Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Solna

Svensk Fastighetsförmedling Solna

Solnavägen 100B, 169 51 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 197 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna

• 2019-03-16

Emilia M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår 2a med Johannas hjälp, hon är proffsig och håller vad hon lovar! Vi fick ett bra intryck av Johanna från första telefonsamtalet och första mötet gjorde oss inte besvikna, hon är noggrann och väl förberedd. Johanna var mycket väl insatt i vår förening, sina kunder och vårt område vilket var till stor hjälp vid försäljningen som gick snabbt och mycket smidigt. Vi kan verkligen rekommendera Johanna och Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-03-18 Johanna E svarar Emilia M
    Hej Emilia!
    Tack för dina fina ord. Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag tror att ni fått den bästa köparen till er fina lägenhet. Varma hälsningar Johanna
  • 2019-02-17

Bo J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt en lägenhet på 2 rok 63 kvm. Mäklaren var glad och trevlig men kunde också visa allvar. Hon var tålmodig och arbetsam och gav goda råd. Hon var också lätt att få kontakt med. Dock visade sig prisförväntningarna alltför höga.
    På det hela taget blev jag proffsigt bemött. Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Bo J
    Hej Bo!

Tack för dina ord.Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet.
    Mvh Johanna
  • Fredrik L

2019-02-14

Fredrik L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Gör det som förväntas av en mäklare, och jag är i slutändan nöjd. Läs mer
  • Thiago Martins A

2019-02-13

Thiago Martins A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag och min blivande fru köpte lägenhet och mäklare och jättetrevligt och hjälpsam... hon var ärlig och tydligen med allt. Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Thiago Martins A
    Hej Thiago!
    Det var så roligt att få hjälpa er att hitta er drömlägenhet. Lycka till med bröllopsplaneringen!
  • 2019-02-13

Nathalie G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna hjälpte oss från första dagen och var väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi kände oss trygga hela vägen! Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Nathalie G
    Hej Nathalie!
    Tack snälla! Jag vet att ni kommer att trivas som fisken i vattnet i Rudviken!
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-02-03

Per W skrev om Said Azzam en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt en bostad i Solna. Tycker Said gav ett förtroendeingivande , ärligt och seriöst intryck redan från start. Läs mer
    2019-02-21 Said A svarar Per W
    Hej Per, vad roligt att du är nöjd med bemötandet och stort tack för din feedback. Jag hoppas att du ska trivas i din nya fina lägenhet.
    Said A gillar detta
  • 2019-02-01

Birgitta T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt en lgh på Näckrosvägen i Solna.
    Mäklaren gav mig konstruktiva tips inför försäljningen och var tydlig med vad han förväntade sig för pris.
    Under hela processen höll han mig väl underrättad om vad som skedde, och försäljningen lyckades över förväntan. Läs mer
    2019-02-11 Manuel C svarar Birgitta T
    Hej Birgitta, tack för ditt fina omdöme, gläder mig att du är nöjd och att allt gått bra med försäljningen.
    Tack igen för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med Näckrosvägen. Ses och hörs snart igen.
  • 2019-01-28

Fangyuan Z skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I bought a apartment in Solna. Johanna is super good. She introduced and described the apartment well and professionally. Läs mer
    2019-01-28 Johanna E svarar Fangyuan Z
    Thank you for your kind words. I think you will absolutely love Bergshamra, Best regards Johanna
  • 2019-01-27

Anders H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt lägenhet Bergshamra. Allt gick mycket bra. Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb att svara på frågor och smidig. Läs mer
    2019-01-28 Johanna E svarar Anders H
    Hej Anders! Tack snälla för dina fina orden. Hälsningar Johanna
  • 2019-01-18

Johanna G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Catrine Brooling har varit fantastisk när vi sålt vår lägenhet! Väldigt påläst och proffsig rakt igenom. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Johanna G
    Tack Johanna för din rekommendation! Det gladde mig mycket att du uppfattade mig som kunnig och professionell, eftersom det är något jag vinnlägger mig om att vara. Jag tackar också för ditt förtroende att genomföra försäljningen på det sätt som jag rekommenderade, trots att det innebar en del omak med extra visning. Vårt goda samarbete bidrog starkt till att vi nådde ett bra pris.Jag önskar dig lycka till med flytten in i din nya lägenhet! Hej Mats!
  • Jonatan G

2019-01-18

Jonatan G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte oss på bästa sättet trots att situationen var pressad och vi var tvungna att sälja.

Förväntningarna var ett profisionellt bemötande och uppträdande.
    De förväntningarna infriades. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Jonatan G
    Tack Jonatan för din rekommendation! Det var en spännande försäljning i och med tidspressen, men det var då extra positivt att allt gick så bra. Ni bidrog starkt genom att förbereda lägenheten inför visning och att ni tillät förhandsvisning, även om det innebar extra fixande från er sida! Jag önskar dig lycka till i ditt letande efter ny bostad och jag håller kontakten om det dyker upp något som jag tror passar dig.
  • 2018-12-17

skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt ombildad hyresrätt med hjälp av Lisa. Allt gick väldigt smidigt från första kontakt till kontraktsskrivning och tillträde. Lisa har stenkoll på området och är väldigt proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Mats S

2018-12-17

Mats S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår bostadsrätt i Frösunda genom Jonas.
    Främsta skälet till att han fick förtroendet var att vi köpte samma bostad av honom.
    Jonas är lugn, metodisk och har hela tiden ett realistiskt synsätt på slutpris och förhandling.
    Vi kan rekommendera honom till andra i säljtankar. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Mats S
    Hej Mats!
    Det är alltid kul när gamla kunder som köpt av mig återkommer och vill ha hjälp med sin försäljning. Ni ställde verkligen upp med att ha lägenheten i kanonskick varje gång vi skulle ha en visning, det uppskattas och gör mitt jobb lättare!
    Tråkigt att ni lämnar Solna men önskar er all lycka med ert nya hus!
  • 2018-12-11

Joakim T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket bra. Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Gjorde grunden för en lyckad affär! Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Joakim T
    Tackar Joakim!
    Ja det blev ett snabbt och lyckat samarbete. Vi skall göra vårt bästa att hitta en ny bostad i Sundbyberg som passar era önskemål.
  • 2018-12-04

Christer J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb o effektiv gällande en lägenhet jag köpte i nya Ursvik i Sundbyberg Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Christer J
    Hej Christer!
    Ja det var verkligen en snabb och effektiv försäljning, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, vi ses på tillträdet!
  • 2018-11-20

Inga B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har och haft erfarenhet av sv fast.vsr det lätt att välja Manuel är snabb och sakkunnig, om jag inte minns fel hjälpte han även att sälja mina föräldrars villa. Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Inga B
    Tack för att jag fick hjälpa er även denna gång, det var ett nöje att samarbeta med er och hjälpa er sälja lägenheten. Allt gott!
  • 2018-11-12

Chengwu X skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jonas is very very professional. always keep good patience and explain clearly. he also try to meet our request with his best.He has rich experience to handle some tough cases.

We are luck to buy one house from him!

BR//Chengwu xu Läs mer
    2019-02-21 Jonas F svarar Chengwu X
    It feels really good that you appreciated the work I put into this sale and that you are satisfied with the service you received.
    It is important with quick feedback and to find a solution that suits both sellers and buyers at all the sales I make.
    In this sale, we finally found a solution that allowed us to get the deal closed!
    Hope you will enjoy your new house for a long time!
  • 2018-11-09

Sofia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt en tvåa i Solna, Bergshamra. Mäklaren var kunnig om området, positiv och vänlig. Hon ingav förtroende. Hon gjorde försäljningen enkel. Jag skulle absolut rekommendera mäklaren till andra, Läs mer
    2018-12-06 Johanna E svarar Sofia B
    Hej Sofia! Tack så mycket för det. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Hls Johanna
  • Karin W

2018-11-01

Karin W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi kan varmt rekommendera den här mäklaren. Han sålde vårt hus i Sundbyberg, och trots ett tufft marknadsläge och en långdragen försäljningsprocess blev vi nöjda med affären. Han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Karin W
    Stort tack för fina omdömet Karin!
    Glad att försäljningen gick bra till slut och hoppas att hittar en ny fin bostad som ligger nära en golfbana!
    Vi ses och hörs snart igen.
  • 2018-11-01

Brf Råsundaängen skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vår brf fick hjälp att sälja hyreslägenhet i föreningen. Vi fick bra hjälp och goda råd av mäklaren, som höll oss informerade om allt av vikt. Affären gick snabbt och smidigt. Tack till Manuel Campos! Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Brf Råsundaängen
    Vill tacka för bra samarbete och ett alltid så trevligt bemötande. Härligt att se att både säljare och köpare är nöjda och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i föreningen med upplåtelsen.
  • 2018-10-28

Rami K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt en lägenhet i Ursviksvägen 113. Trevligt och kunnig mäklare. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-28

Eva-Lotta K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt på Lidgatan i Solna
    Bemötandet var utmärkt Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Eva-Lotta K
    Hej !
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Du har köpt en mycket fin lägenhet som jag är övertygad om att kommer uppskatta under många år framöver!
  • 2018-10-24

Johan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vår mäklare var väldigt lyhörd, duktig och fixade med allt på ett väldigt professionellt sätt! Toppbetyg! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Johan H
    Tusen tack Johan, det glädjer mig att höra att ni är nöjda! mvh Johanna
  • Alexander M

2018-10-22

Alexander M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel fick i uppdrag att sälja min bostad.
    Även om det är en tuff marknad just nu blev jag i slutänden nöjd med priset.

Som mäklare är Manuel, lugn, trygg och professionell som ingav förtroende till mig som säljare.

Han hade en bra plan för när vi skulle lägga ut objektet för annonsering, när vi skulle ha visning osv. Vilket fungerade väldigt bra!

Men det jag uppskatta mest med Manuel var att han höll mig informerad genom hela försäljnings processen.
    Jag behövde aldrig undra över någonting.

Jag kan starkt rekommendera Manuel Campos! Läs mer
    2018-12-28 Manuel C svarar Alexander M
    God fortsättning och gott nytt 2019 Alexander!
    Stort tack igen för att jag fick vara den som fick hjälpa dig med försäljningen och roligt att du är nöjd.
    Hoppas ni kommit till rätta i er nya lägenhet och trivs bra, allt gott!
  • 2018-10-11

Ida Sofia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Väldigt trevligt bemötande och engagerad mäklare! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2018-10-08

Hanna A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kan varmt rekommendera Jonas Franzén! Han besitter alla dom egenskaper en bra mäklare ska ha! Han är trygg, ärlig och noggran från början tillslut. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet, det värmer att höra! Ni har verkligen ställt upp med att ha lägenheten i toppskick vid varje visningstillfälle!
  • 2018-09-27

Sammy L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mäklare att lita på helt enkelt. Köpte en bostad i Sumpan genom Jonas och upplever honom som väldigt proffesionellt. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Sammy L
    Hej Sammy, stort tack för din Reco och för ett bra samarbete under försäljningen.
  • 2018-09-23

Jonas R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi blev rekommenderade Johanna Ekberg som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt, en tvåa på 53 kvm i Solna/Frösunda. Vi valde Johanna för lång erfarenhet av branschen och området, och de förväntningarna har hon mött. Professionell, tydlig och effektiv med en kontinuerlig återkoppling under säljprocessen får en att kunna luta sig tillbaka och slappna av med förtroende att resultatet blir bra. Vi kan varmt rekommendera Johanna till andra som behöver sälja i området! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jonas R
    Hej Jonas!

Tack för de fina orden. Hls Johanna
  • 2018-09-19

Juliana D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Manuels hjälp. Han har varit otroligt professionell, seriös och saklig genom hela processen. Det har funkat toppen för oss. Läs mer
    2018-09-20 Manuel C svarar Juliana D
    Stort tack för fina omdömet Juliana! Glad att försäljningen gick bra och att ni hittat en ny fin bostad att trivas i. Vi ses och hörs snart igen. Hälsa familjen!
  • 2018-09-16

Ario Hossein N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket nöjd med Jonas då han var tillgänglig under hela processen och hade rekordsnabba återkopplingar.
    Jonas var öppen för våra unika önskemål såsom byte av bilder påobjektet eller andra datum för visning som passade oss bättre.
    Mycket trevligt bemötande.
    Tack Jonas Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Ario Hossein N
    Hej Ario!
    Alltid roligt att få välskrivna Recos, tack för omdömet!
    Ni var mycket enkla att jobba med och ställde upp på mina önskemål om extra visningar fast det inte var de bästa tiderna.
    Hoppas att ni kommer att njuta av nya huset är Järfälla!
  • 2018-09-15

Swet B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    i have been searching for a house for 3-4 months and this is my 3rd property viewing with Jonas which eventually converted to a deal. Each time i have to say, Jonas has been patiently explaining the pros-cons of each property to the level of detail, at the same time being very honest with any issues that we foresee with the apartment. He is detailed enough to chase me for the bidding as well as recognizing when i need to buy time. We have an amazing experience with Jonas and wish him luck. Skål. Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Swet B
    Hi Swet!

You have always been positive and forthcoming to me during the time that you have been searching for a new apartment, feels good that you finally found an apartment that suited your wishes.
    Thank you so much for your fine review and it is wonderful that you have been satisfied with the service I provided during your search for a new home.
  • Sabine P

2018-09-13

Sabine P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kunde inte valt en bättre mäklare! Engagerad, kunnig, trevlig, lätt att få tag på och supertrygg att ha vid sin sida på en ganska skakig marknad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-12

Lies B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag använde mig av Manuel när jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med försäljningen. Manuel var tydlig och professionell genom hela processen och jag skulle utan tvekan kunna anlita Manuel igen. Läs mer
    2018-09-13 Manuel C svarar Lies B
    Tack Lies, mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Fin lägenhet som jag är säker på att köparen kommer stortrivas i.
    Önskar er all lycka med nästkommande bostadsköp och att ni kommer stortrivas där. Allt gott!
  • 2018-09-06

Jan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har köpt en lägenhet i Sundbyberg.
    Mycket trevlig o kunnig mäklare och vi blev bra bemötta.
    Förväntningarna på mäklaren infriades. Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jan H
    Hej!

Vad fint att höra, tack! Hls Johanna
  • 2018-08-26

Tomas G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren ordnade en extra visning med kort varsel. Vi var långväga och kunde inte komma på den ordinarie visningen. Smidigt snabbt, hjälpsam och framför allt inte påträngande, Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Tomas G
    Hej Tomas!

Tack för dina ord. Mvh Johanna
  • 2018-08-01

Joakim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kenny är en mäklare som ingav förtroende för mig som säljare. Träffade flera mäklare innan min försäljning men Kenny var den som kändes lämpligast för mig och min försäljning. Läs mer
  • 2018-07-03

Lena K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har sålt lägenhet i Solna. Mäklaren var mycket kompetent. Skötte allting perfekt så jag kände mig trygg. Återkom till mig vid ett flertal tillfällen så jag behövde inte känna mig orolig en enda gång. Vid budgivningen så höll hon ständigt kontakt med både mig och budgivare. Proffisionellt bemötande mot både mig som säljare och mot köparen vid kontraktskrivningen. Ger henne 10 poäng V 10 möjliga och rekommenderar henne gärna vidare. Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Lena K
    Hej Lena!
    Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med att sälja din underbara lägenhet. "Aloe Vera sticket" använder jag varje dag, tack snälla. Hoppas att du stormtrivs i radhuset! Varma hälsningar Johanna.
  • 2018-07-01

Ing-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har sålt en bostadsätt i Solna.Har blivit bemött på ett helt fantastiskt sätt hela vägen till försäljningen.
    Alla mina förväntningar har varit att mäklaren har gett 100% i allt.
    Allting har gott väldigt fort över mina förväntningar och en mäklare som jag varm rekommenderar.
    Ing-Marie Stigen Läs mer
  • 2018-06-27

Mikael M skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mina förväntningar på priset låg bara tio tusen under trots dåliga tider Läs mer
  • 2018-06-07

Lena A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Med hjälp av Johanna har jag sålt en 2a i Råsunda. Hon är erfaren, har mycket bra koll på området där min lägenhet ligger och hon ser till att ha ett bra kontaktnät av möjliga kunder. Johanna är drivande men på ett behagligt sätt. Mina förväntningar var naturligtvis att få ett bra avslut och försäljningen överträffade mina förväntningar. Bra mäklare som lyssnar, är seriös och aktiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Lena A
    Tack Lena! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Hälsningar Johanna
  • 2018-06-06

Mikael L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Tillmötesgående och proffesionell mäklare, som såg till att vi blev nöjda! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Mikael L
    Tack Mikael! Vilken härlig dag det blev, två kontrakt samma dag, grattis!
  • 2018-05-25

Marcus Ö skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte bostad i Sundbyberg. Blev väl bemött, mäklaren var mycket behjälplig och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Jonas F svarar Marcus Ö
    Hej Marcus!
    Stort tack för det fina omdömet. Ni har köpt ett helt fantastiskt hus i Tulemarken som jag hoppas ni kommer trivas i under lång tid framöver.
    Jonas F gillar detta
  • 2018-05-17

Fredrik Nils L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpare av villa.

Allt fungerade bra och Jonas är väl påläst om vad som gäller. Läs mer
    2018-05-30 Jonas F svarar Fredrik Nils L
    Hej Fredrik!
    Känns bra att ni uppskattade mitt arbete!
    Ni har köpt ett underbart hus som jag är övertygad att ni kommer trivas i.
    Säljarna är även väldigt nöjda att det blev ni som köpte, som verkligen uppskattar huset och allt arbete dom lagt på det.
    Jonas F gillar detta
  • 2018-04-27

Jonas B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt hanterad förmedling både gentemot köpare och säljare. Jonas har lång erfanhet vilket märks i hans sätt att hantera både säljarens och köparnas intressen. Kände mig (som
    säljare) väldigt trygg under hela resan. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Jonas B
    Hej Jonas!
    Stort tack för den fina responsen och att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus.
    Mvh Jonas
  • 2018-04-23

Nils Emil Björn R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kenny var trevlig och tillmötesgående. Det känndes som en bra affär. Läs mer
    2018-04-23 Kenny L svarar Nils Emil Björn R
    Tack Emil, övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet!
  • 2018-04-22

Rikard Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra mäklare, snabba svar och bra kunskap om området. Läs mer
    2018-04-22 Kenny L svarar Rikard Daniel L
    Tack Daniel! Kul att lägenheten passar er så bra och att ni kan flytta utan att behöva gå ut genom porten:)
  • Andreas P

2018-04-20

Andreas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Kenny och han har undsr hela processen varit en ärlig och pålitlig mäklare som vi har haft 100% förtroende för.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-21 Kenny L svarar Andreas P
    Tack Andreas, era ord värmer! Nu hopps jag ni hittar ett passande hus till er fina familj:)
  • 2018-04-14

Mo T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I made a right choice. Reasonable, understand what I need and help me to achieve. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Mo T
    Hi Mo!
    Wonderful that you are happy with your decision and that I met the expectations you had.
    Thank you very much for the great grade you gave me. Always fun to have a satisfied seller who feels that they have got the help they wanted.
  • 2018-04-10

Peter R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna var tillmötesgående, professionell och behjälplig från start till mål. Jag är mycket nöjd med hennes engagemang i mitt köp! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Peter R
    Hej Peter! Tack så mycket för din ord. Vilken härlig lägenhet du köpte, hoppas att du trivs förträffligt! Hälsningar Johanna
  • 2018-04-10

Petter S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Utmärkt på alla sätt. Vänligt bemötande och ett resultat som överträffade förväntningarna. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Petter S
    Tack snälla Petter! Det var så roligt att få hjälpa till med din mammas lägenhets försäljning och det känns härligt att höra att du är så nöjd. Varma hälsningar Johanna

Solnavägen 100B, 169 51 Solna