CN Städ

FJÄRDHOLMSGRÄND 7 B, 127 44 Skärholmen — Visa karta

Letar du efter ett pålitligt, tillgängligt och kvalificerat städföretag?

CN Städ är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 6 år.
Vi är ett personligt företag som bryr oss om våra kunder och ser deras behov.
När du anlitar oss, så kan du alltid vara säker på att få ett perfekt resultat.

Vi sätter alltid kvalitet framför kvantitet!
Forvägen 3, 14551, Norsborg
Cicci L:
Jag kunde inte varit nöjdare med min flyttstädning. Snabbt, med utmärkt service och fantastiskt städat till ett mycket bra pris. Rekommender...

Byggstädare nära CN Städ:

Forvägen 3, Norsborg
City Shine Stockholm står för en prisvärd lokalvård med hög kvalitet som värnar ... Läs mer ›
Cicci L:

Terrängvägen 16, HÄGERSTEN
Emma E:
Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt!

Eggegrundsvägen 11, Johanneshov
Städfirma Katerinas Städ & Bygg grundades 2009 och erbjuder hemstädning, fönster... Läs mer ›
Linnea N:
Fönsterputs, skinande rent! Fick snabbt svar, bra pris, kom i tid. Supernöjda!

Lännavägen 113, HUDDINGE
Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädnin... Läs mer ›
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Läs vad 12 kunder tycker om CN Städ

• Sabrina b
    Sabrina b skrev om CN Städ
    De känns seriösa överlag. Några gånger har det varit några anmärkningar, mindre missar i städning och/eller glömd påslagen lampa mm.
    Det har alltid korrigerats för på ett korrekt sätt. Bra dialog och de lyssnar lyhört och försöker uppfylla kundens önskemål.

Jag kan rekomendera CN Städ

Mvh Sabrina
  • Niklas B
    Niklas B skrev om CN Städ
    Jag anlitade Christine-CN Städ för en ganska omfattande flyttstädning efter att ha ringt runt till flera olika städfirmor och begärt offerter. CN Städ gav ett generellt proffsigt intryck både över telefon och i den offert som de mailade över, vilket i kombination med ett bra pris gjorde att jag valde dem.
    Efter flera flyttar de senaste åren har jag erfarenhet av både bättre och sämre flyttstädningar, så jag ville försäkra mig om att allt skulle funka den här gången.

Jag är dock OTROLIGT NÖJD med resultatet efter CN Städs besök.
    De levererade ett perfekt resultat, snabbt och utan trassel. Städarna var trevliga och tillmötesgående och åtgärdade snabbt den enda anmärkningen jag hade vid besiktningen.
    De hade mycket proffsig utrustning med sig (vilket inte alltid har varit fallet ens med etablerade städfirmor som jag har anlitat tidigare) och det märktes att städarna var måna om att jag skulle bli nöjd med deras arbete innan de gick därifrån.
    Fortsätt så!
  • cecilia s
    cecilia s skrev om CN Städ
    Jag använder CN Städ för stående veckostädning och flyttstäd. Jobbet har alltid utförts med hög kvalitet, på utsatt tid och de har alltid varit flexibla om jag behövt ändra något. Jag kommer att fortsätta att använda CN Städ och rekommenderar dem varmt.

Mvh Cecilia.
  • thomas s
    thomas s skrev om CN Städ
    Ett fantastiskt trekvinnoteam satte sin stämpel i vårt hus genom att överallt visa sin närvaro. De hade tex gjort små installationer av några saker,ett armband ihop med en hundleksak,såå kul! Badrummet såg ut som ett hotelldito;badhanddukarna snyggt,tätt ihopprullade och instoppade i sina hyllor,så proffsigt.Plockat blommor och satt i vas hade de också gjort. Alla slängda kläder snyggt hopvikta på stolarna... Att städningen var ua är ju självklart!!!

Betyg 5+
  • sofia H
    sofia H skrev om CN Städ
    CN städ är fantastiska. Vi använder oss av tjänsten storstädning sedan några år tillbaka. Det är underbart att komma hem till en skinande ren lägenhet, där det är perfekt städat. CN städ är mycket proffsiga!
  • philip
    philip skrev om CN Städ
    Jag har använt CN Städ i några år nu och är mycket nöjd.
    De städar tre timmar varannan vecka.
    Jag har en punktlig, trevlig och duktig städare (samma varje gång) och själva städningen har fungerat helt felfritt. Kontakterna med företaget däremellan har varit tydliga och hjälpsamma. Jag har ofta rekommenderat CN Städ till grannar och bekanta.
  • Markus
    Markus skrev om CN Städ
    Jag har anlitat CN Städ för storstädning ett par gånger och har varit väldigt nöjd. Det har varit trevlig och tillmötesgående personal och städningen har varit fantastisk. Är väldigt nöjd och rekommenderar ofta andra att välja CN Städ
  • peter n
    peter n skrev om CN Städ
    Vi fick CN Städ rekomnderat av en kollega och vi tycker att det funkar jättebra med samma städhjälp som kommer till oss varannan vecka! Hon är nogrann och gör även det lilla extra som vi inte har förväntat oss att hon skall göra samt att hon är mycket trevlig! Rekomenderas varm!

För oss är det tryggt att veta att städning också kan utföras med bra resultat även om vi ej är hemma då det städas.
  • evelina l
    evelina l skrev om CN Städ
    Vi har städning hos oss och är jättenöjda. Det är en otroligt skön känsla att få komma hem till en nystädad lägenhet. Vår städerska är trevlig, noggrann och det är en fröjd att det alltid är så rent och fräscht när hon varit här. Ett företag som har kunden i fokus och en fantastisk servicekänsla. Ja. Vi kan varmt rekommendera Christine-CN Städ
  • Elisabeth n
    Elisabeth n skrev om CN Städ
    Flexibel och bra service från företaget! CN Städ utför ett mycket bra arbete och vi känner oss trygga med att lämna huset i hennes händer.
    Kan värmt rekommenderas
  • Hanna J
    Hanna J skrev om CN Städ
    Kom i tid, trevliga, duktiga och snabba. Tog varsamt hand om alla saker och städade bra.
    Rekommenderas.
  • Maria
    Maria skrev om CN Städ
    Mycket bra bemötade.
    Vi anlitadade Cn Städ för flyttstädning ,punktligt och noggrant utfört arbete.
    Vi är toppen nöjda!
    Kan värmt rekommenderas