Fastighetsbyrån Borgholm

Fastighetsbyrån Borgholm

På Köpmangatan i Borgholm hittar du vårt kontor mitt på Öland. Vi samarbetar självklart med Fastighetsbyråns kontor i Löttorp i norr och Färjestaden i väster, men i övrigt har vi hela Öland som verksamhetsområde.

Vi förmedlar alla typer av bostäder och fastigheter från fritidshus och bostadsrätter till lantbruk och kommersiella fastigheter. Objekt till salu marknadsför vi både i våra tre kontor, i alla Swedbanks skyltfönster på Öland samt i flera moderna kanaler. Det gör att både du som köpare har lätt att hitta ditt drömobjekt och att du som säljare får ditt objekt visat för många!

Kontakta oss om du har funderingar kring byte av bostad eller vill få en fri värdering!

Läs vad 182 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borgholm 2

• sålde sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-05-14
    Sålde ett fritidshus , Andreas var oerhört behjälplig , kunnig och tillgänglig för säljare. Skötte visningar och försäljning överförväntan . Kan varmt rekommendera att anlita Andreas som mäklare
  • köpte en tomt med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Kolstad
    2021-05-04
    Andreas ringde upp angående en tomt so var till salu ,vi fick ett fint bemötande i telefonen och vi köpte tomten 😀
    Att gick väldigt smidigt och vi är jätte nöjda
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Gärdslösa
    2021-05-04
    Seriös, bra och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med hela förfarandet. Bra att han inte var så ”mäklar på”!
    2021-05-04
    Proffsig lyhörd och snabbfotad, mycket nöjd med Andreas.
  • Susanna L
    köpte en tomt med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-05-03
    Har köpt en tomt och fick bra bemötande från Andreas och hans Team på Fastighetsbyrån.
    2021-05-03
    Jag har sålt mitt fritidshus. Min mäklare har tagit sig tid att svara på frågor, funnits tillgänglig för återkoppling, han är trevlig och känns ärlig.
    • Runsten
    2021-04-15
    Sålt villafastighet.
    Trevligt och sakkunning bemött i alla avseende.
    • Djupvik-Lofta
    2021-04-13
    Jag har sålt en tomt.
    Jag är mycket nöjd med Andreas. Trevlig, proffsig och förtroendegivande. Bara plus från mig. Rekommenderar.
    • Rälla
    2021-04-04
    Alltid proffsigt och trevlig. Bästa mäklare.
  • köpte en tomt med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Böda
    2021-03-30
    Mycket bra på alla sätt. En enorm kundkänsla. Vi har haft kontakt med Julia vid olika tillfällen under åren och det blir alltid lika bra kontakt!

Den här gången bestämde vi oss för att köpa tomt av Fastighetsbyrån och uppföra året runt. En av orsaken till att det blev just Fastighetsbyrån som vi vände oss till är deras utmärkta service!!! Känns bra att vara kund. Vill också framhålla Julias kollegor och inte minst chefen Erica Bertilsson som ju också är en otroligt kompetent representant för fastighetsbyrån!!!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Gärdslösa
    2021-03-27
    Vi har fått väldigt bra hjälp av Julia i samband med försäljningen av vår fastighet - alltid hjälpsam, snabb på att återkoppla och hon har gjort att vi känt oss trygga genom hela processen. Rekommenderar Fastighetsbyrån och Julia starkt.
    2021-03-25
    Vi upplevde ett väl genomfört arbete med försäljningen av
    vår villa i Köpingsvik

Gun-Britt o Börje
    2021-03-25
    Ett trevligt bemötande och en professionell förmedling. Andreas svarade upp till förväntningarna och lite till, vad mer kan man begära.
    2021-03-22
    Köpte sommarbostad på Unnebergsgatan 36 2020
    2021-03-21
    Vi har köpt en villa via Andreas. Bra bemötande och allt gick smidigt. Så vi är mycket nöjda.
    2021-03-19
    Bra, proffsig, kunnig, hjälpsam och trevlig.
    2021-03-18
    Hjälpsam och trevlig. Kunnig och engagerad.
    2021-03-18
    Sålt fritidshus. Proffsigt bemötande !
    Lätt att kommunicera med.
    Lite slarvigt att inte påminna om skatteinbetalning i tid, men i övrigt mycket nöjda !
  • köpte en tomt med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    Tomtköp
    Bra bemötande, snabb återkoppling, väldigt hjälpsam.
    2021-03-18
    Andreas är en mycket bra mäklare;
    trevlig, kunnig,trygg, och hjälpsam.
    • Sandvik-södvik
    2021-03-17
    Jag har sålt tre hus med hjälp av Andreas och han ger alltid ett professionellt intryck och bemötande. Är väldigt kunnig och insatt i det mesta. Det känns tryggt att lämna sitt hus till Andreas för försäljning.
    2021-03-17
    Ramsättra Backe. Väldigt trevligt bemötande och kunnig mäklare.
    Fritidshus
    Effektivt
    Mycket högre än förväntat
    Snabbt bra positivt
    2021-03-16
    Bra driv genom hela affären. Jag kände mig säker och Julia var bra med att svara på frågor. Jag sålde en tomt.
    2021-03-16
    Köpt en villa av Anderas och servicen var riktigt bra.
    Flexibla lösningar och allt anpassat efter säljarens och kundens behov. Mer än nöjd.
    • Rälla
    2021-03-16
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med på telefon.
    2021-03-16
    Jag har köpt ett fritidshus. Mycket trevlig och kunnig och verkar väldigt ärlig. Jag har varit på ett antal visningar med Andreas och det har alltid varit som förväntat ungefär som han har annonserat ut objektet har det varit i verkligheten. Har mycket bra upplevelse av honom ska jag göra nån mer affär på öland kommer jag vända mig till honom
    2021-03-16
    Inlyssnande, affärsmässig, seriös, hög servicegrad
    Vinterbonade fritidshus med uthyrningsmöjligheter,
    Andreas bemötande och hantering under försäljningen motsvarade mina högt ställda krav.
    Snabb återkoppling och lyhörd gällande hur jag ville affären skulle utföras.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-03-16
    Jag har flera gånger haft Fastighetsbyrån som mäklare, både vid köp och sälj av hus och lägenheter och alltid blivit väldigt professionellt bemött varför jag alltid hör av mig dit.

Vid den senaste lägenhetsförsäljningen var Cecilia Nilsson Fastighetsbyråns representant och hon utförde uppdraget på ett mycket berömvärt sätt. Alltid vänlig, alltid tillgänglig, alltid noggrann och alltid med erforderlig information.

Jag kommer att återkomma dit om och/eller när det blir tal om nästa fastighetsaffär.
    2021-03-16
    Fritidshus, En mycket trevlig mäklare med fötterna på jorden.
  • köpte en tomt med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra service, tack!
    Ringer tillbaka direkt
    All information man behöver leveraras
  • sålde en tomt med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Böda
    2021-03-16
    Alert, noggrann, bra återkoppling.
  • Elina F
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-03-16
    Vi var på jakt efter en sommarstuga i Köpingsvik. Andreas var väldigt hjälpsam med att komma med tips på kommande objekt vi skulle hålla utkik efter och var mån om att vi skulle hitta vad vi sökte.
    När vi väl hittade stugan vi ville ha och budgivningen var inne i sitt slutskede så var Andreas behjälplig och tillgänglig hela tiden och det märktes att han hade en vilja att det skulle bli bra för både köpare och säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-03-13
    Jag upplevde Cecilia som kompetent, rak, ärlig och saklig i fråga om att tillgodose köpare och säljares önskemål angående fastighetsaffären. Vi köpte en bostadsrätt i Borgholm i september 2020.
  • Biljana R
    köpte en tomt med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Räpplinge
    2021-03-12
    Köpt en tomt och mäklaren gjorde allt. Fattade det hela när Lantmäteriet brev kom hem. Tänkte man ska vara mer ”inblandad” 😁, men som tur det löpte oerhört smidigt.
    All beröm till Cecilia! 🍀
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Åkerby
    2021-03-11
    Kunnig och trevlig vid försäljning av fritidshus.
    2021-02-10
    Jag köpte och sålde hus samtidigt. Mycket bra mäklarefirma med bra personal.
    2021-02-03
    Ett bra bemötande från första gången jag träffade mäklaren
    Hon var väldigt engagerad och lätt att jobba med
    Hon höll mig uppdaterad under hela försäljningstiden
    Vilket jag tyckte var väldigt bra
    Jag kan verkligen rekommendera Cecilia Nilsson
    2021-01-21
    Köpt en villa och sålt en bostadsrätt
    Mycket bra mäklare båda två , en man och en kvinna!
    De har gått in för båda uppdragen till 100%,
    Använt mycket moderna arbetssätt vis internet!
    De har levt upp till våra förväntningar

Mycket nöjda med bådas insatser
    2021-01-19
    Proffsigt och tryggt bemötande!
    Stöd genom hela husaffären.
    2021-01-08
    Bra bemötande, lätt att få tag på, alltid trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas varmt.
  • Martin L
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Borgholm
    2020-12-31
    Vi har sålt en villa i Borgholm. Allt har gått bra tack vare en professionell och kunnig mäklare.
    2020-12-07
    Hej
    Har under hösten 2020 köpt en stugan på Öland och är supernöjd med Fastighetsbyrån under hela processen.
    //Stefan.
    2020-10-20
    En riktigt bra skött affär, de har agerat mycket proffsigt.
    2020-10-13
    Snabb affär/köp av bostadsrätt i centrala Borgholm, innan densamma kom ut till visning. Mäklaren och framför allt säljaren var mycket tillmötesgående. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och vi har full förståelse för det regelverk som mäklaren behöver ta hänsyn till. Vi kan varmt rekommendera denna mäklare till andra affärer.
    2020-10-11
    Köpt en gård av en mäklare som förstod vad jag ville ha. Mycket tacksam.
    2020-10-10
    Vi köpte en tomt utanför Borgholm. Smidig och trevlig kontakt med mäklaren genom hela köpet. Vi är mycket nöjda! Tack Cecilia :-)
    2020-10-06
    Vi ville sälja vår villa och vände oss till dem bästa.
    Vi har mött en trevlig mäklare som har varit engagerad & smidig. Snabbt, professionellt och samtidigt omtänksamt.

Mäklaren har levt upp till våra förväntningar och vi rekommenderar gärna Fastighetsbyrån till andra som vill köpa eller sälja bostad.
    2020-10-04
    Bra service, kundvänligt, Kompetent