Qubox

Qubox

www.qubox.se
  • Badge2022

Välkommen till Qubox! Vi är ett företag som kan hjälpa dig med städning enkelt och prisvärt. Vi är proffs på städning, flytt och transport. Låt någon annan ta hand om sånt som du tycker är mindre kul. Det finns annat som är roligare än att städa och flytta. Våra tjänster: Bohagsflytt, pianoflytt, bärhjälp vid flytt, transport...

19 omdömen om Qubox

Elisabeth K

Trevliga snubbar som kom i tid och var klara i tid. Städningen var helt tillfredsställande.

Hellen H

Jag fick ett jättebra bemötande. Personalen var snäll och snabb med återkoppling . Jag kan värmt rekommendera dem. Hellen

Tack Hellen! ser fram emot att fortsätt jobb med er. Mvh Benard Qubox

Anne H
Skrev om Qubox

Jag blev väldigt bra bemött och de gjorde ett mycket bra jobb! Tusen tack! från Anne

Hej Anne! Tack så mycket. Vi är glada att ni blev nöjda. Mvh Qubox

Jonalyn G

Very happy with their service. They made my moving easy and hassle free. Reliable and helpful. I highly recommend them. So thankful i chose them.

Hallo Jonalyn! Thank you very much. Your words makes us push forward. Mvh Qubox

Johan B
Skrev om Qubox

Duktig hjälpsamma och vänliga vid min flytt. Lätta att ha och göra med på alla sätt.

Hej Johan! Tack så mycket. Glada att du är nöjd med oss. Mvh Benard Qubox

Xavier B

Effektiva människor som ta hand om detaljer.

Svar från Qubox

Hej Xavier! Tack så mycket att ni anlitar varans tjänster. Vi är glad att ni är nojda. Tack för din tid att lämna omdömen om Qubox. Mvh John Qubox

Nishanth S

Very good and flexible moving Fantastic cleaning Keep it going guys 😊

Svar från Qubox

Hallo Nishanth! Was a pleasure serving you. Much appreciated. Thank you for taking your time . Best regard Benard och John Qubox

Bengt Peder Martin K

Suverän service! Alltifrån första samtalet till det utförda jobbet. Vänligt och super professionellt alltihopa.! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Qubox

Hej Peder! Tack så mycket för finna omdöme. Tack för din tid att lämna ett omdöme om oss. Vi är glada att du är nöjd med oss. Mvh Benard Qubox

Charlotte F

Jag har använt mig av Qubox hur många gånger som helst! Verkligen bra killar som jag litar på till 100%. Så fort jag behöver hjälp med att flytta möbler och grejer ringer jag dem. De hittar alltid en tid för mig och jag behöver inte vänta länge! De är noggranna och försiktiga med mina grejer. Jag har rekommenderat dem till flera vänner och alla har blivit supernöjda! Perfekta för flytt och flyttstäd!

Svar från Qubox

Hej Charlotte! Tack så mycket för finna omdöme. Tack igen för ert förtroende. Tack för din tid att lämna ett omdöme om oss. Vi är glada att du är nöjd med oss. Mvh Benard och John Qubox

Esther K

Mmm Alla som har varit hos oss var bästa, när man behöver deras hjälp finns alltid på plats och hjälp. Jag rekommenderar dem utan deras hjälp mitt hem kunde inte vara så fint. Tack för att ni finns och göra bra jobb.

Svar från Qubox

Tack Esther. Vi är glad att ni är nöjda med varan tjänst. Tack för erans förtroende. Tack för att tog din tid att lämna ett omdöme om oss. Mvh Benard Qubox

Monicah M

Pålitliga personal med jätte trevligt bemötande, professionell och försiktiga med kundernas saker vid flyttning.noggrann med städningar. Jag rekommenderar de anytime ✅

Svar från Qubox

Hej Monicah! Tack så mycket . Vi på Qubox är jätte glada över att du är nöjd med våran tjänster. Ser fram emot fortsatt samarbete med er! Tack för att tog din tid att lämna ett omdöme. Mvh Benard och John Qubox

Hans Gunnar A

Jag beställde flyttning och packning av möbler och annan inredning från en 2-rummare på 3e vån utan hiss. Jobbet utfördes helt utan anmärkning och inga skador. Perfekta flyttkarlar! Trevligt bemötande.

Svar från Qubox

Hej Hans! Tack för fina omdöme :-) . Vi på Qubox är jätte glada över att du är nöjd med våran tjänster. Ser fram emot fortsatt samarbete med er!

Zold Z
Skrev om Qubox

Vi har anlitat Qubox transport samt städtjänster i snart 3 år och är lika nöjda varje gång. Snabba, effektiva och mycket noggranna. Killarna är trevliga och tillmötesgående. Alltid i tid vilket är viktigt för vår verksamhet. Irena på Zold Sthlm AB

Svar från Qubox

Hej @Zold! Tack för ert finna omdöme :-) . Tack för ert förtroendet. Vi är jätte glada över att ni är nöjda med vår tjänst. Vi finns här för er och ser fram emot fortsatt samarbete med er! Med vänlig hälsning John och Benard. Qubox

Springsign S

Ett supertrevligt gäng som håller ved de lovar och gör ett toppenbra jobb. Vi är så nöjda! Vi arbetar med styling av bostäder och för oss är det viktigt att vår leverantör är i tid och tar hand om våra saker på ett bra sätt.

Svar från Qubox

Hej Springsign ! Tack för ert finna omdöme :) Vi är jätte glada över att ni är nöjda med vår tjänst. Vi finns här för er och ser fram emot fortsatt samarbete med er! Mvh Benard Qubox

Bodins Interiör B

Jon och hans Team är vi mycket nöjda med när vi använder dom till våra stylingsflyttar. Dom är mycket trevliga🤩

Svar från Qubox

Hej Bodins Interiör B Tack för ert finna omdöme :-) . Vi är jätte glada över att ni är nöjda med vår tjänst. Vi finns här för er och ser fram emot fortsatt samarbete med er! Mvh John Qubox

Maria S
Skrev om Qubox

Mycket trevligt bemötande av personal. De städar mycket bra till och till ett billigt pris! Ägaren är tillgänglig för frågor och det är lätt att boka in en tid som passar. Han är också öppen för ytterligare önskemål av städningen till skillnad från många andra bolag. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Qubox!

Svar från Qubox

Hej Maria S! Tack för ditt fina omdöme :-) . Vi på Qubox är jätte glada över att du är nöjd med vår städning och vårt bemötande. Ser fram emot fortsatt samarbete med dig! Mvh Benard Qubox

Jesenta M

Bra bemötande. Försiktiga med möblerna. Effektiva. Bra städat. Allt var bra jag skulle rekommendera .

Svar från Qubox

Hej Jesenta ! Tack för din feedback om oss :-) . Vi är jätte glada över att du är nöjd med vårt arbete. Ser fram emot fortsatt samarbete med dig! Mvh Benard Qubox

Ebba G
Skrev om Qubox

Använde Qubox när vi skulle flytta och vi blev otroligt nöjda! Mycket hjälpsamma och arbetade effektivt, städningen var väldigt noggrant utförd och det bästa av allt var att de hade full koll på hur de hade paketerat våra flyttlådor på Pelikan. WOW! Kommer använda framåt.

Svar från Qubox

Hej hej Ebba ! Tack för din feedback och ditt fina omdöme om oss :-) . Vi är jätte glada över att du är mycket nöjd med våra tjänster. Ser fram emot fortsatt samarbete med dig! Ha det fint :-) Mvh Benard Qubox

Johanna V

Killarna på Qbox är alltid trevliga och behjälpliga. Dem är super flexibla med tider. Min erfarenhet är bara positiv! /Johanna, Vinblad`s homestyling & design

Svar från Qubox

Hej Johanna Tack för ditt fina omdöme :-) om oss . Vi är jätte glada över att du är nöjd med vår tjänst. Vi finns här för er och ser fram emot fortsatt samarbete med er! Tack för förtroendet! Mvh John Qubox