Svensk Fastighetsförmedling Visby

Österväg 26, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här på Gotland hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 291 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby

• 2020-11-27

Guangjuan Z skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt ett hus i Slite. Jag kan rekommendera Gustav Hedin som en bra och passionerad mäklare. Han svarade tålmodigt på alla frågor och kunde aktivt hitta lösningar när missförstånd inträffade. Efter vad jag förstår så är alla inblandade parter nöjda. Läs mer
  • 2020-11-26

Emil L skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en villa genom Gustav.
    Otroligt smidig och snabb affär helt utan krångel.
    Skulle varmt rekommendera Gustav som mäklare! Läs mer
    2020-11-27 Gustav H svarar Emil L
    Tack för rekommendationen Emil och vad skönt att det löste sig snabbt och smidigt för er.
  • 2020-11-26

Jonas H skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra bemötande,väldigt engagerad och kunnig.
    En enbart positiv upplevelse! Läs mer
    2020-11-27 Gustav H svarar Jonas H
    Tack för förtroendet vill jag säga och vad roligt att ni känner så.
    Önskar er lycka till med erat nya hus.
  • 2020-11-25

Tomas Erik A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt fritidshus
    Allt funkade bra.
    Tydligt. Läs mer
  • Mikael K

2020-11-25

Mikael K skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bernt hjälpte oss med försäljning av vårt fritidshus i Fårösund på ett mycket förtroende givande sätt.
    Stor kunskap om rådande förutsättningar, kunders förväntningar där allt ska leda till en bra affär både för köpare samt säljare.
    Vi kommer naturligtvis att rekommendera Bernt i framtiden.
    Tack för din hjälp!
    Fam M Kölborg Läs mer
  • 2020-11-25

Lena L skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har sålt mitt hus.
    Tycker att mäklaren verkligen bemött mig med att försöka sätta sig in i hur jag vill sälja huset, mycket trevlig och empatisk. otroligt professionell i sitt yrke. affären gick snabbt och smidigt.
    Mina förväntningar var att sälja huset i tid inför en flytt och att det gick snabbt och smidigt. Jag tycker att Gustav Hedin har skött detta galant och jag är så nöjd med hur allt funkat. Kommer definitivt rekommendera Gustav Hedin på svensk fastighetsförmedling till mina vänner som vill köpa eller sälja.

Lena Läs mer
    2020-11-27 Gustav H svarar Lena L
    Tack Lena, väldigt fina ord och vad glad jag är för er skull att allt har gått i lås.
  • Annica C

2020-11-21

Annica C skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har sålt mitt hus Nr19 på Storgatan i Slite, med mäklaren Gustav Hedin's insats.
    G.H har en sån fantastisk karisma och är så påläst och kunnig (eller han bara har DET inom sig).... En underbar, empatisk, glad, positiv och en helt vanlig sork/människa.
    Önskar G.H all lycka å framgång 🤑💞🙏💥💯👏
    Mvh Annica Läs mer
    2020-11-27 Gustav H svarar Annica C
    Vilken rekommendation!
    Tack så mycket, är väldigt glad över sånna fina ord.
  • 2020-11-18

Viveca L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bernt är trevlig och kunnig.
    Vi var mycket nöjda med våran kontakt och hur han besvarade våra frågor och hörde av sig. Läs mer
  • 2020-11-17

Ingemar H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket kompetent mäklare. Sålde mitt fritidshus. Läs mer
  • 2020-11-16

Hans H skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Gustav Hedin har sålt vår lägen-
    het och förmedlat en ny. Han har varit seriös samt uppträtt lugnt och sakligt, vilket vi uppskattat.
    Detta motsvarade helt våra förväntningar. Läs mer
    2020-11-17 Gustav H svarar Hans H
    Tack för att ni svarade på detta, väldigt roligt att ni säger så fina ord om mig.
    Och hoppas ni skall trivas i er nya bostad
  • 2020-11-16

Marie P skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hej! Vi har köpt en bostadsrätt i Vamlingbo Ängvards 132.

Gustav är en alldeles utomordentlig mäklare, lyhörd, trevlig, saklig och mycket hjälpsam.

Hade egentligen inga speciella förväntningar, Gustav gjorde allt så lätt smidigt.

Kan sammanfattningsvis säga att jag skulle rekommendera Gustav till andra som går i sälj och köptankar.

Mvh Marie & Leif Pettersson Läs mer
    2020-11-17 Gustav H svarar Marie P
    Tack Leif och Marie för dem fina orden och jag hoppas att ni skall trivas i er nya bostad.
  • 2020-11-14

Karl-arne S skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt vårt hus på Gotland.
    När vi gick igenom fastigheten var han kunnig med bra frågor.
    I anslutning till att vi valde honom som mäklare hade jag vissa krav som han ställde upp på. Läs mer
    2020-11-17 Gustav H svarar Karl-arne S
    Tack för förtroendet och att allt gick så snabbt.
    mycket roligt att för hjälpa er med eran försäljning.
  • 2020-11-14

Ulrika G skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevlig kunnig mäklare som gett mycket bra bemötande. Allt har ordnats snabbt och smidigt. Svarar på frågor , återkommer och lyssnar.
    Köpt ett fritidshus på Gotland
    En toppenmäklare som finns där kort och gott när man gör så stora affärer. Läs mer
    2020-11-17 Gustav H svarar Ulrika G
    Verkligen roligt att höra så fina ord. verkligen glad att ni hittade ert fritidshus tillslut
  • 2020-11-09

Elizabeth Ö skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en lägenhet i Brf Ordboken i Visby.

På kontoret träffade vi Sofi Pedersen och inte Marie Nilsson.

Sofi var väldigt trevlig och kunnig, och delgav oss bra information.

Vi lämnade kontoret upplyfta av bostadsaffären samt av Sofis vänliga och trevliga bemötande. Läs mer
  • 2020-11-09

Kjell Ö skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Tecknat kontrakt på lägenhet.
    Utmärkt bemötande som var snabbt och professionellt.
    Hon mer än väl uppfyllde mina förväntningar.
    Kontakten med mäklaren blev en mycket positiv upplevelse för både jag själv och min fru! Läs mer
  • 2020-10-31

Lena C skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan hade bra koll på var vi skulle ligga i pris och gjorde sitt för att visningarna skulle bli bra. Han eldade i spisen och lyfte fram sommarhusets bästa sidor vid visningarna, en ansträngning som vi uppskattade mycket. Inget tjafs - en rekorderlig mäklare, helt enkelt. Kändes helt rätt! Duktig kille! Läs mer
  • 2020-10-27

Karin Gunilla L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag var intresserad av en nybyggnation och Marie hade tålamod och intresse för att svara mig på alla möjliga frågor. Dessutom kände jag att hon såg till just mina behov vad gällde pris och lägenhetens läge i området. Läs mer
    2020-10-28 Marie N svarar Karin Gunilla L
    Hej Gunilla, tack för fint omdöme. Det ska bli så spännande med denna nyproduktion! Ser fram emot att hålla kontakten framåt. MVH Marie
  • 2020-10-21

Fredrik Ö skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Tydlig, enkel och problemfri process. Läs mer
    2020-10-26 Johan F svarar Fredrik Ö
    Hej Fredrik va roligt att ni är nöjda.
  • 2020-10-21

Sofia S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har införskaffat fritidshus och Johan har varit tillgänglig att svara på frågor i stort sett 24/7. Läs mer
    2020-10-26 Johan F svarar Sofia S
    Tack för det fina omdömet hopps ni ska få många fina somrar i ert nya hus.
  • 2020-10-20

Åsa E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpte nyligen fritidshus via honom. Fungerade utmärkt och fick ett väldigt bra bemötande Läs mer
  • Henry J

2020-10-20

Henry J skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har med hjälp av Bernt lyckats erövra Barlingbo skola.
    Han har gett intryck av att vara en seriös och skicklig mäklare. Som på ett ärligt och förtroendefullt sätt redovisat objektets för- och nackdelar. Läs mer
  • 2020-10-14

Åke L skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt Lgh Wisby Ängar.
    Trevligt bemötande.
    Ja det var som jag förväntat mig.
    Trevligt o lättsamt möte. Läs mer
    2020-11-17 Gustav H svarar Åke L
    Tack för förtroendet, verkligen roligt att få hjälpa er i detta.
  • 2020-10-14

Eva H skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt lägenhet på Visby ängar.
    Trevligt bemötande.
    Ja det var som jag hade förväntat mig.
    Trevligt och lättsamt möte. Läs mer
    2020-11-17 Gustav H svarar Eva H
    Tack för era trevliga ord, och att allt löste sig!
  • 2020-10-08

Karin G skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    jag har med hjälp av Bernt sålt en lägenhet som jag tidigare haft vid en annan mäklare utan resultat Läs mer
  • 2020-10-04

Jacob S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie hade ett trevligt och professionellt bemötande. Det kändes alltid som att hon gjorde sitt yttersta och hon hade alltid bra råd. Försäljningen gick långt över förväntan och har ingen tvekan om att den förtjänsten är tack vare Marie. Läs mer
    2020-10-28 Marie N svarar Jacob S
    Stort Tack Jacob för dom fina orden! Det var fantastiskt trevligt att få hjälpa dig sälja din lägenhet, och tillsammans var vi ett bra team som gjorde att försäljningen i slutändan gick så bra. Lycka till med studierna nu, och i framtiden! MVH Marie
  • 2020-10-04

Jenny B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Klar, tydlig och väldigt hjälpsam! Läs mer
    2020-10-28 Marie N svarar Jenny B
    Tack Jenny för ditt fina omdöme och tack för trevliga möten! Ni har köpt en så himla fin lägenhet som jag tror ni kommer trivas super med. Vi ses snart! MVH Marie
  • 2020-09-27

Sven S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan Fahlsted sålde vårt fritidshus.
    Ett bra arbete gjordes med presentationen av fastigheten med mycket fina bilder.
    Vi är supernöjda med Svensk Fastighetsförmedling i Visby och kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
    2020-09-29 Johan F svarar Sven S
    Hej Sven vad roligt att du är nöjd. Det var kul att få hjälpa er. Fantastiskt läge på stugan.
  • 2020-09-27

Ann R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Fritidsfastighet, proffsig visning å kontraktsskrivning. Så som man vill att en affär ska gå till Läs mer
    2020-09-29 Johan F svarar Ann R
    Hej Ann, tack för det fina omdömet. Jag tror ni skall trivas i er nya fastighet. Det är ju ett fantastiskt läge.
  • 2020-09-24

Eva L skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en br. Vi blev bemötta på ett proffsigt ,vänligt sätt snabb handläggning,
    Han levde upp till våra förväntningar, vi fick svar på våra frågor visste han inte tog han reda på, proffsigt!
    Vi är så här långt mycket nöjda! Läs mer

Olov G skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Utmärkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-09-24 Gustav H svarar Olov G
    Tack Olov, Verkligen roligt att du känner så och kan rekommendera mig vidare

Therese J skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålde mina föräldrars hus. Trevligt, professionellt och glatt bemötande. Gustav gav tydlig information om hur allt skulle gå till och svarade snabbt på frågor vi hade. Väldigt nöjd med Gustav som mäklare. Läs mer
    2020-09-24 Gustav H svarar Therese J
    Tack för förtroendet att hjälpa er.
    Och vad roligt att ni fick det intrycket av mig.
    Ni är alltid välkomna tillbaka och höra av er om ni har frågor eller behöver hjälp.
    Allt gott,

Åsa J skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag sålde pappas hus genom Gustav och är väldigt glad över att det blev just han, Gustav är en väldigt glad, empatisk, charmig och en noggrann person. Han levde verkligen upp till alla mina förväntningar, Gustav är ett proffs Läs mer
    2020-10-01 Gustav H svarar Åsa J
    Tack alla dem fina orden och tack för förtroendet.
    Verkligen roligt att jobba med er.
    Ni är varmt välkomna tillbaka till oss
  • 2020-09-17

Christina O skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har sålt en bostadsrätt och är så nöjd hittills i affären. Gustav är mycket glad, omtänksam och ödmjuk. Han utger ett lugn och bemöter en med respekt inför alla de frågor man kan ha som säljare. Läs mer
    2020-09-17 Gustav H svarar Christina O
    Tack för dem fina orden, och vad roligt att ni känner så.
    Jag vill tacka för förtroendet och önska er lycka till med erat bostadsköp.
  • 2020-09-17

Else-marie W skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hjälpsam så båda parterna kände sig nöjda, bra förmedling mellan varandra

snabb, lyssnande, snygg, enkel ,passat utmärkt som mäklare

köpt bostadsrätt

Mycket nöjd Läs mer
    2020-09-21 Gustav H svarar Else-marie W
    Tack för dina fina ord och tack för rekommendationen.
    Önskar dig all lycka till med ditt nya boande.
  • 2020-09-15

Mertil M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har sålt en fritidsfastighet som vi ägt i över 40 år.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle visa god respekt för oss och vara följsam och flexibel under hela processen.
    Vi uppskattar det bemötande vi fick och Bernt visade på god flexibilitet när det gällde att fixa till saker som krävde nya beslut.
    För att få betyget utmärkt är det bättre om Bernt kan ta det lite lugnare när han redovisar och kommenterar- kan i bland bli lite svajigt och svårt att följa med. Läs mer
  • 2020-09-09

Jens L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Som köpare uppfyllde Johan alla våra förväntningar på en proffsig mäklare. Läs mer
    2020-09-09 Johan F svarar Jens L
    Tack för det trevliga omdömet och jag tror ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2020-09-02

Helena L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt hus på Gotland.
    Så nöjd med Johan. Läs mer
    2020-09-02 Johan F svarar Helena L
    Hej Helena, va roligt att du är nöjd. det ärt ett vackert hus ni köpt.
  • 2020-08-31

Daniela H skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Enkel, trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Daniela H
    Tack för det fina omdömet Daniela. Kul att det var så stort intresse på ert fina hus.
  • 2020-08-31

Gunnar W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt ett hus/en gård på Gotland.
    Johan var mycket professionell och tillmötesgående. Speciellt uppskattas att han var ärlig och inte skönmålade objektet. Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Gunnar W
    Hej Gunnar va roligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas ni ska trivas i ert hus.
  • 2020-08-25

Nona M skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie hjälpte mig med köpet av min kommande bostad i Visby.
    Hon var öppen, väldigt behjälplig och engagerad vilket jag uppskattar högt! Stort Tack Marie <3 Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Nona M
    Stort tack själv Nona! Du har hittat en superfin lägenhet som kommer bli ännu finare med din touch! Vi hörs snart igen, MVH Marie
  • 2020-08-24

Andreas T skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hade endast telefonkontakt med Gustav, men det funkade utmärkt. Alltid snabb återkoppling och noggrann med att hålla oss uppdaterade kring de olika turerna i budgivnings- och pappershanterings-processerna. Läs mer
    2020-08-28 Gustav H svarar Andreas T
    Min ambition är att alltid vara tillgänglig och det är väldigt roligt att ni känner så.
    Jag önskar er all lycka till med erat fritidshus.
  • 2020-08-24

Louise E skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi köpte ett hus av Marie. Hon har gett ett ärligt, genuint, proffsigt bemötande. Marie känns som en ärlig mäklare. Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Louise E
    Tack Louice! Detta hus är som gjort för er - jag tvekar inte en sekund på att ni kommer trivas. Hoppas på fortsatt gott samarbete med er lägenhet. Vi hörs snart!
  • Gunilla E

2020-08-23

Gunilla E skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Gustav har på ett utmärkt sätt förmedlat vårt hus (stor villa med kalkstensladugård och snickarverkstad, med stor tomt på Gotlands landsbygd), vi har fått mycket goda råd längs vägen, det har känts tryggt hela tiden och allt, inklusive budgivning, har Gustav gjort med hög affärsetik, transparens, ordning och tydlighet. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling, deras olika tjänster (värderingsprocessen och Varudeklarerat till exempel), deras samarbetspartners (Anticimex, fotografen och Kustnära) och i synnerhet med vår mäklare Gustav Hedin som lotsat oss igenom processen. Gustav har genomfört förmedlingen av vårt hus till nya köpare med intresse, engagemang, kompetens, lyhördhet, känsla för estetik i presentationen av vårt objekt och förståelse för den i vissa fall väldigt jobbiga process som det innebar för oss att lämna den plats vi tycker så mycket om. Läs mer
    2020-08-24 Gustav H svarar Gunilla E
    Tack för förtroendet Gunilla och Måns.
    Väldigt roligt att ni känner så om mig, det är precis detta jag jobbar för.
    Det har varit väldigt roligt att få chansen att jobba med er, och väldigt roligt att ni var så drivna till att lämna över fastigheten i sin fulla potential.
    Tack ännu en gång till att ni känner detta, det värmer.

Bobo G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    En otroligt engagerad Mäklare som helt klar brinner för sitt yrke. Hon har verkligen hjälpt oss på bästa möjliga vis med försäljning gen av vårat hus. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Bobo G
    Tack snälla Bobo! Så fint skrivet. Vi hörs snart igen! MVH Marie

Linus N skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Tillgänglig och kompetent mäklare. Läs mer
    2020-08-24 Gustav H svarar Linus N
    Tack Linus, vad roligt att du känner så.

Monika H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köp av fritidshus.
    Välordnad visning, bra faktamaterial om fastigheten framtaget, snabb återkoppling på frågor. Proffesionellt och vänligt bemötande. Mäklaren mån om att lika viktigt att både köpare och säljare är nöjd med affären.
    Ja
    Mycket bra. Läs mer
  • 2020-08-18

Sara J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en villa i Visby och blev så väl bemötta av mäklaren. Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Sara J
    Tack för det fina omdömet. kul att ni flyttar hit permanent.
  • 2020-08-10

Henrik W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevligt bemötande och snabb enkel hantering Läs mer
  • 2020-08-09

Joel B skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Förtroendeingivande
    Smidigt och bra service :) Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Joel B
    Tack för omdömet Joel. Det är alltid roligt med nöjda kunder. Hoppas ni ska trivas i stugan.
  • 2020-08-08

Frida S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villa på Gotland.
    Är så himla nöjd med mäklaren, suveränt kunnig tog dig alltid tid.
    Jag kände mig trygg genom hela bostadsförsäljningen. Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Frida S
    Tack snälla Frida för ditt fina omdöme! MVH Marie

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte