Daniel Mohlin

Daniel Mohlin

Daniel Mohlin är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Daniel Mohlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Daniel Mohlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Mohlin har haft 41 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

121 omdömen om Daniel Mohlin

Sedan starten hos Reco 2021
Anders K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Mycket trevlig o kompetent mäklare med fokus på oss kunder. Håller vad man lovat o höra av sig o meddela o s v Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.

Jennifer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Professionellt och trevligt bemötande. Han besvarade alla frågor jag hade, var lätt att kontakta och svarade snabbt. Jag kände att jag fick bra stöd igenom hela processen.

Maria K
Vilbergen

Bra bemötande. Snabba återkopplingar. Kändes bra genom hela processen.

Damir K

Trevlig, påläst, kunnig. Rekommenderas

Ludwig L
Haga

Ett väldigt bra första möte, där Daniel på ett lugnt och pedagogiskt sätt förklarade allt vad en försäljning skulle innebära. Gav mig realistiska förväntningar kring försäljningen och lyckades dessutom överträffa dessa. Väldigt tillgänglig, kunnig och trygg genom hela processen. Kommer absolut vilja anlita honom vid nästa bostadsförsäljning och rekommenderar honom varmt.

Felicia B
Haga

Jag tycker jag blev bemött på ett väldigt bra samt hjälpsamt sätt av Daniel, han var även lugn och tillmötesgående genom hela processen vilket är något jag har uppskattat. Jag hade inte några specifika förväntningar mer än att få den hjälp jag känner att jag behöver vilket jag känner att jag fick. De frågor som jag hade fick jag alltid ett svar på och hela processen med hjälp av honom gick väldigt smidigt, bra och snabbt vilket förvånade mig lite. Jag har inte varit i kontakt med särskilt många andra mäklare men tycker att Daniel skött allt utan några problem som jag har märkt av.

Maria M
Norr - Vid Folkparken

Mycket trevligt bemötande. Svarade på alla frågor jag hade och tog snabbt reda på sådant som han inte kunde svara på direkt. Svarade snabbt på telefon och meddelanden. Fick mig att känna mig trygg med min första fastighetsaffär.

Evelina S
Eneby

Professionellt bemötande. Bra med statusuppdateringar. Tillgänglig och kontaktbar.

Alena R
Eneby

Behjälplig med att ge råd angående både säljande och köpande bostad och har varit lättillgänglig och rak vilket vi uppskattat.

Pierre S
Eneby

Väldigt professionell mäklare. Lyckades sälja vår lägenhet i en svår marknad. Bra kommunikation genom hela processen och framförde våra önskemål mot köparen på ett bra sätt.