Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Visby

Svensk Fastighetsförmedling Visby

Österväg 26, 621 22 Visby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby

• 2019-03-14

Sven E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bernt Björkqvist på svensk fastigförmedling har fått mitt förtroende att sälja min lgh i Visby. vilket han har gjort. Han är mycket tillmötesgående, ringer ofta och berättar hur de går. Jag kommer alltid att använda Bernt i mina framtida eventuella fastighetsaffärer. Jag kan varmt rekommendera Bernt Björkqist. Läs mer
  • 2019-03-10

Margareta P skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt ett radhus, 3 r och k. Fin kontakt med mäklaren. Hade inte så stora förväntningar men ALLT har fungerat perfekt🤩🌹 Läs mer
    2019-03-10 Marie N svarar Margareta P
    Hej Margareta, tack för de fina omdömet och ett bra samarbete/kontakt. Det har varit fantastiskt roligt att vara med på din försäljningsresa, jag önskar dig lycka till med ditt nya boende i Visby. Vi hörs! Med vänlig hälsning, Marie
  • 2019-03-04

Sanna H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt en bostadsrätt, 37kvm
    Marie är alltid trevlig och glad. Hon kunde anpassa kontakten, så det blev lätt för mig, när jag har svårt i mitt jobb att prata i telefon. Hon är tillmötesgående, beskriver enkelt så jag kunde förstå.
    Mkna förväntningar var att sälja bostaden för utgångspriset vilket det blev i det här fallet. Jag kände redan från start att Marie var rätt mäklare för mig.
    Bösta mäklaren i stan!!! Tack för allt Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Sanna H
    Tack snälla Sanna. Nu blev jag rörd! Så fina ord från dig. Tack för förtroendet att förmedla ditt boende - det har varit väldigt trevligt att jobba för dig. Önskar er allt gott och lycka till i er nya fina lägenhet!
    Marie N gillar detta
  • 2019-03-02

Janette H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-28

Anette P skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Allt har varit lättsamt och fått mycket trevligt bemötande i samband med försäljningen av min villa i Visby. Har känt mig trygg med Bernts mångåriga erfarenhet och då jag är bosatt på annan ort har det varit fantastiskt att kunna lita på mäklarens kompetens och med varm hand kunna överlåta arbetet med försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-20

Cristina L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en tvåa i Visby, och är mycket nöjda över hur allting har skötts.
    De planerade visningarna blev av, och budgivningsprocessen gick rätt till.
    Vår mäklare bemötte oss och våra frågor både proffsigt och vänligt. Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Cristina L
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Christina. Det var en rafflande budgivning och jag hoppas att ni kommer trivas. Välkomna att återkomma. Allt gott till er!
  • 2019-02-20

Maja H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpte och sålde samma radhus inom ett år och Bernt var mäklare i båda fallen. Vi är mycket nöjda med hans lättillgänglighet, engagemang och kunnande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-10

Katarina B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    En villa i Visby.
    Fick från början till slut ett mycket professionellt bemötande av Bernt.
    Vår önskan var att affären skulle bli klar innan årets slut. Seriöst intresserade kunder. Bra visningar.
    Är mycket nöjd med förberedelserna- utförandet och avslutningen av försäljningen.
    Om det skulle behövas kommer vi troligen att vända oss till Bernt igen. Läs mer
  • Lars S

2019-02-09

Lars S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt bostad. Bemött på ett proffsigt sätt.
    Mäklare drev processen utan att vara påtryckande. Snabbt resultat. Naturligtvis vill man alltid ha mer betalt men det bestämmer marknaden mer. Kanske nu i efterhand skulle utgångspriset varit högre. Men man kan aldrig veta, kanske det skrämt..... Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Lars S
    Tack Lasse! Det har varit roligt att få hjälpa er, och att är så glad att dom nu hittat en ny fin lägenhet. Varmt välkomna att återkomma.
  • Anders S

2019-02-06

Anders S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Försäljning av bostadsrätt i Visby. Mycket bra uppstartsmöte med nyttig information och god dialog. Upplevt att mina synpunkter och önskemål tagits väl tillvara under hela ”resan”. Fotografering, marknadsföring och visningar har gått i rask takt med kontinuerlig återkoppling och försäljning kunde genomföras redan efter tre veckor.
    Ledorden är professionellt, effektivt och kundorienterat. Läs mer
  • Camilla G

2019-02-05

Camilla G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Uppmärksam och engagerad. Mycket trevligt bemötande. Köpt en bostadsrätt och är helnöjd. Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Camilla G
    Tack snälla Camilla. Det var härligt att just jag kunde hjälpa dig att hitta ert nya boende. Jag är säker på att ni kommer trivas!
  • 2019-01-30

Johan L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en tomt via Sv. Fastighetsförmedling i VIsby. Trevligt och professionell bemötande. Läs mer
    2019-01-30 Johan F svarar Johan L
    Tack för det fina omdömet. Ska bli kul att se det framtida huset.
  • 2019-01-25

Bengt I skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt ett makalöst fantastiskt ställe i Anga.
    Bemötandet av mäklaren har varit otroligt bra! Professionell och trevlig och kunnig!
    Hade inga förväntningar alls och blev glatt överraskad och har bara positiva saker att säga.
    Toppen bra! Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Bengt I
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda! Jag är så glad att ni hittat ert drömställe och önskar er all lycka till med fastigheten i framtiden.
  • 2019-01-24

Maja E skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie på Gotland har varit toppen! Positiv, glad och hjälpsam! Vi är mycket nöjda :-) Läs mer
    2019-01-25 Marie N svarar Maja E
    Tack för fina ord Maja. Det har känts toppen att få ha med er att göra och jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
    MVH Marie
  • Susanne S

2019-01-09

Susanne S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köp av bostadsrätt och hjälp med upprättande av överlåtelseavtal. Snabb, smidig och trevligt bemötande. Mäklaren motsvarade förväntningar och lite till. Toppenbra! Läs mer
  • 2018-12-23

Anders W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Affären gick fort
    Tycker Johan varit korrekt och seriös
    Skönt att vi fick ihop affären innan jag åkte till fastlandet Läs mer
    2018-12-23 Johan F svarar Anders W
    Va kul att du är nöjd Anders. Det var en fin och välskött villa ni hade. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. God Jul önskar jag er.
  • 2018-12-22

Barbro H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Lättsamt effektivt tillmötesgående problemfritt Läs mer
  • 2018-12-19

Joakim James Åke N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har både sålt och köpt genom Johan (lägenhet och hus) Johan har alltid varit mån om detaljer, är alltid anträffbar och stöttar med hjälp om man behöver det. Han har god kännedom om Gotland och ger ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande för de som kommer på visningar.

Ni kommer bli nöjda om ni väljer Johan! Läs mer
    2019-01-03 Johan F svarar Joakim James Åke N
    Tack för det fina omdömet Joakim. Roligt att få hjälpa er med er fina lägenhet.
  • 2018-12-16

Claes-Göran N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffesionellt bemötande...
    Bostadsrätt...
    God kännedom om bostaden. Läs mer
    2018-12-16 Johan F svarar Claes-Göran N
    Kul att du är nöjd med mittt arbete.
  • 2018-12-06

Marielle C skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    har funkat toppen:) med försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • 2018-11-11

Niclas J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt ett hus och sålt ett hus. Johan kan varmt rekommenderas till andra. Är mycket tydlig ändå från första kontakt till att man skriver avtal med köparen eller säljaren. Johan levde mer än förväntat upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-11-11 Johan F svarar Niclas J
    Tack för det fina omdömmet alltid kul med nöjda uppdragsgivare
  • 2018-11-01

Martin N skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt tomt på Gotland. Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
  • Lena L

2018-10-08

Lena L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt ett litet hus/torp på Gotland, Klinte Prästgården. Jag fick ett mycket bra bemötande, tryggt och informativt.
    Det var mitt första köp av en bostad så det var ett stort steg. Men jag kände att jag fick stöd och hjälp av min mäklare som lotsade mig genom hela processen. En mäklare med kunskap och ett lugn. Läs mer
  • 2018-10-05

Michael H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie sälde min avlidne morbrors lägenhet för dödsboets räkning.

Jag har haft ett väldigt trevligt bemötande och all kontakt har fungerat utmärkt.

Försäljningen och allt annat som visningar och uppdateringar har fungerat alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-03

Ann-Louise B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villa/fritidshus

Mycket väl bemött och professionellt intryck. Mäklaren intresserad av huset.
    Ja, mycket.
    Mkt bra mäklaren samt att jag kan rekommendera Svensk Fastighets förmedling m en mkt seriös mäklarföretag. Läs mer
  • 2018-10-03

Sven-Erik B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villafastighet/fritidshus Mycket bra bemötande vänligt och mycket professionellt. Mina förväntningar motsvarades helt
    och jag är helt n Läs mer
  • 2018-09-30

Nils Fredrik L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket professionell, kunnig och snabb i återkoppling.
    Han hjälpte oss när vi köpte hus på Gotland och har skött det mycket bra. Läs mer
    2018-09-30 Johan F svarar Nils Fredrik L
    Vad roligt att du är nöjd. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • 2018-09-29

Lina W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan har sålt min gård och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Han är kompetent, engagerad, stabil och skapar trygghet för både köpare och säljare. Läs mer
    2018-10-02 Johan F svarar Lina W
    Tack för det fina omdömet Lina.hoppas ni kommer att trivas i Visby.
  • 2018-09-20

Christer S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    En erfaren och kompetent mäklare ger som här ett bra resultat för både köpare och säljare Läs mer
  • 2018-09-19

Agneta N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Snabb och smidig affär. Bra och tydlig information Läs mer
    2018-09-20 Johan F svarar Agneta N
    Tack för det fina omdömet Agneta.
  • 2018-09-15

Emilia R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra bemötande och bra organiserat. Läs mer
  • Margareta S

2018-09-05

Margareta S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Försäljning av lantbruksfastighet Fröjel, Gotland.
    Kunnigt och professionellt bemötande med hög servicenivå alltid med kunden i centrum, oavsett om det gäller säljare eller köpare.
    Vill varmt rekommendera Bernt Björkqvist och övriga på Svensk Fastighetsförmedling i Visby. // Margareta Läs mer
  • 2018-09-01

Madeleine J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevligt bemötande. Snabb med att svara på mail, informativa svar. Rak och sakligt. Trevlig personlighet. Känns kompetent. Läs mer
    2018-09-01 Johan F svarar Madeleine J
    Tack för det fina omdömet. Nu får vi avvakta besiktning.
  • 2018-08-26

Stig W skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Okej mäklare gör sitt jobb ungefär som man kan förbättra sig av en mäklare. Läs mer
  • Leif L

2018-08-24

Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Peter Tumegård på Svensk Fastighetsförmedling kan varmt rekommenderas. Har hjälpt mig att sälja fars bostadsrätt i Visby. Proffs på det han gör !! Läs mer
  • 2018-08-18

Gunnar S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt äldre sommartorp. Mycket väl bemött av mäklaren och mäklarassistenten. Mäklaren vänlig, tillmötesgående, förstående, saklig och mycket erfaren och kunnig. Mina förväntningar var att objektet skulle vara svårsålt och kräva omfattande förbättringsåtgärder och andra insatser från min sida. Mäklarens positiva bemötande var lugnande. Han tog hand om och löste alla problem på kort tid utan mitt bistånd. Annonseringen utomordentligt välformulerad och saklig. Objektet såldes på mycket kort tid till mycket nöjda köpare. Som helhet en mycket positiv upplevelse. Jag skulle definitivt vända mig till samma mäklare om jag hade andra liknande objekt att sälja. Läs mer
    2018-09-01 Johan F svarar Gunnar S
    Kul att du är nöjd. Det var ju ett trevligt fritidshus du hade och då är det extra roligt när de hamnar vid en bra köpare.
  • 2018-08-17

Jan E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpte en jordbruksfastighet.

Bra blandning av seriositet, vederhäftighet och känsla för det lokala.

Känns tryggt. Läs mer
  • 2018-08-15

Henrik W skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt ett fritidshus. Bernt svarar snabbt och sakligt på alla våra frågor. Trevlig, verkar ärlig och transparent. Inga konstigheter. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-08-14

Patrik N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Håller vad han lovar.
    Hjälpsam.
    Trevlig.
    Flexibel.
    Snabb. Läs mer
    2018-08-15 Johan F svarar Patrik N
    Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • 2018-08-14

Emma L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffsig, seriös, trevlig! Tack från oss 😊👍 Läs mer
    2018-08-15 Johan F svarar Emma L
    Roligt att du är nöjd med affären.
  • Anna S

2018-08-01

Anna S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Efter 23 år i mitt hus med en noggrant kärleksfullt uppbyggd visningsträdgård och damm med koi och guldfisk och ett trähus från 1980 så blev det dags för mig att börja ett nytt kapitel i livet. Första kontakten va via telefon, redan där fick jag förtroende för Johan och hans trevliga och lugna röst och bemötande.
    Hela affären har varit effektiv men med god omsorg och engagemang från Johan’s sida. Jag har ringt, mailat och sms min oro och frågor och alltid fått trevligt bemötande. Jag vill mer än gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Johan Fahlstedt, Visby Läs mer
    2018-08-01 Johan F svarar Anna S
    Tack för det fina omdömet, det var roligt att få förtroendet att hjälpa dig. Du har ordnat en fantastiskt vacker trädgård vid ditt hus.
  • 2018-07-29

Lisbet A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi sålde vår mammas fastighet på Gotland. Mäklaren visade storkunskap om huset. Han hade härlig framtoning, en mäklare som man kan rekommendera på det bästa. Mycket trevlig erfarenhet.
    Vi är supernöjda med allt gällande vår kontakt med Svensk Fastighetsförmedling. Rekommenderas!! Läs mer
  • Elisabet N

2018-07-28

Elisabet N skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har sålt bostad. Blev vänligt bemött av mäklaren och han har varit väldigt proffsig.
    Jag rekommenderar mer än gärna Svensk Fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • 2018-07-28

Mattias S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt ett fantastiskt hus på Gotland. Bemötandet från mäklaren och assistenten var mycket bra och positivt. De levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Martin M

2018-07-05

Martin M skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Enkelt och smidigt med husköp på distans. Läs mer
  • 2018-07-04

Jessika K skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt ett hus via johan och har fått ett väldigt bra bemötande, han är lugn,trygg och proffesionell!
    Vi är så nöjda så att han har fått i förtroende att sälja mitt föräldrahem och även min sambos lägenhet 😊 Läs mer
    2018-07-12 Johan F svarar Jessika K
    Va roligt att ni är nöjda och att ni skall trivas i ert nya hus.
  • 2018-07-02

Per Ole M skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi (jag och min fru) har såld bostad i Slite på Gotland (relativt svårsåld marknad var priserna generellt er før låga till at tæcka omfattande renoveringar som i detta fallet).
    Johan Fahlstedt genomførte detta emellertid till vår fulla tillfredshet! Detta tror vi inte hadde varit møjligt utan hans kunnighet inom embetet, proffsiga approach, goda kommunikationsførmåga och derigennom førtroendeskapande båda mot sæljare och køpare!
    Vi vill på det starkaste rekommendera Johan før andra fastighetssæljare eller om någon skall køpa hus på Gotland!

Hilsen nøjda seljare
    Per Ole Morken & Bente Morken Läs mer
    2018-07-12 Johan F svarar Per Ole M
    Hej och tack för det fina omdömet. Det var bara kul att få hjälpa er att förmedla ert fina hus.
  • 2018-07-01

Henrik S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålde ett fritidshus som ägdes av mig och mina syskon. Av mäklare just den behandling man önskas. Klok information inför försäljning samt ett bra kommunikationsystem mot mig och mina syskon. Försäljningen har skötts riktigt bra och schysst ur mitt perspektiv och jag tackar för ett riktigt väl utfört arbete. Läs mer
  • Kristina H

2018-06-28

Kristina H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt en villa.
    Vi blev trevligt och proffsigt bemötta. Vår villa såldes inom rimlig tid och priset är vi nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Bernt Björkqvist. Läs mer
  • 2018-06-26

Tore S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt fritidshus. Korrekt proffsigt och vänligt bemötande. Snabb handläggninng. Alltigenom seriöst genomförd affär. Kände stort förtroende och fick svar på alla frågor. Kommer att rekommendera honom till andra hussäljare Läs mer

Österväg 26, 621 22 Visby