Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Snittbetyg
4.8
Ring 0504-109 00 Dela

Om företaget

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Tibro! Två mil öster om Skövde ligger stationsorten Tibro - Sveriges möbelcenter och en ort med djuptgående idrottstraditioner. Ån Tidan flyter genom Tibro och kommunens mål är att tillsammans "skapa miljöer som sticker ut". Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt...

654 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 654 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Elias M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Smuleberg

Mycket lätt att förstå vägen till försäljning. Hon är tydlig och jobbar aktivt.

Marie-louise L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Kunnig, kompetent med en glädje för sitt jobb! Bästa mäklaren.

Adam R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Trevlig och hjälpsam mäklare. Han kändes kunnig och bra på på sitt jobb.

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt omdöme, Adam! ..och grattis till en av Norrmalms läckraste tvåor!! Där kommer du trivas. /Martin

Birgitta S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Tibro

Trevlig, tjänstvillig med bra bemötande.

Thomas R
Tibro

Svar på alla frågor..snabb återkoppling.trevligt bemötande

Daniel K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Jag är mycket nöjd över valet att anlita Martin som mäklare! Väldigt tillgänglig och lättsam kommunikation, samtidigt som han sköter sitt arbete på ett professionellt sätt. Kom med mycket bra tips och råd genom försäljningsprocessen, tack vare sin långa erfarenhet.

Svar från Martin Belina

Ett stort stort tack för ditt omdöme och för ett riktigt gott samarbete hela vägen fram till finalen, både vad gäller köp och sälj! Glad att jag fick hjälpa till. Full fokus på renovering nu!! /Martin

Josefin L
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Stöpen

Bemötandet från Martin har varit fantastiskt! Snabb återkoppling och hjälpsam under hela processen. Otroligt service inriktad vilket ger ett enormt +

Svar från Martin Belina

Stort stort tack, Josefin!! Glad att jag kunde hjälpa er och att vi fick till detta härliga hus till slut. Det blir en härlig vår för er att njuta av! /Martin

Nora B
Smuleberg

Super trevlig och snäll mäklare. Lätt att få tag på och svarar snabbt. Rekommenderar starkt!

Åsa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Centrum

Engagerad, proffsig och serviceinriktad. Gott bemötande och hjälpsam.

Richard B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Centrum

Professionell, gott bemötande, snabba svar och väl insatt i objektet i fråga. Kan inte komma på något negativt.

Kennet A
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Tibro

Jag blev bemött på ett bra sätt. Mina förväntningar var höga och allt har uppfyllts. Trevlig, Glad, Sakkunnig.

Anna R
Hentorp

En väldigt trygg och kunnig mäklare. Hjälpte till med allt man kunde önska. Rekommenderar varmt Martin som mäklare.

Svar från Martin Belina

Anna! Stort tack för ditt förtroende och för ditt fina omdöme. Ett samarbete på räls! :) /Martin

Gunnar H
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skövde

En mycket positiv o kunnig i sitt bemötande till oss. Vi hade ingen erfarenhet förut, så mötet med Martin blev positivt. Bättre service kunde vi inte få, så vi kommer att rekommendera honom till fler. Gunnar o Ann-Britt Hultström

Marie H

Gott bemötande Proffesionellt Trygg Trevlig

Svar från Martin Belina

Stort tack, Marie!! Det gläder mig mycket och jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya fina hus! /Martin

Peter H
Hentorp

Allt var bra tycker vi, snabbt och lätt, vi är mycket nöjda

Svar från Martin Belina

Stort, stort tack Peter!! All lycka i nya huset och välkomna tillbaka till Hentorp! /Martin

Madelen K
Stöpen

Seriös och trygg. Har gjort ett bra jobb!

Svar från Martin Belina

Stort tack Madde och stort tack också för ert förtroende! Det gläder mig mycket. Nu ska vi bara få klart på nästa delmål i processen! /Martin

Alexander E
Stöpen

Proffesionellt och bra bemötande, extra plus på kundkontakten

Svar från Martin Belina

Hej Alexander! Stort tack för de fina orden och grattis till ert nya fina hus!! Här kommer ni trivas - länge! /Martin

Kerstin L
Skövde

Framförallt har Julia hela tiden hållit mig uppdaterad om varje litet steg i försäljningen. Jag har inte behövt tveka om det händer något i försäljningen eller inte. Hon har hört av sig direkt när något hänt, eller bara hört av sig att inget har hänt. Är mycket nöjd med Julia som mäklare. Hon har haft koll på det mesta eller hört av sig när hon inte vetat direkt. Har bara gott att säga om henne som mäklare.

Mergime B
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Skövde

En professionell och vänlig mäklare som vi varit mycket nöjda med!

Roger T
Trädgårdsstaden

Kunnig, förtroendeingivande och proffsig. Ulrika var väldigt tillgänglig, snabb med återkoppling och mycket trevlig i sitt bemötande. Upplevde att vi hade en bra dialog i en kärv tid på marknaden

Emina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Centrum

Ulrika har en tillmötesgående personlighet. Hon lyssnar och tar till sig allt det vi säger och tycker det är intressant. Jag fick en bra visning av lägenheten, det märks att hon har rutin och samtidigt är flexibel att anpassa visningen efter mig som kund på vägen runt. När jag kommer med frågor som hon inte har svar på direkt lägger hon ner arbete och återkommer till mig förvånansvärt fort. Personligen har jag ingen erfarenhet av vare sig mäklare eller visningar av lägenheter. Därför kan jag inte jämföra Ulrika med andra mäklare, påpeka några brister eller att någonting med visningen saknades.

Gunnel K
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Billingssluttningen

Ulrika Öberg sålde ett dödsbo i familjen. Hon var lätt att få tag på och mottaglig för våra åsikter. Marknaden var inte den bästa, men Ulrika sålde fastigheten på inte alltför lång tid, och till ett inte alltför lågt pris. Ulrika är seriös och engagerad. Hon har god lokalkännedom och är lyhörd. Vi är mycket nöjda med Ulrikas försäljningsarbete!

Senaida M
Trädgårdsstaden

Ulrika får en guldstjärna🌟. Mycket trevlig, glad, proffsig och bra bemötande. Kunnig och bra på sitt jobb.

Nils A
Tibro

Jag har en väldigt positiv bild av Julia som mäklare och skulle absolut rekommendera henne. Jag upplevde att jag som köpare blev mycket väl bemött. Jag fick tydlig information och kände mig trygg i hur Julia hanterade mötena och samtalen med mig och säljarna. Hon har även varit noga med att se till att allt känns bra och att alla frågetecken är besvarade. De frågor jag har haft kring fastigheten och processen har jag fått utmärkt hjälp med att reda ut.

Johanna F
Tibro

Jag blev bemött av en väldigt glad, trevlig, driven, flexibel men även väldigt lättsam mäklare vilket gjorde mycket för mig som har ganska höga krav. Julia hade tät kontakt, svarade på frågor och höll mig uppdaterad under hela processen samt hade alltid snabb återkoppling. Hon var tillgänglig hela tiden och väldigt hjälpsam som ställde upp med sånt som egentligen inte var hennes uppgift. Hon gjorde sitt yttersta och såg inga problem. Tack vare samarbetet med Julia så har denna process varit rolig även fast det kändes som en liten utmaning att sälja i dessa tider.

Isabelle A
Tibro

Bra och vänligt bemötande. Lyhörd på våra önskemål och medlade ett bra samtal mellan oss och säljare. Duktig på att styra samtalen i rätt riktning så att alla parter får möjlighet att lyfta sin önskningar och förväntningar.

Linda Marie C
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Väldigt trevlig mäklare som tog sig tid för oss och våra funderingar och frågor. Alltid tillgänglig. Bra kännedom om området var ett plus.

Christian G
Havstena

Mitt intryck av Martin var att han var en trevlig, hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Han kunde med kort varsel genomföra en visning samt var väldigt hjälpsam och kunnig vid frågor.

Caroline B
Havstena

Trevlig & ambitös varma rekommendationer!

Eli R
Lunden

Intrycket av en kunnig veteran helt enkelt!

Lina B
Mariesjö

Mycket trevligt bemötande. Allt gick effektivt och felfritt !

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt omdöme och all lycka nu med kommande projekt!! Det ska bli spännande att följa era framsteg! /Martin

Johanna D
Hentorp

Vi blev trevligt och professionellt bemött av Elin. Fanns alltid tillhands när vi hade frågor, löste dom fort och smidigt. Kan verkligen rekommendera henne.

Anita M
Tibro

Julia är en jättetrevlig mäklare. Hon är hjälpsam. Alla informationen som behövde fick vi inom några minuter eller under dagen. Lätt att prata med henne. Jag kan inget annat säga än att jag är super nöjd.

Jonas M
Hentorp

Lyhörd, kunnig, snabb återkoppling, kreativ men framförallt ett utmärkt "bollplank" under vår husförsäljningsresa! Vi kan varmt rekommendera Martin /Johanna & Jonas

Svar från Martin Belina

Stort stort tack för ert förtroende och för ett härligt samarbete hela vägen fram till slutdestinationen! Full fokus framåt nu!! /Martin

Hampus J
Hentorp

Martin är en väldigt kompetent mäklare som alltid var tillgänglig och svarade snabbt när vi hade frågor angående vårat husköp. Det märktes att han var kunnig då han alltid hade bra och tydliga svar på de frågor såväl vi köpare som säljarna hade. Ett stort plus till hans sociala förmåga som smittade av sig och skapade en gemytlig och härlig atmosfär under kontraktsskrivningen.

