Fastighetsbyrån Danderyd

Fastighetsbyrån Danderyd

• BadgeTenYears

Här i Danderyd hittar du mäklare som är specialister på området. Vi är verksamma i Danderyd, Enebyberg, Stocksund och Djursholm, och vi har lång erfarenhet både av bostadsmarknaden här och av mäklaryrket. Vill du flytta någonstans här i området? Då är det oss du ska kontakta. Vi lovar att du får engagemang, kvalitet och hög...

851 omdömen om Fastighetsbyrån Danderyd

Sedan starten hos Reco 2013

Claes Fredrik W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbybacken

Superbra. Proffsigt bemötande och jobbar aktivt.

Christian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbybacken

Vi upplevde Shervin som professionell i sin mäklarroll med stor erfarenhet av att förmedla bostäder i vårt område. Vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen.

Alexandra V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbybacken

Jag träffade Shervin på en visning och berättade för honom vad jag letar efter. Shervin lyssnade och arrangerade en visning. Jag förväntade mig en professionell , transparent, ärlig och påläst mäklare och Shervin levde upp till dem. Min upplevelse vid köpet av min lägenhet var en noggrann och flitig process.

Malin S
Kevinge

Shervin är ett fullblodsproffs! Han är varm, enkel att ha att göra med och väldigt kompetent. Han hanterade vår försäljning på det mest bekymmerfria och bästa sätt man kan tänka sig från första kontakt. Att sälja ens hem kan vara stressigt, men Shervins lugna och trygga utstrålning samt erfarenhet gjorde att processen överträffade våra förväntningar, inte minst försäljningspriset.

Johanna S
Mörbybacken

Shervin är fantastisk. Både som mäklare och människa!

Niklas W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Hammarbacken

Smidig bostadsaffärer och lättsamt bemötande, proffsigt genomfört!

Conny G
Mörbybacken

Mitt intryck av Shervin är att han är trevlig och påläst som tar sig tid både för köpare och säljare.

Ivy G
Sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

1)Magdalena var öppet ,trevligt och professionell från starten. 2)Att får jobbet gjort. Hon var utmärkt. 3)Magdalena var engagerad från början, hon fullföljde och utförde sitt uppdrag till min belåtenhet. Jag skulle vilja hög rekommendera henne.

Björn E
Djursholm

Shervin gjorde att mycket gott intryck. Vi möttes först i Lillkalmar innan vi fick kontakt igen på det objekt vi köpte. Vi fick en privat visning och kunde snabbt boka en andra visning. Vid det tillfället som de ivriga köparna. Shervin ställde upp med kort varsel. Shervin är kunnig och professionell, men också personlig och trevlig.

Jonas A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Kevinge

Jag och min sambo har både köpt och sålt via Alexander. Han är otroligt professionell och en mäklare vi varmt kan rekommendera oavsett vid köp eller försäljning. Alexander är en mäklare värd att spara i sin kontaktlista!

Pege Per Giorgos A
Danderyd Nora

Förtroendeingivande, lugn, trevlig, sansad och informativ. Toppklass!

Karin Birgitta L
Sålde sitt hus med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

Snabbt, effektivt och trevligt bemötande

Tommy P S
Enebyberg

Imötesgående, proaktiv, rådgivande, rak och avsätter tid till det som kan dyka upp runtomkring.

Hanna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Sätra Äng

Alexander har varit enormt hjälpsam, trevlig och proffsig. Vi har känt oss trygga genom hela processen med försäljning av vår lägenhet som gick bra och smidigt, trots att marknadsläget inte varit det bästa. Rekommenderar Alexander varmt!

Ivan A
Mörbybacken

Om du vill ha en av de bästa mäklarna så ska du välja Shervin. Han lyckas med det få andra gör, att balansera mellan säljarens och köparens alla önskemål och krav så att alla blir nöjda.. Han är inte bara serviceinriktad utan även kreativ och tillmötesgående. En supernöjd kund!

Mårten M
Mörbybacken

Mäklaren har sedan tidigare god erfarenhet av föreningen som jag sålde i, varpå han till skillnad från de andra mäklarna som jag pratade med såg möjlighet till en högre värdering. Mycket bra. Jag förväntade mig att gå i vinst med min lägenhetsförsäljning och det var Shervin helt med på noterna om och lyckades. Shervin har fingertopskänsla i att hantera potentiella köpare och har god lokalkännedom i Danderyd för bostadsrätter. Försäljningen gick fort då Shervin hade många potentiella kunder i pipen sedan innan. Skönt att...

Kristoffer K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd Klingsta

Mycket bra. Vi kände oss väldigt trygga genom hela säljprocessen.

Kennet Erik S
Sålde sitt hus med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

Vänligt bemötande, professionellt och effektivt.

Jennifer H
Danderyd Klingsta

Vi är otroligt nöjda med hur Mattias bemötte oss under försäljningen av vår bostad. Han var professionell, lyhörd och engagerad genom hela processen. Han var även transparent och tydlig i kommunikationen, vilket gjorde att vi kände oss trygga och välinformerade genom varje steg av försäljningen. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår upplevelse!

Lucas Nils James Mckenzie A
Mörbybacken

Han är en genuint trevlig och rolig kille som inte är rädd att dra små skämt samtidigt som han håller sig till den professionella standarden som man letar efter hos en mäklare. 10/10

Adela J

Är super nöjd! Trevligt bemötande och kände mig trygg genom hela processen

Vendela H

Petter hjälpte oss köpa vår drömlägenhet! Vi är supernöjda :)

Svar från Petter Lindahl

Supertack för din rekommendation. Så glad över att vi hittade rätt tillslut! :)

Nicole W
Stocksund - Inverness

Petter var engagerad och hjälpsam under hela processen. Det var ett stort beslut för oss att sälja vår älskade bostad - resultatet blev vi nöjda med!

Svar från Petter Lindahl

Tack Nicole för dina ord. Jag är tacksam för förtroendet du gav mig och samarbetet vi haft tillsammans :)

Emil G
Stocksund - Inverness

Petter var väldigt tillgänglig, tillmötesgående och engagerad genom hela processen. Kan varmt rekommendera att köpa med hjälp av Petter!

Svar från Petter Lindahl

Tack för din fina rekommendation Emil! Jag är glad över att få ha förmedlat bostaden till just er.

Freja H
Stocksund - Inverness

Vi upplever att vi fick mycket bra hjälp av Petter som mäklare, han bemötte våra frågor och hade bra svar på våra frågor. Kontakten var enkel och smidig.

Svar från Petter Lindahl

Glad jag blir över att ni känner att ni fick en bra upplevelse! Jag är glad över att ha hittat ert boende som ni kommer trivas i länge framöver.

Julie Anne M
Mörbybacken

Mycket trevlig, hjälpsam och framförallt proffsig mäklare.

Hanna W
Sätra Äng

Som köpare vill vi varmt rekommendera Petter, han har hjälpt oss och säljarna att få till en väldigt smidig och väl koordinerad affär som vi är glada över. Trevlig, proffsig, lugn och tillmötesgående. 5/5!

Svar från Petter Lindahl

Tack för dina fina ord Hanna. Tack vare er gick affären otroligt smidigt till! Tack för att jag fick förmedla denna bostad till er, ni kommer trivas länge.

Manfred E

Petter är jättebra. Mycket trevlig och duktig på sitt jobb!

Svar från Petter Lindahl

Tack Manfred! Det var lätt och kul att ha med er att göra, grattis till en fin bostad :)

Annia V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Sätra Äng

Superbra bemötande alla förväntningarna blev som förväntat.

John  G
Inverness

Alexanders professionella men personliga approach gjorde oss direkt trygga. Han var inte bara lätt att kommunicera med, han var också oerhört kunnig och hjälpsam genom hela processen. För oss va det viktigt att ha någon som kunde förmedla information klart och tydligt, samt agera som en bro mellan oss och säljaren. Alexander levde upp till och överträffade dessa förväntningar med sitt engagemang och sin förmåga att smidigt hantera alla detaljer. Köpet av vår bostad blev en angenäm och smidig process tack vare Alexanders...

Vilma H
Mörbyskogen

Processen med Shervin har varit bra rakt igenom då han är flexibel och har ett bra bemötande. Det var vår första bostad vi sålde och ibland kunde vi känna att vi fick dra ut information från honom hur vissa steg i processen gick till istället för att han förklarade och höll oss i handen.

Agim H
Mörbyskogen

Bästa mäklare som jag har jobbat med, jag har köpt och sålt med honom och vi är super nöjd, trevligt proffsig seriös och hög kompetens :) Bra jobbat:)

Marita S
Danderyd

Proffsig och glad, har aldrig blivit så väl bemött av någon mäklare tidigare.

Camilla S
Danderyd

Shervin har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av min bostad. Jag kan varmt rekommendera honom!

Jan-Olof S
Danderyd

* Proffsigt bemötande * Snabb affär enligt vårt önskemål * Mycket bra emotionell kapacitet

Oliver B
Kevinge

Trevlig och hjälpsam. Transparent genom hela processen.

Siri Hvam B
Kevinge

Jag är glad att kunna rekommendera Shervin som en exceptionell fastighetsmäklare. Hans unika förmåga att förstå och tillgodose klienters behov är enastående. Shervin är den skickligaste mäklaren jag har träffat. Han är alltid steget före, lyhörd och kommunicerar mycket tydligt, vilket skapar en trygg och tillitsfull relation. Under mina senaste två fastighetsaffärer har jag haft förmånen att arbeta med Shervin, och varje gång har han mer än överträffat mina förväntningar. Jag rekommenderar Shervin starkt till alla som...

Raymond V

Väldigt bra, trevlig och proffsig mäklare som ingav stort förtroende.

Mikaela N
Mörbybacken

Fint och tryggt bemötande av Shervin, mycket nöjd med processen! Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Kerstin K
Mörbybacken

Vilken resa Shervin tog med mig på, med jetflyg! Vi träffades för ett första möte onsdag eftermiddag. Shervin hade tre visningar på torsdagen , på kvällen landade vi, och lägenheten var såld, på ett drygt dygn. Jag som trodde att bostadsmarknaden var trög, men icke tillsammans med Shervin. Imponerande, stark insats, han visade att han är engagerad, fokuserad och verkligen älskar sitt arbete. Jag är mer än nöjd, STORT tack Shervin!

Lena Anette B

Kunnig och förtroendeingivande

Wujun W
Mörbyskogen

Alexander is a very professional broker! During the process of selling my apartment, he provided me quite a lot professional suggestions on how to prepare my apartment. He is also very patience when the market is slow, and he organized 3 times extra public show and 3 times private show.

Bengt J
Djursholm

Vi blev från första början väldigt positivt bemötta. Vi fick snabba svar på våra frågor och vi kände att att han var väldigt engagerad. Shervin har ett gott rykte i vårt område och det tycker vi att han förtjänar! Shervin visar en stor fingertoppskänsla och lugnade oss när vi var bekymrade över det låga intresset vid visningarna. Han visade på entusiasm och uthållighet på en avvaktande marknad. Slutresultatet är vi mycket nöjda med.

Karin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Stocksund

Noggrann, engagerad , erfaren framför allt.

Britt L
Sätra Äng

Shervin gjorde ett kanonjobb i att hitta lägenhet som passade mig och var väldigt drivande i att jag till slut kunde köpa mitt drömboende. Det var inte helt enkelt att få ihop alla parametrar då det var 4 st lägenhetsinnehavare som skulle sälja/köpa för att få kedjan att hålla. Men Shervin lyckades hitta bra kompromisser och alla blev nöjda med slutresultatet!

Marie N
Hammarbacken

Hej igen, Har redan svarat och jag är verkligen nöjd på alla vis. Shervin är trevlig, kunnig, hjälpsam och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda!!!

Moa T
Kevinge

Trevlig, snabb och profersionell.

Ronny N
Sätra Äng

Fantastik mäklare & hjälpsam på alla sätt och vis! 5 av 5!

Marie N
Sätra Äng

Shervin är mycket proffsig och trevlig och har på alla vis hjälpt oss med det vi önskat oss. Utöver det så har vi dessutom fått snabba svar och hjälp med det vi har haft behov av. Kommer anlita Shervin om det blir aktuellt, och rekommendera honom till alla jag känner som går i köp alternativt säljtankar.

Sigrid M
Mörbyskogen

Oerhört trevlig, bemötande, rolig, återkommer snabbt. Gör allt för att alla parter ska känna trygghet i sin försäljning och köp.