Clean Living AB

Clean Living AB

www.cleanliving.nu
  • Badge2023
4.3

Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti. Flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, fönsterputs, byggstädning och mycket mer. Vi har stort fokus på engagemang och service, samtidigt som vi ser till att vidareutbilda...

219 omdömen om Clean Living AB

Sedan starten hos Reco 2018

Sigrun H
Skrev om Clean Living AB

Köpte visningsstädning inkl. fönsterputs. Personalen var effektiva och gjorde väl så gott de kunde, men resultatet motsvarade inte helt förväntningarna. Flammiga fönster, ej städat bakom element. Jag misstänker att grundproblemet var att priset/arbetstiden hade beräknats efter kvadratmeterschablon och inte efter hur det såg ut på platsen.

Eva C
Skrev om Clean Living AB

Noggrann och fin flyttstädning! Allt var skinande rent och jag har inget hört från mina köpare om några invändningar heller. Lite strul om starttiden bara, jag fick vänta någon timme innan de kom då den information jag fått i bekräftelsemailet inte stämde med deras egna noteringar. Men det är en anmärkning i marginalen.

Monica W
Skrev om Clean Living AB

Kan inte yttra mig om städningen! Har inte varit och tittat efter flytt, men har inte fått klagomål av nya ägarna.

Patrik B
Skrev om Clean Living AB

Mycket trevligt bemötande rent igenom samt det lilla extra. Behövde komma tillbaka en annan dag då vädret inte tillät att fönstren gjordes rena första gången. Så här några dagar efteråt märker vi att det var en nyanställd som städade hos oss som ej hade klart för sig vad som skulle göras. Blev inte helt klart första gången och märkte nu platser som missats. Över lag bra ändå

Pia R
Skrev om Clean Living AB

Duktiga det blev riktigt rent och fint.

Ulla L
Skrev om Clean Living AB

Eftersom vi inte har anlitat något städföretag tidigare så visste vi inte direkt vad vi kunde förvänta oss. Men bemötandet var bra och fönsterputsningen ok. Vi kommer säkert att anlita dem igen.

Åsa E
Skrev om Clean Living AB

Jättetrevliga och superbra service, städning i världsklass. Blev hur nöjd som helst!

Alexander T
Skrev om Clean Living AB

Jättebra, anpassningsbara och trevliga!

Jonas L

Proffsigt Personlig service Återkoppling

Leif A
Skrev om Clean Living AB

Kom på utsatt tid Vänligt bemötande och mycket god serviceanda. Effektivt utförande av flytten. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera er

Milos J
Skrev om Clean Living AB

Jag måste säga att jag är otroligt imponerad av ert städbolag. Era medarbetare är inte bara professionella och effektiva, utan de visar också stor omsorg och noggrannhet i sitt arbete. Vi blir alltid förvånade över hur rent och fräscht det blir efter att ni har varit ut på jobb. Det är också värt att nämna er flexibilitet och snabba respons när vi behöver boka om eller ändra tider. Det märks verkligen att ni strävar efter att ge kunderna bästa tänkbara service. Stort tack för ert fantastiska arbete!

Andreas E
Skrev om Clean Living AB

Snabb och trevlig kontakt. Toppen städning och perfekt resultat till rätt peng. 4 gången jag använder dom till flyttstädning varit lika bra varje gång😊 Rekommenderar verkligen detta företag.

Margareta N
Skrev om Clean Living AB

Väldigt fina fönster. blanka skiner som diamanter.

Pia E
Skrev om Clean Living AB

Bra bemötande och information om tjänsten. Flyttstädning som gick smidigt. Några missar som åtgärdades snabbt. Ett besök innan städning hade optimerar estimationen om hur lång tid som skulle behövas.

Lisl G
Skrev om Clean Living AB

Kom med kort varsel, finfint resultat och väldigt trevlig bemötande😊

Andreas R B H S
Skrev om Clean Living AB

Vi anlitade Clean Living AB (efter rekommendation från vår mäklare) inför en fotografering inför flytt, tydligen en tjänst som heter visningsstädning. Vi fick hjälp av en nyanställd kvinna som på ett noggrant och professionellt sätt arbetade sig igenom båda våningarna i vårt radhus. Med mycket få undantag (runtomkring ett väggfäst luftintag och under en möbel) gjorde hon så rent som huset någonsin varit. Huset är c:a 100kvm och tog c:a sex timmar att städa. Vi är så nöjda att vi kommer att anlita samma firma att ordna med vår flyttstädning.

Seya A
Skrev om Clean Living AB

Grymt bra service och duktiga städare. Rekommenderar starkt!

Kerem G
Skrev om Clean Living AB

Utmärkt jobb. Hela processen går jätte smidigt

Tom  B
Skrev om Clean Living AB

Toppen företag. Väldigt flexibla och perfekt utfört flyttstädning. Har flyttat många gånger och anlitat städfirmor. Hittills enda företaget som trots en petig kund inte behövde reklamera städningen. Tom B

Marie-Louise L
Skrev om Clean Living AB

Mycket trevligt bemötande. Väl utfört arbete -snabbt och proffsigt! Hjälpsam att flytta t ex ett bord för att bättre komma åt. Fönstertvätt lägenhet plus två balkonger.

Per S
Skrev om Clean Living AB

Proffigt från början till slut! Otroligt nöjda!

LARS-EMIL J
Skrev om Clean Living AB

Snabb och tydlig kommunikation. Hade dock missat en del i badrummet, ingen större grej. De erbjöd sig komma tillbaka och fixa.

MIKAELA Z
Skrev om Clean Living AB

Har anlitat clean living förut för flyttstäd och varit supernöjd. Denna gången strulade det och dom fick komma till oss och städa tre gånger innan det blev bra så lägenheten gick igenom besiktningen.

Anna L
Skrev om Clean Living AB

Enkelt och smidig flyttstädning. Lösningsorienterad personal och trevligt bemötande. Jag fick inga klagomål fån de som flyttade in i vår gamla lägenhet så då antar jag att det var superbra!

Behzad A
Skrev om Clean Living AB

Flawless! Det var flyttstädning.

Johanna L
Skrev om Clean Living AB

Min mamma fick tillträde till sin nya lägenhet i fredags efter att Clean living varit och städat den. Det var smutsiga golv i hela lägenheten, hela köket var fett och kladdigt bland annat. Clean living fick komma tillbaka 2 ggr till och höll inte tiden de lovade. Resultatet blev ändå inte acceptabelt. Kan inte rekommendera.

Ingrid A
Skrev om Clean Living AB

Fick tillträde till ny lägenhet där denna firma genomfört flyttstäd. Otroligt dåligt gjort! De fick komma tillbaka två ggr och blev fortfarande inte helt bra. Rekommenderar ej.

Theodor Z
Skrev om Clean Living AB

Gick smidigt att ordna utomlands med hämtning och lämning av nycklar hos mäklaren och bra resultat!

Lina A
Skrev om Clean Living AB

Enkelt och tydligt, bra utfört, trevliga. Städmatetial ingår, vilket vi uppskattade.

Alexander S
Skrev om Clean Living AB

Lättillgänglig kontakt och utförde en bra flyttstädning enligt förväntning. Inga klagomål från mig eller nyinflyttad.

Magnus L
Skrev om Clean Living AB

Trevlig personal som gjorde ett bra jobb. De nyinflyttade hade inget att anmärka på.

Marcus H
Skrev om Clean Living AB

Trevlig personal, kom i tid och väldigt enkelt att boka. Städningen blev också jättebra. Supernöjd!

Charlotte E
Skrev om Clean Living AB

Supertrevliga, snabba och gjorde ett bra jobb.

Carolina N
Skrev om Clean Living AB

Rekommenderas! Bra flyttstädning. De få missar som gjorts åtgärdades direkt på plats vid besiktningen.

Erik L
Skrev om Clean Living AB

Svåra att få kontakt med. Dålig återkoppling. Slarvigt städat.

Ruoyang Y
Skrev om Clean Living AB

Bra service och hjälpsamma personal. Jätte nöjda med flyttstädningen. Vi will gärna rekommendera dem.

Elin K
Skrev om Clean Living AB

Mycket nöjd med vår bokade badrumsstädning! 2 pers kom lite efter avtalad tid, men det får man nästan räkna med i en storstad, och klarade av jobbet galant på 45 min! Trodde det skulle ta 2 h. Badrummet kändes efteråt som när vi flyttade in. Dock missades dörren till badrumsskåpet att torkas av, samt dörren till badrummet. Så det tog jag själv. Inte något jag tänkte på vid granskning innan städarna begav sig. Kommer absolut anlita igen!

KATARINA SOFIA I
Skrev om Clean Living AB

Slarvigt städat. Ingen hade torkat ur något topskåp, eluttag efter golvet var dammiga och dom hade inte heller torkat ur en möbel i vardagsrummet. Låg fortfarande smuts och damm i lådorna. Under möbeln hade dom inte heller skurar eller dammsugit då man fortfarande tydligt såg damm. En list hade dom tryck ut och inte satt tillbaka. Fick ringa dom tre gånger, fast dom sa att dom skulle höra av sig för att boka in en ny tid för att åtgärda det som blev dåligt. Dom var iaf trevliga på telefon..

Christopher B

Väldigt nöjd med städningen samt bemötandet från Clean Living

LASSE E
Skrev om Clean Living AB

Supernöjd med städningen, lite städprylar försvann dock under städningen men blev erbjuden ersättning vilket kändes ärligt och proffsigt. Kan rekommendera dessa!

Anette W
Skrev om Clean Living AB

I stort sett bra flyttstädning, men missat stor fläck på fönster, otorkat på ovansida köksskåp samt otorkad hylla o spindelnät kvar i klädkammare.

Anna W gillar detta
Daniel K
Skrev om Clean Living AB

Trevlig och duktig personal. Kan varmt rekommenders!

Erlinda M
Skrev om Clean Living AB

Är än så länge supernöjd med deras tjänst! Flexibla och trevliga personal. Rekommenderas!

Abraham E
Skrev om Clean Living AB

Blev förvånad över att de hade tid för att städa på mellandagarna, oftast vill folk vara lediga! Så det är ett stort plus för flexibilitet! Det var också väldigt rent efter deras städning så jag är jättenöjd!

Rohit P
Skrev om Clean Living AB

Mycket bra, Snabba och effektiva. Bra kommunikation. Lämnade dock över inspektionen av städningen till köparen av fastigheten. Jag är nöjd med deras arbete. Rekommenderas!

Georgios A
Skrev om Clean Living AB

Jätte flexibla. Kan komma med kort varsel, super rent när de var klara!!!! Rekommenderas varmt!!!

Tom
Skrev om Clean Living AB

Kändes sådär när man snackade med dom, dom sa ett pris på telefonen sen på hemsidan så ser man ett helt annat pris och skylde på att man inte hörde rätt.. flyttningen gick fort och grabbarna var trevliga och var försiktigt med allt. Städningen var bra dock så hade man missat en stor fläck som en A4 (papper) på rutan i vardagsrummet vilket känns sådär.. mejlade dom direkt och fick inget svar... mejlade igen 4 efter dagar och sa att jag inte betalar först dom har åtgärdat felet och då fick jag som svar att dom inte hade fått...

Ellen F
Skrev om Clean Living AB

Toppenbra flyttstädning och skinande rent! Vi är supernöjda. Bra bemötande och kontakt innan flyttstädningen. Vi kan varmt rekommendera att anlita Clean Living vid flyttstädning!

Harri K
Skrev om Clean Living AB

Fungerade utmärkt. Lämnade dock över inspektionen av städningen till köparen av fastigheten men har inte hört något dåligt. Så jag utgår ifrån att städningen blev godkänd.

Hans O

Snabba och effektiva. Bra bemötande