Alla kategorier Fönster Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Cabo Fönsterputs

Cabo Fönsterputs

Tegeluddsvägen 32, 115 40 Stockholm — Visa karta

Främlingsvägen 11, 12648, Hägesten
Stockholm Glas & Solskydd AB
Linda J:
Utmärkt! Suverän service, snabba svar, proffsigt arbete och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas å det varmaste!

Fönstertillverkare nära Cabo Fönsterputs:

Kyrkvägen 38, Lidingö
Renovering av fasad, tak och fönster i Stockholm! Läs mer ›
Uno E:
Ommålning av farstukvistar och carportar till 34 lägenheter tillhörande en bostadsrättsförening Arbetet utfördes i enlighet med lämnad off...

Tomtebogatan 13, STOCKHOLM
Glasmästeri med känsla, nytänk och tradition. Vi utför de flesta glasarbeten i h... Läs mer ›
Rebecca J:
Allas glasmästeri hjälpte mig med mitt växthus. Är otroligt nöjd med hela upplevelsen från design och utförande. De har haft ett jättebra be...

GUSTAV III:S BOULEVARD 141, SOLNA
Kontakta oss när du behöver en duktig målare! Läs mer ›
Monica L:
Vi anlitade Målerisnabben i två omgångar för att måla om och tapetsera vår lägenhet på 94 kvm (väggar, tak och foder). Vi letade efter bra k...

Hammarbybacken 43, JOHANNESHOV
Vi har de bästa hantverkarna inom flera områden hos oss. Måleri, bygg och platts... Läs mer ›
Elin R:
Sammlands måleri AB är rakt igenom ett proffsigt företag med otroligt skickliga hantverkare. Vi fick hjälp med totalombygge av badrum samt y...

Läs vad 25 kunder tycker om Cabo Fönsterputs

• Johan G
    Johan G skrev om Cabo Fönsterputs
    Utför ett bra arbete.
    Kan ställa upp efter arbetstid
    Vi är nöjda
  • Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om Cabo Fönsterputs
    Vi kan rekommendera Cabo Fönsterputs har anlitat dom de tre sista åren till våra fönster.
    Arbetet utfört till vår belåtenhet.
  • Christian
    Christian skrev om Cabo Fönsterputs
    Anlitade Cabo Fönsterputs och de överträffade verkligen mina (högt ställda) förväntningar. Trevligt bemötande, levererade på tid och duktig fönsterputsare, precis så man vill att det ska funka!!
  • Roland
    Roland skrev om Cabo Fönsterputs
    Rekommenderar detta företag pga snabb åtgärd och proffsigt bemötande
    Kommer anlita Cabo igen
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Cabo Fönsterputs
    Proffsigt, trevligt och superbra jobb! De råkade repa ett fönster men bytte ut det direkt utan tjafs. Väldigt imponerad!
  • Anna F
    Anna F skrev om Cabo Fönsterputs
    Trevlig fönsterputsare, strålande resultat. Tänker aldrig mer putsa fönster själv.
  • Åsa Å
    Åsa Å skrev om Cabo Fönsterputs
    Väldigt proffsigt arbete och trevligt bemötande.
    Jag kan varmt rekomendera Cabo fönsterputs.
    Åsa Ångström
  • Lena G
    Lena G skrev om Cabo Fönsterputs
    Max var hos oss och putsade våra fönster. Supernice kille som gjorde ett supernice resultat! Kan bara rekommenderas!!!
  • Christina F
    Christina F skrev om Cabo Fönsterputs
    Bra utfört. Glad och trevlig kille, välkommen åter
  • Kicki R
    Kicki R skrev om Cabo Fönsterputs
    Svåra att få tag i, men utmärkt fönsterputsning.
  • Mia v
    Mia v skrev om Cabo Fönsterputs
    Glada och snabba, allt var enkelt, från beställning till ett utmärkt resultat. Skulle aldrig falla mig att anlita någon annan nu:)
  • Hans M
    Hans M skrev om Cabo Fönsterputs
    Jag kan rekomendera CABO Fönsterputs. Bra service och bra resultat..
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Cabo Fönsterputs
    Jag är mycket nöjd med CABO fönsterputs. Det gick snabbt och blev bra putsat. Jag rekommenderar gärna företaget.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Cabo Fönsterputs
    En mycket trevlig kille som putsade mina fönster. Han var snabb, effektiv och slutresultatet blev toppen. Är supernöjd med cabo!
  • Rebecca
    Rebecca skrev om Cabo Fönsterputs
    Kontaktade företaget för fönsterputs inför försäljning av vår lägenhet. Vi hade bokat dag och tid för fönsterputs men pga av renovering av vår fasad var vi tvungna att ändra tiden. Men byte av datum och tid var aldrig ett problem för Cabo utan de var mer än hjälpsamma. Ett väl utfört arbete, trevlig personal och mottagande samt det lilla extra som gjordes, vilket var fönsterputs av porten så att huset skulle se välkomnande ut inför visningen. Helt klart prisvärt och Cabo kommer att anlitas till vårt nya hem.
  • Peter B
    Peter B skrev om Cabo Fönsterputs
    Dom håller vad dom lovar. Grymt resultat, trevlig samt otroligt snabba. Rekommenderas starkt.

/Peter
  • Ann-Charlotte D
    Ann-Charlotte D skrev om Cabo Fönsterputs
    Mycket bra. Robban trevlig att ha att göra med. Jag är nöjd.
    Ann-Charlotte D
  • Simon Ö
    Simon Ö skrev om Cabo Fönsterputs
    Trevlig och social kille . Gjorde ett kanon fint jobb med mina fönster. Tack och på återseende
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Cabo Fönsterputs
    Vi ringde Cabo för att höra lite om kostnad. De var riktigt på hugget och erbjöd ett bra pris och att de kunde komma redan samma vecka. Vi bokade direkt såklart. När dagen kom var de punktliga, killen som tvättade fönstren var både trevlig och duktig. Vi hade inte en enda fläck på fönstrena (ända tills barnen kom hem...) när han var klar.

Det var verkligen värt varenda krona. Vi kommer lätt ringa Cabo nästa gång det är dags för fönsterputs.
    Jakob J, Noel H, Noel H, Jakob J, Tobias B, Björn W gillar detta
  • Anna-Lena T
    Anna-Lena T skrev om Cabo Fönsterputs
    Cabo Fönsterputs är outstanding!, jag är mycket nöjd med både fönsterputsningen och personerna som utfört putsningen! Jag kommer att anlita Cabo igen!
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Cabo Fönsterputs
    Punktliga, noggranna och trevliga. Jag kommer säkert att återkomma om fönsterputs igen.
  • Karin O
    Karin O skrev om Cabo Fönsterputs
    lättlillgängliga
    snabba
    effektiva
  • Eva P
    Eva P skrev om Cabo Fönsterputs
    Trevliga personer som utför ett mycket bra jobb och håller vad de lovar i kvalitet, tid och pris.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Cabo Fönsterputs
    Trevlig och social person
  • Ann-Charlotte P
    Ann-Charlotte P skrev om Cabo Fönsterputs
    Jag är mycket nöjd med både arbetet och bemötandet jag fick när jag anlitade företaget.

Tegeluddsvägen 32, 115 40 Stockholm