Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge HusmanHagberg HusmanHagberg Haninge Handen

HusmanHagberg Haninge Handen

Dalarövägen 56, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Haninge och HusmanHagberg! Vi hjälper dig rätt på bostadsmarknaden här i Haninge och Västerhaninge. Vi har stor passion, bred erfarenhet och ser alltid till våra kunders bästa. Nöjda kunder är vad vi alltid strävar efter.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vi anpassar oss alltid efter dina specifika behov och är inte knutna till något försäkringsbolag eller någon bank. Kontakta oss så hjälper vi till med bostadsaffären, vi har koll på allt från lägenheter till villor eller radhus!

Läs vad 1 kund tycker om HusmanHagberg Haninge Handen

• Annelie H
    Annelie H skrev om HusmanHagberg Haninge Handen
    En förtroendeingivande och talangfull mäklare som till skillnad från många andra mäklare har drivkraft och 'sälj' i sig. Vi fick intrycket av att Mats gjorde sitt yttersta för att göra oss som säljare riktigt nöjda, och från vad jag fick erfara gällde detsamma för köparen.

Skönt att hitta en mäklare som är beredd att ge 100 % i sitt försök att göra mitt livs hittills viktigaste affär till min bästa (istället för att endast se det som ännu en slentrianmässig försäljning...)

Våra varmaste rekommendationer till både Mats personligen och till HusmanHagberg Haninge.

Dalarövägen 56, 136 45 Handen