Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Karlsborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg

Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg

Storgatan 33, 546 32 Karlsborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlsborg!

Här i vackra Karlsborg vid Vätterns kust hittar du vackra sjö- och naturlandskap med massor av boendemöjligheter. Är det hit flyttlasset ska gå? Då får du mer än gärna kontakta oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi hjälper dig till den bästa bostadsaffären och anpassar oss efter dina förutsättningar och kriterier.

Vi hör till en stor mäklarkedja med hela 80 års kunskap och erfarenhet inom branschen. Oss kan du fråga om precis vad som helst. Vi har koll på allt från bostadsområden till lokaltrafiken.

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg

• Gun S
    Gun S skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har fått hjälp att sälja vår fastighet på ett proffsigt och bra sätt med bra service Läs mer
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    I början gick det lite trögt. Fick inte riktigt kontakt. Men det löste sig. Efter ett jättefint prospekt blev det till sist budgivning. Jag är nöjd. Läs mer
  • Ann-Marie H
    Ann-Marie H skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag är förvånad över att du lyckades få så bra betalt, för morbrors gammal hus.
    Bra gjort mitt intryck av dej är att du är en positiv tjej, glad och mycket trevlig och personlig.
    Stort tack.😀 Läs mer
  • Claes P
    Claes P skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Snabba affärer just som vi ville. Sålt två fastigheter och köpt två st genom henne. Läs mer
  • Annette F
    Annette F skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Sålt bostad, bemött på ett väldigt proffsigt sätt levde upp till de förväntningar vi hade med råge. Läs mer
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi sålde vår lägenhet efter ett jobbig separation på vårt förhållande och ville då bli av med vår lägenhet snabbt. Vi blev bra bemötta och kunde inte önskat oss en snabbare och bättre affär som vi fick. Tack! Läs mer
  • Henning T
    Henning T skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Försäljning av gemensam sommarstuga efter skilsmässa. Första gången vi sålde hus så vi var osäkra på hur allt fungerade men Jenny ledde oss hela vägen till en lyckad försäljning. Hon är professionell, bemötande och sjukt kunnig inom allt som har med hus och försäljning att göra. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Henning T
    Tack för de fina orden, Henning! Det har varit ett nöje att samarbeta med er båda!
  • Christina G
    Christina G skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Vi har sålt vårt radhus. Och vi har känt oss väldigt trygga med vår mäklare. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Christina G
    Tack, Christina! Det var roligt att vi lyckades slå ännu ett prisrekord!
  • Jan M
    Jan M skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Personligt och proffsigt!
    Har jobbat hårt för att få till en försäljning. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Jan M
    Tack, Janne! Ja, det var hårt jobb, men roligt att det blev så bra i slutänden!
  • Michael A
    Michael A skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevligt bemötande och helt nöjd med allt Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Michael A
    Tack för de fina orden, Michael!
  • Ingegerd L
    Ingegerd L skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Trevligt och proffsigt. Gjorde sitt bästa för att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Ingegerd L
    Tack, Börje! För mig är det viktigt att både säljare och köpare är nöjda - i varje affär - och det gör mig glad att du som säljare uppskattar det. Tack för ett gott samarbete!
  • Siv K
    Siv K skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Mycket trevligt bemötande.Jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Siv K
    Tack, Siv! Det var mycket trevligt att samarbeta med dig!
  • Christine Ä
    Christine Ä skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jag tycker att vi fick ett mycket bra bemötande,
    öppet och ärligt,
    Jag är helt nöjd. Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Christine Ä
    Tack, Christine, och välkomna till Tibro! Jag hoppas att ni kommer att trivas!
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Jenny på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro har med sin expertis utfört sitt mäklaruppdrag med bravur. Hon är en otroligt duktig människokännare och har stor kunskap i hela försäljningsprocessen, samt vet hur läget är i Tibro med omnejd. Vi kan varmt rekommendera Jenny som mäklare! Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Mikael R
    Tack för de oerhört fina orden, Mikael! Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med er, både när ni har varit köpare och säljare. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya, fina hus!
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Erfaren, trevlig och kompetent mäklare som tålmodigt väntande in en bra budgivning vilket ledde till ett försäljningspris över min förväntan. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    Ja är nöjd med försäljning och bemötande mvh Mats Läs mer
    2018-06-14 Jenny A svarar Mats J
    Tack, Mats, för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det betyder mycket för mig!
  • Anne H
    Anne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlsborg
    Allt gick väldigt snabbt med försäljningen av mitt hus och Jörgen Nyström var en väldigt duktig och kompetent mäklare!!
    Kan varmt rekommendera honom!! Läs mer

Storgatan 33, 546 32 Karlsborg