Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Nacka Milka Städ & Flytt

Milka Städ & Flytt

Paviljongvägen 5, 132 40 Saltsjö-boo — Visa karta

Milka Städ – Din personliga städservice!

Med över 25 års erfarenhet hjälper vi dig med städtjänster. Vi erbjuder kontorsstädning, mattvätt, flyttstäd, polering av golvytor, rengöring av väggar samt fönsterputs. När du står inför en flytt kan vi också bistå med packning och flytthjälp.

När du ger oss förtroendet för din städning är vi måna om att du ska bli riktigt nöjd. Därför är vi noga med detaljer såsom dammfria bordsytor, vattnade blommor, rena fönsterbänkar och speglande golv. För att du ska känna dig trygg är det alltid samma personal som kommer och städar hos dig.

Här kan du läsa vad våra kunder tycker, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Läs vad 17 kunder tycker om Milka Städ & Flytt

• Maria F skrev om Milka Städ & Flytt
    Jag har köpt flytt och flyttstädning samt vanlig vardagsstöd.
    Flytten var femstjärnig, snabba effektiva! Jag hann knappt blinka innan allt var klart. Flyttstädning var tyvärr lite slarvig. När jag påpekade felen fick jag direkt en ursäkt men inget erbjudande om kompensation eller att de ville rätta till slarvet.
    Vardagsstädet är ojömt. Ungefär hälften av gångerna är toppen, övriga gånger är det slarv. Ex missat att rengöra toa/badkar/spis. Inte bäddat sängar osv.
    När jag påpekat felen har jag fått snabba svar med ursäkter men inga erbjudanden om kompensation eller att de ska åtgärda missarna. Läs mer
    2018-11-21 Jasmina M svarar Maria F
    Hej Maria,

Vi kommer inte att fakturera sista städningen till dig (hemstädning)
  • Rasat Y skrev om Milka Städ & Flytt
    Flyttstäd genom Milka, tredje gången och perfekt resultat (igen). Proffs och fantastiskt duktiga. Läs mer
  • Anica I skrev om Milka Städ & Flytt
    Ytterst professionell och prisvärd firma. Trevliga, pålitliga och effektiva. Vi ”köpte” helhetslösning med packning, flytt och städ och allt utfördes med stor nöjdhet hos oss. Läs mer
  • Christian S skrev om Milka Städ & Flytt
    Jag hade beställt flyttstädning.
    Var mycket missnöjd då det var uppenbart att städarna inte hade utfört flera moment av städningen som angavs i tjänsten "flyttstädning".
    Mest nonchalant var att flera väggar var DAMMIGA. Man hade inte torkat av dessa väggar så som det stod att man skulle göra i tjänstebeskrivningen.
    Milka kom tillbaka och rättade till bristerna. Men som kund skall man inte behöva lägga ned tid på att lära städarna deras jobb. Läs mer
  • Hans A skrev om Milka Städ & Flytt
    Flyttstädning. Blev bemött på ett mycket bra sätt, och företaget levde upp till de förväntningar jag hade på en flyttstädning. Mycket noggrant städat och absolut inget att anmärka på. Läs mer
  • Emil C
    Emil C skrev om Milka Städ & Flytt
    Vi samarbetar med Milka och jag änvänder dom personligen vid veckostädning hemma, på kontoret. Har även nyttjat flytthjälp. Jag är mycket nöjd med städningen, servicen och personalen. Det blir rent, går fort och bemötandet är alltid trevligt. Rekommenderar verkligen företaget Läs mer
  • Ayesha D skrev om Milka Städ & Flytt
    Snabbt och effektivt. Trevliga arbetare som gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Yvonne Lena K skrev om Milka Städ & Flytt
    Bra bemötande, snabbt åtgärdande av "fel" vid påpekande, visningsstädningen lämnade smutsiga väggar o
    flammiga fönster,.
    Slutstädnimgen u a dock. Läs mer
  • Olof S skrev om Milka Städ & Flytt
    Bra utfört jobb och enkel hantering! Läs mer
  • Blå Expressen skrev om Milka Städ & Flytt
    Flyttstädningar

Under 10 års tid har jag samarbetat med Milka Städ genom mitt arbete
    Aldrig har jag varit med om en städfirma som är så bra och tar sitt arbete på så stort allvar.
    Då har jag ändå varit i branschen i över 25 år

Tack för 10 bra år hoppas vi får 10 bra år till tillsammans.

Hälsningar
    Glenn Läs mer
  • Nacka K skrev om Milka Städ & Flytt
    Bra bemötande och lätt att kommunicera med.

Levererar städning och viss bevakning sedan ett antal år tillbaka.

Bra kvalité för utförda tjänster. Läs mer
  • Agneta Anne-Katerine L skrev om Milka Städ & Flytt
    Jag är mycket nöjd mina förväntningar av ett väl utfört arbete stämmer mycket väl in. Jag kan varmt rek era medhjälpare. Mvh A L Läs mer
  • Renate S skrev om Milka Städ & Flytt
    En mycket bra och pålitlig firma, levererar toppkvalitet. Läs mer
  • Jan Erik L skrev om Milka Städ & Flytt
    Haft Milka städ i många år för städning. Kan varmt rekommendera. Senaste flytten kändes dock lite stressad från personalens sida. Flyttstädningen helt perfekt!! Läs mer
  • Andreas L skrev om Milka Städ & Flytt
    Tredje gången jag anlitar Milka privat, också anlitat dem genom jobbet tidigare.
    De gör alltid ett bra arbete. Läs mer
  • Liüfén G skrev om Milka Städ & Flytt
    Trevligt bemötande. Lättillgängliga. Flexibla. Utmärkt utförande. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Malin S skrev om Milka Städ & Flytt
    Vi var jättenöjda med städningen som Milkas utfördehoa oss. Vi skulle utan tvekan använda dem igen. Läs mer

Paviljongvägen 5, 132 40 Saltsjö-boo