HomeMaid i Falun

HomeMaid i Falun

HomeMaid i Falun erbjuder säker och trygg städning både kontor och hem. Vi ordnar med omsorg och erbjuder olika hushållsnära tjänster.

Läs vad 115 kunder tycker om HomeMaid i Falun 2

2022-11-16 Insamlad av företaget
    Vi blir alltid utmärkt bemötta, personalen på kontoret och assistenterna som kommer till oss är alltid trevliga och lyhörda. Företaget har levt upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill. Vi har städtjänst från företaget och sammanfattningsvis kan man säga att kvalitet på utförd tjänst är klanderfri och att förutom att de städar intill perfektion får man känslan av äkta omtanke, som om de verkligen sköter om och tar hand om vårt hem!
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Väldigt hög kvalité på städningen! Fantastiskt rent och fint! Väldigt trevligt bemötande från personalen! Vi är jättenöjda!
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Fungerar alldeles utmärkt.
    2 tim. städning varannan vecka
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    För många byten av människor. Det skulle vara med samma hela tiden. bra bemötande av företaget.
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    Snabbt svar o hittar lösningar som passar båda
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    Det är alltid enkelt att ha att göra med kontoret, vid eventuella behov av justeringar, frågor om priser för extratjänster eller avbokningar pga sjukdom exempelvis. Upplevs som proffsigt med kunden i fokus.

Själva städningen är också av hög kvalité, allt som oftast. Det händer att assistenter ersätts pga sjukdom, tidsbrist eller annat. I vissa fall när det kommer en ny assistent så kan man oftast märka det på städningen, mest troligt pga att det faktiskt är ett hus som denna assistent aldrig har städat förut.

Mitt långsiktiga önskemål för att få verksamheten perfekt är att varje anslutet hushåll (till Homemaids hemmastäd) har två ordinarie assistenter, som går om varandra och tar över varandras uppdrag i det fallet den ena slutar, är sjuk eller ledig.

Allt som allt är vi väldigt nöjda, och ett stort extraplus är att Homemaid använder hemmets egna städmaskiner, vilket känns fräscht och trevligare!
    Städ
    Bra kommunikatin med kontoret
    Att städarna är mer försiktiga
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Jag har alltid blivit bra bemött av den personal som jag haft kontakt med. Jag har nog köpt städning under minst 10 års tid av HomeMaid och det har fungerat bra. Jag tycker att företaget och personalen levt upp till förväntningarna på ett bra sätt. Det har vid vissa tillfällen varit olika personer som utfört arbetet och utförandet varierar något dem men har varit helt okej. Det är bra om man får,så ofta som möjligt, ha samma person som kommer och utför arbetet. Jag bor numera ensam i en villa och behöver den städhjälp som jag nu har då jag själv inte kan klara alla göromål av egen kraft. Hälsningar Sune Olsson.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Mycket bra service när man ringer.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Har städning en gång i månaden. Det fungerar bra. Tidigare fick jag fråga varje gång vem som skulle komma och när. Nu kan jag se det på hemsidan, så det fungerar bättre nu.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande. Bra utförd tjänst. Mina förväntningar när jag började ha tjänst hos er har uppfyllts med råge hittills.
    Jag har städning av en tvårumslägenhet en gång i månaden.
    Bra helhetsupplevelse.

Bra och enkel dialog vid frågor och ändrinar
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Något svajig kvalitet med olika städare. Bra kontakt med kontoret och bra service och kundfokus.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Till övervägande del mycket bra genom åren.
    Periodvis många byten av städpersonal, vilket blir lite besvärligare, t.ex. genom att man har svårt att hinna med det som ska städas.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Snabb svar om det behövs kontakata dem.
    Vi ville ha samma person varje vecka och Homemaid lyckas ganska bra med detta.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Det märks att det är proffs som städar, effektivitet i kombination med bästa kvalitet. Alltid trevligt bemötande från personal ” på fältet” och administration.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Städningen utförs exemplariskt av Darja.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Städningen motsvarar mina förväntningar och jag är glad att kunna få den hjälpen!
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag tycker att det fungear på ett smidigt sätt för oss i vår tid just nu
    Kund under många år.
    Alltid lika väl bemött.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag tycker man är duktig på även vid sjukdom snabbt hitta ersättare och lösa uppdraget.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag har haft Homemaid i många år och det är lika bra som den person man får tilldelad. Jag har haft bra och mindre bra erfarenhet och som nu - katastrof. 2 för mig okända städare ersatte min ordinarie städerska i samband med sjukdom. En för mig kär ägodel försvann och vederbörande vill ej erkänna att de har något med detta att göra. Fullständigt oacceptabelt. Vårt samarbete avslutas i och med att vår ordinarie städerska går på föräldraledighet. Ingen annan kommer in i mitt hus om hon är sjuk något fram tills dess.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med den städning av vårt hus som HomeMaid utför. De som städar är duktiga och trevliga
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med bemötandet.
    Vi förväntade oss noggrann städning av en fast återkommande personal. Det har man levt upp till så gott det går.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Är inte 100%, hittar vissa glömda delar varje gång men ändå värt det!
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Bara positivt bemötande på alla sätt och vis.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag/Vi är väldigt nöjda med den städning som görs hos oss! Likaså bemötandet av personalen. Hela 4 timmar avsätts hos oss. Servicepersonalen är mycket metodiska och tysta, vet vad dom ska göra. Nöjda över förväntan. Värt varenda krona.
    Christina
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Köper månadsstäd och möts alltid av ett rent hus när vi kommer hem. Det är smidigt att ha dialog med kundtjänst. Vid några tillfällen har det varit mindre oklarheter eller missar när vi haft vikarierar som arbetat men detta har enkelt justerats.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Vi är så nöjda med vår konsulent .
  • 2022-11-06 Insamlad av företaget
    bra bemötande från ansvariga. Hemstädning ok kvalite vissa delar saknas i jämförelse med andra företag som utför hemstädning.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag tycker dessa utvärderingar av HomeMaid kommer alldeles för ofta!
    Därför svarar jag inte! 1 till 2 gånger om året vore lagom.
    Med vänlig hälsning
    Gudrun Wahlsten
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag har fått den hjälp jag behövt vid problem och blivit mycket bra bemött.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med utfört arbete inget att klaga på vad mer kan man säga
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på bästa sätt! Äntligen blev det av och jag har aldrig ångrat mitt val!
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Pålitliga och noggranna. Hör alltid av sig vid någon förändring.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    De som vi har kontakt med hemma hos oss är toppen.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Köper städning av hus på 160 kvm varannan vecka, 4 timmar. Jag blir alltid trevligt bemött av både assistenter och administratörer. Jag får bra information när det blir ändringar i planeringen. Varierande kvalitet på städningens resultat beroende på assistent. Har nog långsamt sjunkit över tid (förmågan att se sig om för att se hur det ser ut när man är klar och att upptäcka små saker som kan behöva fixas till, t ex torka väggen under handdukar, göra rent ända ner i handfatens utlopp). Det verkar också som om de inte har en aning om hur man stryker skjortor? När jag började köpa städning för mer än 10 år sedan gjordes ett schema för vad som skulle göras som jag är osäker på om assistenterna vet om /läst. För närvarande har vi en assistent som är "utbildningsansvarig" vilket innebär att hon nästan varje gång har en ny partner med sig. Det tycker jag är för ofta och det gör att kvaliteten varierar ännu mer.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Vi tycker att vi får all den service som vi betalar för. Det går även att boka om till fönsterputs istället för städning och den flexibiliteten gillar vi. Det som eventuellt drar ner betyget är att det ofta är vikarier och att det byts ut ordinarie personal.

Mvh Erica och Fredrik
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Jag tycker att mina förväntningar har uppnåtts. Jag har städning varannan vecka
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Städningen hos oss är utmärkt.
    Personalen vid kontoret varierar i servicen.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Uppskattar att vi haft samma städare under lång tid.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Xcxxxcccxxxxcccccvcccccvvnnnbbb. Vccccccccvvvvvvvbnnnnbjhhhhgccvvhvccvvcccccvvvvbbvvvvv
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Städat och fönsterputsat, är nöjd.
    2022-11-06 Insamlad av företaget
    Vi har städning en gång i månaden. Alltid bra bemötande när man ringer eller mailar och snabb återkoppling.
    Mycket bra städning överlag. Nu när våran assistent är etablerad blir det jättebra. Vi har en extratjänst, ”flyttstädning” i vårt stora badrum 3 ggr om året. Det funkar inte lika bra, ofta har de fått göra om. På det stora hela är vi nöjda och tänker fortsätta!
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Vi har varit kunder på HomeMaid under många år där vi har städ varannan vecka, men nu funderar vi på att byta. Problematiken är att de två tre senaste åren har det varit många byten av städtekniker. Vi funderar också om ni ger utbildning till nyanställda. Någon har dammsugit hårda golv utan att sätta borsten mot golvet, utan istället använt munstycke som ska användas på mattor. Det är svårt att arbeta upp rutin eftersom det byts ut folk.
    Hejsan Fredrik, tack för du tog din tid att skriva till oss. Alla våra serviceassistenter är utbildade men jag beklagar så hemskt mycket att ni inte har fått uppleva det ni förväntade er till. Jag ska förmedla denna återkoppling till mina kollegor i Falun och hoppas vi kan ge er en ny chans! HomeMaid i Falun
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Att få komma hem till ett välstädat hem efter en jobbvecka är underbart . HomeMaid uppfyller vårt önskemål om proffesionellt utfört arbete.
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och bra service.
    Har anlitat företaget för hemstädning och är mycket nöjd ned tjänsten.
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Trevligt och tjänstvilligt bemötande. Överglänste mina förväntningar något. Överlag positiva erfarenheter. De tjänster jag köpt är städning en gång var fjärde vecka, fönsterputs ett par gånger per år och putsning av diverse silver.
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Service är bra och städning utmärkt.
    2022-11-05 Insamlad av företaget
    Bra service och utförande av städtjänster, i de fall där jag inte varit nöjd har kontore alltid kontaktat mig för feedback.