Kvalitet i varje detalj.
I vår värld är det detaljerna som gör skillnaden. Oavsett om du har regelbunden hemstädning, bokar en storstädning eller en fönsterputs kan du lita på att vi levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt team består av noggrant utvalda och utbildade medarbetare som är lika passionerade som de är skickliga. Självklart med kollektivavtal och hållbara arbetsvillkor.
Att välja Hemfrid är att välja enkelhet. Vi sätter alltid tillgängligheten i första rummet. Oavsett om du vill komma i kontakt med oss, uppdatera dina städinstruktioner via appen eller använda dina timmar till en ny tjänst har vi gjort det enkelt. Vi gör det lätt att vara kund hos oss så att du kan lägga din tid på det som är viktigt för dig. Vi vill inte möta dina förväntningar. Vi vill överträffa dem.
  • Tryggt

Norra Källgatan 29, Västerås
3.8/5 av 180 omdömen
Stångjärnsgatan 2, Örebro

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar