Fastighetsbyrån Borgholm

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm — Visa karta

På Köpmangatan i Borgholm hittar du vårt kontor mitt på Öland. Vi samarbetar självklart med Fastighetsbyråns kontor i Löttorp i norr och Färjestaden i väster, men i övrigt har vi hela Öland som verksamhetsområde.

Vi förmedlar alla typer av bostäder och fastigheter från fritidshus och bostadsrätter till lantbruk och kommersiella fastigheter. Objekt till salu marknadsför vi både i våra tre kontor, i alla Swedbanks skyltfönster på Öland samt i flera moderna kanaler. Det gör att både du som köpare har lätt att hitta ditt drömobjekt och att du som säljare får ditt objekt visat för många!

Kontakta oss om du har funderingar kring byte av bostad eller vill få en fri värdering!

Läs vad 119 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borgholm

• 2020-06-20

Martin H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra rådgivning genom hela affären. En mäklare med fokus på både säljare pch köpare gör en juste affär. Läs mer
  • 2020-06-16

Madeleine P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Väl bemötta av mäklaren och köpet genomfördes på ett bra sätt, vi är nöjda! Läs mer
  • 2020-06-14

Glad M skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt fritidshus. Trots rådande omständigheter så fungerade visningen bra.
    Bra kommunikation och information även att avståndet mellan säljare och köpare var långt. Läs mer
  • 2020-06-09

Johanna E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt vårt sommarställe och vi kände fullt förtroende för mäklaren skulle göra sin del. Vi har fått info längs vägen tills det blev en försäljning. Vi har inte behövt göra mycket utan allt har mäklarfirman skött. Läs mer
  • 2020-06-02

Börje S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt fritidshus. Utmärkt bemötande, mycket kunnig hantering av säljprocessen som låg väl inom ramen för mina förväntningar. Dessutom bra dialog med kunderna som resulterade i en bra budgivning med utfall som överträffade förväntningarna. Särskilt bra service med iordningsställande av huset inför visningarna eftersom jag bor på annan ort. Läs mer
  • Karl Jörgen F

2020-05-30

Karl Jörgen F skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Försäljning av ett vinterbonat sommarboende på Östra sidan av Öland, 12 km från Borgholm.

Val av mäklare primärt baserat på rekommendationer.

Snabb, kvalitativ och professionellt process som ingav förtroende. Bra löpande återkoppling.

Ett slutresultat över förväntan. Läs mer
  • 2020-05-24

Annika R skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålde våra föräldrars hus som är ett året runt hus, inte lika lätt sålt som en sommar stuga eller top modärnt hus.
    Andreas såg charmen och värdet I huset och hjälpte till med allt vi behövde. Min syster och jag är båda bosatta i Kanada så det var lite extra hjälp med att få allt gjort.
    Mycket bra kunskap om området och stora kontakter med många som bor där. Läs mer
  • 2020-05-24

Bernt R skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Mycket trevlig och kunnig. Allt fungerade på bästa sätt, kan rekomenderas Läs mer
  • 2020-05-23

Per Gunnar N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt fritidshus.
    Hade inga förväntningar.
    Blev imponerad av hur driven hon var
    Häll ett högt tempo med säker blick för
    Stajling/objektbeskrivning. mm.
    Representativ samtidigt som hon ej drog sig för att krya under husgrunden.
    INPONERAD
    Per Nordin Läs mer
  • 2020-05-18

Sandra C skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Fritidshus, bra bemötande.
    Mäklaren hade stort tålamod och löste affären på ett bra sätt under omständigheter som inte var de bästa pga av oenigheter mellan parterna. Läs mer
  • Lisbeth S

2020-05-15

Lisbeth S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Försäljning av fritidshus.
    Då mäklaren sålde huset till oss för 11 år sedan har vi haft regelbunden kontakt som bara har varit angenäm. Därav en självklarhet att anlita honom vid vår försäljning.
    Våra förväntningar blev uppfyllda, snabb affär, önskvärt pris och önskvärt tillträdes datum. Allt blev uppfyllt och mäklaren gjorde allt för att vi skulle bli nöjda.
    Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån och Andreas och Cecilia. Läs mer
  • 2020-05-12

Mats Å skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har haft kontakt med mäklaren genom försäljning av en sommarstuga. Mitt intryck av mäklaren är mycket gott. Professionellt bemötande i alla delar. Snabbt och effektivt med bra information till mig som säljare i varje steg.

Jag har ett mycket bra intryck av hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-05-03

Irene N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Hela försäljningen av vår lägenhet genomfördes på ett proffsigt sätt från början till slut. Mäklaren var kompetent, energisk och glad. Läs mer
  • 2020-05-01

Ing-marie E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt en villa.
    Mäklaren var positiv, lugn, kompetent, hjälpsam och med ett glatt humör höll hon oss uppdaterade om förloppet under hela processen.
    Allt gick över förväntan. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-05-01

Nils-göran E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har sålt en villa.
    Utmärkt bemött av mäklaren.
    Mina förväntningar övertäffades.
    Mäklaren var energisk , positiv och glad.
    Det gick snabbt och smidigt att få huset
    sålt.
    Alltså en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-04-26

Tommy E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Ett trevligt proffsigt bemötande !!!!!!!! Läs mer
  • 2020-04-14

Anna-lena T skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpte en fritidsbostad utanför Borgholm. Mycket trevlig och trovärdig mäklare och mäklarassistent. Tycker att de överträffade mina förväntningar. Jag är mycket nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-04-12

Gunilla Å skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bostadsrätt i Borgholm. Mycket trevlig och professionell mäklare och assistent! Jättenöjd! Läs mer
  • 2020-04-03

Krister L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag upplevde affären stressande. Vi hade kommit överens om att annonsen skull publiceras i mitten av mars sedan visning i påsk.
    Jag var utomlands tre veckor i mars men jag visste att jag skulle komma hem innan visningen. Mäklaren ringer mig och säger att han har fått ett bud. Och att han även visat huset utan att jag var informerad. Han vill att jag tar det budet så att inte kunden ändrar sig. Jag hade fått en fråga om huset var till salu av en annan person innan jag la ut annonsen så jag blev stressad av att jag inte hade koll på att alla visste att huset var till salu. Det fanns heller ingen skylt uppsatt och i annonsen står det att det var visning i påsk. Kanske fanns det fler spekulanter som tänkte vänta tills visning. Det får jag aldrig veta nu. Läs mer
  • 2020-03-30

Peter S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt ett fritidshus. Suveränt proffsig mäklare! Läs mer
  • Mikael T

2020-03-28

Mikael T skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra bemötande. Lyhörd för våra krav. Har kommunicerat bra om olika aspekter och vid budgivning.
    Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
  • 2020-03-28

Magnus T skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Försäljning av obebyggd tomt i Köpingsvik.
    Mycket professionell hantering av mäklaren. Utmärkt marknadsföring av objektet. Utmärkt hantering av budgivningsprocessen, kontraktsskrivning och avslut.
    Bra bemötande, snabb och korrekt handläggning. Läs mer
  • 2020-03-21

Signhild P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har bara positivt att säga om deras arbete åt oss Läs mer
  • 2020-03-02

Åsa J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har sålt en villa. Det gick fort och den blev såld före visning. Mäklaren var bra som bollplank om vi skulle anta budet eller vänta till ev budgivning. Vi känner oss trygga med beslutet.

Bra bilder och lockande text gav många klickningar på hemnet! Läs mer
  • Malena F

2020-02-28

Malena F skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt en lägenhet. Nöjd med servicen och arbetet från flera på mäklarfirman. Läs mer
  • 2020-02-11

Marit E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har köpt ett hus. Vi har blivit mycket bra bemött av mäklare och har fått den information och hjälp vi har behövd. Fick också en privat visning som passade för oss. Läs mer
  • 2020-01-26

Birgitta Å skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt en sommarstuga. Proffsigt , trevligt bemötande. Inga misstag. Ordnar med lagfart utan kostnad. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-01-22

Rolf M skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Korrekt och vänligt bemötande i samband med mitt köp av en bostadsrätt i Borgholm.
    Det har inte varit mer än tre kontakttillfällen, min erfarenhet av mäklaren är därför begränsad, men som sagt, allt har fungerat på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-12-22

Andreas S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi köpte ett fritidshus i borgholm. Fick mycket bra bemötande under hela affären så mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • 2019-12-17

Anton J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt och sålt både hus och sjöbod via fastighetsbyrån och blir alltid väl bemöt och jätte bra att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-11-09

Sylvia W skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt hus i Köpingsvik,blev väldigt bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-08

Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi sålde ett fritidshus på Östra kusten. Vår mäklare Andreas bemötte oss på ett mycket proffsigt och lugnt sätt från första kontakt, han var mycket mån om att alla fakta och detaljer skulle vara rätt för både oss som säljare och köpare. Utöver Andreas stora styrkor kring själva förmedlingen av fastigheten så har han också en mycket bra lokalkännedom och goda kunskaper om fastigheter i stort.

Fastighetsbyrån har också en fantastik metod för alla moment i förmedlingsprocessen där man kan följa all steg i processen i deras verktyg Säljcoachen där man också får goda råd kring alla steg från första fotografering till tillträde. Fotografen var för övrigt mycket duktig på att ge en rättvisande bild av fastigheten, varken för mycket eller för lite bara helt enkelt perfekt.

Alla förväntningar vi hade innan överträffades och vi kan varmt rekommendera Andreas och hans trevliga kollegor på Fastighetsbyrån i Borgholm. Läs mer
  • 2019-11-08

Ing-Marie A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har både köpt och sålt bostad.
    Våra möten med mäklaren har varit väldigt bra. Han är proffsig, tillmötesgående och serviceinriktad. Vi litar på mäklaren då han hjälpt oss med nytt boende. Han tar sig tid, lyssnar och förklarar tydligt.
    Rekommenderar er starkt. Läs mer
  • 2019-10-20

Leona L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har till slut sålt min lägenhet och försökt köpa två hus genom samma mäklare. Ju mer trassel det blev, som varken berodde på mig eller mäklaren, ju mer engagerad och stöttande blev mäklaren. Han blev som en nära vän vilket jag uppskattade mycket och gjorde att jag till slut kunde skratta åt eländet. Vi hittar nog mitt drömboende till slut. ;) Heja Andreas! 👍 Läs mer
  • 2019-10-13

Marika R skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt fritidsbostad. Mycket bra bemötande och seriöst arbete.
    Bra återkommande information.
    Bostaden såld till mycket bra pris. Läs mer
  • 2019-10-12

Jan H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Ett sommarhus
    Med stor öppenhet och känsla för personer som vill avyttra ett boende efter många år
    Han var kanon! Läs mer
  • 2019-10-03

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har sålt ett gammalt torp.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren; professionell, kunnig, engagerad, tillgänglig, vänlig, lugn och saklig. Vilket betydde mycket i en för mig svår situation. Jag tycker att mäklaren överträffade mina förväntningar med råge.
    Den bästa mäklaren jag har haft med att göra.
    Jag rekommenderar honom gärna till alla som ska sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • 2019-10-02

Tommy S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Tomt. Det har flutit på väldigt bra. Läs mer
  • 2019-09-27

Patryk P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Allt gick smidigt och professionellt. Läs mer
  • 2019-09-24

Royger V skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har sålt våran villa i Borgholm.
    Blev mycket väl bemött av Andreas
    Vi kanske hade väntat ett lite högre bud men helt ok Läs mer
  • 2019-09-21

Sebastijan L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Tomt, Korrekt och neutralt, ok, mkt. Nöjd Läs mer
  • 2019-09-11

Jonas B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpte bostad. Mäklaren var professionell, tillgänglig, trevlig och lösningsorienterad. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-09-10

Margareta K skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Stort tack till Andreas Boström och medarbetare på Fastighetsbyrån i Borgholm för ett jättefint jobb. Ni sålde mitt fritidshus snabbt, lyhört och proffsigt. Fin kommunikation och snabba svar. Vi rekommenderar er gärna.
    Margareta K. och Annette B S. Läs mer
  • 2019-09-09

Per-Olof K skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har sålt min fastighet. Jag blev väldigt bra bemött. Mina förväntningar var att få ett bra pris för fastigheten, och det tycker jag att jag fick. Jag tycker att mäklaren var mycket kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-09-01

Rolf J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt min villa. Korrekt mottagande, saklig information. Ingenting att anmärka på.
    Rolf Läs mer
  • 2019-08-26

Therese N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra uppföljning samt alltid trevligt bemötande vid samtal och möte.

Rekommenderat starkt Fastighetsbyrån Borgholm och Fredrik Sernheim! Läs mer
  • 2019-08-21

Christina H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt Vanserumsvägen 21, Öland
    Kunnig mäklare, god lokal kännedom, gav förslag på möjliga saker att göra med fastigheten.
    100% förväntning när proffs anlitad- uppfylld.
    Mycket bra- förtroendeingivande! Läs mer
  • 2019-08-21

Richard L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Johan P

2019-08-17

Johan P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har köpt ett fritidshus i Borgholm
    Vi blev vänligt bemötta och fick snabbt svar på alla frågor även svar på vad det var för typ av grannar. Han tipsade även om andra möjligheter på ön att tex stalla upp våra hästar. Mäklaren var snabbt behjälplig med bankkontakt. Han var tillgänglig nästan hela tiden och när han var upptagen så hade han informerat en assistent så att vi slapp ha för många kontakter. Allting gick smidigt trots att vi gjorde det mesta pappersarbetet på distans.
    Vi kände oss mycket trygga och kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Borgholm. Läs mer
  • 2019-08-02

Christel B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt en sommarstuga. Trevlig och lugn mäklare, som var omtänksam och tydlig. Läs mer

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm