Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Täby Clean Living AB

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, 183 77 Täby — Visa karta

Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti. Flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, fönsterputs, byggstädning och mycket mer. Vi har stort fokus på engagemang och service, samtidigt som vi ser till att vidareutbilda vår personal och hålla hög kvalitet på genomförda tjänster. Tack vare vår lyhördhet kan vi flexibelt ordna ett upplägg för var enskild kund med kostnadseffektiva alternativ. Varmt välkomna att anlita oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 157 kunder tycker om Clean Living AB

• Pontus G
    Pontus G skrev om Clean Living AB
    Städarna kom 5 timmar efter avtalad tid, men var trevliga och gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Clean Living AB
    Bra kommunikation och väl utförd flyttstädning. Rekommenderas! Läs mer
  • Matilda I
    Matilda I skrev om Clean Living AB
    Lätta och smidiga att få kontakt och boka tid med. Nöjda med resultatet, kan rekommenderas! Läs mer
  • Michelle
    Michelle skrev om Clean Living AB
    Vi anlitade Clean Living för flyttstäd av en lägenhet. De var lätta att få kontakt med och kom och städade på utsatt tid. Både vi och den nya ägaren är nöjda med deras arbete! Läs mer
  • Albin E
    Albin E skrev om Clean Living AB
    Vi använde oss utav clean living när vi flyttstädade vår lägenhet.
    Punktliga. Samarbetsvilliga och professionella.

Stort tack! Läs mer
  • Ida J
    Ida J skrev om Clean Living AB
    Supernöjd med den snabba hjälpen och över resultat. Dem nya köparna var nöjda med hur rent allt var i lägenheten och jag nöjd över hjälpen. Super tack! Läs mer
  • Michel D
    Michel D skrev om Clean Living AB
    ringde 1v innan jag skulle flytta och de kunde komma inom 2 dagar.
    Otroligt bra städning. De som flyttade in var nöjda och det är det viktigaste! Tack för snabb och bra service! Läs mer
  • Liliya B
    Liliya B skrev om Clean Living AB
    Jätte nöjda med flyttstädningen! Rekommenderar till alla!!! Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Clean Living AB
    Clean Living hjälpte mig med flyttstädning och gjorde ett bra jobb. De kom i tid, var snabba och effektiva med ett gott resultat. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Clean Living AB
    Flytstädade min lägenhet. Nöjd med resultatet och städarna va punktliga. Enda negativa va sen återkoppling när städningen var klar. Städaren och jag bestämde att de skulle ringa 1 timme innan de va klara så jag kunde möta upp på plats. De ringde istället 5 min innan de va klara, så blev lite stressigt. Läs mer
  • Susanne
    Susanne skrev om Clean Living AB
    Som säljare var vi nöjda med flyttstädningen. Kom när de skulle och rent i huset. Läs mer
  • Han Z
    Han Z skrev om Clean Living AB
    Anlitade flyttstädning och det är bara bra! De har städat allt med högkvalitet, väldigt nöjd med dem och rekommenderar. Jag har flyttat städnings datum flera gångar och Daniel som jag har pratat med är vänligt trevligt och häljpsam.Tack! Läs mer
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Clean Living AB
    Anlitade storstädning som i det hela var bra utfört. Men vi ha påtalat ett antal missar (totalt 8 stycken) med att maila in foton för att påvisa var det inte städats på eller städats slarvigt. Har inte fått någon återkoppling trots att det nu gått snart 2 veckor och två mail.... Läs mer
  • Jelena H
    Jelena H skrev om Clean Living AB
    Har anlitat de för flyttstäd i juni .De va punktliga ! Rekommenderar ! Trevlig kille som är chef tror jag Daniel .
    Tack ! Läs mer
  • Leo S
    Leo S skrev om Clean Living AB
    Anlitade dom för flyttstädning för andra gången eftersom jag var nöjd första gången.
    Det var fint städat och nöjd med det men de påbörjade inte städningen enligt överenskommen tid.
    Städarna hade även tagit alla gummimattor som fanns i alla kökslådor för de trodde att det var skräp. Det tyckte jag tyckte var en märklig ursäkt. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Clean Living AB
    Jag är mycket nöjd med kommunikationen, städningen och snabbheten. Tack! Läs mer
  • göran a
    göran a skrev om Clean Living AB
    Ordnade både flytt och flyttstädning, båda till belåtenhet.
    Mycket flexibla och tillmötesgående med utmärkt service. Kunde dock vara bättre på att svara snabbare. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Clean Living AB
    Fick göra om lite flyttstädning efter kontroll, men bra tillslut. Torkning av väggar ingår inte. Trevliga städare och kontaktperson. Snabbt åtgärdat vid synpunkter. Läs mer
  • Sofi R
    Sofi R skrev om Clean Living AB
    Riktigt bra flyttstäd! Supernöjd! Läs mer
  • Martina H
    Martina H skrev om Clean Living AB
    Flexibla och punktliga. Mycket nöjd med städningen! Läs mer
  • Wilhelm S
    Wilhelm S skrev om Clean Living AB
    Har använt Clean living AB flertalet gånger, vid flyttstädning, storstädning osv.
    Alltid proffs som kommer och glada trevliga medarbetare.
    Resultatet talar för sig självt. Läs mer
  • Joachim v
    Joachim v skrev om Clean Living AB
    Fantastisk service och duktiga medarbetare! Kan inte annat än att rekommendera denna firma till vem som helst som behöver hjälp!!! Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Clean Living AB
    Riktigt nöjd med flyttstädning! Allt var skinande rent och väl genomfört, fanns ingenting att peka på, och då letade vi t o m efter ställen man lätt kan missa. Ugnen som lämnades riktigt illa, såg ut som ny!
    Stort tack, och otroligt bra service! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Clean Living AB
    Städarna hade missat på några ställen, men när jag påpekade det kom de tillbaka snabbt och fixade allt. De levererade nyckeln till mitt jobb efteråt. Bra service. Läs mer
  • Sven  S
    Sven S skrev om Clean Living AB
    Jag är mycket nöjd. Med fyra timmars varsel kunde ni ställa upp med en storstädning i en villa på 180 kvm. Tre trevliga personer gjorde ett utmärkt jobb. Allting blev mycket rent och snyggt. Jag gjorde några stickprov t.ex. ovanpå tavelramarna som visade sig vara helt dammfria. Diskbänken i köket glänste och handfaten på toaletterna blev väldigt fina. Även fönsterbräderna var helt dammfria. (Fönstren och toalettstolarna ingick inte i beställningen). Min hustru, som följande dag kom hem från sjukhuset, var mycket imponerad och hon är väldigt noga med städning.
    En oklarhet om det offererade priset, reddes ut smidigt och vänligt.
    Jag rekommenderar företaget Läs mer
  • Mohammed  F
    Mohammed F skrev om Clean Living AB
    Toppen! Väl rekommenderat. Mycket bra jobbat. Anlitar mer när jag behöver. Läs mer
  • Jimmy C
    Jimmy C skrev om Clean Living AB
    Hjälpte oss med en flyttstädning som vi helt enkelt inte hann med. Hade tider då det passade oss, svarade alltid på samtal och gjorde ett bra jobb. Topp! Läs mer
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Clean Living AB
    Clean Living har varit fantastiska! Kan varmt rekommendera dem för flyttstäd och flytthjälp :) Läs mer
  • Hussam A
    Hussam A skrev om Clean Living AB
    Hjälpte oss i sista sekund och snabba! Läs mer
  • Niklas Hedin
    Niklas Hedin skrev om Clean Living AB
    Bra och lätta att ha att göra med. Läs mer
  • H
    H skrev om Clean Living AB
    Jättebra flyttstädning!
    Finns inget att klaga på.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Clean Living AB
    Anlitade Clean Living för en bohagsflytt. Flyttkillarna kom på utsatt tid, var både snabba och trevliga så det blev en flytt över förväntan.
    Allt kom fram utan skador.
    Kan inte annat än rekommendera CL som flyttfirma om du funderar på att anlita en. Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Clean Living AB
    Bra städning , snabbservice och mkt serviceminded:) Läs mer
  • Tess P
    Tess P skrev om Clean Living AB
    super trevliga, hjälpsamma och snabba, välstädat blev det också Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Clean Living AB
    Klart godkänt!
    God prisbild och godkänd städning.
    Snabbt och enkelt. Läs mer
  • Lili L
    Lili L skrev om Clean Living AB
    Vissa delar var bra städar badrum , kök
    Andra sämre dörrar , dörrkarmar
    ej avtorkade, städade på kvällen när det var mörkt ej bra vid flyttstädning Läs mer
  • Lisa
    Lisa skrev om Clean Living AB
    Flyttstädning som vi var väldigt nöjda med, och väldigt prisvärt! Bra kommunikation, och de få krångel som uppstod löstes smidigt och med snabba svar från företaget. Rekommenderar! Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Clean Living AB
    Städarna var försenade och var då heller inte klara när vi skulle lämna över nycklarna till dom nya ägarna. Hoppas att städningen blev bra iaf. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Clean Living AB
    Clean living ringde upp mig samma dag jag skulle flytta och säger att flyttkillarna nu kommit. Jag förklarar att jag inte anlitat dem (utöver offertbegäran som de aldrig svarade på). Den stressade killen i telefon är påstridig och säger att han har avtalet och ska skicka det. Hör sedan inte av sig igen. Oerhört märkligt! Läs mer
  • Robin  L
    Robin L skrev om Clean Living AB
    Fungerade klockrent från första kontakt! Riktigt nöjd med deras arbete. I framtiden kommer jag kontakta Clean Living AB. Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om Clean Living AB
    Trevligt bemötande och jobb utfört i rätt tid. Tyvärr inte 100% genomförd flyttstädning men när jag påpekade vad de missat så korrigerades detta direkt och blev bra. Oerhört prisvärt! Läs mer
  • Ulrica T
    Ulrica T skrev om Clean Living AB
    Anlitade Clean Living för flyttstädning och det blev väldigt bra, rent och fint. Smidig med nyckelhantering och kontakt. Läs mer
  • lena b
    lena b skrev om Clean Living AB
    vår städning fungerade uruselt! Fel dag och dåligt utfört, smulor på golven och dammtussar kvar, köket inte rent. Krävdes omstädning. Läs mer
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Clean Living AB
    Anlitade Clean living för flyttstädning. Problem med nyckelhanteringen men städning var väldigt väl genomförd. Det luktade gott i lägenheten och fönstrena var väldigt fint putsade! Läs mer
  • ?
    ? skrev om Clean Living AB
    Tack för en effektiv flyttning - det gick snabbt, allt kom fram helt och det var lätt att samarbeta med flyttarna - och en utmärkt flyttstädning, där huset såg ut nästan som för 42 år sedan när vi flyttade in! Väl värt varenda krona!/Sven och Ulla Faugert, Åkersberga Läs mer
  • Hillevi D
    Hillevi D skrev om Clean Living AB
    Trevligt bemötande och väl utförd städning. Läs mer
  • Natalie T
    Natalie T skrev om Clean Living AB
    Väldigt bra flyttstädat!! Luktade rent 3 dagar efter. Det enda var att vi hade råkat glömma lite saker i lägenheten (tallrikar och glas) och de var också bortstädade, men det får man väl räkna med när vi var så kantiga att glömma dem där :) Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Clean Living AB
    Helt otroligt fantastiska flyttkillar, packade bilen och tömde bilen på 3 timmar. Vi flyttade från en 4:a till en 2:a, inget skadat eller trasigt, allt flöt på så himla smidigt. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Ann Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Clean Living AB
    Supernöjda! Enkelt smidigt och jätte bra bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • marianne L
    marianne L skrev om Clean Living AB
    Huset blev skinande rent och fint och vi är otroligt nöjda!
    Stort tack! Marianne och Annika Läs mer

Marknadsvägen 85, 183 77 Täby