons. När städerskan sedan började gå 1 timma innan utsatt tid tog jag åter kontakt med Hemfresh. Dom sa att det det inte var något fel på deras tjänst och att jag istället borde boka 5 timmars städ. Om vi inte var nöjda kunde vi avbeställa tjänsten. Det gjorde vi omedelbart. Själva städningen var medelmåttig, kommunikationen med Hemfresh urusel.

Camilla
Skrev om Hemfresh AB

Jag anlitade Hemfresh för flyttstäd efter rekommendation av en kollega. Trevligt bemötande och bra tillgänglighet.Priserna är bra och städningen gjordes toppenbra. Jag är mycket nöjd!