City Shine Stockholm

City Shine Stockholm

Ring 073-447 72 59 www.cityshine.se

Vi på City Shine Stockholm har tack vare många års erfarenhet av städbranschen satt ihop ett koncept i vår verksamhet som vi är väldigt stolta över. Kvalitet, miljö och pris är de faktorer vi byggt vår ideologi på och som än idag speglar verksamheten. Vi arbetar mot företagskunder med städning av kontor, industri, vårdmiljö...

6 omdömen om City Shine Stockholm

Cicci L
Skrev om City Shine Stockholm

Jag kunde inte varit nöjdare med min flyttstädning. Snabbt, med utmärkt service och fantastiskt städat till ett mycket bra pris. Rekommenderas varmt!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 231 omdömen 3.7 av 231 omdömen

Galina
Skrev om City Shine Stockholm

City Shine hjälpte mig med flyttstädningen och jag fick jättebra service, bemötande och ett bra resultat! Mkt nöjd! Tack!

Lisa L
Skrev om City Shine Stockholm

Vi är en bostadsrättsförening som har köpt tjänsten trapphusstädning. Vi är nöjda med den personliga och snabba servicen som vi har fått från City Shine Stockholm.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Döne Y
Skrev om City Shine Stockholm

Bemötandet är jätte bra ,vi har fått nya pappershållare so, är jätte fina.Det är rent och fint när vi kommer på måndag morgnar till jobbet.Det är väldigt lätt o komma i kontakt med Lazaros .Om man sammanfattar hela är det jätte bra !

Johan A
Skrev om City Shine Stockholm

Trevlig och tillmötesgående personal samt ett bra resultat!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Daniel S
Skrev om City Shine Stockholm

Vi är mycket nöjda med City Shine och har använt oss av dem flera gånger! Bra jobbat!