STHLM Rent AB

STHLM Rent AB

Ligue 073-988 28 17 www.sthlmrent.se

About company

Välkommen till STHLM Rent AB! Är du trött på invecklade kontrakt, bindningstider och onödiga avgifter? Vi på STHLM Rent fokuserar på dig som kund och erbjuder därför en professionell och flexibel tjänst av högsta kvalitet. Vi städar efter dina behov och skräddarsyr städningen helt efter dina önskemål. En god hygien i hemmet...

67 omdömen om STHLM Rent AB

THORSTEN S
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Sthlm Rent skulle städa lägenheten jag hade köpt. Lite kortfattat så var det: - kalkfläckar i hela badrummet - damm i hela lägenheten - ugn ej rengjord Kort och gott kan man inte tro att någon ens har varit på plats för att städa. När jag kräver att de gör om städningen bemöts jag väldigt otrevligt och de har inte personal för att hjälpa mig samma dag eller dagen därpå. Jag fick med andra ord städa själv för att kunna flytta in i en städad lägenhet. Undvik detta företag!!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

JONAS C
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Har använt Sthlm RENT vid flertalet tillfällen senaste året, och rekommenderat dem till andra tidigare, och varit väldigt nöjda. Den här gången när vi behövde flyttstäd så var det en helt annan historia, nästan som att det är ett helt annat bolag så jag utfärdar en STOR STOR varning för att de är riktigt oseriösa tyvärr. Vi lämnade nyckeln och hade bokat ett datum för städningen och redan där började problemet. Fick SMS om att de inte hade folk som kunde jobba den dagen och ville skjuta på det några dagar. Fine för oss...

Linnea Felicia Å
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Använde STHLM rent förra året vid en flytt och var supernöjd. Därför anlitade jag dem igen nu när jag behövde flyttstädning av en annan lägenhet. Men den här gången var det en riktigt dålig upplevelse från början till slut. För det första hörde de inte av sig vid 17.00 dagen innan som de lovade i mail utan jag fick ringa och smsa flera gånger innan jag äntligen fick svar vid 20-21 om tid för överlämning av nycklar. När städaren kom dagen efter frågade han om det var något särskilt att tänka på så jag visade honom den...

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Stina L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Grymt städat! Rekommenderar den här firman. Vi vart jätte nöjda.

Lina N
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Hej 1000 tack för städningen! Väldigt nöjd med bemötandet, smidigt, snabbt och rent!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

ELSA O
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bokade flyttstäd 29/4 som var fint utfört till ett bra pris! Mycket trevligt bemötande och smidigt med bokning/nyckelhantering av Johan som var på plats och hämtade/lämnade material. Rekommenderar!!!

Stina K
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bokade flyttstäd inför min flytt och kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar verkligen!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Caroline N
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Flyttstäd av lägenhet på ca 55kvm; utmärkt service! Snabb respons vid offertförfrågan; svarar snabbt på mejl för eventuella frågor och framförallt trevligt bemötande och bra städat :) riktigt nöjd! Varmt rekommenderas, hälsn Caroline

Tony C
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bokade flyttstäd efter att smidigt fått offert med belopp efter Rut-avdrag. Företaget fixade allt, vilket jag var orolig för att behöva hålla på med en massa papper. Städningen var utmärkt, badrummet var renare än vid inflytt således bättre än fastighetsägarens egna städare. Jag vet vart jag vänder mig nästa gång, tack Sthlm rent!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Jeanette Elisabeth H
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Jag beställde en flyttstädning, jag blev jättenöjd med både bemötandet och resultatet . Kommer absolut att använda mig av dom igen när det blir aktuellt. Kan varmt rekommendera dom. Jeanette Sollentuna.

Van Der Kwast J
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bokade flyttstädning med Sthlm Rent och vi hade en del extra önskemål för att få till det som vi ville. Städningen utfördes precis som vi hade önskat. Pga flytt var vi tvungna att vara hemma stundtals den dagen det städades och då träffade vi städarna som var mycket sympatiska och gjorde det där lilla extra som de verkligen inte hade behövt göra. De var hjälpsamma, arbetade stenhårt i 8 timmar och efterlämnade sig ett skinande rent hus. Mycket nöjda och kan verkligen rekommendera!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Christian G
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Tack tack! Jätte nöjd. Bra bemötande.

Lina J
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bra bemötande! Bra utfört arbete!!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Anna Lisa T
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Mycket trevligt bemötande! Duktiga och noggranna städare.

Nils B
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Väl utfört arbete, inga problem.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Houda F
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Toppen bra bemötande , trevliga personal . Jag rekommendera det förtaget för andra . Med vänlig hälsning, Houda fares

Carina K
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Proffsigt och personligt! Rekommenderar STHLM rent. Mitt i all flytt kaos var det skönt med proffshjälp.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Roy Y
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bra firma, Bra kommunikation och väldigt bra städat! glada och trevliga! Rekomenderar!

SALLY S
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bra flyttstädning! Snabb och tydlig kommunikation!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Antonio S
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Professionellt , smidigt och väldigt bra!

