Fastighetsbyrån Piteå

Fastighetsbyrån Piteå

Vi på Fastighetsbyrån i Piteå hjälper ungefär 300 familjer i deras bostadsaffärer varje år.

Främst förmedlar vi fritidshus, villor, tomter, bostadsrätter och lantbruk i Piteå kommun och våra skyltmöjliheter är stans bästa i och med att vårt kontor ligger centralt på Storgatan och att vi skyltar på flera lokala bankkontor i hela kommunen. Som köpare vill vi att du lätt ska hitta det du söker och förhoppningsvis leder vårt stora utbud och att vi marknadsför i många kanaler till just det.

Vi kan hjälpa dig som vill sälja med allt från värdering till styling och visning. För dig som ska köpa finns vi med för personliga visningar, hitta objekt som passar dig och som stöd igenom hela bostadsaffären.

Välkommen in till oss med dina bostadsfrågor!

Läs vad 544 kunder tycker om Fastighetsbyrån Piteå 2

• Stridholm
    2022-10-01 Verifierad kund
    Toppenbra! Duktig på att återkoppla. Ödmjuk och sympatisk.
    • Stridholm
    2022-10-01 Verifierad kund
    Han kunde se huset för vad de var alla möjligheter i de och vad som var gjort. Och vilken typ av köpare som behövdes till huset.

Extremt bra bemötande. Han hade väldigt bra prioritet på försäljningen även om det var ett billigt hus.
    Han gjorde sin research om huset och la fram det som potentiella köpare kunde dra nytta av. Resten fick jag ta med köparna vilket var sånt man inte kan kräva att han ska kunna.

Svarat på frågor även udda och icke arbetstider.

Varit professionell och kan sitt arbete mycket väl.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Gharzoul en del av Fastighetsbyrån Piteå
    • N:a Pitholm
    2022-09-28 Verifierad kund
    Vänlig, professionell, engagerad och tillgänglig.
    Emir är ung och "hungrig" och det märks. Han har gjort ett superbra jobb och skulle vi göra ytterligare någon husaffär så skulle Emir vara vårt förstahandsval.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Gharzoul en del av Fastighetsbyrån Piteå
    • N:a Pitholm
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Bra på att uppdatera genom hela husaffären.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, att försäljningen skulle bli av. Hade känslan vid budgivningen om rätt PRIS. BRA
    2022-09-17 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande tycker jag. Inga speciella förväntningar har jag haft men allt har fungerat väldigt bra i vår kontakt med Damiel. En trevlig och glad kille som har varit mycket hjälpsam i vårt fastighetsköp av Yttre Näsudden103. Tack!
    • Sjulnäs
    2022-09-16 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare som hjälp oss hela vägen. Fantastiskt bemötande och vi fick hjälp med alla frågor och funderingar vi hade
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
    • Djupviken
    2022-09-13 Verifierad kund
    Daniel var lugn och proffsig och ingav förtroende, vi har haft med honom att göra tidigare, och var nöjda, så vi bad att få honom när det var aktuellt att anlita mäklare igen.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Daniel. En mycket trevlig och duktig mäklare.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Hej!

Jag tycker att Daniel har varit en mycket bra förhandlare,
    lätt att prata med och en man kan ha förtroende för.
    Mycket kunnig också en rejäl man.

Med vänlig hälsning
    Maryon
    2022-09-05 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt trevlig
    • Brännträsk
    2022-08-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och alltid snabb återkoppling vid frågor.
    • Brännträsk
    2022-08-25 Verifierad kund
    Tyckte Stefan var mycket bra och man fick bra bemötande och professionellt och levde upp till alla mina förväntningar.
    Och snabb med återkoppling för frågor.
    2022-08-24 Verifierad kund
    En toppen kille. Jobbar även fast han är ledig
    • Haraholmen
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Bra informationer kontinuerligt.inget negativt upplevde vi.
    • Pålberget
    2022-08-07 Verifierad kund
    Vi blev bemötta i dörren det var trevligt, Vi förväntade oss att se ett fint hus. Trevlig ,kunnig, svarade på alla frågor vi ställde
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket bra!
    Trevlig, positiv och lyhörd!
    Vi är nöjda!
    2022-07-26 Verifierad kund
    Daniel Johansson har varit ett stort stöd för mig hela tiden från vårt först möte och framåt under hela försäljningen.
    • Berget
    2022-07-09 Verifierad kund
    Över förväntan rakt igenom. Lugn, saklig, glad, proffisionel, personlig, trygg och lovely helt enkelt.
    Jobbat stenhårt för att sälja mitt hus.
    • Skuthamn
    2022-07-04 Verifierad kund
    Daniel var mycket trevlig och tillmötesgående. Svarade snabbt och brydde sig om oss som köpare.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Snabb handläggning som gav möjlighet till snabbt avslut
    • Kopparnäs
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig, snabb på svara på mail. Informerade bra under försäljningen. Kommer att rekommenderar honom till andra.
    • Skuthamn
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi blev mycket vänligt bemötta och kände stort förtroende för Daniel Johansson. Att sälja ett hus man bott i länge är inte alldeles enkelt men med Daniels stora kunskaper fungerade allt utmärkt. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Vi är så otroligt nöjda.
    • Kopparnäs
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig, korrekt. Professionell. Kändes tryggt.
    2022-06-16 Verifierad kund
    2022-06-15 Verifierad kund
    Amanda är väldigt proffsig, trevlig och hon skapade en trygg och positiv känsla vid vårt första möte. Hon har från första stund varit väldigt serviceinriktad och haft kontakt med oss genom hela processen med uppdateringar i alla skeden. Vi är jättenöjda kan varmt rekommendera Amanda och Fastighetsbyrån Piteå.
    • Högsböle
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag tycker att hon motsvarade de förväntningar jag hade på en mäklare, snabb återkoppling under försäljningen.
    Ett trevligt sätt!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Amanda upplevs som en frisk fläkt.
    Positiv och drivande.
    Hon överskred våra förväntningar,gjorde ett fantastiskt jobb.
    Jättekul,Tack Amanda.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Kunnig och bra på förklara och tillmötesgående, rekommenderas
    • Högsböle
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi tycker att Åsa varit en väldigt trevlig, ödmjuk och proffsig mäklare. Bra återkopplingar och slutade med en bra försäljning av vårt hus.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Genomgående gott bemötande. Smidig affär.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyhörd och tillgänglig. Inget att klaga på.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trevlig och vänlig, verkar lugn och säker. Behaglig känner mig nöjd
    Det var jätte bra
    Vi är tacksamma på Amanda
    2022-06-08 Verifierad kund
    Super bra bemötande och underbar service.
    Väl bemött av Daniel
    Höll oss uppdaterade på ett bra sätt

//Agnetha
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och hjälpsam.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig, påläst och hjälpsam.
    • Mossen
    2022-05-23 Verifierad kund
    Stort stöd genom hela försäljningen av mitt hus. Jag är mycket nöjd med allt.
    • Långträsk
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevligt och saklig och verkar jobba dygnet runt.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi tycker att vi fått ett bra bemötande.
    Vi tycker att Stefan hade en bra känsla för vilket utgångspris som sattes.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöja med Daniel som mäklare,
    en mycket trevlig människa.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vi blev vänligt bemötta, han hade en mjuk och fin framtoning. Svarade snabbt när vi hörde av oss hade frågor. Vägledde oss på ett bra sätt under hela säljprocessen. Vi upplevde Daniel som en kompetent mäklare som lyssnade in.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Haft Daniel i egenskap av säljare. Valet landade på honom bland totalt tre mäklare. Mycket trevlig. Gav ett professionellt och drivet intryck. Har bara bra saker att säga!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Otroligt kunnig, trevlig att ha och göra med samt svarar snabbt på de frågor som kommer upp i och med husköp. Vi är väldigt nöjda!
    • Mossen
    2022-04-22 Verifierad kund
    Smidigt och proffesionellt bemötande! Simpelt att förstå och bra uppföljning på de mesta grejerna
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Lundgren en del av Fastighetsbyrån Piteå
    • Långträsk
    2022-04-21 Verifierad kund
    Mycket sakligt Och lätt att förstå. Alltid behjälplig när man ringer och trevlig. Vid köpet av naturvägen 3 var hon åxå mycket hjälpsam.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Första kontakten med Daniel. Positiv upplevelse för oss som köpare. Öppen och informativ, förtroendeingivande.

Vi har gjort ett antal fastighetsaffärer tidigare, både som säljare och köpare och träffat flera andra mäklare på andra mäklarfirmor och vet ganska bra hur det går till. Daniel bemötte oss på ett bra sätt och i och med att kontraktet är skrivet och köpet sannolikt är klart, så är vi mkt nöjda
    • Furulund
    2022-04-02 Verifierad kund
    Daniel är en toppenkille som vi är jättenöjda med. Blev bemötta över förväntan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
    2022-03-28 Verifierad kund
    Klara tydliga svar på alla frågor, tillmötesgående, trevlig, en tydlig genomgång av kontaktsskrivningen.