Alla kategorier Mäklare Kronoberg Uppvidinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda!

Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och sedan hela vägen till slutaffär.

Vi tror på öppenhet och arbetar alltid så att du ska få ut det allra mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering, drömboendet är nära med oss!

Läs vad 63 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åseda

• Daniel B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte villa. Mäklaren hade att korrekt och trevligt bemötande. Kunnig och påläst. Överlag nöjd. Läs mer
    2018-11-12 Johan F svarar Daniel B
    Tack, Daniel för de fin orden!
    Härligt att du är nöjd, du har köpt en fin villa med ett bra läge!
  • Bengt-Göran L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra arbete nöjd med resultatet, bra bemötande.

vi har sålt. Läs mer
  • Renata Katalin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Köpt villa
    Mäklaren var snäll, vänlig och väldig professionell. Han har förklarat allt med kontraktet, varit öppen vid våra frågor!

Vi är jätte nöjda!

Tack Läs mer
  • Rikard C skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt villa i Växjö, bemötande och återkoppling under hela processens gång var exemplarisk av Johan Florå. Proffsigt skött även av fotograf och snabbt avslut med försäljning innan officiell visning. Läs mer
  • Bengt Axel E skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt lgh i Boviera och sålt villa från 1972. Första mäklaren flyttade efter 3 månader och vi bytte till Johan. Därefter löpte det på som det skall.
    Vi blev bemötta bra och några av de intresserade återvände för att mäta etc. Johan ställde upp söndsgs och kvällar. Det var utmärkt.
    Vi hade väntat ett något bättre pris, men marknaden i Växjö just nu är svår. Läs mer
  • William L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Johan. Kan inte säga annat än att jag har varit nöjd från dag ett. Läs mer
    2018-10-30 Johan F svarar William L
    Tack William,
    Härligt att du är nöjd med min insats. :)
    Lycka till i er nya fina lägenhet i Långarör!
  • Staffan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Vid försäljning av vår villa har vår mäklare skött sina åligganden till vår fulla belåtenhet. Trevligt bemötande.
    Vi är nöjda med det snabba avslut som det blev i vår fastighetsaffär. Läs mer
  • Mia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Effektiv, tydlig och tillmötesgående. Mäklaren oss hjälpte oss köpa hus gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Sålde en villa med stor tomt strax utanför Åseda.
    Då detta var ett dödsbo så var det ingen rolig försäljning.
    Men denne fantastiske mäklare gjorde allt för att underlätta det som annars hade varit ännu tyngre.
    Tack Johan Florå!
    Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Johannes S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har både köpt och sålt med Johan. Mycket driven mäklare som lägger ner det lilla extra både för köpare och säljare. Kan bara rekommendera att använda Johan vid er bostadsaffär. Läs mer
  • Maria R skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Letade lägenhet till som ska studera i Växjö, men hittade ingen. tog då kontakt med Svensk fastighet. Han fixade så vi kunde komma ner och titta på 4 stycken lägenheter på rad. (Vi bor 3 timmar bort). jätte bra för oss. Slutade med att vi köpte en bostadsrätt. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Erik. Vi hade inga förväntningar eftersom detta var första kontakten med mäklare för oss.
    Tycker att allt från visning till köp har gått jättebra. Nu är det bara överlämning av nyckeln så är allt klart.
    Jättebra hitintills. Läs mer
  • Sven Erik S
    Sven Erik S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde en villa. Mäklaren uppfyllde med råge de förväntningar jag hade. Han gjorde allt så enkelt för mig. Var tydlig lotsade affären i hamn på ett bra sätt. Kände mig trygg under hela processen. Läs mer
  • Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Vi har köpt Högaholm i Åseda o är mkt nöjda med Johans arbete. Vänlig kunnig o tillgänglig. Vi är helnöjda. Läs mer
    2018-08-07 Johan F svarar Lars A
    Grattis till ert nya fina boende!
  • Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Köp av gård.
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling.
    Uppriktig! Läs mer
  • Tarja S
    Tarja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Jag uppfattar Erik som en mycket trevlig och lättsam person , som har hanterat försäljningen av min stuga på ett professionellt och ödmjukt sätt. Han var lätt att få kontakt med för uppdateringar och jag kände att jag som kund var viktig.
    Jag kan varmt rekommendera Erik ! Läs mer
  • Mats K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sökt en hästgård med en tydlig målbild. Johan Florå har på ett målmedvetet och engagerat sätt hjälpt oss i sökandet. Han har varit lyhörd för våra önskemål, givit bra råd kring vad vi bör tänka på samt varit snabb med uppföljningar och återkopplingar. Johan har agerat mycket professionellt i en komplex affär där han varit både ödmjuk och mån om att alla ska bli nöjda. Jag rekommenderar gärna Johan Florå som mäklare både för säljare och köpare. Läs mer
  • Martina B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har mött Johan vid andra visning och tyckt han verkat väldigt bra. Därför valde vi honom nu när vi bestämde oss för att sälja vår gård. Han överträffade alla våra förväntningar, och vi rekommenderar verkligen honom. Läs mer
  • Kerstin J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik hjälpte mig att sälja min stuga på ett mycket bra sätt. Han var lyhörd för mina synpunkter, noggrann med informationen i säljprocessen, noggrann i sitt arbete inför försäljningen (bakgrundsinformation), snabb att återkomma om han inte kunde svara när jag ringde. Han hade ett artigt och trevligt bemötande.
    Eftersom detta var min första försäljning så visste jag inte riktigt vad jag kunde vänta mig av mäklaren.
    Tack Erik för all hjälp och ett lyckat resultat. Läs mer
  • Peter B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan är antagligen Sveriges bästa mäklare, både vad gäller köpare och säljare Läs mer
    2018-06-26 Johan F svarar Peter B
    Hej Peter,
    Tackar ödmjukast för denna rekommendation! :)
    Vi hörs vidare!
    // Johan
  • Kristina N skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vid försäljning av fastighet har Erik varit trevlig, saklig och effektiv. Läs mer
  • Anna N skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Flexibel gällande visning..
    bra bemötande och bra under visningen.. Läs mer
    2018-06-26 Johan F svarar Anna N
    Hej Anna,
    Tack för rekommendationen.
    Grattis till ett bra hus med ett utsökt läge.
    Ha nu en skön sommar och semester!
    // Johan
  • Attila G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Vi köpte en villa. Erik Persson var jätte precis, tålamod, snäll och lugn. Jag alltid frågade honnom men han svarade mig allt som bara jag vill vet. Han är en jätte duktig fastighetsmäklare! Läs mer
  • Johan E skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt Kornetvägen. Lam mäklare med tråkigt bemötande. Va inte alls engagerade i processen Läs mer
  • Peter B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt respektive sålt hus av Johan. Mycket bra bemötande och väldigt snabb.Mäklaren ledde upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-06-26 Johan F svarar Peter B
    Tack Peter & Marianne,
    Har varit ett nöje att samarbeta med er!
    Ha en riktigt fin sommar!
  • Jonas H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra på att lyssna, lugn och ger ett seriöst intryck. Läs mer
  • Martin G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte vårt första hus i Växjö stad och fick hjälp av svenskfastighetsförmedling med detta.
    Vi var mycket nöjda från dag 1 med den aktuella mäklaren. Läs mer
    2018-05-27 Johan F svarar Martin G
    Hej Martin, & Sofie,
    Härligt att ni är nöjda, ha nu en fantastisk resa!
    Vilken händelserik vecka ni har haft. :)
    Mvh Johan Florå
  • Stefan J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan sålde min villafastighet på väster. Johan som ger ett förtroendefullt intryck blev mitt val av mäklare i konkurrens med flera andra duktiga mäklare. Vi valde ett lågt ingångspris för att öka intresset kring objektet vilket visade sig vara ett gott val. Visning och budgivning löpte utan problem. Johans lågmälda humor och gedigna erfarenhet spelade säkert en viss roll här. Mina höga förväntningar infriades. Läs mer
    2018-05-13 Johan F svarar Stefan J
    Tack för de fina orden och härligt att du är nöjd!
    Har varit roligt att samarbeta med dig!
    Bästa hälsningar Johan
  • Britt-marie J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En mäklare som gjorde sitt bästa. Blev väldigt väl bemött. Läs mer
  • Anette N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Sålt min morbrors hus i Lenhovda.
    Mäklaren har varit otroligt bra och servicemind och vi ger honom högsta betyg.
    Förväntningarna var att få hjälp med att sälja huset och det har vi fått och mäklaren har varit mycket engagerad.
    Vi har bara gott att säga och blir det tillfälle igen så vill vi gärna ha Johan Florå då vi fick stort förtroende för honom. Läs mer
  • Sanna Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Mycket proffsig mäklare där man fick snabba svar på frågor och ett trevligt bemötande! Ett seriöst intryck och väl påläst om bostaden. Läs mer
  • Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Hur bra som helst i alla avseenden,rekommenderas ! Läs mer
  • Martha K
    Martha K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag tycker att jag fick ett bra bemötande av Erik. När vi var på visningen uppfattade jag honom som lite väl "säljig" och hal, men det gjorde jag inte senare. Då var han istället trevlig och hjälpsam, både alla de gånger vi pratade i telefon och även sen när vi sågs för att gå igenom kontraktet - något jag f.ö. tycker att han gjorde på ett i stort sett begripligt och pedagogiskt sätt. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martha K
    Tack för för dom fina orden Martha. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! /Erik
  • Erika G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt. Han har varit lyhörd och alltid lätt att nå om det varit något vi undrat över. Vi skulle med glädje rekommendera hon Läs mer
    2018-06-26 Johan F svarar Erika G
    Tack Erika!
    Ni kommer få det superbra i ert nya hus!
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag träffade Erik första gången på husvisningen och vi hälsade på varandra. Då det var många andra på visningen var jag inte så fokuserad på just vår mäklare. Något av det första jag dock tänkte på var att han inte såg ut som han gjorde på profilbilden på hemsidan. Om det är positivt eller ej är av ringa betydelse. Kontakten har egentligen uteslutande handlat mellan Erik och min fru så jag har inte haft något direkt med honom att göra. Annars tycker jag att han har varit tillmötesgående och hjälpt oss mycket med de frågor och funderingar som vi haft. En rekorderlig och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Mattias O
    Kul att höra att du är nöjd! Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! /Erik
  • Martin H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hej!

Jag tycker Erik agerat mycket professionellt och hela tiden varit informativ och berättat om intressenter och budgivare. Erik är en hungrig säljare som i åtminstone huset i Älghult varit duktig på att få ut det mesta möjliga till förmån för oss säljare och jobbat på en underskrift från köparna genom att tydligt förklara att inget är i hamn förrän kontraktet är skrivet. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Martin H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Martin. Har varit ett nöje att få hjälpa er. /Erik
  • Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Är nöjd med mäklarens bemötande och särskilt positivt var att Johan alltid svarade snabbt och var lätt att nå även utanför ordinarie arbetstider. Läs mer
  • Asta J
    Asta J skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och allt har fungerat smidigt. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Asta J
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Asta. /Erik
  • Darya P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det var bra !!! Jag rekommenderar!

Med vänlig hälsning Darya Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Darya P
    Tack! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! /Erik
  • Erik F skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra kunskap, engagerad, visste vad han höll på med. Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Erik F
    Tack för dom fina orden! Kul att få hjälpa dig. /Erik
  • Jenny F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Gott bemötande. Mäklaren är mån om att köparen ska vara nöjd. Gör det smidigt för köparen att kunna skriva på kontrakt på annan ort/annat kontor.Tar snabbt reda på svar till våra frågor. Läs mer
    2018-05-13 Johan F svarar Jenny F
    Hoppas ni kommit i ordning och trivs på fastlandet! :) / Johan
  • Jonatan L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Enkelt, smidigt, allt löstes innan visning. Har bara positivt att säga om Johan Läs mer
  • Jan Michael B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Seriös och saklig. Förtroendegivande.
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2018-05-13 Johan F svarar Jan Michael B
    Tack för detta Jan Michael, härligt att ni är nöjda! Bästa hälsningar Johan
  • Hans J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket bra bemötande med bra genomgång vad som gäller för försäljningen. Strukturerad. Genomförandet var bra.
    Kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Hans J
    Tack för de fina orden Hasse. Lycka till med det nya boende! Mvh Johan Florå
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vår försäljning tog lite mer tid än vi hade hoppats på men Johan har fantastiskt tålamod!, Alltid professionell och ärlig och jag litade på honom när han bad om mitt tålamod, tillslut började försäljning ta fart och det slutade över förväntan. Bra jobbat! Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Henrik S
    Tack Henrik!
    Härligt att ni nu kan fokusera på att flytta till ert nya fina hus!
  • Emmy F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åseda
    Trevligt bemötande och saklig, professionellt arbete. Läs mer
  • Niklas P skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi fick genast förtroende för Johan och hela processen med försäljningen kändes strukturerad och välplanerad, bra kontakt och snabba svar på våra frågor. Som säljare är det svårt att vara annat än nöjd när priset dessutom blir oväntat högt. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Niklas P
    Tack för de fina orden Nicklas har varit väldigt roligt att samarbeta genom försäljningen. Hoppas din mamma kommer trivas i sin nya hemstad! :)
  • Kyrylo M
    Kyrylo M skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Det gick snabbt och smidigt att köpa bostad med Johans hjälp. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Kyrylo M
    Tack Kyrylo.
    Härligt att du är nöjd!
  • Jimmy L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan har varit proffesionell och en stöttepelare genom hela processen. Hans sätt att vara, inger trygghet och säkerhet i en så stor sak som en husaffär har varit för oss. Läs mer
    2018-02-21 Johan F svarar Jimmy L
    Hej Jimmy,
    Vad roligt att ni är nöjda med köpet av det fina huset.
  • Staffan E skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Eric har på alla sätt levt upp till mina förväntningar på hans mäklarroll. Kommunikationen har varit snabb o tydlig o bemöttandet trevligt. Som säljare känner jag mig helt nöjd med säljprocessen Läs mer
    2018-04-03 Erik P svarar Staffan E
    Tack Staffan. Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. /Erik
  • Eva L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan Florå har varit tillgänglig under hela försäljningsprocessen vilket jag har uppskattat väldigt mycket. Johan är lätt att prata med och har på ett enkelt sätt svarat på alla frågor som dykt upp. Jag kan definitivt rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
    2017-12-29 Johan F svarar Eva L
    Hej Eva,
    Tack för de fina orden!
    Ha nu ett riktigt härligt 2018.
    Vi hörs!

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda