Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• BadgeEightYears
1 123

Våra mäklare hittar köpare i hela landet Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett...

1123 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Chi-Tak C
Sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Lexby

Trevlig, kunnig, effektiv och rak på sak!

Lena L
Lexby

Bra o rak. Tydlig, höll mig uppdaterad genom hela processen. Lyssnade till mina önskemål som säljare o bemötte de på ett bra sätt. Supernöjd!

Malin T
Lexby

Angel är en bra, trevlig och professionell mäklare.

Anna T
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Alltid vänligt bemötande av Caroline. Caroline visade mycket engagemang och kommunikationen fungerade bra.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Anna! Jag är så glad att jag fick sälja ditt fina hus. Stort grattis till din försäljning.

Axel L
Köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Lexby

Proffsig och rakt på sak. Transparent och enkel att prata med.

Hanna B
Lexby

Upplevde mäklaren som ärlig, hjälpsam, påläst och lättillgänglig!

Vincenzo C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Kortedala

Allt har gått mycket smidigt. Daniel är kompetent och trevlig.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Vincenzo det har varit ett nöje att få jobba med er.

Maria H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Kviberg

Vi blev bemötta av Daniel på ett respektfullt trevligt och proffsigt sätt. Snabba drag har det varit och vi har mötts av en väldigt tillmötesgående mäklare som haft målet att underlätta så mycket som möjligt för oss. Daniel levde upp till våra förväntningar med bravur och med god känsla känner vi att vi gjort en bra och ärlig affär. Tummen upp.

Svar från Daniel Eriksson

Härligt att höra Maria, tack för den fina rekommendationen.

Kasper T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Timmerslätt

Bra bemötande och framförallt effektiv och tillgänglig.

Kul och höra Kasper! Grattis till er fina lägenhet!🥳🤩

Victoria A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Timmerslätt

Caroline är alltid glad, lugn och tillmötesgående, service nivå på hög nivå. Hon har alltid kunnat svara på våra frågor och haft tålamod med att vi har varit utdragna i processen med att sälja lägenheten. När det väl var dags så stod hon redo och hade förberett allt på sidan av.

Svar från Caroline Svanberg

Tack för fina ord Victoria! Är så glad att det gick så bra för er! Bra jobbat med all förberedelse 🤩👊

Oskar S
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Caroline är inkännande och sympatisk, "bussinessinriktad" utan att bli distanserad. Det var ett sant nöje att som köpare ha henne som mäklare och vi känner att hon både var lyhörd och professionell! Vi är väldigt nöjda.

Svar från Caroline Svanberg

Åh så fina ord! Det värmer verkligen att höra! Jag är väldigt glad att få ha hjälpt er hitta hem! Underbara köpare! Grattis till ert hus, vi ses och hörs snart igen!

Narola O
Kortedala

Hjälpsam, lugn och tydlig genom hela processen. Daniel rekommenderas varmt!

Svar från Daniel Eriksson

Tack Narola för rekommendationen.

Jolijt I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Kviberg

Kunnig, tydlig, stöttande, trevlig/personlig

Tomas K
Sävedalen

Daniel har redan från första kontakten visat stort intresse för våra önskemål om försäljningen. Han har alltid varit tillgänglig för frågor och visat att han är väldigt insatt och kunnig i branschen. Vi skulle absolut använda oss av Daniels expertis nästa gång vi behöver hjälp med försäljning eller köp av bostad.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Tomas för återkopplingen. Det har varit ett bra och givande samarbete och jag tror det är det som göra att resultatet blir bra i slutändan. Ni är varmt välkomna tillbaka!

Glenn P
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Sävedalen

Kände mig trygg med Daniel. Lugn och påläst.

Tack för förtroendet Glenn. 👍

Jane P
Sävedalen

Förtroendeingivande Mycket kompetent Lugn och trygg i sin roll Bra människa!

Svar från Daniel Eriksson

Tack Jane för återkopplingen och de fina orden. Det har varit ett bra samarbete.

Margareta N
Paradiset

Han stöttade mig i allt Bara bra

Svar från Daniel Eriksson

Tack Margareta för att du lämnar ett omdöme och att du tycker det fungerat bra. Extra kul är det att jag återigen fått förtroendet att hjälpa dig med försäljning.

Folke B
Paradiset

Trevlig, kunnig, ger ärligt intryck.

Svar från Daniel Eriksson

Tack för omdömet Folke, det glädjer mig att höra.

Esra Y
Bergsjön

Hej! Jag vill verkligen rekommendera min mäklare Daniel Eriksson som har hjälpt oss att sälja vår bostad. Han var otroligt artig, lugn och trygg, och alltid där för att hjälpa till. Jag är supernöjd med hans professionella och hjälpsamma inställning!😊🏡

Svar från Daniel Eriksson

Tack Esra för den fina rekommendationen. Stort lycka till med allt framöver.

Jörgen H
Furulund

Mycket proffsig. Trevlig.samt att hon var snabb. Svarade på alla frågor.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Jörgen! Så glad att jag hittade en bra lägenhet till dig!

Noah K
Partille

Mäklaren gav en känsla av trygghet och förklara processen av ett bostadsköp på ett bra och tydligt sätt då det var första bostadsköpet. Mäklaren var även väldigt hjälpsam med de olika utmaningar man hade under processen.

Svar från Caroline Svanberg

Åh stort tack Noah! Skönt att höra att det kändes tryggt för dig! Stort lycka till nu med din alldeles egna lägenhet! 🎉

Malin Louise K
Öjersjö

Angela var tydlig hjälpsam genom hela processen. Hon erbjöd även extra visningar och var flexibel med tider.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 är övertygad om att ni kommer stortrivas i er nya pärla

Tarina L
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Sävedalen

En fantastiskt trevlig och tillmötesgående mäklare. Lugn och saklig. Rekommenderas å det varmaste till alla som behöver mäklarhjälp.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Tarina för den fina rekommendationen du lämnar.

Jane Yvonne H
Öjersjö

Trevlig och professionell. Snabb återkoppling i allehanda frågor.

Svar från Angela Eriksson

Tack, har varit en ära att få förmedla er nästa bostad till er. 🙏🏽

Tomas C
Sävedalen

Väldigt trevlig och professionell . Lugn och saklig. Super bra bemötande.

Svar från Daniel Eriksson

Tack för återkopplingen Tomas. Ni kommer få det toppenbra i ert fina hus.

Jörg R
Sävedalen

Ett helproffs när det är som bäst. Lyhörd för synpunkter som underlåttar försäljningen. Sympatisk att arbeta med.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Jörg för återkopplingen och att jag fått hjälpa dig med försäljningen.

Oscar S
Öjersjö

Jag har bara positiva erfarenheter från Angela. Hon tog sig tid, snabb med återkoppling och hade svar på de frågorna vi hade!

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Så otroligt roligt att allt blev så bra tillslut och ni blev ägare av just denna bostad.

Erika S
Gärdsås

Professionellt bemötande, hjälpsam vid frågor, inget att anmärka på.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Erika, kul att ni är nöjda.

Erica Danielle Louisa B
Öjersjö

Väldigt trevlig och engagerad, lättillgänglig och väldigt stor skillnad mot andra mäklare vi varit i kontakt med i vårt husletande! Kan varmt rekommendera Angela! ⭐️

Stort tack och varmt välkomna till Öjersjö 🙏🏽

Philip  Nicon C
Öjersjö

Angela har varit väldigt hjälpsam och tydlig genom hela processen, vi märkte en stor skillnad i engagemang jämfört med andra mäklare vi stött på i vårt husletande

Svar från Angela Eriksson

Stort tack 🙏🏽.Ni kommer garanterat stortrivas i både huset och området.

Christopher Å
Gärdsås

Bra bemötande och kommunikation. Både säljare och köpare nöjda efter affären. Toppen jobb :)

Svar från Daniel Eriksson

Tack för återkopplingen Christopher, bra att ni är nöjda.

Anna M
Sävedalen

Duktig trevligt bemötande lätt att få tag på svarar alltid snabbt. Anlita Daniel så är ni i trygg händer vid försäljning eller köp av lgh, hus. Att känna sig trygg vi en fastighets affär är viktigt.

Svar från Daniel Eriksson

Tusen tack för att du lämnar en rekommendation. Skönt att höra att du känner trygghet i ditt köp, det är viktigt för alla.

Lars K
Sävedalen

Lugn och kunnig, kan sitt jobb

Svar från Daniel Eriksson

Tack Lars för att du lämnar ett omdöme.

Katriina V
Kortedala

Tydlig, utmärkt kommunikation. Väl genomfört uppdrag.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Katriina för att du lämnar ett omdöme och kul att höra att du uppskattar mitt jobb.

Bejan N
Lexby

Toppen mäklare. Inga konstigheter alls. Snabb och väldigt trevlig.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Ni kommer stortrivas hela familjen!

Alan J
Lexby

Informativ, snabb, duktig och väldigt tillgänglig när man kontaktar henne. Mycket duktig och professionell mäklare skulle jag säga.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Ni kommer garanterat stortrivas i mysiga Lexby!

Maria W
Lexby

Angela har varit fantastisk med hjälpen att sälja vårt radhus. Hon är verkligen mån om att man skall känna sig lugn och trygg och svarade snabbt på alla frågor och funderingar vi hade. Vill man ha den bästa mäklaren skall man välja Angela. Mia och Christer

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Har varit superroligt att få hjälpa er att förmedla er pärla vidare.

Jamina R
Furulund

Har vart väldigt flexibel och tillmötesgående under hela processen

Svar från Caroline Svanberg

Tack Jamina för de orden! Är glad att det gick till slut även om det tog tid. Stort grattis!

Jenny  N
Göteborg

Underbart arbete och bemötande, rekommenderas varmt!

Svar från Caroline Svanberg

Stort tack Jenny! Lycka till nu med att hitta något mysigt hus :) Ses snart igen!

Dennis O
Sävedalen

Lotsade oss tryggt genom både köp och sälj av hus

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Så roligt att fått följa er bostads resa. Ni kommer garanterat stortrivas i er nya bostad.

Canwei Z
Öjersjö

I would like to say that Caroline provided us with excellent service and helped us complete the whole process quickly. She was very professional, attentive, and responsive throughout the process. She listened to my needs and preferences, and showed me the best options that matched my criteria. She also negotiated the best deal for me, and handled all the paperwork and legal formalities efficiently. She made the whole experience smooth and stress-free for me. I am very happy with the outcome, and I highly recommend her to anyone looking for a reliable and trustworthy real estate agent.

Svar från Caroline Svanberg

wow thank you so much Canwei! I am very happy that I could help you with this. Good luck with selling your apartment, talk to you soon again :)

Marianne H
Hammarkullen

Daniel har redan från första kontakten som jag hade med honom varit mycket professionell i sitt bemötande, varit mycket tydlig i sin information om försäljningsprocessen ,fixat med kontakter för Homestyling och magasinering ,hållt mig löpande informerad om vad som hänt i försäljningen och varit tydlig i kontraktskrivandet även gentemot köparen !!! Eftersom jag ä

Svar från Daniel Eriksson

Tack Marianne för omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.

Jennie H
Vallhamra

Väldigt trevlig och engagerad. Snabba svar och det har varit en smidig process hela vägen. Supernöjda!

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽. Tråkigt att ni lämnar kommunen, bara att återkomma om ni längtar tillbaka

Mervin M
Köpte en tomt med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Olofstorp

She is very quick in instant messages and its been very smooth process of purchasing of the plot! so far. Overall, we had a good feeling and experience :)

Svar från Angela Eriksson

Thanks 🙏🏽. It will be so much fun to see your finished house

Leif Göran B
Kortedala

Angela är kunnig, trevlig o ambitiös. Ett snyggt proffs som vi rekommenderar till 100 procent.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Så roligt att få äran att hjälpa dig igen.

Kirsti Anneli K
Olofstorp

Hej och tack för det vänliga bemötandet under försäljningen av min fastighet. Mäklaren som jag hade , Caroline Svanberg var sakkunnig , väl insatt i den affären som hon tog hand om. Jag ger det högsta betyget för henne och kan varmt rekommendera henne i liknande uppgifter hon tar hand om . Tack en gång till , mvh Anneli Larsson - Kotkankallio Björkkullavägen 63, Olofstorp

Svar från Caroline Svanberg

Hej Anneli! Stort tack för dina fina ord. Det värmer verkligen att höra att du är nöjd. Det tog sin tid men till slut kom vi i hamn. Önskar dig alla lycka till med din nya bostad.

Behrang T
Furuskog

Hon var jätte trevlig och snäll och hon ger oss bra information

Svar från Caroline Svanberg

Tack så mycket Behrang. Stort lycka till med er nya fina lägenhet!

Trude W
Olofstorp

Caroline har genomgående varit trevlig och väl bemötande genom hela processen. Vi har känt oss trygga med att hon har vårt bästa i åtanke. En miss i planeringen och förvirring därav vägdes väl upp av hennes trevliga sätt.

Svar från Caroline Svanberg

Hej. Tack för detta. Jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus!

Caroline B
Utby

En väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Han var lätt att nå under hela köpprocessen och hjälpte oss verkligen med alla frågor som vi hade. Han var också väldigt mån om att vi skulle känna oss trygga i processen, vilket vi också gjorde.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Caroline för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och bra att ni känner trygghet i köpet. Stort lycka till med nya bostaden.

Linda L

Professionell och förtroendeingivande.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Är övertygad om att köparna också kommer stortrivas i denna pärla