Fastighetsbyrån Borgholm

Fastighetsbyrån Borgholm

På Södra Långgatan i Borgholm hittar du vårt kontor mitt på Öland. Vi samarbetar självklart med Fastighetsbyråns kontor i Löttorp i norr och Färjestaden i söder, men i övrigt har vi hela Öland som verksamhetsområde.

Vi förmedlar alla typer av bostäder och fastigheter från fritidshus och bostadsrätter till lantbruk och kommersiella fastigheter. Objekt till salu marknadsför vi både i våra tre kontor, i alla Ölands Banks skyltfönster på Öland samt i flera moderna kanaler. Det gör att både du som köpare har lätt att hitta ditt drömobjekt och att du som säljare får ditt objekt visat för många!

Kontakta oss om du har funderingar kring byte av bostad eller vill få en fri värdering!

342 omdömen om Fastighetsbyrån Borgholm

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Kolstad
    2023-01-28 Verifierad kund
    Trevligt, informativ, kompetent mäklare. Snabb och tillgänglig.
    • Gärdslösa
    2022-12-26 Verifierad kund
    Mycket positivt. Proffsig och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-12-26 Verifierad kund
    Cecilia har med tålamod och omsorg hjälpt oss att sälja vårt hus på bästa sätt, har upprätthållit kontakt med intresserade köpare och genomfört lyckade visningar trots en utmanande höst. Cecilia har varit genomgående lätt att få tag på och svarat snabbt på frågor.
    Vi är mycket nöjda.
    2022-12-20 Verifierad kund
    Vi fick mycket hjälp av Cecilia vid försäljningen av vår stuga. Cecilia hanterade flertalet visningar och hittade flera intressenter "trots" att stugan bara låg på gång och trots lågkonjunkturen.

Processen med visningar och intresseanmälningar har skötts mycket smidigt, vi har fått tips och råd och information under resans gång. Cecilia har dragit rent praktiskt i visningar, med tillgång till fastigheten, och tagit många egna initiativ som har hjälpt oss.

Cecilia och byrån har god kännedom om marknaden, lägen, och möjligheter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-12-12 Verifierad kund
    Vi blev trevligt och kunnigt bemötta. Cecilia var insatt i det mesta och hade läst på om fastigheten. Hon kunde svara på alla våra frågor från smått till stort.
    • Ekerum
    2022-12-09 Verifierad kund
    Det var inte så lätt i tuff situation som nu i Sverige och vi är glad 😊 att det blir affärer till slut. Och Tusen tack mäklare tog hand om kylskåp, höst stängas etc uppgifter, super bra jobbat, vi är tacksamma.
    • Ekerum
    2022-12-08 Verifierad kund
    Våra förväntningar på Cecilia har överträffats med god marginal och vi är otroligt nöjda med hennes insats. Kommunikationen har fungerat på ett bra och roligt sätt. Vi bor i Järfälla norr om Stockholm så all kommunikation har skett via internet och det har fungerat väldigt bra. Vi är också otroligt tacksamma för Cecilias insats att stänga ner vår stuga inför vintern som inkluderade avfrostning av vårt kylskåp. Vi kommer att ge våra bästa rekomendationer för Cecilia till alla som vill sälja ett hus eller en fastighet i närheten där Cecilia är aktiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-12-08 Verifierad kund
    Uppllevde Andreas som tillbakadragen, på gränsen till ointresserad under visningen av objektet.
    Proffessionell och effektiv vid uppföljning och budgivning.
    • Spjutterum
    2022-12-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, och kunde svara på alla våra frågor.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Hade önskat mer av mäklaren på visningen.
    Är nöjda med förfarandet under budgivning samt när affären skulle genomföras. Hela processen är ej slutförd ännu.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-12-05 Verifierad kund
    Trevlig bemötande. Andreas är lyhörd och ser till så att allt blir så bra som möjligt för alla. Rekommenderas!
    2022-11-22 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och fick bra service av Cecilia, kan absolut rekommendera henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Halltorp
    2022-11-09 Verifierad kund
    Vi är super nöjda över vår försäljning av huset genom fastighetsbyrån. Bra och snabb återkoppling. Har uppfyllt alla våra förväntningar.
    • Halltorp
    2022-11-07 Verifierad kund
    Bra dialog o han kan sitt jobb. Mycket trevlig.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Cecilia har bemött oss väldigt bra. Hos har med sin kunskap kunnat ledsaga oss med stort engagemang och information. Mycket nöjda med henne som vår mäklare vid vårt fastighetsköp.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Hon möter upp med ett leende & pratar vänligt med oss.
    Avvaktar på avstånd när vi går husesyn & svarar lätt på våra frågor.
    Vi är mycket nöjda med Cecilia som vår mäklare.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Proffsig, snabba och tydlig återkoppling.
    • Djupvik - Lofta
    2022-10-25 Verifierad kund
    Blev bemött på ett lagom o bra sätt i olika steg beroende på mina önskemål
    Levde upp till mina förväntningar o behov
  • Jan B
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-10-22 Verifierad kund
    Andreas är tillgänglig, han värnar om integriteten vilket känns bra och proffsigt!
    Andreas kan rekommenderas!
    Skulle inte tveka att anlita Andreas för nya uppdrag om så blir aktuellt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-10-21 Verifierad kund
    Pigg och vaken - kommer att gå långt...
    2022-10-16 Verifierad kund
    Vi blev bemött med positivtet, precis som vi förväntade oss.
    • Räpplinge
    2022-10-15 Verifierad kund
    Vi fick en snabb och smidig affär med kontinuerlig återkoppling.
    Oerhört kompetent mäklare!
    2022-09-30 Verifierad kund
    Mycket proffsig mäklare, lätt att få tag på.
    Mycket nöjd med Andreas
  • köpte en tomt med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-09-25 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och väldigt positivt intryck.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Hjälpte mig och tipsade om olika hus som skulle passa mig, som sedan ledde till ett köp av ett hus som passade mig perfekt. Hon är trevlig och håller bra kontakt.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevlig, duktig mäklare, bra bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-09-16 Verifierad kund
    Julia har varit mycket engagerad och kompetent
    • Tryggestad
    2022-09-13 Verifierad kund
    Otroligt kunnig och proffsig, har gott om humor och är lyhörd inför våra önskemål. Skulle rekommendera Andreas alla dagar i veckan!
    2022-09-13 Verifierad kund
    Så himla professionellt bemötande där jag fick fullt gehör för hur jag ville genomföra min försäljning. Stort engagemang och hittade en lösning så min försäljning skedde rekordsnabbt och smidigt.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och kunnig o påläst.
    Mån om båda parter.
    • Tryggestad
    2022-09-09 Verifierad kund
    Tycker man får ett seriöst intryck och ett trevligt bemötande ..
    Sen är han proffsig i sitt agerande.
  • köpte en tomt med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Kårehamn
    2022-09-08 Verifierad kund
    Andreas är påläst, nyanserad och genuint intresserad av öländska fastigheter. Ett nöje.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyhörd och tydlig, korrekt och informativ kommunikation.
    Bra fortlöpande information.
    Trygg och säker.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket bra!
    Trevligt bemötande’
    Fick svar på frågor man undrade!
    2022-08-31 Verifierad kund
    Hej
    Utmärkt bemötande ,hög proffsighet.
    Normal förväntning men den var utmärkt😊😊👍
    Service vänlig,duktig,ödmjuk,uppriktig
    Ger högsta betyg🙌🙌🙌
    Mvh Thorbjörn
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jag har hela tiden blivit mycket bra bemött av både Cecilia och övriga jag varit i kontakt med på Fastighetsbyrån Borgholm.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara någon jag "klickade" bra med. Det lever Cecilia verkligen upp till.

