Atris städservice AB

Atris städservice AB

Ring 073-253 54 53 atrisstad.se
4.3

Välkommen till Atris städservice AB (tidigare Solen Städservice)! Anlita oss på Atris Städservice för en enklare vardag. Är du trött på att behöva lägga tid på städning av alla dess slag så finns vi nära till hands i Malmö, Lund, Helsingborg, Trelleborg och Lomma med omnejd. Vi utför alla typer av städservice. Allt från hemstädning,...

36 omdömen om Atris städservice AB

SIHAM F
Skrev om Atris städservice AB

De gör sitt bästa för att kunden bli nöjd . Punktliga , ärliga . . Trevliga personal . Jag rekommenderade till alla som behöver bra städservice .

hej Siham , tack för ditt omdöme

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

CAROLA F
Skrev om Atris städservice AB

Bokade flyttstädning. Såg bra ut på ytan, men ingen städning bakom kyl/frys/spis. Detta påtalades och jag ville ha pengar tillbaka då det står i offerten att det skulle ingå - fick till svar att de aldrig drar ut vitvarorna eftersom det kan förstöra golven. Ingen städning bakom badkar/tvättmaskin. Ingen rengöring av avlopp. Blir så ledsen när inte företag gör det de har fått betalt för. Skäms enormt gentemot köparna.

Svar från Atris städservice AB

du hade 3 dagar städgaranti och vi hade sagt till dig vi kommer och fixa det som är missad du ville inte och du fick pengar tillbaka istället sen bakom badkar tvättmaskin och avlopp var städat det var bara bakom kyl o frys då sa vi ni skulle dra ut de själva för att det kan skada golvet tack för din ömdöme

Anja L
Skrev om Atris städservice AB

Har haft både hemstädning & nu flyttstädning .wow vilket fantastiskt jobb ni gjort med städningen 🙏🙏. Är så super nöjd , så super rent. 😊 min hyresvärd var så imponerad av er flyttstädning

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Hanna Å
Skrev om Atris städservice AB

Är väldigt nöjd med Atris städservice. Noggranna och pålitliga.

Eva F
Skrev om Atris städservice AB

Flexibla med städdagar. Passar mig som jobbar inom sjukvården.

tack eva för din ömdöme

GÖRAN G
Skrev om Atris städservice AB

Vi har haft Atris Städservice i mer än 1 år och är väldigt nöjda med den service vi får samt vill poängtera att de är lyhörda för våra önskemål när vi vill lägga till något eller ändra tidpunkt etc.

tack Göran

EVA F
Skrev om Atris städservice AB

Anlitat Atris i ca: 1 år nu och har varit jättenöjd nästan varje gång. Kan varmt rekommenderas.

CHRISTOPHER Z
Skrev om Atris städservice AB

Riktigt bra städservice! Enkla att kontakta, väldigt snabba på att komma över. Badrummet såg riktigt rent ut. Bästa av allt är att det luktar inte rengöringsmedel när man kommer in.

Svar från Atris städservice AB

tack för ditt omdöme vi är glada att du gillar vår tjänst

Gabriell K
Skrev om Atris städservice AB

Kontorstädning var kliniskt utförd. Mycket väl utfört, väldigt trevliga och ordentliga! Tack för ert fina arbete. Ni har vår varma rekommendation!

Svar från Atris städservice AB

tack gabrielle för ditt fina omdöme

SALAM L
Skrev om Atris städservice AB

Är otroligt nöjd med Atris städ Kommer att fortsätta anlita dem De arbetar rationellt och har delade sysslor Snabbt Rent och fint blir det

Svar från Atris städservice AB

tack för ditt omdöme vi är mycket glada av att du gillar vårt tjänst

Samantha J
Skrev om Atris städservice AB

Jag hittade Solen Städservice via offerta.se. De hade den bästa deal för mig. Mona som chefen är mycket trevlig, hjälpsam och flexibel. Jag kunde bestämma när och hur jag vill ha städning. De som jobbade hos mig har alla varit skötsamma, artiga, och duktiga. Flexibilitet, duktiga personal, och bra priser är deras fördelar.

Svar från Atris städservice AB

Hej tack för ditt omdöme och jag är glad att du är nöjd.

Steven N
Skrev om Atris städservice AB

Dem kommer och städar och tvättar åt mig. Är hur nöjd som helst och dem är väldigt flexibla Rekommenderar starkt

Britt Marie G
Skrev om Atris städservice AB

Trevlig personal, lyhörda för kundens önskemål.

Hakan S
Skrev om Atris städservice AB

Trevlig personal och noggrann håller tid och

MARTIN B
Skrev om Atris städservice AB

Vi har haft hemstäd av Solen Städservice i fler år nu och är alltid nöjda. Innan vi hittade dem byte vi städfirma flera gånger men Solen har alltid varit bra och pålitliga!

Svar från Atris städservice AB

tack för ditt fina ömdöme jag är glad att ni är nöjda

Ziad F
Skrev om Atris städservice AB

Mycket nöjd.behöver aldrig städa hemma då jag köper städ 2 gånger i veckan.

JEANETTE B
Skrev om Atris städservice AB

Mycket duktiga skinande rent och trevliga, kan rekommenderas

Svar från Atris städservice AB

tack för ditt mödomen och jag är glad att du är nöjd

Lis Britt-Mari G
Skrev om Atris städservice AB

Väldigt lyhörda för vad jag som kund vill och dom gör ett bra jobb till bra priser. Kan varmt rekommendera dom 👍

Christina V
Skrev om Atris städservice AB

Allting toppen, noggranna och jätte duktiga.

Sabrin A
Skrev om Atris städservice AB

Är super nöjd med städningen och servicen. Duktiga, trevliga och energiska. Alltid lika trevligt att komma hem till en fin och välstädad lägenhet. Mvh// Bina

Lisa M
Skrev om Atris städservice AB

Jag köpte en storstädning á fem timmar via Let's Deal. Jag är fruktansvärt missnöjd. Företaget är enormt oseriöst! Städningen är obefintlig och undermåligt genomförd där jag i princip bara kan se att de dammsugit och tvättat toa samt handfat. Det är definitivt INTE en storstädning på fem timmar. De är fortfarande damigt och smutsigt, slarvigt och flammigt avtorkat. Ytor är kladdiga, sannolikt efter något slags rengöringsmedel som är felaktigt använt. Såvitt jag förstår ska åtminstone ugn, möjligen avlopp bli rengjort....

Jessica H
Skrev om Atris städservice AB

Städningen var okej, några små missar...men det var många turer kring avtalad tid då firman ringde och ändrade två gånger och de kom ändå inte vid avtalad tid. De stackars lokalvårdarna blev utkörda till vår bostad och fick en timme mindre för att hinna utföra jobbet vi beställt. De gjorde så gott de kunde utifrån rådande förhållanden...

Maja J
Skrev om Atris städservice AB

Flexibla. Bra städning. Bra bemötande. Levde upp till förväntningarna. Kan rekommendera dem till vänner och bekanta.

Lena L
Skrev om Atris städservice AB

Hej, Jag beställde vårstädning och är verkligen nöjd och glad för hjälpen! Mona som jag kontaktade och bokade hos var bra och trevlig. Hon återkopplade också och bekräftade vad vi kommit överens om. ”Flicka och pojk” som gjorde fint var jätteduktiga, det jag bad om specifikt fixade de två, t ex ta uppe på garderober där jag själv inte når eller vågar stå på en stege. Så tusen tack för fint vårstädat hem, jag kommer absolut att be om fin städhjälp framöver! ️PS ”flicka” som styrde upp det hela var bara så duktig, tyvärr...

Aslihan K
Skrev om Atris städservice AB

Mycket tillmötesgående, står alltid till tjänst med hjälp. Prisvärt och professionellt.

Gunny A
Skrev om Atris städservice AB

Vi beställde städning en gång/månad. Nu fungerar det så att vi bestämmer ny datum för städning direkt med Masuda och det tycker vi är smidigt. Matsuda städar till vår fulla belåtenhet.

Magnus E
Skrev om Atris städservice AB

De gjorde ett mycket bra jobb! Rent och snyggt, noggrann städning och även utmärkt fönsterputs som var en tilläggstjänst. Jag var mycket nöjd med deras städning!

Patrik K
Skrev om Atris städservice AB

Jag var supernöjd med min städning .

Charlott M
Skrev om Atris städservice AB

Dåligt sena och usla på att städa

Denise L
Skrev om Atris städservice AB

Är otroligt nöjd med solen städ Har anlitat genom Mona Fahro många ggr Kommer att fortsätta anlita dem De arbetar rationellt och har delade sysslor Rent och fint blir det Tack Solen Städ Mvh Denise Larsen

Adnan S
Skrev om Atris städservice AB

Köpte storstädning och det gick rätt så bra. Blev riktigt fint Blev bra bemött av personalen Funkar rätt så bra.

Svar från Atris städservice AB

tack för ditt ömdöme ni är så glada att du gillade vår service.

Margaretha R
Skrev om Atris städservice AB

Flyttstädning Vänligt bemötande , energiska , personer som arbetade snabbt och effektivt. Resultatet blev perfekt Blev rekommenderad detta företag av en vän som använt det vid sin flytt

Svar från Atris städservice AB

tack för ditt ömdöme ni är så glada att du gillade vår service.

Listerspots Ab L
Skrev om Atris städservice AB

Städ på hotell o rest samt ngt tvätt o frukosthjälp. Oerhört stora kommunikationsproblem Oerfaren personal Väldigt långsamma Underkänt städresultat Oerhört missnöjda Samarbetet avslutade vi när en av de manliga i personalen hotade vår kvinnliga vd/ägare. Dessutom slängde skurspann efter henne. Försökte även ta med sig mat från restaurangen De blev omedelbart avvisade från etablissemanget. Återkom dock senare med hot om represalier mot vVD (ägare) om att komma tillbaka med fler personer. Polisanmälan gjordes....

Karoline L
Skrev om Atris städservice AB

Städning. Bra bemötande. Håller tider men inte så nogrannt städat.

Paul W
Skrev om Atris städservice AB

5 timmars städning + invändig/utvändig fönsterputsning. Kom i tid men tiden för fönsterputsningen gick i princip tillsammans med 5 timmarstädningen. Städpersonen använde smutsiga svampar/trasor och var ganska medelmåttigt genomfört. Fönsterputsningen var mycket bra.

Delia M
Skrev om Atris städservice AB

Pålitliga punktliga ,gör vad dem ör ombedda att göra

Svar från Atris städservice AB

Hej Delia tack för ditt ömdöme och vi är glada för att du är nöjd med vårt tjänst. hälsningar