Rentidag.se

Tullgårdsgatan 10, 116 68 Stockholm — Visa karta

4.2 i betyg av av 6 omdömen

Vill du ha rent och snyggt redan idag? Rentidag.se är företaget som hjälper dig med just detta. Vi är ett öppet företag som skapar den där lilla extra tryggheten för dig. Detta genom att vi är UC-Certifierade, Miljöcertifierade samt kvalitetscertifierade. Hos oss på rentidag.se får du även en personlig hemstädare och vi kopplar dig till din egna kontaktperson.
Våra tjänster innefattar: Hemstädning, Städhjälp, Kontorsstädning, Företagsstädning, Trappstädning, Lokalvård, Fastighetsskötsel.

Fördelar med Rentidag.se
- Experter på hemstädning sedan 2010
- Avgiftsfria avbokningar
- 1000-tals nöjda kunder.
- Fast städmedarbetare i ditt hem.
- Fast pris på hemstädningen.
- Inga bindningstider.

Rentidag.se är personligt, tryggt och säkert hela vägen.
Mån-Sön: 09:00-19:00

Läs vad 6 kunder tycker om Rentidag.se

• 2019-10-22

Neda V skrev om Rentidag.se
    Vill börja med att säga att de har en städerska som är SUPER duktig och så himla bra MEN deras skitkassa administration och kundtjänst är F Ö R J Ä V L I G!!! De har vid flertal gånger pga slarv helt missat att dyka upp, kommunikationen är kass, avtal och villkor är utformad så att de har rätt att debitera konsumenten vid avbokning som bla. beror på sjukdom, avtalet är missvisande och otydlig i utformande. Detta är ett girigt bolag som endast ser till den ekonomiska nyttan för sig själva. När du som kund ifrågasätter så blir du fientligt mött och ombedd att inte skriva mer, du blir anklagad tör att ljuga och massa annat. Super tråkigt men rekommenderar inte deras tjänster för någon. Riktigt trist inställning och noll kundservice! Läs mer
    Städjätten
    4.2 / 5 i betyg — 179 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2018-12-18

Charlotte T skrev om Rentidag.se
    Vi är mycket nöjda med tjänsten och att företaget har kollektivavtal för medarbetarna. Läs mer
  • Irene Ninni J

2018-12-18

Irene Ninni J skrev om Rentidag.se
    Jag har hemstäd som utförs av en noggrann tjej som alltid är glad och tillmötesgående! Det är fantastiskt att få komma hem när det doftar gott och är rent och prydligt! Läs mer
    Vardagsfrid
    4.1 / 5 i betyg — 499 omdömen
    Badge2020
    "Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl"
    Jennifer T
  • 2018-05-29

Ulla E skrev om Rentidag.se
    Vi har städning varje vecka. Jättebra bemötande, duktig personal och klart besked om månadskostnaden. Kan varmt rekommendera Rentidag. Läs mer
  • 2018-05-17

Inger B skrev om Rentidag.se
    Vi har testat många olika företag men Rentidag är det enda vi har varit riktigt nöjda med.
    Fantastisk känsla att komma hem till ett professionellt välstädat hus. Rent, fint och en städerska som vi känner oss väldigt trygga med. Känns som om företaget bryr sej såväl om kunder som anställda. Läs mer
    ER Lokalvård
    4.4 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2019
    "Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städning på samma vecka. Ja"
    Jonathan J
  • 2018-05-16

Karin L skrev om Rentidag.se
    Härligt företag att ha att göra med. Tydliga rutiner och en fast tjej som alltid städar ordentligt rent hos oss. Det blir verkligen rent & snyggt när de kommer. Skönt att de har kollektivavtal för sina anställda. Kostar lite mer men man betalar för det man får helt enkelt. Ligger dock mycket lägre i pris än deras större konkurrenter med kollektivavtal. Rekommenderas verkligen. Tack ska ni ha! Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker: