Fastighetsbyrån Borgholm

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm — Visa karta

På Köpmangatan i Borgholm hittar du vårt kontor mitt på Öland. Vi samarbetar självklart med Fastighetsbyråns kontor i Löttorp i norr och Färjestaden i väster, men i övrigt har vi hela Öland som verksamhetsområde.

Vi förmedlar alla typer av bostäder och fastigheter från fritidshus och bostadsrätter till lantbruk och kommersiella fastigheter. Objekt till salu marknadsför vi både i våra tre kontor, i alla Swedbanks skyltfönster på Öland samt i flera moderna kanaler. Det gör att både du som köpare har lätt att hitta ditt drömobjekt och att du som säljare får ditt objekt visat för många!

Kontakta oss om du har funderingar kring byte av bostad eller vill få en fri värdering!

Läs vad 85 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borgholm

• 2019-10-13

Marika R skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt fritidsbostad. Mycket bra bemötande och seriöst arbete.
    Bra återkommande information.
    Bostaden såld till mycket bra pris. Läs mer
  • 2019-10-12

Jan H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Ett sommarhus
    Med stor öppenhet och känsla för personer som vill avyttra ett boende efter många år
    Han var kanon! Läs mer
  • 2019-10-03

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har sålt ett gammalt torp.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren; professionell, kunnig, engagerad, tillgänglig, vänlig, lugn och saklig. Vilket betydde mycket i en för mig svår situation. Jag tycker att mäklaren överträffade mina förväntningar med råge.
    Den bästa mäklaren jag har haft med att göra.
    Jag rekommenderar honom gärna till alla som ska sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • 2019-10-02

Tommy S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Tomt. Det har flutit på väldigt bra. Läs mer
  • 2019-09-27

Patryk P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Allt gick smidigt och professionellt. Läs mer
  • 2019-09-24

Royger V skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har sålt våran villa i Borgholm.
    Blev mycket väl bemött av Andreas
    Vi kanske hade väntat ett lite högre bud men helt ok Läs mer
  • 2019-09-21

Sebastijan L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Tomt, Korrekt och neutralt, ok, mkt. Nöjd Läs mer
  • 2019-09-11

Jonas B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpte bostad. Mäklaren var professionell, tillgänglig, trevlig och lösningsorienterad. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-09-10

Margareta K skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Stort tack till Andreas Boström och medarbetare på Fastighetsbyrån i Borgholm för ett jättefint jobb. Ni sålde mitt fritidshus snabbt, lyhört och proffsigt. Fin kommunikation och snabba svar. Vi rekommenderar er gärna.
    Margareta K. och Annette B S. Läs mer
  • 2019-09-09

Per-Olof K skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har sålt min fastighet. Jag blev väldigt bra bemött. Mina förväntningar var att få ett bra pris för fastigheten, och det tycker jag att jag fick. Jag tycker att mäklaren var mycket kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-09-01

Rolf J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt min villa. Korrekt mottagande, saklig information. Ingenting att anmärka på.
    Rolf Läs mer
  • 2019-08-26

Therese N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra uppföljning samt alltid trevligt bemötande vid samtal och möte.

Rekommenderat starkt Fastighetsbyrån Borgholm och Fredrik Sernheim! Läs mer
  • 2019-08-21

Christina H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt Vanserumsvägen 21, Öland
    Kunnig mäklare, god lokal kännedom, gav förslag på möjliga saker att göra med fastigheten.
    100% förväntning när proffs anlitad- uppfylld.
    Mycket bra- förtroendeingivande! Läs mer
  • 2019-08-21

Richard L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Johan P

2019-08-17

Johan P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har köpt ett fritidshus i Borgholm
    Vi blev vänligt bemötta och fick snabbt svar på alla frågor även svar på vad det var för typ av grannar. Han tipsade även om andra möjligheter på ön att tex stalla upp våra hästar. Mäklaren var snabbt behjälplig med bankkontakt. Han var tillgänglig nästan hela tiden och när han var upptagen så hade han informerat en assistent så att vi slapp ha för många kontakter. Allting gick smidigt trots att vi gjorde det mesta pappersarbetet på distans.
    Vi kände oss mycket trygga och kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Borgholm. Läs mer
  • 2019-08-02

Christel B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt en sommarstuga. Trevlig och lugn mäklare, som var omtänksam och tydlig. Läs mer
  • Irene P

2019-07-24

Irene P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt lägenhet,
    Blev bra bemöt av mäklaren,
    Allt fungerade mycket bra,
    Är nöjd Läs mer
  • 2019-07-20

Pia J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Proffsig, tog sitt uppsrag på allvar, Återkopplade med information Lugn och saklig Läs mer
  • 2019-07-10

Bengt B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har sålt vill på Öland, och mäklaren Andres Bodström har varit väldigt trevlig, hjälpsam och mycket duktig. Vi har känt ett stort förtroende och han har visat vilken stor erfarenhet han har. Han är alltid trevlig och saklig när man talar med honom. Ringer alltid tillbaka om han inte kan svara just när man söker honom. Rekomenderar honom mvarmt och ofta till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-07-08

Lars E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt sommarhus på Öland
    Fått ett Bra och Trevligt ,informativt bemötande.
    Letat länge för att till sist hitta ett Trevligt hus med hjälp av Fastighetsbyrån och dess mäklare.
    Roligt att fått ha hjälp av samma mäklare under dessa år som till slut ledde till affär på ett Bra sätt.
    Vi är Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-07-05

Irene D skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Andreas är en professionell och seriös mäklare som trivs med sitt jobb. Fastighetsbyrån har en stor kundkrets; han lyckades att sälja vårt hus innan det hann komma ut på försäljning.

Vi rekommendera Andreas varmt! Läs mer
  • 2019-07-04

Linda O skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt bostadsrätt, utmärkt service i alla moment. Läs mer
  • 2019-07-03

Lars H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt sommar hus,
    Mäklaren och assistenten var trevliga, tillmötesgående,
    kunniga, smidiga.
    Vi blev mycket bra bemötta och infriade våra förväntningar.
    Allt sköttes mycket bra. Läs mer
  • 2019-07-01

Lars G skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har nyligen köpt ett fritidshus och har under hela processen fått snabb service och ett professionellt och trevligt bemötande av såväl mäklare som övriga medarbetare på Fastighetsbyrån i Borgholm.

Då det är en stor affär har jag haft högt ställda krav på mäklaren. Denne har genomgående levererat på en mycket jämn och hög nivå.

Jag rekommenderar gärna min mäklare. Läs mer
  • 2019-06-26

Robert C skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    jag som säljare träffade Andreas som redan kände fastigheten och som gav mig bra svar på mina frågor och goda råd.
    Försäljningen gick smidigt och snabbt. Kontoret har dessutom en till mycket väsentlig kraft nämligen Barbro som har alltid varit behjälplig, gett klok råd, klara besked och varit trevligt att tala med. Läs mer
  • 2019-06-26

Sven-Ingemar S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt Bjärby 29 i Borgholms kommun.
    Bra bemötande och information från mäklare.
    Bra visning och även bra bemötande vid undertecknande av köpekontrakt och köpeavtal. Läs mer
  • 2019-06-24

Urban S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag köpte en enplans villa i Rälla.
    Mäklaren var trevlig och gav ett förtroendeingivande intryck.
    Viss information saknades i beskrivningen, inte avgörande för mig men det hade varit på sin plats informera t ex om Wifi och samfälligheten och den avgift som gäller för väghållningen.
    Jag tycker att mäklaren bör gå igenom kontraktet tillsammans med parterna innan man ska underteckna köpekontraktet.
    På det hela var mäklarens insats ok. Läs mer
  • 2019-06-23

Cathreine G skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har köpt ett boende via Fastighetsbyrån Borgholm. Mkt bra bemötande. Allt funkade som planerat Läs mer
  • 2019-06-14

Annika F skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi köpte ett sommarhus. Vi blev mycket trevligt och korrekt bemötta både av mäklaren och av övrig personal på Fastighetsbyrån. De gav oss all hjälp och information vi önskade både före och efter köpet. Läs mer
  • 2019-06-12

Anne S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt villa. Mäklaren har bemött oss på ett trevligt och personligt sätt. Förhållit sig neutral och fungerat som mellanhand mellan oss och säljaren för att reda ut saker efter köpet. Läs mer
  • 2019-06-12

Christer B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag måste säga att vi är riktigt nöjda med
    Allt som rör affären
    Tack
    Christer & Eva Läs mer
  • 2019-06-08

Karina Å skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt fritidshus. Belåten i stort. Kunde fått tätare återkoppling. Läs mer
  • 2019-06-05

Göran G skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Priset uppnådde inte det förväntade, men vi anser oss ha fått den hjälp som man kan förvänta sej av en mäklare
    Mvh Helene o Göran Gustafsson. Läs mer
  • 2019-06-04

Anders R skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Fritidshus Öland
    Bra kring information.
    Lätt och snabb att komma kontakt med.
    Smidigt och tydligt när det gällde det formella med avtal och betalning. Läs mer
  • 2019-06-01

Hanna A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt tomt, bra bemötande och relevant info. Läs mer
  • 2019-06-01

Anders B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Det gick snabbt och smärtfritt! Läs mer
  • 2019-05-29

Robert K skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Fantastiskt trevlig och effektiv👍 Läs mer
  • 2019-05-27

Göran F skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi sålde vårt fritidshus på Öland. Andreas Broström värderade fastigheten och genomförde försäljningen till vår fulla belåtenhet. Trevligt, professionellt och förtroendeingivande bemötande på alla sätt. Vi rekommenderar gärna Andreas till bekantskapskretsen och skulle vi sälja ett hus på Öland igen blir valet av fastighetsmäklare lätt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-05-27

Millan A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålde vårt hus genom Andreas och vi är mycket nöjda med hela vår försäljning!
    Kan varmt rekommendera Andreas! Läs mer
  • 2019-05-12

Solveig F skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Genuint kunniga och hjälpsamma mäklare och assistenter! Jag köpte mitt hus på distans, då jag inte hade möjlighet att vara på plats vid visning och köptillfälle. Allt gick fantastiskt bra tack vare de fantastiska människor som arbetar på mäklarkontoret i Borgholm. Man blir alltid väl bemött och de löser både små och lite knepigare problem i en handvändning. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • My E

2019-05-12

My E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har köpt ett vackert hus på mellersta Öland. Jag är mycket nöjd med hela processen. Mäklaren var påläst, professionell, förtroendeingivande och hjälpsam. Ger högsta betyg till Fastighetsbyrån i Borgholm. Läs mer
  • 2019-05-04

Tommy A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Fastighetsbyrån i Borgholm gjorde ett mycket proffsigt jobb med försäljningen
    av vår fastighet.Andreas och hans personal var bara bäst. Läs mer
  • Inger W

2019-05-04

Inger W skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Han är effektiv och trevlig. Levererar det han lovar. Läs mer
  • 2019-04-28

Lena A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag köpte en sommarstuga på Öland och är nöjd med mäklaren som gav svar på alla mina frågor och dessutom var trevlig. Även hans medhjälpare på kontoret var bra. Läs mer
  • 2019-04-09

Anders B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har köpt en mindre gård på Öland och processen fungerade väl. Vi blev väl bemötta av mäklaren på ett personligt sätt. Läs mer
  • 2019-03-29

Sara N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi sålde vårat hus via Fastighetsbyrån Borgholm och affären gick supersmidigt! Vi är väldigt nöjda. Allt kändes enkelt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-02-20

Staffan S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt radhus.
    Professionell och vänligt bemötande utan att vara påträngande. Läs mer
  • 2019-01-30

Ingvar J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt villa! Mäklaren var till full belåtenhet! Läs mer
  • Felicia D

2018-11-30

Felicia D skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra informativ mäklare som ingav förtroende och god service Läs mer
  • 2018-11-26

Aiwest J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag och min fru har sålt vår jordbruksfastighet och vi är båda mycket nöjda med mäklaren.
    Trevligt bemötande av alla vi träffat på byrån.
    Vi hade inte kunnat få någon bättre! Läs mer

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm