Rentidag.se

Rentidag.se

Ligue 08-501 640 54 rentidag.se
3.8

About company

Vill du ha rent och snyggt redan idag? Rentidag.se är företaget som hjälper dig med just detta. Vi är ett öppet företag som skapar den där lilla extra tryggheten för dig. Detta genom att vi är UC-Certifierade, Miljöcertifierade samt kvalitetscertifierade. Hos oss på rentidag.se får du även en personlig hemstädare och vi kopplar...

8 omdömen om Rentidag.se

FILIP N
Escreveu sobre Rentidag.se

Kundbemötande, avbokningsregler, flexibilitet, förmåga att värdesätta kunder, service betyg -1 Städare bra

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

SARA G
Escreveu sobre Rentidag.se

Jag är nöjd, har 2 perioder haft samma städerska som har städat bra, pratat bra engelska och varit punktlig och trevlig. Jag har oftast snabbt fått svar på frågor via mail.

Neda V
Escreveu sobre Rentidag.se

Vill börja med att säga att de har en städerska som är SUPER duktig och så himla bra MEN deras skitkassa administration och kundtjänst är F Ö R J Ä V L I G!!! De har vid flertal gånger pga slarv helt missat att dyka upp, kommunikationen är kass, avtal och villkor är utformad så att de har rätt att debitera konsumenten vid avbokning som bla. beror på sjukdom, avtalet är missvisande och otydlig i utformande. Detta är ett girigt bolag som endast ser till den ekonomiska nyttan för sig själva. När du som kund ifrågasätter så...

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 141 omdömen 4.4 av 141 omdömen

Charlotte T
Escreveu sobre Rentidag.se

Vi är mycket nöjda med tjänsten och att företaget har kollektivavtal för medarbetarna.

Irene Ninni J
Escreveu sobre Rentidag.se

Jag har hemstäd som utförs av en noggrann tjej som alltid är glad och tillmötesgående! Det är fantastiskt att få komma hem när det doftar gott och är rent och prydligt!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Ulla  E
Escreveu sobre Rentidag.se

Vi har städning varje vecka. Jättebra bemötande, duktig personal och klart besked om månadskostnaden. Kan varmt rekommendera Rentidag.

Inger  B
Escreveu sobre Rentidag.se

Vi har testat många olika företag men Rentidag är det enda vi har varit riktigt nöjda med. Fantastisk känsla att komma hem till ett professionellt välstädat hus. Rent, fint och en städerska som vi känner oss väldigt trygga med. Känns som om företaget bryr sej såväl om kunder som anställda.

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Karin  L
Escreveu sobre Rentidag.se

Härligt företag att ha att göra med. Tydliga rutiner och en fast tjej som alltid städar ordentligt rent hos oss. Det blir verkligen rent & snyggt när de kommer. Skönt att de har kollektivavtal för sina anställda. Kostar lite mer men man betalar för det man får helt enkelt. Ligger dock mycket lägre i pris än deras större konkurrenter med kollektivavtal. Rekommenderas verkligen. Tack ska ni ha!