Fastighetsbyrån Borgholm

Fastighetsbyrån Borgholm

På Köpmangatan i Borgholm hittar du vårt kontor mitt på Öland. Vi samarbetar självklart med Fastighetsbyråns kontor i Löttorp i norr och Färjestaden i väster, men i övrigt har vi hela Öland som verksamhetsområde.

Vi förmedlar alla typer av bostäder och fastigheter från fritidshus och bostadsrätter till lantbruk och kommersiella fastigheter. Objekt till salu marknadsför vi både i våra tre kontor, i alla Swedbanks skyltfönster på Öland samt i flera moderna kanaler. Det gör att både du som köpare har lätt att hitta ditt drömobjekt och att du som säljare får ditt objekt visat för många!

Kontakta oss om du har funderingar kring byte av bostad eller vill få en fri värdering!

Läs vad 239 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borgholm 2

• sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-12-20 Verifierad kund
    Vi tog kontakt med Cicilia då hon tidigare förmedlat fastigheter i området. Vi hade av de tidigare säljarna blivit rekomenderad att ta kontakt. Vi kan bara instämma att Cicilia har uppfyllt våra förväntningar på ett bra sätt.

Vi hade förutsatt en försäljning till våren 22 och blev därför glatt överraskad då Cicilia ringde oss och hade kontakt med en köpare.

Rene'e Hultberg
    2021-12-15 Verifierad kund
    Mkt kompetent, väldigt trevlig och upplevde alla våra förväntningar.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Julia har från dag 1 varit mycket trevlig och tillmötesgående.
    Hon har snabbt tagit reda på sånt jag bett om och återkopplat omgående.
    Kan inte mer önska.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-11-07 Verifierad kund
    Duktig
    Kunnig
    Mycket bra
    Seriös
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-11-07 Verifierad kund
    Allt var bra hela resan..vore bättre om ni har olika svarsalternativ...man orkar inte med alla undersökningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-11-05 Verifierad kund
    A.Väldigt proffsigt bemötande.
    B.Vi hade höga förväntningar och infriades.
    C, se A+B
    • Stora Rör
    2021-11-04 Verifierad kund
    Gav ett mkt kunnigt intryck kring frågor om huset och besiktningen. Snabb återkoppling när vi väl kom till skott.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Professionell, kunnig, trevlig mäklare. Rekommenderas!

Bra bemötande och vi nådde de förväntningar vi hade på försäljningen.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Saklig med uppgifter

Proffsigt och samtidigt lättsamt.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, flexibel, kunnig och ställer alltid upp.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Cecilia är väldigt professionell och ger ett bra och tryggt intryck. Alltid trevlig och snabb på att besvara frågor också väldigt bra på träningen ta kontakt och ställa frågor. Hon har varit helt kanon med allt.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Toppen bra ! Profs Jätte Duktig meklare .
    2021-10-18 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Kan varmt rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-10-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och snabb handling då köpet kunde göras upp medan jag var på plats.
    Svarade säkert på mina frågor samt kollade uppgifter och hjälpte till med kontakter. Jag är mycket nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-10-15 Verifierad kund
    Enkel att ha å göra med, tydlig med vad som gäller.
    Lätt att få tag på vid behov.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Tillmötesgående och proffsig mäklare med lokalkännedom.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Det har gått fort och full fokus. Andreas verkar tänka på allt.
    • Sandvik-södvik
    2021-09-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Sakkunnig.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Trevlig
    Bra kontakt gäller objektet
    Sakkunnig
    Bra kommunikationer
    2021-09-06 Verifierad kund
    Andreas är kunnig, erfaren och engagerad som dessutom ger ett lugnt och trevlugt intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Hornsjön
    2021-09-05 Verifierad kund
    Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid försäljningen
    av din bostad pa Vedbyskogsvägen 39.
    Julia did a brilliant job!
    2021-08-27 Verifierad kund
    Andreas har varit jättetrevlig och haft ett jättebra bemötande. Jag har inte haft några speciella förväntningar på mäklaren, men om jag hade haft de så levde Andreas upp till dem. Jag vill även skicka en extra boost till Cecilia som varit viktig i vårt bostadsletande.

Sammanfattningsvis av vårt köp så fick vi speciell upplysning om huset från Cecilia. Det var även Cecilia som visade oss huset och svarade bra på våra frågor. Andreas tog över när vi låg i budgivning och var transparent och trevlig. Det var även väldigt trevligt att skriva på kontraktet och Andreas hade mycket tålamod med oss eftersom vi pratade så mycket om allt möjligt och inte bara kontraktet.

Så, köpet gick jättebra på alla plan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-08-25 Verifierad kund
    Professionellt och saklig. Vi hade bokat visning på två objekt. Vi hade besökt dem utanför vid två tillfällen men de kändes ändå inte rätt. Vi uppskattade hans, som vi upplevde det, sakliga beskrivning av objekten. Han snappade snabbt upp att det viktigaste för mig är utsikten och behov av att komna till en avslutad affär efter 3 månaders havererat sökande av bostad och lyckades lösa att jag kunde åka hem den dagen med en avslutad affär.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Julia var lugn, tydlig och väldigt trevlig. Lätt att få tag på och vi fick svar på våra frågor. Vi är nöjda och varmt rekommendera henne.
  • köpte en tomt med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Böda
    2021-08-12 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande. Kontakten har endast varit per telefon och mail men kändes ändå personligt. Vi har varit i kontakt med många mäklare genom åren både vid köp av hus, fritidshus och tomter. Kontakten med Julia och Fastighetsbyrån i Borgholm/Löttorp har fungerat utmärkt varför vi varmt kan rekommendera Julia.
  • köpte en tomt med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Böda
    2021-08-07 Verifierad kund
    Hon var mycket trevlig, hjälpsam och saklig. Vi är vansinnigt nöjda med henne!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Isaksson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-08-06 Verifierad kund
    Ett stort engagemang och positivt bemötande.
    2021-08-05 Verifierad kund
    Allt helt ok. Snabb affär, vi kände oss uppriktigt bemötta.
    Kolla på allt.
    Bra!
    • Långlöt
    2021-07-20 Verifierad kund
    Prestigelös, social, hjälpsam, ingen känsla av ”räv bakom örat ”. Bra lokalkännedom som vi även hoppas kunna få hjälp med framgent
    2021-07-12 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Vi saknade ibland bra återkoppling och kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-07-12 Verifierad kund
    Världens bästa mäklare som verkligen håller vad hon lovar och får säljaren att känna som om Cecilia inte säljer något annat hus än just mitt. Får kunden att känna sig som nr 1 även om man vet att hon säljer fler hus.

Svarar alltid i telefon eller ringer tillbaka vilket man då vet att hon även gör när köpare ringer.
    2021-07-06 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare! Följer mäklarsamfundets etiska regler och presenterade ett föredömligt köpeavtal där båda parter omhändertogs.

Hoppas fler mäklarfirmor på Öland tar efter!
    2021-07-02 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Ärlig och rak på frågor. Våra förväntningar var små till att börjar med, men det ändrades fort. Allt gick väldigt fort och smidigt. Bra när det gällde att väga för och nackdelar. Om vi skulle sälja hus igen så skulle vi utan tvekan kontaktar Andreas igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lyssnar in aktuella omständigheter, professionell.

Affären gick snabbare än väntat, jättebra för mig med pressat tidsschema inför hösten.

Nöjd., Rekommenderar gärna mäklare och medarbetare till andra lägenhetsinnehavare som vill sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    2021-06-19 Verifierad kund
    Bra bemötande. Hjälpsam när jag undrade över något. Om hon inte kunde svara på en gång återkom hon senare.
    2021-06-17 Verifierad kund
    Cecilia har ett väldigt trevligt bemötande och är trevlig, allt man ska förvänta sig av en mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Djupvik-Lofta
    2021-06-17 Verifierad kund
    Bra och skicklig mäklare med bra kontakter!
    2021-06-17 Verifierad kund
    Andreas är en mycket proffsig mäklare som har bra kunskap om sitt område. Vi skulle inte tveka kring att sälja eller köpa med hjälp av Andreas igen.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Bara positivt, har inget negativt att säga!
    Trevlig och positivt bemötande
    2021-06-16 Verifierad kund
    Trevlig, flexibel och god service
    2021-06-11 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt.
    Förväntningarna infriades.
    Mycket bra på alla sätt.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Alltid trevlig och lätt att komma i kontakt med.

Mäklaren gjorde allt bra, kan ju inte påverka om jag önskade mer för lägenheten.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Både köpt och sålt en otroligt service känsla och vill kundens bästa.
    • Runsten
    Bäckvägen 45 Öland

Hjälpsam vid alla frågor samt proffsigt agerande vid första husköpet 😊
    2021-06-04 Verifierad kund
    Rak o ärlig kom ochså med ideer kan varmt rekommenderas
    2021-06-04 Verifierad kund
    Andreas är kompetent, vänlig, noggrann och hjälpsam!
    Vi har köpt Borgholms-villa maj 2021 och har inget att klaga på!
    Han har jobbat med affären utanför kontorstid i samband med visningen, budgivningen och kontraktsskrivandet.
    2021-05-31 Verifierad kund
    Mycket kunnig och serviceminded mäklare. Har inte träffat så många som Cecilia som man känner förtroende för samt ser mig och tar reda på vad jag är ute efter.
    2021-05-31 Verifierad kund
    Bra o trevligt bemötande. Kunnig och bra känsla för kundens önskemål
  • sålde en tomt med hjälp av Andreas Boström en del av Fastighetsbyrån Borgholm
    • Djupvik-Lofta
    2021-05-31 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad mäklare!