CN Städ

CN Städ

Ring 076-901 73 16 cnstad.se

Letar du efter ett pålitligt, tillgängligt och kvalificerat städföretag? CN Städ är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 6 år. Vi är ett personligt företag som bryr oss om våra kunder och ser deras behov. När du anlitar oss, så kan du alltid vara säker...

13 omdömen om CN Städ

Birgitta B
Skrev om CN Städ

CN Städ är toppen. Använder deras tjänst veckostädning, varannan vecka, 3 tim per gång, samma tjej som kommer, hon är väldigt noga, varsam, passar tiden. Alltid glad och trevlig så jag kan varmt rekommendera CN städ.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Sabrina b
Skrev om CN Städ

De känns seriösa överlag. Några gånger har det varit några anmärkningar, mindre missar i städning och/eller glömd påslagen lampa mm. Det har alltid korrigerats för på ett korrekt sätt. Bra dialog och de lyssnar lyhört och försöker uppfylla kundens önskemål. Jag kan rekomendera CN Städ Mvh Sabrina

Niklas B
Skrev om CN Städ

Jag anlitade Christine-CN Städ för en ganska omfattande flyttstädning efter att ha ringt runt till flera olika städfirmor och begärt offerter. CN Städ gav ett generellt proffsigt intryck både över telefon och i den offert som de mailade över, vilket i kombination med ett bra pris gjorde att jag valde dem. Efter flera flyttar de senaste åren har jag erfarenhet av både bättre och sämre flyttstädningar, så jag ville försäkra mig om att allt skulle funka den här gången. Jag är dock OTROLIGT NÖJD med resultatet efter CN...

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

cecilia s
Skrev om CN Städ

Jag använder CN Städ för stående veckostädning och flyttstäd. Jobbet har alltid utförts med hög kvalitet, på utsatt tid och de har alltid varit flexibla om jag behövt ändra något. Jag kommer att fortsätta att använda CN Städ och rekommenderar dem varmt. Mvh Cecilia.

thomas s
Skrev om CN Städ

Ett fantastiskt trekvinnoteam satte sin stämpel i vårt hus genom att överallt visa sin närvaro. De hade tex gjort små installationer av några saker,ett armband ihop med en hundleksak,såå kul! Badrummet såg ut som ett hotelldito;badhanddukarna snyggt,tätt ihopprullade och instoppade i sina hyllor,så proffsigt.Plockat blommor och satt i vas hade de också gjort. Alla slängda kläder snyggt hopvikta på stolarna... Att städningen var ua är ju självklart!!! Betyg 5+

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

sofia H
Skrev om CN Städ

CN städ är fantastiska. Vi använder oss av tjänsten storstädning sedan några år tillbaka. Det är underbart att komma hem till en skinande ren lägenhet, där det är perfekt städat. CN städ är mycket proffsiga!

philip
Skrev om CN Städ

Jag har använt CN Städ i några år nu och är mycket nöjd. De städar tre timmar varannan vecka. Jag har en punktlig, trevlig och duktig städare (samma varje gång) och själva städningen har fungerat helt felfritt. Kontakterna med företaget däremellan har varit tydliga och hjälpsamma. Jag har ofta rekommenderat CN Städ till grannar och bekanta.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Markus
Skrev om CN Städ

Jag har anlitat CN Städ för storstädning ett par gånger och har varit väldigt nöjd. Det har varit trevlig och tillmötesgående personal och städningen har varit fantastisk. Är väldigt nöjd och rekommenderar ofta andra att välja CN Städ

peter n
Skrev om CN Städ

Vi fick CN Städ rekomnderat av en kollega och vi tycker att det funkar jättebra med samma städhjälp som kommer till oss varannan vecka! Hon är nogrann och gör även det lilla extra som vi inte har förväntat oss att hon skall göra samt att hon är mycket trevlig! Rekomenderas varm! För oss är det tryggt att veta att städning också kan utföras med bra resultat även om vi ej är hemma då det städas.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

evelina l
Skrev om CN Städ

Vi har städning hos oss och är jättenöjda. Det är en otroligt skön känsla att få komma hem till en nystädad lägenhet. Vår städerska är trevlig, noggrann och det är en fröjd att det alltid är så rent och fräscht när hon varit här. Ett företag som har kunden i fokus och en fantastisk servicekänsla. Ja. Vi kan varmt rekommendera Christine-CN Städ

Elisabeth n
Skrev om CN Städ

Flexibel och bra service från företaget! CN Städ utför ett mycket bra arbete och vi känner oss trygga med att lämna huset i hennes händer. Kan värmt rekommenderas

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Hanna J
Skrev om CN Städ

Kom i tid, trevliga, duktiga och snabba. Tog varsamt hand om alla saker och städade bra. Rekommenderas.

Maria
Skrev om CN Städ

Mycket bra bemötade. Vi anlitadade Cn Städ för flyttstädning ,punktligt och noggrant utfört arbete. Vi är toppen nöjda! Kan värmt rekommenderas

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen