Alla kategorier Mäklare Kronoberg Uppvidinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda!

Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och sedan hela vägen till slutaffär.

Vi tror på öppenhet och arbetar alltid så att du ska få ut det allra mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering, drömboendet är nära med oss!

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åseda

• Thomas P
    Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Köp av gård.
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling.
    Uppriktig! Läs mer
  • Tarja S
    Tarja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Jag uppfattar Erik som en mycket trevlig och lättsam person , som har hanterat försäljningen av min stuga på ett professionellt och ödmjukt sätt. Han var lätt att få kontakt med för uppdateringar och jag kände att jag som kund var viktig.
    Jag kan varmt rekommendera Erik ! Läs mer
  • Attila G
    Attila G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Vi köpte en villa. Erik Persson var jätte precis, tålamod, snäll och lugn. Jag alltid frågade honnom men han svarade mig allt som bara jag vill vet. Han är en jätte duktig fastighetsmäklare! Läs mer
  • Anette N
    Anette N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Sålt min morbrors hus i Lenhovda.
    Mäklaren har varit otroligt bra och servicemind och vi ger honom högsta betyg.
    Förväntningarna var att få hjälp med att sälja huset och det har vi fått och mäklaren har varit mycket engagerad.
    Vi har bara gott att säga och blir det tillfälle igen så vill vi gärna ha Johan Florå då vi fick stort förtroende för honom. Läs mer
  • Sanna Ö
    Sanna Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Mycket proffsig mäklare där man fick snabba svar på frågor och ett trevligt bemötande! Ett seriöst intryck och väl påläst om bostaden. Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Hur bra som helst i alla avseenden,rekommenderas ! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Är nöjd med mäklarens bemötande och särskilt positivt var att Johan alltid svarade snabbt och var lätt att nå även utanför ordinarie arbetstider. Läs mer
  • Emmy F
    Emmy F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Trevligt bemötande och saklig, professionellt arbete. Läs mer
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    En trevlig kille som ingav företroende och tillit i en stor affär för mig och min man. Vi hade aldrig sålt hus tidigare.Erik gjorde det lätt att förstå och hans erfarenheter var till stor nytta för oss vid försäljningen. Han har hela tiden varit tydlig med sitt uppdrag. Vi har känt oss välinformerade inför de val vi gjorde i samband med försäljningen. Vi har känt oss trygga med Erik. Läs mer
  • Erfan M
    Erfan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Bemötandet var jätte bra och mälkern var glad när han tog imot oss. Han var glad, snäll och gav oss informatinen vi behövde så vi saknade ingen information. Läs mer
  • Helen N
    Helen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Jag fick en väldigt bra kontakt med Erik från första stund. Han har skött försäljningen proffsigt och snabbt. Han har varit lätt att få kontakt med och har haft svar på alla frågor. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Professionellt men också personligt bra bemötande av oss som kunder.
    Snabba återkopplingar och kontakter med oss kunder och till spekulanter. Läs mer
    2017-12-14 Johan F svarar Inger E
    Tack för dom fina orden. Kul att ni är nöjda med mitt jobb. /Erik
  • Evert N
    Evert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Ett vänligt, klargörande och professionellt bemötande från första dagen. Alltid nåbar via mail eller telefonledes när någon fråga uppstod. Läs mer

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda