Relax Städ & Service AB

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg — Visa karta

Letar du efter en pålitlig städfirma? Hos på Relax Städ & Service får du flexibel städning helt efter dina behov, till otroligt konkurrenskraftiga priser.

Vi erbjuder allt från hemstädning till Flytthjälp,flyttstädning, lokalvård och hushållshjälp. Oavsett om du är privatperson eller har ett företag kan vi garanterat hjälpa dig. Vi finns i hela Göteborgsområdet!

Att du som kund är nöjd är det allra viktigaste i vårt arbete. Kontakta oss eller boka direkt online så hjälper vi dig att hålla det rent och fint. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 96 kunder tycker om Relax Städ & Service AB

• 2019-10-14

Jeanette O skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag är nöjd med bemötandet och städningen. Läs mer
  • 2019-10-11

Kjell R skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra städat men var lite krångligt för städerskan att hitta lägenheten, vilket ledde till en halvtimmas försening. Läs mer
  • 2019-10-11

Patricio A skrev om Relax Städ & Service AB
    Mycket fint jobb. Dem var mycket noga med köket och badrummet . Efter dem kändes lgh mycket väl städat! Killarna var prick i avtalat tid och slutade sitt jobb exakt i den tiden som krävdes utan att ha missat eller slarvar med städning . Läs mer
  • Zaid S

2019-10-11

Zaid S skrev om Relax Städ & Service AB
    Beställde flyttstäd, dom klagade bara på att det var mycket ostädat och ville knappt göra jobbet, slutade med att jag fick betala 2h extra arbete och fick komma dit efter dom och slutföra jobbet åt dom. Kan inte rekommendera denna firman.. Läs mer
  • 2019-10-08

Cure S skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej
    Anlita Relax Städ Services att hjälpa oss med Kontorsflytt .Tacka er med väldigt snabbt och kvalitet jobb. varmt rekommenderas. 🙏🙏🙏🙏 Läs mer
  • 2019-09-18

Afrah N skrev om Relax Städ & Service AB
    Mycket nöjd med min flytt . Duktiga personal och mycket trevliga . Min flytt gick hur bra som helst . Tack relaxstäd Läs mer
  • 2019-09-04

Ilse M skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej, tack för jätte bra städning. Kan verkligen rekommendera
    er och ser framemot nästa städning.
    I. Stålblad Läs mer
  • 2019-09-02

Elsa G skrev om Relax Städ & Service AB
    Trevliga och löste allt smidigt och varsamma med möblerna Läs mer
  • 2019-08-29

Zarafshan Salmasi N skrev om Relax Städ & Service AB
    I have booked moving cleaning.
    Im super satisfied and can recommend Relax
    Thanks for good and fast services. Läs mer
  • 2019-08-25

Björn O skrev om Relax Städ & Service AB
    Allt funkade som det skulle, kan verkligen rekommendera företag! Läs mer
  • 2019-08-22

professionell städservice.
    Väldigt bra jobb.
    Tack Läs mer

Omid M skrev om Relax Städ & Service AB
    Hur bra som helst! Väldigt nöjd med utförandet och resultatet. Läs mer

Simon N skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstäd, allt funkade superfint och bemötandet var jättetrevligt! Läs mer

Henry A skrev om Relax Städ & Service AB
    Lite svårt med språket städade bra glömde avloppet bra pris rekommenderas Läs mer
  • Anders J

2019-08-08

Anders J skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädade vår lägenhet på 90 kvadrat utan anmärkningar. Både jag och hyresvärden var mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Emelie E

2019-07-24

Emelie E skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte 4 timmars flytthjälp, vi va klara efter 1 timma så frågade då om dom kunde stanna och hjälpa oss bygga ihop sängen(eftersom att vi ändå betalat för 3 timmar till) dom sa nej och åkte, ringde då och frågade, hon i telefonen sa att hon skulle återkomma, de har gått 1 månad hon har fortfarande inte återkommit. Dom gjorde sitt jobb och kom när dom skulle men kommer nog ta ett hjälpsammare flyttbolag nästa gång Läs mer
  • 2019-07-24

David J skrev om Relax Städ & Service AB
    Very professional and fantastic job Left my apartment sparkling clean Läs mer
  • Stina D

2019-07-24

Stina D skrev om Relax Städ & Service AB
    De var ok men kom försent 1 timma Läs mer
  • 2019-07-23

Maria T skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytt
    Bra och tydlig info, inga dolda kostnader.
    Effektiva, smidiga och trevliga flyttkillar.
    De hade även en lugn och trevlig stämning emellan varandra, vilket gör att man känner sig väl till mods och trygg.
    Tack för bra hjälp! Läs mer
  • 2019-07-23

Kerstin M skrev om Relax Städ & Service AB
    4 timmars städning hemma hos mig. En snäll och kompetent dam kom och städade. Hon fick mycket gjort på 4 timmar. Läs mer
  • 2019-07-22

Ulf L skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flytt och flyttstädning.
    Bara positivt att säga.
    Rekommenderas till alla jag känner. Läs mer
  • 2019-07-14

Naemi I skrev om Relax Städ & Service AB
    Fick hjälp med allmänt städ samt kök, badrum och fönsterputs. Är jättenöjd med resultatet. Trevlig och bra personal! Läs mer
  • 2019-07-10

Jennifer E skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytthjälp, effektiva, trevliga, lyhörda och proffsiga! Läs mer

Gunnel A skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag tycket dem klagade för att det för långt att gå sen vart det för mkt repor på möbler o som oxå fått sig törnar sista gången vi använder sig av relax flytt
    Mvh Susanne Läs mer

Fathia L skrev om Relax Städ & Service AB
    Snabb återkoppling .nöjd med deras personal .tack för eran hjälp . Läs mer

Alexandra W skrev om Relax Städ & Service AB
    Är jättenöjd med flyttstädningen. Personalen var trevlig och alla förväntningarna möttes. Dom var lite sena men hörde av sig i god tid innan så jag slapp åka till bostaden och vänta i onödan.

Är supernöjd och kommer rekommendera vänner och bekanta att anlita den här firman om de ska flytta. Läs mer

Nathalie L skrev om Relax Städ & Service AB
    Mycket bra service och proffsiga. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-07-02

Frida R skrev om Relax Städ & Service AB
    Nä tjänsten såldes in så framgick det inte att priset va med ROT-avdrag. Tyckte det kunde framgått redan i första samtalet.

Städningen i övrigt va bra! Läs mer

Bernt I skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte 4 Tim städhjälp. Bemötande helt ok. Utförande enligt förväntning. Läs mer

Eva M skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte storstädning och blev supernöjd med resultatet. Trevlig personal som hörde av sig både före och efter utfört uppdrag för att stämma av samt säkerställa att utfört uppdrag var till belåtelse. Läs mer

Sofia A skrev om Relax Städ & Service AB
    Noggrant med ett personligt intryck! Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-06-30

Teresa U skrev om Relax Städ & Service AB
    Missnöjd, golvet var smutsigt, ej dammtorkat, kyl/frys smutsiga utvändigt. Läs mer
  • 2019-06-30

Louise H skrev om Relax Städ & Service AB
    Den trädgårdstjänst jag beställt utfördes till belåtenhet. En igenvuxen rabatt rensades på ogräs och en gammal kompost revs. Läs mer
  • 2019-06-28

Julia K skrev om Relax Städ & Service AB
    Kompetent personal för flyttstädning som vet vad en flyttstädning innebär, några små saker missades men i stort är vi nöjda! Vi köpte också flytthjälp och detta fungerade bra men vi upplevde att personalen var något oerfaren och vi fick styra upp organiseringen av det hela, jag hade även önskat att de haft hjälpmedel för att bära då jag är mån om att de inte belastar sina kroppar mer än nödvändigt. Läs mer
  • 2019-06-28

Christian B skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädade min lägenhet fullständigt prickfritt! Läs mer
  • 2019-06-27

Petra M skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi köpte flyttstädning och städning blev slarvigt gjort eftersom de hade glömt att städa på vissa ställen. Läs mer
  • 2019-06-27

Anna C skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi köpte tjänsten " flyttstädning" och blev jättenöjda med resultatet. Dessutom trevligt bemötande i telefon vid beställningen. Vi kommer återkomma till er! Läs mer

Shirin A skrev om Relax Städ & Service AB
    Överträffade förväntningarna
    Flytthjälp och flytt städ
    Proffsiga och mycket bra bemötande Läs mer

Michael W skrev om Relax Städ & Service AB
    Väldigt duktiga på städning och flytt. Är nöjd med allt från beställning till genomförande och faktura. Läs mer

Johanna E skrev om Relax Städ & Service AB
    Oseriöst företag. Städade inte det som utlovats. Hävdade i efterhand att vissa saker inte ingick trots information på hemsidan. Slutade med att jag fick städa större delen av lägenheten på egen hand. Besvärliga även när jag ville reklamera köpet, kunde endast erbjuda 300kr avdrag. Undvik! Läs mer

Anna C skrev om Relax Städ & Service AB
    Smidigt och samarbetsvilliga. Bra priser! Läs mer

Cally M skrev om Relax Städ & Service AB
    Klippning av träd och buskar i trädgården. Mycket effektiva och bra. Mycket bra bemötande från företaget. Läs mer

Per M skrev om Relax Städ & Service AB
    Skit företag skickar folk som inte vet vad dom gör Läs mer

Barbro M skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag bokade lägenhetsstädning digitalt, hade därefter telefonkontakt med en trevlig tillmötesgående person. Lägenheten städades med bra resultat. Läs mer

Klara M skrev om Relax Städ & Service AB
    Superbra service och städ! Rekommenderas starkt :) Läs mer

Mastaneh P skrev om Relax Städ & Service AB
    Jätte bra bemötande och bra service. Blev väldigt nöjd med resultatet. Läs mer

Robert F skrev om Relax Städ & Service AB
    4 timmars städ. Bra bemötande via telefon innan. De gjorde ett bra jobb efter de förutsättningar de hade med tiden. Är nöjd med resultatet! Läs mer

Hiba Y skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flyttstäd. Det stod att allt ingick men sen fick man betala extra för ugnen. Och jag har bilder hur smutsig ugnen va, och vi betalade extra för det! Dem gjorde inte väggarna dem sa att det inte ingick. I köket var det fortfarande fläckar på skåpen ! Kylskåpet rann det smuts. Jag har bild bevis efter ni städa hur smutsigt det var. Kommer aldrig rekommendera er till någon ! Läs mer
  • 2019-05-30

CEVAT E skrev om Relax Städ & Service AB
    Supernöjd! Professionell och ödmjuk personal som var otroligt noggranna. Vi anlitade även flytthjälp och jag kunde inte vara mer nöjd!
    Rekommenderar varmt/ Elik Läs mer

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg