Svensk Fastighetsförmedling Alvesta

Svensk Fastighetsförmedling Alvesta

Välkommen till Södra Sveriges mittpunkt!

Här i Alvesta finns en järnvägsknut som gör att orten haft en viktig position och smidiga kommunikationer under lång tid, men Alvesta har mer att bjuda på än stationshus och tågbyten. Handla i mysiga gårdsbutiker, gå på festival eller drive-in bio i den restaurerade folkparken Tyrolen eller njut av den härliga Småländska naturen - i Alvesta finns något för alla!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Alvesta och vi har ett starkt och brett kontaktnät här. Vi har koll på var köparna finns, vad de letar efter och vad du ska tänka på inför visning. För dig som vill köpa har vi kontakt med de som snart ska sälja, vet hur bussarna går och mycket mer.

Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling och berätta om dina bostadsplaner här i Alvesta!

Läs vad 748 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta 2

• sålde sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Norrhult
    2022-10-01 Verifierad kund
    Professionell från början till slut.
    Uppdaterade hela tiden hur budgivningen gick, svarade snabbt på frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-29 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-29 Verifierad kund
    Professionell och kunnig. Levde väl upp till förväntningarna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-29 Verifierad kund
    Duktig, påläst och tillmötesgående. Uppfyllde våra förväntningar, vi är nöjda
    2022-09-27 Verifierad kund
    Fint bemötande, kommunikativ och drivande. Gav 100% igenom hela försäljningen för att vi skulle bli nöjda.

Det vi uppskattade mest var att Emma hela tiden var transparant, stämde alltid av om något nytt dök upp, var alltid ärlig och satte vårat intresse i fokus.

Kan varmt rekommendera Emma!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Vikaholm
    2022-09-25 Verifierad kund
    Saknades bättre bemötande och information
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Bergnäs
    2022-09-23 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket bra bemötande och engagemang. Hon levde upp till de förväntningar vi hade, svår tid nu att sälja.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Snabb och smidig kontakt
    Mycket över förväntan med både försäljningspris och hur fort det gick att sälja.
    Supernöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-21 Verifierad kund
    The markler team was fanatasic. Emma was really kind and helpful. We got a very quick appointment for the visiting and she explaind everthing with a lot of knowledge. The hole process went smooth ans we are happy.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Proffsig och smidig med ett utmärkt bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-16 Verifierad kund
    Uppnått alla våra förväntningar! Utmärkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-12 Verifierad kund
    Bra bemötande och uppdaterar en om läget på ett bra sätt. Rasmus gav ett gott intryck vilket gav oss stort förtroende för honom, vi är mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Söder
    2022-09-11 Verifierad kund
    Jag köpte lägenheten av Evelina för lite mer än 2 år sedan och fick en superbra känsla av henne, kändes självklart att jag skulle höra av mig till just henne när det nu var dags för mig att sälja!
    Hon gjorde så jag kände mig väldigt trygg genom hela processen.

Kommer absolut höra av mig till henne igen om det behövs i framtiden!
    • Växjö Söder
    2022-09-08 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött och fått superbra hjälp! Supernöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-07 Verifierad kund
    Finns bara ett svar. TOPPEN BRA
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-07 Verifierad kund
    Jag upplevde att hon gjorde mitt och min frus husköp till en väldigt smidig affär. Toppen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-05 Verifierad kund
    Borde inte litat på mäklarens värdering. Blev dessutom uppmanad att sälja på ett förhandsbud till en av hennes bekanta. Det innebar dessutom att jag fick lämna huset tidigare än önskat.
    Jag kommer aldrig att veta hur mycket pengar jag förlorade :-(
    Eftersom jag förmodligen aldrig kommer att sälja ett hus igen så har jag redan begått alla misstag man kan göra vid en husförsäljning. Uppmanar alla att jämföra innan ni väljer mäklare.
    Hej Hanna, tack för att du skriver om din upplevelse av affären och mig som mäklare. För mig är det viktigt att kunder känner sig trygga i det arbetet jag har gjort, är det något du vill prata om är du varmt välkommen att ringa mig.

Jag önskar dig stort lycka till i ditt nya boende!

Evelina Kronberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-09-03 Verifierad kund
    Kompetent och professionell mäklare med utmärkt kunskap om den lokala marknadens huspriser. Tack vare Johan fick vi en lugn och lönsam försäljningsprocess. En mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Lammhult
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi har haft bra kontakt under hela försäljningsprocessen. Jag har känt mig välinformerad och lyssnad på.
    Bra saklig information genom processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-08-26 Verifierad kund
    Är supernöjd med Rebecca!
    Både köpte och sålde med Rebecca som mäklare och hon har haft en bra dialog under hela tiden och har alltid varit snabb med att svara när man haft frågor.
    Dessutom lyckades hon sälja vår lägenhet på en väldigt kort tid då vi köpte det nya innan vi hade sålt den gamla.
    • Lammhult
    2022-08-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lätt att tycka om. Lotsade oss igenom alla etapper.
    Möjligen lite svår att nå och få svar när man smsade. Man fick ibland vänta en dag eller två.
    Alltid trevlig och stöttande när man själv tycktedet var jobbigt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-08-24 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Johan som mäklare. Han är kunnig, trevlig och både snabb och noggrann.
    • Kosta
    2022-08-22 Verifierad kund
    Lugnt och trevligt bemötande samt bra återkoppling och stöd under processen. Rasmus Wickell är väldigt seriös och noggrann med att det ska bli bra för alla parter och jag kan varmt rekommendera honom!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Blivit bemött enligt våra förväntningar! Bra
    Snabb återkoppling och bra tillgänglighet.
  • sålde sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra på alla sätt engagerad och levde upp till förväntningarna.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam med vårt husköp! Tillgänglig varje gång man kontaktar henne och svarar på alla frågor som uppkommer. Kan verkligen rekommendera Emma!
    2022-08-20 Verifierad kund
    Mycket bra, kunnig enkel och saklig.
    Skulle varmt rekommendera Rasmus till andra.
    • Lessebo
    2022-08-17 Verifierad kund
    Fin process og god og hurtig kommunikation
    • Åryd
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi har anlitat Johan vid flera tillfällen och kan inte tänka oss någon bättre mäklare! Alltid lika tillmötesgående, saklig å trevlig. Rekommenderas!
    • Åryd
    2022-08-11 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med transaktionens gång, värt att rekommendera maklare.
  • Camilla G
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Moheda
    2022-08-11 Verifierad kund
    Snabba svar, omtänksam och lätt att ha att göra med. Toppenbra!
    2022-08-11 Verifierad kund
    • ett väldigt bra bemötande av Rasmus, varmt och öppen

• Vi visste att det skulle bli en bra visning då vi haft Rasmus på tidigare visningar.

• En bra och trevlig upplevelse av Rasmus, man känner sig trygg att ha honom som mäklare. Väldigt ärlig och noggrann i sin roll som mäklare.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Emma är både professionell och ger ett fantastiskt bemötande till mig som säljare. Hon har hållt mig uppdaterad genom hela processen. Detta är första gången jag säljer en bostad och jag har känt mig helt trygg med Emma.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig vid fysiskt bemötande.
    Vi hade högre krav på hur insatt mäklaren var i själva fastigheten och området vid visning, även att mäklaren kändes stressad och ointresserad vid själva kontraktsskrivningen. Vid frågan om att se fastigheten igen innan eventuell budgivning fick vi inget svar.
    Övrigt är vi nöjda med köpet.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Allt var bra
    Förtroendeingivande
    2022-07-26 Verifierad kund
    Rebecca levde upp till de förväntningar vi hade.
    • Klavreström
    2022-07-20 Verifierad kund
    Emma har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Hon har också varit enkel att få tag på både via telefon och mail vilket har varit toppenbra då vi snabbt har fått svar på våra frågor. En mycket trevlig, positiv och hjälpsam mäklare. Tack för det! :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Hov
    2022-07-19 Verifierad kund
    Smidig husaffär och bra ordnat med allt det praktiska. Trevligt bemötande.
    Hej Tobias! Va bra, önskar er stort lycka till i ert nya boende!

• Växjö Hov
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, lätt att kommunicera med. Uppfyllde väl förväntningarna vi hade.
    Alltid lätt att få kontakt med och återkopplade bra.
    Vi är mycket nöjda med hela affären och hur det har skötts
    Vi säger Tack ! Karin och Christer
    Hej Karin och Christer, stort tack för fina ord! Tacksam och stolt över att ha förmedlat ert hus!

• Alvesta
    2022-07-18 Verifierad kund
    Bästa servicen och tillgängligheten. Överträffade alla mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Martina
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Alvesta Öster
    2022-07-17 Verifierad kund
    Snabb tid för extra visning och snabba svar mellan oss parter
    • Växjö Teleborg
    2022-07-15 Verifierad kund
    Martina Börjesson var trevlig och saklig!
    2022-07-13 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt.
    Förväntningarna överträffades med råge.
    Kan inte tänka mig någon bättre
    2022-06-29 Verifierad kund
    Emma är en kunnig, engagerad mäklare med trevligt bemötande.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Har varit trevlig och hjälpsam
    2022-06-29 Verifierad kund
    Grymt bra bemötande och Johan uppfyllde alla förväntningar plus att han gjorde det lilla extra som egentligen inte ingår i uppdraget. Grymt bra hanterat hela vägen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Bredvik
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jordnära. Enkel. Tillgänglig. Tillmötesgående.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Otroligt trevligt bemötande och en väldigt snabb och smidig affär
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi hade som förväntan att sälja vårt hus snabbt och till bra pris, till en köpare som verkligen ville ha vårt hus, helst en barnfamilj, Rasmus ordnade allt detta.
    Rasmus är som klippt och skuren som mäklare påläst kunnig trevlig på ett avspänt sätt, tillgänglig och verkligen snabb.
    Rekommenderas verkligen,vi är helnöjda.
    • Lenhovda
    2022-06-20 Verifierad kund
    Gjorde det han skulle men stressade och hörde av sig på konstiga tider.