Bohagsproffsen

bohagsproffsen.se

5 omdömen om Bohagsproffsen

Robert B
Skrev om Bohagsproffsen

Professionell service till ett förmånligt pris. Rekommenderar starkt!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Elsa P
Skrev om Bohagsproffsen

Alla på Bohagsproffsen har varit så trevliga och omtänksamma direkt från första kontakten. De gjorde tömningen av min mormors hus, samt städningen. Jag varmt rekommenderar Bohagsproffsen!

Adam R
Skrev om Bohagsproffsen

Jag blev rekommenderad att vända mig till den här firman av en bekant när min far gick bort. Det finns inte minsta lilla negativ att säga om dem. Allt sköttes väldigt professionellt. Jag var tvungen att boka om ändringar osv sent på kvällen innan men han jag hade kontakt med svarade ändå och kunde ställa om på så kort notis. Jag glömde även avtalade tiden en annan dag, så stackars personalen fick vänta utanför min port i nästan 45 minuter tills jag tog mig dit. Inte det minsta lilla sura ansiktet när jag äntligen...

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Julia B
Skrev om Bohagsproffsen

Jätte smidiga killar och ett väldigt bra bemötande. Det har varit en jobbig period för oss men med denna service gjorde det de mycket enklare. Rekommenderar starkt.

SOFIE S
Skrev om Bohagsproffsen

Väldigt nöjd med service! Rekommenderas varmt. Trevligt team och en generellt bra upplevelse.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen