Svensk Fastighetsförmedling Visby

Österväg 26, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 225 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby

• Iréne H

2020-05-29

Iréne H skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt bostadsrätt. Gustav är trevlig lättsam. Förtroendeingivande och proffsig. Allt känns mycket bra. Läs mer
  • 2020-05-29

Peter Gadd G skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    sålt vår bostadsrätt och fått all hjälp av Gustav, tevlig och lugn Läs mer
    2020-05-29 Gustav H svarar Peter Gadd G
    Tack för förtroendet och lycka till med er nya bostad.
    Bara att höra av er om ni behöver hjälp
  • 2020-05-29

Margareta P skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Började med en gratis värdering av vår 4 rummare. En mycket trevlig kille. Informerade på ett tydligt sätt. All återkoppling punktligt. Tyvärr blev den svårsåld på grund av pandemi, men Gustav höll modet uppe på oss. Allt löste sig och Avtalsslrivningen var väldigt tydlig lugnt och sansat. Kan varmt rekommendera Gustav som en proffsig mäklare Läs mer
  • 2020-05-24

Monica T skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bert har varit mycket tillmötes gående och kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-05-16

Stefan N skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt 3 rums bostadsrätt på Snäck i Visby.
    Gustav har på alla sätt motsvarat vad vi förväntad oss av en mäklare.
    Varit mycket tillmötesgående både mot säljare och köpare.
    Vi är mycket nöjda med hela affären.
    Stefan i Kersti Nehlmark Läs mer
    2020-05-18 Gustav H svarar Stefan N
    Tack för ert förtroende och dem värmande orden Stefan och Kersti.
  • 2020-05-15

Åke E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    1.Trevligt bemötande
    2.Effektivt upplägg
    3.Tydlig process
    4.Bra underhandsinformation
    5.Effektivt avslut
    6.Proffsigt rakt igenom och helt enligt våra förväntningar.
    Åke o Mona Ericsson
    Nu fd husägare på Gotland Läs mer
  • 2020-05-10

Carl -henrik A skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt ett fritidshus och tog en tidig kontakt med Johan. Han har från början till slut varit mycket professionell och kunnig. Lätt att få tag på, aktiv och tillmötesgående. Det finns ju alltid svårigheter att bemästra när man befinner sig på annan ort, men Johan kunde med sin erfarenhet guida oss rätt. Han motsvarade mer än väl våra förväntningar och rekommenderas! Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Carl -henrik A
    Tack för det fina omdömet det var roligt att förmedla ert vackra hus.
  • 2020-05-10

Peter K skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt ett fritidshus. I dessa coronatider fick vi en FaceTime visning utan att vi särskilt hade bett om det. Det var helt fantastiskt och till stor hjälp för oss.Snabbt handhavande av affären. Förtroendeingivande och kunnigt bemötande vid alla våra frågor och funderingar som vi hade inför fastighetsköpet. Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Peter K
    Tack och hoppas ni skall trivas i ert nyinköpta hus.
  • 2020-05-08

Catrin S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har endast pratat med honom en gång .
    Fick ett mycket bra intryck. Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Catrin S
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2020-05-05

Daniel C skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevlig och effektiv, och en god människa. Läs mer
  • 2020-04-21

Lena B skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren har alltid varit lätt att få tag på, kunnat svara på alla de frågor som vi har haft kring affären. Läs mer
    2020-04-23 Gustav H svarar Lena B
    Tack Lena för ditt lämnade omdöme.
    Behöver ni hjälp eller har fler frågor så är det bara att höra av er.
  • 2020-04-17

Gunilla U skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Fritidshus sålt.

Bra bemötande av mäklaren.

Inga nackdelar Läs mer
  • 2020-04-01

Inger G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Försäljning av huset kunde inte varit smidigare! Vi hade ett proffs som mäklare, hon har skött allt på ett smidigt och bra sätt. Då vi som säljare bor på annan ort och objektet fanns på Gotland har Marie underlättat allt i vår försäljning och varit extremt serviceinriktad. Hon har verkligen överträffat våra förväntningar! Läs mer
    2020-04-01 Marie N svarar Inger G
    Tack snälla Inger för det fina omdömet. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och kontakten med er kunde inte varit bättre. Ha det bra. MVH/Marie
  • 2020-03-31

Johan T skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket korrekt mäklare, snabb och smidig affär. Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Johan T
    Tack för omdömet alltid roligt med nöjda kunder.
  • 2020-03-21

Daniel S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2020-04-01 Marie N svarar Daniel S
    :) Tack Daniel! Lycka till i Spanien.
  • 2020-03-21

Daniel M skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt vår sommarstuga och Marie har varit helt fantastiskt på många sätt, lyhörd, snabb, trevlig, ja bra på alla sätt man vill att en mäklare ska vara.
    Skulle verkligen rekommendera henne om ni ska sälja er bostad Läs mer
    2020-04-01 Marie N svarar Daniel M
    Tack snälla Daniel! Jag önskar er allt lycka till i framtiden, och kanske ses vi på Gotland någon annan gång när och om ni kommer tillbaka :). Ha det gott! MVH Marie
    Daniel M gillar detta
  • Rose-marie T

2020-03-20

Rose-marie T skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Kunnig tillgänglig engagerad! Kände oss trygga !
    Mycket nöjda med allt ! Läs mer
    2020-03-23 Gustav H svarar Rose-marie T
    Vad roligt att ni kände så Rose-marie!
    Jag är tacksam att jag fick förtroendet
  • 2020-03-20

Hans P skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sammanfattande:
    Helt utmärkt från början till slut. Läs mer
    2020-03-23 Gustav H svarar Hans P
    Tack Hasse!
    Väldigt roligt att få hjälpa er
  • 2020-03-19

Jenny M skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Tillgänglig, tydlig och trevlig. Läs mer
    2020-03-20 Marie N svarar Jenny M
    Tack snälla Jenny för omdömet! Stort lycka till med ert nya boende. MVH Marie
  • 2020-03-17

Juhan P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en tomt och Johan guidade oss på ett utmärkt sätt genom processen. Köpet hanterades proffesionellt och tryggt. Läs mer
    2020-03-17 Johan F svarar Juhan P
    Tack för det fina omdömet Juhan. Hoppas ni ska trivas på er nya tomt. Det är ett fantastiskt läge.
  • 2020-03-17

Sven Nilsson skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpte en sommarstuga som Johan Fahlstedt förmedlade. Kändes tryggt, ärligt och rakt på sak igenom hela processen. Läs mer
    2020-03-17 Johan F svarar Sven Nilsson
    Kul att du fick den känslan, då vet man att man har lyckats. Tack
  • Rosa M

2020-03-04

Rosa M skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt en fritidslägenhet i Gnisvärd. En jättetrevlig mäklare Marie Nilsson. Fick ett väldigt fint förtroende för Marie, kände oss trygga med henne och upplevde att hon var väldig trovärdig. Marie var mycket ärlig och proffsig. Kan bara rekommenderar Marie Nilsson till andra både köpare och säljare. SUPERNÖJD Läs mer
    2020-03-05 Marie N svarar Rosa M
    Tack snälla Rosa och Jan! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med er, och jag är så glad att jag fått möjligheten att hjälpa er med er förmedling av er bostadsrätt. Önskar er all lycka till i framtiden! / Marie
  • 2020-03-04

Roland J skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Allt mycket bra👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Roland J
    Tack själv för er smidighet! Hoppas resan hem gick bra, vi ses i april igen. MVH Marie
  • 2020-02-25

Anders H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har sålt en villa i Visby

Professionellt och mycket bra bemötande. Märks tydligt att han har lång erfarenhet och kan använda sig av den.

Bernt har klart levererat i nivå med eller över våra förväntningar.

Vi är mycket nöjda med Bernt och det han hjälpt oss med i en av våra största affärer. Vi ser också till att det förmedlas till våra vänner. Läs mer
  • 2020-02-17

Anna P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi sålde en skog.
    Johan är trevlig, enkel och smidig.
    Han fixade allt.

Jag fick tipset av en kollega att kontakta Johan och nästa gång någon frågar mig så kommer jag att tipsa om Johan. Läs mer
    2020-02-17 Johan F svarar Anna P
    Tack för det fina omdömet Anna. Kul att ni är nöjda.
  • 2020-01-28

Andreas S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Fick god hjälp att köpa vår första bostadsrätt. Förklarade och var tydlig. Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Andreas S
    Tack för omdömet Andreas. Det har varit jätteroligt att få förmedla denna bostad till er, jag hoppas ni kommer trivas. MVH Marie
  • 2020-01-28

Natalie S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hade kontakt med Marie för att köpa en bostad hon förmedlade. Hon höll en alltid uppdaterad, var alltid trevlig och väldigt professionell. Läs mer
    2020-03-04 Marie N svarar Natalie S
    Stort tack Natalie för ditt omdöme! Jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i er nya fina lägenhet. Stort lycka till. MVH Marie
  • 2020-01-27

Nilla N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi köpte vårat drömhus genom Johan, enkel att kommunicera med och rakt på sak. Bara positiva saker att säga :D Läs mer
    2020-01-27 Johan F svarar Nilla N
    Hej Nilla tack för det fina omdömet, hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • 2020-01-27

Anders H skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan arbetade snabbt och effektivt samtidigt som han hade en bra dialog med oss om vad som händer. Läs mer
    2020-01-27 Johan F svarar Anders H
    Hej Anders va roligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • 2020-01-24

Ronny L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    HAR HELA TIDEN HAFT EN BRA KÄNSLA AV BERNT,HAN ÄR SAKLIG NOGA OCH MÄNNSKLIG SÅ DET GICK FINT ALLT,,,SÅLDE EN GÅRD. Läs mer
  • 2020-01-19

Christian S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevligt och bra bemötande. Affären gick snabbt och smidigt vid försäljning av bostadsrätt. Ett plus är att när vi glömde någon detalj inför visning så fixade hon till det, tände även ljus på eget initiativ. Läs mer
    2020-01-28 Marie N svarar Christian S
    Hej och tack för det fina omdömet! Det var roligt att allt flöt på som planerat och det är ett sant nöje att samarbeta med säljare som är så ordningsamma som ni. Ett bra samarbete helt enkelt! MVH Marie
  • 2020-01-18

Clas-erik S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt Södertorg 19 och haft 3 bra möten med Bernt, upplever honom som rak, saklig och kunnig.
    Vi känner stort förtroende för honom och hans byrå, högsta betyg av oss! Läs mer
  • 2020-01-14

Ulf R skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra bemötande och aktivt arbete vid försäljning av vårt hus Läs mer
    2020-01-28 Marie N svarar Ulf R
    Tack snälla goa Ulf! Det är och har varit så himla trevligt och roligt att samarbeta med er. Kanske är det de gamla Ölsremma-generna! Vi hörs snart igen! MVh Marie
  • 2020-01-11

Enajatullah S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hej Enajatullah!

Svensk Fastighetsförmedling Visby har valt ut dig som kund för att få hjälp med ett omdöme om din mäklare Marie Nilsson. Läs mer
    2020-01-28 Marie N svarar Enajatullah S
    Hej Enaja! Tack för omdömet! MVH Marie
  • 2020-01-10

Elisabeth P skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevligt bemötande och trovärdig i kommunikation. Mycket tillmötesgående vid visning och ytterligare tid till visning. Tagit frågor på störta allvar och tagit reda på relevanta efterfrågade uppgifter.
    Kan rekommendera till andra som mäklare. Läs mer
    2020-01-28 Marie N svarar Elisabeth P
    Tack snälla Elisabeth. Jag hoppas att du kommer trivas när det är dags att flytta in! Jag kan inte annat än hålla med dig om det kanske kan vara en av stans finaste lägenheter? Vi hörs och ses snart. MVH Marie
  • 2019-12-09

Mats R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt en jordbruksfastighet.Det gick fort och var proffsigt genomfört. Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Mats R
    Tack för omdömet och lycka till med odlingen.
  • 2019-11-26

Magnus F skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt fritidsbostad på Gotland. Marie Nilsson var utomordentligt tjänstvillig och tillmötesgående. Jag har inte några som helst klagomål utan är mycket nöjd med henne. Läs mer
    2020-01-28 Marie N svarar Magnus F
    Tack Magnus för det fina omdömet! Jag hoppas du nu lyckats rensa ut kylskåpet och gjort stugan till "din". Det är ett fantastiskt ställe du köpt. Stort lycka till med det! MVH Marie
  • 2019-11-18

Lina S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Tryggt och stabilt genomförande av affär! Köpt villa i Visby! Bernt har nått upp till våra förväntningar och kan rekommendera honom vidare! Läs mer
  • 2019-11-17

Sara S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt lägenhet i Visby
    Väldigt struktrurerad och tydligt, jobbade även när det inte var arbetstid Läs mer
    2019-11-26 Marie N svarar Sara S
    Tack Sara - hoppas du ska trivas i din lägenhet när det väl är dags för tillträde!
  • 2019-11-13

Roger B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt lägenhet ocg sålt vårt hus igenom Bernt. Har är väldigt trevlig och proffsig men har kanske lite bråttom att avsluta.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-11-06

Magnus J skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag köpte på korgmakargatan, och marie Nilsson va alltid trevlig och tillmötesgående, men she was a pain in the ass. Men om och när jag säljer, så är det hon som får uppdraget av mig. Som mäklare så representerar hon säljaren först och främst. Jag har budat på andra fastigheter tidigare, och mäklarna då har ofta känts frånvarande, och knappt varit intresserade av en eventuell affär. Läs mer
    2019-11-26 Marie N svarar Magnus J
    Hej Magnus! Det var en speciell recension. Först blev jag lite förskräckt men sedan började jag skratta. Tack för dina ord och tänk att jag ändå gjorde så gott intryck på dig trots att jag vara ganska "på" i processen. Hoppas ni trivs på Korgmakargatan! Tänker på er varje gång jag kör förbi. MVH Marie
  • 2019-11-05

Jan A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Toppenbra; Väldigt proffsigt hanterande och högsta betyg på bemötande och högsta servicenivå med det där lilla extra utan att behöva be om det. Läs mer
  • Anna-Karin H

2019-11-04

Anna-Karin H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt ett hus och sålt en bostadsrätt .
    Marie är mycket ordentlig, påläst och hela hennes sätt är så professionellt.
    Marie är väldigt tillgänglig och svarar på all tänkbara frågor som dyker upp på vägen.
    Hon är också väldigt duktig och lyhörd på eventuella hinder som jag som köpare/säljare kan tänkas stöta på.
    Jag rekommenderar Marie varmt! Läs mer
    2019-11-26 Marie N svarar Anna-Karin H
    Anna-Karin! Tack snälla för de fina orden, jag är lite av en "high-sensitive-person" så det är en självklarhet för mig att bry mig om mina kunder. Och dig är väldigt svårt att inte bry sig om! Tack för ett gott samarbete och jag önskar er all lycka på Åkerlyckan.
  • 2019-11-04

Per-Erik H skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hej,
    Det fungerade enkelt och smidigt från början till slut.
    En önskan är att få tydligare information (gärna skriftlig) när det gäller driften av fastigheten.
    Hälsningar
    Per-Erik Hasslert Läs mer
    2019-11-05 Johan F svarar Per-Erik H
    Hej Per-Erik, tack för omdömet. Driftskostnaden finns med skriftligt i objektsbeskrivningen samt på nätet när fastigheten marknadsförs. Beskrivningen får man som intressent på visningen. Hoppas ni trivs i ert vackra hus.
  • 2019-11-02

Vera K skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jämfört med andra mäklare så gav han väldigt lite information och frågor förblev obesvarade. Läs mer
    2019-11-04 Johan F svarar Vera K
    Hej Vera, vad tråkigt att du känner att du fick för lite information. Du skulle ju ha kunnat fråga mig om vad du funderade på. Jag tar din kritik till mig och skall tänka på det. Lycka till med din nya lägenhet.
  • 2019-10-31

Hanna T skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevlig mäklare som sålde utan att vara pushig. Kändes trovärdig. Läs mer
    2019-11-05 Johan F svarar Hanna T
    Kul att du är nöjd. Hoppas in skall trivas i ert vackra hus.
  • 2019-10-31

Marie E skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har sålt ett äldre hus på landet. Johan har varit ett förtroendeingivande stöd genom processen. Han har genom sitt agerande skapat rätt förväntningar av målbild hos mig som säljare men min upplevelse är att detsamma gäller spekulanter och köpare. Läs mer
    2019-11-04 Johan F svarar Marie E
    Hej Marie, tack för det fina omdömet kul att du är nöjd.
  • 2019-10-29

Patrik T skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt hus. En lugn mäklare utan överdrivet säljarsnack! Läs mer
    2019-10-30 Johan F svarar Patrik T
    Tack för det fina omdömet Patrik. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • 2019-10-28

Björn Eidsvold R skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra mäklare, vi fick det bud vi hoppades på på kort tid. Läs mer
  • 2019-10-28

Pia B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt en BR i Visby, Gotland ed adress
    Mäklaren var vänlig och informerade om bostaden och mailade mig nödvändig info.

Säljaren var mkt knepig genom att hon vägrade förhandla om köpesumman och om tillträdesdatum.

Jag fick från början intrycket av Mäklaren att det fanns en förhandlingsvilja hos Säljaren men det stämde absolut inte. Säljaren vägrade släppa lägenheten före det ursprungliga angivna tillträdes datumet.

När jag tillträdde lägenheten upptäckte jag två felaktigheter i
    lägenheten som inte direkt går att hänvisa till normalt slitage.

Dessa fel var:
    I sovrummet fanns en skada i muren runt fönstret.
    I vardagsrummet fanns flera mörka fläckar i parkettgolvet.

Dessa fel fanns ej angivna i den skriftliga beskrivningen av lägenheten eller i någon muntlig information av Mäklaren eller Säljaren.

Efter mitt tillträdde klagade jag över dessa fel till Mäklaren som bara hänvisade mig till att jag under mitt enda besök i lägenheten på 20 min borde ha upptäckt dessa fel själv. Mäklaren hänvisade mig till att kontakta Säljaren.

När jag besökte lägenheten fanns där gardiner, möbler och mattor.

Jag har sökt Säljaren i dessa frågor men inte fått någon kontakt.

Jag förväntade mig att Mäklaren skulle tillgodose både Säljarens och mina behov. Det lyckades hon tyvärr inte med!

Jag hade också gärna emottagit ett samtal från Mäklaren en tid efter att jag flyttat in i lägenheten för en avstämning att allt
    fungerade bra.
    MVH Pia Billström Telander
    2019-10-28 Läs mer
    2019-11-26 Marie N svarar Pia B
    Hej Pia. Det är aldrig roligt när en kund blir missnöjd med något. Dock är det inte alltid, även om jag önskar, jag kan göra något när juridiken slår in, och i detta fall är det undersökningsplikten. Jag upplever att du och jag haft en god kontakt, och jag vill tacka för dina vänliga ord. Hoppas du trivs i lägenheten. MVH Marie

Österväg 26, 621 45 Visby