Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka SkandiaMäklarna Nacka

SkandiaMäklarna Nacka

Gamla Värmdövägen 5, 131 37 Nacka — Visa karta

SkandiaMäklarna har funnits i Nacka sedan 1989 och har ett väl inarbetat varumärke och mycket god renommé. Nyligen nyöppnades kontoret med ett nytt, modernt och mycket drivet team. Detta team har tillsammans en samlad erfarenhet på över 20 år och har jobbat på de bästa kontoren runtom i Stockholm. Nu satsar de fullt ut i Nacka.

SkandiaMäklarna är den ledande kvalitetsmäklaren. För oss handlar kvalitet om service, energi, tid och engagemang. Dessa faktorer leder till ett högt försäljningspris och viktigast av allt nöjda kunder. Vi tror att det behövs mer engagemang, äkta engagemang och stark vilja!

Hos oss får du hjälp med värdering, homestyling, besiktning, försäkring, bolån, städning, flytt och mycket mer. Tillsammans skräddarsyr vi en försäljnings- och marknadsplan som passar just din bostad.

Läs vad 11 kunder tycker om SkandiaMäklarna Nacka

• Hamdija G skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Caroline är väldigt professionell, lyhörd, engagerad och förtroendeingivande. Hon arbetar mot uppsatta mål och överträffar dem.
    Hon hanterar balansen mellan köpare och säljare på ett väldigt proffsigt sätt så att båda parter känner sig nöjda.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans-erik G skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Mycket trevlig och professionell. Kunde inte önska mig bättre service. Läs mer
  • Mihai S skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Jag uppfattar Caroline Hazelius som väldig professionell, kunnig, hjälpsam och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Helena J skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Bra bemötande, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Minh H skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Engagerad, effektiv och väldigt kommunikativ. Är väldigt nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Andreas T
    Andreas T skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Vi hade kontakt med Carina iom vårat första lägenhetsköp. Vi fick en mycket positiv bild av Carina! Hon hade ett bra bemötande och var tydlig och lugn i sin person! Läs mer
  • Carolina L skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Väldigt trevlig och kunnig. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Henrik B skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Väldigt bra mäklare, inga konstigheter och allt baraflöt på Läs mer
    2016-09-01 Carina N svarar Henrik B
    Tack Henrik!! Vad glad jag blir :-)
  • Josefine A skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    En toppen mäklare som ger allt i varje affär. Kunnig, påläst, förtroendeingivande och framförallt hängiven, vilket gjorde att vi gick nöjda ur vår affär. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ulf S skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Trevlig och Korrekt bemötande. Läs mer
    2016-03-15 Carina N svarar Ulf S
    Tusen tack Ulf! Jag hoppas ni kommer vara nöjda i det nya hemmet.
  • Matilda L skrev om SkandiaMäklarna Nacka
    Bra information och genomgång av kontakt Läs mer
    2016-02-07 Carina N svarar Matilda L
    Tack Matilda för ditt betyg :-) du har verkligen köpt en liten fin pärla som jag hoppas du ska trivas i.
    Alltid inför kontrakt vill jag maila kontraktet innan så både säljare & köpare hinner läsa igenom det innan jag förklarar innehållet. Det är jag övertygad om ger en tryggare upplevelse som håller hög kvalité.

Bästa mäklarna i Nacka:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna