Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Södermalm Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten, sid 2

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar.

Vi behandlar patienter i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vanliga behandlingsområden är arm- och axelskador, ben- och fotskador samt rygg och nacke, vi har koll på de flesta kroppsdelar. Hos oss behöver du sällan vänta länge på en behandlingstid. Varmt välkommen!

Läs vad 224 kunder tycker om Idrottsskadeexperten

• Hanna B
    Hanna B skrev om Idrottsskadeexperten
    Utmärkt rehabilitering av mina knän på Engelbrekts Kiropraktorklinik Läs mer
  • André I
    André I skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och professionellt bemötande. Fick hjälp med träningsövningar och rådet att vila vaderna minst en månad till efter det att vaderna känns bra. Läs mer
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Idrottsskadeexperten
    Varning

Vi mejlade dem på bokning@idrottsskadeexperten.se och sökte hjälp men fick aldrig något svar. Sök hellre någon annan om ni behöver hjälp. Läs mer
  • Julia C
    Julia C skrev om Idrottsskadeexperten
    Konstigt bemötande, ganska nonjalant beteende. Fick inget stöd ang. träningsprogram.
    Skrattade åt mig, kändes inte seriöst och hade dålig info om hur jag skulle gå vidare med rehabilitering. Läs mer
  • Leon S
    Leon S skrev om Idrottsskadeexperten
    Naprapatbehandling - knä. Andre hjälpte mig efter första behandling Läs mer
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte för en smärtande hälsena och var på två besök på Engelbrekts Kiropraktorcenter som var ytterst plågsamma. Kiropraktorn berättade inte vad för typ av skada jag hade, utförde behandlingar vars syfte jag inte förstod och bad mig köpa rehabsaker för en dyr penning. Efter mitt andra besök bestämde jag mig för att uppsöka hjälp någon annanstans. Jag har inte hört ett pip från kiropraktorn sedan dess, vilket i min värld är högst märkligt. Sämsta tänkbara upplevelse med andra ord. Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Idrottsskadeexperten
    Behandling av benhinnor med stötvåg Läs mer
  • Agneta C
    Agneta C skrev om Idrottsskadeexperten
    Blev bemött på ett professionellt sätt. Fick bra tips på hur jag skulle behandla min skada, ischiasproblem. Har blivit lite bättre men tyvärr känns det nu som om läkningsprocessen har klingat av. Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om Idrottsskadeexperten
    Återkom efter behandling !!
    Första träff bra och trevligt bemötande Läs mer
  • Porija M
    Porija M skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt bra mottagande och resultat efter behandling! Läs mer
  • Huga L
    Huga L skrev om Idrottsskadeexperten
    Mycket professionellt bemötande. Min son fick behandling med olika tekniker för tibia stress symptom på smalbenen ( "benhinneinflammation") Läkning och återhämtning fungerade enligt plan och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kent A
    Kent A skrev om Idrottsskadeexperten
    Dom är trevliga, men behandlingen är inte avslutad så jag kan inte säga att jag blivit hjälpt än Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Idrottsskadeexperten
    För fokuserad på tiden exakt på minuten så att han knappt kunde jobba över.
    En bra Chiropraktor arbetar tills det ör klart oavsett tio femton minuter hit eller dit.
    För fokuserad på sig själv trots att han sa motsatsen.
    Berättade om samarbete mellan oss ca tio ggr trots att jag sagt meddetsamma att jag förstått att självklart ska man samarbeta.

