Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Relax Städ & Service AB

Relax Städ & Service AB

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg — Visa karta

Letar du efter en pålitlig städfirma? Hos på Relax Städ & Service får du flexibel städning helt efter dina behov, till otroligt konkurrenskraftiga priser.

Vi erbjuder allt från hemstädning till Flytthjälp,flyttstädning, lokalvård och hushållshjälp. Oavsett om du är privatperson eller har ett företag kan vi garanterat hjälpa dig. Vi finns i hela Göteborgsområdet!

Att du som kund är nöjd är det allra viktigaste i vårt arbete. Kontakta oss eller boka direkt online så hjälper vi dig att hålla det rent och fint. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Relax Städ & Service AB

CEVAT E skrev om Relax Städ & Service AB
    Supernöjd! Professionell och ödmjuk personal som var otroligt noggranna. Vi anlitade även flytthjälp och jag kunde inte vara mer nöjd!
    Rekommenderar varmt/ Elik Läs mer

MARIAM S skrev om Relax Städ & Service AB
    Otroligt bra service och kundbemötande. Vi anlitade både flytthjälp och flyttstäd. Väldigt professionella i sitt jobb med öga för detaljer, oerhört tillmötesgående och punktliga. Dessutom för ett utmärkt pris. Rekommenderas starkt! Läs mer

Arne Rasmus Å skrev om Relax Städ & Service AB
    Kom på kort varsel, gjorde ett jättebra jobb till ett otroligt bra pris.
    Supernöjd! Läs mer
  • DAVID H

2019-05-29

DAVID H skrev om Relax Städ & Service AB
    Väldigt nöjd. Seriösa och noggranna. Anlitade för flyttstäd.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-29

Amrit M skrev om Relax Städ & Service AB
    The company is very professional an very helpful. The accepted my request even if I asked them very late. I had requested the professionals to come early and they were quite early (before I was there!) and were very kind and polite.
    They did a fantastic job and were very helpful. Ehsan helped me a lot. I strongly recommend them.
    Best service! Läs mer
  • Nighat H

2019-05-28

Nighat H skrev om Relax Städ & Service AB
    Anlitade för vårstädning och arbetet utfördes på ett tillfredsställande sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Jennifer L

2019-05-27

Jennifer L skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädning
    Vi är jätte nöjd med den service vi fick. Tusen tack Relax Städ Läs mer

Natalie M skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag beställde en flyttstädning från Relax Städ & Service för att lägenheten jag ska flytta in i inte hade blivit flyttstädad (bland andra problem i lägenheten som gjort att jag inte har kunnat flytta in på 3 månader!!!) och när jag klagade så sa Bovärden att han skulle anlita en städfirma, vilket det inte står något om i Familjebostäders system så jag misstänker att han ljuger. Och jag såg att det fortfarande inte var flyttstädat efteråt. Han har i efterhand medgett att han inte vet vad flyttstädning är.

Jag bestämde mig för att anlita en städfirma själv och beskrev situationen när jag bokade online. Jag bokade på en onsdag och flyttstädningen var menad att ske på fredagseftermiddagen. På torsdagen hade jag fortfarande inte fått någon bekräftelse så jag ringde upp och frågade om det gick bra det datumet och fick till svar, att det skulle det göra. På kvällen ser jag att jag inte bara fått ett mail om bokningsbekräftelse utan två stycken, ett där det står på eftermiddagen som jag bokade och ett där det står på morgonen. Det visar sig att dem ska komma mellan 8 -9 på morgonen. Det var varken tiden jag hade beställt eller kunde komma på eftersom jag inte än flyttat in i lägenheten.

Så jag fick gå upp extra tidigt och ringa dem en halvtimme innan dem skulle städa i lägenheten. Jag informerade dem om att jag hade bokat en tid på eftermiddagen som var ledig enligt det bokningssystemet som dem hade och att ingen sa någonting om en annan tid när jag ringde. Hon som svarade sa att jag skulle ringa han som skulle städa och var väldigt snabb på att avsluta samtalet. Jag ringde honom trots att det kändes fel för att det är ju hon som ansvarar för bokningar och det administrativa, så det är ju hon som får ändra på det. Jag tror inte någon av dem fattade att jag inte bara kunde åka till lägenheten så fort som möjligt för att öppna för dem. Efter mycket tjat ringde jag tillbaka för att boka en ny tid med henne, vilket hade hänt vid första samtalet om hon hade lyssnat. Det här var samma dam som skickade bokningsbekräftelsen.

Till slut så fick jag en tid nästa vardag, då min mamma skulle släppa in dem eftersom jag jobbade. Det gick bra med tider och så där men när jag senare undersökt lägenheten så hittar jag alla fel som var där innan "deras flyttstädning" fortfarande existerar.

På översta hyllorna av köksskåpen såg det ut som dem inte hade torkat av alls och det fanns fortfarande smulor kvar. Man tycker ju att dem borde ha med sig någon stege eller pall om dem inte når upp eller åtminstonde informera om dem måste låna (jag har en målarstege i lägenheten).

Jag hittade också tvålrester som var kvar på fogarna och kaklet i badrummet.

Och andra fläckar var fortfarande kvar.

Jag får nu helt enkelt flyttstäda lägenheten själv och mår jättedåligt över stressen Familjebostäder och Relax har orsakat. Jag har bacilskräck så att städa efter någon annan än mig själv, någon som jag inte känner mår jag psykist dåligt av. Att jag ska behöva hålla på med den här skiten och inte kunna flytta in i min lägenhet är absurt. Att en städfirma som erbjuder FlYTTSTÄDNING inte vet vad det är för något är absurt. Jag har fått betala för vad någon annan har orsakat, samt behöva åtgärda det själv. Jag kan lungt säga att jag inte känner mig Relaxed!!! Läs mer

Alice I skrev om Relax Städ & Service AB
    Anlitade Relax städ för flytthjälp och flyttstädning. Trevligt och flexibelt bemötande på telefon. Flytten tog längre tid än förutspått. Det kändes inte som att de jobbade så effektivt men de gjorde verkligen sitt bästa och var tillmötesgående. En av flyttkillarna verkade vara mer av teamledare och han var proffsig. De andra två verkade mest förvirrade och inte så erfarna.

Vi anlitade också Relax Städ för flyttstädning. Flyttstädningen var inte ordentligt gjord. Det var fortfarande smutsigt på golvet, bakom element och på lister, köksluckor var inte avtorkade och inte heller garderobsdörrar. Ringde och klagade och de var väldigt hjälpsamma på telefon och kom tillbaka dagen efter och städade det som inte var ordentligt gjort. Efter andra omgången blev det jättebra men tröttsamt att behöva koordinera ett andra besök. Läs mer

Irene S skrev om Relax Städ & Service AB
    Trevliga duktiga killar kom och gjorde ett bra jobb i trädgården. Läs mer
  • 2019-05-20

Kim H skrev om Relax Städ & Service AB
    Anlitade för flyttstädnig. De kom i tid och städade mycket rent, allt som var överenskommet i bokningen plus lite extra saker också. Verkar bra organiserat och seriöst. Lätta att få tag på telefon.

Som det står i mejlet man får: Läs igenom boknigsbekräftelsen noga så ni inte missar om ni fått en annan tid än den önskade. Läs mer
  • 2019-05-20

Margareta C skrev om Relax Städ & Service AB
    Enkelt att beställa, mycket trevlig den som jag hade kontakt med på kontoret. Men städningen var dåligt utförd. Läs mer

Theodora D skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra bemötande. Vänlig personal. Det blev lätt och snabbt att flytta Läs mer

Rafika I skrev om Relax Städ & Service AB
    Städare gjorde ett bra jobb, även om en av de gjorde min lampa sönder. Sämsta upplevelse är det var helt oklart vad är det som ingår eller inte ingår. Till exempel har jag förvirrad när jag har köpte för inglasad balkong, och ni ren inte fönstret. Och ni sa att det ingår inte (vad är det som ingår i inglasad balkong då? Vad är skillnaden med vanlig balkong?) Och när jag kommunicerade(maila) till er om det, han/hon som svarade är väldigt ohyfsad. Min upplevelse är det var inte "Relax" alls. Priset är ju billigt, men jag skulle gärna betala mer med mer proffs hantering till kunden med andra företag. Läs mer
  • Ann U

2019-05-10

Ann U skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte ett komplett flyttstädning.
    Bra info före städ sam sms vid avslutat städ.

Allt var toppenbra! Så fint. Läs mer

Erik K skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte en flyttstädning av en möblerad lägenhet. Relax var trevliga och tillmötesgående. De gjorde allting bra förutom att de glömde torka några lister. Läs mer
  • 2019-05-09

Linnea K skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flyttstäd så det var en engångsstädning. Jag fick ett bra bemötande och god service även innan städningen vid frågor. Städningen utfördes efter önskemål och allt blev rent och fint. Läs mer
  • 2019-05-08

Marçal M skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra tjänst, de gjorde mycket lättare att flytta Läs mer
  • 2019-05-08

Marine B skrev om Relax Städ & Service AB
    Från bokningen till slutet var allt smidigt och professionellt, tusen tack! Läs mer
  • 2019-05-06

Mickalai P skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag är mycket nöjd med ert arbete som ni har gjort. Läs mer
  • 2019-05-03

Rajesh K skrev om Relax Städ & Service AB
    mycket bra mycket bra
    mycker bra Läs mer
  • 2019-05-03

Ulrica E skrev om Relax Städ & Service AB
    Fick snabbt svar om pris, bra pris och huset blev fint städat utan anmärkningar från nya ägarna. Läs mer

Anna L skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi fick hjälp vid vår flytt och det var mycket proffessionellt utfört, ett gott bemötande och smidigt i helhet. Läs mer

Cangjin Z skrev om Relax Städ & Service AB
    good service and communication with them. Läs mer

Jenny J skrev om Relax Städ & Service AB
    Var väldigt bra förutom att de glömt städa inuti ett skåp samt över garderoben. Läs mer

Emma K skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte städ 2 h plus fönsterputs. De var klara på kortare tid men badrummet var inte riktigt städat. Jag fick stå för städgrejer och medel vilket jag inte visste. Då hade jag förberett det.
    Blev bemött trevligt men alla hade svårt med språket så kommunikationen var svår. Läs mer

Lena M skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra bemötande vid första kontakt därefter blev det snurrigt den jag pratade med hade skrivit fel klockslag så det blev helt förvirrat men dom löste det till slut
    För övrigt bra Läs mer
  • Liselott T

2019-05-01

Liselott T skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag köpte flyttstädning av en lägenhet på 100 kvm. Företaget var mycket tillmötesgående och professionella. Jag min klant åkteuväg med nyckeln till altandörren som de behövde för att kunna putsa på utsidan. Men inte blev de irriterade ändå. Det var inga problem. Och resultatet av städningen var helt fantastisk!!
    Det var skinande blankt och ungnsplåtar som är så svårt att få fina såg ut som nya. Jag har rekommenderat Relax städ till flera andra och de är precis lika nöjda och tacksamma. Läs mer
  • 2019-05-01

Tim J skrev om Relax Städ & Service AB
    Hade de för flytthjälp, de jobbade extremt långsamt, tog 1.5 timma längre för de att göra jobbet som de tog när vi flyttade in. Fick betala för en timma extra. Då blev det en jävla fart på dem, helt plötsligt kunde de ha ett bra tempo. De hade även packat lastbilen helt åt helvete, rekommenderar inte någon att anställa dessa för flytthjälp. Läs mer

Hang Y skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte både flytthjälp och flyttstädning hos Relax Städ. Jag är jättenöjd med deras tjänst! Enligt bokningen skulle två män komma till flytthälp och de skickade faktiskt tre istället. Det gjorde flyttningen mycket smidigare. De även hjälpte till med möbelmonteringen utan extra kostnad när de hade lite tid kvar. Jag var mycket tacksam för detta! Flyttstädningen också utförades på ett väldigt professionellt sätt. Dessutom erbjuder de bra pris. Jag skulle rekommendera Relax Städ utan tvekan! Läs mer

Marita H skrev om Relax Städ & Service AB
    Blev bra bemött,och flyttstädningen var perfekt utfört,inget att klaga på från varken säljare eller köpare. Läs mer

Anne-Marie B skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flytthjälp. Bra bemött och en snabb och smidig flytt utfördes. Läs mer
  • Kajsa V

Kajsa V skrev om Relax Städ & Service AB
    Punktliga och väl utfört arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer

Xueting W skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstäd, trevligt bemött, nöjd med resultat, de kom sent och medelade ej innan detta. Läs mer
  • Anna H

Anna H skrev om Relax Städ & Service AB
    De kom när de skulle och utförde ett bra jobb! Läs mer
  • Malte W

Malte W skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi har använt oss två gånger av Relax. Vi är jättenöjda. Ruskigt noggranna och hjälpte oss på kort varsel trots röd dag. Läs mer

Erik G skrev om Relax Städ & Service AB
    Prisvärt och riktigt bra resultat av flyttstädningen.

Något svårt i kontakten innan det kom igång. Troligen pga språkförbistring Läs mer

Ingalill M skrev om Relax Städ & Service AB
    Bra och snabbt fönsterputs, blankt och rent, Läs mer
  • Wissam A

2018-12-04

Wissam A skrev om Relax Städ & Service AB
    Riktig nöjd , men det var lite strul vilken dem skulle börja jobba Läs mer
    Azad H gillar detta
  • 2018-09-13

Freddy l skrev om Relax Städ & Service AB
    Hej,
    Vi vill tacka för en väldigt bra flyttstädning av Relax Städ!
    De gjorde verkligen en bra insats och resultatet blev mycket bra!
    Kan varmt rekommendera deras städtjänster!

Mvh Lena och Freddy Läs mer
  • Jonny A

2018-09-12

Jonny A skrev om Flyttstäd en del av Relax Städ & Service AB
    Köpte flyttstädning i sista sekund dom som köpt huset ville flytta in en månad tidigare.
    Relax fixade tid snabbt och lätt samt gjorde ett mycket bra jobb och dom som flyttade in var mycket nöjda !

Christian Läs mer
  • 2018-05-28

Susanne H skrev om Relax Städ & Service AB
    Hemstäd i min 3:a i Göteborg. Proffsigt och vänligt första bemötande. Tillgänglighet och lyhördhet vid min beställning.
    Personal noggranna och kunniga. Effektiva och mina förväntningar har uppnåtts.

Skulle rekommendera städfirman till mina kontakter då jag är nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-04-22

Maja L skrev om Flyttstäd en del av Relax Städ & Service AB
    Jag köpte flyttstäd via Let´s deal. Bra bemötande, hjälpsamma och tillmötesgående.

Jag är verkligen supernöjd, över förväntningarna. Läs mer
  • 2018-04-19

Patrik P skrev om Relax Städ & Service AB
    Relax städ var jättebra. De städade ordentligt och var noggranna i överlämning. De var tillmötesgående på mejl och telefon och det var inget krångel med fakturor eller liknande om det behövde ses över. Läs mer
  • 2018-04-18

Simon S skrev om Relax Städ & Service AB
    Lite otydligt vilken tid det skulle ske, men i övrigt bra service och bra städat. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-04-18

Frida S skrev om Flyttstäd en del av Relax Städ & Service AB
    Flyttstäd, bra bemötande och nöjd med tjänsten. Läs mer
  • Omid N

2018-04-05

Omid N skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag har anlitat Relax Services flera gånger, och de har alltid varit proffsiga, levererat i tid med perfekt resultat. Jag rekommerar dom verkligen!!! Läs mer

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg