Fönstex

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Fönstex – experter på energieffektiva fönster och dörrar.

Vi erbjuder en helhetslösning där vi mäter upp, tillverkar, levererar och installerar standard- och specialanpassade fönster och dörrar. De material vi jobbar med är trä, trä med aluminium samt PVC och vi har korta leveranstider på 10-20 dagar.

Våra energieffektiva fönster och dörrar håller högsta kvalité till överkomliga priser. Inga projekt är för stora för oss och vi tillverkar gärna speciallösningar enligt dina specifika önskemål.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Fönstex

• Linda Å
    Linda Å skrev om Fönstex
    Vi beställde 5 stycken stora 3-glasfönster med allmogeprofil, specialbeställda spröjs och med aluminiumutsida. Beställningen gick smidigt och säljaren på Fönstex var mycket noga med att alla detaljer skulle bli rätt. Fönstren kom 2 veckor efter beställning, levererades av en lastbil direkt från fabrik, väl förpackade och vi fick hjälp att ställa dem på en bra plats på tomten. Vi har ett befintligt SP-fönster och ett från Fönstex i köket, det är svårt att se någon större skillnad på dem fast det ena kostade dubbelt så mycket. Vi är mycket nöjda med våra fönster från Fönstex!
  • Arthur D
    Arthur D skrev om Fönstex
    Ett företag med stort engagemang och bra priser. Offererar inom 24 timmar. Levererar fönster & dörrar inom 2 veckor. Montörer kommer med kort varsel.

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten