Relax Städ & Service AB

Relax Städ & Service AB

Ring 020-50 06 00 www.relaxstad.se
4.5

Letar du efter en pålitlig städfirma? Hos på Relax Städ & Service får du flexibel städning helt efter dina behov, till otroligt konkurrenskraftiga priser. Vi erbjuder allt från hemstädning till Flytthjälp,flyttstädning, lokalvård och hushållshjälp. Oavsett om du är privatperson eller har ett företag kan vi garanterat hjälpa...

547 omdömen om Relax Städ & Service AB

Agneta I
Skrev om Relax Städ & Service AB

Inte alls pålitliga! Har ett abonnemang sedan flera år tillbaka. Har varit nöjd med städningen men mycket fusk med timmarna, tar betalt för fler timmar än de städar. Får alltid ett sms dagen innan städningen, igår fick jag inget. Idag är kontoret stängt,ingen svarar på något nummer, hemsidan går inte att öppna- varning osäker sida kommer upp! Konkurs??

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Ingrid T
Skrev om Relax Städ & Service AB

Fantastiskt att få hem 4 personer som på 2 timmar förvandlar mitt hem till en ren upplevelse inklusive fönstren trots att där är stort och fullt av föremål.

Bill B
Skrev om Relax Städ & Service AB

Jag har redan skrivit mitt omdöme 2 gånger tidigare, men OK jag skriver en 3:e gång! Blev bra bemött och avtalad tid och pris stämde. Hade skapliga förväntningar, vilket överträffades. Är mycket nöjd med fönsterputsningen av alla mina fönster ut- o invändigt, en proffsig Kille gjorde detta jobb mycket noggrant och dessutom väldigt snabbt. Rekommenderas!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Kristoffer L
Skrev om Relax Städ & Service AB

Jag är nöjd med flytt och städhjälpen. Duktig personal. Allt var helt och inget gick sönder! Jag kommer att anlita företaget igen när det behövs i framtiden.

Özlem S
Skrev om Relax Städ & Service AB

Utmärkt städning och mycket trevlig personal samt inga problem vid ändring av önskemål eller invändningar

Svar från Relax Städ & Service AB

Tusen tack för dina fina ord bästa Özlem i hela världen, mvh/Silvia

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Emma S
Skrev om Relax Städ & Service AB

Bra bemötande, lätta att ha att göra med. Utförde jobbet som förväntat. Rekommenderar.

Gustaf H
Skrev om Relax Städ & Service AB

Kommunikationen med Relax var lite fåordig och uppstyltad, men städningen var på högsta nivå! Mycket nöjd!!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Hamid A
Skrev om Relax Städ & Service AB

De hjälpte oss med att flytta. De kom på avtalat tid. Väldig trevligt bemötande. Toppen, kunniga och starka "flyttgubbar". Vi var supernöjda dvs kan varmt rekommendera!

Ilona F
Skrev om Relax Städ & Service AB

Relax Städ hjälpte oss med en flyttstädning. Jag var sent ute för att boka tid, men de gjorde ”det lilla extra” för att ändå kunna hjälpa mig! De har ett mycket vänligt bemötande och gjorde ett utmärkt jobb med städningen. Har dessutom bra priser i jämförelse med liknande företag. Rekommenderas å det varmaste! /Ilona

Heru S
Skrev om Relax Städ & Service AB

Arbetet var snabbt, effektivt, och rent blev det.

Kenneth S
Skrev om Relax Städ & Service AB

Såå service inriktade. Underbara killar som arbetade snabbt och effektivt. En fantastisk städning. Jag är nöjd till 100%. Kommer att rekommendera er till alla som behöver flytt eller städ. Nöjd😄

Nasser H
Skrev om Relax Städ & Service AB

Detta är det mest oprofessionella och oseriösa företag vi har varit med om. De tar betalt för 3 eller 4 timmars flytthjälp men de räknar med att det antingen ska gå betydligt fortare eller att det tar mycket längre tid så att de cashar in 600 kr/tim för de timmar utöver de beställda. De kom till oss på morgonen, två killar totalt omotiverade som började med bara tjafs. De hade kommit med en liten lastbil och hade inte ens någon kärra med sig. De ställde in hela jobbet och gick sin väg efter en kvart. Ni kan bara ana, hur...

Monica T
Skrev om Relax Städ & Service AB

Proffsiga, duktiga, trevliga på alla sätt.

Erica Stoltz D

Jättenöjd! Proffesionell personal.

Jenny B
Skrev om Relax Städ & Service AB

Så rent och fint var det! Jag är jättenöjd med relax städ.

Marica S
Skrev om Relax Städ & Service AB

Två unga och trevliga killar var punktliga och snabba.

Hanna T
Skrev om Relax Städ & Service AB

Väldigt bra i kommunikationen, punktliga och fin personal som var fantastiska vid flytthjälp samt flyttstäd. Rekommenderar företaget varmt.

Prosha M
Skrev om Relax Städ & Service AB

Jag har hemstädning varannan vecka genom Relax Städ. Städningen har varit enligt förväntan. Städerskorna som kommer är trevliga och lyhörda för feedback och mina behov. Hittills är jag mycket nöjd med tjänsten. Det har underlättat min vardag.

Giuseppe M
Skrev om Relax Städ & Service AB

Quick and reliable, great company!

Mehrnoush E
Skrev om Relax Städ & Service AB

Väldigt bra,kunnig och hälpsam personal.Jag är väldigt nöjd att välja Relax och rekommenderar värmt. Mvh Mehrnoush

Lennart S
Skrev om Relax Städ & Service AB

Väldigt snabba och duktiga killar vid flytten

ELLEN L
Skrev om Relax Städ & Service AB

När jag anlitade Relax städ för en flyttningstädning var de över två timmar sena och under den tiden inte kontaktbara. Jag tycker att det är oprofessionellt. Jag har full förstående för att man kan vara sen, men att de inte meddelande mig utan istället lät mig vänta (och bli irriterad dessutom) och lönlöst försöka ringa de två nummer jag hade gör att jag inte kommer rekommendera företaget. Lägenheten blev ren, men kommer välja ett annat företag som faktiskt är pålitliga och kontaktbara nästa gång. Jag har faktiskt riktigt...

Gayane A
Skrev om Relax Städ & Service AB

Allt var bra, personalen var snabb och tyst, gjorde sitt jobb utan att kommentera nånting. Det som är viktigt är att priset är inte det priset du ser på sidan egentligen men kommer rut avdrag i efterhand så blir typ dubbelt så mycket kostnaden

Lena H
Skrev om Relax Städ & Service AB

Lätta att ha att göra med och dom dök upp på utlovad tid.

Vali Z
Skrev om Relax Städ & Service AB

Det är väldigt bra städfirma. Uppfyller alla krav som är nödvändiga

Josefin D

Snabba, trevliga noggranna . Absolut att rekommendera

Elliot O
Skrev om Relax Städ & Service AB

Blev jättefint efter flyttstädningen de gjorde!

Lilian E
Skrev om Relax Städ & Service AB

Mycket trevligt bemötande. Företaget utförde städningen till full belåtenhet.

Anita N
Skrev om Relax Städ & Service AB

Upplever de anställda mycket positiva och trevliga.

Susanne Maria Hanna O
Skrev om Relax Städ & Service AB

Flytthjälpen var bra, inget att anmärka på. Flyttstädet var inte bra - det var inte ordentligt städat, flera ställen hade missats helt. inkl. utsidan fönster. Hade också blivit en skada på diskmaskinens front, Relax förnekade att detta berodde på dom, men ingen annan hade varit i lägenheten.

MARIE F
Skrev om Relax Städ & Service AB

Flyttade in när de tre dagarnas garanti gått ut. Städningen var usel på andra ytor än golv och badrum. Sopor, kladdiga fläckar och handavtryck på väggar, dörrar, köksluckor, lådor och garderober och fönster. Vi erbjöds åtgärd samma dag när huset var fullt av flyttgubbar och kartonger vilket skulle vara omöjligt att utföra vilket vi förklarade för Städaren i telefon. Han skulle återkomma om städning en annan dag men vi fick sedan bara ett meddelande att garantin gått ut. Jag hade tagit för givet att det skulle vara...

Genevieve E
Skrev om Relax Städ & Service AB

Mycket nöjda med flyttstäd. Inget negativt att anmärka.

Marie P
Skrev om Relax Städ & Service AB

Köpte flytthjälp och var mycket nöjd. Lätt att boka, dom kom när dom skulle och utförde jobbet på ett bra sätt. Dom var trevliga i bemötandet och lyhörda för önskemål. Kommer garanterat att anlita dom igen

Jenny Y
Skrev om Relax Städ & Service AB

Trevlig personal, snabba, effektiva och noggranna. Jag valde storstäd med fönstertvätt och blev jättenöjd. Kommer välja relax städ fler gånger.

Alexander V
Skrev om Relax Städ & Service AB

Mycket nöjd med kvaliteten på städningen och tacksam för samma personal varje gång

Susanne H
Skrev om Relax Städ & Service AB

Väldig trevligt bemötande. All städning toppen. Så ge personalen ett stort tack .

Lars D
Skrev om Relax Städ & Service AB

Snabbt, ordentligt och bra utfört arbete.

Eva T
Skrev om Relax Städ & Service AB

Storstädning inkl. fönster. Var nöjd, fint och fräscht.

Andreas S
Skrev om Relax Städ & Service AB

Bra och enkel bokning via hemsidan med tydliga priser och vilka omständigheter som kan påverka när dom väl är på plats. Smidigt att lämna nyckel och nyckeln lades i brevlådan efter utfört jobb. Mycket bra utfört flyttstäd, inget att anmärka på och mycket bra pris! Kan varmt rekommendera!

Cecilia W
Skrev om Relax Städ & Service AB

Jättenöjd! Rent och snyggt! Utförde vad vi kommit överens om. De kom ca 1 tim före avtalad tid och fick vänta ca 25 min på mig men det löste sig ändå.

Emma L
Skrev om Relax Städ & Service AB

Köpte flyttstäd och allt gick väldigt smidigt. Det blev jättefint och allt blev godkänt på besiktningen av hyresvärden.

Parvaneh C
Skrev om Relax Städ & Service AB

Det va bra men inte säkert på vad ingår och vad inte ingår i städen.

Josephine R
Skrev om Relax Städ & Service AB

Allt perfekt, kan varmt rekommendera!

Teodor L
Skrev om Relax Städ & Service AB

Bra städat, jag är väldigt nöjd

Yvonne J
Skrev om Relax Städ & Service AB

Mycket bra hjälp med flyttning och städningen kan varmt rekommenderas

Elin L
Skrev om Relax Städ & Service AB

Glömde damma i köket på bord och stolar men annars bra

Alexander P
Skrev om Relax Städ & Service AB

Dom gjorde bra jobb jag är jättenöjd med deras jobb skulle rekommendera dom som städ firma.

Ingrid Cecilia Elisabet L
Skrev om Relax Städ & Service AB

Flyttstädning. Trevliga killar som städade och rent och fint blev det. De var punktliga och vi fick granska arbetet direkt efteråt.👏

Gona I
Skrev om Relax Städ & Service AB

väldigt bra jobbat , jag är väldigt nöjd med de !!

Noemi G
Skrev om Relax Städ & Service AB

Snabba trevliga försiktiga så bra