Fastighetsbyrån Strängnäs

Fastighetsbyrån Strängnäs, sid 2

Välkommen till Mälardalens pärla – Strängnäs!

Här kan du njuta av att strosa runt i den välbevarade stadskärnan med dess historiska hus, äta gott på populära restauranger eller bada och se båtarna i hamnen på sommaren. Bara en 45 min tågresa från Stockholm finner du den här lugna och trivsamma miljön, som passar hela familjen!

Vi på Fastighetsbyrån i Strängnäs skräddarsyr våra tjänster efter dina behov i bostadsaffären. Med vår goda lokalkännedom och mycket engagemang hjälper vi dig till bästa möjliga affär.

Läs vad 919 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strängnäs 2

• köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Björsund
    2021-05-25
    Vi har köpt en villa. Annica har varit mån om att hålla oss uppdaterade från intresseanmälan till slutfört köp. Vi fick väldigt mycket och värdefull information vid visningen. Därefter har allt flutit på, enkelt och smidigt. Genom Annicas kontakt har vi också fått ett väldigt bra förhållande till säljaren.
    Våra förväntningar uppfylldes på bästa sätt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-05-25
    Sålt bostadsrätt, snabb smidig affär, trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-05-24
    Bred erfarenhet och mycket trevligt bemötande.
    Utförde sitt uppdrag till vår fulla upplåtenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Brunnsåker
    2021-05-23
    Köpt en fastighet tillsammans med min dotter. Mäklaren skötte det bra och allt gick snabbt och enkelt trots många budgivare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-05-21
    Vid försäljning av vår villa har jag fått proffsig och snabb respons av Zinnia. Hon har skött försäljningen på ett utmärkt sätt. Rekommenderas till 100 %.
  • Christina B
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Brunnsåker
    2021-05-17
    Sålt min bostad på svansholmsvägen (fritidsboende men bott där permanent i över 20 år) Mycket gott bemötande av Björn. Björn har som jag förväntade mig informerat mig i alla skeden under hela processen. Gott omdöme i slutprocessen innan kontraktet skrev. Mycket nöjd med "min" mäklare Björn.
    • Björsund
    2021-05-16
    Min man o jag har sålt Björsund 200. Vid det första samtalet blev jag besviken över att Z. inte hade ngt annat förslag till utgångspris än det dubbla taxeringsvärdet. Inget tillägg för vårt läge eller servitut på bryggan. Men efter diskussion blev vi eniga om ett rimligt utgångspris. Z. visade därefter ett positivt engagemang för vårt läge, vilket också senare tydligt framkom i säljbeskrivningen. Särskilt uppskattade vi att Z. ringde upp min man efter några dagar efter första samtalet. Z. hjälpte oss då att få kontakt med en mäklare på Fastighetsbyrån i en annan stad. Detta blev avgörande för att vi sedan kunde köpa detta hus. Z. har hela tiden varit positiv och lätt att få kontakt med. och hela tiden hållit oss informerade om läget. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Z. bemötande och ger henne högsta betyg, särskilt uppskattade vi hennes personliga engagemang, samt bra stylingtips.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-05-08
    Vi har köpt en bostadsrätt. Annika skötte affären mycket bra, vänligt och proffsigt.
    Bra med information, tips och råd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • TOSTERÖ
    2021-05-05
    Zinnia gav ett jättebra bemötande under hela köpprocessen. Gjorde att det kändes tryggt trots den stressande situation som ett husköp kan vara.
    2021-05-04
    Jag letade och hittade en bostadsrätt som jag köpte, mäklaren var helt ok, tyvärr slutade han på företaget och när jag kommer för att skriva på för tillträdet var första tillfället jag fick veta det, köpet gick bra men detta kändes mindre bra då jag mejlat mäklaren utan att få svar.

Mina förväntningar var höga då jag anlitat Fastighetsbyrån på Kungsholmen - Stockholm förra året och dom var helt otroligt bra, topp betyg.

Min sammanfattning är mitt emellan, helt ok men inget speciellt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-05-04
    Både köpt och sålt bostad via Annica. Proffsigt skött hela vägen. Kan varmt rekommendera henne och hennes kollegor.
    2021-05-03
    Vi har sålt vår bostadsrätt genom Annica E. Proffsigt bemötande , snabb hantering i hela försäljningsprocessen. Vi blev mycket nöjda och förväntningarna infriades.
    Vi rekommenderar verkligen Annica Ekervall som mäklare.
  • Rolf T
    Ordning o reda .
    Tydlig.
    Mycket nöjd med försäljning o bemötandet vi fått.
    Lätt att få kontakt med.
    2021-05-03
    Ordning och reda, tydligt och förståeligt.
    Mycket nöjd med Annicas bemötande under processen, fanns alltid tillgänglig för frågor.
    2021-04-21
    Köpt lägenhet. Klockrent bemötande och jätteproffsigt rakt igenom
    • Finninge
    2021-04-18
    Superbra mäklare, inga konstigheter bara jobb!
  • Anneli N
    2021-04-12
    Zinnia har sålt två av våra bostadsrätter. Hon är proffsig, mån om oss säljare och mycket tillgänglig både per telefon och e-post. Vi är mycket nöjda!
  • Cecilia N
    2021-04-09
    Zinnia sålde vårt kedjehus på 2 veckor genom en live visning. Bra bemötande, mycket bra service.
    Väldigt nöjd!
    2021-04-09
    Har köpt bostadsrätt! Gott bemötande!
    2021-04-08
    Bra ordning. Men nötens de viktigaste affärerna i livet slutförs är hon dubbelbokad.En kollega får ta över.
    2021-04-07
    Har sålt en villa.
    Bra bemötande. Lätt att få kontakt med.
    Förväntan var utmärkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Fårhushagen
    2021-04-03
    Björn lyckades sälja vår bostad för mer än vi förväntade oss
    2021-03-29
    Annica har gjort ett toppenjobb vid försäljning av mitt radhus. Hon har fått mig att känna mig trygg för början till slut. Hon är lätt o kommunicera med o ger ett mycket erfaret intryck. Snabb och målmedveten, lämnar inget åt slumpen.
    • FOGDÖ
    2021-03-29
    Mycket nöjd på alla sätt och vis.
    Sakkunnig och omsorgsfull med ett trevligt bemötande..
    2021-03-24
    Bra stöd under hela processen, från att huset låg som ”på gång” till slutgiltig försäljning. Vi är jättenöjda med allt!
    2021-03-23
    Så professionellt bemötande, alltid tillgänglig.
    Toppen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • SANDA
    2021-03-20
    mycket bra information om allt Som rör fritidshuset.
    2021-03-19
    Vi har sålt vår villa och har fått en utomordentlig service och hjälp med försäljningen. Annica är klar och tydlig, strukturerad med ordning och reda, enkel att arbeta med. helt enkelt mycket proffsig i sitt arbete.
    Annica är alltid glad och positiv men realistisk. Annica har levt upp till våra förväntningar.
    Bra service, enkel och tydlig försäljning, snabb återkoppling
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-03-05
    Jag har köpt en bostadsrätt på 3 rum och kök. Mitt andra bostadsköp men första egna där jag ensam är köpare.
    Mäklaren var trevlig, lugn, inte så gåpåig och som en ”bilhandlare/säljare” som jag ibland upplevt vissa mäklare och som jag inte uppskattar. Mäklaren tog reda på information om de frågor jag hade som han inte hade svar på direkt och återkopplade på ett bra sätt. Informerade bra och sakligt om hur hela affären skulle gå till vilket behövdes då jag är en ovan bostadsköpare. Jag är mycket nöjd med mäklaren och mitt köp.
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevlig, kunnig, serviceminded.
    2021-03-04
    Bra och kompetent mäklare med ett trevligt och lugnt bemötande.
  • Mijo O
    sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-03-04
    Mycket proffsigt bemötande. Glad, positiv o mycket motor har hon
    2021-03-03
    Annica har varit mycket professionell. Trevlig och duktig. Vi har bara superlativ att säga. Det vi gillar är att Annica känns genuint ärlig. Tyvärr inte alla mäklare som känns så. Så vi kan varmt rekommendera Annica.
  • Ann N
    2021-02-26
    Annica sålde min lägenhet när jag köpte den för fyra år sen, nu när jag skulle sälja fanns det bara ett val 😊. Hon är duktig, saklig, rak, öppen och väldigt trevlig. Har en tvåa i markplan i Dammen, mycket trevlig lägenhet. Flyttar nu ca 500 m till ett radhus även det i Dammen ( fem rum )
    Jag hade ingen erfarenhet av mäklare innan köpet av tvåan. Men allt har varit kanon. Har fått all hjälp jag förväntat mej.
    2021-02-26
    Jag och min fd man har sålt vårt hus på ormbunksvägen. Jag är mycket nöjd med Klas bemötande, hans engagemang och positiva attityd. Och hans lyhördhet i en känslig situation när ett hus säljs pga skilsmässa.
    Klas har varit tydlig med lagom info hela vägen och gett bra tips och råd längs denna resa. Vi fick mer än vi hoppats på vid budgivningen vilket också är fantastiskt.
    2021-02-25
    Jag har sålt min 1:à i Eldsund och har blivit väldigt bra bemött av Annica. Mina förväntningar var ett trevligt bemötande och att löpande bli informerad om läget. Allt har varit till belåtenhet och jag har känt fullt förtroende för Annica. Vill gärna vända mig till henne även i framtiden om det blir aktuellt med ny försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-02-24
    Klas hjälpte oss med köpet av vårt fritidshus. Extremt hjälpsam, tydlig och professionell. Kunde inte ha haft en bättre upplevelse! Rekommenderar Klas starkt om du vill köpa eller sälja.
    2021-02-24
    Klas har sålt min villa på 152 kvadratmeter.
    Blev väldigt bra bemött.
    Klas levde upp till mina förväntningar och löste försäljningen på ett snabbt och smidigt sätt. Klas tog hänsyn till och höll mig och min fru underättade pga särskilda skäl..
    Kan rekommendera Klas som mäklare.
    Rak, ärlig och kan sin sak..

Mvh Christer//
    2021-02-24
    Väldigt smidigt och tillmötesgående. Tillgänglighet och trevligt bemötande.
    2021-02-23
    Köpt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande av mäklaren, som levde upp till de förväntningar jag/vi hade.
    Sammantaget känner jag/vi oss mycket nöjda med vårt bostadsköp och kan varmt rekommendera Annica till blivande bostadsspekulanter.
    2021-02-23
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi blev bemötta alldeles utmärkt, proffsigt och med värme.
    Vi har försökt att sälja förut men ingen var intresserad så förväntningarna var inte så höga, men det lyckades hon vända på.

Snabbt och proffsigt, intresserad mäklare.
    2021-02-22
    Hon är BÄST hör alltid av sig och är tydlig hjälpsam och man kan alltid fråga om man är osäker hon ger aldrig intrycket att man stör . Har köpt och sålt samma lägenhet på nolltid
    2021-02-19
    Jag har sålt en lägenhet, och tidigare sålt ett hus. Vid båda affärerna har Annica genomfört dessa.
    Jag är mycket nöjd med samarbetet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • FOGDÖ
    2021-02-19
    Björn är en trevlig och tillmötesgående mäklare försäljningen gick lätt och smidigt. Jag rekommenderar gärna honom till andra köpare och säljare. MVH. Roland Dahl.
    2021-02-17
    En bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Annica inte helt uppdaterad på allt i lägenheten.

Sammanfattningsvis är jag nöjd med affären.

Torbjörn
    2021-02-10
    Vi har köpt lägenhet och och vi fick väldigt gott bemötande och information av Claes Hamren . Kan varmt rekommendera honom
    Alla förväntningar vid vårt köp va över förväntan och köpet blev en bra upplevelse 👍😀
    • Stallarholmen
    Fritidshus
    Trevlig och tydlig
    Saklig o raka puckar

Det blev ju en lite annorlunda visning på grund av rådande omständigheter, det löste Klas med bravur allt flöt på med bland annat digital visning
    2021-02-08
    Vi har köpt en lägenhet där Klas var mäklare.
    Klas är både engagerad och ger ett professionellt intryck. Han är lätt att kommunicera med och vi fick alltid svar på sådant vi undrade över.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet mellan honom och oss och kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    • TOSTERÖ
    2021-02-08
    Vi köpte av Annika och hon var trevlig, personlig och informativ under hela processen.
    2021-02-05
    Vi har sålt en bostadsrätt / radhus med hjälp av Annica Ekervall,
    bemötandet och resultatet som Annica levererade var över förväntningarna! otroligt proffsigt rakt igenom hela behandlingen av vår försäljning :) 10/10

Mvh Marcus & Kathrine