Svensk Fastighetsförmedling Visby

Österväg 26, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 152 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby

• 2019-09-15

Niilo P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Saklig, effektiv men något stel Läs mer
    2019-09-16 Johan F svarar Niilo P
    Tack för omdömet Nilo, ja lite stel var jag nog har varit liggande hela helgen i ryggskott.
  • 2019-09-13

Ingrid P skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Träffade honom personligen endast en gång men fick då ett positivt intryck av honom. Trevlig, tydlig och organiserad. Läs mer
  • 2019-09-11

ANNAMARI T skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bemötande i världsklass från början till slut. Marie Nilsson med kollegor har verkligen genomfört min försäljning som de proffs de är. Värdering, visningar, budgivningsprocess och kontraktsskrivning har skötts enligt alla konstens regler och med fin fingertoppskänsla. Rekommenderas varmt av mig! Läs mer
    2019-10-14 Marie N svarar ANNAMARI T
    Tack Annamari! Det har varit härligt att ha med dig och din fina lägenhet att göra, och ett sant nöje att få förmedla den. Jag önskar dig alla lycka till i framtiden. Varma hälsningar!
  • 2019-09-09

Johan T skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Bernt. En oerhört kunnig och noggrann mäklare. En skicklig förhandlare som ser möjligheter istället för hinder.
    Vi hoppas kunna anlita Bernt i våra framtida fastighetsaffärer.
    Betyg MVG Läs mer
  • 2019-09-07

Caroline T skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt gm Bernt och är mycket nöjda. Han har stor erfarenhet och är en mycket professionell mäklare med trevligt bemötande. Återkopplingen har fungerat utmärkt och vi kan varmt rekommendera Bernt. Läs mer
  • 2019-09-06

Margaretha D skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt åkermark på 4 ha. Jag tog ett beslut, som stöddes av min mäklare och som visade sig vara helt rätt. Själva affären gick snabbt och smidigt. Jag kunde följa budgivningen hela tiden och fick även rapporter per telefon. Proffsigt skött! Säljer nu även hela min gård med hjälp av Johan. Hoppas också nu på en bra affär. Läs mer
    2019-09-09 Johan F svarar Margaretha D
    tack för det fina omdömet, alltid kul med markaffärer.
  • Tove L

2019-09-03

Tove L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt ett hus i Ronehamn på Gotland och jag har fått ett professionellt och trevligt bemötande av fastighetsmäklare Bernt Björkqvist.
    Tove Livered Läs mer
  • 2019-08-29

Ingemar S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    sålt hus
    utmärkt bemött på bästa ätt som vi hoppades
    mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-19

Thomas M skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag och mina syskon har sålt en fastighet efter vår far.
    Det var en fastighet i Fårösund på norra Gotland bestående av två bostadshus med ett stort garage.
    Tyvärr fick vi inte utgångspriset! utan betydligt lägre.
    Mäklaren gjorde det bästa av försäljningen. Läs mer
  • 2019-07-10

Elisabeth R skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har sålt ett fritidshus. Bra och tydlig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-09

Siv H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt lägenhet, blivit väl bemött vid mina frågor och visning. Läs mer
    2019-07-09 Marie N svarar Siv H
    Tack Siv. Det känns jättebra att jag fick hjälpa just Er att få fatt i en så fin och praktisk lägenhet som kommer passa er alldeles utmärkt! Önskar er lycka till när det är dags för tillträde. MVH Marie
  • 2019-07-05

Erik B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra och rakt på sak. Lyhörd och hjälpsam. Köpte småhusenhet på mellersta Gotland. Läs mer
  • 2019-07-02

Katarina S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie sålde en bostadsrätt åt mig.
    Hon har skött detta ärende med bravur och jag har fått bra med återkoppling under hela tiden. Jag är jättenöjd och rekommenderar varmt Marie. Läs mer
    2019-07-09 Marie N svarar Katarina S
    Tack snälla Katarina, stort lycka till i nya huset! :)
  • 2019-06-26

Mona J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt en villa i Lärbro. Blev bemött på ett bra sätt av mäklaren och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Inga konstigheter och det var ganska enkelt att köpa ett hus. Läs mer
    2019-06-27 Johan F svarar Mona J
    Det är alltid roligt när hemvändare köper hus. Välkomna tillbaka och tack för det fina omdömet.
  • 2019-06-24

Björn B skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt hus genom Johan Fahlstedt som visade sig vara en mycket kunnig, engagerad, professionell och dessutom, trevlig, mäklare.

Lämnar därför gärna våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-24 Johan F svarar Björn B
    Va kul att du är nöjd med mitt arbeta. Alltid roligt med nöja kunder
  • Linda N

2019-05-14

Linda N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Fantastiskt bemötande och tillgänglighet. Som första gångs köpare innebar det många frågor och rädslor inför att ta beslutet. Mäklaren ställde upp och hjälpte till med allting. Det var otroligt lugnande och tryggt genom hela köp- och beslutsprocessen. Rekommenderar Fastighetsbyrån för framtida köp! Läs mer
    2019-05-15 Johan F svarar Linda N
    Vad roligt att du är nöjd med vårt arbete. Du har dock rekommenderat Fastighetsbyrån vilket är en annan firma men de är säkert duktiga med:)
  • 2019-05-02

Rebecca L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    - Sålt: fritidshus på Gotland
    - Proffsigt bemötande av mäklaren; lugn, kunnig, alltid nåbar eller hörde av sig snabbt efter jag sökt honom.
    - Jag är helt nöjd med min mäklare, han har givit bra råd och sett till att affären blir bra för alla parter. Läs mer
    2019-05-02 Johan F svarar Rebecca L
    Va roligt att du är nöjd med mitt arbete med försäljningen av ditt hus.
  • 2019-05-01

Kjersti J skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    När det efter 17 år blev dags att sälja vårt fritidshus i Hellvi var det självklart för oss att ge Bernt Björkqvist uppdraget. Vi mindes honom som vänlig, kunnig och professionell i samband med köpet av huset. Våra förväntningar var mer än väl uppfyllda.
    Bernt har utfört sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt och vi kan mycket varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-27

Niklas Lars-Olof Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Väldigt bra utförd förmedling,
    Vi köpte en 3:a i vibble och allt gick super smidigt!
    Väldigt kompetent och lyhörd!
    Tack så mycket😃 Läs mer
  • Jens R

2019-04-16

Jens R skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålde vårt sekelskifteshus i Visby med hjälp av Bernt Björkqvist. Vänligt och engagerat bemötande kännetecknar Bernt. Vi hade förhoppningar om ett visst slutpris, vilket Bernt hjälpte oss att få ut, och lite mer därtill. På det hela taget en lyckad affär. Läs mer
  • 2019-04-15

Gunnel Å skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt stuga i Sproge. Nöjd med Mäklarens bemötande. Läs mer
    2019-04-16 Johan F svarar Gunnel Å
    Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni skall trivas i er stuga.
  • 2019-03-24

Thomas B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hej
    Vi har köpt en lägenhet och sålt huset vi mäklare och våra förväntningar är bara positiva.
    Kan bar säga gott om dom. Läs mer
  • 2019-03-14

Sven E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bernt Björkqvist på svensk fastigförmedling har fått mitt förtroende att sälja min lgh i Visby. vilket han har gjort. Han är mycket tillmötesgående, ringer ofta och berättar hur de går. Jag kommer alltid att använda Bernt i mina framtida eventuella fastighetsaffärer. Jag kan varmt rekommendera Bernt Björkqist. Läs mer
  • 2019-03-10

Margareta P skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt ett radhus, 3 r och k. Fin kontakt med mäklaren. Hade inte så stora förväntningar men ALLT har fungerat perfekt🤩🌹 Läs mer
    2019-03-10 Marie N svarar Margareta P
    Hej Margareta, tack för de fina omdömet och ett bra samarbete/kontakt. Det har varit fantastiskt roligt att vara med på din försäljningsresa, jag önskar dig lycka till med ditt nya boende i Visby. Vi hörs! Med vänlig hälsning, Marie
  • 2019-03-04

Sanna H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt en bostadsrätt, 37kvm
    Marie är alltid trevlig och glad. Hon kunde anpassa kontakten, så det blev lätt för mig, när jag har svårt i mitt jobb att prata i telefon. Hon är tillmötesgående, beskriver enkelt så jag kunde förstå.
    Mkna förväntningar var att sälja bostaden för utgångspriset vilket det blev i det här fallet. Jag kände redan från start att Marie var rätt mäklare för mig.
    Bösta mäklaren i stan!!! Tack för allt Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Sanna H
    Tack snälla Sanna. Nu blev jag rörd! Så fina ord från dig. Tack för förtroendet att förmedla ditt boende - det har varit väldigt trevligt att jobba för dig. Önskar er allt gott och lycka till i er nya fina lägenhet!
    Marie N gillar detta
  • 2019-03-02

Janette H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-28

Anette P skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Allt har varit lättsamt och fått mycket trevligt bemötande i samband med försäljningen av min villa i Visby. Har känt mig trygg med Bernts mångåriga erfarenhet och då jag är bosatt på annan ort har det varit fantastiskt att kunna lita på mäklarens kompetens och med varm hand kunna överlåta arbetet med försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-20

Cristina L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en tvåa i Visby, och är mycket nöjda över hur allting har skötts.
    De planerade visningarna blev av, och budgivningsprocessen gick rätt till.
    Vår mäklare bemötte oss och våra frågor både proffsigt och vänligt. Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Cristina L
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Christina. Det var en rafflande budgivning och jag hoppas att ni kommer trivas. Välkomna att återkomma. Allt gott till er!
  • 2019-02-20

Maja H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpte och sålde samma radhus inom ett år och Bernt var mäklare i båda fallen. Vi är mycket nöjda med hans lättillgänglighet, engagemang och kunnande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-10

Katarina B skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    En villa i Visby.
    Fick från början till slut ett mycket professionellt bemötande av Bernt.
    Vår önskan var att affären skulle bli klar innan årets slut. Seriöst intresserade kunder. Bra visningar.
    Är mycket nöjd med förberedelserna- utförandet och avslutningen av försäljningen.
    Om det skulle behövas kommer vi troligen att vända oss till Bernt igen. Läs mer
  • Lars S

2019-02-09

Lars S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt bostad. Bemött på ett proffsigt sätt.
    Mäklare drev processen utan att vara påtryckande. Snabbt resultat. Naturligtvis vill man alltid ha mer betalt men det bestämmer marknaden mer. Kanske nu i efterhand skulle utgångspriset varit högre. Men man kan aldrig veta, kanske det skrämt..... Läs mer
    2019-03-04 Marie N svarar Lars S
    Tack Lasse! Det har varit roligt att få hjälpa er, och att är så glad att dom nu hittat en ny fin lägenhet. Varmt välkomna att återkomma.
  • Anders S

2019-02-06

Anders S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Försäljning av bostadsrätt i Visby. Mycket bra uppstartsmöte med nyttig information och god dialog. Upplevt att mina synpunkter och önskemål tagits väl tillvara under hela ”resan”. Fotografering, marknadsföring och visningar har gått i rask takt med kontinuerlig återkoppling och försäljning kunde genomföras redan efter tre veckor.
    Ledorden är professionellt, effektivt och kundorienterat. Läs mer
  • Camilla G

2019-02-05

Camilla G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Uppmärksam och engagerad. Mycket trevligt bemötande. Köpt en bostadsrätt och är helnöjd. Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Camilla G
    Tack snälla Camilla. Det var härligt att just jag kunde hjälpa dig att hitta ert nya boende. Jag är säker på att ni kommer trivas!
  • 2019-01-30

Johan L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en tomt via Sv. Fastighetsförmedling i VIsby. Trevligt och professionell bemötande. Läs mer
    2019-01-30 Johan F svarar Johan L
    Tack för det fina omdömet. Ska bli kul att se det framtida huset.
  • 2019-01-25

Bengt I skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt ett makalöst fantastiskt ställe i Anga.
    Bemötandet av mäklaren har varit otroligt bra! Professionell och trevlig och kunnig!
    Hade inga förväntningar alls och blev glatt överraskad och har bara positiva saker att säga.
    Toppen bra! Läs mer
    2019-02-05 Marie N svarar Bengt I
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda! Jag är så glad att ni hittat ert drömställe och önskar er all lycka till med fastigheten i framtiden.
  • 2019-01-24

Maja E skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie på Gotland har varit toppen! Positiv, glad och hjälpsam! Vi är mycket nöjda :-) Läs mer
    2019-01-25 Marie N svarar Maja E
    Tack för fina ord Maja. Det har känts toppen att få ha med er att göra och jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
    MVH Marie
  • Susanne S

2019-01-09

Susanne S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köp av bostadsrätt och hjälp med upprättande av överlåtelseavtal. Snabb, smidig och trevligt bemötande. Mäklaren motsvarade förväntningar och lite till. Toppenbra! Läs mer
  • 2018-12-23

Anders W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Affären gick fort
    Tycker Johan varit korrekt och seriös
    Skönt att vi fick ihop affären innan jag åkte till fastlandet Läs mer
    2018-12-23 Johan F svarar Anders W
    Va kul att du är nöjd Anders. Det var en fin och välskött villa ni hade. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. God Jul önskar jag er.
  • 2018-12-22

Barbro H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Lättsamt effektivt tillmötesgående problemfritt Läs mer
  • 2018-12-19

Joakim James Åke N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har både sålt och köpt genom Johan (lägenhet och hus) Johan har alltid varit mån om detaljer, är alltid anträffbar och stöttar med hjälp om man behöver det. Han har god kännedom om Gotland och ger ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande för de som kommer på visningar.

Ni kommer bli nöjda om ni väljer Johan! Läs mer
    2019-01-03 Johan F svarar Joakim James Åke N
    Tack för det fina omdömet Joakim. Roligt att få hjälpa er med er fina lägenhet.
  • 2018-12-16

Claes-Göran N skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffesionellt bemötande...
    Bostadsrätt...
    God kännedom om bostaden. Läs mer
    2018-12-16 Johan F svarar Claes-Göran N
    Kul att du är nöjd med mittt arbete.
  • 2018-12-06

Marielle C skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    har funkat toppen:) med försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • 2018-11-11

Niclas J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt ett hus och sålt ett hus. Johan kan varmt rekommenderas till andra. Är mycket tydlig ändå från första kontakt till att man skriver avtal med köparen eller säljaren. Johan levde mer än förväntat upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-11-11 Johan F svarar Niclas J
    Tack för det fina omdömmet alltid kul med nöjda uppdragsgivare
  • 2018-11-01

Martin N skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt tomt på Gotland. Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
  • Lena L

2018-10-08

Lena L skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Jag har köpt ett litet hus/torp på Gotland, Klinte Prästgården. Jag fick ett mycket bra bemötande, tryggt och informativt.
    Det var mitt första köp av en bostad så det var ett stort steg. Men jag kände att jag fick stöd och hjälp av min mäklare som lotsade mig genom hela processen. En mäklare med kunskap och ett lugn. Läs mer
  • 2018-10-05

Michael H skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie sälde min avlidne morbrors lägenhet för dödsboets räkning.

Jag har haft ett väldigt trevligt bemötande och all kontakt har fungerat utmärkt.

Försäljningen och allt annat som visningar och uppdateringar har fungerat alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-03

Ann-Louise B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villa/fritidshus

Mycket väl bemött och professionellt intryck. Mäklaren intresserad av huset.
    Ja, mycket.
    Mkt bra mäklaren samt att jag kan rekommendera Svensk Fastighets förmedling m en mkt seriös mäklarföretag. Läs mer
  • 2018-10-03

Sven-Erik B skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villafastighet/fritidshus Mycket bra bemötande vänligt och mycket professionellt. Mina förväntningar motsvarades helt
    och jag är helt n Läs mer
  • 2018-09-30

Nils Fredrik L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Mycket professionell, kunnig och snabb i återkoppling.
    Han hjälpte oss när vi köpte hus på Gotland och har skött det mycket bra. Läs mer
    2018-09-30 Johan F svarar Nils Fredrik L
    Vad roligt att du är nöjd. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
  • 2018-09-29

Lina W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan har sålt min gård och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Han är kompetent, engagerad, stabil och skapar trygghet för både köpare och säljare. Läs mer
    2018-10-02 Johan F svarar Lina W
    Tack för det fina omdömet Lina.hoppas ni kommer att trivas i Visby.

Österväg 26, 621 45 Visby