Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Visby
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Visby

Fastighetsbyrån Visby

En del av Fastighetsbyrånhttp:

Söderväg 1E, 621 58 Visby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Visby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 318 kunder tycker om Fastighetsbyrån Visby

• Lars E
    Lars E skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Betyg 5+, tydlig och strukturerad
  • Peter N
    Peter N skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Jag är nöjd med samarbetet med Tobias. Allt har fungerat bra och vi är nöjda.
  • Malin A
    Malin A skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi har fått ett bra bemötande, snabb på att svara när vi undrar något.
  • Suzanne B
    Suzanne B skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Mycket trevlig person. Duktig på att vara tillgänglig via telefon och därför lätt att få tag på vid ev. frågor. Väl påläst om objektet. Mån om att både köpare och säljare ska bli nöjda.
  • Åke N
    Åke N skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Mycket trevlig person som tog sig tid och var engagerad i vårt uppdrag. Dessutom väl påläst på huset och området, och erfarenhet av tidigare affärer där. Han höll oss hela tiden informerad om läget. Vi är väldigt nöjda och överträffade våra förväntningar. Kanon!
  • Nadeem A
    Nadeem A skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    A very thorough, professional and polite experience on my part.
  • Mats B
    Mats B skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    En mycket kompetent mäklare med glimten i ögat, mycket bra bemötande och professionell.
  • Jan H
    Jan H skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    En otroligt kunnig och ödmjuk person! Om alla var som honom hade världen varit en helt annan plats! Kan bara ge honom plus i överflöd! Mycket trevlig person!
  • Kent G
    Kent G skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Hej jag är mycket nöjd med Harun. Försäljningen kunde inte ha gått bättre. Vi fick väldigt bra information om hur allt går till från början slutet Vi kommer att rekommendera Harun till andra som ska sälja. Mvh Kent o Pirjo
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Hej. Harun var mycket trevlig. Men jag var lite kritisk till att säljaren och mäklaren bagatelliserade en tvist mellan ägaren och en granne om vart tomtgränsen gick. Jag anser att det hade varit logiskt att de berörda hade ordnat upp det där innan försäljning. Jag ifrågasatte även tomtkartan som tydligt visade att en byggnad som ska ingå i köpet delvis låg på en annans grannes mark. Både säljaren och mäklaren intygade att kartan var felaktig. Men när jag pratade med grannen så stämde kartan, och han intygade att säljaren visste om förhållandet. Jag vet att som köpare har man undersökningsplikt, men ändå så vill man tro att säljare och mäklares information stämmer. Håkan Thornell
  • Karin K
    Karin K skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Under processen med försäljning av vår gård i Stenkyrka hade vi ett både professionellt och varmt stöd av Mustafa. Det kändes tryggt och vi litade helt på Mustafas bedömning av hur affären genomfördes.
  • Nancy A
    Nancy A skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Harun var mycket bra.... Pigg och på hugg... En liten miss bara att han inte informerade oss om ändrad besöksadress ....
  • Marie S
    Marie S skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Harun Mustafa är genuin, omtänksam, proffsig och får sina kunder att känna sig mycket väl omhändertagna. Iallafall jag. Jag har aldrig stött på en så bra person tidigare inom sälj. Eftersom jag själv är säljare med stort team, så talar jag ur egen erfarenhet. Han överträffar mina förväntningar bigtime.
  • Christofer D
    Christofer D skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Mycket bra mäklaren som alltid är ärlig och lätt att ha och göra med. Rekommenderas starkt
  • Cristalle C
    Cristalle C skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Visby
    Professionell, kunnig, handlingskraftig, snabb, tillmötesgående, ärlig och trevlig.
    Gjorde allt rätt i min försäljning.
  • Peter
    Peter skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Visby
    Peter Tummegård: Utmärkt service nivå från värdering och resan fram till försäljning. Mycket god kunskap om marknaden med bra upplägg samt trevligt bemötande.
  • Ann-christin K
    Ann-christin K skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Bra bemötande, påläst, lugn, inlyssnande, bra återkoppling under köpets gång.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi har haft en bra erfarenhet med Tobias! Det har varit en respektfull, tydlig, och trevlig " No-nonsense "kommunikation hela vägen fram!
  • Anne-marie H
    Anne-marie H skrev om Tomas Lerman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Trevligt bemötande. Lyhörd för våra synpunkter. Snabb med att ordna alla formulär. Rekommenderar gärna honom till andra kunder.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Johan Gudinge en del av Fastighetsbyrån Visby
    Korrekt och tillmötesgående. Inte lika snabb med information som mäklaren som hade visningen.
  • Anette G
    Anette G skrev om Tomas Lerman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi kan varmt rekommendera mäklare Tomas Lerman, Fastighetsbyrån Visby. Han är kunnig, proffsig, hjälpsam och dessutom väldigt trevlig :-)
    "Nya tomtägare på Gotland"
  • Sören F
    Sören F skrev om Johan Gudinge en del av Fastighetsbyrån Visby
    Johan har gjort ett fantastiskt arbete,hade aldrig trott att det skulle gå så smidigt att sälja vårt sommarhus.
    Allt har fungerat perfekt.
    Kan bara gratulera er på Fastighetsbyrån att ni har en sådan bra Säljare.
    Mvh Sören och Gunilla
  • Eva S
    Eva S skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Tobias gjorde ett strålande jobb! Ett mycket kompetent och väldigt trevlig bemötande. Svarade snabbt på alla mejl och telefonsamtal. Bättre mäklare kan man inte tänka sig!
  • Leif K
    Leif K skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    En mycket kompetent fastighetsmäklare som ger kunden en utmärkt insikt och service.
  • Edith B
    Edith B skrev om Tomas Lerman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Jag upplevde att han engagerade sig och var mån om att jag skulle bli nöjd. Blev väl mottagen från första stund, säljprocessen kom snabbt igång och han höll mig välinformerad hela tiden. Han skötte allt smidigt och det med sitt trevliga och lättsamma sätt. Han bidrog i hög grad till att köparen verkligen "slog till"!
  • Inger L
    Inger L skrev om Johan Gudinge en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vänlig och serviceinriktad. Svarar snabbt på mail och erbjuder sina tjänster utan att jag behöver fråga .
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Inga konstigheter, raka lättförståeliga svar när man frågar. Lätt att nå via telefon och mail. Berättade hur det skulle gå till och vad som skulle ske. Uppdaterade mig löpande.
    Tack.
  • Bill B
    Bill B skrev om Johan Gudinge en del av Fastighetsbyrån Visby
    Dålig feedback. Ej insatt i objektet. Svårt att svara på sms och överenskomna telefonsamtal. Att vara på semester då objektet har visning och är till salu känns inte seriöst.
    2016-10-06 Johan G svarar Bill B
    Hej! Jag tycker det är mycket tråkigt att du uppfattar att min feedback och återkoppling varit dålig. Tyvärr var det i denna försäljning många olika orsaker till att det blev onödigt krångligt och långt mellan svaren. Kan bara beklaga att du inte är nöjd med hur jag hanterat affären. Kvalitet och service är mycket viktigt för mig och jag jobbar hela tiden med att förbättra detta.

Med vänliga hälsningar
    Johan Gudinge
    Fastighetsmäklare
  • Anita S
    Anita S skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Tobias ingav förtroende och var väl insatt i försäljningsobjektet.
    Han hade tät kontakt med mig som säljare och gav råd men betonade mina egna beslut.
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Tobias Wessman som Mäklare kom till mig helt färsk nyutbildad.Jag att sänt ett svar på mäklare som raggar kunder. Han fick mig att ta snabba beslut oerhört ambistiös och noggrann.Känsla för läget lyhörd att sälja en bostad är i bland känslomässigt oerhört jobbigt beslut.Det klarade Tobias mkt, bra.! Tack Tobias.
  • Philip E
    Philip E skrev om Tobias Wessman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi upplevde Tobias som mycket tillmötesgående och mån om oss som husköpare. Han svarade på frågor och telefonsamtal även utanför kontorstider och anpassade affären efter oss. Vi är mycket nöjda och glada att Tobias blev vårat ombud i denna affären.
  • Karin P
    Karin P skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Visby
    Jag har fått all hjälp och tillmötesgående jag önskat så här långt. Vi får se vad som händer när det blir dags för deklaration.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Visby
    Det är svårt att bedöma en människa på 1 möte. Hon var korrekt och köpet gick igenom utan bekymmer.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Visby
    proffsig, trevlig och alltid beredd att leverera. Påläst engagerad och varmt rekommenderad!!
  • Elin N
    Elin N skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Visby
    Otroligt professionellt bemötande. Rak, tydlig och trevlig. Jennys värdering stämde mycket väl med slutpriset. Hon bearbetade eventuella intressenter mycket bra och samtliga visningar var välfyllda. Jenny gjorde ett oerhört gott arbete genom hela säljprocessen från första kontakt till slutlig kontraktsskrivning och vi skulle med varm hand rekommendera henne till andra som ska sälja sin fastighet.
  • Sten M
    Sten M skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Visby
    Jenny uppförde sig helt igenom professionellt gentemot mig som köpare.
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Visby
    Jenny var till alla delar en positiv upplevelse. Glad, tillmötesgående och effektiv i sitt yrke. Jag vänder mig gärna till henne i en eventuell framtida fastighetsaffär.
  • Magnus �
    Magnus � skrev om Fastighetsbyrån Visby
    Mycket duktiga. Affären gick över förväntan kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån.
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Fastighetsbyrån Visby
    Kunniga, tillmötesgående m,m. De gjorde ett fantastisk jobb
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Blev vänligt bemött och fick snabbt svar på alla mina frågor.
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Förtroendegivande, pålitlig. Jobbar hårt för att ska bli bra för alla parter.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lyhörd kompetent och inget krångel
  • Veronica J
    Veronica J skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Bra bemötande och en kunnig och kompetent mäklare.
  • Isabell J
    Isabell J skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Visby
    Bra! Punktlig, saklig, seriös och trevlig!
  • Lennart G
    Lennart G skrev om Fastighetsbyrån Visby
    Bra omhändertagande. Vi uppskattar arbetet som nerläggs (försäljningen ej ännu slutförd)men värdet på betalningen är diskutabel.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Tomas Lerman en del av Fastighetsbyrån Visby
    Utmärkt! Bra och snabb kommunikation, inget trassel och bra återkoppling.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Johan Gudinge en del av Fastighetsbyrån Visby
    Saklig effektiv fast lite tankspridd ibland.
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Johan Gudinge en del av Fastighetsbyrån Visby
    Bra trevlig och pålitlig :-) :-)
  • Ann-Sophie B
    Ann-Sophie B skrev om Fastighetsbyrån Visby
    Fastighetsbyrån i Visby har hjälpt mig vid 3 olika fastighetsaffärer och betyget blir det högsta. Engagemang och återkoppling har varit perfekt och Peter Tumegård har inte gett upp för något hinder utan med eftertanke och klokhet rott affärerna i hamn med absolut bästa resultat. Stort tack!
  • Tant K
    Tant K skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Visby
    Snabbt och effektivt kunde vi köpa lägenheten vi ville ha.

Söderväg 1E, 621 58 Visby