Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten, sid 2

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar.

Vi behandlar patienter i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vanliga behandlingsområden är arm- och axelskador, ben- och fotskador samt rygg och nacke, vi har koll på de flesta kroppsdelar. Hos oss behöver du sällan vänta länge på en behandlingstid. Varmt välkommen!

Läs vad 286 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• Jerry S skrev om Idrottsskadeexperten
    Undersökning av ömmande framfot. Blev bra bemött av en person som lät trovärdig. Mina förväntningar gick ut på att ev kunna diagnostisera ett problem som jag hittills inte hittat riktig orsak till. Jag har efter undersökning och behandling kommit vidare, tycker jag. Behandlingen pågår så jag kan ännu inte sammanfatta men jag är nöjd så här långt. Läs mer
  • Jörgen K skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av frozen shoulder. Proffsigt & trevligt bemötande. Förväntade mig att behandlingen skulle hjälpa och det har den. Kunnig och pålitlig personal som känns rätt för mig. Läs mer
  • Mia F skrev om Idrottsskadeexperten
    Köpte hälkoppsinlägg lägg för hälsporre men tyvärr inte blivit bättre Läs mer
  • Jessica K skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket nöjd med kiropraktor behandling av min fot.
    Trevligt och bra bemötande. Lätt att få en tid. Läs mer
  • Lars G skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling för ryggskott.
    Blev väl bemött och fick tid snabbt. Fick förtroende för naprapaten, han verkade kunnig.
    Sammanfattningsvis har jag en positiv upplevelse, Läs mer
  • Frida H
    Frida H skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag är jättenöjd med mina besök hos idrottsskadeexperten. Bra bemötande och jag upplever att kiropraktorn jag träffade verkligen var mån än om att hjälpa mig och gå till botten med mitt problem (som blivit så mycket bättre sen jag träffade kiropraktorn). Läs mer
  • Lars Å skrev om Idrottsskadeexperten
    Det funkade så länge jagfick behandling Läs mer
  • Helene M skrev om Idrottsskadeexperten
    Är mycket nöjd med behandlingarna och bemötandet från alla på kliniken. Läs mer
  • Mats J skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har aldrig varit hos dem men kunde avboka utan kostnad med bara ett par timmars varsel. Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Idrottsskadeexperten
    Inlägg till skorna Bra med kombination att man kan köpa från butiken med lite rabatt i samband med att man besökt en sjukgymnast Läs mer
  • Ragnhild S
    Ragnhild S skrev om Idrottsskadeexperten
    Sökt för Mortons neurom. Fint bemötande av proffsig naprapat som även hjälpte mig med mina spända muskler.
    Jag var nöjd med behandlingen. Läs mer
  • Roberth G skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av belastning i höger ben som satte smärtan i knät som hade sin grund i höften.

Blev bemött på ett väldigt varmt och välkomnande sätt, både i telefon, på facebook och under mina besök.

Hela processen var mycket över min förväntan då man verkligen var i fokus, allt var bra strukturerat och organiserat. Snabb behandling och man fick information och råd inom varje moment. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabbt och smidigt att få tid.
    Efter 3 behandlingar inom en vecka var problemen borta. Läs mer
  • Kristina E skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabb och bra service och en riktigt bra kiropraktor! Läs mer
  • Helena S skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och trevlig personal. Fick bra hjälp Läs mer
  • Per B skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra o vänligt mottagande o bra behandling och effekt Läs mer
  • Forouzan M
    Forouzan M skrev om Idrottsskadeexperten
    Professional and very much dedicated Läs mer
  • Patrik A skrev om Idrottsskadeexperten
    Utmärkt rehabilitering av hamstring & ljumskskada. Helt Skadefri efter behandling. Läs mer
  • Vilda K skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt bra och kompetent. Hjälpte verkligen ned mina besvär.
    Synd att de tog fel på mitt namn o kallade mig Linda , även i sms om att skriva detta. Läs mer
  • Lotta B skrev om Idrottsskadeexperten
    Helt lysande både när det gäller bemötande och när det gäller behandling. Har fått oerhört bra och snabb behandling mot plantar fasciit. Läs mer
  • Peter L skrev om Idrottsskadeexperten
    Ett bra och proffsigt bemötande från första början. Läs mer
  • Johan L skrev om Idrottsskadeexperten
    Det var professionellt och man blev väl omhändertagen. Läs mer
  • Isabella F skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag besökte kiropraktor för smärta i knäna. Jag blev vänligt och professionellt bemött. Jag förväntade mig inte att knäna skulle bli bra på de fyra besök jag gjorde, men ena knät blev bra och jag har fått övningar för att åtgärda smärtan i det andra knät. Så jag tycker att företaget levde upp till mina förväntningar. Jag kan rekommendera företaget. Läs mer
  • Nicke E skrev om Idrottsskadeexperten
    Hade problem med smärta i armbågen och inte fått någon vidare hjälp av vårdcentralen. Fick utmärkt bemötande och är mycket nöjd med hjälpen jag fick. Läs mer
  • Karin M skrev om Idrottsskadeexperten
    Jätteduktiga. Fått hjälp med min fot. Fått bra övningar att göra mellan behandlingarna. Läs mer
  • Johan H skrev om Idrottsskadeexperten
    Kiropraktik, jag är nöjd med behandlingen. Jag tycker dock att det är dyrt med 600 kronor för 20 minuters behandling. Läs mer
  • Yvonne K skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra proffsig och förtroendegivande hjälp
    Sökte för problem med låsningar i ryggen..har blivit bättre men inte helt bra Läs mer
  • Lea R
    Lea R skrev om Idrottsskadeexperten
    Mina förväntningar har varit att få hjälp med gamla låsningar och en obalans i kroppen. Samt muskelknutor och stelhet.
    Bemötandet har varit professionellt och sympatiskt. Det har skett med tydlig återkoppling och förståelse av händelseförloppet. Jag är mycket nöjd med mottagningen och framförallt kiropraktorns yrkesskicklighet. Läs mer
  • Anna B skrev om Idrottsskadeexperten
    André har hjälpt och kommer fortsatt få hjälpa mig med min hälproblematik. Superbra ställe med kunnig personal. Trodde inte det skulle bli bättre i foten så fort som det ändå har gått. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lotta S skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag har sökt för hälsporreproblem och fått ett otroligt bra bemötande av Andre' Lysell. Har fått två behandlingar och träningsschema. Jag känner mig väldigt nöjd! Läs mer
  • Liam S skrev om Idrottsskadeexperten
    Super. Korta väntetider. Trevlig personal. Läs mer
  • Lars J skrev om Idrottsskadeexperten
    Har haft problem med Gubbvad, men fick hjälp direkt med att lösa det genom stötvågsbehandling. Mycket proffsigt på alla sätt Läs mer
  • Lena R skrev om Idrottsskadeexperten
    Från första till sista mötet har bemötande varit professionellt och trevligt. Läs mer
  • Anton H skrev om Idrottsskadeexperten
    Professional hjälp. Trevligt anläggning. Problemet jag hade åtgärdades fortare än jag kunde ana. Läs mer
  • David H skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och professionellt på alla sätt. Bara positivt att säga om mitt besök Läs mer
  • Petra J skrev om Idrottsskadeexperten
    Mkt bra bemötande på plats. Väldigt kunnig och hjälpsam! Jobbar fortfarande på rehaben jag fick. Så hoppas det hjälper! Läs mer
  • Daniel V skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt bemötande. Jag förklarade mitt problem för en herre på andra sidan luren som uppenbarligen var tillräckligt insatt för att rekommendera mig till en klinik som lagade mitt knä! Hade inte kunnat göra det bättre själv.. Tack! Läs mer
  • Bo J skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabbt och bra bemötande med mitt problem Läs mer
  • Johanna F skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag är mycket nöjd med kontakten med idrottsskadeexperten! Jag har själv idrottat på elitnivå många år och kände direkt att de hade koll på vad de pratade om och hög kompetens. Jag fick en snabb tid, bra behandling och träningsprogram och bra bemötande. Väl värt pengarna! Läs mer
  • Sonya G skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket bra service och behandling. Läs mer
  • Kerstin A skrev om Idrottsskadeexperten
    Jättebra bemötande när jag kom och hade smärta i höger fot. Kiropraktorn Ola Wimelius Verkade mycket kunnig och lyssnade verkligen . Gillade också den jättetrevliga receptionisten. Läs mer
  • Noa W skrev om Idrottsskadeexperten
    Barn med ont i knä, fotled & häl. Fick tid snabbt, trots att det var jul. Det var första gången hos kiropraktorn & på tre besök blev allt löst. Mycket trevligt bemötande, där problemen togs på allvar och övningar gavs för fortsatt hälsa. Läs mer
  • Rainer S skrev om Idrottsskadeexperten
    Nöjd med naprapatbehandlingen Läs mer
  • Monika S skrev om Idrottsskadeexperten
    Hjälp med ischias rehabilitering. Bra övningar! Läs mer
  • Kerstin D skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt bemötande
    Trevlig, kunnig o professionel terapeft Läs mer
  • Peter K skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt proffsigt bemötande
    Ställd Diagnos korrekt ställd
    Störvågsbehabdling samt kiriprakriska åtgärder leder till snabb förbättring samt förebygger ev framtida besvär Läs mer
  • Nils H
    Nils H skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt bra bemötande. jag fick kiropraktisk behandling för värk i knän och höfter.
    Jag hade naturligtvis hoppats bli bättre men i mitt fall är tydligen felet av det slag som måste undersökas av ortopedisk läkare och kanske röntgas. Läs mer
  • Pernilla F skrev om Idrottsskadeexperten
    Fantastiskt bemötande redan vid första telefonsamtal . Fick snabbt en tid. Proffesionellt bemötande vid ankomst. Trygg och lugnande miljö! Läs mer
  • Stefan C skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bea bra bra bra bra Läs mer
  • Julia E skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag blev bemött jättebra. Fick snabbt en tid och har fått en bra och proffsig behandling av kiropraktorn jag träffar. Läs mer

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm