Fastighetsbyrån Gotland

Fastighetsbyrån Gotland

• BadgeElevenYears
1 654

Välkommen till en av Gotlands mest anlitade fastighetsmäklare: Fastighetsbyrån! Vår lokala förankring och kunskap om bostadsmarknaden i kombination med vårt banknära samarbete som ger experthjälp i frågor om bank och juridik gör att vi är ett självklart val för många som handlar med bostäder på Gotland. Oavsett vilken typ...

1654 omdömen om Fastighetsbyrån Gotland

Sedan starten hos Reco 2013

Tina G
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Fastighetsbyrån Gotland
Mellersta Gotland

Fick redan vid första besöket en bra känsla av Sofie som gjorde att jag valde henne. Sofie har varit toppen och verkligen lagt ner ett toppen jobb på detta uppdrag. Hon har varit aktiv, snabb att svara och är mycket trevlig och lätt att prata med. Tycker hon har haft ett mycket bra upplägg för visning och presentation. Rekommenderar henne verkligen.

Svar från Sofie Blomstedt

Stort tack för det fina omdömet Tina. Vi har haft ett väl fungerande samarbete vilket jag också uppskattat :) Vi ses på tillträdet!

Rogardt W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Positiv och professionell i sitt arbete. Alltid hjälpsam. //Jane och Rogardt Wikström

Maria B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Trevligt bemötande. Harun var väldigt insatt i objektet och saker kring Snäckhuset. Han tog sig tid och var inlyssnande. Vi är mer än nöjda.

Ingmarie L
Sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

God planering och hög tillgänglighet.

Viggo K
Köpte sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Mellersta Gotland

Nicoline på fastighetsbyrån går vidare utan anmärkning, tsm genomförde vi en snabb affär med positivt utfall förr både säljare och köpare, Nicolines bemötande var initialt Samlat, trevligt och professionel, av mig får hon 5+

Ulf A
Visby

Har haft kontakt med Harun tidigare i samband med köp och då som nu när en andelslägenhet skulle säljas har han genomfört arbetet på ett professionellt sätt.

Annelie Marie Elisabet M
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

Thomas var mycket professionell och tydlig i sin mäklarroll. Gav god råd som underlättade för oss väldigt mycket. Han var lugn, trevlig och korrekt.

Lina-Marie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Jenny har varit väldigt genuin och proffsig genom hela vår bostadsförsäljning. Snabb på att återkoppla. Vi är supernöjda!

Gunilla D
Sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Vi är väldigt nöjda, hade bra kontakt med Harun hela tiden. Affären gick snabbt och priset blev över förväntan. Känns som Harun hade bra känsla för både köpare och säljare.

Monica B
Visby

Harun är en trevlig, glad och professionell mäklare. Alltid lätt att komma överens om visningstider och övrigt som hör till en affär.

Helena M
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Västra Gotland

Jag har haft Jenny Som mäklar-stöd två ggr, en gång vid köp och en gång vid försäljning av fastighet. Jag har varit mycket nöjd båda gångerna. Trygghet och tydlig och snabb återkoppling har präglad båda processerna

Cecilia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Fick till en förhandsvisning snabbt enligt önskemål. Kollade upp frågor jag hade och återkopplade omgående, Levde bra upp till förväntningarna.

Ylva L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Harun är lätt att få tag på eller återkopplar snabbt, oavsett när i veckan eller under dagen. Han är snabb i sitt handlande, väldigt hjälpsam och tydlig. Harun har under denna försäljning lyssnat på oss som säljare, när vi behövt råd eller behövt bolla beslut har han kommit med olika exempel/förslag så vi enklare kunnat landa i vad som blir bäst för oss, utan att styra våra beslut. Har nu haft Harun både vid köp och sälj av bostad och har varit supernöjd vid båda affärerna. Jag rekommenderar starkt Harun som mäklare!

Ingela J
Visby

Jag upplevde i första hand att hon inte bara var ute efter själva försäljningen utan att hon ville att det skulle bli bra.

Lucinda Jane R
Visby Med Omnejd

Vi alltid använder Thomas för våra försäljningar

Elisabet H
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

Bra bemötande, trevlig och lätt att prata med

Svar från Thomas Sandelius

Trevligt att få hjälpa er hitta det fina huset i Klinte, lycka till med er försäljning.

Johan R
Visby Med Omnejd

Thomas jobbar snabbt och målinriktat samt håller en väl informerad om utvecklingen. Har använt Thomas flera gånger och har inget att klaga på.

Svar från Thomas Sandelius

Tack Johan alltid ett nöje att arbeta med er.

Yvonne M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Positivt, gav ett gott förtroende och informativ i processen.

Fredrik R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Lugn och trygg i sin mäklarroll vilket gav oss en trygghet i försäljningsprocessen.

Fia L
Sålde sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Mellersta Gotland

Nicoline är tillmötesgående och lyhörd.

Marie B
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Ett trevligt och bra bemötande.

Ros-Marie Elisabeth R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Erfaren, stöttande och väldigt tillmötesgående och trevlig. Koll på läget

Ros-Marie Elisabeth R
Sålde sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Norra Gotland

Väldigt trevlig och lugn! Öppen och okomplicerad!

Johan L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Harun visade på kreativitet och stor vilja att möta köparens och säljarens krav.., och efter köp varit tjänstvillig. Han är tillgänglig och återkommer snabbt med svar.

Frederikke M
Visby

Har bara positiva erfarenheter av Nicoline som mäklare ! Mvh Frederikke !

Stellan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Trevlig mäklare från första stund. Förklarade på ett bra sätt. Ordnade snabb visning. Samt snabbt möte så att köpet kunde skrivas .kan varmt rekommendera Fredrik Dahm till andra som vill sälja sin bostad.

Irene A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

En bra mäklare som tar tillvara på kundens önskningar och ett bra bemötande

Marie J
Visby

Med ett jordnära och professionellt bemötande sålde Nicoline Bergman min lägenhet. Enkelheten och tryggheten hon ger är det inte många som kommer i närheten av. Rekommenderar henne varmt!

Alf M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Visby

Engagerad och har alltid ett vänligt bemötande! På det hela taget, en positiv och trevlig person!

Ida L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Mycket professionell och trevlig mäklare! Högsta betyg.

Susanne W
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland

Thomas har ställt upp i vått och torrt. Lugn och trygg! Kan varmt rekommenderas.

Eva K
Visby

Harun är väldigt snabb med att svara på frågor och funderingar både på kvällar och helger. Köpet gick smidigt.

William C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Harun är mycket trevlig, förtroendeingivande och skicklig som mäklare. Från första mötet till försäljning kände vi oss trygga och Harun guidade oss genom hela processen på ett tydligt sätt. Vi är hur nöjda som helst och kan varmt rekommendera Harun till andra.

Lars A
Visby

Den lilla kontakt vi haft med varandra blev mycket bra.

Gabriella Beatrice W
Visby

Tydlig i sitt arbetssätt. Bra på att kommunicera och snabb på att återkoppla.

Yvonne M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Sofie Blomstedt är proffsig, tillmötesgående och noggrann.

Svar från Sofie Blomstedt

Tack Yvonne för ditt omdöme! Det har varit roligt att få hjälpa Er med försäljningen av er fina lägenhet. Nu jobbar vi för att hitta ert nya drömboende. 😊

Sven-Göran A
Visby

Proffsig, ambitiös och noggrann.

Svar från Sofie Blomstedt

Tack Sven-Göran för det fina omdömet och för ett fint och välfungerande samarbete! Vi ses på tillträdet om inte tidigare!

Björn F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Trevligt bemötande och kunnig, bra ordning

Svar från Sofie Blomstedt

Tack för ditt omdöme Björn, uppskattar det! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)

Lars Erik Olov E
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Norra Gotland

En långdragen process som till slut gick i mål. Viss sms/mailväxling under tiden. Allt bra och trevligt bemötande. Kunde kanske haft: - mer uppdaterad info om läget. Även om inget nytt fanns så kunde det varit bra att veta att allt var OK och igång

Svar från Jenny Holgersson

Tack för era synpunkter. Jag tar med mig det framåt. Grattis till ert nya hus 😊.

Ulla M
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Norra Gotland

Bra kommunikation, mail, telefon. Fått svar på våra frågor och funderingar. Bra samarbete.

Jacob J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Under vår bostadsjakt mötte vi många mäklare, men Nicoline imponerade direkt. Hennes professionella och trygga attityd gav intrycket av att hon stod på både säljarens och vår sida, vilket var unikt och bidrog till en smidig affär i en tuff marknad.

Lena N
Visby

Vi är jättenöjda med Nicolines arbete. Hon är kunnig, lyhörd och positiv. Vi har haft ett bra samarbete och vi kan mycket väl rekommendera henne. Lena och Ronny

Alexandra W
Visby

När vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet va Harun som mäklare de självklara valet för oss. Harun är otroligt skicklig och med sitt genuina och ärliga bemötande känner man sig trygg från första mötet till de sista. Vi är evigt tacksamma för ett fantastiskt samarbete. /Alexandra och Morgan

Jane H
Köpte en tomt med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Fredrik is very trustworthy and gets the job done. He is also very good at being helpful especially as I needed a bit of extra help not being Swedish and located abroad.

Pär-Olof L
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
Östra Gotland

Allt gick smärtfritt och smidigt. Jenny hade koll på allt och lotsade oss genom affären utan bekymmer.

Isabel K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Trevlig, flexibel och tillmötesgående.

Linus W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Jag är mycket nöjd med Fredrik! Trevlig, kompetent och professionell är ord som sammanfattar min erfarenhet av Fredrik.

Pia-Lena L
Visby

Oengagerad och inte så kommunikativ under visning och budgivning. Jag har köpt och sålt fastigheter och lägenheter hos andra mäklare och aldrig mött en sån ointresserad och oengagerad mäklare innan. Han fick mig även att tvivla på budförfarandet och det kändes som en oseriös budgivning och det va ingen trevlig känsla att känna som budgivare/köpare.

Svar från Fredrik Dahm

Hej, Det gör mig ledsen att höra om din upplevelse och att jag inte vunnit ditt förtroende i denna affär. Vi sätter kvalitet, öppenhet och service väldigt högt och jag tar naturligtvis åt mig din kritik och ska ha den i åtanke i framtida affärer. Önskar er all lycka i framtiden och hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.

Shpat K
Västra Gotland

Bästa mäklaren på ön , bra återkoppling och resultat

Bo L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

Eftersom vi har bra erfarenhet av firman Fastighetsbyrån valde vi den. Fredrik levde med råge upp till våra förhoppningar och krav.