Välkommen till Qubox!

Vi är ett företag som kan hjälpa dig med städning enkelt och prisvärt. Vi är proffs på städning, flytt och transport. Låt någon annan ta hand om sånt som du tycker är mindre kul. Det finns annat som är roligare än att städa och flytta.

Våra tjänster: Bohagsflytt, pianoflytt, bärhjälp vid flytt, transport och bud, kontorsstädning, flyttstädning, trappstädning, golvvård, byggstädning, dödsbo och mycket mer.

Med många års erfarenhet inom branschen ser vi till att ta hand om din städ och flytt. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 9 kunder tycker om Qubox 2

• 2022-05-22 Insamlad av företaget
    Pålitliga personal med jätte trevligt bemötande, professionell och försiktiga med kundernas saker vid flyttning.noggrann med städningar. Jag rekommenderar de anytime ✅
    Hej Monicah!
    Tack så mycket . Vi på Qubox är jätte glada över att du är nöjd med våran tjänster. Ser fram emot fortsatt samarbete med er! Tack för att tog din tid att lämna ett omdöme.
    Benard och John
  • 2022-05-20 Insamlad av företaget
    Jag beställde flyttning och packning av möbler och annan inredning från en 2-rummare på 3e vån utan hiss. Jobbet utfördes helt utan anmärkning och inga skador. Perfekta flyttkarlar! Trevligt bemötande.
    Hej Hans!
    Tack för fina omdöme :-) . Vi på Qubox är jätte glada över att du är nöjd med våran tjänster. Ser fram emot fortsatt samarbete med er!
  • 2022-05-07 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Qubox transport samt städtjänster i snart 3 år och är lika nöjda varje gång.
    Snabba, effektiva och mycket noggranna. Killarna är trevliga och tillmötesgående.

Alltid i tid vilket är viktigt för vår verksamhet.

Irena på Zold Sthlm AB
    Hej @Zold!
    Tack för ert finna omdöme :-) . Tack för ert förtroendet. Vi är jätte glada över att ni är nöjda med vår tjänst. Vi finns här för er och ser fram emot fortsatt samarbete med er!
    Med vänlig hälsning John och Benard.
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Ett supertrevligt gäng som håller ved de lovar och gör ett toppenbra jobb. Vi är så nöjda!
    Vi arbetar med styling av bostäder och för oss är det viktigt att vår leverantör är i tid och tar hand om våra saker på ett bra sätt.
    Hej Springsign !
    Tack för ert finna omdöme :)
    Benard
  • 2022-04-04 Insamlad av företaget
    Jon och hans Team är vi mycket nöjda med när vi använder dom till våra stylingsflyttar.
    Dom är mycket trevliga🤩
    Hej Bodins Interiör B

Tack för ert finna omdöme :-) . Vi är jätte glada över att ni är nöjda med vår tjänst.
    Vi finns här för er och ser fram emot fortsatt samarbete med er!

John
  • 2022-03-29 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande av personal. De städar mycket bra till och till ett billigt pris!

Ägaren är tillgänglig för frågor och det är lätt att boka in en tid som passar. Han är också öppen för ytterligare önskemål av städningen till skillnad från många andra bolag.

Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Qubox!
    Hej Maria S!

Tack för ditt fina omdöme :-) . Vi på Qubox är jätte glada över att du är nöjd med vår städning och vårt bemötande.

• 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande.
    Försiktiga med möblerna.
    Effektiva.
    Bra städat.
    Allt var bra jag skulle rekommendera .
    Hej Jesenta !

Tack för din feedback om oss :-) . Vi är jätte glada över att du är nöjd med vårt arbete.

• 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Använde Qubox när vi skulle flytta och vi blev otroligt nöjda! Mycket hjälpsamma och arbetade effektivt, städningen var väldigt noggrant utförd och det bästa av allt var att de hade full koll på hur de hade paketerat våra flyttlådor på Pelikan. WOW! Kommer använda framåt.
    Hej hej Ebba !

Tack för din feedback och ditt fina omdöme om oss :-) . Vi är jätte glada över att du är mycket nöjd med våra tjänster.
    Ha det fint :-)

• 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Killarna på Qbox är alltid trevliga och behjälpliga. Dem är super flexibla med tider. Min erfarenhet är bara positiv!
    /Johanna,
    Vinblad`s homestyling & design
    Hej Johanna

Tack för ditt fina omdöme :-) om oss . Vi är jätte glada över att du är nöjd med vår tjänst. Vi finns här för er och ser fram emot fortsatt samarbete med er!
    Tack för förtroendet!

John