Rentidag.se

Tullgårdsgatan 10, 116 68 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 5 omdömen

Vill du ha rent och snyggt redan idag? Rentidag.se är företaget som hjälper dig med just detta. Vi är ett öppet företag som skapar den där lilla extra tryggheten för dig. Detta genom att vi är UC-Certifierade, Miljöcertifierade samt kvalitetscertifierade. Hos oss på rentidag.se får du även en personlig hemstädare och vi kopplar dig till din egna kontaktperson.
Våra tjänster innefattar: Hemstädning, Städhjälp, Kontorsstädning, Företagsstädning, Trappstädning, Lokalvård, Fastighetsskötsel.

Fördelar med Rentidag.se
- Experter på hemstädning sedan 2010
- Avgiftsfria avbokningar
- 1000-tals nöjda kunder.
- Fast städmedarbetare i ditt hem.
- Fast pris på hemstädningen.
- Inga bindningstider.

Rentidag.se är personligt, tryggt och säkert hela vägen.
Mån-Sön: 09:00-19:00

Läs vad 5 kunder tycker om Rentidag.se

• 2018-12-18

Charlotte T skrev om Rentidag.se
    Vi är mycket nöjda med tjänsten och att företaget har kollektivavtal för medarbetarna. Läs mer
  • Irene Ninni J

2018-12-18

Irene Ninni J skrev om Rentidag.se
    Jag har hemstäd som utförs av en noggrann tjej som alltid är glad och tillmötesgående! Det är fantastiskt att få komma hem när det doftar gott och är rent och prydligt! Läs mer
  • 2018-05-29

Ulla E skrev om Rentidag.se
    Vi har städning varje vecka. Jättebra bemötande, duktig personal och klart besked om månadskostnaden. Kan varmt rekommendera Rentidag. Läs mer
  • 2018-05-17

Inger B skrev om Rentidag.se
    Vi har testat många olika företag men Rentidag är det enda vi har varit riktigt nöjda med.
    Fantastisk känsla att komma hem till ett professionellt välstädat hus. Rent, fint och en städerska som vi känner oss väldigt trygga med. Känns som om företaget bryr sej såväl om kunder som anställda. Läs mer
  • 2018-05-16

Karin L skrev om Rentidag.se
    Härligt företag att ha att göra med. Tydliga rutiner och en fast tjej som alltid städar ordentligt rent hos oss. Det blir verkligen rent & snyggt när de kommer. Skönt att de har kollektivavtal för sina anställda. Kostar lite mer men man betalar för det man får helt enkelt. Ligger dock mycket lägre i pris än deras större konkurrenter med kollektivavtal. Rekommenderas verkligen. Tack ska ni ha! Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

Rasmus H Rasmus H tycker: