HusmanHagberg Umeå

• BadgeEightYears
1 963
Llama 0904-70 00 Compartir

About company

Sedan starten 2008 har vi varit marknadsledande i sex år och i juli 2017 bytte vi mäklarkedja till HusmanHagberg vilket gett oss större möjligheter att förbättra oss ytterligare. Vi är samma team som innan och du får som alltid bred kunskap, stort engagemang och passion från oss i din fastighetsaffär. HusmanHagberg är helt oberoende...

1963 omdömen om HusmanHagberg Umeå

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1963 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Emmy Z
Tomtebo

Mäklaren - glad, frammåt, noggrann, intresserad, lätt Förväntningar - inga? Så alla uppfyldes Positivt

Johan L
Tomtebo

Mycket trevlig och väldigt hjälpsam. Nu hade sambon den mesta kontakten så finns säkert ännu mer positivt att säga.

Karina A
Compró su apartamento con ayuda de Nina Lundström parte de HusmanHagberg Umeå
Mariehem

Nina har haft bra och tydlig kommunikation med mig hela vägen, återkopplat vid behov och gett mig information kring bostaden. Jag upplevde Ninas arbete som stödjande samt förenklande för mig som köpare och därför är jag väldig nöjd med samarbetet.

Simon L
Compró su apartamento con ayuda de Sebastian Nordtvedt parte de HusmanHagberg Umeå
Väst På Stan

Av Sebastian blir man väl bemött. Snabb återkoppling svarar direkt. Proffsig! Alltid tydlig kommunikation, är noga med att alla parter är väl införstådda. Förklarar så alla förstår utan att på något sätt vara pretentiös, mycket ödmjuk. Rekomenderas!

Erika S
Vendió su casa con ayuda de Sebastian Nordtvedt parte de HusmanHagberg Umeå
Umedalen

Mycket bra! Svarar snabbt, alltid glad och trevlig. Jobbat med oss och våra önskningar. Kunnig och sans i ämnet.

Anders N
Vendió su apartamento con ayuda de Sebastian Nordtvedt parte de HusmanHagberg Umeå
Väst På Stan

Väldigt lyhörd och lät att kommunisterna med.

Elisabeth F
Compró su apartamento con ayuda de Nina Lundström parte de HusmanHagberg Umeå
Berghem

Toppen! Kortfattat mycket hjälpsam och trevlig. Bra kontakt.

Anders R
Vendió su apartamento con ayuda de Nina Lundström parte de HusmanHagberg Umeå
Mariehem

kanon bemött, återkoppling , lugn o engagerad . Gav tidigt stort förtroende., Toppen.

Anton G
Umedalen

Proffsigt med bra återkoppling.

Simon R
Sandåkern

Vi är jättenöjda med vårt bemötande och det känns tryggt att få vägledning genom vårt bostadsköp av Lova!

Mia K
Sandåkern

Lova gav ett trovärdigt intryck. Som köpare kändes det tryggt att ha Lova som mäklare!

Mikael K
Grubbe

Bemötandet av mäklaren var mycket bra. Skulle avyttra lägenheten med kort varsel och här hjälpte det att han ordnade allt med designer, foto och administration så man kunde fokusera på att iirdningställa lägenheten inför försäljning. Mycket väl utfört arbete.

Lindo N
Grubbe

Patrik har varit proffsig, informerande, hjälpsam och på ett mycket lugnt sätt guidat inblandade parter genom processen. Mycket bra.

Josef A
Vendió su casa con ayuda de Richard Öhman parte de HusmanHagberg Umeå
Rödåsel

Rekommenderas, kommer anlita honom igen.

Siv Inger Kristina K
Vendió su casa con ayuda de Hanna Wiklund parte de HusmanHagberg Umeå

Mycket behagligt bemötande ej påträngande. Vi förväntade oss saklig information. Hon var mycket bra på att hjälpa till med försäljningen av Håkmark 73 det kändes tryggt.

Jennie Ö
Ålidhem

Jag blev bemött på ett respektfullt sätt. Förväntningar var att han skulle lyckas sälja min bostad. Han levde upp till det med råge. Sammanfattningsvis vill jag säga att Patrik är en proffsig mäklaren. Kunning, hjälpsam och tillgänglig alla tider. Behandlar kunden med respekt. Lyssnar och har ett ödmjukt sätt.

Nedim H
Vendió su apartamento con ayuda de Hanna Wiklund parte de HusmanHagberg Umeå
Västerslätt

Fantastisk Mäklare som är oerhört dedikerad och har stor kunskapsnivå. Väldigt sympatisk och tillmötesgående! Rekommenderar starkt

Cathrine M
Sandåkern

Engagerad, tydlig och när man hade frågor fick man snabb återkoppling. Pålitlig och proffsig. /Cathrine och Peder

Eivor R
Vendió su apartamento con ayuda de Hanna Wiklund parte de HusmanHagberg Umeå
Tomtebo

Tyckte Hanna jorde sitt åtagande mycket bra Lätt att prata med SJÄLV är jag inte kunnig med att göra allt på telefon så hon har hjälpt mig mycket Så ett stort tack till henne

Ann-Louise L
Vendió su casa con ayuda de Jonas Andersson parte de HusmanHagberg Umeå
Mariedal

Trevlig, lättillgänglig. Upplevdes trygg.

Emma V
Vendió su apartamento con ayuda de Lova Georgsson parte de HusmanHagberg Umeå

Mycket bra bemötande.Snabb,effektiv, förstående,personlig och professionell.

Vincent V
Mariehem

Supernöjd! Bra bemötande och lyhörd. Allt kändes tryggt med Patrik som mäklare!

Andreas P
Tomtebo

Trevlig, proffsig, tillgänglig med snabb återkoppling. Smidig process.

Annika J
Väst På Stan

Vi tycker att Patrik är en väldigt seriös, professionell och kompetent mäklare. Han är väldigt bra på hålla kontakten och hålla oss informerade. Då vi har anlitat honom vid en tidigare affär så tvekade vi aldrig att anlita honom igen.

Simon G
Tomtebo

Proffsigt bemötande, kunnig och tillgänglig vid frågor och funderingar under försäljningen av vår bostad. Rekomenderas starkt av oss!

Ann-Caroline H
Compró su apartamento con ayuda de Ilona Bergqvist parte de HusmanHagberg Umeå

Snabb och bra kommunikation, vi är mycket nöjda med hanteringen av affären.

Gun Elisabet Irene A
Sävar

Lova är mycket engagerad, tillmötesgående, trevlig och hjälpsam. Återkopplar snabbt. Kan varmt rekommendera henne.

Kenth A
Sävar

Passar perfekt för sitt yrkesval och har en personlighet som ej är stressande.. Som sagt lugn och saklig. Duktig på att snabbt informera när något händer.👍👍👍🤓

Peter S
Mariehem

Ilona har varit lättillgänglig och tillmötesgående. Vi är nöjda.

Lisa Katarina R
Haga

Glad, lättsam och entusiastisk mäklare med kundens nöjdhet i fokus. Lyhörd och flexibel. Kan starkt rekommenderas 😊

Edward F
Compró su casa con ayuda de Ilona Bergqvist parte de HusmanHagberg Umeå
Vännäsby

Mycket trevlig Mäklare. Kändes rak och ärlig. Vi är mycket nöjda😊 /Alva och Edward

Jennie Ö
Compró su casa con ayuda de Patrik Nyberg parte de HusmanHagberg Umeå
Teg

Patrik är mycket lugn och mycket professionell i sitt bemötande med oss hans kunder. Han har en mycket snabb återkoppling och ställer upp med att både hitta kontakter och priser för saker som en behöver veta. Tillgängligheten är också mycket hög.

Rolf Karl-Erik E
Obbola

HAR VARIT TILL OVÄRDELG HJÄLP MED GODA RÅD SKÖTT UPPDRAGET PÅ ETT PROFFSIGT SÄTT ALLTID LÄTT ATT NÅ PÅ TELEFON KAN REKOMMENDERAS

Julie S
Vendió su apartamento con ayuda de Richard Öhman parte de HusmanHagberg Umeå
Dragonfältet

Smidig och enkel försäljning. Bra struktur i arbetssättet och enkelt att få hjälp

Jessica R
Ersboda

Lova är en väldigt bra mäklare! Lyssnar på mig som kund och är snabb på att svara. Förklarar så man förstår. Jag har ingenting negativt att säga och kommer garanterat anlita henne igen om det blir någon försäljning!

Rickard L
Vendió su apartamento con ayuda de Richard Öhman parte de HusmanHagberg Umeå
Dragonfältet

Väldigt professionell och lättsam, vår försäljningsprocess blev otroligt enkel med Richard

Saga H
Mariehem

Trevligt bemötande och superduktig säljare! Allt gick väldigt snabbt och smidigt med Patrik som mäklare.

Emil B
Mariehöjd

Kanon kanon kanon kanon kanon kanon!

Angelica Ö
Mariehöjd

Toppenbra som förväntat! ✨Rekommenderar varmt!

Roger A
Compró su casa con ayuda de Lova Georgsson parte de HusmanHagberg Umeå
Obbola

Lova har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam ser både säljaren samt kunden tar rätt på sånt som man vill veta och svarar så gott det går på frågor

peter a
Mariehem

ILONA är en glad person och svarar på alla frågor man ställer och är angagerad . Ja enckelt sagt hon är en bra mäklare

Lisa F
Vendió su casa con ayuda de Patrik Nyberg parte de HusmanHagberg Umeå
Tavleliden

Patrik har genom hela processen varit duktig med att hålla oss informerade på rätt nivå. Han har varit stöttande och tillgodosett våra behov rakt igenom.

Victor L
Tomtebo

Väldigt bra bemötande från första möte till avslutad affär. Sebastian har ett starkt fokus på problemlösning och vad som är bäst för både säljare & köpare och försöker hitta lösningar som gynnar båda parter på ett förtroendegivande tillvägagångssätt.

Kristoffer N
Mariehöjd

Positiv och glad. Mycket energi.

Henrik L
Tomtebo

Mycket bra mäklare, rekommenderas.

Viktor F
Ålidhem

Positiv och lugn i sättet. Lätt att få kontakt med. Kan uppleva att processen efter vunnen budgivning fram till att det skulle skrivas på papper var lite stressig. Vi hann knappt lösa allt med banken eller bestämma oss kring besiktning. Jättebra trepartsmöte hos mäklaren för pappersarbetet.

Evert F
Tomtebo

Utmärkt bemötande. Allsidig information om bostaden. Mäklaren uppfyllde dessa förväntningar. Mäklaren föreföll ha lätt att förstå vilka funderingar en köpare kan ha.

Evelina S
Berghem

Patrik är professionell och väldigt serviceinriktad. Han hade en tydlig försäljningsstrategi och plan, men var alltid öppen och flexibel för ändring om förutsättningarna förändrades. Patrik arbetade alltid för att försäljningen skulle ske utifrån våra önskemål och behov. Tydlig återkoppling och dialog under hela process. Vi kunde ringa tidigt en vardagsmorgon eller sent en helgkväll och Patrik var alltid snabb att svara eller ringa tillbaka. Vi rekommenderar Patrik helhjärtat och tror alla säljare och köpare skulle känna sig nöjda och trygga med Patrik som deras mäklare.

Kjell S
Mariestrand

Bra bemötande levde upp till våra förväntningar Mycket nöjd Kjell

Alona L
Compró su apartamento con ayuda de Hanna Wiklund parte de HusmanHagberg Umeå
Ålidhem

Hanna was amazing! She was so patient and professional, answered all my questions and explained everything I was worried about. She was very quick to reply to each email I sent and her positive and kind demeanour made this apartment buying experience pleasant and efficient. I am so happy she was handling my case and will recommend her to anyone who wants a calm and stress-free buying process.