Cecilia är mycket kunnig, engagerad och lyhörd. Hon verkar kunna "läsa av" kunden på ett mycket bra sätt och känns genuint intresserad av personen/kunden och inte bara av själva försäljningen.

Jag är mycket glad över att ha fått förmånen att ha Cecilia Nilsson som mäklare när jag nu sålt den sommarstuga jag en gång var med och byggde.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam.
    Effektiv hantering.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Jag blev mycket trevligt bemött av Andreas som var proffsig och tillmötesgående.
    Mycket bra 👍 trevligt bemött ! Allt gick snabbt ☺️👍
    2022-08-20 Verifierad kund
    En cool, lugn saklig ”dam” som kan sin sak.
    I vårt fall blev det en positiv utgång, med tanke på Putin, konhäjukturer osv.
    Hon får därför 👍👍👍👍👍
    2022-08-20 Verifierad kund
    Blivit jättebra behandlade, Ordnat extra visningar på fastighet, inga problem med något. Proffsigt.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Cecilia var mycket välkomnande, hon var påläst på objektet och tog sig tid att berätta om huset, vi blev mycket positiva till visningen och huset och mycket nöjda.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Finns nog ingen bättre mäklare än Cecilia, hon tar verkligen hand om allt och ser till att allt flyter på

Hon vet hur allt ska skötas, man behöver inte lyfta ett finger, hon sköter allt smidigt och lätt och är lätt att prata med

Varmare och goare människa finns inte

10 stjärnor till Cecilia Nilsson

Selvy Högström
    2022-08-16 Verifierad kund
    Tillmötesgående och professionell mäklare.
    • Runsten
    2022-08-07 Verifierad kund
    Proffs ut i fingerspetsarna!!!!! Bra hjälp med allt ifrån tips, till en bra försäljning.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Utmärkt bemött, utmärkt på alla sätt, dock svår att få tag i telefon.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lyhörd, bra stämning och diskussioner.
    2022-08-02 Verifierad kund
    effektiv, noggrann
    pigg o trevlig
    2022-07-18 Verifierad kund
    Andreas är en positiv realistisk mäklare.
    Tänker snabbt,är lyhörd. Förmedlar situationen bra.
    Det här kanske låter lite överdrivet,men det är så jag kände under hela resan.
    Jag träffade även mäklare Julia som ibland hoppade in.Även hon kunnig o bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jättebra och professionellt bemötande uppfyllde alla våra förväntningar. Gjorde vår försäljning till en trevlig resa.