Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Lerici Städ AB

Lerici Städ AB

Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Lerici Städ AB

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Annika B
Skrev om Lerici Städ AB

Sällan vart så besviken.Riktigt dåligt, faktiskt en ren katastrof. Lerici hade utlovat flyttstädning med husdjurssanering, alltså allergistädning. Flyttstädningen var usel och husdjurssaneringen obefintlig. Efter städningen i vår villa låg det damm och smuts bakom alla möbler och på flera ställen, döda insekter i kökslådorna, hundhår på möbler och under mattor och fåtöljer. Mögel o slem i ismaskinen samt fläckar på golven.Våra fönster var både dåligt putsade och dessutom repade. VARNING för detta bolag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sponsrad Kategori

RUTrent.se

4.6/5 i betyg av 108 omdömen

Välkommen till RUTrent.se – Din städpartner i hela Stockholm och Uppsala! Letar du efter pålitlig och professionell städhjälp? RUTrent.se är här för att göra din vardag enklare! Vi erbjuder skräddarsydda städtjänster för både hem och företag, alltid... 

Oscar E
Skrev om Lerici Städ AB

En katastrof från start till mål. Beställde en visningsstädning inför försäljning av lägenhet. När vi kom tillbaka till lägenheten så var det fem stora svarta, fula fläckar i köket som inte gick att få bort. Städarna förnekade det hela tills bildbevis från före städningen presenterades. Städarna erkände till slut och kom tillbaka med ett "specialmedel". Lyckades få bort några av fläckarna men inte alla. Skickade enbart bilder på dem de lyckats få bort. Lägenheten säljs trots allt, men den slutlige köparen planerar att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MARCUS B
Skrev om Lerici Städ AB

Otroligt oprofessionellt företag. Kommer inte till inbokad tid, oförskämd i telefon när man frågar vart dem är 50min efter avtalad tid. Skyller på att 27st kunder innan strular och det ska då vara resultatet att dem inte är hos oss 08:30. De får det till att det är mitt fel som kund att de inte kommit i tid och att jag ringer och enligt dem ”hetsar” för att man har annat inbokat efter. För att få ett svar är det lättast att ringa växeln då det inte ser vem som ringer. Annars svarar dem inte på ett andra samtal när de... 

1
MARCUS B gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen