BF Flytt & Städ

BF Flytt & Städ

Välkommen till BF Flytt & Städ!

Vi är ett seriöst familjeföretag som hjälper privatpersoner och företag med olika flyttjänster och städning vid flytt i Stockholm.

Du bestämmer själv vad du behöver hjälp med. Vi erbjuder allt från packning och utlåning av flyttkartonger, till flytt av bohag och städning. Vi kan även stå till tjänst vid pianoflytt, när du vill forsla bort skrymmande möblemang eller vid transport av ömtåligt gods.

Tre viktiga ord för oss är personlighet, trygghet och kvalitet. Vår målsättning är att du tryggt ska kunna lämna din flytt i våra händer och vårt mål är alltid att du ska bli nöjd. Därför har vi börjat med vår Nöjd Kund-garanti.

Läs vad 993 kunder tycker om BF Flytt & Städ 2

2022-10-05 Insamlad av företaget
    Personligt och kunnigt bemött. Hade utnyttjat BF tidigare och även då blivit helt nöjd. Kan rekommenderas.
    2022-10-05 Insamlad av företaget
    Jag har använt BF flytt 5 gånger de senaste 8 åren och de har alltid levererat, både flytt och flyttstäd. Mycket bra att ha och göra med, håller tiden, har aldrig fått någon anmärkning på flyttstädningen, och inga tappade möbler el dylikt heller.
    2022-10-05 Insamlad av företaget
    Företaget tog hand om allt från flytt av möbler till städ av bostad.
    Allt på ett toppen sätt. Tack för hjälpen
    2022-10-05 Insamlad av företaget
    Superbra flyttfirma, trevliga, snabba och seriösa. Anlitar dem lätt nästa om jag flyttar igen.
  • 2022-10-04 Insamlad av företaget
    Allt flöt på som planerat . Tider hölls och när de vara klara så var huset tomt och rent.
    2022-10-04 Insamlad av företaget
    Very helpful and efficient service, friendly people
  • 2022-08-27 Spontant omdöme
    Skulle inte rekommendera detta företag. Vi bokade dem för flytt och flyttstädning. Jag förklarade innan om vilka möbler samt skickade mått trots detta skickade de en för liten lastbil så soffan inte fick plats och de var tvungna att köra två varv. Flyttgubbarna var konstant irriterande över att de bara var två personal bokade då de tyckte att man bör vara tre för jobbet vi hade beställt. Det resulterade i att jag och min sambo bar minst lika mycket som dem. Trots detta när fakturan trillade in efter var den på mer än maxpriset de hade presenterat innan. När jag mailar och frågar om detta så får jag inget svar.

Vid flyttstädningen så hade städaren på något sätt lyckats haka upp garderobsdörrarna så de inte gick att öppna. När jag då ringde till personen jag varit i kontakt med kring allt så gav han mig numret till städaren som varit där och sa att jag fick ringa och lösa det med honom. Sjukt oprofessionellt att dem inte tar den kontakten för att lösa det.
    2022-08-08 Insamlad av företaget
    Helt ok! Anlitade dem som flytthjälp. De var himla billiga och kontakt och planering av jobbet gick väldigt smidigt.

Det som gick att klaga på var väl, att det var eg bara en av tre killar de skickade som jobbade. Dem två andra satt mest i bilen. Men trots det gick allt rätt tidseffektivt ändå ty eminenta jobbet av jobbande killen.

De ville inte ta med sig alla grejer, t ex en hopfällbar racingstol för den var bökig. Inte heller tyngdlyftarutrustning så som vikter, hantlar och stång för det var för tungt för att paketera i kartong. Men det kanske är standard.

Fakturan hade som enda betalningssätt en icke fungerande qr-kod, så fick krångla lite med det.

Men allt som allt, lätta att ha att göra med och prisvärda.
    2022-08-08 Insamlad av företaget
    Tack för all hjälp!. Ni har varit fantastiska med att hjälpa till när förutsättningarna ändrades på extremt kort varsel och vilka flyttkillar! Världsklass! Städningen var också utan anmärkning från köparen. Fanns det 10 stjärnor skulle ni få dom.
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Effektiv och prisvärd flytt! Flyttstädningen var exemplarisk!
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Flyttkillarna hade sönder ett marmorbord, efter mycket mailkontakt betalade de sedan hälften av kostnaden för att ersätta skivan. Till slut orkade vi inte bråka mer om det.
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Fick snabbt svar på min offertförfrågan och de frågor jag hade fick jag snabbt svar på. Flyttgubbarna var effektiva och snabba. Jag flyttade från Liljeholmen till Gryt utanför Valdemarsvik och köpte också flyttstädning. Kan varmt rekommendera BF Flytt & Städ.
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Helped me perfectly, lived up to my expectations very well.
    2022-07-21 Spontant omdöme
    Fick hjälp med två flytt, från ett hus och från en lägenhet till en 'ihop' lägenhet.

Bra information från Tony, innan allt började. Väldigt bra service av flyttgubbarna (Johnnie, Sasha, Andre, Mindo, och en som jag fick inte namnet). De var snabba, glada, organiserade. Hittade en lösning på en stor soffa som hade lite problem med att bäras ut. Verkligen förtjänar 5 stjärnor. Tack grabbar.

Värd att rekommendera!
    2022-07-18 Insamlad av företaget
    Sperduktiga killar som är starka och snabba så min flytt gick väldigt smidigt :)
    2022-07-16 Insamlad av företaget
    Flyttade från villa till lägenhet.
    Hela flyten funkade mycket smidigt och snabbt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet.
    2022-07-16 Insamlad av företaget
    Smidigt, pålitligt och trevlig personal. Rekommenderas
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    Super bra bemötande från start till avslut. Fick toppen hjälp med både flytt och flyttstädning, allt gick snabbt och smidigt!
    Kommer definitivt anlita detta företag så fort jag behöver hjälp & rekommenderar dom till alla!!
    Tack för allt ni är grymma! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-07-14 Insamlad av företaget
    Hjälp med flytt, snabba trevliga och bra pris.
  • Gunilla Ö
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Grymma proffs på flytt! Energi, tempo och det allra viktigaste med varsamhet.
    Prisvärt - ger dem mina allra bästa rekommendationer.
    // Gunilla - flytt från Tyresö till Liljeholmen
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött. De var försiktiga med möblerna under flytten, plastade in det ömtåliga. Smidigt och bra. Bra pris och service.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Superbra att ha att göra med. Trevliga grabbar och hjälpsamma. Framförallt lyhörda på önskemål
  • Lena P
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Både flytt och städ mycket bra 😊
  • 2022-05-18 Insamlad av företaget
    Okomplicerade och lättsamma.
    Bra service.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Allt fungerade smidigt och bra,både flytten och städningen,dessutom till ett rimligt pris!
    Karin & Gustaf
    Trollesundsvägen
    Bandhagen
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Allt perfekt snabb flyttning ,trodde aldrig på en så snabb flytt.Inget var skadat väl packat.Enbart flytt.Blev jättebra bemött.
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Noggranna, trevliga, bra bemötande och bra pris. Även städningen var topp!
  • 2022-05-14 Spontant omdöme
    Jätte snabba och hjälpsamma flyttgubbar! Ni fick även upp min stora tunga bäddsoffa på övervåningen.
    Jag kan verkligen rekommendera BF Flytt!
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    punktliga och professionella, trevliga killar riktigt bra pris.
  • 2022-04-23 Insamlad av företaget
    Allt fungerade bra det gick snappt med flytten. Kommunikationen med kontoret gick bra💕Vi är så nöjda🌷
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Enkla att göra med. Håller vad de lovar. Mycket bra flytt och städning av vår villa. Rekommenderas
    Hej Johan, tack snälla för din rekommendation! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    De har hanterat flytten varsamt och inom den avtalade tiden. Jag är supernöjd
    Hej Payam, stort tack för ditt omdöme! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Proffsiga, lastade snabbt bohaget och lindade in det känsliga i skyddande plastfilm. Allt levererades helt och rent. De var väldigt effektiva för både lastning och lossning, rekommenderar varmt och skulle använda igen!
    Hej Johan och tack för din rekommendation. Lycka till med nya boendet! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Nöjd med service och hur tjänster utförts. Rekommenderas!
    Hej Adrian, stort tack för din rekommendation! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Team was professional & well planned while carrying their work .
    Also flexible in fixing some stuff as requested. Their Leader Tony listened to requirements planned the move as requested on flexible dates.

I recommend Flytt & Städ to everyone !
    Hej Eshan, tack så mycket för din rekommendation! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd! Snabba och effektiva med flytten och städningen efteråt var också noggrann och väl genomförd. Offerten vi fick innan stämde väl överens med slutsumman som vi blev fakturerade. Rekommenderas!
    Hej Ida, stort tack för din rekommendation och lycka till med nya boendet! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Flyttkillarna var superbra och jättetrevliga, trots att de fick det extra jobbigt med att springa i trappor då hissen var trasig. Ingenting gick sönder, och allt flöt på jättebra. Är supertacksam!

Städpersonalen gjorde ett jättebra jobb också, det var både rent och luktade fräscht. Dessutom hade de rengjort min ugnslucka på något magiskt sätt jag inte lyckats med!
    Hej Linda, tack för ditt omdöme! Kul att höra att du är nöjd med våra tjänster. Önskar dig lycka till med nya boendet! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Allt flöt på, helt utan problem. Snabbt och samtidigt försiktiga killar som dessutom var mycket serviceminded.
    Hej Stefan, stort tack för din rekommendation! Lycka till med nya boendet. Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    100%-ig uppställning, höll allt de lovade och perfekt städning!
    Hej Marie, tack snälla för din rekommendation. Kul att höra att du är nöjd! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    BF flytt och städ var extremt duktiga och hjälpsamma! Är otroligt nöjd över hur killarna skötte arbetet. 10/10 från oss.
    Hej Iman, stort tack för din rekommendation! Kul att du är nöjd med våra tjänster. Lycka till med nya boendet! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med flytt och städ via BF! Använt flytthjälp förut men inte varit så här nöjd tidigare, mycket försiktiga med vårt bohag, kände oss trygga och flytt samt städ gick smidigt och effektivt! Kommer boka BF igen vid nästa flytt! 🙌🏼
    Hej Malin, stort tack för ditt fina omdöme! Önskar dig lycka till med nya boendet. Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-02-13 Insamlad av företaget
    Beställde en flytt (bolbärhjälp med ett flyttlas mest bestående av kartonger.)till mitt barn som flyttade hemifrån och la en förfrågan om offert. Jag fick några svar från firmor i närheten men BR Flytt verkade bäst så jag bokade dem via mejl. Flytten gick snabbt och efftektivt med trevlig personal.

Effektiv mejlkonversation med tydliga villkor.
    Trevlig och effektiv personal som utförde flytten.
    Toppbetyg!
    Hej Anna, stort tack för din rekommendation! Kul att höra att du är nöjd med våra tjänster. Vi önskar dig lycka till med nya boendet! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Bra information, lätta att ha att göra med. Tyvärr brast det lite i kommunikationen mellan dem vilket strulade till det lite för oss. Flyttgubbarna var jättetrevliga.
    Hej Eva, stort tack för din rekommendation och lycka till med nya boendet! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Excellent service and tasks performed as promised and on time.
    Hej Saurabh, stort tack för ditt omdöme! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Professionella, trevliga, punktliga, noggranna och snabba. Jättenöjd med både flytt och städ.
    Hej Marianne, stort tack för din fina rekommendation! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Jättebra proffsiga effektiva snabba kunde inte vara bättte
    Hej Birgitta, stort tack för ditt omdöme! Lycka till med nya boendet. Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
  • Maud H
    2022-01-31 Insamlad av företaget
    Alltid snabbt och trevligt svar! De håller vad de lovar. Kan verkligen rekommenderas!
    Hej Maud, stort tack för din fina rekommendation! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-01-30 Insamlad av företaget
    de göt jobbet och det finns inget att klaga på
    Hej Mikael, stort tack för din rekommendation! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-01-28 Insamlad av företaget
    Flytten gick smidigt, tydlig info om allt, inga konstigheter.
    Hej Sebastian, tack för ditt omdöme och lycka till med nya boendet! Hälsningar BF Flytt & Städ BF Flytt & Städ
    2022-01-23 Insamlad av företaget
    Företaget är enkla och smidiga att ha att göra med. Prisvärda.
    Har utan anmärkningar genomfört två mindre flyttar i 22m3- lastbil.
    Flyttgubbarna var försiktiga, snabba och effektiva.
    Hej Niclas, stort tack för din rekommendation! Hälsningar Bf Flytt & Städ BF Flytt & Städ