Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda, sid 2

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 278 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• 2019-05-06

Nejat M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har sålt en villa via Christian. Jag har blivit väl bemött av mäklaren. Haft bra förtroende för honom. Hade dock högre förväntningar om försäljningspris som inte fick den utgång som förväntades. Men det kanske inget mäklaren kan påverka. Annars lätt så smidigt försäljning utan några komplikationer. Läs mer
  • 2019-05-06

Maria T skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har via Christian sålt mitt parhus i Landvetter. Christian är smidig, strukturerad kan området och är väldigt enkel att samarbeta med. Det kändes tryggt och lugnt att lämna försäljningen till honom med en känsla av att han har ett lika proffsigt bemötande mot spekulanter av mitt hus som mot mig. Självklar rekommendation! Läs mer
  • 2019-05-05

Hans T skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte ett hus i Härryda via Christian. Vi blev väldigt bra bemötta och han levde upp till alla våra förväntningar. Ett smidigt husköp helt enkelt. Läs mer
  • 2019-04-30

Thomas L skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra info o lätt att prata med. Vi köpte en bostad. Smidigt o enkelt med papper o allt runt om. Ger ett bra förtroende Läs mer
  • 2019-04-16

Susann Evelin S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Proffsigt bemötande vid förarbete och försäljning av kedjehus. Läs mer
  • 2019-04-10

Ruxandra B skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte ett radhus. Hela förhållandet vi hade med Maria från början till nu var mycket bra: hon var super bra att leverera information som vi behövde och i god tid. Mycket artig och suportiv, fixar mycket snabbt för oss problem som uppstod under vägen. Jag rekommenderar henne helt. Läs mer
  • 2019-04-10

Ulrika W skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Professionell, kunnig mäklare. Bra att ha att göra med vid funderingar kring husköpet. Läs mer
  • Elisabeth N

2019-04-08

Elisabeth N skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia gjorde ett toppenjobb med vår försäljning. Bemötande, service och slutpriset.....på alla tre punkter presterade hos långt över förväntan! Läs mer
    Julia E gillar detta
  • 2019-03-25

Malin T skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian hjälpte oss köpa en villa i Härryda kommun. Vi är jättenöjda med all hjälp och stöd vi som köpare fått. Han var lätt att nå och svarade snabbt och utförligt på våra frågor. Mycket trevlig och duktig mäklare. Rekommenderar varmt ett samarbete med honom! Läs mer
  • 2019-03-22

Johan A skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lyhörd, positiv och lagom push-ig som ger trovärdigheten ett ansikte. När vi som säljare blev lite oroliga innan budgivningen startade, lugnade Christian oss och bara fick oss att vänta lite grann innan islossningen inträffade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-20

Naseem M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hej
    Jag har köpt hus.
    Det var jätte bra med alla papper ochmäklaren gjorde enkla sätt på händelse. Läs mer
  • 2019-03-20

Kim B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Anlitade Christian när jag sålde min bostadsrätt i Mölnlycke.
    Är jättenöjd med hela upplevelse.
    Förtroende ingivande, trevlig, kunnig hjälpsam när man hade frågor.
    Kommer ha Christian som mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-16

Robert R skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Både köpt och sålt. Professionell och lyhörd. Läs mer
  • 2019-03-10

Peter E skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa. Anders har varit tydlig, professionell, informativ och nåbar under hela processen. Han har hela tiden informerat på ett sätt som uppfyllt mitt behov.
    Mina förväntningar var en mäklare som skulle guida mig under försäljningen, vilket Anders levt upp till. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Peter E
    Tusen tack för din recension! Det blir som ett kvitto på att det man gör uppskattas, dvs försöka göra sitt bästa med svar och tillgänglighet.
  • 2019-03-08

Fredrik David O skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Husköpet gick smidigt samt att Anders är väldigt ärlig...tack för allt.. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Fredrik David O
  • 2019-03-08

Anders H skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En riktigt engagerad mäklare som lugnar ner en om det uppstår problem mm.
    Han löser det mesta för en. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Anders H
  • 2019-03-05

Anna L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi hade för ett par år sedan fått en värdering gjord av Christian på vårt hus.
    Vi fick förtroende för honom få han visade sig vara genuint intresserad av att hjälpa oss.
    Nu ca tre år senare när vi var redo att flytta på oss så kontaktade vi Christian som blev uppriktigt glad när vi hörde av oss.
    Vi är så nöjda med all hjälp vi fått med tips idéer och kontakter med stylist osv.
    Våra förväntningar på försäljning var ju så klart att få så mycket som möjligt.
    Med Christians hjälp fick vi det vi kunde få och allt gick så fort och smidigt.
    Chiristian är väldigt kunnig och tillmötesgående och vi kan varmt rekommendera honom.
    Om vi skulle sälja igen så väljer jag Christian igen, vi är då nöjda. Läs mer
  • Claes R

2019-03-05

Claes R skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi är mycket nöjda med det nogranna och proffessionella arbete som Julia gjorde och som ledde till en bra försäljning där både vi och köparna kände oss trygga. Även efter fösäljningen har Julia hållit kontakt och hjälp till med skattefrågor mm. Läs mer
  • 2019-03-03

Anna L skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en bostadsrätt, blev jättebra bemött. Både personlig och professionell. Bra användbara tips och bra återkoppling. Läs mer

Kali M skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia hjälpte mig att sälja mitt hus i Oktober och fortfarande kontaktar mig som hon lovat för att hjälpa mig med skattdeklarationen. Läs mer

Charlotte K skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia sålde vårt radhus och vi är jättenöjda med hennes hantering med allt från uppstart till försäljning av vår fastighet. Läs mer

Thomas C skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Allt har varit bra med er som mäklare.
    Anders har varit jättebra Läs mer
  • 2019-02-28

Karl Johan Rickard K skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en fastighet i Pixbo.
    Trevligt bemötande och alltid kunden i fokus.
    Snabba svar och hjälpsam. Läs mer
  • Hamza R

2019-02-28

Hamza R skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hej
    Jag har sålt min bostadshus och är väldigt nöjd med hur det gick till osv...

Väldigt nöjd med mäklaren som hjälpte mig sälja min bostad! Jag var utomlands men blev hela tiden informerad om försäljningen... Läs mer
  • 2019-02-11

Daniel G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt Agnebäcksvägen 13. Christian jobbade hårt och är jätteduktig och kunnig. Rekommendera stort Läs mer
  • 2019-02-05

Helena N skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Fastighetsbyrån i Mönlycke sålde mitt hus trots en ganska tuff marknads situation. Alltid positiva, bra bemötande och de levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-04

Johan C skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia är en bra och seriös mäklare. Hon är engagerad och jobbar för att få till en försäljning även då marknaden är lite trög. Hon ger också bra återmatning hela tiden på hur det går i försäljningsprocessen. Rekommenderar gärna henne! Läs mer
  • 2019-01-22

My E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt villa via Christian. Han var professionell, kortfattad, och tydlig. Förväntade mig mer kommunikation och engagemang från hans håll. Helt ok upplevelse, kändes som tryggt köp sammantaget - men inte särskilt relationsskapande eller översvallande mäklarrelation. Läs mer
  • 2019-01-13

Fredrik H skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt ett radhus om 115kvm boyta plus 5kvm biyta.

Jag var nöjd med mäklarens kommunikation vid budgivning och även vid kontraktskrivning. Han förklarade sådant jag inte kände till och hjälpte även till med mindre saker runt om.

Som köpare så är jag nöjd med Christian Svanberg. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig anlita honom om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
  • Hasse W

2019-01-02

Hasse W skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria är seriös och påvisar en god kunskap, hon tar säljobjektet med stort fokus på nöjdhet. Läs mer
  • 2018-12-28

Li Helena H skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Pålitlig, trovärdig och otroligt effektiv. Läs mer
  • 2018-12-05

Lisbeth P skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har sålt en hästgård. Min mäklare har informerat mig och hållit mig uppdaterad under processens gång, alltid positiv. Eftersom detta var nytt och okänt område för mig, kände jag mig stundtals orolig, men visste att jag alltid var välkommen att ringa och få svar på mina frågor. Känner mig nöjd! Läs mer
  • 2018-11-22

Robin L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa i Mölnlycke, Christian var lyhörd, driven och proffsig i sin roll som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-19

Robin L skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    ett bra och proffsigt bemötande, lyhörd och driven mäklare. Läs mer
  • 2018-11-16

Lena B skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt bostadsrätt
    Maria har varit oerhört professionell, tillmötesgående och kunnig samt lyhörd för min input.
    Vi har haft en bra dialog ända sedan start och jag har känt mig helt trygg med hur hon hanterat mitt ärende.
    Kan varmt rekommendera Maria ! Läs mer
  • 2018-11-13

Birgit Astrid Irene G skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria har varit positiv och lätt att samarbeta med under försäljningen av Orgelvägen 1, Mölnlycke. Hon har tagit hänsyn till oss och väntat in, att det tog längre tid än vad vi trodde från början att rensa huset. Tack! Mvh. Birgit och Christina Gilborne Läs mer
  • 2018-11-09

Peter S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har sålt lerbackevägen 10.Julia är vår mäklare. Hon är en klippa o guld värd. Mycket proffsig och trevlig. Påläst och vi kan rekommendera henne. Ger högsta betyg. Läs mer
    Julia E gillar detta
  • Rickard S

2018-11-02

Rickard S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia har gjort ett bra och gediget arbete. Omtänksfull och tydlig. Läs mer
  • 2018-10-18

Linda F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpte hus i augusti , trevlig och lätt tillgänglig, kunde svara på alla frågor och hjälper till med allt runt köpet Läs mer
  • 2018-10-18

Mats Ö skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En mycket kompetent mäklare som får saker och ting att hända snabbt men som också ger dig info hela tiden om vad som händer. Ska jag någon gång sälja så kommer jag att kontakta Christian! Läs mer
  • 2018-10-14

Ingemar S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och Christian Svanberg när vi skulle sälja vårt hus. Goda vänner rekommenderade honom eftersom han sålt deras hus tidigare på gatan. Han agerade proffsigt från början till slut och vi ger honom toppbetyg. Läs mer
  • 2018-10-13

Gun-Britt G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Uppdraget att ombesörja försäljningen av vårt hus i Landvetter gav vi till Christian, dels efter rekommendationer av tidigare grannar som anlitat honom och efter att tre andra mäklarfirmor varit här och presenterat sig. Christian inger förtroende och är lugn och saklig, väldigt professionell på ett trevligt sätt, och jag kom lätt i kontakt med honom när jag behövde. Han utförde sitt uppdrag helt enligt mina förväntningar. Christian Svanberg är en mäklare som gör sitt arbete både i förhållande till säljare och köpare på ett utmärkt sätt! Gun-Britt G. Läs mer
  • 2018-10-10

Frank V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte ett hus genom Christian på Fastighetsbyrån. Från intresseanmälan till kontraktsskrivandet fick vi bra support, svar på alla frågor samt han hjälpte oss komma i kontakt med ansvarig för både energi- samt husbesiktningen. Läs mer
  • 2018-10-10

Kalle B skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Generellt bra. Olika mäklare och dåligt med information stundtals, men annars bra. Läs mer
  • 2018-10-09

Hadi H skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia är en fantastik mäklare som är professionell, serviceinriktad och ambitiös. Hon har en otrolig förmåga av personlig service. Vi är supernöjda med husköpet och rekommenderar henne helt utan tvekan! Läs mer
  • Fredrik B

2018-10-08

Fredrik B skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevlig,tydlig och lyhörd.
    Mycket bra mäklare. Läs mer
  • 2018-09-30

Kali M skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia har hjälpt mig att sälja huset på Bobvägen 2, I Hindås. Hon har alltid varit tillänglig och såg till att jag får svar på mina frågor. Dessutom var hon duktig på att komma med idear när det var svårt med försäljning av bostaden. Läs mer
  • 2018-09-27

Mats Ö skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En mycket trevlig mäklare som verkligen gjorde allt för att båda parter ska bli nöjda. Svarade sent på kvällen och redan affär dagen efter med snabba och tydliga besked. Jag hoppas Christian arbetar kvar i Härryda kommun så att vi kan använda honom när vi säljer vårt hus i framtiden :) Läs mer
  • 2018-09-26

Micka L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian hjälpte oss köpa hus i exakt det området vi ville bo samt han förmedlade sedan vårt radhus. Allt gick snabbt & smidigt, totalt sett en mycket lyckad försäljning och köp. Läs mer
  • Linda F

2018-09-26

Linda F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte av Christian och han är mycket professionell, han var tillgänglig och lätt att prata med. Engagerad vid visningen och lyhörd, rekommenderar varmt ! Läs mer

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke