Fastighetsbyrån Tidaholm

Fastighetsbyrån Tidaholm

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeFiveYears
Ring 0502-145 45 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån Tidaholm! Fastighetsbyrån Tidaholm är din engagerade mäklare som kan ge trygga råd och har de rätta verktygen för att nå resultat. Vi är en mäklarfirma som stödjer dig under hela köp- och säljprocessen. Tidaholm är en charmig, liten stad med stort hjärta. Ån Tidan binder samman stad och natur...

311 omdömen om Fastighetsbyrån Tidaholm

Josefine O
Hentorp

Jesper är en engagerad och professionell mäklare som hjälpte mig att sälja lägenheten. Alltid tillmötesgående och gav bra återkoppling under hela processen. Är mycket nöjd!

Johanna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hentorp

Mäklaren Jesper Joki har från början till slut varit professionell, hjälpsam och kunnig. Mäklaren hade svar på mina frågor och var snabb med att kolla upp kompletterande info kring bostaden enligt önskemål. Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Lena Maria Elisabet S
Dimbo

Jesper har ett fantastiskt bemötande, god kännedom om marknaden och är trygg i sin arbetsprocess. Jag fick ett fint intryck av Jesper från start och han har verkligen levererat. Mycket bra på återkoppling och engagemang under hela processen. Kan verkligen rekommendera Jesper till andra.

Tim G
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Köpte hus utav Jesper och är supernöjda med köpet och hela upplevelsen. Bra kontakt genom hela köpet och alltid tillgänglig, snabb på att svara på frågor vi hade och alltid tillmötesgående. Trevlig, proffsig och mycket kunnig.

Moa B
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper är väldigt engagerad , proffsig och alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med husköpet genom Jesper

Ljubica T
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper är en trevlig person mycket kunnig mäklare . Det var let att kommunicera med honom . Han får 10 poäng av 10

Maja S
Skultorp

Är som vanligt snabb med att återkoppla till oss oavsett om det har varit vi som har sålt eller köpt genom Tarik. Säger som vi sa när han sålde senast med Tarik ”till framtida försäljningar är valet av mäklare enkelt”. Förutom sin expertis när det kommer till försäljning av bostäder så visar han verkligen att han bryr sig om sin kund, vilket uppskattas starkt!

Per Johann Axel B
Skrev om Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Engagemang, lyhörd och viljan att göra det bästa för kunden märks väldigt väl i Jespers arbete. Till det lägger vi till att han även finns som ett bollplank i de frågor som dyker upp. Vill starkt rekommendera Jesper Joki som val av mäklare.

Kristina Margareta B
Skrev om Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Engagemang och energi på topp leder till bra affärer! Vi är jättenöjda med Jesper!

Anders L
Folkabo / Valstad

Bra bemötande, trevlig på alla sätt. Kunnig, blev positivt överraskad av första besöket och det har försatt vid följande möten. Har bara positivt att säga om Jesper

ROBERT K
Norrmalm

Kan starkt rekommendera Tarik som mäklare. Säljer man med honom så får man en professionell och tillgänglig mäklare där säljprocessen är trygg och smidig.

Maria S
Norrmalm

Tarik hjälpte oss på en mycket proffesionäl sätt och tack honom fick jag tag i den lägenhet som jag önskade mig. Vi ger honom högsta betyg. Vänliga hälsningar Maria Söderblom

Bo Y
Sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

1 Helt ok 2 Att huset ska bli sålt. Det blev det. 3 Helt ok.

Kristina A
Sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Mäklarens bemötande har varit mycket bra. Han har alltid varit lätt att nå via telefon och sms. Förväntningen var att huset skulle bli sålt inom rimlig tid och det kravet uppfylldes. Försäljningen gjordes på ett professionellt sätt och vi är väldigt nöjda.

Kenan B
Norrmalm

Bra bemötande, service och kunnig. Smidig affär från början till slut.

Sevak A
Norrmalm

Duktig Mäklare med förståelse, anstränger sig verkligen för att nöjd göra sin kun , jag är super nöjd

Camilla L
Norrmalm

Tarik har varit lyhörd och lättillgänglig under hela säljprocessen och allt har löpt på smidigt ! Kan varmt rekommendera honom som mäklare !

Faez H
Norrmalm

Proffsiga, kunniga och lyhörda. Rekommenderas starkt!"

Jan S
Havstena

Tarik uppfyllde de förväntningar som jag har på en bra och pålitlig mäklare. De snabba återkopplingarna var uppskattat. Anlitade Tarik i början 2022 med samma uppdrag dock utan framgång. Får väl i huvudsak skyllas på konjunktursvängningen. Upplevde nu efter två år en större mognad som jag tycker bevisar att hans val som mäklare är rätt. Mvh Janne S

Pontus E
Skultorp

Mäklaren har ett unikt och bra tillvägagångssätt samt hög motivation i det han gör! Allt från kundnära relationer, rekommendationer under processen och snabba svar. Tack vare hans hjälp är jag och min sambo nu husägare! Något vi tar med oss är dock att önska privat visning då man kan få mer tid med mäklaren och slippa stressen att trängas med andra samt noga förberedda frågeformulär från vår sida! I övrigt har mäklaren varit toppen från start till slut och levde definitivt upp till förväntningarna en kan ha på mäklare!

LINDA M
Öm/tåstorp

Proffsigt och trevligt bemötande, rekommenderas!

Melissa Z
Norrmalm

Tarik är en otrolig bra, driven, lyhörd och intresserad mäklare! Brinner för sitt arbete och gör sitt bästa för och göra kunden nöjd. Svarar i tid och otid och är alltid lätttillgänglig och på tårna. Återkopplar och hör alltid av sig. Jag upplevde servicen och samarbetet väldigt gott och skulle rekommendera Tarik till någon annan som vill ha en toppmäklare som verkligen kan sin grej!

Thilda R
Västermalm

Tarik har varit väldigt hjälpsam och trevlig genom hela processen!

Mats N
Centrum

En mycket bra personlighet har denne mäklare. Ödmjuk samt mycket professionell mäklare samt person. Hade jag haft en firma som mäklare hade jag anställt honom direkt .

Cristoffer L
Centrum

Köpte hus genom Jesper i Tidaholm. Grymt bra service och återkoppling med allt. Rekommenderas starkt!

Jay S
Skrev om Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper gav ett bra intryck i början med täta uppdateringar. När processen med visningar började gick dock allt långsamt. Endast en visning bokades, och han verkade bara jobba med en köpare i taget istället för att gå brett och få till budgivning. Det var också svårt att få korta svar. Ibland kändes det som att han tog köparens sida. Exempelvis kände vi oss pressade att gå ner i pris då köpare ville göra reparationer när det var önskade och inte nödvändiga. Efter inspelningen av den digitala visningen hittade vi godispapper...

Sandra B
Centrum

Bra kundbemötande, återkopplar och ger verkligen sitt allt. Har känt mig så trygg med Jesper som min mäklare. Toppen på alla sätt och vis!

Björn D
Centrum

Helnöjd, mycket kunnig och proffsig.

Maria D
Centrum

Vi är supernöjda med allt, kunde inte blivit bättre

Lucas J
Centrum

The experience was great and smooth!

Simon M
Trängen

Trevlig kille som alltid var tillgänglig och behjälplig under processen.

Alexander F
Trängen

Tarik är en gedigen mäklare med ögon för detalj och öron för att höra våra behoven. Väldigt tillmötesgående och lätt att få tag på när det fanns frågor och funderingar. Bra råd tillhandahölls och säljprocessen var smidig och lättsam. Han rekommenderas starkt och om ni får chansen att välja honom till er bostadsförsäljning så missa den inte.

Gunilla L
Havstena

Personligt bemötande o lätt att hålla kontakt med. Även tillgänglig under helgen.

Magnus L
Havstena

Han har varit mycket tillmötesgående och saklig när det gällde det formella. // ml

Andreas J
Madängsholm

Utmärkt hanterat under hela köp/sälj processen

Berit H
Borrbäck

Jesper Joki har hjälpt oss med vår husförsäljning på ett tryggt, tillitsfullt och professionellt sätt. Han är noggrann kring information och tillvägagångssätt och besvarar samtliga frågor tydligt, så att vi som säljare har känt oss väl omhändertaga genom hela processen. Exceptionellt bra!

Lucas Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Centrum

Toppen mäklare! Allt har gått smidigt!

Sara S
Borrbäck

Jesper har verkligen varit tillgänglig under hela processen för frågor och funderingar och känns väldigt professionell, tydlig och noggrann.

Jan-Erik V
Borrbäck

Jesper har verkligen ett trevligt och professionellt bemötande och känslan är att han verkligen värnar om att vi som kunder ska känna oss trygga och säkra på att det blir en bra affär🏡🌞👌

Katarina C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo

Kunnig, vänlig och tillmötesgående

Christoffer E
Skultorp

Jesper är en oerhört pålitlig och duktig mäklare, ser sin säljarens behov och lyssnar till det man har och säga! Högsta klass!

Emma K
Västermalm

Jättetrevlig att ha och göra med. Kunnig. Har varit tydlig i allt som omfattar försäljningen.

Johan P
Korsberga

Vi är nöjda med husköpet och fastighetsbyrån i helhet. Vi fick inga eller dåliga svar på några viktiga frågor, som vi då fick kolla upp själva. Påstridig och ville få igenom en affär innan vi hade fått svar på de vi undrade

Dennis G
Hammarsjorden

Duktig, lyhörd och det bästa av allt, alltid tillgänglig.

Anne R
Skrev om Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Vi anlitade Jesper när vi skulle sälja vårt hus. Han var trevlig, ödmjuk, inkännande, engagerad och effektiv. Vi är mycket nöjda.

Pia D
Norrmalm

Ett mycket vänligt och förstående bemötande.

Ann-Charlott B
Hammarsjorden

Proffesionell i sitt arbete. Svarade på alla frågor vi hade/ har på ett tryggt och säkert sätt. Känner mig mycket nöjd med Jesper vid mitt husköp.

Pia Irmeli B
Centrum

Jesper har ett mycket professionellt, genuint och ärligt bemötande. Tar sig alltid tid och har god återkoppling på information och arbetet framåt. Jesper har också uppfyllt våra förväntningar och även om husförsäljningen tog lite tid, så kände vi ändå att han alltid arbetade med och för oss. Kan varmt rekommendera honom som mäklare och skulle anlita honom igen vid ett eventuellt kommande köp eller sälj av fastighet.

Ulrich R
Sålde sitt hus med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Vaberget

Sehr ehrlicher und fairer Makler und immer hilfsbereit !

Mark H
Forsby

Jesper was super friendly and quick with responding. We can’t speak Swedish yet but it was no problem to do all communication in English. Jesper answered all of our many questions as we have no experience with buying a house in Sweden. A realtor who answers all of your questions with friendliness, patience and expertise. We count ourselves lucky that we got to work with Jesper, our experience couldn’t have been better!