Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 277 omdömen med ett betyg på 4.9. Katarina Wiksell har haft 45 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 277 Läs vad Katarina Wiksell

• sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Kapellgärdet
    2022-05-19 Verifierad kund
    Under hela processen så var Katarina mycket engagerad och professionell.
    • Industristaden/Kungsängen
    2022-05-18 Verifierad kund
    Katarina är en seriös och profesionell mäklare som gör den lilla extra som behövs för att processen ska vara så smidig som möjligt för alla. Engagerad och kunnig i sitt jobb. Svarar alltid på telefon eller återkommer inom väldigt kort tid! Jag rekommenderar Katarina starkt!
    Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet i området. :) Katarina Wiksell
    • Luthagen
    2022-05-18 Verifierad kund
    Proffsig mäklare som känns väldigt genuin :)
    Tack Linnea, det enbart varit roligt att få hjälpa er! :) Katarina Wiksell
    • Luthagen
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande, flexibel och med resultat långt över förväntan. Rekommenderar Katarina starkt!
    Tack, Lisa! Så roligt att höra att du är nöjd med processen och resultatet. Katarina Wiksell
    • Stabby/Luthagen
    2022-05-11 Verifierad kund
    Väldigt snäll och professionell! Vi var jättenöjda med hela processen, som gick jättesmidig. Katarina svarade alltid snabbt på våra frågor. Om vi behöver en mäklare i framtiden kommer vi fråga henne igen.
    Tack Ward för fin feedback, det gläder mig att höra att ni är nöjda. Nu väntar villalivet för dig och familjen och jag hoppas ni kommer njuta av det till fullo. Katarina Wiksell
    2022-05-06 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig mycket duktig beskrev ärendet på ett bra och sakligt sätt
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Fin kontakt direkt vi träffades. Fick klara besked om hur hon tänkt sig försäljningen. Kunnig och hon har god kännedom om området. Mycket nöjd.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Eftersom min kusin fått förtroendet att sköta kontakterna med mäklaren är det svårt för mig att tycka något.
    Jag träffade Katarina som hastigast vid ett besök i Uppsala och har bara gott att säga.
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Storvreta
    2022-04-22 Verifierad kund
    Katarina hör följt mig i fler köp- och sälg-tillfällen och är exakt vad jag behöver. Hon är lyhörd, snabb, förstående, lojal och otroligt trevlig. Allt jag kan önska mig av en mäklare!
    Tack Pontus för att jag än en gång fick förtroendet att hjälpa er! Katarina Wiksell
    • Industristaden/Kungsängen
    2022-04-01 Verifierad kund