Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Täby Clean Living AB

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, 183 77 Täby — Visa karta

4.3 i betyg av av 194 omdömen

Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti. Flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, fönsterputs, byggstädning och mycket mer. Vi har stort fokus på engagemang och service, samtidigt som vi ser till att vidareutbilda vår personal och hålla hög kvalitet på genomförda tjänster. Tack vare vår lyhördhet kan vi flexibelt ordna ett upplägg för var enskild kund med kostnadseffektiva alternativ. Varmt välkomna att anlita oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 194 kunder tycker om Clean Living AB

• 2019-08-22

JOHANNA L skrev om Clean Living AB
    Min mamma fick tillträde till sin nya lägenhet i fredags efter att Clean living varit och städat den. Det var smutsiga golv i hela lägenheten, hela köket var fett och kladdigt bland annat. Clean living fick komma tillbaka 2 ggr till och höll inte tiden de lovade. Resultatet blev ändå inte acceptabelt. Kan inte rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-21

INGRID A skrev om Clean Living AB
    Fick tillträde till ny lägenhet där denna firma genomfört flyttstäd. Otroligt dåligt gjort! De fick komma tillbaka två ggr och blev fortfarande inte helt bra. Rekommenderar ej. Läs mer
  • THEODOR Z

2019-08-08

THEODOR Z skrev om Clean Living AB
    Gick smidigt att ordna utomlands med hämtning och lämning av nycklar hos mäklaren och bra resultat! Läs mer
  • LINA A

2019-08-05

LINA A skrev om Clean Living AB
    Enkelt och tydligt, bra utfört, trevliga. Städmatetial ingår, vilket vi uppskattade. Läs mer
  • 2019-08-02

ALEXANDER S skrev om Clean Living AB
    Lättillgänglig kontakt och utförde en bra flyttstädning enligt förväntning. Inga klagomål från mig eller nyinflyttad. Läs mer
  • 2019-08-01

Magnus L skrev om Clean Living AB
    Trevlig personal som gjorde ett bra jobb. De nyinflyttade hade inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-07-24

MARCUS H skrev om Clean Living AB
    Trevlig personal, kom i tid och väldigt enkelt att boka. Städningen blev också jättebra. Supernöjd! Läs mer
  • CHARLOTTE E

2019-07-19

CHARLOTTE E skrev om Clean Living AB
    Supertrevliga, snabba och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-07-02

CAROLINA N skrev om Clean Living AB
    Rekommenderas! Bra flyttstädning. De få missar som gjorts åtgärdades direkt på plats vid besiktningen. Läs mer
  • 2019-06-18

ERIK L skrev om Clean Living AB
    Svåra att få kontakt med. Dålig återkoppling. Slarvigt städat. Läs mer
  • 2019-06-18

RUOYANG Y skrev om Clean Living AB
    Bra service och hjälpsamma personal. Jätte nöjda med flyttstädningen. Vi will gärna rekommendera dem. Läs mer
  • ELIN K

2019-06-03

ELIN K skrev om Clean Living AB
    Mycket nöjd med vår bokade badrumsstädning! 2 pers kom lite efter avtalad tid, men det får man nästan räkna med i en storstad, och klarade av jobbet galant på 45 min! Trodde det skulle ta 2 h. Badrummet kändes efteråt som när vi flyttade in. Dock missades dörren till badrumsskåpet att torkas av, samt dörren till badrummet. Så det tog jag själv. Inte något jag tänkte på vid granskning innan städarna begav sig. Kommer absolut anlita igen! Läs mer
  • 2019-05-15

KATARINA SOFIA I skrev om Clean Living AB
    Slarvigt städat. Ingen hade torkat ur något topskåp, eluttag efter golvet var dammiga och dom hade inte heller torkat ur en möbel i vardagsrummet. Låg fortfarande smuts och damm i lådorna. Under möbeln hade dom inte heller skurar eller dammsugit då man fortfarande tydligt såg damm. En list hade dom tryck ut och inte satt tillbaka. Fick ringa dom tre gånger, fast dom sa att dom skulle höra av sig för att boka in en ny tid för att åtgärda det som blev dåligt. Dom var iaf trevliga på telefon.. Läs mer
  • 2019-05-09

CHRISTOPHER B skrev om Clean Living AB
    Väldigt nöjd med städningen samt bemötandet från Clean Living Läs mer
  • Lasse E

2019-03-07

Lasse E skrev om Clean Living AB
    Supernöjd med städningen, lite städprylar försvann dock under städningen men blev erbjuden ersättning vilket kändes ärligt och proffsigt. Kan rekommendera dessa! Läs mer
  • 2019-02-20

Anette Westerlund skrev om Clean Living AB
    I stort sett bra flyttstädning, men missat stor fläck på fönster, otorkat på ovansida köksskåp samt otorkad hylla o spindelnät kvar i klädkammare. Läs mer
    Anna W gillar detta
  • 2019-01-20

Daniel K skrev om Clean Living AB
    Trevlig och duktig personal. Kan varmt rekommenders! Läs mer
  • 2019-01-04

Erlinda M skrev om Clean Living AB
    Är än så länge supernöjd med deras tjänst! Flexibla och trevliga personal. Rekommenderas! Läs mer
  • Abraham E

2019-01-03

Abraham E skrev om Clean Living AB
    Blev förvånad över att de hade tid för att städa på mellandagarna, oftast vill folk vara lediga! Så det är ett stort plus för flexibilitet! Det var också väldigt rent efter deras städning så jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2018-12-26

Rohit P skrev om Clean Living AB
    Mycket bra, Snabba och effektiva. Bra kommunikation. Lämnade dock över inspektionen av städningen till köparen av fastigheten. Jag är nöjd med deras arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • Georgios A

2018-12-11

Georgios A skrev om Clean Living AB
    Jätte flexibla. Kan komma med kort varsel, super rent när de var klara!!!! Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2018-12-09

Tom skrev om Clean Living AB
    Kändes sådär när man snackade med dom, dom sa ett pris på telefonen sen på hemsidan så ser man ett helt annat pris och skylde på att man inte hörde rätt.. flyttningen gick fort och grabbarna var trevliga och var försiktigt med allt. Städningen var bra dock så hade man missat en stor fläck som en A4 (papper) på rutan i vardagsrummet vilket känns sådär.. mejlade dom direkt och fick inget svar... mejlade igen 4 efter dagar och sa att jag inte betalar först dom har åtgärdat felet och då fick jag som svar att dom inte hade fått infon om detta vilket känns pinsamt eftersom jag har mejlat till dom förut samt skickade bild som mms till deras mobil nr.. dom skulle återkomma om en "lösning" vilket man fortfarande inte har vilket är patetiskt och pinsamt... nu har dom turen att personen i fråga som köpte min lya löste det själv och orkar inte fortsätta i ärendet. betalar ändå detta med gratis stålar från försäljningen så orkar inte kräva dom på kostnads avdrag för undermåligt arbete.. Läs mer
  • Ellen F

2018-11-28

Ellen F skrev om Clean Living AB
    Toppenbra flyttstädning och skinande rent! Vi är supernöjda. Bra bemötande och kontakt innan flyttstädningen. Vi kan varmt rekommendera att anlita Clean Living vid flyttstädning! Läs mer
  • 2018-11-05

Harri K skrev om Clean Living AB
    Fungerade utmärkt. Lämnade dock över inspektionen av städningen till köparen av fastigheten men har inte hört något dåligt. Så jag utgår ifrån att städningen blev godkänd. Läs mer
  • Hans O

Johanna C skrev om Clean Living AB
    Snabbt och bra genomfört jobb. Bra kundtjänst 😊 Läs mer
  • 2018-10-30

Nils skrev om Clean Living AB
    Vill ge personalen som kom och gjorde flyttstädningen en stor eloge. Mycket trevlig personal och väl utförd städning. Högsta betyg./ Nils M Läs mer
  • 2018-10-29

Yuriy R skrev om Clean Living AB
    Vi är väldigt glada att vi anlitade CleanLiving AB. Städningen har utförts exemplariskt och vi rekommenderar gärna detta företag! Ett stort tack ska ni ha för ett jättebra arbete! Läs mer
  • Richard H

2018-10-29

Richard H skrev om Clean Living AB
    Mycket bra, andra gången vi använder oss av Clean Living för flyttstädning. Prisvärt, bra och enkelt. Fick höra att köparna tyckte det var fint städat. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Jesper W

2018-10-22

Jesper W skrev om Clean Living AB
    Flyttar och kommer tyvärr inte kunna använda mig av Clean Living mer, men avslutar med att ge dom ett bra omdöme. Bra och verkligen prisvärd städhjälp. Bra kontakt och trevlig personal. Läs mer
  • Mikaela Z

2018-10-08

Mikaela Z skrev om Clean Living AB
    Jag anlitade clean living när jag skulle flytta ifrån min hyresrätt. Jag är supernöjd och fick inte en enda anmärkning på städningen vid besiktningen. Kommer definitivt anlita clean living igen. Läs mer
  • Pernilla E

2018-10-04

Pernilla E skrev om Clean Living AB
    Anlitade Clean Living för flyttstädning. Personalen var punktlig, trevlig och gjorde ett bra jobb. Vi kände oss trygga med att lämna nycklarna och låta dem lämna i brevinkastet när de var klara. Både vi och nästa hyresgäst blev nöjda med resultatet. Rekommenderas! Läs mer
  • Björn A

2018-10-02

Björn A skrev om Clean Living AB
    Anlitade Clean Living för flyttstädning. Bra kommunikation, kom en 10-15 minuter sent men ringde och berättade detta, bra genomförd städning och skönt med garantin om den nyinflyttade skulle ha några synpunkter. Läs mer
  • Marcus S

2018-10-02

Marcus S skrev om Clean Living AB
    Vi anlitade Clean Living för flyttstäd av vår lägenhet, och de gjorde ett helt fantastiskt jobb! Punktliga, noggranna och den återkoppling vi hade rättades snabbt till. Lägenheten var otroligt fräsch efteråt. Kan inte annat än att varmt rekommendera Clean Living! Läs mer
  • 2018-09-22

Robert L skrev om Clean Living AB
    Clean Living utförde en flyttstädning åt oss i samband med vår utflytt ur det gamla huset. Det var ett stort gäng där och de utförde arbetet med bravur. De hade tom. städat vårt förråd och de små klagomål de nya ägarna hanterades på ett mycket professionellt sätt av Clean Living. Tummen upp! Läs mer
  • 2018-09-20

Edvin R skrev om Clean Living AB
    Jag anlitade Clean Living för storstädning av en lägenhet. Jag är nöjd med deras arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-09-20

Eric T skrev om Clean Living AB
    Snabb och bra service vid bokning av flyttstäd!
    Vi kunde inte vara på plats och släppa in städarna, men nyckeln både hämtades och lämnades hos mäklaren.
    Väldigt smidigt och resultatet blev bra tyckte både köparen och jag.

Rekommenderas! Läs mer
  • Pontus G

2018-09-10

Pontus G skrev om Clean Living AB
    Städarna kom 5 timmar efter avtalad tid, men var trevliga och gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Anders E

2018-08-21

Anders E skrev om Clean Living AB
    Bra kommunikation och väl utförd flyttstädning. Rekommenderas! Läs mer
  • Matilda I

2018-08-20

Matilda I skrev om Clean Living AB
    Lätta och smidiga att få kontakt och boka tid med. Nöjda med resultatet, kan rekommenderas! Läs mer
  • 2018-08-16

Michelle skrev om Clean Living AB
    Vi anlitade Clean Living för flyttstäd av en lägenhet. De var lätta att få kontakt med och kom och städade på utsatt tid. Både vi och den nya ägaren är nöjda med deras arbete! Läs mer
  • 2018-08-14

Albin E skrev om Clean Living AB
    Vi använde oss utav clean living när vi flyttstädade vår lägenhet.
    Punktliga. Samarbetsvilliga och professionella.

Stort tack! Läs mer
  • 2018-08-07

Ida J skrev om Clean Living AB
    Supernöjd med den snabba hjälpen och över resultat. Dem nya köparna var nöjda med hur rent allt var i lägenheten och jag nöjd över hjälpen. Super tack! Läs mer
  • Michel D

2018-08-03

Michel D skrev om Clean Living AB
    ringde 1v innan jag skulle flytta och de kunde komma inom 2 dagar.
    Otroligt bra städning. De som flyttade in var nöjda och det är det viktigaste! Tack för snabb och bra service! Läs mer
  • 2018-08-02

Liliya B skrev om Clean Living AB
    Jätte nöjda med flyttstädningen! Rekommenderar till alla!!! Läs mer
  • Malin P

2018-08-02

Malin P skrev om Clean Living AB
    Clean Living hjälpte mig med flyttstädning och gjorde ett bra jobb. De kom i tid, var snabba och effektiva med ett gott resultat. Läs mer
  • Malin S

2018-08-01

Malin S skrev om Clean Living AB
    Flytstädade min lägenhet. Nöjd med resultatet och städarna va punktliga. Enda negativa va sen återkoppling när städningen var klar. Städaren och jag bestämde att de skulle ringa 1 timme innan de va klara så jag kunde möta upp på plats. De ringde istället 5 min innan de va klara, så blev lite stressigt. Läs mer
  • Susanne

2018-07-26

Susanne skrev om Clean Living AB
    Som säljare var vi nöjda med flyttstädningen. Kom när de skulle och rent i huset. Läs mer
  • 2018-07-19

Han Z skrev om Clean Living AB
    Anlitade flyttstädning och det är bara bra! De har städat allt med högkvalitet, väldigt nöjd med dem och rekommenderar. Jag har flyttat städnings datum flera gångar och Daniel som jag har pratat med är vänligt trevligt och häljpsam.Tack! Läs mer
  • Emelie S

2018-07-12

Emelie S skrev om Clean Living AB
    Anlitade storstädning som i det hela var bra utfört. Men vi ha påtalat ett antal missar (totalt 8 stycken) med att maila in foton för att påvisa var det inte städats på eller städats slarvigt. Har inte fått någon återkoppling trots att det nu gått snart 2 veckor och två mail.... Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Täby:

Pia G Pia G tycker:
“Ni städar hemma hos oss privat...” Läs mer

Lugnets Allé 5, 12065, STOCKHOLM