Alla kategorier Mäklare Kalmar Borgholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borgholm

Fastighetsbyrån Borgholm

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm — Visa karta

På Köpmangatan i Borgholm hittar du vårt kontor mitt på Öland. Vi samarbetar självklart med Fastighetsbyråns kontor i Löttorp i norr och Färjestaden i väster, men i övrigt har vi hela Öland som verksamhetsområde.

Vi förmedlar alla typer av bostäder och fastigheter från fritidshus och bostadsrätter till lantbruk och kommersiella fastigheter. Objekt till salu marknadsför vi både i våra tre kontor, i alla Swedbanks skyltfönster på Öland samt i flera moderna kanaler. Det gör att både du som köpare har lätt att hitta ditt drömobjekt och att du som säljare får ditt objekt visat för många!

Kontakta oss om du har funderingar kring byte av bostad eller vill få en fri värdering!

Läs vad 33 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borgholm

• Dennis A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi har köpt en gård på Öland. Det bemötande och den service vi fått har varit mycket bra. Vi har känt oss trygga och har inget i övrigt att önska. Läs mer
  • David C skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag har köpt ett hus i Djurstad tillsammans med min sambo.
    Ett hus som ännu inte hade kommit ut till försäljning men som Andreas visade för oss ändå. Han hade fattat vilka behov vi har och ledde oss mitt i prick.
    Vi är väldigt nöjda och har fått ett fint bemötande. Läs mer
  • Stefan G skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Helt nöjd då jag fick tag på en fastighet i det området jag sökte.Mäklaren tipsade om att det kommer mer i framtiden. Läs mer
  • Kurt J skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt ett fritidshus.
    Mäklaren gjorde ett professionellt intryck och bemödade sig att om göra ett bra jobb. De förväntningar vi hade levde de upp till och vi är mycket nöjda över resultatet och hur fastighetsbyrån har skött sina åligganden under hela processen. Läs mer
  • Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt ett fritidshus i Borgholm. Vi blev bemötta bra av mäklaren och kunde på ett bra sätt boka in en visning. Verkade påläst och var snabb med återkoppling då vi hade en del frågor. Gav bra tips på bl.a. besiktningsman. Läs mer
  • Anders D skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra service! Kunnig personal! Snabb återkoppling och tillgängliga.
    Bra planer för köp och försäljning. Bra kontaktnät på Öland.
    Rekommenderas varmt när ni står inför ett köp eller försäljning! Läs mer
  • Per G skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Mycket bra och smidig försäljningsprocess. Mycket nöjd. Läs mer
  • Lars T skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    bara bra mäklare
    känsla för vad vi som kunder är ute efter Läs mer
  • Viveka N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt två villor och köpt ett inom ett år. Kan inte klaga. Bemötande har varit sakligt och hjälpsamt. Läs mer
  • Ingegärd H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.
    Allt till belåtenhet. Läs mer
  • Siw N
    Siw N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Har sålt Husvalla 2:26 o 2:2 i Föra socken o Borgholms kommun!! Blev bemött på allra bästa sätt! Mina förväntningar uppfylldes till högsta grad! Mäklaren levde upp till det! Mäklaren är kunnig, vänlig,lugn och tillmötes gående! Därför ger vi mäklaren det högsta betyg ! Läs mer
  • Anders S skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Snabbt och smidigt hanterat utan att jag behövde vara på plats, bra mäklare.
    Försäljningspriset mycket över förväntan. Läs mer
  • Joakim N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    bra kontakt med mäklaren och kontoret Läs mer
  • Gunnar E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Andreas Boström, som vi både köpte Sandgatan 77 genom, gjorde ett fantastiskt bra jobb, vi är jättenöjda, tack Andreas !
    Gunnar Evaldsson och Katharina Standar Evaldsson Läs mer
  • Jan L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Positivt och ärligt bemötande. Snabb och smidig hantering Läs mer
  • Tommy H skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Gjorde ett mycket fint jobb för oss. Vi kommer att rekommendera dem

till liknande arbete. Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Andreas är en fantastisk mäklare att luta sig mot både när det gäller att köpa och sälja hus. Hans kunskap och lugn gör mig som kund trygg i min affär. Läs mer
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vi ger vår mäklare Andreas i Borgholm högsta betyg för service, genomförande och hantering av försäljningen av vårt hus på Stomvägen 5 i Rälla. Läs mer
  • Jennie N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Köpt sommarstuga.
    Mäklaren har varit lättillgänglig, kompetent och smidig att ha och göra med. Precis vad jag förväntar mig. Läs mer
  • Jim N skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Sommarstuga, bra bemötande hela resan från mäklaren sida. Tydlighet och ansvarstagande från mäklaren sida. Positiv och Professionell synssätt från mig. Läs mer
  • Lisbeth L skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Mycket trevliga och kunniga. Kände väl till olika säljmöjligheter.
    Mycket bra prissättning av objektet. Bemötandet till både säljare och köpare var bra. Tog inte parti för varken köpare eller säljare. Läs mer
  • Ragnhild G skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra och personligt bemötande. Bra återkoppling och lätt att nå. Läs mer
    Andreas B gillar detta
  • Pia P skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Vänligt bemötande, snabbt och smidigt tillvägagångssätt Läs mer
  • Martin B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Jag är extremt nöjd med Andreas Boströms sätt att hantera min försäljning. Läs mer
  • Birgitta A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Kunnig och tillmötesgående. Intresserad. Inte påstridig Läs mer
  • Rune K skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Proffsigt kunnigt och snabbt på alla sätt Läs mer
  • Madjid A skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    mycket bra och jag rekommendera andra att sälja via Fastighetsbyrån .. Läs mer
  • Thomas R skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Fastighetsbyrån i Borgholm har på ett mycket bra sätt tagit hand om vår fastighetsaffär. Man har tagit hänsyn till våra önskemål och gjort ett upplägg som fungerade mycket bra. Läs mer
  • Rose-Marie E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Engagerad, omtänksam och mycket trevlig mäklare!! Assistenter på mäklarkontoret mycket vänliga och hjälpsamma, men det var alltid vi som fick ta kontakt för att få information i de olika försäljningsfaserna. Läs mer
  • Agneta B skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Gjorde en värdering av fastigheten (utvändigt) och meddelar mig var den kunde vara värd. Detta innan jag bestämt mig för att anlita dem som mäklare. Kunde vi ej nås via mobil så hade vi kontakt via mailen, oavsett när på dygnet. Läs mer
  • Charlotte E skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Snabbt och lätt, engagerade och trevliga. Läs mer
  • . skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bra kontakter och feed back under hela försäljningstiden Läs mer
  • Jachi M skrev om Fastighetsbyrån Borgholm
    Bättre information om de hela i hus affären ekonomiskt.
    Mycket nya skatter har tillkommit. Läs mer

Köpmangatan 15, 387 31 Borgholm