Creative Headz Drottninggatan

Creative Headz Drottninggatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Drottninggatan - Din frisörsalong för stil och kreativitet. Välkommen till Creative Headz Drottninggatan, där du kan uttrycka din stil och känna dig kreativ. Vi erbjuder högkvalitativa tjänster för att hjälpa dig att nå ditt bästa jag. Vårt erfarna team av frisörer lyssnar på dina behov och önskemål för att...

281 omdömen om Creative Headz Drottninggatan

Jayashani G
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally was very friendly and gave me instructions on how to take care of my hair and listened to my expectations and did a great job!

Luca C
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Kind and professional, great service

Ahlam B
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Min dotter var supernöjd. Både med klippningen, bemötandet och frisyren :)

Mustafa K

Nice, and friendly! Enjoyed having my haircut with Nathalie

Maryna P
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie was very polite and professional. I liked the haircut and styling.

Clara C
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie m var super trevlig och blev jätte nöjd!!!

Isak E
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Mycket bra, trevlig och jätte duktig!

Karin R
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally var duktig på att lyssna och samtidigt råder och förklara, jättenöjd!

Romu Mikael R
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Bra trevligt bemötande samt in lyssnande på mina önskemål

Daniel S

Rolig och proffsigt bemötande

Hanna F
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie vad jättetrevlig och varm! Jag skulle klippa lite annorlunda än vanligt och färga ögonbrynen för första gången och blev supernöjd med båda resultaten. Hon rekomenderade även bra produkter för min hårtyp. Tusen tack :)

Uffe L
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Man vill bli klippt av Sally en trevlig stund

Claudia Z
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Cecilia H
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

trevlig och kände mig väldigt nöjd.

Yvonne N
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Proffsig, trevlig och duktig på sitt hantverk Gick därifrån mycket nöjd!

Moa P
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Trevligt bemötande. Bra klippning och fin styling efter önskemål Bra tips om produkter.

Molly O
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Mycket trevlig!! Jag var och klippte mig och jag hade inte en exakt bild av vad jag ville göra med håret så Nathalie fick en hel del fria händer och det blev så fint och jag är så nöjd :)

Hanna F
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Jag är jättenöjd med bemötandet från Nathalie. Hon lyssnar in och förstår vad jag vill ha och jag blir alltid lika nöjd med resultatet. Rekommenderar!

Nicole L
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Lyhörd, förstående och öppnar upp för dialog för att nå det bästa resultatet. Väldigt trevlig och utstrålar härlig energi. Duktig och professionell frisör med bra produktkunskap.

Mia S

Jättebra bemötande, rekommenderar!

Michelle C
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Klippte längder och lugg och blev jättenöjd! Sally var trevlig och snabb och gav bra tips.

Svar från Sally

Hejsan Michelle! 💜 Ett stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Daniel S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie var både trevlig och duktig.

Svar från Nathalie M

Hej Daniel! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Nathalie! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Daniel Å
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Bra smidig och extremt kunnig med bra fantasi! Rekommenderar Nathalie M när du ska boka tid!

Svar från Nathalie M

Hej Daniel! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Autumn M
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Jätteduktig och jättetrevlig tjej. Hon klippte mig precis som jag ville. Varmt rekommenderas!

Svar från Nathalie M

Hej fina du! 🌸 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Allt gott, Creative Headz 💛

Thea H
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Så otroligt trevlig och känns direkt som en vän! Är otrolig duktig på sitt jobb och har all kontroll trots många bollar i luften. Lägger all min tillit till henne när jag endast säger att jag vill känna mig snygg igen, så fixar hon allt! Den bästa frisören jag någonsin har varit hos!

Svar från Nathalie M

Hej Thea! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Nathalie M. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Andres J
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Sally treated me as if I had known her for a long time. She was very kind and amiable. She addressed the concerns I had with my hair and took care of them with great professionalism. I arrived to your salon not knowing what to expect, but I honestly left impressed and with a new standard of what a great service to the customer is. Over-all it was a great experience and when I return to Stockholm, I will be arriving at your salon again for a hair cut.

Svar från Sally

Hi Andres! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Sally! Best wishes, Creative Headz ❤️

Håkan N
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Jag blir trevligt bemött av Nathalie M! Jag tycker att Nathalie förstår mina önskemål. Vi kan diskutera olika lösningar och hon hintar om olika behandlingar. Vid sista tillfället färgade jag utväxten och klippte mig. Med vänlig hälsning, Lena Nilsson

Svar från Nathalie M

Hej Lena! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Nathalie M. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Philip F
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Trevlig, glad, utbildande och superduktig!

Svar från Nathalie M

Hej Philip! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Ellemor W
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Klippning. Blev nöjd. Ett trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Cynthia

Hej Ellemor! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Rasmus B
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie var väldigt snäll och duktig.

Svar från Nathalie M

Hej Rasmus! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Nathalie M. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Nicole S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie var grym! Trevlig och riktigt duktig på både klippning och styling✨

Svar från Nathalie M

Hej Nicole!🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Matts P
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Mycket bra bemötande och bra jobb. Nöjd kund !

Svar från Nathalie M

Hej Matts! 🔥 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Heidi B
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Hon är en jätteduktig frisör och är dessutom så trevlig. Resultatet på mitt hår var verkligen över förväntan. Känner mig så nöjd och kommer garanterat att gå tillbaka till henne.

Svar från Nathalie M

Hej Heidi! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Alidah R
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Jag har haft lite issues med creative headz, med avbokade tider utan att meddela, mycket ombokningar mm. Men har gått hos Nathalie M 2 gånger nu och blivit så sjukt nöjd. Hon är så grymt duktig, supertrevlig och fattar precis vad man vill ha. Kommer absolut fortsätta gå till henne!

Svar från Nathalie M

Hej fina du! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss och vi ber om ursäkt för strul med ombokningar. Du är varmt välkommen hos oss. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Emilia S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Superduktig, trevlig och kommer definitivt tillbaka!

Svar från Nathalie M

Hej Emilia! 🌸 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 😊

Anooj A
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

She was attentive and made sure what i wanted in advance.

Svar från Sally

Hi Anooj! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Sally. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Jessica B
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Jag blev otroligt nöjd med min klippning hos Nathalie M, kommer definitivt komma tillbaka till henne. Trevlig, tillmötesgående, proffsig och tipsade gärna om hårprodukter och generella hårtips som jag frågade om. Kände mig avslappnad och omhändertagen! 5/5

Svar från Nathalie M

Hej fina du! ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med Nathalie M. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Sara L
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Jättebra! Snabb, effektiv, trevlig och superduktig :)

Svar från Sally

Hej Sara! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Julia W
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Professionell och trevlig frisör som lyssnar noga på kundens önskemål. Supernöjd med klipp&färg!

Svar från Nathalie M

Hej Julia! ❤️ Kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Martin S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Väldigt bra bemötande och utförande. Det var skönt att ha en dialog om klippningen och ta det steg för steg. /M

Svar från Nathalie M

Hej Martin! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Labrini K
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Trevlig ,bra bemötande.Väldigt kunnig i sitt arbete .

Svar från Nathalie M

Hej Labrini! 🤩 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Artem S
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Gjorde bra jobb. Väldigt professionell och hjälpsam. Hjälpte mig att göra rätt val.

Svar från Nathalie M

Hej Artem! ⭐️ Kul du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Moa L
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Supertrevlig och duktig, varmt bemötande. Blev så nöjd med mitt hår efter besöket, hade verkligen gått tillbaka till henne om jag bodde närmare. Mvh norrbottning

Svar från Cynthia

Hej Moa! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Cyntia. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Martina C

Engagerad och det blev ett mycket bra resultat. Jag är väldigt nöjd. / Martina

Svar från Nathalie M

Hej Martina!🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Simon H
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Väldigt trevligt och proffsigt!

Svar från Nathalie M

Hej Simon! 🌟 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Magnus V
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Mycket pengar men så är det bra också. Lyhörd och noga. Proffsigt.

Svar från Nathalie M

Hejsan Magnus! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Theresa K
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Som vanligt jättenöjd! Superfint bemötande och proffsigt utfört.

Svar från Nathalie M

Hej Theresa! 🤗 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Leyla A
Skrev om Nathalie M en del av Creative Headz Drottninggatan

Nathalie is fantastic! This was my second time, her haircuts are on point and she makes it a very comfortable experience:)

Svar från Nathalie M

Hi Leyla! 💕 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Nathalie M. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Natalié H
Skrev om Sally en del av Creative Headz Drottninggatan

Blev trevligt bemött, det var lätt att samtala och fick en bra konsultation. Kände att jag förutom att bli nöjd med klippningen lärde mig mer om hur jag ska ta hand om och styla mitt hår. Fick bra tips och rekommendationer på produkter. Jag besökte creative headz för en klippning för mellanlångt hår och köpte även produkten Redken - one united, all-in- one multi-benifit treatment spray - som jag blev rekommenderad. Ett till plus var att jag även blev bjuden på kaffe. :)

Svar från Sally

Hej Natalié! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Alexandra D
Skrev om Cynthia en del av Creative Headz Drottninggatan

Cynthia är bäst! Jag har gått hos henne i ett par år nu och jag är alltid lika nöjd.

Svar från Cynthia

Hej Alexandra! ❤️ Det är så himla kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