Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hardemogatan 1, 124 67 Bandhagen — Visa karta

4.4 i betyg av av 56 omdömen
Meningen med hemstädningsservicen är att du ska kunna ägna din tid till viktigare och roligare saker än att städa, och ändå kunna komma hem till ett städat, rent och fint hem. Vi vill förenkla din vardag och vi gör det utan invecklade kontrakt, bindningstider och onödiga avgifter. Vi vill ge dig den bästa servicen och vi är flexibla och alltid nåbara! Vårt jobb är att se till att det är rent och snyggt hemma hos dig och att det är gjort till din fulla belåtenhet. Resultatet skall kännas och synas.

Läs vad 56 kunder tycker om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

• 2015-12-07

Natalia L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Ett trevligt team som jobbar snabbt och noggrant. Bra kommunikation med företaget. Känner oss nöjda med slutresultatet. Rekommenderar varmt. Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 311 omdömen
    fiveYearsBadge
    "PJ har lagt in fiskbensparkett i två rum samt köket hos oss. De var snabba, serviceminded och resultatet är jättefint! Köket är litet och me"
  • 2015-09-12

Tommy E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    De är pålitliga och gör det som är överenskommet plus hade många bra synpunkter som gjorde resultatet bättre.

Maria och Tommy Läs mer
    2015-09-14 Björn L svarar Tommy E
    Ja, vill man ha bra resultat ska man rådgöra med våra hantverkare, för de har lång erfarenhet och kan sin sak. Glad att du blev så nöjd med resultatet.
  • Barbro H

2015-06-29

Barbro H skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Har utnyttjat Stockholms Hus & Trädgårdsservice förstklassiga tjänster både inom husrenovering och trädgårdsarbete - och alltid med samma utmärkta resultat. Personalen är inte bara ovanligt trevlig och tillmötesgående - utan även mycket engagerad, målmedveten och yrkesskicklig ! Dessutom snabb och smidig kontakt hela vägen ... Har alltid varit helt nöjd med de utförda tjänsterna - t.o.m. grannarna har varit djupt imponerade ... ! Det är därför självklart ett nöje att varmt rekommendera detta seriösa företag ! Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2015-06-24

Per E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Ett missförstånd gjorde att vi fick fel häck levereras och planterad, men efter vår reklamation löstes det mycket bra. Så nu är vi mycket nöjda med både bemötande och det som levererats. Läs mer
  • Harry L

2015-06-16

Harry L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    1) Bemötandet har varit professionellt och vänligt.
    2) Bygga stödmur tog längre tid än beräknat bl.a. på grund av svårigheten att få tag
    på tryckimpregnera stockar slutresultatet blev helt OK.
    3) Fasadmålning jag är djupt imponerad av hur noggrant arbetet utfördes.
    4) Jag är mycket nöjd med bemötande och arbetets utförande. Läs mer
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 22 omdömen
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • 2015-05-23

Stig M skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Gör jobbet som överenskommet. Är snabba. Läs mer
  • 2015-04-29

Kamilla D skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi är mycket nöjda med Stockholms Hus & Trädgårdsservice.
    De har varit snabba med att komma med ett förslag och en offert på de arbete vi har önskat.
    Det uppskattas mycket av oss att de kommit med lösningsförslag som har varit både snygga och priseffektiva.
    Arbetet är noggrant, genomtänkt och väl utfört.
    Vi har anlitat Stockholms Hus & Trädgårsservice för beskärning av fruktträd och för renovering av altandäck.
    Båda arbetena är utförda t o m över vår förväntan. Över vår förväntan pga att de på ett bra sätt har löst och hanterat problem som uppkommer under arbetets gång (tex att underlaget till altanen var sämre på vissa ställen än vi visste).
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B
  • 2014-11-05

Helena H skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag anlitade Stockholms Hus & Trädgårdsservice för fönsterputsning. Fönsterputsaren kom och gjorde det han skulle men inte ett dugg mer, typ putsa mellan fönstren i altandörren. Men han kom på utsatt tid och det kostade som vi avtalat, så det var bra. Dock upplevde jag att språkkunskaperna brast, det var svårt att förklara/fråga saker.

När jag bokade fönsterputsningen blev e-postadressen fel, men det rättades inte till förrän andra gången jag påtalade det. Ett irritationsmoment, det ger ett oprofessionellt intryck. Läs mer
  • 2014-10-20

Vivi-Anne P skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    VI?i är nöjda och tacksamma för den service vi erhållit. Läs mer
    Albin Mur & Puts AB
    4.9 / 5 i betyg — 27 omdömen
    Badge2020
    "Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎"
    Tobbias L
  • 2014-10-11

Eva J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Flexibla, bra att ha att göra med. bra städerskor. ännu bättre om dom kunde lite mera svenska. 5 blir mitt betyg- mvh eva josephson Läs mer
  • 2014-10-07

Bengt A skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Rivning av innervägg. Ombragning av elkontakter och strömbrytare. Återställning av golv, tak och väggytor efter rivning. ( montera lister, spackla, slipa).
    Start och avslut på avtalad tid Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • 2014-09-25

Sören Ö skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Mycket gott bemötande. Vi fick hjälp med trädgårdsarbete. Möjligen någon liten sak som vi missförstod varandra, men inget som föranleder något uppror från min sida.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda med företagest insats. Läs mer
  • 2014-09-25

Lars J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Använder dem till städ i huset samt trädgårdstjänster. De är mycket bra. Läs mer
    Vikströms Bygg & Kakel AB
    4.8 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2020
    "jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen"
  • 2014-09-23

Ramnik S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Mycket nojd.Har anlitat dem flera gånger. Kan inte klaga. Läs mer
  • 2014-09-03

Swen L L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Tjänsten gällde trädgårdsarbete på gravt misskött, 1300 kvm stor, äldre villatomt - borttagning av onödiga träd och växter, beskärning/trimning, ogräsrensning, städning och uppfräschning av tomten samt borttransport av trädgårdsavfall.
    Resultatet blev långt över förväntan. Vid planeringen av arbetet kände vi direkt förtroende - kompetens, lyhördhet och pålitlighet. Vi är mycket imponerade över hur arbetet sedan genomfördes - snabbt, smidigt och effektivt. Sammanfattningsvis en mycket prisvärd tjänst. Vi kommer med all säkerhet att utnyttja företagets tjänster flera gånger. Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2014-08-17

Karin B skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Hej, jag fick ett mycket seriöst och tryggt intryck av företaget. Först kommer en arbetsledare och presenterar sig och vi går runt och ser vad som skall göras ang snickeri. Han kontaktar mig omgående och har bokat upp en snickare som utförde arbetet mycket bra och jag har fullt förtroende för detta företag och kommer att anlita dem framöver. häls Karin Läs mer
  • 2014-08-11

Jonas B skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Om två är godkänt så vill jag ge tre i betyg. Betyget dras ner lite på grund av att en av städerskorna har fått hoppa in ibland pga fel i bokningarna och har vart lite slarvig. Vår ordinarie städerska Marina är vi väldigt nöjda med! Läs mer
    Stenfirma Lapital AB
    4.8 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2020
    "Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc"
  • 2014-08-11

Margareta R skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har fått trädgårdshjälp och målning av grund.
    Väldigt trevligt bemötande. Har nu också städhjälp från företaget. Läs mer
  • 2014-05-24

John E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vårstädning av trädgård.
    Snabb återkoppling med platsbesök innan offerten lämnades. Trevlig och kunnig personal. Utförandet blev precis som vi önskade. Grannarna berättade att arbetet utfört otroligt effektivt.
    Vi kommer definitivt beställa tjänsten fler gånger av Stockholms hus & trädgårdsservice. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • Marianne O

2014-05-23

Marianne O skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Är nöjd bra och snabb hjälp vänligt bemötande fick bra tips. Läs mer
  • 2014-05-23

Tobias S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Toppklass! Jättebra service till ok priser, både gällande trädgårds- och städtjänster Läs mer
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 132 omdömen
    Badge2020
    "Pettersson Tak bytte all dålig råspont och la nya betongpannor samt bytte våra takfönster och klädde om skorsten. Kommunikationen var utmärk"
    Nicklas T
  • 2014-05-22

Kjell J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Hej! Tycker alltid att Björn ger et trevligt bemötande och jobbet blir utfört enligt offert. Kan verkligen rekommenderas till småjobb på hus och Trädgård. Läs mer
  • 2014-05-22

Kicki P skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har fått hjälp med att renovera både altanen och våra slitna fönster. Är jätte nöjd med allt från början till slut. Proffsigt och noga utfört. Kan varmt rekommendera detta företag. Ett extra tack till Constantine som var här under hela processen. Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.8 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"
  • Natalia M

2014-04-01

Natalia M skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi är mycket nöjda. Tack för ett perfekt arbete! Läs mer
  • 2014-02-19

Maria U skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Är nöjd med den hjälp vi har med städning och tycker jag fått ett trevligt och bra bemötande vid kontakt med kundtjänst. Läs mer
    Sakkes Balkongkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 454 omdömen
    Badge2020
    "Balkonginglasning Väldigt bra! De levde upp till allt jag förväntade mig. Allt perfekt"
  • Stefan N

2014-02-19

Stefan N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra service och bra bemötande. Läs mer
  • 2014-02-18

Monica L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi är mycket nöjda med städningen vi får två ggr i månaden. Läs mer
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 127 omdömen
    Badge2020
    "Jag vet knappt vart jag ska börja? Så jävla nöjd är jag över mitt nya badrum! Jag anlitade Max Martin Construction för en totalrenovering"
  • 2014-02-17

Per-Olof L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Har anlitat företaget för att den personen som städar hos mig börjat där. Hennes tjänster är perfekt utförda. God ordning på administrativ service från företaget.

Har försökt få offerter på målningarbete men det kom aldrig någon, har gett upp. Läs mer
  • 2013-12-20

Ann V skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Trevligt bemötande. En bra diskussion vid genomgången av arbetet och ett perfekt utfört arbete. Extra arbetet som dök upp på vägen hanterades snabbt och smidigt. Dessutom en tät kommunikation och uppföljning.

Vi kommer att anlita Stockholms hus och trädgårdsservice igen! Läs mer
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • 2013-12-19

Ingegerd I skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag har. Läs mer
  • 2013-12-18

Carina L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag får bra sevice via telefon när jag behöver och städningen sköts utmärkt! Läs mer
    Jf Måleriteam
    4.8 / 5 i betyg — 150 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi hade JF Måleriteam här i veckan. De spacklade och målade tak och väggar i vår hall och i vårt kök. Vi kan verkligen rekommendera dem. Jä"
    Ulrika Angelika S
  • 2013-12-18

Anna-Stina B skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Lätt att få kontakt och väl utfört arbete. Läs mer

Veronica S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Lätt att få kontakt med både på telefon och via mail. Alltid tillmötesgående och trevliga.
    Har haft samma städerska i flera år och är nöjd. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 242 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."

Märta J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra bemötande
    Alla beställningar av städning och snöskottning har skötts perfekt
    Prisvärd service.
    Mycket nöjd kund. Läs mer

Helene N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra servicenivå, pålitlig leverans, enkla att ha att göra med Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T

Linda N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra städhjälp, samma duktiga städerska varje gång! Läs mer
  • 2013-12-13

Håkan A skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har haft mycket dåliga erfarenheter av målare vilket vi påtalade direkt. SH&Ts representant sa att de kommer när vi bestämmer och ringer annars. Detta stämde till 100 procent. Proffsigt bemötande, trevliga och mycket kunniga hantverkare. Snabb fakturering och inget strul med debitering. Vi är väldigt nöjda med resultatet och hela projektet!! Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2013-11-13

Elisabet G skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bemötandet är upp och ner... flera gånger har jag skickat mejl till företaget som inte överhuvudtaget besvaras. Och det handlar om möjlighet att få mer hjälp.

Otydlig hemsida och otydlig information kommer ut ofta.

Min städerska är mycket bra! Det är henne jag vill betala för och jag är också nöjd med andra tjänster jag köpt.

Men det känns inte bra att företaget inte riktigt verkar ha koll... Läs mer
  • 2013-11-12

Penny R skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra bemötandet. Trevlig personal. Bra service. Något dyrt. Lite oklar information om priset angående moms. Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • 2013-11-12

Malin N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Trevligt och engagerat, utfört det beställda arbetet bra och vid ändringar, via telefonen trevligt och engagerat. Läs mer
  • 2013-11-11

Kanda K skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag är mycket nöjd med Stockholms hus & trädgårdsservice AB. Jag kan varm rekommendera dem. Bra service och ett bra jobb! Läs mer
    Bygglovshjälpen.se
    5.0 / 5 i betyg — 3 omdömen
    "Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet!"
  • 2013-11-11

Åsa S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag är mycket nöjd med den service jag fått som med råge lever upp till mina förväntningar.

Hälsningar
    Åsa Läs mer
  • 2013-11-10

Christer C skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har anlitat företaget för lövblåsming och är mycket nöjda med hur det arbetet utfördes. Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • 2013-11-10

Louise H skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    allt perfekt. Vi tyckte dock att han som kom hade en lång resa / tidigt. Han gjorde ett perfekt jobb Läs mer
  • 2013-11-09

Niklas L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Mycket nöjda med allt, framförallt med Omid som är extremt proffsig. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Karin L

2013-11-09

Karin L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Helt ok bemötande i telefon Dock ojämt genomförande av städningen. Ibland jättebra och ibland dåligt. De senaste gångerna bra. Läs mer

Ulla-Britt N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra arbete till rimligt pris. Vi är nöjda. Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 113 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P

Lotta F skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra bemötande.
    Levde upp till förväntningarna.
    Bra servicenivå
    Rimlig prisnivå.
    En mycket bra upplevelse Läs mer

Siri M skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Den person som städar hos oss gör ett mycket bra arbete. Däremot har jag inte fått återbetalt när jag betalade samma faktura två gånger med hänvisning till att företaget gick i konkurs. Läs mer
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."

Peter E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bemötandet var trevigt engagerat och korrekt
    Över förväntan
    Jättebra stämning/servicenivå
    Prisvärt
    Perfekt arbete Läs mer
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 166 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"
    DM TAK
    4.6 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2017
    "Mycket professionell service och välutfört arbete vid genomgången av vårt tak. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Ronny"
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer