Läs vad 410 kunder tycker om Fastighetsbyrån Piteå 2

• 2021-01-09
    very helpful person. He will always help in any question. I translated all documents from Swedish into English without any problems. I am very grateful to him for his help
    Волдемар Б
  • 2020-12-24
    Trevligt bemötande och tillgänglig. Det neddragna helhetsbetyget pga flera små oklarheter från visning till övertag, där den sista (felrapportering av elnätsavtaltecknare) resulterat i att vi ej kunnat teckna handelsavtal.
    Joakim B
    • 170.0 m²
    • Ankarskatan
  • 2020-12-11
    Jag köpte villa genom Daniel. Allt funkade jättebra. Han var mycket trevlig och hjälpsam!
    Erik A
    Cecilia Ö
    • 82.0 m²
  • 2020-11-22
    Försäljning av bostad.
    Trevligt bemötande av mäklaren. Snabba och bra kontakter vid behov.
    Vi ville sälja och till slut lyckades det.
    Mäklaren arbetade bra. Vi hade bra dialog hela tiden "under resans" gång. Bra jobbat.
    Kerstin O
    • 130.0 m²
  • 2020-11-17
    Super bra om vi ska vara ärliga. För oss räcker det att säga vi bodde i Göteborg och med Stefans hjälp blev det husköp i sjulsmark. Bättre och lättare känns det inte som det hade gått och lösa som Stefan och hans kollegor i Piteå löste det för oss.
    Peter S
    • 114.0 m²
  • 2020-11-09
    har sålt villan i rosvik jätte trevlig mäklare
    Gun Ö
    • 77.0 m²
    • Rosvik
  • 2020-11-08
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra trevlig
    Gustav L
    • 65.0 m²
    • Kalamark
  • 2020-10-30
    Sålt en lägenhet i centrala Piteå.

Allt har fungerat perfekt. Ett kanonbra jobb.

Är mer en nöjd med Amanda! Hon har levererar över förväntan.
    Claes M
    • 2:a
    • 65.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-10-18
    Vi blev väldigt bra och proffsigt bemött av Daniel då vi sålde vårt hus.
    Fredrik L
    • 85.0 m²
    • Strömnäs
  • 2020-10-16
    Har köpt Jävrevägen 120 och blev bemött på ett bra sätt.
    Hade inte så mycket förväntningar inomhus med att jag aldrig har köpt hus förr men jag tyckte det gick bra.
    Josef L
    • 120.0 m²
  • 2020-10-11
    Alltid tillgänglig även under sin semester
    Anna J
    • 152.0 m²
    • Furulund
  • 2020-10-05
    Har sålt vår villa efter 28 år. Vi blev mycket bra bemött av Amanda och övriga Fastighetsbyrån. Amanda var mycket pålästa och proffessionell genom hela processen. Informationen till både oss säljare och köpare var mycket bra. Kontraktskrivningen var bra och det känns tryggt att en auktoriserad mälklare sköter det. Budgivningen sköttes också väldigt bra och seriöst. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Amanda och Fastighetsbyrån för en trygg fastighetsaffär. Dessutom fick vi bra betalt för vår villa.
    Peter K
    Peter K
    • 165.0 m²
  • 2020-10-04
    Köpt hus, mäklaren svarade mycket bra på frågorna vi hade om huset. Mycket trevligt bemötande och väl insatt i husets skick. Vi är mycket nöjd över hur hela processen sköttes av mäklaren och personal från kontoret, från visning, budgivning till köpet av huset.
    Mariann H
    • 92.0 m²
    • Skuthamn
    Sålde villa i centrala Piteå
    Såld inom 3 veckor
    Önskade att budgivning gått bättre
    Hans R
    • 185.0 m²
  • 2020-10-02
    Vi har sålt vår villa och blev proffsigt bemötta av Stefan med flera.

De som la anbud tog tillbaka anbuden och la fram dem igen så det var lite att jobba med...

Mkt bra som sagt var.
    Margareta N
    • 126.0 m²
    • Ankarskatan
  • 2020-10-02
    Daniel har sålt vårt hus. En mäklare som har koll på läget och är bra på att förklara. En husaffär utan problem på våra villkor. Tack för ett bra jobb Daniel vi kan rekommendera dej och Fastighetsbyrån Piteå.
    Tommy Ö
    • 117.0 m²
    • Rosvik
  • 2020-08-26
    Amanda Bergman var mäklare till det huset vi köpte i sommar. Väldigt proffsig, vänlig och kunnig. Hon var suverän på att förklara alla steg och hur saker och ting fungerar. Allt gick väldigt smidigt från visning till kontrakt till tillträde. Rekommenderas!
    Anna R
  • 2020-08-23
    Trevlig och bra bemötande. Smidigt omhändertagande av objektet. Dock lite seg känsla från första mötet till säljstart. Men rekommenderar henne
    Peter D
    • 175.0 m²
    • Svensbyn
  • 2020-08-21
    Trygg och koll på läget. Positiv och anträffbar.
    Magnus L
    • 94.0 m²
  • 2020-08-17
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, ordning och reda.
    Smidig handläggning.
    Victoria J
    • 104.0 m²
    • Degerberget
  • 2020-08-02
    Köpt villa på Väktarevägen 5 i Piteå, Föredömligt bemötande av mäklaren, eftersom affären utvecklade sig mitt i semesterperioden så pratade jag med olika mäklare angående huset, föredömligt bemötande av alla inblandade,
    Thomas E
    • 97.0 m²
  • 2020-07-31
    Daniel har sålt mitt hus. Mycket trevlig och duktig mäklare. Han höll mej underrättad varje vecka hur läget och intresset för mitt hus var. Mycket proffsigt och alla mina förväntningar infriades. Vidkommer att rekommendera honom till andra som ska sälja sina hus
    Lilian M
    • 140.0 m²
    • Sjulnäs
  • 2020-07-22
    Han gav ett kunnigt intryck och vi blev väl bemötta
    Rekommenderas
    Bergström Runar B
    • 98.0 m²
    • Öjebyn
  • 2020-07-17
    Jag har sålt min sommarstuga. Den kom snabbt ut på annons efter första träffen med mäklaren. Bra återkoppling till mig genom hela affären. Kontakt-annons-visning- bud- klart!
    Åsa M
    • Hortlax
  • 2020-07-17
    Vi har köpt ett fritidshus via Stefan och blev mycket proffsigt bemötta. Vi har endast positiva omdömen att ge kring vårt köp.
    Nicklas Ö
    • 160.0 m²
    • Blåsmark
  • 2020-07-11
    Sålt fritidshus
    Amanda är noggrann, vänlig och mycket proffsig. Bryr sig om både säljare och köpare så att båda parter känner sig trygga i affären.
    Helena S
    • 42.0 m²
    • Vitsand
  • 2020-07-08
    Jag sålde mitt hus med hjälp av Daniel. Jag blev proffsigt bemött av en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Daniel är också väldigt tydlig och informativ. Han förklarade hela processen på ett bra och enkelt sätt. Det uppnådda resultatet av försäljningen och hela förfarandet översteg med vida mina förväntningar.
    Rekommenderar Daniel starkt !!
    Roger Ö
    • 110.0 m²
    • Backen
  • 2020-07-03
    Sålt mitt fritidshus. Mäklaren var enormt professionell och gav alla tänkbara svar på mina frågor. Han får ett stort tack och jag rekommenderar honom verkligen till andra
    Inger Ö
    • 37.0 m²
    • Degerberget
  • 2020-07-02
    Mäklaren hade inte tid att visa boendet, ordnade så att ägaren visade Fritidshuset. Skickat information som efterfrågats allt eftersom, en OK upplevelse av köpet.
    Tor S
    • Harrbäcken
  • 2020-07-01
    Vi har sålt vårt hus.Bemötande från mäklaren har varit gott.

Vi hade förväntningar att försäljning skulle gå smärtfritt.
    Mäklaren levde upp till detta.

Daniel har under hela säljförloppet informerat oss .

Vi är nöjda och funnit att val av mäklare var rätt.
    Lennart F
    • 126.0 m²
  • 2020-06-21
    Bra service proffsigt bemötande,att rekomendera.
    Sålt fritidshus.
    Tomas T
    • 80.0 m²
    • Klubben
  • 2020-06-19
    Köpt en lägenhet i Piteå.
    Allt har gått som på räls.
    Bara positivt med info runt och genomförandet av köpet.
    Per- Olov E
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Centrala Stan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-06-18
    Informativ trevlig och noggrann. Snabb att svara på frågor och funderingar
    Jeanette L
    • 97.0 m²
  • 2020-06-17
    Vi har köpt ett fritidshus. Ett bra, personligt och proffsigt bemötande av Fastighetsbyråns personal. Snabba beslutsvägar.
    Mona P
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Högsböle
    köpte en tomt med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-05-20
    Villaförsäljning utanför Piteå. Stefans lokala expertis, kompetens, kundbemötande, tillgänglighet & förtoendeingivande sätt gör att jag varmt rekommenderar honom.
    Lars L
    • 122.0 m²
  • 2020-05-18
    Lugn ,saklig och proffsig.
    Smidig och snabb affär.
    Samuel V
  • 2020-05-17
    Smidig och snabb affär. Amanda är tillmötesgående, erfaren och proffsig.
    Kathrin V
  • 2020-05-16
    Stefan kändes väldigt trygg att ha som mäklare. Lätt att ha en bra dialog med.
    Sofi R
    • 92.0 m²
    • Sjulsmark
  • 2020-05-13
    Vi är jättenöjda med vår mäklare vid vår villaförsäljning!
    Alltid positiv och glad. Han har ett mycket bra bemötande och är lyhörd för våra önskningar.
    Monika V
    • 111.0 m²
    • Strömnäs
  • 2020-05-04
    Har sålt mitt hus på Djupviken. Stefan har i sin roll som mäklare bistått med bra rådgivning kring olika moment av husförsäljningsprocessen . Kunnig, ärlig och strukturerad. Jag har tidigare erfarenheter där mäklaren inte levt upp till mina förväntningar, men Stefan har gjort ett bra arbete. Huset är sålt och jag är nöjd.
    Ulrika N
    • 96.0 m²
  • 2020-04-27
    Köpt en tomt för fritidshus, vi blev bra bemött och det blev en smidig affär i slutändan.
    köpte en tomt med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-04-27
    Daniel är en mycket duktig och trevlig mäklare! Tydlig
    Yvonne H
    • 110.0 m²
    • Backträsk
  • 2020-04-17
    Vi köpte ett hus med Amanda som mäklare. Det kändes enkelt och tryggt att ha med henne under husaffären. Bara positiv erfarenhet av henne! 5/5
    Stina D
    • 200.0 m²
    • Annelund
  • 2020-04-12
    Vi har haft Jessica Nordsvahn som mäklare vid försäljningen av vår villa, där slutpriset överträffade våra förväntningar.
    Hans K
    • 163.0 m²
    • Durrnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-04-08
    Professionell, empatisk, tillmötesgående. En trygg person när man ska köpa eller sälja ett hus.
    Hannah G
    • 208.0 m²
  • 2020-04-03
    Som köpare av bostad blev jag bemött på en glatt, engagerat och vänligt sätt med informativa svar på frågorna.

Var sjuk dagen alla papper skulle skrivas så Amanda lämnade allt för påskrift i postlådan, såg till att de hämtades innan säljaren skrev på på kontoret och lämnade sen mina kopior och nycklar igen - Mycket bra service! Jag är jättenöjd med hela processen.
    Alexander L
    • 88.5 m²
    • Öjebyn
  • 2020-03-30
    Vi har sålt min dotters lägenhet (studerande i Piteå), och jag har själv deltagit på distans, men min dotter har haft närmare kontakt med Fastighetsbyrån och Jessica N. Det har fungerat smidigt och smärtfritt på alla sätt, så vi kan inte vara annat än nöjda. Nu är det bara handpenning samt köpeskillingen som skall redovisas innan vi kan sätta det definitiva slutbetyget.
    Johan P
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Centrala Stan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå