Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Visby

Svensk Fastighetsförmedling Visby

Österväg 26, 621 22 Visby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 110 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby

• Niclas J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt ett hus och sålt ett hus. Johan kan varmt rekommenderas till andra. Är mycket tydlig ändå från första kontakt till att man skriver avtal med köparen eller säljaren. Johan levde mer än förväntat upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-11-11 Johan F svarar Niclas J
    Tack för det fina omdömmet alltid kul med nöjda uppdragsgivare
  • Martin N skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt tomt på Gotland. Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt ett litet hus/torp på Gotland, Klinte Prästgården. Jag fick ett mycket bra bemötande, tryggt och informativt.
    Det var mitt första köp av en bostad så det var ett stort steg. Men jag kände att jag fick stöd och hjälp av min mäklare som lotsade mig genom hela processen. En mäklare med kunskap och ett lugn. Läs mer
  • Michael H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie sälde min avlidne morbrors lägenhet för dödsboets räkning.

Jag har haft ett väldigt trevligt bemötande och all kontakt har fungerat utmärkt.

Försäljningen och allt annat som visningar och uppdateringar har fungerat alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Ann-Louise B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villa/fritidshus

Mycket väl bemött och professionellt intryck. Mäklaren intresserad av huset.
    Ja, mycket.
    Mkt bra mäklaren samt att jag kan rekommendera Svensk Fastighets förmedling m en mkt seriös mäklarföretag. Läs mer
  • Sven-Erik B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villafastighet/fritidshus Mycket bra bemötande vänligt och mycket professionellt. Mina förväntningar motsvarades helt
    och jag är helt n Läs mer
  • Nils Fredrik L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket professionell, kunnig och snabb i återkoppling.
    Han hjälpte oss när vi köpte hus på Gotland och har skött det mycket bra. Läs mer
    2018-09-30 Johan F svarar Nils Fredrik L
    Vad roligt att du är nöjd. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • Lina W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan har sålt min gård och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Han är kompetent, engagerad, stabil och skapar trygghet för både köpare och säljare. Läs mer
    2018-10-02 Johan F svarar Lina W
    Tack för det fina omdömet Lina.hoppas ni kommer att trivas i Visby.
  • Christer S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    En erfaren och kompetent mäklare ger som här ett bra resultat för både köpare och säljare Läs mer
  • Agneta N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Snabb och smidig affär. Bra och tydlig information Läs mer
    2018-09-20 Johan F svarar Agneta N
    Tack för det fina omdömet Agneta.
  • Emilia R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra bemötande och bra organiserat. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Försäljning av lantbruksfastighet Fröjel, Gotland.
    Kunnigt och professionellt bemötande med hög servicenivå alltid med kunden i centrum, oavsett om det gäller säljare eller köpare.
    Vill varmt rekommendera Bernt Björkqvist och övriga på Svensk Fastighetsförmedling i Visby. // Margareta Läs mer
  • Madeleine J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevligt bemötande. Snabb med att svara på mail, informativa svar. Rak och sakligt. Trevlig personlighet. Känns kompetent. Läs mer
    2018-09-01 Johan F svarar Madeleine J
    Tack för det fina omdömet. Nu får vi avvakta besiktning.
  • Stig W skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Okej mäklare gör sitt jobb ungefär som man kan förbättra sig av en mäklare. Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Peter Tumegård på Svensk Fastighetsförmedling kan varmt rekommenderas. Har hjälpt mig att sälja fars bostadsrätt i Visby. Proffs på det han gör !! Läs mer
  • Gunnar S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt äldre sommartorp. Mycket väl bemött av mäklaren och mäklarassistenten. Mäklaren vänlig, tillmötesgående, förstående, saklig och mycket erfaren och kunnig. Mina förväntningar var att objektet skulle vara svårsålt och kräva omfattande förbättringsåtgärder och andra insatser från min sida. Mäklarens positiva bemötande var lugnande. Han tog hand om och löste alla problem på kort tid utan mitt bistånd. Annonseringen utomordentligt välformulerad och saklig. Objektet såldes på mycket kort tid till mycket nöjda köpare. Som helhet en mycket positiv upplevelse. Jag skulle definitivt vända mig till samma mäklare om jag hade andra liknande objekt att sälja. Läs mer
    2018-09-01 Johan F svarar Gunnar S
    Kul att du är nöjd. Det var ju ett trevligt fritidshus du hade och då är det extra roligt när de hamnar vid en bra köpare.
  • Jan E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpte en jordbruksfastighet.

Bra blandning av seriositet, vederhäftighet och känsla för det lokala.

Känns tryggt. Läs mer
  • Henrik W skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt ett fritidshus. Bernt svarar snabbt och sakligt på alla våra frågor. Trevlig, verkar ärlig och transparent. Inga konstigheter. Rekommenderas. Läs mer
  • Patrik N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Håller vad han lovar.
    Hjälpsam.
    Trevlig.
    Flexibel.
    Snabb. Läs mer
    2018-08-15 Johan F svarar Patrik N
    Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • Emma L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffsig, seriös, trevlig! Tack från oss 😊👍 Läs mer
    2018-08-15 Johan F svarar Emma L
    Roligt att du är nöjd med affären.
  • Anna S
    Anna S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Efter 23 år i mitt hus med en noggrant kärleksfullt uppbyggd visningsträdgård och damm med koi och guldfisk och ett trähus från 1980 så blev det dags för mig att börja ett nytt kapitel i livet. Första kontakten va via telefon, redan där fick jag förtroende för Johan och hans trevliga och lugna röst och bemötande.
    Hela affären har varit effektiv men med god omsorg och engagemang från Johan’s sida. Jag har ringt, mailat och sms min oro och frågor och alltid fått trevligt bemötande. Jag vill mer än gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Johan Fahlstedt, Visby Läs mer
    2018-08-01 Johan F svarar Anna S
    Tack för det fina omdömet, det var roligt att få förtroendet att hjälpa dig. Du har ordnat en fantastiskt vacker trädgård vid ditt hus.
  • Lisbet A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi sålde vår mammas fastighet på Gotland. Mäklaren visade storkunskap om huset. Han hade härlig framtoning, en mäklare som man kan rekommendera på det bästa. Mycket trevlig erfarenhet.
    Vi är supernöjda med allt gällande vår kontakt med Svensk Fastighetsförmedling. Rekommenderas!! Läs mer
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har sålt bostad. Blev vänligt bemött av mäklaren och han har varit väldigt proffsig.
    Jag rekommenderar mer än gärna Svensk Fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • Mattias S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt ett fantastiskt hus på Gotland. Bemötandet från mäklaren och assistenten var mycket bra och positivt. De levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Enkelt och smidigt med husköp på distans. Läs mer
  • Jessika K skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt ett hus via johan och har fått ett väldigt bra bemötande, han är lugn,trygg och proffesionell!
    Vi är så nöjda så att han har fått i förtroende att sälja mitt föräldrahem och även min sambos lägenhet 😊 Läs mer
    2018-07-12 Johan F svarar Jessika K
    Va roligt att ni är nöjda och att ni skall trivas i ert nya hus.
  • Per Ole M skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi (jag och min fru) har såld bostad i Slite på Gotland (relativt svårsåld marknad var priserna generellt er før låga till at tæcka omfattande renoveringar som i detta fallet).
    Johan Fahlstedt genomførte detta emellertid till vår fulla tillfredshet! Detta tror vi inte hadde varit møjligt utan hans kunnighet inom embetet, proffsiga approach, goda kommunikationsførmåga och derigennom førtroendeskapande båda mot sæljare och køpare!
    Vi vill på det starkaste rekommendera Johan før andra fastighetssæljare eller om någon skall køpa hus på Gotland!

Hilsen nøjda seljare
    Per Ole Morken & Bente Morken Läs mer
    2018-07-12 Johan F svarar Per Ole M
    Hej och tack för det fina omdömet. Det var bara kul att få hjälpa er att förmedla ert fina hus.
  • Henrik S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålde ett fritidshus som ägdes av mig och mina syskon. Av mäklare just den behandling man önskas. Klok information inför försäljning samt ett bra kommunikationsystem mot mig och mina syskon. Försäljningen har skötts riktigt bra och schysst ur mitt perspektiv och jag tackar för ett riktigt väl utfört arbete. Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt en villa.
    Vi blev trevligt och proffsigt bemötta. Vår villa såldes inom rimlig tid och priset är vi nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Bernt Björkqvist. Läs mer
  • Tore S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt fritidshus. Korrekt proffsigt och vänligt bemötande. Snabb handläggninng. Alltigenom seriöst genomförd affär. Kände stort förtroende och fick svar på alla frågor. Kommer att rekommendera honom till andra hussäljare Läs mer
  • Jesper A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vid köp av bostadsrätt kom jag i kontakt med Bernt hos Svensk Fastighetsförmedling, Jag upplevde honom som professionell och väldigt kunnig, med svar på tal och snabb återkoppling.
    Jag kommer helt klart att kontakta denna mäklare vid nästa affär! Läs mer
  • Samuel B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hello - we purchased a house on Gotland through Svensk Fastighetsförmedling Visby. The experience was irritating as the realtor was not available nor was the person selling the house. In future, wait to put the house on the market till people are actually free to answer questions. After the bidding we were put in contact with Sofi; she was available and very helpful. Läs mer
    2018-06-20 Bernt B svarar Samuel B
    Hi Samuel, thank you for your feedback. Sadly, you felt ill-treated, one explanation was that the seller was older and had left the power of his son. Poor feedback from me was due to high workload at that time. However, I hope that you will be satisfied when the deal has ended.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en fyrrummare i Visby innerstad och blev mycket väl och professionellt bemötta av både mäklare och mäklarassistent. De var pålästa om bostaden, villiga att ta reda på sådant som var oklart, och påpekade allt upptänkligt som kunde påverka ett köp. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Jörgen A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Med stor erfarenhet och ett snabbt hanterande när det behövdes så kom vi till affär på ett smidigt och bra sätt. Stort tack! Läs mer
  • Anna-Lisa Ö skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag och mina syskon har sålt vårat barndomshem, genom Svensk fastighetsförmedling. Vår mäklare var Bernt Björkqvist, en kompetent och erfaren mäklare.
    Allting har varit genomtänkt och försäljningen har Bernt skött på allra bästa vis!!!
    Att Bernt dessutom är väldigt trevlig, gör ju inte saken sämre. Läs mer
  • Therese L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Kunnig och proffsig men samtidigt ett personligt bemötande. Tar sig tid och känner av behovet.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • Siv J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Affär utan att vara på platts ( bor på Österlen/Stockholm ) toppenmäklare, kan varmt rekommenderas. ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
    2018-04-18 Johan F svarar Siv J
    Tack för det kul att ni är nöjda
  • Helena R skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har både köpt och sålt bostad via Bernt och har alltid haft fullt förtroende för honom och det sätt han och hans medarbetare arbetar på. Vi har haft en bra dialog och jag har känt att Bernt har lyssnat på mina argument. Ett trevligt bemötande och uppfyllda försäljningsmål bidrar också till att jag gärna vill rekommenderar Bernt till andra som funderar på att sälja sin bostad! Läs mer
  • Charlotte L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffsigt bemötande och lång erfarenhet ger mig en komplett och trygg upplevelse av hela ledet av försäljningen! Läs mer
  • Mikael H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Kommer definitivt anlita Berndt igen!
    Proffsig och smidig hjälp i alla delar av försäljningen.
    Mikael Hellström Läs mer
  • Paul W skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi gjorde en bostadsaffär över telefon, utan att ha träffats personligen.
    Det förutsätter att mäklaren kan ge ett förtroendeingivande intryck.
    Det gjorde verkligen Bernt Björkqvist. Läs mer
  • Allice D skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan har varit en utmärkt mäklare för försäljningen av Vamlingbo Austre 951 Läs mer
  • Pia Q
    Pia Q skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan har kämpat tappert och enträget med att sälja min fastighet. Återkopplar snabbt och är alltid trevlig och informativ! Läs mer
  • Fredrik J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan får högt betyg. Vi skickade egentligen in en förfrågan angående värdering men Johan va klok nog att förstå att vi även var presumtiva säljare. Bra säljartänk. Han är lugn, saklig och kunnig. Läs mer
  • Marguerite L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mäklare Johan gillade vi, han är trevlig, kunnig och lyhörd. Vi har endast goda omdömen att lämna och vi är mycket nöjda med försäljningen och rekommenderar gärna andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Eva L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan Fahlstedt är en mkt duktig mäklare och jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • Jan T skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket bra bemötande av en för mig mycket kompetent och bra mäklare. Jag kände mig trygg genom hela affären vilket viktigt för mig. Läs mer
  • Linda H skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket trevlig, serviceinriktad och hjälpsam. Läs mer
  • Leif K skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bemötandet är bra men försäljningen som helhet tog mycket längre tid än väntat. Läs mer
  • Christin B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Enkel och tydlig genomgång, om det som gällde försäljning m m.
    Tydlighet. Läs mer

Österväg 26, 621 22 Visby