Nordic Salon, sid 3

Nybohovsbacken 38, 117 63 Stockholm — Visa karta

Nordic Salon är en salong som uppfylller dina önskemål när det kommer till lyxiga och väl utförda behandlingar av både händer och fötter. Du hittar oss i Liljeholmsgallerian, där finns vår hemtrevliga salong med en lite lugnare och mer avslappnande atmosfär. Vi erbjuder dig behandlingar såsom ögonfransförlängning, spray tan, fisk-spa, tandblekning, trådning, kosmetisk tatuering med 3D micro blading och spa pedikyr. Vi fokuserar alltid på att du ska få en helt avslappnande och härlig upplevelse.

Ring oss på telefonnummer 08-6777147 eller besök även vår andra filial Your Beauty Box i Liljeholmsgallerian där vi utför ett antal uppskattade och avslappnande behandlingar.

Varmt välkommen till någon av våra salonger.

Läs vad 105 kunder tycker om Nordic Salon

Pernilla E skrev om Nordic Salon
    Helt okej men minus för dålig ventilation vid bordet. Plus för bra priser! Läs mer

Anna B skrev om Nordic Salon
    jag är jättenöjd med euronail pga kvalité och trevlig personal. Dock får jag väldigt ofta berätta för personalen att naglarna är sneda/snedfilade och personalen är då inte så tillmötesgående och jag får intrycket och svaret att personalen inte tycker samma som mig om naglarna.
    Men det är ändå jag som kund som skall känna att naglarna är raka så jag tycker att detta kan skötas i ett mer trevligt bemötande.
    Annars supernöjd! Läs mer

Pia B skrev om Nordic Salon
    Det var över förväntan, jag har inte så enkla fötter. Killen jag hade sa ingenting dvs han pratade inte, vet inte om jag tyckte det var bra, eller dåligt, kändes lite konstigt att han bara pekade. På det hela taget är jag nöjd, han var proffsig. Läs mer

Alexandra T skrev om Nordic Salon
    Det är aldrig svårt att få en tid, de är snabba och effektiva Läs mer

Gunilla S skrev om Nordic Salon
    Bra, billigt och lätt att få tid. Läs mer

Nybohovsbacken 38, 117 63 Stockholm