Relax Städ & Service AB

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg — Visa karta

Letar du efter en pålitlig städfirma? Hos på Relax Städ & Service får du flexibel städning helt efter dina behov, till otroligt konkurrenskraftiga priser.

Vi erbjuder allt från hemstädning till Flytthjälp,flyttstädning, lokalvård och hushållshjälp. Oavsett om du är privatperson eller har ett företag kan vi garanterat hjälpa dig. Vi finns i hela Göteborgsområdet!

Att du som kund är nöjd är det allra viktigaste i vårt arbete. Kontakta oss eller boka direkt online så hjälper vi dig att hålla det rent och fint. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 161 kunder tycker om Relax Städ & Service AB

• Carina P

2020-01-30

Carina P skrev om Relax Städ & Service AB
    Storstäd för min pappa som blev väldigt nöjd. Trevligt bemötande från personal både under besöket och via mejl.
    Min bror inspekterade städningen och tyckte det var bra och godkänt i sin helhet. Det som inte stämde med beskrivning på hemsidan var städning bakom spisen. Detta var inte utfört. Vi har fått information om att hemsidan är under uppdatering och att städning bakom spisen görs om man drar fram spisen själv. Läs mer
    Relax Städ & Service AB gillar detta
  • 2020-01-30

Filip F skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra städat! Lite svårt att kommunicera med städarna så de hade begränsade kunskaper i svenska. Läs mer
    Relax Städ & Service AB gillar detta
  • Graciela S

2020-01-28

Graciela S skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag anlitade de för en hemstädning. Det jag uppskattade var framförallt attityden och seriösitet av de som kom. Sedan fick jag tolka visa speglar och glasbord själv, men sedan märkte jag att det var min fönsterspray som inte var ok och lämnade märken... hade varit bra att få veta just då, för de kunde få en ny flaska.

Likså fick jag torka efter en granit golv i toa. Men ändå petitteser om jag jämför med andra städfirmor!

Jag kommer att anlita de igen om samma städpar kommer till mig :D Läs mer
  • 2020-01-28

Maud C skrev om Relax Städ & Service AB
    Snabbt och säker flytthjälp av trevlig personal Läs mer
  • 2020-01-24

Caroline A skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytthjälp och flyttstäd blev väldig bra och smidig gr tack vare Relax! Läs mer
  • 2020-01-22

Yvonne G skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytt och städ, allt utfördes på bästa sätt, kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • 2020-01-07

Johanna C skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra städning men hade önskat att även lampor var dammade. Liten lägenhet att städa och 2h städning så det borde hunnits med kan jag tycka. Svårt att ordna med nyckel/tillgång till lägenheten. Annars var allt bra och fint städat, personerna kändes mkt professionella och jag har fått trevligt bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2020-01-07

Marko K skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpte en fyratimmars städning av mitt hem och blev väldigt nöjd. Tjejen som städade var väldigt noggrann och trevlig. Jag rekommenderar gärna det här företaget. Läs mer
  • 2020-01-03

Sara C skrev om Relax Städ & Service AB
    Punktliga, noggranna och levde upp till mina förväntningar. Bra priser och trevligt bemötande! Rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik H

2020-01-01

Fredrik H skrev om Relax Städ & Service AB
    Julstädning som verkligen fräshade upp min lägenhet. Snabba svar på frågor via mail och trevligt bemötande. Mkt bra pris som hittades via let's deal.
    Mvh Fredrik Läs mer
  • 2020-01-01

Mersad B skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädet som vi beställde utfördes helt okej, en del saker kunde ha utförts bättre men ändå inget som nästa boende klagade över. I övrigt blev städningen bra. Dock blev det så att jag fick vänta i 1,5 timme innan de kom eftersom de var sena från ett tidigare jobb. Det som inte heller var så bra var att varken städarna eller killen som skötte nyckelhantering kunde svenska och det var svårt att göra sig förstådd med dem även om de agerade på ett trevligt sätt.

Att nämna är också att bolaget använder sig av förvirrande marknadsföring. Let's deal erbjudandet kostar lika mycket som om man köper det direkt av dem. Finns därför ingen mening att använda Let's deal och krångla till det. Detta gällde i alla fall för flyttstäd. Läs mer
  • 2019-12-30

Anna E skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpte julstädning.
    Jag önskade en tid som Relax städ löste bra. När jag kom hem doftade mitt hem ljuvligt och fläckar jag visste fanns var helt borta, fönsterna var perfekta och mitt hem kändes väldigt rent. Läs mer
  • 2019-12-21

Jonas H skrev om Relax Städ & Service AB
    Fantastiskt fint flyttstädat. Tack trodde inte ugnen gick å få så ren igen. Råkade även dubbelbetala en faktura, och var inga som helst problem att få pengarna åter. Läs mer
  • 2019-12-19

Bertil L skrev om Relax Städ & Service AB
    Hemstädning 4 timmar
    Utförande städare D Sahar gjorde ett mycket bre jobb Läs mer
  • 2019-12-17

Sunniva Z skrev om Relax Städ & Service AB
    Veldigt bra flyttstäd till et bra pris. Läs mer
  • NICLAS R

2019-12-16

NICLAS R skrev om Relax Städ & Service AB
    Bokade flytthjälp via Relax och väldigt effektiva och trevliga att ha och göra med.
    Rekomenderas Läs mer
  • 2019-12-15

Lina M skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi beställde flyttstäd. Otroligt smidigt och trevligt bemötande. Städningen var väl utförd. Läs mer
  • 2019-12-11

Jens P skrev om Relax Städ & Service AB
    Ett bra trevligt bemötande, bra slutresultat! Nöjd:)! Läs mer
  • 2019-12-09

Eva A skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpte flytt och städ, de kom med en pytteliten bil så jag fick hyra en bil till. Detta innebar att flytten blev fördröjd och likaså städningen. Kan inte rekommendera denna firma. Jag hyrde flyttfirma för att jag opererat min fot och inte fick belasta men det slutade med att jag lyfte ändå eftersom jag var tvungen. Läs mer
  • Anne-lie M

2019-12-09

Anne-lie M skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte deal från lets deal och bokade tid väldigt lätt .. Snabbt svar om man undrade något och städet blev jätte bra.. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-09

Chatrin L skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flytthjälp och flyttstäd, de var inte alls så försiktiga med mina möbler vid flytten och bland annat är en byrå nu sned och skrapmärken på ett par andra av de tunga möblerna. Det var 2 unga killar som bar och de hade inga selar eller ens en pirra för mindre saker. Ej ergonomiskt för någon av dom.

Städet missade fogarna i dusch och ovanför diskbänk och det kom de dock och gjorde om efter påpekan. Läs mer

Shatha A skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpt flytt och städ tjänst. Det var trevligt och prata med dem. Med min förväntningar var att jag bli nöjd med tjänsten. Flyttning var ganska bra med det var två unga killar som jobbade, dem var långsama och vagn var liten och de lastat alla möbler på en och samma vagn(bil).
    Städning var värst. De började bra men efter två timmer fick jag höra att lägenhet behöver mer tid och den stor🤔👎🏽.
    Efter detta tvingade de mig att betala extra timmer p.g.a deras försening. 😡jag är riktigt besviken 😔 Läs mer

Jenny B skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi är supernöjda!
    Killen jag hade kontakt med kom till min arbetsplats för att hämta nycklarna. Sen svarade han snabbt på sms när jag hade frågor eller önskemål. Städningen var riktigt bra. Kan verkligen rekommendera. Läs mer

Hans A skrev om Relax Städ & Service AB
    Storstädning som funkade utmärkt. Allt ifrån lämna nycklar till kundtjänst till själva städningen.

Det var första gången jag provade städservice och kommer säkert att göra det igen!
    Supernöjd med Relax städ! Läs mer

Ingrid B skrev om Relax Städ & Service AB
    3 pers jobbade med min flyttstädning och resultatet var mycket bra. Läs mer

Per R skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte 2h städ av en 76m2 3a. Trevlig tjej trots att hon fått vänta en stund pga missförstånd. Helnöjd! Rekommenderas varmt. Läs mer

Solveig L skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädning beställd.
    Fungerat perfekt.
    Personal mycket tjänstvillig.
    10 poäng av 10 Läs mer

Seyed M skrev om Relax Städ & Service AB
    I used the moving and relocation service. I am completely pleased with the service. They were on time, fast and careful. I definitely recommend this company. Läs mer

Sandra P skrev om Relax Städ & Service AB
    Hon va så noga,köket blev som nytt och jag va väldigt nöjd. Läs mer
  • Anki K

2019-12-01

Anki K skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte hemstädning och blev nöjd med städningen. Kommer anlita dem igen. Läs mer
  • Helén Marie B

2019-11-27

Helén Marie B skrev om Relax Städ & Service AB
    Lets deal
    Allt var bra.
    Det blev ett missförstånd angående tiden. Jag trodde de skulle komma kl. 9.00 då vi bokat det men tydligen stod det någonstans att det kunde vara ett spann på en timma.
    jag önskar exakt tid. Annars jätte bra! Läs mer
  • 2019-11-27

Kerstin T skrev om Relax Städ & Service AB
    Hon kom för tidigt ca 1 timma men hon var jätteduktig och det blev så rent och fint i lägenheten. Jag köpte Lets Deal betalade ca 400kr resten var rutavdrag. Anlitar er gärna igen när man kan få det lite billigare . Läs mer
  • 2019-11-27

Catharina J skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstäd. Trevlig och duktig personal! Läs mer
  • Jesper W

2019-11-26

Jesper W skrev om Relax Städ & Service AB
    Jättebra städning! Vi kan inte vara annat än än nöjda... De har nog aldrig varit så rent sedan lägenheten byggdes på 50-talet : ) Läs mer
  • 2019-11-26

Andreas A skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädning som i sin helhet var bra men det missades att rengöras i kanten till spishällen och pannrummet var det inte avtorkat på pannan Läs mer
  • JAANA J

2019-11-22

JAANA J skrev om Relax Städ & Service AB
    3 timmars städ och jag fick allt gjort som jag ville! Fönster, badrum, kök, golv mm. Jättenöjd👍👍 Läs mer
  • AZAD H

2019-11-22

AZAD H skrev om Relax Städ & Service AB
    Tack för super bra storstädning.🙏🙏🙏🌸🌷🌹 Läs mer
  • Per Anders W

2019-11-21

Per Anders W skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte "deal" genom lets deal 2 tim städning.kommer hem och förväntar mej en godkänd städning av min lägenhet på ca 55kvm.blir otroligt besviken på hur städningen är gjord,inga torkade golv,ingen avtorkning av bord ingen torkning av fönsterbänkar mm.Klagar då hos relax, där de först säger att de skall då reklamera detta + åtgärda, sedan återkommer de och säger att städaren inte hunnit på sina 2 tim,och om det skall bli "bra" så måste de ha 4 tim.för en yta på 50-55 kvm skriver då sms att de väl i så fall måste upplysa kunden att 2 tim inte räcker, hade då gärna betalt några kroner mer för att godkänt resultet.Har tagit bilder efter "städning" där min besvikelse kan bekräftas.Då jag dessutom har en "särbo" inom veteranpoolen som undrar vad som egenligen gjorts i min lägenhet på dessa 2 timmar. Hatar att klaga, men kan aldrig rekommendera Relax städ Läs mer
  • 2019-11-21

Johanna S skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytthjälp.

Verkligen jätte nöjd! Trevliga och väldigt serviceminded. De gjorde ett jätte jobb. Jätte tacksam över det. Läs mer
  • 2019-11-14

Anette E skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag beställde storstäd av 3 rum och kök 73 kvadrat. Jag blev bra bemött . Fick snabbt bekräftelse på min förfrågan. Personalen kom på utsatt tid. Jag försökte att ta bort flera saker som var ivägen för personalen. Jag är överlag nöjd med städningen. Jag borde själv tagit reda på vad som ingick i uppdraget. Jag trodde kanske att ytan ovanpå skåpen i köket skulle torkas av då jag tagit bort saker som stod ovanpå. Men det var ok. Mvh Anette Hallström. Läs mer
  • 2019-11-14

Maarit M skrev om Relax Städ & Service AB
    Trevliga och tillmötesgående på både telefon och de som kom och städa 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-11-13

Linda M skrev om Relax Städ & Service AB
    2h flytthjälp inklusiv flyttbil.
    Personalen kom i tid och de uppfyllde mina förväntningar.
    Skulle boka via Relax Städ & Service AB igen Läs mer
  • Haradi A

2019-11-13

Haradi A skrev om Relax Städ & Service AB
    I had purchased their moving services as I was relocating within the City of Gothenburg. I had booked them on a holiday (I didn't realise at the time of booking) and they were kind enough to accept the move on a holiday. The website asks for a time slot and I asked them to come at 10AM and although the email said 9AM, they changed it to 10AM after I contacted them via SMS.

They arrived at my house at sharp 10AM and they even had keys to the gate to enter the building. We had asked for a truck and 2 people as we had a 2 room apartment with lots of furniture. They finished loading everything into the truck within 1 hour and they were really very careful with all the boxes and furniture. They did everything on their own and we didn't have to move a thing ourselves.

After reaching the new apartment, they took the same care while unloading the furniture from the truck and taking it into our new apartment. Our sofa did not fit into the lift and they took it up to the 5th floor via the stairs for no extra cost.

Overall they were extremely good and were extremely fast with the move. They arrived at 10AM and were done loading by 11AM and they were done unloading and taking it to the new apartment by 12PM. The move was extremely easy with them and we didn't feel tired at all after everything was done.

I would highly recommend them to anyone looking for movers. Läs mer
  • 2019-11-13

Tage M skrev om Relax Städ & Service AB
    Fantastiskt bra bemötande av perdonalen! Läs mer
  • 2019-11-12

Pia S skrev om Relax Städ & Service AB
    Hemstädning tre timmar i veckan. Arbetet är noggrant gjort och företaget har varit tillmötesgående och trevliga. Mina förväntningar har överlag uppfyllts. Det finns enstaka saker som andra företag gör. Men jag är säker på att de gör det om jag säger till. De har städat hos mig två gånger samt tvättat fönster. Jag fortsätter gärna mitt abonnemang. Läs mer
  • Maria A

Maria A skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpte flyttstädning av min lägenhet. När jag tittade på lägenheten efter städningen hade dom missat att städa i garderoberna så detta fick jag göra själv eftersom jag skulle lämna lägenheten samma dag. När jag sedan klagade och bad om prisavdrag fick jag efter en del tjatande och motstånd 134kr i prisavdrag. Bemötandet var inte så proffsigt och kommunikationen har inte fungerat särskilt bra, varken mellan mig och företaget eller internt på företaget. Det som var positivt var att det var billigt. Läs mer
  • 2019-11-12

Linda B skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi är jättenöjda med städningen, trevliga och lägenheten var tipptopp! Läs mer
  • David E

David E skrev om Relax Städ & Service AB
    Städade väldigt bra och snabbt.
    Enda nackdelen var att min bokning flyttades en dag vilket gjorde mig orolig ifall dom skulle hinna. Men städningen var toppen. Läs mer
  • Heidi P

Heidi P skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flyttstädning: Mycket bra städresultat men ganska missnöjda med informationen vi fått innan stämde inte med verkligheten. De kom ca 1 timme försent. De hade tidigare sagt att det skulle ta ca 3 timmar men vid ankomst sa de 6-7 timmar. De sa att de skulle lägga nyckeln i postfacket men när vi kom på morgonen dagen efter låg inte nyckeln där. Vi fick reducerat pris på fakturan och det känns bra men hade föredragit att allting hade fungerat som utlovats. Dessutom talade personalen som jag pratade med och städarna väldigt dålig svenska så det var svårt med kommunikationen.. Läs mer
  • Peter M

2019-11-11

Peter M skrev om Relax Städ & Service AB
    Använde firman till både flytt och flyttstäd vilket gjorde att mer saker ingick i flyttstädet såsom rengöring av fönster.

Var lite oroad först med tanke på det låga priset och att jag inte skulle befinna mig i Sverige när flyttlasset gick. Men de var mycket smidiga. Läste villkoren(som vid anblick verkade lite märkliga) och lade till lite extra för att få kakelfogrengöring i badrummet. De lyfte ut badkaret och rengjorde bakom.

Väldigt flexibla och bra att ha och göra med under hela "resan" är min erfarenhet. Arbetsledarna pratar ok svenska. Läs mer

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg