Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• BadgeEightYears
Llama 0300-722 22 Compartir

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka! Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll...

951 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Åsa Z
Compró su casa con ayuda de Camilla Möllerström parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Trevlig och mycket kunnig mäklare!

Leif S
Compró su casa con ayuda de Maria Celion parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Frillesås

Vi har haft en väldigt smidig och bra köpprocess med Maria som mäklare. Hon har varit proffsig, snabb på att ta fram information och svara på frågor, samt alltid funnits tillgänglig under hela tiden vi har kommunicerat om det här objektet. Kan varmt rekommendera Maria och Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka för ditt mäklaruppdrag :-) Med vänlig hälsning, Leif

Mariann A
Vendió su casa con ayuda de Maria Celion parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Jag fick ett fint bemötande, kände mig väl bemött på ett både varmt och professionellt sätt. Inga frågor och undringar var oviktiga. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Maria.

Marie O
Vendió su casa con ayuda de Jessica Lagergren parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Onsala

Engagerad och väldigt trevlig. Är intresserad över våra önskemål och lyhörd

Magnus J
Vendió su casa con ayuda de Lena Andersson parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

Lena är väldigt mån om sina kunder. Bra återkoppling om allt som sker vid husförsäljningen. Lugn och stabil vid konstiga händelser.

Mona Kristina S
Onsala

Trevlig, proffsig och inlyssnande!

Ulla J
Compró su casa con ayuda de Alexander Larsson parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Alexander var från början artig och intresserad. Visade ett stort engagemang då vi fick komma och se huset två gånger. Pedagogisk och tydlig vid vår kontraktsskrivning. Kan varmt rekommenderas! Ulla & Hans

Svar från Alexander Larsson

Tack Ulla! - Hoppas att ni kommer trivas i erat nya hem och att ni får nya fina minnen tillsammans!

Johan A
Compró su apartamento con ayuda de Jessica Lagergren parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Proffsig och effektiv, bra bemötande.

Christian L
Vallda

Väldigt engagerad och driven mäklare. Det har känts tryggt från början till slut vid min försäljningar av bostaden. Kan varmt rekommendera denna mäklare.

Svar från Maria Celion

Tusen tack för dina fina ord och omdöme Christian. Tack även för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Oscar D
Compró su apartamento con ayuda de Mats Wahlbäck parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Riktigt skön kille! Väldigt trevlig och skämtsam. Han hade snabba svar och var bra påläst så att jag fick reda på allt jag behövde veta. Bra, tydlig och effektiv mäklare! Han fick allt spikat och klart på 1 vecka

Kasper H
Kungsbacka

Jag tycker att Mats har varit tydlig, besvarat mina frågor och varit snabb i sitt agerande. Mats hjälpte mig till min första bostad.

Marie B
Vendió un solar con ayuda de Mats Wahlbäck parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

För oss har Mats gjort ett fantastiskt arbete med en fastighet som varit väldigt svårsåld, tillika speciella kunder som är mycket trevliga, där det varit viktig att förstå andras kulturer mm. Mats är mycket kunnig, serös och trevlig! 😀

Svar från Mats Wahlbäck

Tack Marie, det har varit en ära att få hjälpa er med tomtförsäljningen. Kul att höra att ni uppskattade mitt arbete. Glad Påsk.

Kristina G
Vendió su casa con ayuda de Alexander Larsson parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Lyssnade in våra behov och agerade snabbt i det mesta. Trevlig och tillgänglig. Fick ett mycket fint bemötande.

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Kristina för dina fina ord, men även gällande förtroendet från erat håll. Önskar dig all lycka till i framtiden!

Nina H
Kungsbacka

En mycket noggrann, hjälpsam och trevlig person som var mån om att alla var nöjda. Stämde av och följde upp precis som hon lovat.

Inger H
Vendió su apartamento con ayuda de Jessica Lagergren parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Vi har fått vara med i hela säljprocessen. Hon har varit väldigt informativ och hjälpsam. Vi känner oss väldigt trygga i hela processen

Martin N
Kungsbacka

Snabba återkopplingar och ett väldigt trevligt bemötande

Svar från Alexander Larsson

Tack Martin! Jag önskar er all lycka till i erat nya hem!

Hans A
Kungsbacka

Alexander Larsson var ambitiös och noggrann.

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Hans! Är så glad att allting gick bra för er tillslut. Önskar dig allt gott!

Lilian H

Entusiastisk, glad , trevligt bemötande

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Lilian! Är så glad att allting gick bra för er tillslut. Önskar dig allt gott!

Hanna B
Kungsbacka

Jessica är hjälpsam och kunnig. Hon ser de behov som vi som säljare haft och hon har visat stor förståelse. Hon är noga att höra av sig och återkoppla till oss. Det har varit särskilt uppskattat att vi kunnat ha dialog med både säljare och säljares barn, som hjälpt föräldrarna. Vi är väldigt nöjda med hur processen skötts och all kontakt. Alltid trevlig och vänlig.

Maja N
Vendió su apartamento con ayuda de Alexander Larsson parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Mkt trevligt bemötande, bra kunskap om lägenhet o förening. Fick snabb och regelbunden uppdatering under säljprocessen. Var delaktig i planering av visningar mm. Rekommenderas varmt!!

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Maja! Jag är tacksam för ditt förtroende och önskar dig all lycka till i framtiden!

David G
Compró su apartamento con ayuda de Alexander Larsson parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

En mycket noggrann och hjälpsam mäklare

Svar från Alexander Larsson

Tack David - Önskar er all lycka till och att ni kommer trivas i erat nya hem!

Emma S
Fjärås

Alexander försökte på alla sätt att hjälpa till både för oss som köpare och för säljaren. Han var väldigt mån om att allt skulle klaffa och att båda parter skulle bli nöjda.

Svar från Alexander Larsson

Tack Emma för ditt omdöme! Hoppas ni kommer trivas i erat nya hem!

Birgitta H
Compró su apartamento con ayuda de Maria Celion parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kolla

Som köpare av en bostadslägenhet är vi mycket nöjda med Maria. Hon är mycket kompetent och sympatisk att ha att göra med.

Svar från Maria Celion

Tack snälla Birgitta för det fina omdömet. Jag är glad över att ni hittade en bostad som passar er och där ni kan trivas i många år! Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Sara E
Kungsbacka

Alexander är en mycket engagerad och kompetent mäklare! Han är lättillgänglig och svarar alltid på de frågor man har med kort varsel. Svaren han ger visar på noggrannhet och att han läst in sig i de olika ärendena. Han har ett tålamod av guld och är mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Rekommenderar varmt Alexander!

Svar från Alexander Larsson

Tack Sara! Är så glad för din skull att vi tillslut lyckades hitta ett nytt hem till dig! Jag hoppas du kommer trivas och jag önskar dig all lycka till i framtiden! Med vänlig hälsning, Alexander.

Mona N
Onsala

Proffsigt, så påläst. Inga förväntningar men han levererade över förvänta.. Så ung och ändå så pålitlig och uppmärksam på våra frågor och kom tillbaka med svar.. Vi kunde inte önska oss någon bättre mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Man får inte heller glömma toppen trevlig. Vill önska honom allt gott!!!

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Olle och Måna - Jag är inte bara tacksam för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen, utan även att fått träffa sådana fantastiska människor som er. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Alexander.

Olof N
Onsala

Mycket kompetent och engagerad mäklare med en attyd av att ”det här löser vi”. Vi kände oss väl bemötta och han hade bra koll på vad vi ville och sökte som säljare. Kanske var det detta som gjorde att vi fick en sådan bra matchning med köparen. Det klickade direkt. 20 dagar efter att vi signerade uppdraget var huset sålt utan att vi behövde lägga ut det på hemnet. Och då talar vi inte om en dussinvilla utan ett mycket speciellt hus i den övre priskategorin.

Davor B
Onsala

Alexander är en väldigt professionell och lyhörd mäklare som skapar den tryggheten man vill ha när man gör sitt livs största affär. Jag kan varmt rekommendera Alexander oavsett om du säljer eller köper.

Svar från Alexander Larsson

Tack Davor - Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig hitta ditt hem, jag hoppas ni kommer trivas! Önskar dig allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Marion T
Åsa

Vi hade helt perfekt kommunikation med Maria. Svar alltid mycket snabba och alltid användbara och fullständiga. Tillgänglig för flera besök och känner till filen mycket väl. Vi kunde inte ha drömt om något bättre

Svar från Maria Celion

Tusen tack Marion för dina fina ord. Det har varit så roligt att få hjälpa er med ert husköp. Varmt välkomna till Åsa! Varma hälsningar Maria Celion

Viktoria E
Åsa

Påläst, trygg och kunnig i sitt jobb.

Svar från Maria Celion

Tusen tack för dina ord Viktoria! Och tack snälla för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Edward N
Vallda

Bra bemötande och upp till förväntningarna.

Svar från Maria Celion

Tack snälla för dina ord Edward! Så kul att du hittade en bostad som passar dig. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Ros-Marie M
Onsala

Med medmänsklighet, kunnighet o värme för mitt bästa. Är så tacksam för all hjälp jag fått av Alexander Larsson. Så hjälpsam alltid positiv, lugn trevlig . Stor kunskap i sitt mäklar yrke. Mycket nöjd.

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Ros-Marie för dina fina ord. Jag är så glad att allting blev bra tillslut för dig! Önskar dig allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Carl Oliwer Benjamin G

Bra, enkel kommunikation, snabbfotad

Svar från Alexander Larsson

Tack Benjamin! Jag önskar dig och din familj all lycka i erat nya hem! Med vänlig hälsning, Alexander.

Emelie A
Compró su casa con ayuda de Jessica Lagergren parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Supertrevlig & vänlig & väldigt hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera Jessica Lagergren

Svar från Jessica Lagergren

Tack Emelie, så glad för er skull. Ni kommer trivas så bra i området. Vi ses på tillträdet,

Carina E
Kungsbacka

En glad, trevlig o positiv mäklare där vi som säljare kände oss trygga . Jessica var omtänksam o hjälpsam. Rekommenderas varmt om ni ska köpa eller sälja en bostad

Katarina P
Vendió su casa con ayuda de Mats Wahlbäck parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

Proffsigt, stort engagemang och vänligt bemötande

Marie Alexandra S
Escribió sobre Alexander Larsson parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Alexander har sett till precis hela processen och visat på stor förståelse för innebörden av att sälja ett hem, inte bara ett hus. Med professionalitet, effektivitet och även mycket ödmjukhet såg han till att processen blev både smidig och trygg. Att säga att han ”walked an extra mile” räcker inte riktigt, utan han engagerade sig mer än så. Lämnade inget att önska. Rekommenderar starkt!

Alexander L gillar detta
Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Alexandra för dina fina ord! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig under hela din resa. Jag önskar dig all allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Johan N
Åsa

Jessica är både trevlig och kunnig, agerade snabbt och proffsigt när affären tog fart.

Fredrik T
Kungsbacka

Med ett korrekt och professionellt bemötande samt svar på alla frågor som kan uppkomma i en bostadsaffär är vi mycket nöjda med den tid & engagemang Alexander lagt ner.

Svar från Alexander Larsson

Tack så mycket Fredrik, jag hoppas ni kommer trivas i erat nya hem!

Magdolna H
Kungsbacka

Vi är förstagångsköpare och Alexander är väldigt service minded och mån om att hjälpa till att svara på alla våra frågor, och han har guidat oss genom hela processen på ett väldigt tydligt och bra sätt

Svar från Alexander Larsson

Tack så mycket Magdolna, det har varit jätte roligt att få guida er genom eran första bostadsaffär!

Otto E
Kungsbacka

Alexander har funnits med under hela processen för oss, det har betytt mycket. Spelar ingen roll vad klockan är eller vilken dag, så har han alltid varit kontaktbar. Erfarenhet och oerhört trevlig kommer man långt på, och det speglar Alexander!

Svar från Alexander Larsson

Tack så jättemycket Otto för ditt omdöme! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med er bostadsförsäljning! Önskar er allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Robert B
Compró su casa con ayuda de Lena Andersson parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Onsala

Tydlig och återkom alltid enligt överenskommelse

Staffan M
Compró su casa con ayuda de Mats Wahlbäck parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Erfaren, proffsigt bemötande, bra start på vårt möte hade tid och presentera försäljningsobjektet, bra genomgång hur köpet/kontrakt skrivs. Mycket nöjd kund!

Jan-Olov G
Vendió su apartamento con ayuda de Camilla Möllerström parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Inledningsvis lades vår lgh ut som "Aktiv försäljning" på SF hemsida. U der de första veckorna var det ett antal personer som visade intresse, och det ordnades 3-4 visningar. Vi hade många kontakter med Camilla. Men sedan gick det ca 2 månader med låg aktivitet, dock 4-5 som registrerade intresse, utan att vi fick någon återkoppling från Camilla. När uppdraget gick mot sitt slut, 3 månader, besökte vi henne, och vi fick ett mycket bra möte med henne. Då beslutade vi att lägga ut lgh på Hemnet. Redan första dygnet fick lgh...

Bo Evald B
Vallda

Trevlig kunnig saklig ,lyhörd och lugn. Affären gick snabbt och vi kan inte tänka oss bättre och proffsigare försäljning av vårt hus ! Vi är mycket nöjda !!

Joline L
Frillesås

Maria har funnits som en trygghet i en guppig marknad. Vi är så tacksamma att vi haft denna proffesionella mäklare brevid oss hela vägen.

Svar från Maria Celion

Tack snälla Joline för dina ord, detta har vi verkligen gjort tillsammans! Tusen tack för att jag fick äran att hjälpa er sälja er pärla! Varma hälsningar Maria Celion

Ingrid Anette L
Vendió su vivienda con ayuda de Camilla Möllerström parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Frillesås

Proffsig, erfaren, kunnig, hjälpsam, toppen!!!

Maud W
Vendió su casa con ayuda de Camilla Möllerström parte de Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Fjärås

Mycket bra professionellt och kunnigt bemötande med en stor inlevelse, engagemang och empati/förståelse, det var lätt att få kontakt och få svar. Inga frågor kändes för dumma. Mäklaren hade rätt kunskap för uppdraget och det visade sig tydligt under tiden. Tyvärr var inte de yttre omständigheterna (ränteläget mm) de bästa för husförsäljning och Camilla analyserade, fötklarade. Tacksam för stödet i en mycket jobbig process. Och glädjen när det gick bra. Kännas tryggt.

Per-åke L
Frillesås

Noggrann, Erfaren,Bra bemötande, Bra upplägg lätt att följa processen framåt.

Henrietta T
Kungsbacka

Tack snälla Camilla för att du sålde vårt hus så snabbt! Vi är supernöjda med din insats. Mvh Härdvägen 10.

Christopher G
Åsa

Maria Celion är utan tvekan den bästa mäklaren vi någonsin har träffat (och då har vi gjort många bostadsaffärer). Hennes tillgänglighet, alltid positiva attityd och kunskap inom mäklaryrket är någonting utöver det vanliga. Om du ska sälja din bostad så MÅSTE du välja Maria Celion.

Svar från Maria Celion

Tusen tack för din överväldigande fina rekommendationen. Det var så roligt att få hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till på resan framåt! Varma hälsningar Maria Celion