CleaningLady I Sverige AB

CleaningLady I Sverige AB, sid 2

CleaningLady i Stockholm erbjuder hemstädning med hög standard. Vi erbjuder en abonnemangstjänst med städning varje eller varannan vecka, där varje städpass är minst 4 timmar. Vi är måna om att våra kunder får hög kvalité och känner sig trygga med den service vi ger. Skulle du av någon anledning inte vara nöjd har vi en städgaranti som innebär att vi åtgärdar utan extra kostnad. Vår personal har mångårig erfarenhet inom hemservice och vi kan hjälpa dig samt ge tips och råd för en problemfriare vardag. Uppge "Reco" vid kontakt och få 25% rabatt på första städningen. Gäller endast städningar på minst 4 timmar. Varmt välkomna!

Läs vad 80 kunder tycker om CleaningLady I Sverige AB 2

2011-11-18
    Vi hade från början en tjej som vi var mycket nöjda med. Tyvär var hon tvungen att resa så vi fick en annan. Hon gjorde inte bra i från sig men ledningen var mycket lyssnande och tog genast itu med det hela och ordnade en ny omgående - som är jättebra. Man har också hjälpt mig att översätta mina instruktioner till den här nya kvinnan som hjälper mig hemma. Ee bra extra service!
    2011-11-16
    Generellt mycket bra städning, och om städningen inte håller måttet så fixar de det omgående när jag säger till.
    Trevlig personal, både på städerskor och kontorsfolk, som alltid hjälper till och fixar det som behövs.
    Bra priser och enkla tydliga fakturor.
    2011-11-15
    Jag har genom åren haft flera städerskor genom Cleaninglady och alla har varit mycket bra. Företaget är lätta att kontakta och snabba med respons.
    2011-11-15
    Det är ordning och reda på Cleaningslady. De håller vad de lovar och återkommer i tid. Det är inte heller några problem om man behöver ändra eller flytta något. Deras städare är jätteduktiga, håller verkligen en jämn kvalitet. Dessutom är de jättetrevliga. Vi har prövat andra städfirmor och inte varit nöjda - nu däremot har vi haft Cleaninglady i snart två år och är jättenöjda. Vi rekommenderar varmt Cleaninglady.
    2011-11-14
    Vi är jätte nöjda med företaget Cleaninglady. Alltid jätte rent och fint och vår städerska gör även lite extra som inte ingår som att t.ex. Plocka undan i barnens rum, bädda sängar, plocka ur diskmaskinen m.m.
    Lätt att komma i kontakt med kontoret. De ser till att ordna efter våra önskemål.
    2011-11-14
    Bra och pålitliga städerskor och bra kommunikation med kontoret.
    2011-11-13
    Mycket bra företag, som håller god kvalité och bra service.
    2011-11-12
    Jag tycker att företaget fungerar bra. Städningen sker punktligt och är bra gjord. Kommunikationen med företaget fungerar alldeles utmärkt.
    2011-11-10
    Jag fick snabb och professionellt svar när jag kontaktade dem. Allt har fungerat mycket bra, städerskan har kommit i tid och gjort ett väldigt bra jobb. Effektivt, lätt att samarbeta mm. Jag tycker överhuvudtaget att jag fått ett väldigt seriöst intryck och vi har nu tom utökad antalet timmar per vecka.
    2011-11-10
    snabb service, direkt kommunikation, välgjort städjobb, flexibilitet, ansvarsfullt
    2011-11-10
    Utmärkt, smidig service! Snabbt avtal när vi startade, inget extra "tjafs". Personligt bemötande. Enkelt att få kontakt vid behov. Bra att man kan lämna nyckeln till städerskan och få ett kvitto på det. Vi är också väldigt nöjda med städningen!
    2011-11-09
    Great service, good quality, flexible in scheduling the work. Highly recommended.
    2011-11-09
    Företaget fungerar bra men vår städerska är mycket bra
    Jag tycker att
    - det fungerar bra, nästan helt utan problem vilket är ett bra betyg.
    - städerskorna kan möjligen variera lite i kunskap och ambition, men det går alltid att byta utan problem
    - ansvarskänslan är bra - om en städerska inte kan komma eller om man själv behöver ställa in av någon anledning så får man bra hjälp att hitta en annan städerska som kan komma och städa.
    2011-11-09
    Punktliga, sköter arbetsuppgifterna väl och trevlig personal.
    2011-11-09
    Snabb avtal om provstädning, bra kontakt, bra service, flexibelt om man måsta ombooka/afbooka etc., tycker det er et rejalt, gott städningsfirma.
    2011-11-09
    Jag är supernöjd med Cleaninglady som är mycket prisvärda. Jag har fått mycket god service både från min städerska och från "ledningen". Kontakten med Cleaninglady har varit mycket bra och de är väldigt tillgängliga. Jag kan varmt rekommendera dem vidare till bekanta och icke bekanta.
    2011-11-09
    Vi är mycket nöjda med Cleaninglady. Avtalade tider passas och städningen utförs alltid mycket noggrannt och bra. Till skillnad från andra firmor vi anlitat så städar de faktiskt i fyra timmar när de tar betalt för fyra timmar. Vi är mycket nöjda.
    2011-11-09
    Jag tycker att de är duktiga och professionella. När min ordinarie städare är sjuk fixar de snabbt en annan. Jag kan varmt rekommendera dem!
    2011-11-09
    Bra utfört arbete, aldrig något strul med tider, är ordinarie sjuk så meddelas jag alltid om förslag på ersättare. Stor flexibilitet och uppmärksamhet. Guld!
    2011-11-09
    Vi är supernöjda med Cleaninglady och den service vi har fått. Snabba på att svara och pålitliga. Vi är supernöjda med städningen och det har aldrig varit några problem. Ifall vi vill ha något extra utfört, så fixar det sig alltid.
    2011-11-09
    Jag är mycket nöjd med städningen som Cleaninglady utför. Jag har haft samma städerska som kommer varannan vecka nu i ca 1 år. Det fungerar perfekt
    2011-11-09
    Städningen fungerar bra. Så även kontakterna med kontoret. De är flexibla. Om vikarie behövts har vi kunnat välja att köra städning eller ställa in. Helt ok.
    2011-11-08
    Vi har haft Cleaninglady under flera års tid och tycker att de har blivit mycket bättre med tiden. De är lyhörda för de önskemål man har så att man kan få just den typ av städning man vill ha. Den städerska vi har nu är jättebra och kontakterna med företaget fungerar utmärkt.
  • Samuel B
    skrev om CleaningLady I Sverige AB
    2011-11-08
    Mycket bra företag, hög service, snabb och bra bemötande vid alla sorters ärenden. Aldrig några som helst problem.
    2011-11-08
    Jättebra, seriöst och pålitligt företag. Enkla att ha att göra med, och bra på kommunikation. Deras anställda är professionella och trevliga. Vi har haft samma städerska så länge vi har använt dem, med undantag för under semestern då vi hade en annan. Båda två var jätteduktiga och trevliga. Löpande städning har verkligen blivit ett lyft för oss, vi grälar mindre och har mer tid över till annat. Rekommenderas varmt!
    2011-11-08
    Det är ett fåmansföretag som gör sitt bästa för att få nöjda kunder. Vi har haft tre städerskor under två år, varav en städerska inte var jättebra och därför inte fick fortsätta i företaget. Vi är mycket nöjda med städningen och kommunikationerna med den som bokar städerskorna. När det blir problem vid t.ex. sjukdom brukar företaget ändå kunna hitta en bra lösning.