STHLM Rent AB

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma — Visa karta

Välkommen till STHLM Rent AB!

Är du trött på invecklade kontrakt, bindningstider och onödiga avgifter? Vi på STHLM Rent fokuserar på dig som kund och erbjuder därför en professionell och flexibel tjänst av högsta kvalitet. Vi städar efter dina behov och skräddarsyr städningen helt efter dina önskemål.

En god hygien i hemmet är viktigt för hälsan och vikten av detta bör inte försakas. Vi har en rad olika tjänster såsom personaluthyrning, byggstädning, kontorsstädning, trappstädning, fönsterputsning och butiksstädning.

Vill du veta mer om hur vi jobbar. Tveka inte att höra av dig för ett platsbesök eller en kostnadsfri offert. Våra förmånliga priser finns även att hitta på hemsidan - Välkommen!
4.7/5
0.0/5

Läs vad 24 kunder tycker om STHLM Rent AB

• 2019-04-11

Jonas N skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB
    Anlitade för flyttstädning och sköttes helt problemfritt med utmärkt resultat, samt med ett mycket trevligt och service inriktat bemötande. Läs mer
  • 2019-04-11

Lars A skrev om STHLM Rent AB
    Professionell hantering från början till slut. Förutom det armerade betongtaket (som bilades bort underifrån pga befintligt träbjälklag ovanför!) revs även en utvändig betongtrappa och 60 m2 invändigt eternittak. Tidplanen höll och den efterföljande städningen var helt ok. Vi kommer att anlita Riv & bemanning igen för kommande rivprojekt. Läs mer
  • Aina V

2019-03-26

Aina V skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB
    Jag kontaktade STHLM Rent för att jag behövde en "omstädning" av en dålig flyttstädning som köparna inte godkänt.
    Jag har aldrig stött på en så bra städfirma förut. Otroligt trevliga och engagerade, flexibla och tillmötesgående. Dom hjälpte verkligen mig lösa en jobbig situation.
    Resultatet blev också över min förväntan, vilket jag inte trodde var möjligt. Men det bästa var ändå det trevliga bemötandet.
    Jag kommer med all sannolikhet anlita detta företag igen om jag behöver flyttstädning i framtiden och med stor sannolikhet anlita dem för hemstädning framöver. Läs mer
    2019-03-28 Georges C svarar Aina V
    Oj tack det värmde verkligen! :)
  • 2019-03-19

Therese A skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB
    Mycket trevliga, svarade fort och var flexibla med nyckelöverlämning. Prisvärd flyttstädning. Läs mer
  • 2019-03-06

Lojise E skrev om STHLM Rent AB
    Smidigt att boka tid för städning och väldigt flexibla med tiden. Väldigt trevlig personal och bra återkoppling när städningen var klar samt bra städning. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-26

Marc L skrev om STHLM Rent AB
    Bra bemötande! Nöjd med städningen, snabbt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-02-25

Marleine A skrev om STHLM Rent AB
    Flyttstädning väl utförd. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-02-21

Amelie H skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB
    Väldigt nöjd. Fick snabb återkoppling och bokade in flyttstädning bara några dagar senare. Väldigt nöjd med resultatet och bra pris. Bara ett ställe de missat att torka av, i övrigt supernöjd! Läs mer
  • 2019-02-05

Nicole N skrev om STHLM Rent AB
    Använt STHLM Rent flera gånger för flyttstädning. Städar alltid noggrant och vi har aldrig upplevt några problem med varken detta eller kommunikationen sinsemellan. Svarar alltid snabbt på bokningar samt återkopplar. Mycket nöjda! Läs mer
  • Christie V

2019-02-04

Christie V skrev om STHLM Rent AB
    What a great company! They were kind friendly and helpful. They went out to their way to do a flyttstädning in my apartment even though it was last minute that I needed a cleaner. The cleaners did an excellent job, it was extremely clean afterwards, even my realtor was impressed. I'm more than satisfied to say the least. I can't even begin describe how happy I am with the customer service they provided and the cleaning they did. I would highly recommend this cleaning firm. Läs mer
  • Ylva Linnéa F

2019-02-04

Ylva Linnéa F skrev om STHLM Rent AB
    Anlitade Sthlm rent till flyttstädning och fick hela lägenheten städad till bra pris, trevliga att ha att göra med Läs mer
  • 2019-02-04

Alexander G skrev om STHLM Rent AB
    Beställde flyttstäd. Jag blev nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-02-02

Mikael K skrev om STHLM Rent AB
    Beställde flyttstäd och är toppennöjd med resultatet. Bra och tydlig kommunikation, seriöst bemötande och kanonresultat - på kort varsel dessutom. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-28

Hampus N skrev om STHLM Rent AB
    Tog hjälp för flyttstäd. Jättebra genomfört där allt var enligt önskemål. Enkel och smidig kommunikation. Läs mer
  • 2018-12-09

Rose-Marie B skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB
    Snabb hjälp med storstädning och fönsterputs, Utmärkt utfört. Bra bemötande. Läs mer
  • 2018-12-07

Rose-Marie B skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB
    Beställde storstädning. Bra bemötande, snabb hjälp och mycket bra utfört arbete. Jag blev mycket nöjd med städningen. Läs mer
  • 2018-12-03

David F skrev om STHLM Rent AB
    Anlitades för flyttstädning. Mycket bra bemötande och flexibilitet vad gäller tid för utförande och innehåll. Stor vilja att ta ansvar för levererad tjänst. Både gentemot mig och nya ägarna. Läs mer
  • 2018-11-27

Åke B skrev om STHLM Rent AB
    Kom på i sista stund att jag behövde hjälp med byggstädning. Fick hjälp redan inom en vardag. Arbetet utfördes professionellt och noggrant, även detaljer som vi själva skulle ha missat. Resultatet blev över förväntan. Läs mer
  • 2018-11-15

thomas j skrev om STHLM Rent AB
    Ni löste flytt och städ på teknikvägen på bästa sätt.
    Thomas och Olga tackar för era tjänster. Läs mer
  • 2018-09-29

Agneta K skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB
    Först en städning inför fotografering, innan annonsen lades ut. Sedan en flyttstädning.
    Vänligt bemötande.
    Hoppades på väl utförande av tjänsterna och fick det.
    Bra. Läs mer
  • 2018-09-24

Daniel E skrev om STHLM Rent AB
    Sthlm Rent är lätta att ha kontakt med och levererar ett gott resultat.
    Lyhörda och prisvärda! Läs mer
  • 2018-09-24

Robert V skrev om STHLM Rent AB
    Kista galleria har städ tjänst av företaget till studentbostäderna.
    Mycket proffsig och god kunskap av yrkesområdet.
    Vi har varit mycket nöjda med vad företaget och deras utförande. Läs mer
  • 2018-09-13

Rico C skrev om STHLM Rent AB
    Riktigt bra och trevliga! Vi har haft ett samarbete länge och dom ställer alltid upp, uppskattas. Läs mer
  • 2018-09-13

Martin P skrev om STHLM Rent AB
    Snabbt och proffsiga, mycket nöjd och kan varmt rekommendera vidare :) Läs mer

Ekbacksvägen 22, 168 69 Bromma