Alla kategorier Mäklare Kronoberg Alvesta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alvesta

Svensk Fastighetsförmedling Alvesta

Järnvägsparken 3A, 342 30 Alvesta — Visa karta

Välkommen till Södra Sveriges mittpunkt!

Här i Alvesta finns en järnvägsknut som gör att orten haft en viktig position och smidiga kommunikationer under lång tid, men Alvesta har mer att bjuda på än stationshus och tågbyten. Handla i mysiga gårdsbutiker, gå på festival eller drive-in bio i den restaurerade folkparken Tyrolen eller njut av den härliga Småländska naturen - i Alvesta finns något för alla!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Alvesta och vi har ett starkt och brett kontaktnät här. Vi har koll på var köparna finns, vad de letar efter och vad du ska tänka på inför visning. För dig som vill köpa har vi kontakt med de som snart ska sälja, vet hur bussarna går och mycket mer.

Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling och berätta om dina bostadsplaner här i Alvesta!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta

• Karin K
    Karin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta
    Tusen tack Fanny för ett bra genomfört jobb!
    Jag kände mej trygg med dej - det här blev bra.
    Nu återstår bara resten ... :-)
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta
    Jag fick ett superbra bemötande, och mäklaren lever verkligen upp till mina förväntningar, och mer därtill.
    Martina är snabb, kunnig och tillmötesgående.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och upplevde ett mycket proffsigt intryck.
    2017-05-08 Pierre P svarar Håkan J
    Tack så mycket Håkan! Så roligt att du är nöjd med försäljningen av din bostad.
    Mvh Fanny Zetterling
  • Elizabeth L
    Elizabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta
    Trevlig proffsig OCH snabb. Hade svar på alla frågor vi hade.
    2017-03-21 Martina B svarar Elizabeth L
    Tack för fina ord. Lycka till i nya bostaden. /Martina Börjesson
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alvesta
    Martina Börjesson är en mycket proffesionell mäklare. Jag har varit mycket nöjd med hennes arbete och skulle varm rekommendera mina bekanta att anlita henne.
    2017-03-21 Martina B svarar Bengt P
    Tack Bengt för dina fina ord! Hoppas ni trivs bra i ert fina hus! /Martina Börjesson

Järnvägsparken 3A, 342 30 Alvesta