Milka Städ & Flytt

Milka Städ & Flytt

www.milkastad.com
  • Badge2022
4.3

Milka Städ – Din personliga städservice! Med över 25 års erfarenhet hjälper vi dig med städtjänster. Vi erbjuder kontorsstädning, mattvätt, flyttstäd, polering av golvytor, rengöring av väggar samt fönsterputs. När du står inför en flytt kan vi också bistå med packning och flytthjälp. När du ger oss förtroendet för din städning...

88 omdömen om Milka Städ & Flytt

Sedan starten hos Reco 2018

Aleksander P
Skrev om Milka Städ & Flytt

Tack för en fantastisk upplevelse!!! Vi anlitade Milka för packning, flytt samt flyttstädning. Allt från första kundbesöket till slutfört arbete gick som avtalat. Rekommenderar Milka stark till alla som behöver deras tjänster!! Alexander P

Shadi Jalali H
Skrev om Milka Städ & Flytt

Vi bokade en flyttstädning som tyvärr inte blev bra alls. Först har dem missat att boka in oss ikalendern så dem fick komma dagen efter och städa. Ugn och mikro och badrum var inte städade. De städade spegeln med en smutsig trasa. Dammit i skåpen. Var tyvärr inte nöjd alls.

Ibrahim A
Skrev om Milka Städ & Flytt

Väldigt oprofessionella och oseriösa. Anlitades för en enkel flyttstädning av ett litet kök och badrum, och struntade helt i att göra rent bl a gasspisen. På grund av en affärsresa noterades inte den bristfälliga städningen förrän ett par veckor senare och när jag tog kontakt med dem gick de initialt med om att komplettera städningen utan problem, men kvällen innan skickade de ett sms om att de ändrat sig och inte kommer eftersom det gått för långt tid. Därefter anklagade de istället mig för att ljuga i ett försök att få...

Christina K
Skrev om Milka Städ & Flytt

Snabba, proffsiga och fint bemötande. Levde med råge upp till mina förväntningar.

Joel L
Skrev om Milka Städ & Flytt

Superbra! Löste alla problem längst vägen så att det inte ens blev problem. Vi gjorde ett lägenhetsbyte och när den andra partens flyttfirma hade problem så var det vår som löste det! Bra kommunikation före, innan och efter flytten. Städningen behövde bättras på efter besiktning men inte heller det var några konstigheter utan sköttes snyggt!

Jan-Olow R
Skrev om Milka Städ & Flytt

Seriösa, snabba, organiserade i uppdraget

Michaela K
Skrev om Milka Städ & Flytt

Mycket trevlig kontakt, snabbt svar per Mail och telefon.. Flytten gick super. Killarna kom punktlig, var varsamt och försiktigt med grejer, arbetade snabbt, inpackade allt känsligt i plast och hade exakt storlek på bilen. Också vid överlämningen gick allt bra trots att jag själv var inte på plats ställde dem alla saker dit jag hade märkt med lappar. Ingenting skadades. Priset var dessutom mycket bra.

Jill H
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bokade flytt med Milka Städ. Killarna var mycket effektiva, snabba och dessutom trevliga. De var mycket noga med att inte skada några saker eller väggar/golv när de bar ut och in saker till flyttbilarna. Dessutom plastade de in det mesta för att skydda det ytterligare. Inte en enda sak skadades eller försvann på vägen. De märkte en repa i väggen där det stod ut lite tapet (som jag gjort), som de direkt påtalade och frågade om den var där innan eller om det var de som råkat göra den. Den snyggade de dessutom till åt mig genom att skära av biten som stod ut. Jag är verkligen supernöjd!

Björn S
Skrev om Milka Städ & Flytt

Har anlitat Milka för flytt. Supernöjd! Trevliga, försiktiga med grejorna och mycket bra kommunikation. Har använt flera gånger och kommer att anlita igen.😀

Krista K
Skrev om Milka Städ & Flytt

Trevligt bemötande, enkelt att boka och flytten gick snabbt och okomplicerat!!

Erik M
Skrev om Milka Städ & Flytt

Flyttade vår lgh på 115 kvm med ett proppfullt förråd och är otroligt nöjd med hur flytten flöt på, snabbt, bra packat och inslaget. De följde även den struktur vi satt upp för att få alla sakerna på rätt plats i nya boendet. Även väldigt nöjd med hur kontakten har varit innan själva flytten. Rekommenderas varmt!

Witsanu J
Skrev om Milka Städ & Flytt

Aldrig mer!! Jag bokade en flyttstäd 30/5 09.00. Det kommer en tjej som avtalat och säger till mig att dom ska vara två som städar men hon är på väg. Hela dagen går och jag kommer tillbaka vid 17 och ingen är i lägenheten utan att det ligger städsaker överallt då ringer jag och frågar vad som händer får då svaret att allt ska vara färdig dom ska bara hämta städsaker bara. Sen kommer det fram att hon gick och handlade saker i affären och lämnade längdenhet olåst. Men skulle komma tillbaka och städa klart. Få ett samtal 19.15...

Marie Caroline U
Skrev om Milka Städ & Flytt

Skriver utifrån köpare till ett radhus där säljaren anlitat firman för flyttstädning. Riktigt dåligt städat, källare var inte städad alls, spindelväv, ingrodd smuts i köket längs med lister och ej avtorkat ovanpå skåp mm. Ringde samma dag som jag fick nycklarna på kvällen, blev ombedd att kontakta dem kl 9 nästa dag. Svarade inte och återkom efter kl 10. Skickade en person som skulle fixa brister men nästan inget åtgärdades. Kom sedan ut igen efter drygt en vecka men då fanns hela bohaget i huset och det var svårt att få städat till samma nivå som om det städats när huset var tomt.

Emma Helen Cathrine G
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bästa städbolaget! Alltid nöjd. Rekommenderar dem till alla jag känner och till alla mina säljare för flyttstäd.

THERÉSE O
Skrev om Milka Städ & Flytt

Jag anlitade Milla Städ i första hand för att få ugnen ordentligt rengjord. I och med minimum debitering på 3h så städas köket och fönstren putsade också. Aida som var och städade hos mig var väldigt noggrann och framför allt supertrevlig! Baserat på dagens städning rekommenderar jag Milka Städ och speciellt Aida! Nästa gång jag behöver städning kommer jag anlita dem igen! 😊

Lenamarie F
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bara positivt! De tog t.o.m. hand om min ”glömska”. Jag hade glömt tömma ett skåp, detta gjorde de och städade det 😊. Har aldrig sett en så ren ugn och fina plåtar.

Torbjörn H
Skrev om Milka Städ & Flytt

Snabb återkoppling och vänligt bemötande av kundtjänsten. De utförde en flyttstädning av en lägenhet som var i stort behov av grundlig rengöring och de gjorde ett utmärkt jobb!

Eva H
Skrev om Milka Städ & Flytt

Anlitade bolaget för flytt- och städ och vi blev supernöjda med båda tjänsterna. Möttes av proffsig, trevlig och engagerad personal från första mötet. Vi kommer anlita bolaget igen!

Hej, Tack så mycket.

Ann Elisabeth R
Skrev om Milka Städ & Flytt

Jag rekommenderar Milka städ för att de gjorde ett utomordentligt jobb med flyttstädningen av vår villa.

Tack så mycket

MICHAELA K
Skrev om Milka Städ & Flytt

Anlitat denna firma 5ggr och denna var den sista! Dom skulle komma på avsatt tid för att komplettera slarvjobb. Fick jaga dem eftersom ingen dök upp och stå och vänta i 40min tills nån kom. Aldrig mer tyvärr. Ni har förlorat en kund som har anlitat er flertal gånger Inte nog med detta så vägrar de dra av en enda krona på fakturan och har nu börjar ignorera mig. 😊

Svar från Milka Städ & Flytt

Hej Mikaela Vi ignorerar inte dig..vi har svarat 2 ggr att vi kommer att dra av en timme på fakturan! Vi kom inte för att du ringde till arbetsledaren direkt och han trodde att du sa att han kan komma på kvällen eftersom ni var grannar...Men du fick vänta i 30 min för att en annan arbetsledare kom och moppade golvet som du var missnöjd med. Mvh Jasmina

Håkan M
Skrev om Milka Städ & Flytt

Mycket trevliga och duktiga, allt plastades in, valde rätt flyttbyrå, bästa rekommendationer

Rebecka F
Skrev om Milka Städ & Flytt

Har alltid blivit bra bemött och fått snabb o fin service. Det är välstädat på ett omsorgsfullt vis efter varje tillfälle. Vi har städning varannan vecka. Det enda som inte varit utmärkt är senaste tillfället då vi fick fönstren putsade. De var mindre bra och troligen utfört av ovana fönsterputsare. Men vår städhjälp Julia är som sagt helt suverän.

Charles R
Skrev om Milka Städ & Flytt

Mycket, mycket bra! Flytten gick fort och smidigt. Allt lagrat med förhoppningen att inget gått sönder i flytten. Städningen perfekt. Trevligt och professionellt bemötande rakt igenom processen från beställning till genomförande. Kan verkligen rekommendera företaget (faktiskt redan så gjort).

Svar från Milka Städ & Flytt

Tack så mycket Charles!!!

Ulrika A
Skrev om Milka Städ & Flytt

Väl bemött och omhändertagen.vid flyttstädning och flytthjälp.

Stefan G
Skrev om Milka Städ & Flytt

Letade efter en firma som kunde ta både flytt och flyttstäd och de skötte det över förväntan. Proffsigt bemötande och utförande rakt igenom, från första telesamtalet, de kom hem och tittade på vad som skulle flyttas och städas för att lämna offert bara någon dag senare och flyttkillarna från början av dagen till flytten var klar. Städningen var helt utan anmärkning och flyttkillarna var helt enastående. Supereffektiva, väldigt duktiga och noggranna på att packa in känsliga föremål osv osv. Har absolut ingenting att klaga på. Tvärtom, jättenöjd med MIlka Städ & Flytt./ Stefan

Svar från Milka Städ & Flytt

Tack så jättemycket Stefan !!

Christina H
Skrev om Milka Städ & Flytt

Milka Städ & Flytt fick jag rekommenderad till flyttstädningen i samband med min flytt från en kommun till en annan av mitt flyttfirma. Resultatet av deras flyttstädning var överväldigande.Efter det utförda arbetet var jag / vi på kontroll tillsammans med kommande köpare och blev så glada och imponerade. Högsta betyg! Jag kan verkligen rekommendera Milka Säd och flytt! / C. Hübinette

Caroline S
Skrev om Milka Städ & Flytt

Mycket trevligt, noggranna, förtroendeingivande, punktliga, korrekta på allt sätt. . Fick ett mycket gott intryck, köpte flyttjänsten, kan och har varmt rekommenderat milka städ o flytt till vänner och bekanta

Pia Ulrika B
Skrev om Milka Städ & Flytt

Jag har anlitat Milka Städ ett flertal gången och alltid varit nöjd!

Tack så mycket Pia ;)

Annika Helen C
Skrev om Milka Städ & Flytt

Har använt Milka Flytt & Städ vid två tillfällen för både flytthjälp och flyttstäd. De har alltid varit pålitliga och levererat hög kvalité både gällande städtjänst och flyttjänsten. Punktliga och trevliga från första samtalet. Rekommenderas varmt.

Christian Patric H
Skrev om Milka Städ & Flytt

Riktigt dåligt den gången jag andvönt dem, fanns inte tid till att dem skulle komma tillbaka och göra om det så fick stå och fixa det sista själv, bifogar länk med flertal bilder på vad dem missat. Också svårt att få någon som helst form utav kompensation, dem kunde bara kompensera genom att komma och städa igen. https://we.tl/b-3KaFBmgCkX

Christian Patric H gillar detta
Svar från Milka Städ & Flytt

Tyvärr, det händer..Det var svår period med corona..många var sjuka..

Helena Z
Skrev om Milka Städ & Flytt

Många saker som missades, smutsiga fönsterbräden, fläckar kvar på badrumsgolv och värst av allt, köksluckor flammiga av "smutsigt" städvatten. Innan var det någon matfläck från kladdiga barnhänder och efter städningen var det mycket, mycket värre. Saknade helt känslan av att det är rent och blankt efter 10 timmars städning. Ingen återkoppling när jag mejlade tillbaka. Avråder starkt från att anlita denna firma.

Svar från Milka Städ & Flytt

Hej, Jättetråkigt att höra..Speciellt att du fick ingen återkoppling när du mailade... Vi kommer alltid och städar om samma dag, om det blir nån miss...

Jenny S
Skrev om Milka Städ & Flytt

Flytt och packhjälp. Trevligt bemötande, allt från telefonservice till flyttkillarna som var mycket kunniga. Kommer absolut anlita Milka igen. Punktliga, noggranna och trygga. Åbykvarn/Mariefred 2019

Anna K
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bra och professionellt bemötande. Varmt rekommenderade av mäklare vilket jag håller med om.

Carl E
Skrev om Milka Städ & Flytt

Mycket bra och prisvärd flyttstädning. De var flexibla vid bokningen och kom exakt på utsatt tid. Städade verkligen noggrant.

Anna E
Skrev om Milka Städ & Flytt

Köpte en storstädning inför visning av lägenhet. Fick en väldigt duktig kvinna som städade fantastiskt bra. Enda nackdelen var att hon förstod väldigt lite svenska men med hjälp av kroppsspråk så löste sig det hela ändå. Kan varmt rekommendera Milka Städ & Flytt, kommer att anlita dem igen för såväl flytthjälp som flyttstädning.

Li L
Skrev om Milka Städ & Flytt

Köpte flyttstädningstjänsten för en lägenhet. Mycket nöjd med resultatet. Första städningen glömde de bort att städa en element, men de kom och städade den 2 dagar senare. Rent allmänt har personalen varit ganska trevliga.

Jennie L
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bra med flytt och städ genom samma firma.

Robet G
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bra service, duktiga flyttgubbarna killar som flyttade våra möbler både snabbt och försiktigt.

Louise V
Skrev om Milka Städ & Flytt

Flyttning av lådor från ett källarutrymme till en lokal lagringsenhet utfördes mycket professionellt och effektivt! Utmärkt samordning med mäklare som representant mig vid flytten. Alla mina förväntningar blev bemötta! Jag vill varmt rekommendera och tacka Milka Städ & Flytt!

Hans A
Skrev om Milka Städ & Flytt

Packning, flyttning och städning. Allt förlöpte utan problem med oerhört trevliga och kompetenta anställda.

Susanne M
Skrev om Milka Städ & Flytt

Jag tog både flytt o städ via Milka o allt fungerade utmärkt! Kan rekommendera dom!

Nina L
Skrev om Milka Städ & Flytt

Mycket punktliga, trevliga och effektiva. Kan varmt rekommendera.

Marianne L
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bra flyttstädning. Kunde lämna nycklarna några dagar innan så jag slapp möta upp vid lgh.

Svar från Milka Städ & Flytt

Tack så mycket ;) Det kan man alltid göra!

Christian N
Skrev om Milka Städ & Flytt

Flyttstäd, fungerade bra och utan några invändningar från nya ägarna.

Margita C
Skrev om Milka Städ & Flytt

Har köpt packning och flytt samt slutstädning. Packning och flytt gick snabbt, bra och mycket duktig personal Bemötande var bra och bra service. Slutstädningen utfördes på ett mycket bra sätt och gott resultat. Högt betyg och vi kommer att rekommendera Milka städ & Flytt

Martina W
Skrev om Milka Städ & Flytt

Vi alla har olika standard. Men när jag flyttade in i min lägenher var det stearinstänk på golv, dammiga persienner, märken efter trasor där det dammtorkats. Vi fick en ny storstädning som kompensation. Något bättre, dock hade hon missat lister, persienner var fortf dammiga men de snuskigaste var att hela golvet var klibbigt efter moppningen så jag fick ställa mig och moppa om och vattnet var smutsigt (kolsvart) efter jag moppat. Hon har alltså kört moppningen över hela huset utan att byta vatten. Jag visste de va ganska...

Martin S
Skrev om Milka Städ & Flytt

Effektiva och trevliga. Bra kommunikation och pris.

Olov N
Skrev om Milka Städ & Flytt

Flyttstädning av hus beställd och städarna kom i god tid. Dom hade dock ingen dammsugare med sig! Städutrustningen körs ut av någon annan som troligtvis missat detta. Dom fick då låna vår dammsugare som bland det sista vi lyfte ut. När sedan städningen var klar berättade de att en glashylla ett badrumsskåp tappats i handfatet och gått i tusen bitar. De hittade senare i veckan en ny hylla som ersättning. Men det var inte riktigt städat i badrummet. Trots att de hade vår dammsugare att använda hittade vi flera små glasbitar...

Lovisa K
Skrev om Milka Städ & Flytt

Flytten gick oerhört kunnigt, effektivt och snabbt med väldigt trevliga flyttkillar. Helt enkelt utmärkt! Kan varmt rekommendera Milka, tack.

Anna I
Skrev om Milka Städ & Flytt

Bra resultat av utfört jobb. Rekommenderar Milka.