Läs vad 303 kunder tycker om Relax Städ & Service AB 2

• 2021-01-20
    Flyttstäd av 1 rok utfördes bra
  • 2021-01-18
    Jag bokade på hemsidan och fick en bokningsbekräftelse och ett pris. Sen kom det ett sms om att det var en söndag och de ville jag skulle byta dag. Sen blev det plötsligt 400:- dyrare för att det var bokat på en helg. Mycket dåligt.
    Städjobbet var dock helt klanderfritt.
    skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej Det står på hemsidan: priserna avser uppdrag som utförs mån-fre kl. 8-17. Det är bra att städning var helt klanderfritt som skrivit. Mvh Relaxstäd

• 2021-01-18
    Kom lite sent men lämnade en godtagbar förklaring. Jobbade effektivt och höll sedan utlovad tid. Även den som köpte lgh:en använde Relax och godkände städningen utan anmärkning.
  • 2021-01-14
    Hej svaret På frågorna!
    1- flytt och städ service
    2-jätte respektfullt bemötande
    3-Detta funkade bra
    Företaget försöker att kunderna få bästa service.
  • 2021-01-05
    Punkligt, effektivt och rent städning. Ingenting att klaga. Helt nöjd med tjänsten.
  • 2021-01-03
    Vi har anlitat företaget för både flyttstäd och flytthjälp. Bokade om både i verkligen sista minuten till dagen innan julafton och under julhelgen. Snabb återkoppling, flexibilt, effektivt och bra kundservice. Det är mycket prisvärt, tycker vi.
  • 2021-01-01
    Noggranna, och punktliga!!
    Jätte nöjd.
    Christer T
  • 2020-12-28
    Trevliga, snabba, effektiva! Rekommenderar!
  • 2020-12-28
    Jätte duktig och försiktig personal och trevlig.
  • 2020-12-27
    Jag beställde en julstädning. Lätt att boka, fick den tid jag ville ha, effektiv städning, tre personer kom och städade.
  • 2020-12-25
    Vi använde oss av Relax till både Flytthjälp och Flyttstädning. Vi är supernöjda med allt. Personalen var fantastiskts och allt arbete exemplariskt. Kan bara varm rekommendera dem
    // Kristian
    KRISTIAN R
  • 2020-12-23
    Trevliga människor som städade snabbt och bra!
  • 2020-12-17
    Smidigt , bra gjort och prisvärt.
  • 2020-12-16
    Bra och kunniga. Kan verkligen rekommenderas!
    Ulf L
  • 2020-12-16
    Snabba och noggranna. Kom punktligt och arbetade med munskydd som de tog på sig innan de kom in.
  • 2020-12-15
    Fint bemötande och kommunikation från företaget
    Bra städat och putsat !
  • 2020-12-15
    Supertrevliga killar som kom hem till mig i rätt tid. När jag sen kom tillbaka möttes jag av en våg av en nystädad doft. Jag är så glad att jag valde att köpa flyttstäd med Relax och rekommenderar verkligen dom. Väldigt trevlig kundservice!
  • 2020-12-08
    Vi bokade flyttstäd. Städarna kom inte på avtalad tid, utan för tidigt. Min sambo upplevde inte personalen som tillmötesgående. Städet blev inte heller godkänt av hyresvärden, så vi fick betala dubbla städ istället för ett.

Vi är väldigt ledsna över att det blev såhär. Ett plus dock, är att städfirman erbjöd sig att städa igen, men det var omöjligt då hyresbolaget bokade en annan städfirma på en gång.
    skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej, Onsdag 14:17: skrev du i sms : Städningen blev bra. vi kan bifoga screenshot från moblien. Torsdag klockan 10:10. skrev du : att städningen var dåligt. vi svarade på en gång att vi är redo för att åtgärda reklamationer nu. vi har alltid städgaranti. Du svarade: Mölndalsbostäder har skickat dit egen städfirma !!! MVH/Relax

• 2020-12-08
    Flyttstäd, väldigt trevlig bemött och nöjd med resultatet.
  • 2020-12-07
    Jättebra flyttstäd hos oss. Ugnen var som ny och bakom spisen rent och fint!
  • 2020-12-03
    Jättenöjd, allt enligt plan. Punktliga och enkelt att boka. Kan varmt rekommenderas
    Tvätt av fönster
    Bra bemött vid beställning
    Mycket nöjd med fönstertvätten, kommer att anlita er igen.
    Blev tipsad av min mamma om er då ni putsat fönster hos henne.
  • 2020-12-02
    Flytt och städ, bra pris o service
    Mycket nöjd Proffsigt Kommer att höra av mig igen
  • 2020-11-30
    Blev jättenöjda med flyttstädningen av vårt hus! Noggranna trevliga killar som vi varmt rekommenderar!
    Irja C
  • 2020-11-30
    Bokade för första gången fönstertvätt. Har aldrig förr haft så rena fönster! Kommer att lägga till storstädning nästa gång. Trevliga killar som kom o tvättade.
  • 2020-11-30
    Hade storstäd! Det var bra! Dom var trevliga.
  • 2020-11-30
    Köpte fönsterputsning och dom var otroligt proffsiga, snälla och duktiga. Supernöjd med allt!
  • 2020-11-30
    Fönsterputsningen exemplarisk! Jättetrevlig personal.
  • 2020-11-25
    Rent och snyggt. De visste vad de gjorde.
  • 2020-11-25
    Sammantaget har Relax gjort ett utmärkt jobb.
  • 2020-11-23
    Köpte en deal på en flyttstädning. Är så tacksam för all hjälp och för ett bra städjobb!
  • 2020-11-23
    Köpte flyttstädning.
    Bra service utan krångel. Riktigt bra pris!
  • 2020-11-22
    Flyttstäd kök & bad och tvätt av fönster.

Jättebra, snabbt men noggrant
    Supernöjd
  • 2020-11-18
    Professionella och noggranna 👍 Blev verkligen supernöjd med storstädningen som de utförde i mitt hus! Rekommenderas varmt 👍
  • 2020-11-09
    Mycket bra mottagning av min förfrågan samt att det kom en
    Städansvarig och vi gick igenom vad vi ville ha gjort samt att
    Vi därefter fick en tid för start och färdigt projekt.
  • 2020-11-09
    Så otroligt fint flyttastädat! Lägenheten har aldrig varit så fin och ren! Jag kan verkligen rekommenderar Relax till alla!
  • 2020-11-09
    Min hyresvärd var mycket nöjd. Att rekommendera👌🏻
  • 2020-11-06
    Flyttstäd
    Mycket bra bemötande. Viss språkförbistring men det uppvägdes av mycket trevligt bemötande. Arbetet mycket väl utfört. Så pass väl att köparen av fastigheten ville ha numret till bolaget för att själva anlita dem.
  • 2020-11-06
    Jag hade beställt fönsterputsning. De två personerna som kom från Relax var trevliga och artiga och gjorde ett mycket bra jobb.
  • 2020-11-04
    Att boka flytt och städ gick bra. En man från relaxstad var på plats i lägenheten och gjorde upp om både flytt och städ. Flytten skedde som avtalat. Killarna var duktiga. När flytten var klar ringde kvinnan från relaxstad och säger att dom inte tänker städa, fast det var avtalat! Skyllde på att det var nedslitet!? Att få fakturan för flytten var inte enkelt. Efter en massa strul så kom dom med den. Dagen efter kommer en faktura till med posten! Inget företag att rekommendera tycker jag och min syster!
    Mati Anton K
    skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej, Vi ber verkligen ursäkt om detta men det var ett väldigt nedslitet hus som vi inte kunde städa det. Det finns en livshotande risk för personalen. När ni skulle boka sa ni till oss att det är en normal lägenhet, då accepterade vi uppdraget. MVH/Relax

• 2020-11-02
    Fönsterputs o det blev mycket bra.
    Snabb o punktlig personal.
    Mycket nöjd
  • 2020-11-02
    Bokade flyttstäd, smidigt och proffsigt. Lägenheten blev jättefin!
  • 2020-10-28
    Anlitade Relax för fönsterputsning. De var flexibla med bokningen. Personalen var proffsig och gjorde jobbet snabbt. Ett litet fönster på den inglasade balkongen missades, men annars väldigt bra.
  • 2020-10-28
    Storstädning inkl ugnsrengöring
    Bra bemötande
    En rejäl städning och det fick jag. En kaklad duschvägg missades men i övrigt väldigt bra.
  • 2020-10-26
    Beställde storstädning nu när hösten börjat bli mörk och kall. Så skönt att kunna stryka storstädning från min egen allt för långa ”måstelista”. Lade även till ungsrengöring. När killen och tjejen kom gick vi kort igenom om vad jag hade för förväntningar. Duschkabinens kalkavlagringar skulle bli en rejäl utmaning. Blev helnöjd med resultatet och vilken fröjd med ett skinande rent hem. Tappade ner ett par nycklar i soffan någon vecka efter städningen. Under kuddarna var det helt fritt från damm och ludd vilket gjorde att jag åter igen blev påmind om vilken bra investering det var att köpa en storstädning.
    Tack Relax Städ & Service AB!
  • 2020-10-23
    Mycket bra😊 perfekt både med tid och jobb
  • 2020-10-16
    Städning. Jag blev bra bemött ! Jag hade stora förväntningar, och blev helnöjd med städningen, och fönsterputsningen på balkongen!! Allt var noggrant och fint utfört.
    Arne L
  • 2020-10-12
    En gång2tim o en gång4 Tim i månaden. Mycket trevlig o nogrann personal! Trevligt bemötande av företaget😀
  • 2020-10-12
    Beställt flyttstädning. Helt OK bemötande men jag tror att vissa människor kan uppleva lite brister i det svenska språket hos utförarna. Jobbet väl utfört utan slarv som vi kunde upptäcka. På det hela taget mycket nöjd med den tjänst vi köpte. Väl värt pengarna.
    skrev om Relax Städ & Service AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte