Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Relax Städ & Service AB

Relax Städ & Service AB

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg — Visa karta

Letar du efter en pålitlig städfirma? Hos på Relax Städ & Service får du flexibel städning helt efter dina behov, till otroligt konkurrenskraftiga priser.

Vi erbjuder allt från hemstädning till flyttstädning, lokalvård och hushållshjälp. Oavsett om du är privatperson eller har ett företag kan vi garanterat hjälpa dig. Vi finns i hela Göteborgsområdet!

Att du som kund är nöjd är det allra viktigaste i vårt arbete. Kontakta oss eller boka direkt online så hjälper vi dig att hålla det rent och fint. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 8 kunder tycker om Relax Städ & Service AB

• Freddy l
    Freddy l skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej,
    Vi vill tacka för en väldigt bra flyttstädning av Relax Städ!
    De gjorde verkligen en bra insats och resultatet blev mycket bra!
    Kan varmt rekommendera deras städtjänster!

Mvh Lena och Freddy Läs mer
  • Jonny A
    Jonny A skrev om Flyttstäd en del av Relax Städ & Service AB
    Köpte flyttstädning i sista sekund dom som köpt huset ville flytta in en månad tidigare.
    Relax fixade tid snabbt och lätt samt gjorde ett mycket bra jobb och dom som flyttade in var mycket nöjda !

Christian Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Relax Städ & Service AB
    Hemstäd i min 3:a i Göteborg. Proffsigt och vänligt första bemötande. Tillgänglighet och lyhördhet vid min beställning.
    Personal noggranna och kunniga. Effektiva och mina förväntningar har uppnåtts.

Skulle rekommendera städfirman till mina kontakter då jag är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Maja L
    Maja L skrev om Flyttstäd en del av Relax Städ & Service AB
    Jag köpte flyttstäd via Let´s deal. Bra bemötande, hjälpsamma och tillmötesgående.

Jag är verkligen supernöjd, över förväntningarna. Läs mer
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Relax Städ & Service AB
    Relax städ var jättebra. De städade ordentligt och var noggranna i överlämning. De var tillmötesgående på mejl och telefon och det var inget krångel med fakturor eller liknande om det behövde ses över. Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Relax Städ & Service AB
    Lite otydligt vilken tid det skulle ske, men i övrigt bra service och bra städat. Rekommenderas. Läs mer
  • Frida S
    Frida S skrev om Flyttstäd en del av Relax Städ & Service AB
    Flyttstäd, bra bemötande och nöjd med tjänsten. Läs mer
  • Omid N
    Omid N skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag har anlitat Relax Services flera gånger, och de har alltid varit proffsiga, levererat i tid med perfekt resultat. Jag rekommerar dom verkligen!!! Läs mer

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg