Alla kategorier Mäklare Kronoberg Uppvidinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda!

Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och sedan hela vägen till slutaffär.

Vi tror på öppenhet och arbetar alltid så att du ska få ut det allra mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering, drömboendet är nära med oss!

Läs vad 99 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åseda

• 2019-04-24

Gunnel B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevligt vänligt bemötande .Klok lugn och kunnig Läs mer
  • 2019-04-18

Mona Jenny Margaretha B skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har sålt ett hus.
    Jag gillade Erik från första kontakten.
    Trevlig, kunnig och lättsam.
    Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-04-18

Martin Yoo Min Anders D skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Både köpte av och sedan sålde åt oss. Bara positivt att säga om båda affärerna. Bra kontinuerlig återkoppling hela vägen. Har ett lugnt och tryggt bemötande och koll på läget. Vilket var skönt för oss, då köpa och sälja hus är en stor affär för de flesta. Läs mer
  • Lisa J

2019-04-17

Lisa J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi tog hjälp av Johan Florå med att sälja vår Brf Villa vilket han hanterade på ett exemplariskt sätt. Med ett bra kontaktnät med potentiella köpare gick försäljningen smidigt trots konkurrerande objekt som kom ut samtidigt. Johan är förtroendeingivande med ett proffsigt bemötande och hanterar såväl yngre som äldre kunder på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-03

Kjell D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt vår bostad i Älghult, vi är väldigt nöjda med vad Johan hat gjort. han har varit trevlig och lätt att prata med. Våra förväntningar var att få huset sålt till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-04-02

Michaela L skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt en villa på landsbygden, cirka en mil utanför centrala Växjö. Rasmus Wickell som varit ansvarig mäklare för försäljningen har utfört sitt arbete exemplariskt - han har haft ett trevligt bemötande samt varit tillgänglig under hela processen. Visningar och försäljningen skötes på ett mycket bra. Läs mer
  • Nils-petter N

2019-03-28

Nils-petter N skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ordning och reda, jordnära och jäkligt kompetent. Svårt att föreställa mig hur man kan få bättre service än så här. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-28

Madeleine L skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde en bostadsrätt som Erik hjälpte mig med. Han är professionell, engagerad och pålitlig. Bäst helt enkelt/Madde Läs mer
  • 2019-03-21

Susanne H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vår mamma har sålt sitt hus byggt 1963. Erik Persson, vår mäklare har under hela ”resan” varit professionell i sitt sätt att ta hand om uppgiften. Lätt att prata med vid ev frågetecken. Alltid återkopplat snabbt via mail eller telefon. Vår mamma uppskattade hans lugna bemötande samt hans tydliga sätt att presentera hur försäljningen skulle genomföras. Tyvärr fick vi inte huset sålt för utgångsbudet. Med vänlig hälsning, Susanne Hedlund och Christina Svensson Läs mer
  • 2019-03-19

Przemyslaw P skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt ett hus.Allt var 100% provs.Tack ! Läs mer
  • 2019-03-19

Grigoris David A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt hus i Växjö, bra och proffsigt bemötande, alltid i tid och förbered! Även fast vi inte riktigt lyckades nå utgpris så kämpade Johan på in i det sista! Läs mer

Lisa B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    När vi köpte hus upplevdes Johan som rak och ärlig, vilket vi uppskattade. Han är förtroendeingivande och hjälpsam.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-03-17

Bertil G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hej!
    Försäljning Solhäll Åker Åseda.
    Min mäklare, Johan Florå, har verkligen ställt upp för mej.
    I och med att jag är något rörelsehindrad har allt skötts per telefon till största belåtenhet. Info per mejl, sms och telefon.
    Jag och övriga db-delägare är hitintills mycket nöjda med utfört arbete, tillgänglighet och bemötande. Johan och jag har träffats en enda gång och då ställde Johan upp på sin fritid. Strongt!
    Jag har inte haft något besvär under försäljningsperioden och min vilja har tillgodosetts över förväntan. TACK för det!

Med Hälsning
    Bertil Grén Läs mer
  • 2019-03-15

Björn J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevlig o kunnig mäklare, husaffären var klar på 4 veckor, väldigt bra bemötande, både mot köpare o säljare.
    Allt känns jättebra! Läs mer
  • 2019-03-14

Emil B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket trevligt bemötande och lätt att få tydliga och bra svar från mäklaren. Kan rekommendera mäklaren! Läs mer
  • 2019-03-12

Angelica H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Väldigt professionell ocj effektiv och engagerad Läs mer
    2019-03-14 Rasmus W svarar Angelica H
    Tack för orden Angelica.
  • Caroline K

2019-03-11

Caroline K skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt vårat första hus.
    Trevligt bemötande och återkoppling. Hög tillgänglighet och förståelse. Mycket hjälpsam och kunnig , helt enkelt en kanonmäklare! Läs mer
    2019-03-14 Rasmus W svarar Caroline K
    Tack så mycket Caroline!
    Tror ni kommer trivas väldigt bra i ert nya hus!
  • Maria N

2019-03-04

Maria N skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    jag köpte ett hus i Lessebo. Mäklaren bemötte mig väldigt bra. Var hjälpsam med mina frågor. Läs mer
    2019-03-14 Rasmus W svarar Maria N
    Tack så mycket för orden Maria!
    Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus.
  • 2019-01-25

Johan E skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Kunnig märklare, som gjorde köpet av en lägenhet enkel och smidigt. Läs mer
    2019-03-14 Rasmus W svarar Johan E
    Tack Johan!
    Lycka till i din nya lägenhet.
  • 2019-01-19

Ragnhild Birgitta K skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Blev bemött på ett jätte trevligt sätt kände mig genast bekväm med honom, som mäklare kunde han sitt jobb utmärkt allting flöt på smidigt. Läs mer
    2019-03-11 Rasmus W svarar Ragnhild Birgitta K
    Tack för orden Birgitta.
    Ha det bra!
  • Jonathan F

2018-12-22

Jonathan F skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket kunnig, driven och lyhörd mäklare som vägledde bra från början till slut.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-01-15 Rasmus W svarar Jonathan F
    Tack för orden Jonathan!
    Lycka till i er nya lägenhet.
  • 2018-12-21

Hans-Olof S skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack Rasmus, för mycket trevligt och proffsigt bemötande vid försäljning av vår villa på Novisvägen i Alvesta. Vi kände förtroende från första stund, allt löpte på mycket smidigt och vi kände oss välinformerade under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Rasmus Wickell som mäklare.
    Hälsningar Anna och Hans-Olof Läs mer
    2019-01-15 Rasmus W svarar Hans-Olof S
    Tack så mycket Hans-Olof.
    Har varit roligt att arbeta med er försäljning.
    Och lycka till i ert nya boende.
  • 2018-11-22

Per Q skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt villa.
    Bra bemötande men lyckades trots stort tålamod (mer än tre månader) inte nå det av honom förväntade utgångspriset. Givetvis inte hans "fel" men icke dessto mindre en besvikelse. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Per Q
    Tack Per för ditt omdöme.
    Tyvärr lyckades vi inte nå vår förväntade målbild trotts många på visningar och stor synlig på marknadsförningen.
    Har gjort vad jag kan för att hålla energin uppe genom hela försäljningen, vilket var lätt när Pernilla kämpade så hårt och gjorde så fint inför alla visningar!
    Vi ses på tillträdet!
    Mvh Johan
  • 2018-11-21

Ulf Z skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt min fars hus. Blivit bemött på ett trevligt och omhändertagande sätt med direkta svar på frågor etc. Mäklaren överträffade de ekonomiska förväntningarna på försäljningen.
    En bra process som har gått så fort som man kunde begära, kanske till och med lite fortare.
    Finns i vissa fall några kostnader som man skulle blivit upplyst vad som ingår och inte. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Ulf Z
    Tack Ulf för det fina orden.
    Alltid bra med feedback också så jag blir ännu tydligare!
    Vi ses snart på tillträdet!
    Mvh Johan
  • 2018-11-13

Johanna S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik är hjälpsam och flexibel och har hjälpt oss på bästa sätt vid försäljningen av våra farföräldras villa. Läs mer
    2018-11-13 Erik P svarar Johanna S
    Tack för den fina rekommendationen Johanna. Härligt att ni känner er nöjda med mitt arbete.
  • 2018-11-11

Daniel B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte villa. Mäklaren hade att korrekt och trevligt bemötande. Kunnig och påläst. Överlag nöjd. Läs mer
    2018-11-12 Johan F svarar Daniel B
    Tack, Daniel för de fin orden!
    Härligt att du är nöjd, du har köpt en fin villa med ett bra läge!
  • 2018-11-08

Bengt-Göran L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra arbete nöjd med resultatet, bra bemötande.

vi har sålt. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Bengt-Göran L
    Tack Bengt-Göran,
    Har varit roligt att samarbeta!
    Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet intill golfbanan.. :)
    / Johan
  • 2018-10-18

Renata Katalin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Köpt villa
    Mäklaren var snäll, vänlig och väldig professionell. Han har förklarat allt med kontraktet, varit öppen vid våra frågor!

Vi är jätte nöjda!

Tack Läs mer
  • 2018-10-16

Rikard C skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt villa i Växjö, bemötande och återkoppling under hela processens gång var exemplarisk av Johan Florå. Proffsigt skött även av fotograf och snabbt avslut med försäljning innan officiell visning. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Rikard C
    Hej Rickard,
    Tack för samarbetet och det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas bra i er nya stad!
    Mvh Johan Florå
  • 2018-10-13

Bengt Axel E skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt lgh i Boviera och sålt villa från 1972. Första mäklaren flyttade efter 3 månader och vi bytte till Johan. Därefter löpte det på som det skall.
    Vi blev bemötta bra och några av de intresserade återvände för att mäta etc. Johan ställde upp söndsgs och kvällar. Det var utmärkt.
    Vi hade väntat ett något bättre pris, men marknaden i Växjö just nu är svår. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Bengt Axel E
    Tack för ditt omdöme Bengt.
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete trotts att vi ej kunde få ut vad ni hoppats på.
    Snart är det dags att flytta in i er nya fina lägenhet i Bovieran, det kommer bli superbra!
    Vänligen
    Johan
  • 2018-10-03

William L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Johan. Kan inte säga annat än att jag har varit nöjd från dag ett. Läs mer
    2018-10-30 Johan F svarar William L
    Tack William,
    Härligt att du är nöjd med min insats. :)
    Lycka till i er nya fina lägenhet i Långarör!
    / Johan
  • 2018-09-19

Staffan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Vid försäljning av vår villa har vår mäklare skött sina åligganden till vår fulla belåtenhet. Trevligt bemötande.
    Vi är nöjda med det snabba avslut som det blev i vår fastighetsaffär. Läs mer
  • 2018-09-16

Mia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Effektiv, tydlig och tillmötesgående. Mäklaren oss hjälpte oss köpa hus gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Maria J

2018-08-29

Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Sålde en villa med stor tomt strax utanför Åseda.
    Då detta var ett dödsbo så var det ingen rolig försäljning.
    Men denne fantastiske mäklare gjorde allt för att underlätta det som annars hade varit ännu tyngre.
    Tack Johan Florå!
    Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-08-20

Madelene P skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack Rasmus Wickell för proffsigt, vänligt och engagerat bemötande. Kan starkt rekommendera Rasmus. Mvh Madelene Pilkvist Läs mer
    2018-10-08 Rasmus W svarar Madelene P
    Tack så mycket Madelene.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2018-08-17

Johannes S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har både köpt och sålt med Johan. Mycket driven mäklare som lägger ner det lilla extra både för köpare och säljare. Kan bara rekommendera att använda Johan vid er bostadsaffär. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Johannes S
    Tack Johannes & Emma för förtroendet.
    Hoppas att familjen trivs bra i det nya huset.
    Vi hörs av!
    Hälsningar Johan
  • Moa G

2018-08-16

Moa G skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket nöjd med försäljningen! Läs mer
    2018-10-08 Rasmus W svarar Moa G
    Tack Moa!
    Lycka till i nya huset.
  • 2018-08-16

Jonathan R skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt min bostad. Mycket nöjd. Snabb och driven mäklare. Läs mer
    2018-08-16 Rasmus W svarar Jonathan R
    Tack för orden Jonathan. Tack för jag fick förtroendet för er försäljning.
  • Fredrik F

2018-08-16

Fredrik F skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är nöjd med allt. Min försäljning av min villa gick över förväntan Läs mer
    2018-08-16 Rasmus W svarar Fredrik F
    Tack för förtroendet och orden Fredrik.
  • 2018-08-15

Maria R skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Letade lägenhet till som ska studera i Växjö, men hittade ingen. tog då kontakt med Svensk fastighet. Han fixade så vi kunde komma ner och titta på 4 stycken lägenheter på rad. (Vi bor 3 timmar bort). jätte bra för oss. Slutade med att vi köpte en bostadsrätt. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Erik. Vi hade inga förväntningar eftersom detta var första kontakten med mäklare för oss.
    Tycker att allt från visning till köp har gått jättebra. Nu är det bara överlämning av nyckeln så är allt klart.
    Jättebra hitintills. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Maria R
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att sonen trivs i lägenheten!
  • Sven Erik S

2018-08-15

Sven Erik S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde en villa. Mäklaren uppfyllde med råge de förväntningar jag hade. Han gjorde allt så enkelt för mig. Var tydlig lotsade affären i hamn på ett bra sätt. Kände mig trygg under hela processen. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Sven Erik S
    Tack Sven Erik,
    Kul att du är nöjd med mitt arbete, har varit roligt att samarbeta!
    Hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten inne bland palmerna 100 % snöfritt! :)
    Johan Florå
  • 2018-08-14

Hans J skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tomtförsäljning. Oerhört bra bemötande och proffsigt genom hela affären. Snabb hantering från första samtalet och bra uppföljning efter kontraktsskrivning. Hela försäljningen avklarad på kort tid. Mycket nöjd. Jag kan verkligen rekommendera Rasmus Wickel . Läs mer
    2018-08-16 Rasmus W svarar Hans J
    Tack så mycket Hans! Va trevligt att få sälja din tomt.
    Ha det bra och hälsa Öland!
  • 2018-08-02

Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Vi har köpt Högaholm i Åseda o är mkt nöjda med Johans arbete. Vänlig kunnig o tillgänglig. Vi är helnöjda. Läs mer
    2018-08-07 Johan F svarar Lars A
    Grattis till ert nya fina boende!
  • 2018-06-30

Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Köp av gård.
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling.
    Uppriktig! Läs mer
  • Tarja S

2018-06-28

Tarja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Jag uppfattar Erik som en mycket trevlig och lättsam person , som har hanterat försäljningen av min stuga på ett professionellt och ödmjukt sätt. Han var lätt att få kontakt med för uppdateringar och jag kände att jag som kund var viktig.
    Jag kan varmt rekommendera Erik ! Läs mer
  • 2018-06-25

Mats K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sökt en hästgård med en tydlig målbild. Johan Florå har på ett målmedvetet och engagerat sätt hjälpt oss i sökandet. Han har varit lyhörd för våra önskemål, givit bra råd kring vad vi bör tänka på samt varit snabb med uppföljningar och återkopplingar. Johan har agerat mycket professionellt i en komplex affär där han varit både ödmjuk och mån om att alla ska bli nöjda. Jag rekommenderar gärna Johan Florå som mäklare både för säljare och köpare. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Mats K
    Tack Mats för dina fina ord!
    Har varit ett nöje att samarbeta och häftigt när allt kan klaffa trotts en första slumpartad kontakt! :)
    Grattis till en superfin gård och bra försäljning.
    Vi hörs snart igen!
    Johan Florå
  • 2018-06-24

Martina B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har mött Johan vid andra visning och tyckt han verkat väldigt bra. Därför valde vi honom nu när vi bestämde oss för att sälja vår gård. Han överträffade alla våra förväntningar, och vi rekommenderar verkligen honom. Läs mer
    2018-12-07 Johan F svarar Martina B
    Tack Martina för din fina recension.
    Hoppas ni trivs i nya huset i Öjaby!
    Hälsningar
    Johan
  • 2018-06-23

Kerstin J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik hjälpte mig att sälja min stuga på ett mycket bra sätt. Han var lyhörd för mina synpunkter, noggrann med informationen i säljprocessen, noggrann i sitt arbete inför försäljningen (bakgrundsinformation), snabb att återkomma om han inte kunde svara när jag ringde. Han hade ett artigt och trevligt bemötande.
    Eftersom detta var min första försäljning så visste jag inte riktigt vad jag kunde vänta mig av mäklaren.
    Tack Erik för all hjälp och ett lyckat resultat. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Kerstin J
    Stort tack för den fina rekommendationen Kerstin. Det var kul att få hjälpa till!
  • 2018-06-22

Peter B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan är antagligen Sveriges bästa mäklare, både vad gäller köpare och säljare Läs mer
    2018-06-26 Johan F svarar Peter B
    Hej Peter,
    Tackar ödmjukast för denna rekommendation! :)
    Vi hörs vidare!
    // Johan
  • 2018-06-19

Kristina N skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vid försäljning av fastighet har Erik varit trevlig, saklig och effektiv. Läs mer
    2019-02-21 Erik P svarar Kristina N
    Tack för den fina rekommendationen, kul att ni är nöjda med mitt arbete!

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda