Alla kategorier Mäklare Kalmar Borgholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borgholm

Fastighetsbyrån Borgholm

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm — Visa karta

På Köpmangatan i Borgholm hittar du vårt kontor mitt på Öland. Vi samarbetar självklart med Fastighetsbyråns kontor i Löttorp i norr och Färjestaden i väster, men i övrigt har vi hela Öland som verksamhetsområde.

Vi förmedlar alla typer av bostäder och fastigheter från fritidshus och bostadsrätter till lantbruk och kommersiella fastigheter. Objekt till salu marknadsför vi både i våra tre kontor, i alla Swedbanks skyltfönster på Öland samt i flera moderna kanaler. Det gör att både du som köpare har lätt att hitta ditt drömobjekt och att du som säljare får ditt objekt visat för många!

Kontakta oss om du har funderingar kring byte av bostad eller vill få en fri värdering!

Läs vad 5 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borgholm

• Rose-Marie E
    Rose-Marie E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Engagerad, omtänksam och mycket trevlig mäklare!! Assistenter på mäklarkontoret mycket vänliga och hjälpsamma, men det var alltid vi som fick ta kontakt för att få information i de olika försäljningsfaserna.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Gjorde en värdering av fastigheten (utvändigt) och meddelar mig var den kunde vara värd. Detta innan jag bestämt mig för att anlita dem som mäklare. Kunde vi ej nås via mobil så hade vi kontakt via mailen, oavsett när på dygnet.
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Snabbt och lätt, engagerade och trevliga.
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra kontakter och feed back under hela försäljningstiden
  • Jachi M
    Jachi M skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bättre information om de hela i hus affären ekonomiskt.
    Mycket nya skatter har tillkommit.

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm