Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Witt städ & hemservice i Stockholm AB

witts.se
  • Badge2023
4.5

Witt har sedan 2006 hjälpt Stockholmare med städning, tvätt, strykning och andra hushållsuppgifter. Vår personal är kompetent och utbildad och pratar svenska (fast inte alltid flytande). Vissa pratar även engelska eller spanska. Vi vill verkligen ha nöjda kunder och nöjd personal, och vi gör allt vi kan för att fokus ska vara...

45 omdömen om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Louise S
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi har haft många olika städfirmor genom åren och ingen är så noggrann, flexibel och kundorienterad som Witt. Vår Florentina är en riktig stjärna - noggrann, effektiv, tar egna initiativ och mycket flexibel vad gäller typ av hjälp från gång till gång. Kan varmt rekommendera Witt/Florentina även till pedanter!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Louise! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för dina fina ord. Vi ska också föra detta vidare till Florentina som kommer bli väldigt glad över dina kommentarer Trevlig kväll!

Jens F
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Bra service och bemötande, väl utförd tjänst

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack för ditt omdöme Jens! Önskar dig en fortsatt bra dag

Helen O
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Witt städ och hemservice har klanderfritt levererat den städtjänst jag köpt under många år.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack Helen! Det är roligt att höra! Önskar dig en fortsatt bra dag.

Johanna B
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Mycket nöjda, vi har anlitat Witts länge. Trevligt bemötande från alla och smidiga kontaktvägar! Så härligt att komma hem till nystädat!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack Johanna! Vi uppskattar din recension. Vi hoppas få vara er leverantör av hemservice i många år till! Bästa hälsningar från oss på Witt

Tomas F
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jag har haft Witt Städ i ca 10 år och aldrig funderat på att byta. Väldigt bra städning och service.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi hoppas det blir 10 år till Tomas! Vi är så glada att ha er som kunder. Tack för ditt fina omdöme!

Caroline E
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Väldigt noggranna och punktliga. Stämmer alltid av om man vill ha nåt extra gjort utöver grund städningen. Vänligt bemötande varje gång.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack för ditt omdöme Caroline! Vi uppskattar det mycket! God fortsättning på 2024 önskar vi på Witt

Felix M
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Bra service, enkla att ha och göra med och prisvärt!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Felix! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att ge ett omdöme. Trevlig helg!

Agnes J
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi är mycket nöjda efter flera år som kunder och rekommenderar till nära och kära!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Agnes Tack för ditt fina omdöme och tack för att du rekommenderar våra tjänster. Trevlig vecka!

Karolina P
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Har varit kund länge och värdesätter Witts höga kvalitet och personligt bemötande.

Tack Karolina! Vi värdesätter er som kunder! Ha en bra dag

Natasha B

Väldigt flexibla och omhändertagande

Tack Natasha! Så roligt att höra! Trevlig helg

Niina E
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Väldigt nöjd med städningen varje vecka. Alltid bra bemötande och har kunden i fokus där städningen anpassas efter behov. Kan varmt rekommendera tjänsten till andra!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack Niina för ditt fina omdöme

Hanna I
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Smidig städtjänst som det är lätt att kommunicera med. Om din egen städerska är sjuk eller har fått förhinder bokas en vikarie in. Även synpunkter hanteras på ett proffsigt sätt på central nivå. Vi har haft tjänsten i mer än tio år och haft olika städerskor genom åren. De är alla proffsiga, noggranna och punktliga. Det är ganska dyrt, och priserna höjs regelbundet. Dock känns det tryggt att det är en hel och ren verksamhet, där all skatt betalas och det finns försäkringar mm på plats. Ibland har vi bokat tilläggstjänster...

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack snälla Hanna för din feedback! Vi tar till oss allt du skrivit. Vi uppskattar er mycket som kunder och kommer alltid att jobba aktivt för att ni ska vara nöjda, helst mer än nöjda! Och stort, varmt tack för att ni har rekommenderat oss till era vänner!

Anna V
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Varit kund i drygt ett år och är väldigt nöjd. Tittar och städar det som behöver städas istället för att följa samma schema varje gång.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Anna! Tack för ditt fina omdöme. Det är precis det vi eftersträvar. Att se vad som behöver göras och inte bara följa en fast rutin. Så roligt att höra att du nöjd med vår service.

Urban F
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Kund hos Witt sedan länge med städning varannan vecka. Har alltid blivit väl bemötta generellt. Lite dålig flexibilitet när det gäller att t ex ställa in eller ändra under semestertider. På senare tid har det blivit för många olika personer som varit hos oss, och lite ojämn nivå på städningen.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Urban! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag håller helt med dig om att det varit många vikarier hos er den senaste tiden. Det händer så ibland runt sommaren men det har varit lite mer än vanligt just hos er. Vi är medvetna om det och har nu framöver en lösning som gör att det inte ska bli så. För några år sedan förslog jag ett annat upplägg under sommaren men då var ni inte intresserade av det. Kanske kan vi titta på det igen så vi kan hitta en väg framåt som passar er bättre . Ha det så bra idag i sommarvärmen

Caroline R
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Flexibla, lyhörda och serviceminded!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Caroline! Tack för fina ord och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det betyder mycket för oss

Anton S
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Superbra service och trevlig personal!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack Anton! Så roligt att höra! Ha en bra dag önskar hela Witt-teamet!

Astrid L
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Mycket nöjd med Witt. Proffsig och trevlig personal. Extra beröm till vår städare Leny

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jätteroligt att höra Astrid! Tack snälla! Och Leny kommer bli så glad att få höra det också. En riktigt skön dag önskar Witt-teamet dig!

Mikael B
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Min ”upplevelse” av städtjänsten är k stort sett bra.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack för ditt omdöme Mikael. Vi hör av oss i dagarna för att se vad som inte är bra. Ha en skön dag!

Christofer S
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jättebra service och det är alltid lika trevligt att komma hem till ett så välstädat hem.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Så roligt att höra Christofer! You made our day! Tack för ditt omdöme!

Annie K
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Anlitat Witt i många år och alltid varit väldigt nöjd både med städningen och all kontakt med kontoret. Har rekommenderat vidare till många vänner. Jättebra tjänst.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vad det är roligt för oss att få läsa ditt omdöme om oss Annie! Tack snälla för att du skrivit omdöme och ännu mer tack för att du rekommenderat till dina vänner!! Ha en riktigt bra dag!

Ann-Mari F
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Fungerar utmärkt och ett trevligt bemötande

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Så skönt att höra Ann-Mari! Tack snälla för ditt omdöme! Vi uppskattar det mycket!

Jasmine B
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Professionella. Punktlig. Lätt att göra med.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack Jasmine! Vi uppskattar verkligen ditt omdöme om oss. Ha en riktigt bra dag önskar Witt-teamet!

Åsa S
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Mkt bra kontakt m företaget. Bra städning. Mkt bra att de kan se vad som behövs o vara lite flexibla i vad som genomförs från gång till annan. Har inte hunnit lära känna vår städerska tillräckligt ännu, för att känna helt bekväm etc o tyvärr har vi fått en ny nu.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack Åsa för ditt omdöme! Det är skönt att höra att ni är nöjda med städningen och tycker att vi är flexibla. Vi hoppas att P kommer tillbaka i oktober och då kan hon fortsätta hos er om ni så önskar. Vi hoppas ju på en lång relation med er!

Bjoern Olof R
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jättebra städat är mycket nöjd.

Väldigt roligt att höra Bjoern! Tack för ditt fina omdöme! Trevlig kväll

Anders P

Bästa städfirman i stan - alltid kunden i centrum & leverar på topp 🤩🤩🤩

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi blir lyckliga när vi läser ditt jättefina omdöme! Tack Anders!!!

Marita L
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Proffsig städtjänst. Fungerar utmärkt och jag har anlitat dem många år utan anmärkning.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack Marita! Väldigt roligt att höra att du är nöjd! Vi ska fortsätta så. Ha en bra dag!

Patrik U
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hjälpte mig med fönsterputs. Var i tid, gjorde jobbet perfekt och allt var i ordning när dom lämnade. Superupplevelse!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack för ditt fina omdöme Patrik! Vi kommer gärna tillbaka :-) Ha en bra dag!

Sarah L
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi har varit nöjda kunder i massor med år nu (10+ minns inte ens) och har trots att vi är petiga alltid fått mycket trevligt bemötande och överlag bra kvalitet även om det också varierar beroende på person samt vid vikarie. Känns tryggt och rekommenderas varmt!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack för ditt omdöme, din rekommendation och din feedback Sarah! Det uppskattar vi mycket. Det är en utmaning att få det lika bra när vi sätter in vikarie som inte är vana vid hemmet. Men vi jobbar vidare med rutiner för att det inte ska bli någon märkbar skillnad vid personalbyte eller vikarie. Vi kommer höra av oss till dig för en uppdatering. Ha en bra dag!

Susanne T
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Är alltid lyhörda för mig som kund och hörsammar önskemål. Återkopplar snabbt vid frågor. Tillförlitliga. Städtjänsten utförd med största noggrannhet.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Susanne! Tack för ditt fina omdöme och vänliga ord. Vi är så glada över att ha haft er som kunder i alla dessa år. Både i huset och nu inne i stan. Vi kommer göra allt för att ni ska fortsätta vara nöjda med oss

Maria-Pia H
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Adriana är mycket bra! Pålitlig, noggrann och sympatisk.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Maria-Pia! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för dina vänliga ord om Adriana. Hon trivs verkligen att arbeta hos er och vi är tacksamma att vi har fått vara er tjänsteleverantör i många år. Vi ska göra vårt yttersta för att få fortsätta med det i många år till.

Hans Y
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi har använt Witt för hemstädning i många år med utomordentligt gott resultat.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Hans! Tack för ditt fina omdöme. Ja det är verkligen många år som vi har levererat tjänsten till er och det är så glädjande att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Vi kommer jobba på allt vad vi kan för att ni ska fortsätta att vara belåtna

Aron L
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Okej bra personal gör ett bra jobb pålitliga.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Aron Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Hoppas du får en fin dag idag

Kajsa S
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jag kan rekommendera Witt för att de är noggranna och de bästa !

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Varmt tack bästa Kajsa för ditt fina omdöme!

Dan B
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jag blev mycket vänligt bemött. Möjligen kan jag ha synpunkter på bristande flexibilitet rörande tidsåtgången för städning av en mindre lägenhet. Dock är jag mycket nöjd med hur städningen utförs.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Dan! Vi tar till oss dina synpunkter och tackar för omdömet!

Nicholas H
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Really good cleaning service - always super happy with the results and fairly priced

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Thank you very much Nick for your super kind reference! We will make sure that you stay happy with us!

Mona-Linda W
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Har bara haft bra upplevelse. Även om det blev fel någon gång, så löste bolaget det omgående. Städningen är 5/5. Bemötandet också. Vi är tacksamma!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Mona-Linda! Det var ett väldigt fint omdöme, tack så mycket. Det är så trevligt att höra att du är nöjd med arbetet vi utför och att vi kunde hitta en lösning när det var något du inte var helt belåten med. Vi är också tacksamma över att ha er som kunder.

Marianne L
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jag är nöjd med tjänsten och bemötandet av företaget. Tjänsten jag köper är städning varannan vecka. Har varit kund i många år. Lätt att få kontakt och snabb återkoppling.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Marianne Vi är så glada över att ha fått ha dig som kund i alla dessa år. Tack för ditt omdöme och det är mycket glädjande för oss att du är nöjd med tjänsten och att du upplever att vi är lätta att få kontakt med

Mirja M
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

God service, de tar emot feedback och återkommer om behov finns!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Mirja Så rart av dig att ta dig tid med att skriva ett omdöme om oss. Härligt att höra att du är nöjd med vår service. Jag kommer ringa dig lite senare i veckan för att göra en uppdatering av rutinen hos er. Vi behöver ändra på några saker som jag tror inte är aktuella för hösten.

Mikael S
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Proaktiva, ordningsamma och trevliga leverantörer av tjänsterna.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Mikael Tack för ditt fina omdöme. Det är roligt att höra att vi är ordningsamma och trevliga. Vi har ju varit hos dig många år nu och är så glada för att kunna hjälpa dig på bästa sätt.

Ann H
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi har varit kunder till Witt i många år och är mer än nöjda. Efter att tidigare ha provat olika städtjänster så hittade vi Witt. Det känns tryggt att lämna över vårt hem i deras kunniga händer. F som tar hand om vårt hem idag är oerhört professionell. Hon ser till att hemmet är rent, snyggt och omhändertaget på bästa sätt. Witts trevliga och personliga administration ser till att allt från fakturering, semestrar och annat flyter smidigt. Vi kan inte önska oss bättre stöd hemma.

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Underbara Ann! Tack så hemskt mycket för din fantastiska recension av Witt! Det är precis den här upplevelsen vi hoppas att vi kan ge alla våra kunder. Vi ligger i för att det ska vara en personlig men samtidigt professionell tjänst. Varmt TACK!

Åsa Malin T
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Witt Städ & Hemservice går inte att jämföra med någon tidigare städfirma vi anlitat. Nu har vi varit kunder i många år och är fortfarande lika nöjda med att ha hittat en städfirma som menar allvar med löftet att ta hand om vårt hem. Det är en sådan lyx att någon har en helhetskoll och ser det där extra som behöver göras eller som bara ger en extra guldkant - utan att ens behöva be om det själv. Sheni som nu tar hand om vårt hem håller koll och verkar sätta en ära i att leverera extra finish innan vi själva tänkt tanken....

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vilket fantastiskt omdöme Åsa! Wow! TACK!!! Det är precis det här vi jobbar stenhårt för att våra kunder ska få uppleva. Vi är så lyckliga att ni är så nöjda med oss! Vi hoppas få fortsätta jobba hos er i många, många år till. Och Sheni trivs så väldigt bra hos er! Varmt, varmt tack Åsa (och Micke)!!!!

Gunnar S
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vår familj har använt Witt i flera år för både städning och fönsterputs. Vi tycker att de är superbra och mycket noggranna. Vi vill verkligen rekommendera dem till andra!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Vi är så tacksamma för din rekommendation Gunnar! Vi är så glada att ni är nöjda med våra tjänster! Vi ser fram emot att få fortsätta arbeta för er i lika många år till :-). Långa relationer är viktiga för oss. Varmt tack igen, trevlig helg och hälsa så mycket till Kajsa!

Erik F
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Jag har varit kund sedan 2015 och är jättenöjd. Alltid samma person som städar enligt etablerade rutiner och resultatet är alltid på topp! /Erik

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Tack snälla Erik för ditt fina omdöme! Vi vet att du har fullt upp med jobb och småbarn, så vi är mycket tacksamma för att du tog dig tid att skriva en recension på Reco! Vi är så glada att ha er som kunder och Florentina som jobbat hos er varje vecka, i så många år, stormtrivs. Hälsa hela familjen och ha en skön helg!

Gustav
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Otroligt oprofessionell firma. Inledde med en storstädning som enligt uppskattning skulle ta 8-10 timmar (redan det i överkant), utan förvarning kom sedan en faktura på 15 timmar!

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Gustav! Det var nästan 10 år sedan du skrev det här omdömet men vi har tyvärr inte sett det förrän nu. Vi har tyvärr inget minne av den här situationen men vi beklagar. Trevlig helg!

Bim C
Skrev om Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Två väninnor leker företag och har hoppat på den blomstrande hemstädbranschen med "Maid in Sweden". Amatörmässigt och vimsigt slirar de runt i taffliga försök att administrera. Under de två år jag varit kund har drygt 30% av de inbokade städtillfällena avbokats i sista stund, en gång med en timmes varsel, p.g.a. deras oförmåga att planera och tillhandahålla personal. Med hela tre månader på sig klarade inte damerna att ersätta en p.g.a. röd dag inställd städning med annan dag. Mitt nya städföretag kunde efter två dygn erbjuda...

Svar från Witt städ & hemservice i Stockholm AB

Hej Bim! Vi har inte sett den här recensionen förrän nu (20230818). Vi önskar dig en trevlig helg!