Svar från Martin Belina

Tack Hampus för ditt fina omdöme och tack för en riktigt bra process! Säker på att ni kommer trivas som fiskar i vattnet i Hentorp! Den härliga atmosfären (som jag håller med om!!) ligger dock minst lika mycket på er och era motparter. Tack igen! /Martin

Helena A
Billingsluttningen

Engagerad och positiv i försäljningen. Enkel och smidig mäklare.

Felicia L
Hentorp

Engagerad, proffsig, tillgänglig och tydlig är några av många bra ord som beskriver Martin som mäklare väldigt bra! Vi kunde inte varit mer nöjda, tack!!

Svar från Martin Belina

Felicia, stort tack för detta! Det gläder mig mycket att läsa ditt fina omdöme och tack igen för en bra dialog genom hela processen. Här kommer ni trivas bra!! /Martin

Jon-Samuel A
Billingsluttningen

Professionellt och förtroendeingivande bemötande - påläst på fastigheten och lyssnade in våra behov Under visningen vägledde Ulrika oss och påvisade både huset alla positiva aspekter och även det som kunde uppfattas som negativa sidor. Vid kontraktsskrivningen guidade Ulrika både oss som köpare och säljaren på ett bra sätt och skapade goda förutsättningar för att det skulle gå så smidigt som möjligt.

Eva-lena T
Ulveket

Det har känts tryggt under försäljningen av min mammas hus då Ulrika rakt igenom varit engagerad, proffsig och tillmötesgående.

Stefan H
Hjo

Julia gjorde agerade väldigt pedagogiskt när hon gick igenom alla papper mm. första gången vi träffades. Julia har skött försäljningen av Såby Bränntomt på ett mycket proffesionellt sätt. Tack för ett mycket bra jobb.

Eva Marianne J
Hjo

Vi fick ett myckét professionellt bemötande. Hela tiden fick vi återkopplingar om vad som hände gällande försäljningen av huset. Var det några frågor i detta komplicerade objekt så tog hon snabbt reda på detta och återkom. Julia är mycket trevlig, noggrann och engagerad. Rekommenderas!

Jonathan A
Köpte sin bostad med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Ljungstorp

Martin hade ett väldigt trevligt bemötande och kunde hjälpa oss med alla frågor som vi hade.

Svar från Martin Belina

Hej Jonathan och tack för ditt omdöme! Stort grattis till ett fantastiskt ställe som jag är säker på att ni kommer förfina rejält! All lycka framåt! /Martin

Kerstin L
Fagersanna

Lyhörd inför våra önskemål, snabb att svara och ett trevligt bemötande.

Lisa K
Sålde sin bostad med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Ljungstorp

Min upplevelse är att Martin är en mycket professionell , tillmötesgående och väldigt positiv mäklare! Alltid glad och ambitiös med ett trevligt bemötande. Han lyckades till slut att hitta rätt köpare för vår lilla gård Haga! Något som vi är väldigt nöjda med!

Svar från Martin Belina

Åh stort tack för ditt fina omdöme, Lisa! Jag är glad för förtroendet att ha fått hjälpa er med detta och glad att det verkligen känts som att vi hittat rätt köpare åt Haga. Tack för ett gott samarbete genom hela processen! /Martin

Katarina H
Fagersanna

Julia ordnade allt mycket bra vid försäljning. Vi fick bra service och alla inblandade var mycket proffsiga.

Marina S
Frostaliden

Tycker att Martin har varit informativ, snabb med återkoppling och ett stöd i vårt köp (även om han förstås företrätt säljaren) så har han funnits där för våra ”dumma” frågor

Svar från Martin Belina

Hej Marina! Stort tack för det fina omdömet och för ett gott samarbete. Grattis till en fina nya lägenhet! Obs! Dumma frågor existerar ej! :) /Martin

Helen A
Centrum

Hej!! Vill Tacka Julia, trevlig, lätt att få tag i, positiv, bra idéer o bra att fråga o få tips av. Mycket bra bemötande. Tack! Mvh Helen

Lars-Åke S
Centrum

Positiv och trevlig Min bror sköter affären åt mig så jag har inte träffat henne.

Urban H
Skultorp

Hon har ett trevtligt bemötande och är grundlig i sitt sätt att bygga upp en förväntad tråd genom försäljningen. Hon är även lätt att få tag på om man behöver. Hon får det att kännas tryggt, genom att sälja åt oss och inte åt sig själv.

My E
Smuleberg

Julia är mycket kunnig på sitt jobb, social och svarar alltid fort när man behöver kontakt. Mycket nöjd!

Filtrera omdömen