Margareta H
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Noggrann rengöring av en mycket smutsig lägenhet! Personalen skurade och jobbade på i 8 timmar (endast) korta raster! Lägenheten är ren och fräsch nu! 3 rum och kök på 77 kvm. 3 personer städade! Det jag uppskattar också är att de verkade ha roligt tillsammans!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Tomas R
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Mycket nöjd med städhjälpen jag fick. Trevligt bemötande och mycket trevlig personal. Rekommenderas

Marcus L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

STHLM Rent tog hand om vårt flyttstäd på Kungsholmen och vi är mycket nöjda med företagets prestation. Billigt pris och stor flexibilitet utifrån våra önskemål underlättade vår flytt rejält, stort tack till er!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Luise M
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Köpte flyttstädning. Mycket smidiga och lätta att ha och göra med. Även trevliga! Kan rekommendera detta företag :)

Nuttis E
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Supernöjd med bästa upplevelsen nånsin! Kan glatt rekommendera.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Gabriella D
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Hyrde detta företag, dom städade hela min villa snabbt och rent!! Rekommenderar starkt!

Milanda H
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Super nöjd med hemstädningen jag fick. Väl utfört arbete med bra bemötande! Vi är riktigt nöjda!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Magnus L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Anlitade STHLM Rent AB för flyttstädning. Enkel och bra kontakt, väl utfört arbete till rimligt pris, dessutom uppföljning efteråt. Rekommenderas!

Jorge Alex Cepeda V
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bra, snabb och effektiv i beställning och utförande

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Carl-Fredrik B
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Städat som överenskommet. Bra återkoppling.

Carl-Fredrik B
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Flyttstädning. Trevligt bemötande. Lägenheten blev ren efter överenskommelse. Bra återkoppling av städningen. En bra upplevelse.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Katarina G
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Anlitat STHLM Rent för vår flyttstädning och det har varit väldigt enkel kommunikation. Köparna av lägenheten hade nån liten anmärkning som firman ordnade direkt. Kan varmt rekommendera dem!

Michael W
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Trevligt bemötande och bra utfört jobb. Kom i tid och blev klara enligt överenskommelse

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Lotta K
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Jag beställde flyttstädning. Trevligt proffsigt bemötande.

Sara L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Flyttstädning av lägenhet med tillägg för vattenlås i badrummets handfat. Snabb återkoppling med offert och svar på mina följdfrågor. Kontaktade mig före och efter städning för avstämning. Tyvärr var vi bortresta och kunde inte besiktiga städningen men nya hyresgästen har inte anmärkt på något. Städfirman var väldigt noga med att säga att vi kunde höra av oss i efterhand om något med städningen inte hade varit till belåtenhet. Bra service helt enkelt!

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Bosse L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Beställde flyttstädning, blev mkt väl bemötta, rengjorde bra

Siri E
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Köpte städhjälp för min lägenhet på 35 kvm. Jag tyckte det blev bra. Köparna var lite missnöjda med en detalj, men STHLM rent kunde åtgärda det utan kostnad via garantin. De koordinerade nycklar med köparen och bjöd även på en fönsterputs. Trevligt bemötande, svarade snabbt, och löste garantistädningen. 10/10 skulle anlita igen.

Vilma L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Är jättenöjd med min flyttstädning jag beställde av Sthlm rent! Trevligt bemötande och fint städat! Rekommenderas varmt

Narin F
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Ett mycket proffsigt städbolag som uppfyller alla dina förväntningar. Jag anlitade bolaget inför min flytt, de städade lägenheten och såg till att den blev jätte fräsch och som ny. Detta bolag är att lita på, de var super trevliga och mycket lyhörda.

Robin L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Systerbolag till Sthlm Riv och bemanning. Dom fixade städningen sen åt mig i min nya lägenhet i Sundbyberg. Ska beställa månads abonnemang från dom

Johannes R
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Smidigt och enkelt. Blir rent!

Louise L

Bra städbolag! Flyttstäd Bra bemötande Proffsigt Bra pris

Viktoria @
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bokade flyttstäd och fick ett mycket trevligt bemötande med snabb service.

Jonas N
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Anlitade för flyttstädning och sköttes helt problemfritt med utmärkt resultat, samt med ett mycket trevligt och service inriktat bemötande.

Lars A
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Professionell hantering från början till slut. Förutom det armerade betongtaket (som bilades bort underifrån pga befintligt träbjälklag ovanför!) revs även en utvändig betongtrappa och 60 m2 invändigt eternittak. Tidplanen höll och den efterföljande städningen var helt ok. Vi kommer att anlita Riv & bemanning igen för kommande rivprojekt.

Aina V
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Jag kontaktade STHLM Rent för att jag behövde en "omstädning" av en dålig flyttstädning som köparna inte godkänt. Jag har aldrig stött på en så bra städfirma förut. Otroligt trevliga och engagerade, flexibla och tillmötesgående. Dom hjälpte verkligen mig lösa en jobbig situation. Resultatet blev också över min förväntan, vilket jag inte trodde var möjligt. Men det bästa var ändå det trevliga bemötandet. Jag kommer med all sannolikhet anlita detta företag igen om jag behöver flyttstädning i framtiden och med stor sannolikhet anlita dem för hemstädning framöver.

Svar från STHLM Rent AB

Oj tack det värmde verkligen! :)

Therese A
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Mycket trevliga, svarade fort och var flexibla med nyckelöverlämning. Prisvärd flyttstädning.

Lojise E
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Smidigt att boka tid för städning och väldigt flexibla med tiden. Väldigt trevlig personal och bra återkoppling när städningen var klar samt bra städning. Mycket nöjd!

Marc L
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Bra bemötande! Nöjd med städningen, snabbt och proffsigt.

Marleine A
Escreveu sobre STHLM Rent AB

Flyttstädning väl utförd. Bra bemötande.