Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge Ludwa Städ

Ludwa Städ

Storvretsvägen 56H, 142 34 Skogås — Visa karta

Ludwa Städ är ett företag som grundades med tanke om Dig och på grund av ett enkelt behov, behov av att leva i en ren och ordnad hem.

Vi erbjuder utmärkt kvalité, ärlighet, vänlig service, enkelt samarbete, professionalism. Flesta av våra kunder har varit med oss allt sedan företaget grundades för sju år sedan.

Nu vill vi erbjuda även Dig möjligheten att ta del av vår mångåriga erfarenhet och de förstklassiga städtjänster som vi erbjuder.

Våra medarbetare är anställda med kollektivavtal, som ger garanti till bra lön och pension, samt sjuk och olycksfallsförsäkring.

Innan vi anställer nya medarbetare gör vi utdrag från Polisens belastningsregister.

Våra städare har tystnadsplikt, vilket står inskrivet i våra anställningsavtal.

Läs vad 21 kunder tycker om Ludwa Städ

• Gunilla  S
    Gunilla S skrev om Ludwa Städ
    Trevligt bemötande och fint städat hemma- jättenöjd! Gunilla Slättås
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Ludwa Städ
    Ludwa städ har varit proffesionella från första början. Det är alltid samma person som kommer varje gång och man kan lita på att de kommer i tid och att det är lika ordentligt städat varje gång. Jag vet att allt blir lika bra städat varje vecka och kan känna mig trygg med att lämna min hund hemma när Ludwa städ är på plats. De är flexibla om vi har behövt byta städdag av någon anledning och vi blir alltid erbjudna annan städerska i semestertider, dessutom är det enkelt att förlänga städtiden om det har varit behov för det. Vi uppskattar att Ludwa städ följer alla svenska regler för kollektivavtal, löner etc så personalen får skälig lön för sitt jobb. Vi vet att Ludwa städ bryr sig om sin personal.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Ludwa Städ
    Jätte nöjd! Har städning varannan vecka i vårt hus i Trångsund. Helt ovärderligt för oss som småbarnsfamilj. Undrade hur det skulle kännas att någon annan städade hemma hos oss men är nu så glad jag valde att testa. Har även rekommenderat dem till grannar. Man får också ett bra bemötande om man behöver flytta eller boka om någon tid. Rekommenderas varmt!
  • Inga-lill B
    Inga-lill B skrev om Ludwa Städ
    Ett trevligt, proffessionellt och korrekt bemötande samt punktliga tider. Städar perfekt och noggrannt helt efter mina anvisningar.

Ludwa Städ kommer till mig en ggn/månad enligt överenskommelse om tid per telefon.
    Jag är mycket nöjd och vill gärna fortsätta vara kund hos företaget. Att jag nu inte ger högsta betyg handlar inte om kvaliteten på städningen utan beror på jag inte kan få städat på den veckodag jag helst skulle vilja.
  • Arne G
    Arne G skrev om Ludwa Städ
    Ludwa Städ har veckostädat åt oss sedan årsskiftet och har även utfört fönsterputsning.. Har utfört städningen på ett mycket bra sätt och jag är helnöjd över att ha hittat en städfirma som man kan lita på. Dom utför städningen till vår fulla belåtenhet och är flexibla med tider när vi någon gång har önskat ändra tiden. .
    Rekommenderar varmt deras tjänster.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Ludwa Städ
    Vi rekommenderar varmt Ludwa Städ, eftersom de har mycket kompetent personal, är flexibla och gör ett suveränt jobb. Vi uppskattar särskilt noggrannheten och att alla vi kommit i kontakt med är så trevliga. Känns f ö lika magiskt varje gång, att komma hem till ett skinande hus som doftar gott!
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Ludwa Städ
    Jag har anlitat Ludwa Städ i många år för veckostädning, storstädning och fönsterputs. Flexibilitet och pålitlighet samt noggrannhet i arbetet är sådant som jag värderar högt varför jag varmt kan rekommendera Ludwa Städ!
  • Lars Ola G
    Lars Ola G skrev om Ludwa Städ
    Veckostädning inklusive fösterputsning och i förekommande fall städning av balkong och andra ytor.

Pålitlig, effektiv och hög kvalitet på genomförande har skapat en långvarig relation till Ludwa städ som vi kan ge bästa möjliga vitsord och rekommendation.
  • Georg S
    Georg S skrev om Ludwa Städ
    Ludwa Städ är noggranna och proffsiga. Det är ett nöje att komma hem till ett skinande, gott doftande hem där allt är i ordning. De gör det lilla extra och ser till att varje detalj är i ordning. Jag rekommenderar Ludwa Städ till andra.
  • Danuta N
    Danuta N skrev om Ludwa Städ
    Bra utförd arbete. Flexibel, proffsig, trevlig personal. Kan varmt rekommendera.
  • Mia N
    Mia N skrev om Ludwa Städ
    Vi har under en länge tid beställt städhjälp av Ludwa Städ. Det började med att vi beställde visningsstädning som vi var så nöjda med att vi beställde flyttstäd. När även denna var toppklass bestämde vi oss för att även boka vanlig varannan veckastäd hemma. Alltid lika nöjda med både själva städningen och all kommunikation med Ludwa Städ. Kan varmt rekommenderas. // Mia Nilsson / Trångsund
  • Anette L
    Anette L skrev om Ludwa Städ
    Ludwa Städ har jag anlitat i många år och är mer än nöjd. De Håller alltid tider, är noggranna och gör alltid det lilla extra.
    De är flexibla om jag behöver byta dag utan att det blir problem.
    Kan varmt rekommendera detta företag.
  • Kararina R
    Kararina R skrev om Ludwa Städ
    Hej! Vi har anlitat Ludwa Städ i mer än ett år nu och är oerhört nöjda. De är mycket noggranna och vi har stort förtroende för dem. Jag har även erfarenhet av både deras flyttstädning och företagsstädning med samma mycket goda resultat.
  • Marie B
    Marie B skrev om Ludwa Städ
    Vi är väldigt nöjda med vår städning. "Vår" tjej är snabb och noggrann och priset är bra. Vi har kunnat boka av med kort varsel när vi blivit sjuka. Tycker också det positivt att företaget har kollektivavtal för sina anställda.
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Ludwa Städ
    Jag har använt tjänster från Ludwa Städ sedan flera år tillbaka. Känner mig trygg och väldigt nöjd med detta företag. Fick tips om Ludwa Städ via en kollega på jobbet som också är mycket nöjd. Har själv fortsatt att tipsa vänner och bekanta.Det är alltid enkelt och vi bestämmer tillsammans utifrån mina behov vad jag behöver hjälp med och det blir alltid bra. Jag kan varmt rekommendera Ludwa Städ!!!

Hälsningar Elisabeth Eriksson
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Ludwa Städ
    Ludwa Städ har skött städningen hos mig under två års tid. Är jättenöjd och kan varmt rekommendera dem!!
  • Bartolomeus B
    Bartolomeus B skrev om Ludwa Städ
    Ludwa Städ hjälper oss med kontorsstädning sedan flera år tillbaka. Kontoret är alltid ren och fräsch och arbetet utförs av trevlig och kompetent personal. Har under dessa år aldrig upplevt några samarbetsproblem. Kan varmt rekommendera Ludwa Städ till andra.
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Ludwa Städ
    Det är redan andra året vi har anlitat Ludwa Städ för både hemstädning och fönsterputsning. Alltid varit supernöjda med såväl kvalitén som bemötandet.
    Inget slår känslan att komma hem efter arbetsveckan och upptäcka att det är fräscht och städat :)
    Rekommenderar varmt!
  • Emma m
    Emma m skrev om Ludwa Städ
    Jag har anlitat Ludwa städ under 1 års tid och är väldigt nöjd. Alltid väldigt fint när man kommer hem. Vänligt bemötande och det är aldrig några problem om man vill ha något extra gjort.
  • Maria N
    Maria N skrev om Ludwa Städ
    Vi har anlitat Ludwa Städ under flera år och är mycket nöjda. De håller en hög kvalitet, är pålitliga och har alltid ett trevligt bemötande.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Ludwa Städ
    Vi har haft Ludwa Städ i 2 år. Vi är mycket nöjda. Både med deras bemötande och kvaliten på jobbet. Rekommenderas varmt!

Mvh Niklas

Storvretsvägen 56H, 142 34 Skogås