HomeMaid i Falun

HomeMaid i Falun

4.4

Välkommen till HomeMaid i Falun! På Främbyvägen 6 i Falun hittar du HomeMaid i Falun. Vi har gjort vårt yttersta sedan 2001 för att du som kund ska få en renare vardag på hem och kontor. Vi finns till så att du ska kunna göra annat på din fritid än att städa. Detta gäller även kontoret där det ofta tar mycket onödig tid för...

200 omdömen om HomeMaid i Falun

Kerstin C
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag är undrar när jag får vet vem som blir min ordinarie städare. Det har varit olika varje gång nu. Det blir lite svårt att få den rätta kontakten med städaren och att jag kan få beskriva hur jag vill ha städningen utförd. Sedan pratas det om en bok där man checkar olika punkter men någon sådan har inte heller sett. Kan säga att jag är lite besviken för allt skulle gå bra och smärtfritt, men det tycker jag inte att det blivit är det olika människor som kommer till mig. Hoppas att jag inte uppfattas som gnällig men men...

Svar från HomeMaid i Falun

Tack för din återkoppling, ska föra det vidare till Falun kontoret!

AM Berglund AB
4.5/5 i betyg av 746 omdömen 4.5 av 746 omdömen

Mycket bra och snabb hjälp med städning. Trevligt bemötande, och mycket bra utförd städning.

Björn G
Skrev om HomeMaid i Falun

Firman är den personal som jag möter. Kontoret bara positivt. Imponerande att få tag i ersättare på kort tid.. Alla jag tar emot har varit bra. Speciella favoriter Ramitza och Azadeh Jag försöker att alltid ha Snabbfika klart när de kommer.. Det är viktigt för för mig att få en närmare relation med de jag har nära mig.. en snabb

Christina F
Skrev om HomeMaid i Falun

Vi behövde hjälp med städningen i hemmet och valde HM genom Offerta, son vidarebefordrade vår önskan. Vi fick snart kontakt med en person fr HM som ville besöka oss och ge oss ett tids- o prisförslag. Det blev otroligt proffsigt städat av fin personal som kommer 1 gång varje månad

Råger D
Skrev om HomeMaid i Falun

Har vid nästan alla tjänstetillfällen varit mycket nöjd. Bra information från företaget, fint bemötande. Noggranna assistenter och har njutit av ett rent hem när de varit här. Mycket bra således.

Eva R
Skrev om HomeMaid i Falun

Vi är mycket nöjda med HomeMaid i Falun. Blir väl bemött när man tar telefon kontakt och är oftast mycket nöjd med utförd tjänst. Det jag saknat är att få veta när man fått ny utövare och namnet på denne. Tyvärr blev det också ett missförstånd vid en inbokad fönsterputs som inte kom. När jag tog kontakt med Homemaid så var det inte inbokat och då blev jag inte erbjuden någon tid förrän långt senare.

Sune O
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag har alltid blivit bra bemött av HomeMaid och deras personal som utfört arbeten hos mej. Naturligtvis så är det variationer på hur olika personer utför städarbetet men det har blivit bra utfört för det mesta. Jag vill helst att det är sammaperson som kommer till mej och utför arbetet. Det är nu en viss person som ska göra arbetet hos mej men sista gången var en annan person som kom och det förstår jag att det måste bli så ibland av olika orsaker. Hoppas att den ordinarie kommer hit nästa gång för den personens...

Berit D
Skrev om HomeMaid i Falun

Helt toppen att jag fått haft samma Hemstädshjälp hela året, det är jag tyvärr inte bortskämd med.

Lena B
Skrev om HomeMaid i Falun

Har städning varannan vecka. Alltid bra bemötande från personal som utför tjänster och även från kontoret Specifik personal som utför fönster putsning är bra så de är specialister på det

Peter Å
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag tycker de kommunicerar tydligt vid avvikelser, men framförallt är jag nöjd med leveransen, dvs städningen. Jag tycker de har trevlig personal som gör ett bra jobb. Det är alltid trevligt att komma hem till ett välstädat hem.

Camilla S
Skrev om HomeMaid i Falun

Lyhörda och tillmötesgående för våra önskningar både gällande städning och tider. Trevliga tjejer som varit till oss. Bra städat och vi är supernöjda

Marie R
Skrev om HomeMaid i Falun

Fungerar som oftast riktigt bra. Någon enstaka gång det ha varit något, men det har blivit åtgärdat så fort jag hört av mig. Jättebra bemötande när man ringer, de är toppen 👍 Mvh Marie Reimdal

Kia H
Skrev om HomeMaid i Falun

Städning en gång i månaden. Alltid väl utfört och bemötandet vid kontakt med företaget är alltid det bästa

Suncana B
Skrev om HomeMaid i Falun

Vi är nöjda med HomeMaid i Falun. Som många serviceyrken är upplevelsen till stor del beroende av individerna man är i kontakt med. Vi har haft mycket positiv erfarenhet av personalen på kontoret som är snabba på att svara och lösa problem i de fall dessa uppstår. Kvalitén på städ kan variera beroende på vem som kommer men absoluta majoriteten gör ett bra jobb. Om något inte är ok så är också responsen snabb.

Robert M
Skrev om HomeMaid i Falun

Fantastisk kvalitet på utförd tjänst, snabb hjälp med omplanering/förändringar i tjänsten från kontoret och ett i allmänhet trevligt och personligt bemötande.

Ulla-maria T
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag är inte så väldigt nöjd men det får gå. -De dammar inte överallt, tyvärr

Svar från HomeMaid i Falun

Tack för din återkoppling, ska föra det vidare till kontoret!

Boel R
Skrev om HomeMaid i Falun

Varit kund hos Home Maid minst 7 år. Har ett avtal.. Bemötandet med kontoret i Falun och deras personal har alltid varit till belåtenhet och bra. Om problem med ngn. personal som inte fullgjort sitt åtagande , eller plötsligt bestämmer själv vad som skall göras och inte är skrivet i avtalet, eller faktura frågor , då kontaktar jag kontoret och vi löser problemet.. Jag har aldrig upplevt ngt.negativt i mina kontakter med Home Maid.

Liselotte S
Skrev om HomeMaid i Falun

Proffsig personal som kommer hem, känns tryggt och vi är jättenöjda. Har något problem uppstått så greppar kontoret tag i det direkt, väldigt lyhörda. Vi ger dom högsta betyg då vi verkligen tycker att dom är värd det.

Göran L
Skrev om HomeMaid i Falun

Väl fungerande. Bra kontakt/kommunikation med kontoret. Välstädat, noggrant och snyggt. Motsvarar min förväntningar. +

Kerstin N
Skrev om HomeMaid i Falun

Trevligt bemötande. Bra kunskap. Städning som håller länge.

Åke B
Skrev om HomeMaid i Falun

Hej, Bra bemötande. Förväntningar och service motsvarar varandra. Städning varannan vecka. Jag tycker allt funderar bra.

Sven L
Skrev om HomeMaid i Falun

Allt OK Jag ör mycket nöjd med städinsatserna. Det räckeer så Jag kan inte söga mycket mera

Carola J
Skrev om HomeMaid i Falun

Alltid lika nöjd, dock önskan om möjligt att det är återkommande samma utförare; idag kommer oftast olika personer varje gång och städar.

Karin M
Skrev om HomeMaid i Falun

Det mesta fungerade bra. Någon fixade saker bättre än andra. Jag hade en dålig fönsterputsare.och en bra. Den bästa var Abdulla. Han.gjorde det bra. Även.min spis gjorde han bra. Gittan var bra tills hon blev opererad i ett finger. De som kom istället för henne skötte sig bra. I övrigt så fungerade bra. Även vikarierna.

Birgitta B
Skrev om HomeMaid i Falun

Under de ca 2 år HomeMaid utfört städning av min bostad har jag varit mycket nöjd med kvaliteten på arbetet och även med kontakten med företagsledningen I Falun. Trevlig och noggrann personal (5 poäng). Efter städningen I November upptäckte jag att den var oerhört slarvigt utförd. Flera moment enl avtalet var inte utförda. Jag kontaktade företagsledningen I Falun. Därefter kom teamledaren och gick igenom och städade min bostad mycket noggrant (5 poäng) Att jag inte ger fulla poäng I helhetsomdömet beror enbart på det...

Peter R
Skrev om HomeMaid i Falun

Nästan alltid superbra! Man blir glad av att komma hem när det är så fint. Är det en miss så är det obetydligt. Ett plus hade varit om man hade samma person som trixade varje gång. Kanske skulle man känna sig lite tryggare då. Men en jag tycker att kvaliteten på utfört arbete är kanon!

Conny E
Skrev om HomeMaid i Falun

För att svara på tipsen: Jag har blivit mycket väl bemött Jag hade stora förväntningar på HomeMaid som de levt upp till. Jag under åren haft begränsat med "städerskor" (Eva o Linda) och det tycker jag är mycket bra. De vet vad jag vill ha gjort och gjort det med omsorg. En för mig mycket bra punkt är den kafferast jag infört som ett obligatorium. Då löser vi tillsammans "världsproblemen" men även lokala. Nu senast i november hade Linda en "lärling" med sig (Mikaela) som skötte städningen efter instruktion av Linda, helt...

Jan M
Skrev om HomeMaid i Falun

Allt fungerar som det ska så vi är nöjde.

Per L
Skrev om HomeMaid i Falun

Trevlig och mycket kunnig personal

Vivi L
Skrev om HomeMaid i Falun

Noggrann städning och snabbt arbete

Erik K
Skrev om HomeMaid i Falun

Bra städat och personal som förstår att ge kundens hem lite extra omsorg.

Margareta J
Skrev om HomeMaid i Falun

Bra. Trivs med den som kommer till mig. Värdesätter att det är en å samma person.

Berit P
Skrev om HomeMaid i Falun

En speciell städerska är alltid glad och noggrann, med bra bemötande. Vikarierande personal är det lite varierande bra bemötande av. Beroende på vilken personal som kommer avgör kvaliteten på städningen. Jag som köpare vill ha bra resultat och bra bemötande. Den köpta varan är städning.

Magnus K
Skrev om HomeMaid i Falun

Vi är otroligt nöjda med vår assisten Lena som alltid gör ett fantastiskt arbete och alltid är glad och trevlig! Ni ska vara glada över att ni har en sån fin medarbetare!

Elin S
Skrev om HomeMaid i Falun

Väldigt trevligt och serviceinriktat bemötande

Lena A
Skrev om HomeMaid i Falun

Vi är mycket nöjda med vår nuvarande pärla: Samar

Torger H
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag är väldigt nöjd med HomeMaid och har fått bra och trevliga städerskor som jag kan lita på. Jag var väldigt nöjd med Caroline, men tyvärr lämnade hon mig och nu har jag Erika som är väldigt duktig.

Dagny S
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag är mycket nöjd med städningen och tänker behålla firman ännu ett tag

Olsson H
Skrev om HomeMaid i Falun

Bra och enkelt! Vissa hos er är extrem bra och noggranna

Mats M
Skrev om HomeMaid i Falun

Johanna är helt otroligt duktig

Barbro Ö
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag har haft HomeMaid i flera år för veckostädning.. Är nöjd med det

Carina S
Skrev om HomeMaid i Falun

Home maid försöker alltid lösa våra önskemål på bästa sätt. Personalen är kompetent och gör det här lilla extra för att vi som kunder ska bli nöjda med tjänsten. Vi har hemstäd en gång/månad och det är en lyx att komma hem till huset de eftermiddagar när huset har fått en grundlig städning.

Per B
Skrev om HomeMaid i Falun

Vi växlar mellan lägenhet i Falun och fritidsboende i Tuna Hästberg, så vi får städtjänster från två håll. Vi är nöjda med jobbet i Falun och något mer nöjda med jobbet på landet, där vi har en bättre kontinuitet med personal.

Svar från HomeMaid i Falun

Hejsan, Tack för din fina återkoppling! Kul att höra att ni är nöjda

Mattias R
Skrev om HomeMaid i Falun

Alltid toppkvalitet på utfört arbete. Vi är så nöjda med ”vår” assistent.

Kurt P
Skrev om HomeMaid i Falun

Finns inget att klaga på.Sofia gör ett jättebra jobb,och är nöjd,

Svar från HomeMaid i Falun

Hej, kul att höra att du är nöjd med oss på Homemaid och att Sofia gör ett bra jobb!

Irene B
Skrev om HomeMaid i Falun

Lätt att ringa till HomeMaid och få kontakt. Bra utfört arbete av personalen, som är noggrann och ser vad som behöver göras. Kommer i rätt tid och går på rätt tid. Jag är mycket nöjd.

Claes H
Skrev om HomeMaid i Falun

Jag har alltid blivit väl bemött av HomeMaid. Lätt att nå företaget v

Berit B
Skrev om HomeMaid i Falun

Vi är mycket nöjda med vår serviceassistent Erika

Ann-marie K
Skrev om HomeMaid i Falun

Proffsigt👍. Uppskattar påminnelse dagen före mm

Anna-Lena L
Skrev om HomeMaid i Falun

Bra och snabb kontakt och bra utförd tjänst. Har städning regelbundet och mycket nöjd med både kontakt med kontoret och utförda tjänster.

Ingrid D
Skrev om HomeMaid i Falun

Alltid vänligt bemött Ming förväntningar infriades Har haft en storstädning Städning var 4e vecka Ibland fönsterputs Fr o med januari har jag ny mailadress: ingriddahlstrom42@gmail.com

Svar från HomeMaid i Falun

Hej Ingrid! Stort tack för ditt fina beröm. Skicka gärna din nya mail adress till falun@homemaid.se och uppge ditt kundnummer så uppdaterar kundtjänst dina uppgifter.