Relax Städ & Service AB

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg — Visa karta

Letar du efter en pålitlig städfirma? Hos på Relax Städ & Service får du flexibel städning helt efter dina behov, till otroligt konkurrenskraftiga priser.

Vi erbjuder allt från hemstädning till Flytthjälp,flyttstädning, lokalvård och hushållshjälp. Oavsett om du är privatperson eller har ett företag kan vi garanterat hjälpa dig. Vi finns i hela Göteborgsområdet!

Att du som kund är nöjd är det allra viktigaste i vårt arbete. Kontakta oss eller boka direkt online så hjälper vi dig att hålla det rent och fint. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 140 kunder tycker om Relax Städ & Service AB

Shatha A skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpt flytt och städ tjänst. Det var trevligt och prata med dem. Med min förväntningar var att jag bli nöjd med tjänsten. Flyttning var ganska bra med det var två unga killar som jobbade, dem var långsama och vagn var liten och de lastat alla möbler på en och samma vagn(bil).
    Städning var värst. De började bra men efter två timmer fick jag höra att lägenhet behöver mer tid och den stor🤔👎🏽.
    Efter detta tvingade de mig att betala extra timmer p.g.a deras försening. 😡jag är riktigt besviken 😔 Läs mer

Jenny B skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi är supernöjda!
    Killen jag hade kontakt med kom till min arbetsplats för att hämta nycklarna. Sen svarade han snabbt på sms när jag hade frågor eller önskemål. Städningen var riktigt bra. Kan verkligen rekommendera. Läs mer

Hans A skrev om Relax Städ & Service AB
    Storstädning som funkade utmärkt. Allt ifrån lämna nycklar till kundtjänst till själva städningen.

Det var första gången jag provade städservice och kommer säkert att göra det igen!
    Supernöjd med Relax städ! Läs mer

Ingrid B skrev om Relax Städ & Service AB
    3 pers jobbade med min flyttstädning och resultatet var mycket bra. Läs mer

Per R skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte 2h städ av en 76m2 3a. Trevlig tjej trots att hon fått vänta en stund pga missförstånd. Helnöjd! Rekommenderas varmt. Läs mer

Solveig L skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädning beställd.
    Fungerat perfekt.
    Personal mycket tjänstvillig.
    10 poäng av 10 Läs mer

Seyed M skrev om Relax Städ & Service AB
    I used the moving and relocation service. I am completely pleased with the service. They were on time, fast and careful. I definitely recommend this company. Läs mer

Sandra P skrev om Relax Städ & Service AB
    Hon va så noga,köket blev som nytt och jag va väldigt nöjd. Läs mer
  • Anki K

2019-12-01

Anki K skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte hemstädning och blev nöjd med städningen. Kommer anlita dem igen. Läs mer
  • Helén Marie B

2019-11-27

Helén Marie B skrev om Relax Städ & Service AB
    Lets deal
    Allt var bra.
    Det blev ett missförstånd angående tiden. Jag trodde de skulle komma kl. 9.00 då vi bokat det men tydligen stod det någonstans att det kunde vara ett spann på en timma.
    jag önskar exakt tid. Annars jätte bra! Läs mer
  • 2019-11-27

Kerstin T skrev om Relax Städ & Service AB
    Hon kom för tidigt ca 1 timma men hon var jätteduktig och det blev så rent och fint i lägenheten. Jag köpte Lets Deal betalade ca 400kr resten var rutavdrag. Anlitar er gärna igen när man kan få det lite billigare . Läs mer
  • 2019-11-27

Catharina J skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstäd. Trevlig och duktig personal! Läs mer
  • Jesper W

2019-11-26

Jesper W skrev om Relax Städ & Service AB
    Jättebra städning! Vi kan inte vara annat än än nöjda... De har nog aldrig varit så rent sedan lägenheten byggdes på 50-talet : ) Läs mer
  • 2019-11-26

Andreas A skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädning som i sin helhet var bra men det missades att rengöras i kanten till spishällen och pannrummet var det inte avtorkat på pannan Läs mer
  • JAANA J

2019-11-22

JAANA J skrev om Relax Städ & Service AB
    3 timmars städ och jag fick allt gjort som jag ville! Fönster, badrum, kök, golv mm. Jättenöjd👍👍 Läs mer
  • AZAD H

2019-11-22

AZAD H skrev om Relax Städ & Service AB
    Tack för super bra storstädning.🙏🙏🙏🌸🌷🌹 Läs mer
  • Per Anders W

2019-11-21

Per Anders W skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte "deal" genom lets deal 2 tim städning.kommer hem och förväntar mej en godkänd städning av min lägenhet på ca 55kvm.blir otroligt besviken på hur städningen är gjord,inga torkade golv,ingen avtorkning av bord ingen torkning av fönsterbänkar mm.Klagar då hos relax, där de först säger att de skall då reklamera detta + åtgärda, sedan återkommer de och säger att städaren inte hunnit på sina 2 tim,och om det skall bli "bra" så måste de ha 4 tim.för en yta på 50-55 kvm skriver då sms att de väl i så fall måste upplysa kunden att 2 tim inte räcker, hade då gärna betalt några kroner mer för att godkänt resultet.Har tagit bilder efter "städning" där min besvikelse kan bekräftas.Då jag dessutom har en "särbo" inom veteranpoolen som undrar vad som egenligen gjorts i min lägenhet på dessa 2 timmar. Hatar att klaga, men kan aldrig rekommendera Relax städ Läs mer
  • 2019-11-21

Johanna S skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytthjälp.

Verkligen jätte nöjd! Trevliga och väldigt serviceminded. De gjorde ett jätte jobb. Jätte tacksam över det. Läs mer
  • 2019-11-14

Anette E skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag beställde storstäd av 3 rum och kök 73 kvadrat. Jag blev bra bemött . Fick snabbt bekräftelse på min förfrågan. Personalen kom på utsatt tid. Jag försökte att ta bort flera saker som var ivägen för personalen. Jag är överlag nöjd med städningen. Jag borde själv tagit reda på vad som ingick i uppdraget. Jag trodde kanske att ytan ovanpå skåpen i köket skulle torkas av då jag tagit bort saker som stod ovanpå. Men det var ok. Mvh Anette Hallström. Läs mer
  • 2019-11-14

Maarit M skrev om Relax Städ & Service AB
    Trevliga och tillmötesgående på både telefon och de som kom och städa 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-11-13

Linda M skrev om Relax Städ & Service AB
    2h flytthjälp inklusiv flyttbil.
    Personalen kom i tid och de uppfyllde mina förväntningar.
    Skulle boka via Relax Städ & Service AB igen Läs mer
  • Haradi A

2019-11-13

Haradi A skrev om Relax Städ & Service AB
    I had purchased their moving services as I was relocating within the City of Gothenburg. I had booked them on a holiday (I didn't realise at the time of booking) and they were kind enough to accept the move on a holiday. The website asks for a time slot and I asked them to come at 10AM and although the email said 9AM, they changed it to 10AM after I contacted them via SMS.

They arrived at my house at sharp 10AM and they even had keys to the gate to enter the building. We had asked for a truck and 2 people as we had a 2 room apartment with lots of furniture. They finished loading everything into the truck within 1 hour and they were really very careful with all the boxes and furniture. They did everything on their own and we didn't have to move a thing ourselves.

After reaching the new apartment, they took the same care while unloading the furniture from the truck and taking it into our new apartment. Our sofa did not fit into the lift and they took it up to the 5th floor via the stairs for no extra cost.

Overall they were extremely good and were extremely fast with the move. They arrived at 10AM and were done loading by 11AM and they were done unloading and taking it to the new apartment by 12PM. The move was extremely easy with them and we didn't feel tired at all after everything was done.

I would highly recommend them to anyone looking for movers. Läs mer
  • 2019-11-13

Tage M skrev om Relax Städ & Service AB
    Fantastiskt bra bemötande av perdonalen! Läs mer
  • 2019-11-12

Pia S skrev om Relax Städ & Service AB
    Hemstädning tre timmar i veckan. Arbetet är noggrant gjort och företaget har varit tillmötesgående och trevliga. Mina förväntningar har överlag uppfyllts. Det finns enstaka saker som andra företag gör. Men jag är säker på att de gör det om jag säger till. De har städat hos mig två gånger samt tvättat fönster. Jag fortsätter gärna mitt abonnemang. Läs mer
  • Maria A

Maria A skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpte flyttstädning av min lägenhet. När jag tittade på lägenheten efter städningen hade dom missat att städa i garderoberna så detta fick jag göra själv eftersom jag skulle lämna lägenheten samma dag. När jag sedan klagade och bad om prisavdrag fick jag efter en del tjatande och motstånd 134kr i prisavdrag. Bemötandet var inte så proffsigt och kommunikationen har inte fungerat särskilt bra, varken mellan mig och företaget eller internt på företaget. Det som var positivt var att det var billigt. Läs mer
  • 2019-11-12

Linda B skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi är jättenöjda med städningen, trevliga och lägenheten var tipptopp! Läs mer
  • David E

David E skrev om Relax Städ & Service AB
    Städade väldigt bra och snabbt.
    Enda nackdelen var att min bokning flyttades en dag vilket gjorde mig orolig ifall dom skulle hinna. Men städningen var toppen. Läs mer
  • Heidi P

Heidi P skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flyttstädning: Mycket bra städresultat men ganska missnöjda med informationen vi fått innan stämde inte med verkligheten. De kom ca 1 timme försent. De hade tidigare sagt att det skulle ta ca 3 timmar men vid ankomst sa de 6-7 timmar. De sa att de skulle lägga nyckeln i postfacket men när vi kom på morgonen dagen efter låg inte nyckeln där. Vi fick reducerat pris på fakturan och det känns bra men hade föredragit att allting hade fungerat som utlovats. Dessutom talade personalen som jag pratade med och städarna väldigt dålig svenska så det var svårt med kommunikationen.. Läs mer
  • Peter M

2019-11-11

Peter M skrev om Relax Städ & Service AB
    Använde firman till både flytt och flyttstäd vilket gjorde att mer saker ingick i flyttstädet såsom rengöring av fönster.

Var lite oroad först med tanke på det låga priset och att jag inte skulle befinna mig i Sverige när flyttlasset gick. Men de var mycket smidiga. Läste villkoren(som vid anblick verkade lite märkliga) och lade till lite extra för att få kakelfogrengöring i badrummet. De lyfte ut badkaret och rengjorde bakom.

Väldigt flexibla och bra att ha och göra med under hela "resan" är min erfarenhet. Arbetsledarna pratar ok svenska. Läs mer
  • Thomas Kjell W

2019-11-08

Thomas Kjell W skrev om Relax Städ & Service AB
    Städar inte ens i närheten allt som enligt hemsidan sägs ingå i en storstädning. Fick fortsätta städa ytterligare 1.5 timme efter de lämnat. Mycket besviken och kommer kräva pengarna tillbaka. Läs mer
  • 2019-11-02

Emma S skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra Service, professionella och hjälpsamma! Läs mer
  • 2019-11-01

Lena H skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej, tycker ni va jätteduktiga och noggranna, dessutom så trevliga, kan dock tycka att de som städar borde ha bil eller bli hämtade, så att de slipper bära på sina städsaker på buss o spårvagnar, tack, mvh lena hanek Läs mer
  • 2019-10-31

Zeinab T skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej, Jag är väldigt glad att arbeta med er företag, allt var bra! Tack ! Läs mer

Mattias C skrev om Relax Städ & Service AB
    Tog dubbelt så lång tid som man sa, glömde brunnar, men annars bra städning. Läs mer

Berit E skrev om Relax Städ & Service AB
    flyttning av bohag . Jag fick ett gott bemötande jag tyckte att personalen gjorde exakt det som jag hade köpt för
    Jag var väldigt nöjd med hur de utförde sitt uppdrag och jag kan rekommendera bolaget. Ni skall veta att jag är en rätt gnällig gammal tant men det här har jag inget att klaga på Läs mer

Signe L skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte både flytthjälp och flyttstäd av Relax Städ. Är väldigt nöjd med båda tjänsterna, sånär som på att lastbilen för flytten var liten och hela vårt bohag inte fick plats. Killarna som städade glömde att torka ur två skåp, men det verkade vara ett ärligt misstag och i övrigt gnistrade lägenheten. Väldigt prisvärda tjänster. Tack Läs mer

Kajsa P skrev om Relax Städ & Service AB
    Snabb och smidig flytthjälp! Hade bokat 4 timmar, grabbarna var färdiga på två och då var det ändå en resväg på en halvtimma dessutom! Prisvärt! Läs mer

Tove C skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra service, och välstädat, bara en liten miss som man kunde lösa enkelt själv snabbt Läs mer

Ingrid R skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flytthjälp. Jättenöjd med den hjälp jag fick. Punktlig och trevlig personal Läs mer

Lisbeth M skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpte en hemstädning att ge bort i present😀 Vi är jätte nöjda med städningen mycket bra personal. Det enda som går att klaga på att det var svårt o rörigt när man ringde till kontoret. Läs mer

Ove C skrev om Relax Städ & Service AB
    Beställde flyttstädning och blev väldigt bra mottagen vid både samtal och möte med företagets personal vid lägenhet. Mycket nöjd över förväntan och om jag skulle behöva någon av tjänster som erbjuds kommer jag absolut att anlita Relax igen👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-10-18

Eva J skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädning Mölndal. Killarna som kom fick hela köket att skina! Ugnen och spis såg helt plötsligt nya ut,. Även fönster å badrum glänste! Kan varmt rekommendera dem, och att ta tillägg som fönsterputs och rengöring av ugn, värt varenda krona!
    Mvh Jeanette Läs mer
  • Jennifer E

2019-10-16

Jennifer E skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag tog flytthjälp, och killarna som hjälpte med själva flytten var super men hon som jobbar med att boka borde byta jobb! Vi hade kommit överens om att dom skulle komma kl 11, Halv 9 ringer dom och säger dom är där, jag säger att nej jag har inte min tid förrän kl 11 och då säger hon att jag ljuger att det inte alls är så fast jag har allting på mejl och orderbekräftelse där det står 11 men hon håller fast vid att det är kl 8 jag beställt, och det är konstigt om hon säger kl 8 och sen kommer halv 9. Höjer även rösten över att jag har fel och säger flera gånger så du ska avboka, jag säger nej jag har tid klockan 11 och jag ska vara ute ifrån min lägenhet kl 12 vilket dom visste så fråga om jag ska avboka bara några timmar innan tycker jag va sjukt fult gjort! Säger även att det inte var kl 11 för dom har bokat in andra då, så dom tog väl en chansning att komma tidigare för dom inte hade något att göra på morgonen och det gick ut över mig! Min mamma fick till och med för mig ringa runt till min nya hyresvärd för att kunna åka och hämta min nya nyckel som jag egentligen inte skulle hämta förrän 13, så det blev väldig panik i slutändan. Fick det heller inte för det priset vi kom överens om. Så nej rekommenderar inte detta företaget till någon, känner mig väldigt lurad Läs mer
  • 2019-10-16

Jan M skrev om Relax Städ & Service AB
    Städ och bärhjälp
    Allt funkade bra. Snabba svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-10-14

Jeanette O skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag är nöjd med bemötandet och städningen. Läs mer
  • 2019-10-11

Kjell R skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra städat men var lite krångligt för städerskan att hitta lägenheten, vilket ledde till en halvtimmas försening. Läs mer
  • 2019-10-11

Patricio A skrev om Relax Städ & Service AB
    Mycket fint jobb. Dem var mycket noga med köket och badrummet . Efter dem kändes lgh mycket väl städat! Killarna var prick i avtalat tid och slutade sitt jobb exakt i den tiden som krävdes utan att ha missat eller slarvar med städning . Läs mer
  • Zaid S

2019-10-11

Zaid S skrev om Relax Städ & Service AB
    Beställde flyttstäd, dom klagade bara på att det var mycket ostädat och ville knappt göra jobbet, slutade med att jag fick betala 2h extra arbete och fick komma dit efter dom och slutföra jobbet åt dom. Kan inte rekommendera denna firman.. Läs mer
  • 2019-10-08

Cure S skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej
    Anlita Relax Städ Services att hjälpa oss med Kontorsflytt .Tacka er med väldigt snabbt och kvalitet jobb. varmt rekommenderas. 🙏🙏🙏🙏 Läs mer
  • 2019-09-18

Afrah N skrev om Relax Städ & Service AB
    Mycket nöjd med min flytt . Duktiga personal och mycket trevliga . Min flytt gick hur bra som helst . Tack relaxstäd Läs mer

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg