Läs vad 398 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta 2

• 2021-01-13
    Utifrån ett professionellt bemötande från första mötet till kontraktskrivning igår kan man inte vara annat än nöjd.
    Mitt hus har nu fått en nöjd köpare som jag bedömer har samma uppfattning om hur affären genomförts.
    Bo O
    • Moheda
    sålde sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-11
    Köpt bostad. Rasmus har en lugn och behaglig framtoning.
    Karin H
    • 145.0 m²
    • Växjö
    köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-07
    Evelina Kronberg och Alberto Johanson 👍
    Murad K
    Murad K
    • 124.0 m²
    • Alvesta
    köpte sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-06
    Mycket kunnig om området vi sålde och ger ett seriöst intryck. Kompetent och säljande utan att bli för ”mycket”.
    Anders H
    • 84.0 m²
    • Braås
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack Anders, kul att få samarbeta med dig ännu en gång! / Johan

• 2021-01-04
    Trevligt bemötande och hjälpsam!
    Amanda B
    • 84.0 m²
    • Braås
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-12-22
    Köpt lägenhet. Vänligt och kunnigt bemötande. Fick svar på de frågor jag hade.
    Bengt K
    • Växjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-12-17
    -Villa
    -Fantastiskt
    -Många på visningen samt bra slutbud. Allt uppfyllt.
    -kanon
    Jonas L
    • 87.0 m²
    • Åseda
    Tack för de fina orden, härligt att du är nöjd Jonas!

• 2020-12-03
    Sålt lantgård med tillhörande skog.
    Bra bemötande.
    Negativt att mäklare kraftigt övervärderade objektet, vilket gjorde att våra förväntningar på försäljningspris var betydligt högre.
    Mäklare ibland svår att nå, och ibland "sen på bollen" i vissa frågor.
    På det hela taget ändå nöjda, men inte mer än så.
    Tomas S
    • Hovmantorp
    sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-12-03
    Bra bemötande
    Kunnighet
    Vi hade hjälp med kontraktsskrivande
    Anette K
    • 95.0 m²
    • Alvesta
  • 2020-12-02
    Köpt villa. Trevligt och sakligt bemötande. Tydlig och hjälpsam.
    Andreas Jan Mikael L
    • 150.0 m²
  • 2020-12-02
    Sålt ett dödsbo!
    väldigt trevlig mäklare som gjort ett bra jobb!
    Carina Maria A
    • 86.0 m²
    • Växjö Öjaby
  • 2020-12-01
    Han är fantastisk!!..Trevlig ..riktig profesionel man
    Ramo B
    Tack så mycket. Vi ses på tillträdes dagen! / Johan

• 2020-12-01
    Mäklaren har varit öppen och tillmötesgående. Vi löste affären snabbt!
    Sanjin H
  • 2020-11-29
    Jag anlitade svensk fastighetsförmedling och Johan Florå för att sälja min fastighet och jag kan inte säga annat än att det är service på hög nivå. Proffsigt!
    Joakim K
    • 134.0 m²
    Tack Joakim, för de fina orden! Ha en god jul och ett gott nytt år! / Johan

• 2020-11-28
    Rasmus har varit lyhörd och effektiv. Funnits tillgänglig hela processen. Jag har bara positivt att säga!
    Camilla J
    • 109.0 m²
    • Växjö
    sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-11-25
    Blev bemött på ett förtroendeingivande sätt av Rasmus när han hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kan verkligen rekommendera Rasmus till andra!
    Mattias E
    • 48.0 m²
    • Växjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-11-24
    Hej!
    Vi har sålt en villa i Lenhovda.
    Vi är mycket nöjda med Johan han är mycket kunnig,hjälpsam och bra på sitt jobb.
    Han har uppfyllt alla våra förväntningar!
    Lars H
    • Lenhovda
    Kul att ni är nöjda Lars! Har varit roligt att samarbeta ihop med er! Vh Johan

• 2020-11-24
    Vi har köpt en lägenhet! Säljaren var punktlig generös i sin beskrivning! Corona anpassade visningen! Är snabb på att återkoppla vid frågor! Betyg 5/5
    Yvonne O
    • 42.0 m²
    • Växjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack för din recension Yvonne, roligt att höra. :) Hoppas lägenheten kommer bli bra! Mvh Johan

• 2020-11-23
    Sålt villa, utmärkt bemötande och lyhördhet.
    Kicki S
    • 160.0 m²
  • 2020-11-20
    Köpte Februarivägen 6.
    Jag och min sambo är väldigt nöjda med våran mäklarkontakt.
    Emelie J
    • 216.0 m²
    • Danneborg
  • 2020-11-17
    Jag har köpt första hus i Sverige av Rasmus. Han var hjälpsam och trevligt.
    Toppen
    Raed A
    • 125.0 m²
    • Lessebo
  • 2020-11-12
    Vi kan verkligen rekommendera Evelina framför Ljungbys lokala mäklare. Hon bidrog med professionalitet och beslutsamhet. Evelina har ett stort kontaktnät och tror på dem objekt hon tar sig ann.

//johan
    Johan E
    • 115.0 m²
    • Ljungby
  • 2020-11-12
    Levde upp till alla förväntningar som vi hade vi vårt köpa av flerbostadshus.
    Robert B
    • Norrhult
    köpte sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-11-09
    Johan har gjort ett mycket bra arbete som mäklare för en äldre släktings försäljning av sitt egnahem.
    Inte helt lätt för säljare och barn/barnbarn att hantera försäljningen av ett gammalt och välfyllt barndomshem men Johan har varit ett bra och professionellt stöd i denna process.
    Gunilla L
    • 80.0 m²
    • Norrhult
  • 2020-11-07
    Vi har sålt vår villa i Hovmantorp. Rasmus skötte försäljningen på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda!
    Madeleine J
    • 125.0 m²
  • 2020-10-31
    Husförsäljning privatbostad Kostnad för försääljnig är för hög
    Sven-erik P
    Över mina förväntningar
    Kan varmt rekommendera honom
    Anitha T
  • 2020-10-29
    Johan har på ett professionellt sätt hjälpt oss genom hela försäljningen av vår bostad, från att hitta rätt köpare till att avsluta affären. Vi har känt oss trygga genom hela processen och kan varmt rekommendera andra att anlita Johan.
    Sebastian W
    • 400.0 m²
    • Linneryd
  • 2020-10-29
    Köpt en tomt med sommarstuga på.
    Bra o korrekt bemötande.
    En bra och snabbt handläggande av affären.
    Kjell M
  • 2020-10-27
    Köpt hus!
    Snabb och tydlig kommunikation
    Lisa O
    • 161.0 m²
  • 2020-10-27
    Vi har genom Rasmus sålt vår fastighet på Öster i Växjö.
    Redan från första kontakt fick vi stort förtroende och detta fortsatte genom hela affären.
    Rekommendera starkt Rasmus om ni går i säljtankar.
    Lars-Ivar H
    Lars-Ivar H
    • 161.0 m²
  • 2020-10-26
    Tycker allt fungerade mycket bra vid köp av villa samt försäljning av min nuvarande villa.
    Carl C
    • 119.0 m²
    • Tävelsås
  • 2020-10-20
    Jag har köpt en villa.
    Har fått fantastisk hjälp då jag aldrig köpt bostad innan.
    Marie P
    • 91.0 m²
    • Kosta
  • 2020-10-15
    Vi är riktigt nöjda med Rasmus! Otroligt service minded och snabb på att återkoppla och få tag på, vilket underlättar väldigt mycket.

Vi har köpt en villa lite utanför Växjö.
    IDA S
    • 119.0 m²
    • Tävelsås
  • 2020-10-13
    Vi har sålt vår villa och är mycket nöjda med hjälpen Martina gav. W
    Olle A
    • 113.0 m²
    • Alvesta Öster
    sålde sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-10-06
    Evelina är super duktig mäklare! Rekommenderar starkt henne!
    Mimmie L
    • 112.0 m²
    • Vislanda
  • 2020-10-04
    Too soon to tell. We have not yet finished business.
    Gudrun G
    Gudrun G
    • Alstermo
    sålde sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-10-02
    Sålt min villa
    Utmärkt bemötande
    Första gången jag var hos en mäklare och fick bra förklaringar o hjälp
    Anne-marie H
    • Furuby
  • 2020-09-30
    Sålt ett hus. Evelina är saklig och tydlig. Trevligt bemötande, har alltid hört av sig snabbt när jag sökt henne per telefon.
    Elisabeth W
    • 140.0 m²
  • 2020-09-29
    Sålt villa.
    Evelina är mycket kompetent och kunnig. Dessutom har hon ett mycket trevligt bemötande och är alltid tillgänglig. Vi är väldigt nöjda med henne och hon levde upp till våra förväntningar mer än väl.
    Eva Elisabet H
    • 129.0 m²
  • 2020-09-28
    Eftersom vi är ett äldre par som köpt bostaden o Evelina i våra ögon är ung flicka tjej eller vad man kan uttrycka kan man kanske ha åsikter !
    Vi är mycket nöjda av Evelina kunskap Evelina sätt att driva affären åt både säljare o köpares håll !
    Klar över vilka regler som gäller o hur affären skall slutföras ’
    Inget att klaga på utan motsatsen en mogen insats !
    Tack
    Lotta o Christer
    Christer J
    • 138.0 m²
    • Bergnäs
  • 2020-09-22
    Rasmus var tillgänglig och tillmötesgående för oss som köpare av ett hus.
    Hanterade visningarna mycket bra och hade alltid respekt för den rådande pandemin vi lever i just nu.
    Anna B
    • 140.0 m²
  • 2020-09-17
    Vi har köpt ett hus ute i Alvesta! Vi är nöjda med allt!
    Raymonda K
    • 113.0 m²
    • Alvesta Öster
  • 2020-09-16
    Vi fick som köpare mycket stort förtroende för Evelina. Mycket bra bemötande och kunde svara på våra frågor och tog reda på det som vi ville veta om huset. Hon kom även med bra tips och råd till oss efter att allt var klart med köpet. Högsta betyg.
    Ulf B
    • 129.0 m²
  • 2020-09-15
    Bra och trevligt bemötande. Allt fungerade kanon.
    Viktor H
    • 91.0 m²
    • Alstermo
  • 2020-09-15
    Bra service , alltid nåbar . Mycket nöjda med försäljningen av våran bostadsrätt .
    Sara A
    • 74.9 m²
    • Stationsområdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-09-15
    Johan har hjälpt mig att både sälja min gamla bostad och med köp av ny bostad. Johan är kunnig, förtroendeingivande och kommer väl förbered. Jag kan varmt rekommendera Johan till både säljare och köpare!
    Andreas S
    • 3:a
    • 74.0 m²
  • 2020-09-10
    Trevligt och proffsigt bemötande från dag 1 Rasmus kan marknaden och skötte allt enligt plan och infriade alla förväntningar vi fick en mycket behaglig upplevelse.
    Thomas O
  • 2020-09-03
    Trevlig ödmjuk & effektiv mäklare 🌟
    Julijana D
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Växjö Söder

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte