Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Svensk Fastighetsförmedling Åseda

• BadgeSevenYears
Ring 0474-718 80 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda! Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och...

811 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Anna H
Köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Rasmus har en välavvägd blandning av proffsighet och värme. Tydlig och trygg. God kunskap. Vi kommer med glädje lämna över försäljningen av vår villa när det blir dags!

Daniel B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Gårdsby

Enkelt och smidigt, lätt att kommunicera med. Inga bekymmer om man ville ha extra visning / låna nyckel exempelvis.

Agneta L
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Gårdsby

Jag är väldigt nöjd med hur Johan har hjälpt mej att sälja min mammas fastighet. Han är mycket bra på att kommunicera och visar stort intresse och kunnande.

Annika W
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Utmärkt mäklare som vi kan rekommendera

Thomas S
Hovmantorp

En kompetent och skicklig mäklare!! Högsta betyg till honom från mig och min sambo👍

Helena J
Väckelsång

Snäll och trevlig och snabba svar

Mia N
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Väckelsång

Noggrann och bra med både köpare och säljare.

Ove K
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevlig och bra, med snabb återkoppling.

Mirza B
Lessebo

The broker is very flexible, outside of working hours and on weekends he responded very quickly to my inquiries through messages and phone calls, trying to explain everything to me, considering that this is my first experience in buying a house and real estate in general in Sweden.

Richard A
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevligt och proffsigt tillvägagångssätt med snabba återkopplingar! Noggrann och tydlig vid kontraktsskrivning !

Hanne G
Klavreström

Alldeles för snabb med att sälja till första köpare, vi hade en diskussion han och jag, att jag ville ha en 2:dra visning och inte bara en. Men till slut så satte han en andra visning, men vi sålde huset för min sambo blev nog påverkad av Florås rädsla att vi skulle tappa en "het" kund. Jag hade velat vänta, så jag kommer inte att använda svensk fastigh.mer. och att han inte tog upp hur mycket han skulle ha i provision pratade vi inte så mycket om, det fick vi se när avräkningen kom, handpenning från köparna var 140000...

Svar från Johan Florå

Hej Hanne Tack för din feedback, tråkigt att du inte är nöjd. Vi hade en andra visning utannonserad kommande helg, och tillsammans diskuterade vi olika scenario efter den första visningen. Som vi pratade om var det tyvärr ingen spekulant inbokad på den andra visningen. Därav tyckte jag absolut vi skulle gå på den befintliga kundens tidsbegränsade erbjudande, då de annars planerade att sänka sitt lagda bud. Jag kommer givetvis alltid att rekommendera mina säljare att göra det jag tror ger bäst betalt i slutändan. Jag förhandlade...

Jana S
Hovmantorp

Jag tycker att vi fick ett trevligt bemötande av Rasmus, han kunde svara på ev frågor vi hade om bostaden

Kgn G
Älghult

Bra och professionellt bemötande hela vägen och alltid god tillgänglighet! Hade gärna samarbetat med Rasmus igen.

Silvia S
Korsberga

Engagemang, flexibilitet och tillgänglighet är våra beskrivande ord för Johan Florå. Vårt val av mäklare vid eventuell försäljning är givet.

Brf B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Alltid lätt att ha att göra med Rasmus Klar o tydlig med info o pappersunderlag

Anneli H
Sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Vi har fått ett bra bemötande från Rasmus, mkt proffsigt. Vi förväntade oss en bra dialog och tillsammans lösa en försäljning Sammanfattningen är, Bra

Carola B
Korsberga

Duktig hjälpsam. Och kunnig. Förklarar bra. Ringer ofta och berättar vad som sker. Löser problem som uppkommer. Alltid trevlig.

Rasmus A
Alstermo

Han är duktig, snabb och lätt att ha att göra med. Har både sålt och köpt hus genom honom och har inget negativt alls att säga om honom.

Lessebo K
Sålde en tomt med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Professionell erfarenhet och fortlöpande information i processen

Christer Å
Alstermo

Bra, trevlig, kunnig och väldigt snabb

Nima G
Lenhovda

Johan var mycket hjälpsam på alla möjliga sätt.

Holger S
Korsberga

Fantastisch, nur zu empfehlen. Besser gehts nicht.

Sanna Ö
Lenhovda

Mycket nöjd rakt genom. Följde våra förväntningar!

David M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Karlshamn

Rebecca ger ett mycket bra intryck och bemötande. Rebecca är kompetent och ger bra support till både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela processen och rekomenderar Rebecca starkt.

Matilda M
Växjö Hov

Professionell och lättillgänglig mäklare! Var väldigt flexibel för att tillgodose våra önskningar om visningstider och dylikt.

Birgitta B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Åseda

Trevlig och engagerad. Försäljningen gick snabbt.

Stefan S
Rottne

Klar tydlig och noterade de frågor jag ville ha svar på samt återkom med detta

Sanna B
Norrhult

Lätt att komma i kontakt med, samarbetsvillig och kompetent

Eli Å
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Fin kontakt. Vi fick god tid på oss att gå igenom hus och trädgården vid visningen. Förståelse för att vi bor nästan femtio mil bort och därför behjälplig med besiktning.

Adam S
Växjö

Väldigt trevlig mäklare som snabbast möjligt ger respons efter frågor. Mäklaren fick sig att känna sig trygg i att affären blev av snabbt med tanke på att vi var i en liten pressad situation med försäljning.

Jennifer A
Hovmantorp

Trevligt bemötande. Vänlig. Hjälpsam.

Sebastian V
Fagerhult

Trevlig, proffsig och personlig.

Kerstin L
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Emma var under hela processen inlyssnande. Var även lätt att nå. Kunde ha en bra dialog., gott samarbete. Kunnig. Affären fortskred med god fart.

Sofia H
Ingelstad

Fantastisk mäklare. Ge ett seriöst och lättsamt intryck och man känner sig trygg och välinformerad.

Anders S
Växjö

Jag kontaktade Emma eftersom det hade blivit dags att sälja min bostadsrätt. Vi hade ett riktigt bra första möte, och bara ett par veckor senare var lägenheten fotograferad och försäljningsprocessen kunde börja. Trots en lite trög marknad kämpade Emma tappert på och bokade in ett antal visningar. När buden började komma in gick det sedan snabbt. Ett par månader efter vårt första möte var lägenheten såld. Jag upplevde Emma som pigg, glad och mycket professionell. Jag fick ett väldigt bra bemötande och kan med varm hand rekommendera andra att vända sig till henne.

Jenny R
Växjö

Emma gjorde försäljningen av mitt barndomshem enkel, snabb och smidig, inkännande i min situation och pedagogisk i alla moment. Toppen helt enkelt!

Liina K
Växjö

Tack vare Emma och hennes engagemang så gjorde hon min livslånga dröm om ett hus på Högstorp verklig. Det var hon som hittade kontakterna och kopplade samman mig med rätt människor för att genomföra mitt husköp. Längs hela processen så har hon varit supergullig och omtänksam och alltid fått mig att känna mig välkommen och omhändertagen. Är så tacksam för Emma.

Ann-Christine H
Ingelstad

Vi blev bemötta mycket väl av Rasmus. Kunnig, lugn och tillgänglig. Vi genomförde en affär som vi inte förväntade oss att vi skulle lyckas med så med tanke på det så har Rasmus levererat väl över förväntan för vår del.

Macarena M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Åseda

Johan var på semester och jag fick träffa hans kollega. I vilket fall som helst anser jag att man åtminstone kan ha ett automail som förklarar och hänvisar till en viss person. Istället för att inte svara någonting alls. Oprofessionellt tycker jag. Men hans kollega var väldigt trevlig och välbemötande

Svar från Johan Florå

Hej Macarena, Får gratulera er till köpet av lägenheten, hoppas ni kommer trivas i den! Trist att du tycker så, vi har aldrig haft någon personligkontakt då jag varit på semester under 3 veckors tid. Tyvärr har jag ingen möjlighet att lägga in svarsmeddelande i en bokning av en visning via vår hemsida där ni lämnade ett meddelande. Alla mail mm jag fick under min semester har skickas vidare till min kollega Emma som har hjälp till att sköta & visa mina affärer. Vilket har gått mycket bra och ni har blivit köpare! Ha en fin fortsättning så ses vi på tillträdet! Mvh Johan Florå

Malin C
Gårdsby

Snabb och enkel kontakt, och väl genomförd affär.

Kerstin L
Klavreström

Trots våra bristande kunskaper i svenska gav Emma oss omfattande och goda råd. Hon var väldigt tillmötesgående. Hon svarade på förfrågningar via mejl med kort varsel, även på kvällen. Allt gick snabbt och enkelt.

Haider A
Älghult

Vi är glada att vi fått den hjälp vi behövde från Johan för att genomföra affären! Allt gick smidigt och utan krångel! Tack för ett gott bemötande! Vi kommer säkert använda oss av Svensk fastighetsförmedling i Växjö igen i framtiden!

Jimmy K
Ingelstad

Bra bemötande och snabba återkopplingar!

Jens Hardy S
Ingelstad

Proffsigt bemötande från start till mål. Exemplariskt skötta visningar och ordning o reda med allt som sagts o gjorts i processen med vår husaffär.

Inger H
Alstermo

Mycket bra och trevligt bemötande. Johan överträffade våra förväntningar. Vi upplever Johan som mycket kunnig och mån om både säljare och köpare. Tack för ett mycket bra jobb.

Christina S
Sålde sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Åseda

Med stort lugn, god erfarenhet och noggrannhet fick vi tack vare Johan till en snabb och smidig process från fundering till beslut och försäljning! Rekommenderas varmt!

Viktor H
Alstermo

Allt gick jätte bra. Bra med information och trevligt bemötande . 10 av 10.

Magnus R
Grimslöv

Proffsig tålamod, ger tid, följer upp och håller kontakt och återkopplar genom hela processen. En mästare!

Peter A
Alstermo

Det är en mycket sympatisk korrekt Mäklare med integritet. Väldigt kunnig på sitt område kände jag så man kände att man fick det stöd man behövde som köpare när det gäller svårare frågor.

Tolga D
Alstermo

Johan is the best and most helpful Makler we met so far.