Daniel Mohlin

Daniel Mohlin

Daniel Mohlin är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Daniel Mohlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Daniel Mohlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Mohlin har haft 40 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

149 omdömen om Daniel Mohlin

Sedan starten hos Reco 2021
Magnus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

*Lugn och genuin *Intresse för området samt lgh utformning. *Enkel och Trygg i de frågor som uppkom. *En mäklare som gav det lilla extra för oss som köpare och var pålitlig när behov fanns.

Therése A
Vilbergen

Daniel uppvisade god kunskap och gav bra stöd genom hela processen.

Linda K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Oerhört nöjd med Daniel. Lugn, trygg och väldigt professionell. Daniel är tillmötesgående och lyssnade in våra önskemål och gav utifrån dessa tips och råd vilket gjorde att vi kunde känna oss trygga i bostadsaffären. Rekommenderar starkt honom som mäklare.

Patrik G
Centralt

Tillmötesgående, trevlig, kunnig, hjälpsam, tillgänglig både för oss köpare och säljare.

Samuel L
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skärblacka

Mycket trevlig. Tydlig i det som är viktigt men med glimten i ögat och kan skämta. Bra balans.

Marika H
Skärblacka

Vi har känt oss trygga med Daniel. Vi har kunnat fråga om allt möjligt och fått ärliga och hjälpsamma svar.

Anders H
Skärblacka

En mycket trevlig och saklig person

Johan S
Skärblacka

Sätter kunden i fokus, flexibel och kunnig inom området.

Esat J
Söder / Klingsberg

Fantastiskt bemötande, snabb i kontakten och tillmötesgående. 5 av 5.

Emelie J
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Tack för en bra upplevelse! Vi är nöjda med allt 😀