Svensk Fastighetsförmedling Visby

Österväg 26, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här på Gotland hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 262 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby

• 2020-09-24

Eva L skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en br. Vi blev bemötta på ett proffsigt ,vänligt sätt snabb handläggning,
    Han levde upp till våra förväntningar, vi fick svar på våra frågor visste han inte tog han reda på, proffsigt!
    Vi är så här långt mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-09-23

Olov G skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Utmärkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-09-24 Gustav H svarar Olov G
    Tack Olov, Verkligen roligt att du känner så och kan rekommendera mig vidare
  • 2020-09-23

Therese J skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålde mina föräldrars hus. Trevligt, professionellt och glatt bemötande. Gustav gav tydlig information om hur allt skulle gå till och svarade snabbt på frågor vi hade. Väldigt nöjd med Gustav som mäklare. Läs mer
    2020-09-24 Gustav H svarar Therese J
    Tack för förtroendet att hjälpa er.
    Och vad roligt att ni fick det intrycket av mig.
    Ni är alltid välkomna tillbaka och höra av er om ni har frågor eller behöver hjälp.
  • 2020-09-17

Christina O skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har sålt en bostadsrätt och är så nöjd hittills i affären. Gustav är mycket glad, omtänksam och ödmjuk. Han utger ett lugn och bemöter en med respekt inför alla de frågor man kan ha som säljare. Läs mer
    2020-09-17 Gustav H svarar Christina O
    Tack för dem fina orden, och vad roligt att ni känner så.
    Jag vill tacka för förtroendet och önska er lycka till med erat bostadsköp.
  • 2020-09-17

Else-marie W skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hjälpsam så båda parterna kände sig nöjda, bra förmedling mellan varandra

snabb, lyssnande, snygg, enkel ,passat utmärkt som mäklare

köpt bostadsrätt

Mycket nöjd Läs mer
    2020-09-21 Gustav H svarar Else-marie W
    Tack för dina fina ord och tack för rekommendationen.
    Önskar dig all lycka till med ditt nya boande.
  • 2020-09-15

Mertil M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har sålt en fritidsfastighet som vi ägt i över 40 år.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle visa god respekt för oss och vara följsam och flexibel under hela processen.
    Vi uppskattar det bemötande vi fick och Bernt visade på god flexibilitet när det gällde att fixa till saker som krävde nya beslut.
    För att få betyget utmärkt är det bättre om Bernt kan ta det lite lugnare när han redovisar och kommenterar- kan i bland bli lite svajigt och svårt att följa med. Läs mer
  • 2020-09-09

Jens L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Som köpare uppfyllde Johan alla våra förväntningar på en proffsig mäklare. Läs mer
    2020-09-09 Johan F svarar Jens L
    Tack för det trevliga omdömet och jag tror ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2020-09-02

Helena L skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt hus på Gotland.
    Så nöjd med Johan. Läs mer
    2020-09-02 Johan F svarar Helena L
    Hej Helena, va roligt att du är nöjd. det ärt ett vackert hus ni köpt.
  • 2020-08-31

Daniela H skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Enkel, trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Daniela H
    Tack för det fina omdömet Daniela. Kul att det var så stort intresse på ert fina hus.
  • 2020-08-31

Gunnar W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt ett hus/en gård på Gotland.
    Johan var mycket professionell och tillmötesgående. Speciellt uppskattas att han var ärlig och inte skönmålade objektet. Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Gunnar W
    Hej Gunnar va roligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas ni ska trivas i ert hus.
  • 2020-08-25

Nona M skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Marie hjälpte mig med köpet av min kommande bostad i Visby.
    Hon var öppen, väldigt behjälplig och engagerad vilket jag uppskattar högt! Stort Tack Marie <3 Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Nona M
    Stort tack själv Nona! Du har hittat en superfin lägenhet som kommer bli ännu finare med din touch! Vi hörs snart igen, MVH Marie
  • 2020-08-24

Andreas T skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hade endast telefonkontakt med Gustav, men det funkade utmärkt. Alltid snabb återkoppling och noggrann med att hålla oss uppdaterade kring de olika turerna i budgivnings- och pappershanterings-processerna. Läs mer
    2020-08-28 Gustav H svarar Andreas T
    Min ambition är att alltid vara tillgänglig och det är väldigt roligt att ni känner så.
    Jag önskar er all lycka till med erat fritidshus.
  • 2020-08-24

Louise E skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi köpte ett hus av Marie. Hon har gett ett ärligt, genuint, proffsigt bemötande. Marie känns som en ärlig mäklare. Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Louise E
    Tack Louice! Detta hus är som gjort för er - jag tvekar inte en sekund på att ni kommer trivas. Hoppas på fortsatt gott samarbete med er lägenhet. Vi hörs snart!
  • Gunilla E

2020-08-23

Gunilla E skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Gustav har på ett utmärkt sätt förmedlat vårt hus (stor villa med kalkstensladugård och snickarverkstad, med stor tomt på Gotlands landsbygd), vi har fått mycket goda råd längs vägen, det har känts tryggt hela tiden och allt, inklusive budgivning, har Gustav gjort med hög affärsetik, transparens, ordning och tydlighet. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling, deras olika tjänster (värderingsprocessen och Varudeklarerat till exempel), deras samarbetspartners (Anticimex, fotografen och Kustnära) och i synnerhet med vår mäklare Gustav Hedin som lotsat oss igenom processen. Gustav har genomfört förmedlingen av vårt hus till nya köpare med intresse, engagemang, kompetens, lyhördhet, känsla för estetik i presentationen av vårt objekt och förståelse för den i vissa fall väldigt jobbiga process som det innebar för oss att lämna den plats vi tycker så mycket om. Läs mer
    2020-08-24 Gustav H svarar Gunilla E
    Tack för förtroendet Gunilla och Måns.
    Väldigt roligt att ni känner så om mig, det är precis detta jag jobbar för.
    Det har varit väldigt roligt att få chansen att jobba med er, och väldigt roligt att ni var så drivna till att lämna över fastigheten i sin fulla potential.
    Tack ännu en gång till att ni känner detta, det värmer.

Bobo G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    En otroligt engagerad Mäklare som helt klar brinner för sitt yrke. Hon har verkligen hjälpt oss på bästa möjliga vis med försäljning gen av vårat hus. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Bobo G
    Tack snälla Bobo! Så fint skrivet. Vi hörs snart igen! MVH Marie

Linus N skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Tillgänglig och kompetent mäklare. Läs mer
    2020-08-24 Gustav H svarar Linus N
    Tack Linus, vad roligt att du känner så.

Monika H skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köp av fritidshus.
    Välordnad visning, bra faktamaterial om fastigheten framtaget, snabb återkoppling på frågor. Proffesionellt och vänligt bemötande. Mäklaren mån om att lika viktigt att både köpare och säljare är nöjd med affären.
    Ja
    Mycket bra. Läs mer
  • 2020-08-18

Sara J skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en villa i Visby och blev så väl bemötta av mäklaren. Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Sara J
    Tack för det fina omdömet. kul att ni flyttar hit permanent.
  • 2020-08-10

Henrik W skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevligt bemötande och snabb enkel hantering Läs mer
  • 2020-08-09

Joel B skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Förtroendeingivande
    Smidigt och bra service :) Läs mer
    2020-08-31 Johan F svarar Joel B
    Tack för omdömet Joel. Det är alltid roligt med nöjda kunder. Hoppas ni ska trivas i stugan.
  • 2020-08-08

Frida S skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Villa på Gotland.
    Är så himla nöjd med mäklaren, suveränt kunnig tog dig alltid tid.
    Jag kände mig trygg genom hela bostadsförsäljningen. Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Frida S
    Tack snälla Frida för ditt fina omdöme! MVH Marie
  • 2020-08-08

Peter Rasmus W skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Snabb och enkel försäljning utan några komplikationer! Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Peter Rasmus W
    Tack för fint omdöme Peter! Ha det gott. MVH Marie
  • 2020-07-25

Per Gustaf E skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra och snabb återkoppling i alla lögensamt profsig hantering av hela processen Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Per Gustaf E
    Tack själv för gott samarbete! Och tack för fint omdöme. Ta hand om mer / Marie
  • 2020-07-08

Gustav H skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Proffitionellt och trevligt bemötande och tog sig tid att svara på alla frågor och funderingar vi hade. Läs mer
    2020-07-08 Gustav H svarar Gustav H
    Tack för dem fina orden.
    Jag hoppas ni skall trivas i ert nya hus.
    Har ni frågor eller funderingar får ni mer än gärna höra av er.
  • 2020-07-08

Carina G skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Johan har gjort precis det jag väntade mig av en mäklare. Allt väl. Läs mer
    2020-07-08 Johan F svarar Carina G
    Vad kul att du är nöjd med mitt arbete Carina.Det var ett fint hus du hade.
  • 2020-07-07

Peter W skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har sålt vår villa. Mäklaren Gustav Hedin var utmärkt. Han var extremt aktiv. Han gav oss goda, tydliga och lätta att förstå råd. Han var vänlig och vägledde oss genom processen på ett sätt som gav oss förtroende. Han överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2020-07-08 Gustav H svarar Peter W
    Tack för förtroendet och alla varma ord!
    Jag önskar är lycka till med flytten och hoppas ni skall trivas i erat nya hus.
    Ni är varmt välkomna tillbaka.
  • 2020-07-07

Florence M skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Gustav Hedin, är duktig mäklaren. Han är rak på sak o förklara bra om man inte förstå.Vi har just sålt vårt hus. Vi blev bra bemöt o respekterat.Våran förväntningar var att sälja huset o det gick bra.
    Det har varit en spännande upplevelse med likligt slut.. Läs mer
    2020-07-07 Gustav H svarar Florence M
    Väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas ni skall trivas bra i erat nya hem.
  • 2020-07-02

Anna S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    God kommunikation kring köpet och hjälp med snabb affär! Läs mer
  • 2020-06-30

Fredrik A skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    En mycket kompetent mäklare som verkligen levde upp till våra förväntningar med snabb och effektiv försäljning. Läs mer
  • 2020-06-29

Helena L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Tydlig och bra kommunikation och ett mycket trevligt och proffsigt bemötande,även mycket trevlig säljare. Vi är jätteglada för vår nya stuga på en magisk plats väldigt nära havet! Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Helena L
    Tack snälla för fint omdöme, önskar er allt gott och att ni trivs på er mysiga fastighet. MVH Marie
  • 2020-06-15

Gun V skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevlig påläst och hjälpsam trots att det inte blev något köp Läs mer
  • 2020-06-15

Tommy M skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Väte Juves 1:18
    Mycket bra bemötande Läs mer
    2020-06-15 Johan F svarar Tommy M
    Tack för omdömet Tommy, nu är fastigheten åter i er familjs ägo.
  • David B

2020-06-15

David B skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Bra på att förklara.
    Vänlig Läs mer
    2020-06-15 Gustav H svarar David B
    Tack för din recension David, hoppas du skall trivas i nya huset.
  • 2020-06-14

Magnus K skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Hjälpte oss med pappersarbetet på en privat försäljning, mycket hjälpsam med allt. Läs mer
    2020-06-15 Johan F svarar Magnus K
    Tack för det fina omdömet Magnus. Kul att ni är nöjda. Hoppas ni skall trivas på ert nya ställe.
  • 2020-06-10

Frans L skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt litet hus. Allt har hittills fungerat bra och blivit väl bemött. Läs mer
    2020-08-25 Marie N svarar Frans L
    Tack Frans - hoppas ni trivs i ert fina sommarhus! MVh Marie
  • 2020-06-07

Christoffer K skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi är mycket nöjda med Bernt, köpet av hus gick snabbt smidigt. Läs mer
  • 2020-06-01

Jan S skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Södertorg 19
    Bra bemötande och service Läs mer
  • Iréne H

2020-05-29

Iréne H skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Köpt bostadsrätt. Gustav är trevlig lättsam. Förtroendeingivande och proffsig. Allt känns mycket bra. Läs mer
    2020-06-01 Gustav H svarar Iréne H
    Tack för din rekommendation Iréne, Hoppas ni skall trivas i er nya lägenhet.
  • 2020-05-29

Peter Gadd G skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    sålt vår bostadsrätt och fått all hjälp av Gustav, tevlig och lugn Läs mer
    2020-05-29 Gustav H svarar Peter Gadd G
    Tack för förtroendet och lycka till med er nya bostad.
    Bara att höra av er om ni behöver hjälp
  • 2020-05-29

Margareta P skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Började med en gratis värdering av vår 4 rummare. En mycket trevlig kille. Informerade på ett tydligt sätt. All återkoppling punktligt. Tyvärr blev den svårsåld på grund av pandemi, men Gustav höll modet uppe på oss. Allt löste sig och Avtalsslrivningen var väldigt tydlig lugnt och sansat. Kan varmt rekommendera Gustav som en proffsig mäklare Läs mer
    2020-06-01 Gustav H svarar Margareta P
    Tack Maggan, väldigt fina ord och jag är väldigt tacksam över att fått förtroendet att hjälpa er.
  • 2020-05-24

Monica T skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bert har varit mycket tillmötes gående och kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-05-16

Stefan N skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt 3 rums bostadsrätt på Snäck i Visby.
    Gustav har på alla sätt motsvarat vad vi förväntad oss av en mäklare.
    Varit mycket tillmötesgående både mot säljare och köpare.
    Vi är mycket nöjda med hela affären.
    Stefan i Kersti Nehlmark Läs mer
    2020-05-18 Gustav H svarar Stefan N
    Tack för ert förtroende och dem värmande orden Stefan och Kersti.
  • 2020-05-15

Åke E skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    1.Trevligt bemötande
    2.Effektivt upplägg
    3.Tydlig process
    4.Bra underhandsinformation
    5.Effektivt avslut
    6.Proffsigt rakt igenom och helt enligt våra förväntningar.
    Åke o Mona Ericsson
    Nu fd husägare på Gotland Läs mer
  • 2020-05-10

Carl -henrik A skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Sålt ett fritidshus och tog en tidig kontakt med Johan. Han har från början till slut varit mycket professionell och kunnig. Lätt att få tag på, aktiv och tillmötesgående. Det finns ju alltid svårigheter att bemästra när man befinner sig på annan ort, men Johan kunde med sin erfarenhet guida oss rätt. Han motsvarade mer än väl våra förväntningar och rekommenderas! Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Carl -henrik A
    Tack för det fina omdömet det var roligt att förmedla ert vackra hus.
  • 2020-05-10

Peter K skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Vi har köpt ett fritidshus. I dessa coronatider fick vi en FaceTime visning utan att vi särskilt hade bett om det. Det var helt fantastiskt och till stor hjälp för oss.Snabbt handhavande av affären. Förtroendeingivande och kunnigt bemötande vid alla våra frågor och funderingar som vi hade inför fastighetsköpet. Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Peter K
    Tack och hoppas ni skall trivas i ert nyinköpta hus.
  • 2020-05-08

Catrin S skrev om Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har endast pratat med honom en gång .
    Fick ett mycket bra intryck. Läs mer
    2020-05-11 Johan F svarar Catrin S
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2020-05-05

Daniel C skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Trevlig och effektiv, och en god människa. Läs mer
  • 2020-04-21

Lena B skrev om Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren har alltid varit lätt att få tag på, kunnat svara på alla de frågor som vi har haft kring affären. Läs mer
    2020-04-23 Gustav H svarar Lena B
    Tack Lena för ditt lämnade omdöme.
    Behöver ni hjälp eller har fler frågor så är det bara att höra av er.
  • 2020-04-17

Gunilla U skrev om Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Fritidshus sålt.

Bra bemötande av mäklaren.

Inga nackdelar Läs mer
  • 2020-04-01

Inger G skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    Försäljning av huset kunde inte varit smidigare! Vi hade ett proffs som mäklare, hon har skött allt på ett smidigt och bra sätt. Då vi som säljare bor på annan ort och objektet fanns på Gotland har Marie underlättat allt i vår försäljning och varit extremt serviceinriktad. Hon har verkligen överträffat våra förväntningar! Läs mer
    2020-04-01 Marie N svarar Inger G
    Tack snälla Inger för det fina omdömet. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och kontakten med er kunde inte varit bättre. Ha det bra. MVH/Marie

Österväg 26, 621 45 Visby