Glanshem

Glanshem

Ring 08-28 14 19 glanshem.se
4.4

Välkommen till Glanshem! Att öppna dörren till ett skinande rent hem är en vardaglig lyx som alla förtjänar. På Glanshem strävar vi efter att förvandla dina drömmar om en prydlig bostad till verklighet! Med vår kompetenta och engagerade städpersonal vid din sida, kan du vara säker på att ditt hem kommer att vara i toppskick....

21 omdömen om Glanshem

Markus L
Skrev om Glanshem

Jag hade i god tid bokat en flyttstädning. Väl på flyttdagen så dyker de inte upp enligt avtal. Svarar inte på något telefeonnummer, mail eller sms. De har fortfarande inte hört av sig. Varning för denna "firma"

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Britt-marie L

Ingen dök upp avtalad tid, kl. 09.00 . Fick ringa flera gånger innan de svara. De visste inte varför de inte dök upp. De lovde att återkomma men ingen hörde av sig. Sen ringde jag åter flera gånger och då säger de att de kan komma kl. 15.00. Snäll personal kom men visste inte riktigt vad som avtalats och de hä gde långt utanför balkongen för att putsa nedre delen utvändigt. Ingen säkerhetstänk. Stackars personal och jag tycker synd om dem. Men det blev bra till slut. Men aldrig mer!!!!

Svar från Glanshem

Åh nej, vilket rörigt och frustrerande upplevelse det måste ha varit för dig! Jag kan helt förstå att du känner sympati för den stackars personalen som tvingades hantera situationen. Ibland kan saker gå fel och skapa missförstånd, vilket kan vara stressande för alla inblandade. Men det är bra att höra att det slutligen blev bra till slut, även om det krävde extra ansträngning. Och du har helt rätt, det är viktigt med säkerhetstänk och att ha ordentlig kommunikation för att undvika sådana situationer i framtiden. Tack för...

Ilona A
Skrev om Glanshem

Kommer att anlita igen! Mycket trevligt bemötande och utmärkt resultat av fönsterputs! /kräsen kund

Svar från Glanshem

Det låter fantastiskt att höra att du blev nöjd med resultatet av fönsterputsningen och att du uppskattade det trevliga bemötandet! Som kräsen kund är det viktigt att få den service och kvalitet man förväntar sig, och det verkar som om de levde upp till dina förväntningar den här gången. Att ge positiv feedback till företag och personal när de gör ett bra jobb är viktigt och uppmuntrande för dem. Det kommer sannolikt att bidra till att de fortsätter att hålla en hög standard och leverera god service till andra kunder också....

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Christoffer A

Rent och snyggt! Kom i tid och utförde enligt uppdrag.

Svar från Glanshem

Det låter som en perfekt upplevelse! Att få rent och snyggt utfört i tid och enligt uppdrag är verkligen vad man hoppas på när man anlitar någon för en tjänst. Det är alltid skönt när allt fungerar smidigt och man kan känna sig trygg med att jobbet blir gjort på ett tillfredsställande sätt. Tack för att du delade din positiva feedback, och jag hoppas att du fortsätter att få utmärkta tjänster i framtiden! Ha en härlig dag!

Ana S
Skrev om Glanshem

De är proffs! rekommenderad. Jättebra jobbat!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Tobias S

Levererade inte enligt önskemål

Göran F
Skrev om Glanshem

Bra utförd fönsterputsning, men den blev omnokaf från morgon till eftermiddag efter att den skulle startat

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Birgitta S
Skrev om Glanshem

Mycket trevlig kille som putsade mina fönster.

Svar från Glanshem

Tack för ditt vänliga omdöme! Vi är glada att du hade en positiv upplevelse med vår fönsterputsare. Vi uppskattar din feedback och kommer att vidarebefordra den till vårt team. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller behöver hjälp igen. Vi är här för att hjälpa dig!

Sofia B
Skrev om Glanshem

Enkelt och bra resultat. Prisvärt. Mycket nöjd.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Patrick F
Skrev om Glanshem

Kan varmt rekommendera dessa. Smidiga i kommunikationen och väldigt effektiva samt noggranna.

Svar från Glanshem

Tack för det fina omdömet! Vi på Glans Hem är glada över att höra att du är nöjd med vårt arbete och att du uppskattar vår effektiva och noggranna kommunikation. Vi gör alltid vårt bästa för att leverera högkvalitativ städning och en smidig kundupplevelse. Om det är något mer vi kan göra för att förbättra vårt arbete eller om du har några frågor eller bekymmer, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig den bästa möjliga servicen!

Ann Catrine W

Superprofessionella och jag är så nöjd som kund. Alltifrån inledande kontakter med offert e t c fram till genomförandet och den höga kvaliteten på arbetet. Dessutom mycket trevliga. Blir en återkommande kund.

Svar från Glanshem

Tack för det fantastiska omdömet! Vi på Glans Hem är glada över att höra att du är så nöjd med vår service och att du upplevde oss som superprofessionella genom hela processen, från offert till genomförande. Vi strävar alltid efter att ge högsta möjliga kvalitet på vårt arbete och att skapa en positiv upplevelse för våra kunder. Det gläder oss att höra att du uppskattar vår professionalism och vår trevliga attityd, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig den bästa möjliga servicen i framtiden. Tack för att du valde oss som din städfirma och välkommen tillbaka som återkommande kund!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Camilla J
Skrev om Glanshem

Har haft fönsterputs och hemstäd. Killen som kom och putsade fönstrena och städade var så trevlig. Trevlig var chefen också. Jag är så nöjd med städ och fönsterputs.

Svar från Glanshem

Tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet med oss! Vi på Glans Hem är glada över att höra att du är nöjd med vår service och att du uppskattade vår trevliga personal. Vi strävar alltid efter att ge högsta möjliga kvalitet på vårt arbete och att skapa en positiv upplevelse för våra kunder. Det är glädjande att höra att både vår personal och vår chef gjorde ett bra intryck på dig. Vi är stolta över vårt arbete med både fönsterputs och hemstädning och det är fantastiskt att höra att du är nöjd med resultatet....

Jeanette G
Skrev om Glanshem

Jag är jättenöjd med mina nu rena och skinande fönster! Trevliga killar som utförde fönsterputsandet, det stora plusset och viktigt för mig när jag valde företag var att företaget har kollektivavtal så jag kan känna mig säker på att medarbetarna har anständiga löner och villkor!

Svar från Glanshem

Tack Jeanette! Vad roligt att höra att du är nöjd med resultatet av din fönsterputsning och att du också uppskattade de trevliga killarna som utförde jobbet. Det är också mycket positivt att höra att du prioriterade att anlita ett företag som har ett kollektivavtal för att säkerställa att medarbetarna har anständiga löner och villkor. Vi på GlansHem troe att välja ett företag med kollektivavtal är en viktig faktor för att stödja anständiga arbetsvillkor och rättvisa löner för arbetstagarna. Det är också en garanti för att...

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Åsa Helene O

Fick snabb hjälp med vårt behov av fönsterputs. Trevlig och noggrann kille som var här och han löste även våra sneda "problem"-fönster på hög höjd.

Svar från Glanshem

Det låter fantastiskt att du fick snabb och effektiv hjälp med fönsterputsningen från Glans Hem. Det är alltid viktigt att ha en noggrann och professionell service när det gäller sådana uppgifter, och det är särskilt imponerande att höra att han även kunde ta hand om era svåra fönster på hög höjd. Vi hoppas att ni är nöjda med resultatet och att ni får njuta av rena och klara fönster under en lång tid framöver!

Samuel August J

Väl utfört och bra kommunikation!

Svar från Glanshem

På Glans Hem är det alltid viktigt med bra kommunikation när det gäller att anlita professionella tjänster, och det är fantastiskt att höra att företaget du anlitade för ditt uppdrag kunde erbjuda det. Dessutom är det bra att höra att arbetet utfördes väl och att du är nöjd med resultatet. Tack för att du delade din positiva erfarenhet med oss!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Hans B
Skrev om Glanshem

Jag behövde hjälp med putsning av tämligen hårt smutsade fönster. Företaget hade en snabb och professionell hantering från offert till överenskommelse av tid. Fönsterputsaren kom i tid och genomförde uppdraget smidigt och snabbt med ett mycket bra resultat. Allt detta till en mycket marknadsmässig kostnad. Jag kan ge dem mina allra bästa rekommendationer.

Svar från Glanshem

Det låter fantastiskt att höra att företaget du anlitade för att putsa dina smutsiga fönster var så professionellt och effektivt. På Glans Hem det är viktigt att ha tillgång till högkvalitativ service och det verkar som att du fått just det. Det är också bra att höra att vi kunde ge dig en konkurrenskraftig prisuppgift och att du är nöjd med resultatet. Tack för att du delade din positiva erfarenhet och rekommendationer!

Chowdhury Taybur R

fönsterputsning går väldigt bra och snabbt!

Svar från Glanshem

Det är alltid bra att höra när fönsterputsning går smidigt och snabbt, särskilt när man anlitar professionella för att utföra jobbet. Det visar på en hög grad av effektivitet och professionalism, och vi är glada att du är nöjd med resultatet. Tack för att du delade din positiva erfarenhet med oss!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Ritu S
Skrev om Glanshem

Fantastiskt bra städningen. jätte nöjd med den prisvärda bra service. Rekommenderar varmt

Svar från Glanshem

Det är verkligen fantastiskt att höra att du var nöjd med städningen och att du upplevde att den prisvärda servicen var av hög kvalitet. Att få höra positiva recensioner från kunder är alltid uppmuntrande för professionella företag, eftersom det visar att deras hårda arbete och engagemang har uppskattats av kunderna. Att rekommendera företaget varmt till andra är ett stort erkännande och kan hjälpa andra potentiella kunder att välja rätt företag för deras behov. Tack för att du delade din positiva erfarenhet och rekommendationer med oss!

Terttu L
Skrev om Glanshem

Bra bemötande, fick även en blomma och handkräm i gåva. Städar bra och det vi kommit överens om.

Svar från Glanshem

Kära Terttu, Tack så mycket för din feedback och dina vänliga ord om vår hemstädningstjänst. Det gläder oss mycket att höra att du är nöjd med resultatet av vårt arbete och att du känner att ditt hem har blivit rent och snyggt. Vi är stolta över att ha ett team av skickliga och professionella städassistenter som alltid gör sitt bästa för att leverera en utmärkt service till våra kunder. Vi lägger stor vikt vid att se till att ditt hem är rent, fräscht och inbjudande, och det är fantastiskt att höra att vi har levt upp...

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
M-Khaled S
Skrev om Glanshem

Otroligt duktiga personal och väldigt hjälpsama stort rekommendera tack för erat hjälp

Svar från Glanshem

Hej M-Khaled S! Tack så mycket för din vänliga feedback! Det är fantastiskt att höra att vår personal har varit otroligt duktiga och hjälpsamma, det är verkligen det vi strävar efter att leverera till våra kunder. Vi är glada över att du har haft en bra upplevelse med oss och vi är tacksamma för att du har tagit dig tid att dela din feedback. Tack för att du rekommenderar oss och vi ser fram emot att få fortsätta att leverera en hög servicenivå till dig och våra andra kunder i framtiden. Med vänliga hälsningar, Glans Hem Sverige AB

Mehbub A
Skrev om Glanshem

Han har för övrigt gjort ett bra jobb. snabb och trevlig!!!

Svar från Glanshem

Hej Mehbub! Tack så mycket för din vänliga feedback! Det är fantastiskt att höra att vår personal har varit otroligt duktiga och hjälpsamma, det är verkligen det vi strävar efter att leverera till våra kunder. Vi är glada över att du har haft en bra upplevelse med oss och vi är tacksamma för att du har tagit dig tid att dela din feedback. Tack för att du rekommenderar oss och vi ser fram emot att få fortsätta att leverera en hög servicenivå till dig och våra andra kunder i framtiden. Med vänliga hälsningar, Glans Hem Sverige AB

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T