MOHV Umeå, sid 2

En del av MOHVwww.mohv.se

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 775 kunder tycker om MOHV Umeå

Ulrika B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Med ett varmt och professionellt bemötande har Lina och (fantastiska Anna) funnits hela vägen vad gäller att förverkliga vår dröm❣ Läs mer

Elsa N skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Duktig och lätt att ha och göra med! Läs mer

Martin P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Hon var trevlig och proffsigt genom hela processen. Vi köpte ett fritidshus Läs mer

Frida E skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Jag tycker Simon Lundström gjorde ett mycket bra jobb. Han besvarade alla våra frågor och försåg oss med alla papper och filer vi behövde. Det var aldrig några fördröjningar eller krångel, och han informerade om allting genom hela processen. Simon Lundström levde upp till alla förväntningar. Läs mer

Anna Katharina Marielle A skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi har sålt en villa. Har fått bra bemötande. Förväntade mig att få bra råd kring förberedelse inför och genomförande av försäljning. Mäklaren har kommit med goda råd och varit behjälplig under hela processen.
    Det har varit en bra upplevelse, mäklaren har gett goda råd och bra återkoppling under hela processen. Läs mer

Birgitta E skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en lägenhet i Umeå. Allt fungerade bra, från visning till överlåtelse. Läs mer

Gustav L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Hus på Sandviken 5 i Tärnaby.

Väldigt otroligt bra bemött av Anna!

Jag hade låga förväntningar för andra mäklare vi ha vare på visningen ha varit dåligt och väldigt stressande. Anna va lugn och trygg vilket gav oss en ärlig känsla av huset.

Ja alltså vi är så otroligt glada på hur vi ha blivit bemött. Hela vägen ha varit trygg och när vi skrev kontraktet så fick vi svär på absolut alla fråger. Det drog ut på tiden men de va som ingen stress. Tro inte de finns en fråga som Lina inte kunde. Eller ja, de finns ingen fråga som hon inte kan :)

Nä, de är som en dröm alltihopa och vi är väldigt lyckliga. :) Läs mer

Evelina H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Vi är mycket nöjd med hur Charlotte informerade oss om bostaden, hon var snabb att höra av sig angående frågor vi hade. Mycket trevlig och professionellt bemötande, en mäklare vi skulle anlita om vi skulle köpa/sälja i framtiden. Läs mer
  • 2020-09-29

Carl Anders Jörgen N skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Hon hjälpte mig att sälja ett ett mindre parhus och var mycket behjälplig i hela processen. Synnerligen bra bemötande och lätt att komma i kontakt med. Läs mer

Eleni Katherina O skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Gott och professionellt bemötande, snabb handläggning och god tillgänglighet. Läs mer

Kirsten B skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt fritidsegendom med mye besvær. Charlotte Forsberg har hatt en tålmodighet med meg som selger og holdt ut i 1 år med funderinger etc. samt hjulpet meg med mye ift. kommune og lovverk.

Dette kan den dama … å hjelpe nordmenn i Sverige !

Også er hun en fin person...……………... Läs mer

Oskar S skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Köpt bostad. Förmedlade fastigheten på ett smidigt, tryggt och professionellt sätt. Läs mer
  • Ludvig B

2020-09-27

Ludvig B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Supernöjd, allt flöt på jättesmidigt och försäljningen blev över förväntan. Tillmötesgående, kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2020-09-21

Brigitte M skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Hej ! Vi vill tacka Malin för ett smidigt köp av bostadsrätt till vår
    studerande dotter trots 113 mils avstånd.
    Vi upplevde bemötandet professionellt och tryggt.
    Vi återkommer gärna.
    Brigitte Malmberg / Halmstad Läs mer
  • 2020-09-21

Per M skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Umeå av Malin Persson på MOHV Umeå.
    Malin har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela köpet, alla förväntningar uppfyllda.
    Det hela har varit en mycket trevlig och positiv upplevelse och kan därför varmt rekommendera Malin och MOHV Umeå.

Hälsningar Per Malmberg Läs mer
  • 2020-09-20

Birgitta H skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har både köpt och sålt vår bostadsrätt genom Malin. Vi blev så fantastiskt bemött av Malin. Malin är kanon!! Vi är så mycket nöjda med allt vad Malin har gjort för oss. Vi kan varmt rekommendera henne!! Läs mer
  • 2020-09-20

Johan H skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har sålt en bostadsrätt på Haga i Umeå som mäklades av Malin när vi köpte den och fick då ett bra intryck av henne. Därför vände vi oss till henne igen när det nu var dags för försäljning. Malin är trevlig och professionell, snabb men noggrann. Vi kan varmt rekommendera Malin och Mohv! Läs mer
  • 2020-09-19

Philip N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jag har sålt en 1:a på 43 kvm i Umeå. Jag köpte lägenheten av Malin och kände mig nöjd vid köpet och därför blev det ett enkelt valt att sälja med hjälp av henne. Läs mer
  • Erik E

2020-09-18

Erik E skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin förmedlade försäljningen av vår villa. Mycket trevlig och engagerad skulle anlita henne igen. Läs mer

Suzan L skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig samtalston, kort väg till information och professionell i alla led. Läs mer

Hanna N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har nyligen köpt ett hus på Grisbacka i Umeå. Det var ganska kort om tid då vi bokade in oss på visning sista dagen, men Malin fixade så att vi fick en extra visning med alla våra barn, vilket uppskattades väldigt mycket. Malin gav oss köpare ett väldigt proffsigt, tryggt och förtroendeingivande bemötande. Hon hade tagit fram all information som vi behövde och hjälpte oss, efter kontraktet var skrivet, att i samråd med säljarna förlänga tiden för besiktning så att vi kunde göra en radonmätning som inte var utförd sedan tidigare. Det finns inget negativt att säga om Malin som mäklare - hon är en en positiv person, trevlig, glad, lyhörd och vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer

Eva F skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Hon har ett trevligt bemötande, låter glad och positiv. Hon har varit lätt att komma i kontakt med. Inget verkar besvärligt trots att man krånglar. Läs mer

Torsten F skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Korrekt och smidig hantering rakt igenom. Viktigt eftersom vi inte bor på orten och fått lita till Malin. Kan absolut rekommendera andra att med förtroende vända sig till MOHV Läs mer

Jennelie O skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag och min kille har köpt en lägenhet, jag tyckte allt gick smidigt och utan krångel! De var bara att fråga så fick man dom svaren man behövde! Läs mer
  • 2020-09-17

Marianne G skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina var professionell, rak och tydlig.
    Mina förväntningar på Lina inför min lägenhetsförsäljning var höga och hon uppfyllde det med pluspoäng! Jag kan varmt rekommendera Lina på Mohv. Läs mer
  • 2020-09-16

Anna-karin N skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag är nöjd med mäklarbemötandet, hade dock lite svårt att hänga med och förstå om och när budgivning hade/skulle startat.

Väldigt nöjd med att mäklaren ordnade så att köpes skrev samma dag!
    Tack! Läs mer
  • 2020-09-12

Sofia S skrev om Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    Johanna agerade proffsigt och var engagerad i försäljningen. Ger ett kunnigt och seriöst intryck. Läs mer
    2020-09-28 Johanna A svarar Sofia S
    Vad roliga att höra Sofia! Kul att ni är nöjda med försäljningen!
    Johanna A gillar detta
  • 2020-09-10

Knut Erik Krister S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande, tydlig i sitt agerande och tog stort ansvar i sitt uppdrag. Vi hade höga förväntningar som i allt väsentligt förverkligades. Läs mer
  • 2020-09-10

Heléne A skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Uppskattar att budgivningen gick fort, Linas öppenhet och ärlighet kring både försäljningen, huset samt vid kontraktsskrivningen.
    Proffsigt bemötande vid visningen med kunnig personal på plats. Kändes som att det var gediget och en vilja att få nöjda köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-09-08

Josefin M skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en lägenhet. Vi fick möjlighet att titta på lägenheten med kort varsel och utanför ordinarie visningstider. Mycket positivt att Lina var så tillmötesgående och flexibel. Läs mer
  • 2020-09-06

Lena E skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Sålt en bostadsrätt. Väl bemött av mäklaren som var väl påläst. Entusiastisk och kunnig. Mycket korrekt. Läs mer
  • 2020-09-02

Magnus L skrev om Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    Köpte min första lägenhet genom Johanna. Hon var väldigt trevlig och enkel att ha och göra med! Läs mer
    2020-09-02 Johanna A svarar Magnus L
    Tack Magnus, vilken fin reco! Vad glad jag blir för dina fina ord :)
  • 2020-08-31

Malin S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag o min sambo köpte ett radhus nyligen. Det vi tyckte var bra med Lina var att hon svarade snabbt på mail/sms när vi hade funderingar och att hon var väl insatt i objektet. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått! Läs mer
  • 2020-08-31

Per Gustaf Andreas G skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Sålt ett radhus. Lina är väldigt ordentlig och noggrann. Ingav mycket förtroende och trygghet genom hela processen. Jag är jättenöjd Läs mer
  • 2020-08-28

Torborg N skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Charlotte Forsberg förmedlade mitt köp av en bostadsrättslägenhet på ett professionellt och förtroendeingivande sätt som gör att jag väljer att använda mig av hennes och hennes företag MOHVs tjänster när jag ska sälja min lägenhet. Betyget är ”Mycket nöjd” med hennes mäklarinsatser. Läs mer
  • 2020-08-27

Malin K skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Charlotte har varit mycket behjäplig i vårt köp av radhus. Charlotte är mycket professionell och kunnig i sitt bemötande. Läs mer
  • 2020-08-27

Jonas E skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag köpte ett litet fritidshus av Lina på Mohv.
    Jag blev bemött vänligt och professionellt som vanligt av Lina, jag hade henne som min mäklare när jag sålde min lägenhet för några år sen å var mycket då med. Läs mer
  • 2020-08-25

Enqvist M skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Köper av en bostadsrätt i Umeå gick mycket smidigt genom Linas sätt att ge snabb information och återkoppla vid de frågor jag hade! Läs mer
  • 2020-08-24

Emma G skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålde min lägenhet på Mariehem. God hjälp och stöd både inför foto och visningar, när det först gick trögt och sedan när det blev budgivning.
    Charlotte är arbetsam, erfaren, trevlig, tydlig och korrekt. Skulle definitivt rekommendera samma mäklare till andra! Läs mer
  • 2020-08-24

Maria Veronica B skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt radhus med Charotte Forsberg.
    Alltid bemött jättefint.
    Förväntningarna var skyhöga pga det goda rykte hon har och hon levde upp till dem absolut.
    En anpassningsbar mäklare som genomförde en snabb och smidig affär på begäran. Läs mer
  • 2020-08-22

Solveig N skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Trevlig, kunnig, snabb att svara, ger tydlig information. Läs mer
  • 2020-08-17

Elvira N skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Kan varmt rekommendera Simon. Vi upplevde honom som väldigt trevlig, engagerad och kunnig och vi kände oss trygga genom hela affären. Han höll oss informerade kring allt som hände och återkopplade snabbt. Vi kände att han verkligen gjorde det lilla extra, till exempel då han såg till att alla spekulanter skulle få en chans att se bostaden även utanför de planerade visningarna. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare, tusen tack Simon för en superlyckad försäljning!🌸 Läs mer
  • 2020-08-11

Lars L skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Simon gjorde en bra marknadsanalys för prissättningen av vår bostad och fick flera köpare intresserade.r Läs mer
  • 2020-08-10

Johan L skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Efter flertalet säljförsök så lyckades jag äntligen sälja min 1:a med Simon hjälp. Duktig och ambitiös mäklare med väldigt bra bemötande! Läs mer
  • 2020-08-07

Oscar K skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Väldigt tydlig genom hela processen, flexibel och med ett trevligt och kompetent bemötande! Läs mer
  • 2020-08-06

Anna R skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Bra, tålmodig och professionell mäklare. Mycket bra på att återkoppla och god kommunikationsförmåga. Tog oss på allvar. Köpt lägenhet. Läs mer
  • 2020-08-02

Dan O skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Enkelt och smidigt. Proffesionellt hanterat. Vi är nöjda med allt Läs mer
  • 2020-08-01

Stig Anders J skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Väldigt bra bemötande. Inga frågor för svåra att svara på. Proffsig Läs mer
  • 2020-07-31

Åke N skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Proffsigt bemötande, allt har fungerat mkt bra. Läs mer
  • 2020-07-31

Jesper G skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Högsta betyg rakt igenom till både Simon och MOHV.

Gällande Simon:
    Proffsigt bemötande, väldigt trevlig, kunnig, och bra vägledning och råd genom hela processen med att sälja sin bostad.

Från första kontakt till slutgiltig affär med köpare gick väldigt fort, och jag kan inte annat än att rekommendera både Simon Lundström och MOHV till kommande personer som går i säljtankar av sin bostad. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte