Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Täby Clean Living AB

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, 183 77 Täby — Visa karta

Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti. Flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, fönsterputs, byggstädning och mycket mer. Vi har stort fokus på engagemang och service, samtidigt som vi ser till att vidareutbilda vår personal och hålla hög kvalitet på genomförda tjänster. Tack vare vår lyhördhet kan vi flexibelt ordna ett upplägg för var enskild kund med kostnadseffektiva alternativ. Varmt välkomna att anlita oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 110 kunder tycker om Clean Living AB

• Ann L
    Ann L skrev om Clean Living AB
    Helt otroligt fantastiska flyttkillar, packade bilen och tömde bilen på 3 timmar. Vi flyttade från en 4:a till en 2:a, inget skadat eller trasigt, allt flöt på så himla smidigt. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Ann
  • Sara S
    Sara S skrev om Clean Living AB
    Supernöjda! Enkelt smidigt och jätte bra bemötande. Rekommenderas varmt!
  • marianne L
    marianne L skrev om Clean Living AB
    Huset blev skinande rent och fint och vi är otroligt nöjda!
    Stort tack! Marianne och Annika
  • Christian C
    Christian C skrev om Clean Living AB
    Bra bemötande och väl genomförd städning.
  • Gertrud P
    Gertrud P skrev om Clean Living AB
    Jag var mycket nöjd med städningen av lägenheten. Utförd av vänliga och snabb personal. Jag kan verkligen rekommendera Clean Living till andra som behöver flyttstädning o övrig städning.
  • Eva B
    Eva B skrev om Clean Living AB
    Städningen var bra förutom våttorkningen av golven, som inte blev rena. Lite minus att det var svårt med språket.
  • Andre G
    Andre G skrev om Clean Living AB
    Bra bemötande samt utförde de arbetet som var flytthjälp och flyttstädning.
  • Peter N
    Peter N skrev om Clean Living AB
    Anlitade Clean Living AB två gånger under våren 2016 i samband med försäljning av vår bostadsrätt i Solna. Första gången gällde det visningsstädning vilket de utörde tills största belåtenhet från första kontakt till färdigt jobb. Andra gången anlitade vi dem för flyttstädning vilket de tyvärr utförde så slarvigt att de fick komma tillbaka och göra om jobbet. Trots påpekanden visade det sig att använt vatten på parkettgolven vilket gav svåra fläckar på dessa. Efter omstädning blev det OK men absolut inte bra.
  • Göran N
    Göran N skrev om Clean Living AB
    De var mycket bra. Först fick de flytta åt oss. En ganska liten lastbil så de fick köra 2 ggr, men i stället var det 2 snabba och trevliga flyttkillar som gjorde ett jättebra jobb. Sen gjordes städningen, de hade inte tagit ut spis och kylskåp, så kunden klagade. Men i stället tog CL hand om kunden direkt, så han blev jättenöjd.
  • Lizi K
    Lizi K skrev om Clean Living AB
    Har ingen aning, ni har säkert städat ur min döda mors rum på Attundagården. Vet inte om det var bra eller dåligt
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Clean Living AB
    Superrent! Kommer anlita dem igen:)
  • Björn L
    Björn L skrev om Clean Living AB
    Utförde ett bra jobb för vad jag tror var en vanlig kostnad för flyttstädning. Bra bra
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Clean Living AB
    Är supernöjd med flyttstädningen av min lägenhet och även de mest kritiska ögonen hade inget att anmärka på. Daniel som jag var i kontakt med i samband med städningen var väldigt tillmötesgående och trevlig.
    Jag kan varmt rekommendera denna proffsiga firma!
  • Ann-charlotte B
    Ann-charlotte B skrev om Clean Living AB
    Jag fick hjälp med flyttstädning.
    Jätte trevligt och bra bemötande.
    Bra städning.
    Högsta betyg på alla fronter! Mer än nöjd.
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Clean Living AB
    Bra städning, kom när de skulle. Dock är jag en miljötjuv och vill ha fakturan i brevlådan, inte mailen för den kom fel.
  • Barone C
    Barone C skrev om Clean Living AB
    Bra utfört arbete,är helt nöjd med firman som gjort det.
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Clean Living AB
    Bra på återkoppling och hög service. De gjorde allt de kunde för att göra mig nöjd. Kan rekommendera dem varmt.
  • Janko S
    Janko S skrev om Clean Living AB
    Flyttstädning. Smidigt, enkelt och effektivt.
  • Rolf C
    Rolf C skrev om Clean Living AB
    Har beställt flyttstädning av CLA, har ej träffat eller haft någon kontakt med dem. Tror att städningen varit bra eftersom det enda klagomål från nya hyresgästerna var att ugnen inte var uttorkad efter någon form av rengöringsskum.
  • Maria T
    Maria T skrev om Clean Living AB
    Superbra flyttstädning, inget att klaga på!
  • Stig R
    Stig R skrev om Clean Living AB
    bra bemötande, utmärkt utfört!
  • Elin R
    Elin R skrev om Clean Living AB
    Jättebra! Smidigt, enkelt. Bra service.
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Clean Living AB
    Det va inte alls bra, dåligt städat samt
    stora problem med kontakter och fakturering
  • Lars R
    Lars R skrev om Clean Living AB
    Korrekt och bra, allt funkade perfekt!
  • Ing-britt J
    Ing-britt J skrev om Clean Living AB
    hej jag fick ett mycket bra intryck av företaget, redan från första telefon samtalet. fick hjälp med flytt. nedpackning allt, det är värt allt. hälsningar ING-BRITT
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Clean Living AB
    Anlitade clean living för både flyttstädning och flytthjälp. De var punktliga, noggranna, trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas!
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Clean Living AB
    Minna erfarenhet med Clean Living AB har varit mycket positiva redan vid första kontakt. Föreståndare har varit väldigt lyhörd för mina behöv och förväntningar. Personal är väldigt noggrant, professionell, service mindiga och trevliga att har med att göra.
    Huset är kliniskt ren vid varje tillfälle. Företags ägare är mån om att man som kunde är nöjde och har fått det som förväntade sig och dessutom är han mycket trevlig person. Jag är inget annat än mycket nöjde och tacksamt
  • Lojsan R
    Lojsan R skrev om Clean Living AB
    Toppenbra städning. Extremt noggrant utfört och jag är kräsen! Kan varmt rekommenderas.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Clean Living AB
    Ordentligt! Artiga trots språk svårigheter
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Clean Living AB
    Trots kort om tid och det faktum att de hade semester så ordnade de allt till största belåtenhet.
  • Annika L
    Annika L skrev om Clean Living AB
    Mycket bra städning, hel efter förväntningar.
  • Linda H
    Linda H skrev om Clean Living AB
    KATASTROFAL flyttstädning. Samma inkompetenta människor kom tillbaks för att omstäda. Ingen förbättring. Rent ut sagt äckligt här hemma efter förra ägaren. Efter mycket om och men kom nya personer och snabbstädade en kväll och det blev bra så mycket som dom hann. Dom var otroligt trevliga och bad om ursäkt och jag fick en fönsterputs lite senare. Eftersom fönstrena aldrig blev tvättade...
    Trevliga ägare, men tyvärr usel städning...
  • Olga K
    Olga K skrev om Clean Living AB
    Bra jobb! Proffesionellt och snabbt!
  • Conny C
    Conny C skrev om Clean Living AB
    Helt ok städat men fakturan var 900:- högre efter rot än överenskommet när den kom. Fick en ny efter påpekande utan kommentar.
    Dessutom hade man slitit av kabeln till tvättmaskin när man dragit ut den. Sånt som händer men man kan tycka att de kunde säga till.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Clean Living AB
    Utförde uppdraget med glans. Vi var mycket nöjda med resultatet.
  • Pia Monica F
    Pia Monica F skrev om Clean Living AB
    Mycket professionella och noggranna. Jag är väldigt nöjd.
  • Eva N
    Eva N skrev om Clean Living AB
    Jag tycker att jag blev väldigt bra bemött från början till slut.
  • Emma R
    Emma R skrev om Clean Living AB
    Bra bemötande i telefon, verkade professionellt. Dock när de väl skulle komma och städa kunde en av två personer ingen svenska alls (kvinnan), och den andre helt okej svenska vilket gör mig förbannad. Utnyttjas invandrare av företaget? får de vettig lön?.. det verkade vara kvinnan som städare, vilket också får en att fundera.

På detta så blev det inte rent, damm fanns kvar i lgh:en och toaletten var oskrubbad.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Clean Living AB
    Nöjd med både städ och flytt. Rekommenderas!
  • Arne W
    Arne W skrev om Clean Living AB
    TOPPEN! Bra från början till slut. Det gick att få tag i kontaktpersonen i alla lägen och verkligen ett bra servicebemötande.
  • Marie T
    Marie T skrev om Clean Living AB
    Trevlig och positiv tjej som gjorde det hon skulle om än inte så särskilt proffsig. Hon lär sig säkert om hon får hålla på ett tag. Kontakten med företaget enbart positiv!
  • Louise G
    Louise G skrev om Clean Living AB
    Jättebra. Trevligt bemötande och bra städat.
    Jag är mycket nöjd!
  • Tinn L
    Tinn L skrev om Clean Living AB
    Punktlig.fadt pris.pålitlig duktiga o bra service
  • Jan F
    Jan F skrev om Clean Living AB
    Flyttstädning av min lägenhet och jag är nöjd med allt.
  • Curt B
    Curt B skrev om Clean Living AB
    Snabbt och excellent!
    Proffsigt kundbemötande och perfekt leverans!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Clean Living AB
    Väldigt enkla att ha att göra med. Proffsiga och flexibla.

Om det är något jag skulle ha önskat mig så är det en lite tydligare uppdragsbekräftelse, men så har jag också relativt stort kontrollbehov. :) Efter en kontrollfråga visade det sig att allt var glasklart från deras sida.

Jag kommer garanterat använda dem även nästa gång det är dags för flytt och flyttstädning.
  • Birgit B
    Birgit B skrev om Clean Living AB
    Jag var mycket nöjd med både flytt och efterföljande städning.
  • Deivid L
    Deivid L skrev om Clean Living AB
    Fick tips om clean living och provade. Nu kommer dom varje vecka hem till oss och städar. Dom är snabba och proffsiga. Värt varenda krona.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Clean Living AB
    Valde Clean Living då vi fick tips av Fastighetsbyrån vid försäljningen.
    De kommer jag att rek. om bekanta ska flytta.
    Lätt att boka, snabbt och mycket bra städat. Vi är supernöjda!
  • Anne L
    Anne L skrev om Clean Living AB
    Super nöjd både bra städat och bra kundservice kan varmt rekommendera

Marknadsvägen 85, 183 77 Täby