Fastighetsbyrån Piteå

Fastighetsbyrån Piteå

Vi på Fastighetsbyrån i Piteå hjälper ungefär 250 familjer i deras bostadsaffärer varje år.

Främst förmedlar vi fritidshus, villor, tomter, bostadsrätter och lantbruk i Piteå kommun och våra skyltmöjliheter är stans bästa i och med att vårt kontor ligger centralt på Storgatan och att vi skyltar på flera lokala bankkontor i hela kommunen. Som köpare vill vi att du lätt ska hitta det du söker och förhoppningsvis leder vårt stora utbud och att vi marknadsför i många kanaler till just det.

Vi kan hjälpa dig som vill sälja med allt från värdering till styling och visning. För dig som ska köpa finns vi med för personliga visningar, hitta objekt som passar dig och som stöd igenom hela bostadsaffären.

Välkommen in till oss med dina bostadsfrågor!

Läs vad 469 kunder tycker om Fastighetsbyrån Piteå 2

• Tullnäs
    2021-09-26
    Jag tyckte mycket bra om mäklaren. Blev mycket bra bemött. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Är mycket nöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
    2021-09-26
    En trevlig och glad kille som var påläst om objektet,kunde svara på frågor och agerade snabbt.
    Han uppfyllde mina förväntningar och det hela gick i mitt tycke väldigt smidigt.
    • Långnäs
    2021-09-24
    Mycket trevligt bemötande. Synpunkter: Under tiden för försäljningen: Önskar kontakt via mail istället för SMS. Även mera kontakter och upplysningar vad som händer och sker via fler telefonsamtal.
    • Tullnäs
    2021-09-24
    Trevlig att ha att göra med och bra kommunikation!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå
    2021-09-16
    God dialog genom hela processen. Alltid tillgänglig.
    2021-09-05
    Lugn, trygg och stabil. Bra på att beskriva objektet och snabb i dialogen med säljaren.
    Vid kontraktsskrivningen så var han tydlig och informativ.

Ett genomgående gott intryck!!
    • Roknäs
    2021-08-31
    Bra bemötande av Stefan och trevlig
    Våra förväntningar blev bättre än vad vi trodde.
    Stefan gjorde ett bra jobb!

Kan rekommendera Stefan till 100 %
    • Furunäset
    2021-08-27
    Bra , trevlig och har humor. Svara alltid i telefon eller ringer upp när man lämnat besked. Gjorde relevant bedömning av priset.
    • Furunäset
    2021-08-26
    Sedan är en mäklare med många års erfarenhet. Han har säkert en god koll på fastighetsmarknaden i Piteå. Dock är inte själva köpet klart (endast kontraktsskrivning) när detta omdöme skriva, så kan ej ge ett totalt omdöme.
    2021-08-20
    Daniel levde upp till alla våra förväntningar med ett trevligt bemötande,engagerad och lätt att samarbeta med.Vi har stort förtroende för Daniel och känt oss trygga med han som mäklare vid vår husförsäljning.
    2021-07-27
    Bra bemötande, tydlig information vid kontraktsskrivning samt hjälpt till att boka besiktning när det var körigt med tider under semestern. Mkt bra!
    • Arnemark
    2021-07-23
    Svårt att ge något omdöme eftersom Åsa haft semester under tiden jag genomfört mitt köp av en fastighet. Har endast träffa henne på en visning i juni och då var hon toppen.
    • Högsböleskiftet
    2021-07-23
    Trevlig och tillmötesgående, alltid tillgänglig
    • Strömsborg
    2021-07-23
    Jag upplevde att Daniel blev förtjust i vårt hus och kände ett engagemang från hans sida.
    Därför valde jag honom, han såg det fina i huset så jag kände att han är rätt säljare.
    Eftersom vi ej bodde i huset var han väldigt tillmötesgående med vår hyresgäst och gjorde allt för att underlätta för henne.
    2021-07-23
    Mäklaren var mycket trevlig! Kändes naturligt att prata och diskutera med henne, hon var påläst och berättade om bostaden utan att kännas pådrivande/pushig
    • Jävre
    2021-07-21
    Jag är nöjd
    Bra information och nöjd med resultatet.
    2021-07-20
    Blev bemött på ett bra sätt. Supertrevlig, tydlig, hjälpsam och kunnig. Inga konstigheter alls, klockrent!
    2021-07-19
    Allt gick snabbt och smidigt. Stefan upplevdes som proffsig och väldigt tillmötesgående!
    2021-07-12
    Genuin och stabil som en ek !
    kunnig i sak frågor.
    Insatt i det hantverk som gäller hus.
    Förklarade även mycket tydligt om arvode
    Och övriga kostnader.
    2021-07-09
    Åsa är professionell och seriös och jag tackar för hjälpen att göra en snabb och smidig affär.
    2021-07-08
    Allt har gått mycket smidigt och fastighetsbyrån har haft lösningar även för knivigare situationer!
    2021-07-08
    Duktig och engagerad mäklare som fanns tillgänglig när vi behövde henne.
    • Gälön/Bastanäset
    2021-07-05
    Bra, professionellt bemötande. Bra service från alla på kontoret.
    • Skuthamn
    2021-07-05
    Mäklare (Daniel Johansson) har varit tydlig och noggrann med information utdelningen angående fastigheten, samt var duktigt med uppföljning och återkoppling angående köparens frågor och fundering.
    Jag är nöjd.
    2021-07-05
    Daniel Johansson är mycket trevlig lätt att prata med Vi tycker mycket bra om Daniel😆
    2021-07-05
    Mycket bra. Seriös och hjälpsam.
    2021-07-02
    Mycket bra.
    Mäklaren var lyhörd och har hjälpt oss på alla sätt. Det har fungerat mycket bra då jag befinner mig 100 mil bort.
    Hjälpsam, realistisk, ödmjuk
    2021-06-25
    Kände oss trygga genom hela affären. Informativ och tydlig. Rekomenderas ☺️
    2021-06-24
    Jag har inte träffat mäklaren Daniel från
    Piteå. Vi pratade en gång per telefon.

Då blev jag väl bemöt !
    • Ankarskatan
    2021-06-23
    Mkt trevligt bemötande. Bra information i stort. Tydlig återkoppling.
    2021-06-21
    Trevlig, tydlig, spontan, skämtsam på ett positivt sätt. Bra på återkoppling och kommunikation.
    • Norrfjärden
    2021-06-21
    Nöjd med mäklaren som skött affären av Stora Granholmen
    2021-06-20
    Bra bemötande. Levde upp till alla förväntningar jag hade.
  • Yvonne N
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
    2021-06-17
    Bra bemötande, smidig hantering av budgivningen och kloka råd.
    • Hortlax
    2021-06-16
    Åsa har varit mycket engagerad och tillmötesgående! Mycket bra!
    Hej Jenny! Tack för återkopplingen och de fina orden :) och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Åsa Lundgren
    2021-06-16
    Jag har köpt två hus med Daniel som mäklare och sålt ett. Dessutom har jag varit med på ett litet hörn av en lägenhetsföräljning med Daniel som mäklare även på den. Han har alltid varit väldigt proffessionell men ändå personlig. Jag har känt tillit och förtroende genom alla processer. Eftersom jag var nöjd med Daniel de första två gångerna var det kul att han även sålde vårt hus till oss den här gången. Hans fina bemötande, stora koll på läget och trevliga inställning gjorde det självklart att välja honom som mäklare även till lägenhetsförsäljningen. En toppenduktig mäklare som ger det lilla extra! Personlig utan att vara privat. Glimten i ögat samtidigt som han är seriös. Rekommenderar honom till alla som vill göra en bostadsaffär på ett tryggt sätt!
    • Jävre
    2021-06-16
    Otroligt proffsig mäklare. Trevlig, glad och duktig på sitt arbete. Blev riktigt bra bemött!
    • Klubbgärdet
    2021-06-14
    Trevligt bemötande, inte en massa onödigt säljsnack
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Piteå
    • Lillpite
    2021-06-12
    Vi är supernöjda med bemötandet vi fick av Åsa! Väldigt hjälpsam med allt och supertrevlig! Skulle garanterat anlita Åsa om vi skulle sälja i framtiden.
    2021-06-11
    Bara bra erfarenheter med honom
    • Sjulsmark
    2021-06-11
    Mycket trevligt bemötande.
    Hjälpsam och uppfyllde alla förväntningar. Hade fått tips av en vän om Daniel och det tipset var bra
    • Svartudden
    2021-06-10
    Lugn, trygg, förtroendeingivande, kunnig och påläst. Mycket bra bemötande. Skulle varmt rekommendera honom till andra personer som vill köpa eller sälja fastigheter.
    2021-06-09
    bra bemötande. lugn o kunnig. verkar vilja att köpare o säljare når varandra och blir nöjda.
    • Klubbgärdet
    2021-06-09
    Kunde inte önska oss någon bättre, mycket nöjda och önskar honom lycka till i fortsättningen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
    2021-06-01
    Jag har sålt en bostadsrätts parhus.
    Mycket proffisionelllt.Informerade om de olika stegen i försäljningen. Informerade när något hände.
    Att han skulle göra allt han kunde för att försäljningen skulle genomföras. Han levde upp till detta med råge.
    Min upplevelse är enbart positiv.
    • Högsböleskiftet
    2021-05-31
    Försäljningen av vårt fritidshus sköttte Daniel på ett exemplariskt sätt. Kan verkligen rekommendera honom.
    2021-05-20
    Vi är jätte nöjda ska tacka Stefan du är bäst!
    2021-04-01
    Sålde en lägenhet och köpte hus. Mäklaren Daniel Johansson är jag jätte nöjd med och han väldigt hjälpsam vid husköpet mvh Micke Nilsson
    2021-04-01
    Sålde en bostadsrätt och köpte hus . Betmötande var jättebra och mycket hjälpsam mäklare
    2021-03-24
    Har sålt min villa. Jag har känt mig trygg hela vägen och fått enastående service av min mäklare och hela teamet.