Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Botkyrka City Shine Stockholm

City Shine Stockholm

Forvägen 3, 145 51 Norsborg — Visa karta

Vi på City Shine Stockholm har tack vare många års erfarenhet av städbranschen satt ihop ett koncept i vår verksamhet som vi är väldigt stolta över. Kvalitet, miljö och pris är de faktorer vi byggt vår ideologi på och som än idag speglar verksamheten. Vi arbetar mot företagskunder med städning av kontor, industri, vårdmiljö och fastigheter i Stockholm. Men även privatkunder med flyttstädning, fönsterputs etc. Inget jobb är för litet eller för stort! Välkomna att be om offert för att hitta en lösning som passar just dig eller ditt företag!

Läs vad 6 kunder tycker om City Shine Stockholm

• Cicci L
    Cicci L skrev om City Shine Stockholm
    Jag kunde inte varit nöjdare med min flyttstädning. Snabbt, med utmärkt service och fantastiskt städat till ett mycket bra pris. Rekommenderas varmt!
  • Galina
    Galina skrev om City Shine Stockholm
    City Shine hjälpte mig med flyttstädningen och jag fick jättebra service, bemötande och ett bra resultat! Mkt nöjd! Tack!
  • Lisa L
    Lisa L skrev om City Shine Stockholm
    Vi är en bostadsrättsförening som har köpt tjänsten trapphusstädning. Vi är nöjda med den personliga och snabba servicen som vi har fått från City Shine Stockholm.
  • Döne Y
    Döne Y skrev om City Shine Stockholm
    Bemötandet är jätte bra ,vi har fått nya pappershållare so, är jätte fina.Det är rent och fint när vi kommer på måndag morgnar till jobbet.Det är väldigt lätt o komma i kontakt med Lazaros .Om man sammanfattar hela är det jätte bra !
  • Johan A
    Johan A skrev om City Shine Stockholm
    Trevlig och tillmötesgående personal samt ett bra resultat!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om City Shine Stockholm
    Vi är mycket nöjda med City Shine och har använt oss av dem flera gånger!

Bra jobbat!

Forvägen 3, 145 51 Norsborg