Ska man visa en övning som jag sen ska utföra hemma är det inte så proffesionellt att själv klättra upp på ett elementet i fönsternischer o ställa sig där o visa utan att ge mig möjlighet att prova tänkta övning själv.
    Troligen kunnig Chiropraktor men alldeles för självfixerad och inte alls mottaglig för vad jag berättade, trots att han sa att han lyssnade så visade hans agerande i vad han berättade man skulle göra för att bli bra att han inte lyssnat ett dugg.
    Lite förvånanade - trodde det skulle vara bättre, osäker på om jag återkommer.
    Ett professionell Chiropraktor som utger sig för stt jobba med idrottsskador borde vara mer kundvänlig på ett ärligt sätt o inte så otroligt egofixerad.
    Dessutom är det bra om man vid bokningen får rätt prisuppgift, även om trettio kr extra inte är så mkt procentuellt på det redan relativt fyra priset.
    Trots allt tror jag han var kunnig o fuktig men borde ändra sitt bemötande av patienter, ärlighet hinner längst. Läs mer
  • Ingela C
    Ingela C skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag kontaktade idrottsskadeexperten då jag misstänkte en "gubbvad". De var mycket snabba med att återkoppla och jag har sedan dess fått behandling på Engelbrekts kiropraktorklinik och är på god väg mot att bli helt återställd. Läs mer
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag hade stora förhoppningar men känner ingen förbättring. När jag fick vänta 10min för att jag var sen en morgon så hade de tagit in en annan patient istället. Jag kände mig inte så prioriterad och fick ändå betala fullt pris.

Känner mig mest dum och utnyttjad. Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt och proffsigt bemötande vid akut problem med ischias, fick snabbt bra resultat av besöken. Är mycket nöjd. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Idrottsskadeexperten
    Nöjd i alla avseenden. Fick en snabb återbudstid och fick relevanta råd och tips. Läs mer
  • Michael J
    Michael J skrev om Idrottsskadeexperten
    Det var enkelt att boka tid på telefon. Har haft ont i axlar och rygg eftersom jag har knutor. Jag har suttit dåligt på jobbet. Fick en tid ett par dagar efter att jag ringt.
    Bemötande var bra men däremot tyckte jag inte att jag fick den hjälp jag behövde. Fick knappt några tips på övningar jag kan göra själv och själva behandlingen tog 25min. Jag tyckte det var svindyrt för det jag betalade för. Läs mer
  • Max B
    Max B skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra, proffsigt bemötande hela tiden, har fått hjälp med behandling av hälsporre, har levt upp till mina förväntningar Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om Idrottsskadeexperten
    Trevligt ställe med kompetent personal och bra bemötande Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Idrottsskadeexperten
    Bokade tid via ert nr, fick då ett sms om att jag hade tid en annan dag än avtalad. Ringer då och kollar läget, blir tillsagd att jag hade två tider, först en ny tid som jag ej kände till sen den tiden jag bokat. Åker upp för den nya tiden, då jag kommer fram( åkt 12 mil enkel resa) är min tid borta, men det sköter engelbrektskliniken perfekt, får visserligen vänta en stund. Men klanderfritt skött av dem.
    Hade problem med en fot, fick massa övningar, det är nästa bra nu:) Läs mer
  • Meronn A
    Meronn A skrev om Idrottsskadeexperten
    Francis gör ett bra jobb med att identifiera symptomen och utarbeta en behandlingsplan. jag ger idrottskadeexperten högsta betyg Läs mer
  • Marius A
    Marius A skrev om Idrottsskadeexperten
    Snabbt och bra mottagande av kunnig personal med en bra dialog mellan oss och personalen. Läs mer
  • Sören Z
    Sören Z skrev om Idrottsskadeexperten
    Känns professionellt och effektivt. Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Idrottsskadeexperten
    Professionellt och bra mottagande. Sökte naprapathjälp. Trevliga lokaler Läs mer
  • Margareta V
    Margareta V skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande, bra förståelse för mitt problem. Hittade bra skor och bra formgjutna sulor.
    Men problemet med min häl kvarstår. Kan inte använda sko med häl utan smärta. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Idrottsskadeexperten
    Stor kunskap och trevligt bemötande med goda slutresultat. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Idrottsskadeexperten
    RIktiga proffs! Kände direkt att jag hade att göra med vettiga personer som var specialiserade. Läs mer
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag sökte till mottagningen för ont i skinka. Trevligt bemötande av både receptionist och kiropraktorn. Jag fick mycket information om hur min kropp generellt och bra tips på övningar.
    Jag är mycket nöjd med besök och behandling.

Kristina Läs mer
  • Monica R
    Monica R skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag fick snabbt en tid. Vid tillfället blev jag väl bemött och fick bra hjälp. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt å tydligt. Bra behabdling samt tips.
    Lyhörd Läs mer
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Idrottsskadeexperten
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Fick snabbt hjälp efter att ha kontaktat dem för mitt löparknä. Behandlingarna har hittills hjälpt och jag är mycket nöjd med den hjälp som jag har fått. Läs mer
  • Lars Z
    Lars Z skrev om Idrottsskadeexperten
    Inte nåt direkt anmärka på, men lite stressigt. För kort behandlingstid. För dyrt. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra och proffsigt bemötande från början. Får hjälp med rygg- och hälseneproblem. Behandlingen är pågående så om de lever upp till förväntningar visar sig lite längre fram. Som kund upplever jag att jag blivit trevligt bemött och positivt med en personlig behandlingsplan. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Idrottsskadeexperten
    Företaget säkert bra men tyvärr fick jag fel diagnos,
    ischias i stället för kontusion/trokanterit.
    Förvirrande att företaget kallar sig både
    idrottsskadespecialisten och ischiasspecialisterna. Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Idrottsskadeexperten
    Skickliga och trevliga. Kunde snabbt ställa diagnos, behandla samt ge bra råd om egen behandling/rehabträning. Läs mer
  • Christine S
    Christine S skrev om Idrottsskadeexperten
    Har fått ett mycket bra bemötande från den inledande bokningen av besök till själva behandlingen, som bestod av omhändertagande av en sk frozen shoulder, frusen skuldra. Läs mer
  • Zoher B
    Zoher B skrev om Idrottsskadeexperten
    mycket proffsigt.
    jag var nöjd med besöket.
    allt mycket bra Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt bemötande och snabb hjälp. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra & seriöst bemötande med tydlig förklaring på åtgärd av min skada (gubbvad). Bra behandling som givit ett bra resultat samt bra återkoppling/uppföljning! Läs mer
  • Ann P
    Ann P skrev om Idrottsskadeexperten
    Golfarmbåge
    Fick några nålar i armbågen
    Förslag ät voltaren och smörj på voltaren gel
    Gör en stretchövning.
    detta hade jag redan gjort på egen hand!
    Så någon hjälp var det inte!
    Detta kostade över 600kr
    Katastrof. Läs mer
  • Linn E
    Linn E skrev om Idrottsskadeexperten
    Bemötandet var väldigt bra, och det höll i sig genom hela behandlingen. Jag hade ont i ländryggen efter en kraftig överansträngning. Det tog tid att läka men jag var förvånad över hur stor skillnad behandlingen gjorde. Läs mer
  • Berit L
    Berit L skrev om Idrottsskadeexperten
    Jag kom med en "frozen shoulder" och en historik som innebär ett mkt sensibelt nervsystem. Jag fick från första stund en känsla av att behandlaren har lyhördhet och kompetens. Han anpassar behandlingen efter mina reaktioner och tillåter sig att ta mycket små steg. Jag har varit tre gånger och vet att detta tar lång tid. Läs mer
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Idrottsskadeexperten
    Över förväntan.mycket nöjd.resultat redan efter en behandling. Läs mer
  • Marielle R
    Marielle R skrev om Idrottsskadeexperten
    Fick snabbt en första tid och ombokningen var snabb och enkel. Professionellt bemötande med min ledbandskada. Fick mer och bättre hjälp än förväntat. Personalen verkar intresserade av att följa upp och se till att det blir bra. Läs mer
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Idrottsskadeexperten
    Proffsigt, vänligt och allmänt mycket bra bemötande och hjälp vid min knäskada. Läs mer
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande, för mig nya behandlingsmetoder, bra resultat. Läs mer
  • Kristian P
    Kristian P skrev om Idrottsskadeexperten
    Lyssnar på mig o visar en stor kompetens för denna typ av skador. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • Jolina S
    Jolina S skrev om Idrottsskadeexperten
    Kunnigt, vönligt och intresserat benötande. Läs mer
  • Rune T
    Rune T skrev om Idrottsskadeexperten
    Bra bemötande o mycket intressant "provbehandling". Kände mig bättre under det efterföljande dygnet. Läs mer

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm