Alla kategorier Bygg Byggföretag Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hardemogatan 1, 124 67 Bandhagen

Meningen med hemstädningsservicen är att du ska kunna ägna din tid till viktigare och roligare saker än att städa, och ändå kunna komma hem till ett städat, rent och fint hem. Vi vill förenkla din vardag och vi gör det utan invecklade kontrakt, bindningstider och onödiga avgifter. Vi vill ge dig den bästa servicen och vi är flexibla och alltid nåbara! Vårt jobb är att se till att det är rent och snyggt hemma hos dig och att det är gjort till din fulla belåtenhet. Resultatet skall kännas och synas.
Rågstigen 21, 13755, TUNGELSTA
McCarthys Snickeri & Bygg
Irja A:
Shem McCarthy har mina varmaste rekommendationer! Det är alltid kul att ha att göra med ett proffs, och det är precis vad Shem är. Han sätte...

Byggföretag nära Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB:

Titania

Ernst Ahlgrens väg 1 - 3, STOCKHOLM
Stambyten och badrumsrenoveringar på entreprenad samt köp och ombyggnader av lok... Läs mer ›
Titania
Ola R:
Titania renoverade vårt badrum: Arbetsledare Massoud Zolfaghari, hantverkare Jozef Pytlak. De gjorde ett utmärkt jobb, men det gjorde inte v...

PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, ÅRSTA
Vi erbjuder Dig som kund ett komplett utbud av tjänster för allt du kan tänka Di... Läs mer ›
PJ Parkettgolv AB
Björn G:
Jag tog bort en mellanvägg mellan två rum för att få ett större och fann att det saknades parkett där väggen stått. Jag ringde runt till ett...

Garant Bygg & Bad AB

Bjuletorg 13, Enskede
Det första Garant Bolaget etablerades 1958 och växte i snabb takt till de 6 st v... Läs mer ›
Garant Bygg & Bad AB
Christian:
Bra och pålitliga. Lyssnar in behov och kommer med bra förslag. Tiderna hölls och likaså budgeten.

Svensk Elitbygg & Design AB

Vanadisvägen 20, STOCKHOLM
Elitbygg är totalentreprenören som hjälper dig med ditt projekt. Fokus ligger på... Läs mer ›
Svensk Elitbygg & Design AB
Svensk Elitbygg & Design AB:
Vi är mycket nöjda med Elit gänget! Duktiga hantverkare som var noggranna och trevliga. De var flexibla och anpassade sig efter våra önskemå...

Läs vad 56 kunder tycker om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

• Natalia L
    Natalia L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Ett trevligt team som jobbar snabbt och noggrant. Bra kommunikation med företaget. Känner oss nöjda med slutresultatet. Rekommenderar varmt.
      2016-01-05
    Björn L: Ja, killarna har vanan inne, därför blir arbetet både snabbt och noggrant utfört. Vi är glad att ni känner er nöjda.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    De är pålitliga och gör det som är överenskommet plus hade många bra synpunkter som gjorde resultatet bättre.

Maria och Tommy
    2015-09-14 Björn L svarar Tommy E
    Ja, vill man ha bra resultat ska man rådgöra med våra hantverkare, för de har lång erfarenhet och kan sin sak. Glad att du blev så nöjd med resultatet.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Har utnyttjat Stockholms Hus & Trädgårdsservice förstklassiga tjänster både inom husrenovering och trädgårdsarbete - och alltid med samma utmärkta resultat. Personalen är inte bara ovanligt trevlig och tillmötesgående - utan även mycket engagerad, målmedveten och yrkesskicklig ! Dessutom snabb och smidig kontakt hela vägen ... Har alltid varit helt nöjd med de utförda tjänsterna - t.o.m. grannarna har varit djupt imponerade ... ! Det är därför självklart ett nöje att varmt rekommendera detta seriösa företag !
    2015-07-01 Björn L svarar Barbro H
    Och vi är mycket glada att du är helt nöjd med våra tjänster.
  • Per E
    Per E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Ett missförstånd gjorde att vi fick fel häck levereras och planterad, men efter vår reklamation löstes det mycket bra. Så nu är vi mycket nöjda med både bemötande och det som levererats.
    2015-06-26 Björn L svarar Per E
    Ja, det är viktigt att kunden får exakt det som efterfrågats. Blir det fel rättar vi omgående till det till kundens belåtenhet. Glad att ni är mycket nöjda nu!
  • Harry L
    Harry L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    1) Bemötandet har varit professionellt och vänligt.
    2) Bygga stödmur tog längre tid än beräknat bl.a. på grund av svårigheten att få tag
    på tryckimpregnera stockar slutresultatet blev helt OK.
    3) Fasadmålning jag är djupt imponerad av hur noggrant arbetet utfördes.
    4) Jag är mycket nöjd med bemötande och arbetets utförande.
    2015-06-18 Björn L svarar Harry L
    Tack Harry! Vi är mycket glada att du är nöjd med vårt arbete.
  • Stig M
    Stig M skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Gör jobbet som överenskommet. Är snabba.
    2015-05-23 Björn L svarar Stig M
    Japp! Det är vårt motto. Att ge snabb och professionell service och hålla vad man lovar. Vi är glada att du är nöjd.
  • Kamilla D
    Kamilla D skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi är mycket nöjda med Stockholms Hus & Trädgårdsservice.
    De har varit snabba med att komma med ett förslag och en offert på de arbete vi har önskat.
    Det uppskattas mycket av oss att de kommit med lösningsförslag som har varit både snygga och priseffektiva.
    Arbetet är noggrant, genomtänkt och väl utfört.
    Vi har anlitat Stockholms Hus & Trädgårsservice för beskärning av fruktträd och för renovering av altandäck.
    Båda arbetena är utförda t o m över vår förväntan. Över vår förväntan pga att de på ett bra sätt har löst och hanterat problem som uppkommer under arbetets gång (tex att underlaget till altanen var sämre på vissa ställen än vi visste).
    Vi är mycket nöjda.
    2015-04-30 Björn L svarar Kamilla D
    Ja, vår personal är professionella och kan sin sak. Vi är glada att du är nöjd med utförda arbeten.
  • Helena H
    Helena H skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag anlitade Stockholms Hus & Trädgårdsservice för fönsterputsning. Fönsterputsaren kom och gjorde det han skulle men inte ett dugg mer, typ putsa mellan fönstren i altandörren. Men han kom på utsatt tid och det kostade som vi avtalat, så det var bra. Dock upplevde jag att språkkunskaperna brast, det var svårt att förklara/fråga saker.

När jag bokade fönsterputsningen blev e-postadressen fel, men det rättades inte till förrän andra gången jag påtalade det. Ett irritationsmoment, det ger ett oprofessionellt intryck.
    2014-12-02 Björn L svarar Helena H
    Tack Helena för dina synpunkter ang språkkunskap och professionell hantering. Vi tycker att det är viktigt att vi får veta sådant för vi tar itu med det direkt. Vi arbetar kontinuerligt med aktiviteter som leder till personalförbättring och servicekvalitet.
  • Vivi-Anne P
    Vivi-Anne P skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    VI?i är nöjda och tacksamma för den service vi erhållit.
    2014-10-30 Björn L svarar Vivi-Anne P
    Det är trevligt för oss att höra, för vårt mål är nämligen nöjda kunder.
  • Eva J
    Eva J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Flexibla, bra att ha att göra med. bra städerskor. ännu bättre om dom kunde lite mera svenska. 5 blir mitt betyg- mvh eva josephson
    2014-10-30 Björn L svarar Eva J
    Trevlig att du tycker om städerskorna! Ja, språket är mycket viktigt. Vi har som obligatorisk policy att samtliga som önskar arbeta hos oss och som ej behärskar språket tillräckligt måste studera det svenska språket.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Rivning av innervägg. Ombragning av elkontakter och strömbrytare. Återställning av golv, tak och väggytor efter rivning. ( montera lister, spackla, slipa).
    Start och avslut på avtalad tid
    2014-10-07 Björn L svarar Bengt A
    Japp! Vi planerar projekten ordentligt så att allt går enligt schemat.
  • Sören Ö
    Sören Ö skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Mycket gott bemötande. Vi fick hjälp med trädgårdsarbete. Möjligen någon liten sak som vi missförstod varandra, men inget som föranleder något uppror från min sida.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda med företagest insats.
    2014-09-25 Björn L svarar Sören Ö
    Vi bemöter våra kunder som våra vänner. Om något missförstås så reder vi alltid ut det, för full förståelse för kund och projekt är A-O för oss. Härligt att du är nöjd med vår insats.
  • Lars J
    Lars J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Använder dem till städ i huset samt trädgårdstjänster. De är mycket bra.
    2014-09-25 Björn L svarar Lars J
    Ja, många av våra kunder nyttjar samtliga våra tjänster, vilket är städning, trädgårdsarbete och renoveringsarbete. Roligt att höra att du är nöjd.
  • Ramnik S
    Ramnik S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Mycket nojd.Har anlitat dem flera gånger. Kan inte klaga.
    2014-09-24 Björn L svarar Ramnik S
    Roligt att höra! Är du mycket nöjd, så är vi också nöjda.
  • Swen L L
    Swen L L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Tjänsten gällde trädgårdsarbete på gravt misskött, 1300 kvm stor, äldre villatomt - borttagning av onödiga träd och växter, beskärning/trimning, ogräsrensning, städning och uppfräschning av tomten samt borttransport av trädgårdsavfall.
    Resultatet blev långt över förväntan. Vid planeringen av arbetet kände vi direkt förtroende - kompetens, lyhördhet och pålitlighet. Vi är mycket imponerade över hur arbetet sedan genomfördes - snabbt, smidigt och effektivt. Sammanfattningsvis en mycket prisvärd tjänst. Vi kommer med all säkerhet att utnyttja företagets tjänster flera gånger.
    2014-09-05 Björn L svarar Swen L L
    Kundens glädje är också vår glädje!
  • Karin B
    Karin B skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Hej, jag fick ett mycket seriöst och tryggt intryck av företaget. Först kommer en arbetsledare och presenterar sig och vi går runt och ser vad som skall göras ang snickeri. Han kontaktar mig omgående och har bokat upp en snickare som utförde arbetet mycket bra och jag har fullt förtroende för detta företag och kommer att anlita dem framöver. häls Karin
    2014-08-18 Björn L svarar Karin B
    Ja, när det gäller renoveringsuppdrag så gör vi alltid besök först för korrekt bedömning av kundens önskemål och behov. Du är välkommen åter!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Om två är godkänt så vill jag ge tre i betyg. Betyget dras ner lite på grund av att en av städerskorna har fått hoppa in ibland pga fel i bokningarna och har vart lite slarvig. Vår ordinarie städerska Marina är vi väldigt nöjda med!
    2014-08-12 Björn L svarar Jonas B
    Tack för informationen. Beklagar i fall det har blivit något missförstånd med bokningar. Trevligt att du är mycket nöjd med Marina!
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har fått trädgårdshjälp och målning av grund.
    Väldigt trevligt bemötande. Har nu också städhjälp från företaget.
    2014-08-11 Björn L svarar Margareta R
    Trevligt att höra att du är nöjd med våra tjänster.
  • John E
    John E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vårstädning av trädgård.
    Snabb återkoppling med platsbesök innan offerten lämnades. Trevlig och kunnig personal. Utförandet blev precis som vi önskade. Grannarna berättade att arbetet utfört otroligt effektivt.
    Vi kommer definitivt beställa tjänsten fler gånger av Stockholms hus & trädgårdsservice.
    2014-05-24 Björn L svarar John E
    Tack! Vi finns alltid till hands när ni behöver oss.
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Är nöjd bra och snabb hjälp vänligt bemötande fick bra tips.
    2014-05-23 Björn L svarar Marianne O
    Ja, trädgårdsmästaren Omid kan allt om det gröna. Han har många bra tips att ge ang trädgården. Trevligt att du är nöjd.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Toppklass! Jättebra service till ok priser, både gällande trädgårds- och städtjänster
    2014-05-23 Björn L svarar Tobias S
    Tack ska du ha! Vi gör vårt bästa för att hålla servicen på topp i alla områden.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Hej! Tycker alltid att Björn ger et trevligt bemötande och jobbet blir utfört enligt offert. Kan verkligen rekommenderas till småjobb på hus och Trädgård.
    2014-05-23 Björn L svarar Kjell J
    Du har återkommit många gånger till oss, så det märks att du är nöjd! trevlig helg!
  • Kicki P
    Kicki P skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har fått hjälp med att renovera både altanen och våra slitna fönster. Är jätte nöjd med allt från början till slut. Proffsigt och noga utfört. Kan varmt rekommendera detta företag. Ett extra tack till Constantine som var här under hela processen.
    2014-05-23 Björn L svarar Kicki P
    Ja, Constantine är känd för att vara mycket noggrann med alla projekt som han åtar sig. Härligt att höra att du är jättenöjd.
  • Natalia M
    Natalia M skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi är mycket nöjda. Tack för ett perfekt arbete!
    2014-04-07 Björn L svarar Natalia M
    Tack själv! Är du nöjd är vi också nöjda.
  • Maria U
    Maria U skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Är nöjd med den hjälp vi har med städning och tycker jag fått ett trevligt och bra bemötande vid kontakt med kundtjänst.
    2014-02-20 Björn L svarar Maria U
    Det var trevligt att höra! Kundtjänstens främsta uppgift är att ta hand om er och vara till hjälp i era vardagliga situationer så att allting fungerar smidigt.
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra service och bra bemötande.
    2014-02-20 Björn L svarar Stefan N
    Trevligt att höra! Vi gör vårt bästa för att servicen ska vara till full belåtenhet.
  • Monica L
    Monica L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi är mycket nöjda med städningen vi får två ggr i månaden.
    2014-02-20 Björn L svarar Monica L
    Det var kul att höra. Våra hemstädare får ofta beröm för sina utförda arbeten.
  • Per-Olof L
    Per-Olof L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Har anlitat företaget för att den personen som städar hos mig börjat där. Hennes tjänster är perfekt utförda. God ordning på administrativ service från företaget.

Har försökt få offerter på målningarbete men det kom aldrig någon, har gett upp.
    2014-02-17 Björn L svarar Per-Olof L
    Trevligt att höra att du tycker hemstädarens tjänster är perfekt! Vi ska kontakta dig omgående angående den saknade måleriofferten.
  • Ann V
    Ann V skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Trevligt bemötande. En bra diskussion vid genomgången av arbetet och ett perfekt utfört arbete. Extra arbetet som dök upp på vägen hanterades snabbt och smidigt. Dessutom en tät kommunikation och uppföljning.

Vi kommer att anlita Stockholms hus och trädgårdsservice igen!
    2013-12-22 Björn L svarar Ann V
    Det var mycket trevligt att höra. Ni är alltid välkommen åter när ni känner att det är dags igen.
  • Ingegerd I
    Ingegerd I skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag har.
    2013-12-20 Björn L svarar Ingegerd I
    Trevligt att höra att du mycket nöjd.
  • Carina L
    Carina L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag får bra sevice via telefon när jag behöver och städningen sköts utmärkt!
    2013-12-20 Björn L svarar Carina L
    Trevligt att höra. Det är vår ambition att både städningen och servicen till våra kunder ska fungera smidigt.
  • Anna-Stina B
    Anna-Stina B skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Lätt att få kontakt och väl utfört arbete.
    2013-12-20 Björn L svarar Anna-Stina B
    Tack ska du ha! Det är viktigt både för oss och för kunden att vi är kontaktbara. Därför har vi alltid vår kundtjänst fullt bemannad.
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Lätt att få kontakt med både på telefon och via mail. Alltid tillmötesgående och trevliga.
    Har haft samma städerska i flera år och är nöjd.
    2013-12-17 Björn L svarar Veronica S
    Trevligt att höra. Vår ambition är att kunden alltid ska få behålla samma städare som hon är nöjd med.
  • Märta J
    Märta J skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra bemötande
    Alla beställningar av städning och snöskottning har skötts perfekt
    Prisvärd service.
    Mycket nöjd kund.
    2013-12-17 Björn L svarar Märta J
    Tack! Är du mycket nöjd kund är vi också mycket nöjda.
  • Helene N
    Helene N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra servicenivå, pålitlig leverans, enkla att ha att göra med
    2013-12-16 Björn L svarar Helene N
    Tack! Det är så det ska vara tycker vi. Vi vill att kunden ska känna sig trygg med våran service.
  • Linda N
    Linda N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra städhjälp, samma duktiga städerska varje gång!
    2013-12-16 Björn L svarar Linda N
    Det var trevligt att höra. När kunden är nöjd med samma duktiga städerska, då låter vi kunden behålla henne. Inga byten.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har haft mycket dåliga erfarenheter av målare vilket vi påtalade direkt. SH&Ts representant sa att de kommer när vi bestämmer och ringer annars. Detta stämde till 100 procent. Proffsigt bemötande, trevliga och mycket kunniga hantverkare. Snabb fakturering och inget strul med debitering. Vi är väldigt nöjda med resultatet och hela projektet!!
    2013-12-13 Björn L svarar Håkan A
    Trevligt att du uppskattar våra målare! Vi har som policy att alltid hålla tider samt överenskommelser.
  • Elisabet G
    Elisabet G skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bemötandet är upp och ner... flera gånger har jag skickat mejl till företaget som inte överhuvudtaget besvaras. Och det handlar om möjlighet att få mer hjälp.

Otydlig hemsida och otydlig information kommer ut ofta.

Min städerska är mycket bra! Det är henne jag vill betala för och jag är också nöjd med andra tjänster jag köpt.

Men det känns inte bra att företaget inte riktigt verkar ha koll...
    2013-12-13 Björn L svarar Elisabet G
    Vi uppskattar att du säger till om det är något som inte har fungerat till din belåtenhet, så att vi kan rätta till det. Trevligt att du uppskattar hemstädaren! Hon får ofta beröm av sina kunder.
  • Penny R
    Penny R skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra bemötandet. Trevlig personal. Bra service. Något dyrt. Lite oklar information om priset angående moms.
    2013-12-13 Björn L svarar Penny R
    Tack, det var kul att höra! Våra priser kan du finna på vår hemsida. Annars hjälper gärna kundtjänst dig med dina frågor.
  • Malin N
    Malin N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Trevligt och engagerat, utfört det beställda arbetet bra och vid ändringar, via telefonen trevligt och engagerat.
    2013-12-13 Björn L svarar Malin N
    Tack! Det var kul att få höra!
  • Kanda  K
    Kanda K skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag är mycket nöjd med Stockholms hus & trädgårdsservice AB. Jag kan varm rekommendera dem. Bra service och ett bra jobb!
    2013-12-13 Björn L svarar Kanda K
    Tack! Är du nöjd med vår service så är vi också nöjda.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Jag är mycket nöjd med den service jag fått som med råge lever upp till mina förväntningar.

Hälsningar
    Åsa
    2013-12-13 Björn L svarar Åsa S
    Vi är glada att du är mycket nöjd med den service som du har fått.
  • Christer C
    Christer C skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Vi har anlitat företaget för lövblåsming och är mycket nöjda med hur det arbetet utfördes.
    2013-12-13 Björn L svarar Christer C
    Trevlig att höra att ni är mycket nöjda! Våra trädgårdsmästare får ofta beröm för utförda trädgårds- och marktjänster.
  • Louise H
    Louise H skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    allt perfekt. Vi tyckte dock att han som kom hade en lång resa / tidigt. Han gjorde ett perfekt jobb
    2013-12-13 Björn L svarar Louise H
    Tack! Trevligt att höra att du tycker allt blev perfekt.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Mycket nöjda med allt, framförallt med Omid som är extremt proffsig.
    2013-12-13 Björn L svarar Niklas L
    Tack! Ja, Trädgårdsmästaren Omid är mycket kunnig på allt inom trädgård och växter.
  • Karin L
    Karin L skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Helt ok bemötande i telefon Dock ojämt genomförande av städningen. Ibland jättebra och ibland dåligt. De senaste gångerna bra.
    2013-12-13 Björn L svarar Karin L
    Bra , att det har blivit bra de senaste gångerna! Vi är tacksamma att ni meddelar kundtjänst i fall ni inte är belåten, så att vi kan åtgärda det omgående.
  • Ulla-Britt N
    Ulla-Britt N skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra arbete till rimligt pris. Vi är nöjda.
    2013-12-13 Björn L svarar Ulla-Britt N
    Trevligt att höra! Är kunden nöjd så är vi också nöjda.
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bra bemötande.
    Levde upp till förväntningarna.
    Bra servicenivå
    Rimlig prisnivå.
    En mycket bra upplevelse
    2013-12-13 Björn L svarar Lotta F
    Tack! Vi är mycket glada över att du blev så nöjd.
  • Siri M
    Siri M skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Den person som städar hos oss gör ett mycket bra arbete. Däremot har jag inte fått återbetalt när jag betalade samma faktura två gånger med hänvisning till att företaget gick i konkurs.
    2013-12-13 Björn L svarar Siri M
    Vi är glad att du är nöjd med vår städning. Om någon av våra kunder av misstag dubbelbetalar så betalar vi alltid tillbaka givetvis. I detta fall får du vända dig till det förra företaget som du tidigare anlitat.
  • Peter E
    Peter E skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB
    Bemötandet var trevigt engagerat och korrekt
    Över förväntan
    Jättebra stämning/servicenivå
    Prisvärt
    Perfekt arbete
    2013-12-13 Björn L svarar Peter E
    Tack! Det är roligt för oss att kunna positivt överraska kunden.