Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Relax Städ & Service AB

Relax Städ & Service AB

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg — Visa karta

Letar du efter en pålitlig städfirma? Hos på Relax Städ & Service får du flexibel städning helt efter dina behov, till otroligt konkurrenskraftiga priser.

Vi erbjuder allt från hemstädning till Flytthjälp,flyttstädning, lokalvård och hushållshjälp. Oavsett om du är privatperson eller har ett företag kan vi garanterat hjälpa dig. Vi finns i hela Göteborgsområdet!

Att du som kund är nöjd är det allra viktigaste i vårt arbete. Kontakta oss eller boka direkt online så hjälper vi dig att hålla det rent och fint. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-16:00

professionell städservice.
    Väldigt bra jobb.
    Tack Läs mer

Omid M skrev om Relax Städ & Service AB
    Hur bra som helst! Väldigt nöjd med utförandet och resultatet. Läs mer

Simon N skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstäd, allt funkade superfint och bemötandet var jättetrevligt! Läs mer

Henry A skrev om Relax Städ & Service AB
    Lite svårt med språket städade bra glömde avloppet bra pris rekommenderas Läs mer
  • Anders J

2019-08-08

Anders J skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädade vår lägenhet på 90 kvadrat utan anmärkningar. Både jag och hyresvärden var mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Emelie E

2019-07-24

Emelie E skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte 4 timmars flytthjälp, vi va klara efter 1 timma så frågade då om dom kunde stanna och hjälpa oss bygga ihop sängen(eftersom att vi ändå betalat för 3 timmar till) dom sa nej och åkte, ringde då och frågade, hon i telefonen sa att hon skulle återkomma, de har gått 1 månad hon har fortfarande inte återkommit. Dom gjorde sitt jobb och kom när dom skulle men kommer nog ta ett hjälpsammare flyttbolag nästa gång Läs mer
  • 2019-07-24

David J skrev om Relax Städ & Service AB
    Very professional and fantastic job Left my apartment sparkling clean Läs mer
  • Stina D

2019-07-24

Stina D skrev om Relax Städ & Service AB
    De var ok men kom försent 1 timma Läs mer
  • 2019-07-23

Maria T skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytt
    Bra och tydlig info, inga dolda kostnader.
    Effektiva, smidiga och trevliga flyttkillar.
    De hade även en lugn och trevlig stämning emellan varandra, vilket gör att man känner sig väl till mods och trygg.
    Tack för bra hjälp! Läs mer
  • 2019-07-23

Kerstin M skrev om Relax Städ & Service AB
    4 timmars städning hemma hos mig. En snäll och kompetent dam kom och städade. Hon fick mycket gjort på 4 timmar. Läs mer
  • 2019-07-22

Ulf L skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flytt och flyttstädning.
    Bara positivt att säga.
    Rekommenderas till alla jag känner. Läs mer
  • 2019-07-14

Naemi I skrev om Relax Städ & Service AB
    Fick hjälp med allmänt städ samt kök, badrum och fönsterputs. Är jättenöjd med resultatet. Trevlig och bra personal! Läs mer
  • 2019-07-10

Jennifer E skrev om Relax Städ & Service AB
    Flytthjälp, effektiva, trevliga, lyhörda och proffsiga! Läs mer

Gunnel A skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag tycket dem klagade för att det för långt att gå sen vart det för mkt repor på möbler o som oxå fått sig törnar sista gången vi använder sig av relax flytt
    Mvh Susanne Läs mer

Fathia L skrev om Relax Städ & Service AB
    Snabb återkoppling .nöjd med deras personal .tack för eran hjälp . Läs mer

Alexandra W skrev om Relax Städ & Service AB
    Är jättenöjd med flyttstädningen. Personalen var trevlig och alla förväntningarna möttes. Dom var lite sena men hörde av sig i god tid innan så jag slapp åka till bostaden och vänta i onödan.

Är supernöjd och kommer rekommendera vänner och bekanta att anlita den här firman om de ska flytta. Läs mer

Nathalie L skrev om Relax Städ & Service AB
    Mycket bra service och proffsiga. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-07-02

Frida R skrev om Relax Städ & Service AB
    Nä tjänsten såldes in så framgick det inte att priset va med ROT-avdrag. Tyckte det kunde framgått redan i första samtalet.

Städningen i övrigt va bra! Läs mer

Bernt I skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte 4 Tim städhjälp. Bemötande helt ok. Utförande enligt förväntning. Läs mer

Eva M skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte storstädning och blev supernöjd med resultatet. Trevlig personal som hörde av sig både före och efter utfört uppdrag för att stämma av samt säkerställa att utfört uppdrag var till belåtelse. Läs mer

Sofia A skrev om Relax Städ & Service AB
    Noggrant med ett personligt intryck! Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-06-30

Teresa U skrev om Relax Städ & Service AB
    Missnöjd, golvet var smutsigt, ej dammtorkat, kyl/frys smutsiga utvändigt. Läs mer
  • 2019-06-30

Louise H skrev om Relax Städ & Service AB
    Den trädgårdstjänst jag beställt utfördes till belåtenhet. En igenvuxen rabatt rensades på ogräs och en gammal kompost revs. Läs mer
  • 2019-06-28

Julia K skrev om Relax Städ & Service AB
    Kompetent personal för flyttstädning som vet vad en flyttstädning innebär, några små saker missades men i stort är vi nöjda! Vi köpte också flytthjälp och detta fungerade bra men vi upplevde att personalen var något oerfaren och vi fick styra upp organiseringen av det hela, jag hade även önskat att de haft hjälpmedel för att bära då jag är mån om att de inte belastar sina kroppar mer än nödvändigt. Läs mer
  • 2019-06-28

Christian B skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädade min lägenhet fullständigt prickfritt! Läs mer
  • 2019-06-27

Petra M skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi köpte flyttstädning och städning blev slarvigt gjort eftersom de hade glömt att städa på vissa ställen. Läs mer
  • 2019-06-27

Anna C skrev om Relax Städ & Service AB
    Vi köpte tjänsten " flyttstädning" och blev jättenöjda med resultatet. Dessutom trevligt bemötande i telefon vid beställningen. Vi kommer återkomma till er! Läs mer

Shirin A skrev om Relax Städ & Service AB
    Överträffade förväntningarna
    Flytthjälp och flytt städ
    Proffsiga och mycket bra bemötande Läs mer

Michael W skrev om Relax Städ & Service AB
    Väldigt duktiga på städning och flytt. Är nöjd med allt från beställning till genomförande och faktura. Läs mer

Johanna E skrev om Relax Städ & Service AB
    Oseriöst företag. Städade inte det som utlovats. Hävdade i efterhand att vissa saker inte ingick trots information på hemsidan. Slutade med att jag fick städa större delen av lägenheten på egen hand. Besvärliga även när jag ville reklamera köpet, kunde endast erbjuda 300kr avdrag. Undvik! Läs mer

Anna C skrev om Relax Städ & Service AB
    Smidigt och samarbetsvilliga. Bra priser! Läs mer

Cally M skrev om Relax Städ & Service AB
    Klippning av träd och buskar i trädgården. Mycket effektiva och bra. Mycket bra bemötande från företaget. Läs mer

Per M skrev om Relax Städ & Service AB
    Skit företag skickar folk som inte vet vad dom gör Läs mer

Barbro M skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag bokade lägenhetsstädning digitalt, hade därefter telefonkontakt med en trevlig tillmötesgående person. Lägenheten städades med bra resultat. Läs mer

Klara M skrev om Relax Städ & Service AB
    Superbra service och städ! Rekommenderas starkt :) Läs mer

Mastaneh P skrev om Relax Städ & Service AB
    Jätte bra bemötande och bra service. Blev väldigt nöjd med resultatet. Läs mer

Robert F skrev om Relax Städ & Service AB
    4 timmars städ. Bra bemötande via telefon innan. De gjorde ett bra jobb efter de förutsättningar de hade med tiden. Är nöjd med resultatet! Läs mer

Hiba Y skrev om Relax Städ & Service AB
    Köpte flyttstäd. Det stod att allt ingick men sen fick man betala extra för ugnen. Och jag har bilder hur smutsig ugnen va, och vi betalade extra för det! Dem gjorde inte väggarna dem sa att det inte ingick. I köket var det fortfarande fläckar på skåpen ! Kylskåpet rann det smuts. Jag har bild bevis efter ni städa hur smutsigt det var. Kommer aldrig rekommendera er till någon ! Läs mer

CEVAT E skrev om Relax Städ & Service AB
    Supernöjd! Professionell och ödmjuk personal som var otroligt noggranna. Vi anlitade även flytthjälp och jag kunde inte vara mer nöjd!
    Rekommenderar varmt/ Elik Läs mer

MARIAM S skrev om Relax Städ & Service AB
    Otroligt bra service och kundbemötande. Vi anlitade både flytthjälp och flyttstäd. Väldigt professionella i sitt jobb med öga för detaljer, oerhört tillmötesgående och punktliga. Dessutom för ett utmärkt pris. Rekommenderas starkt! Läs mer

Arne Rasmus Å skrev om Relax Städ & Service AB
    Kom på kort varsel, gjorde ett jättebra jobb till ett otroligt bra pris.
    Supernöjd! Läs mer
  • DAVID H

2019-05-29

DAVID H skrev om Relax Städ & Service AB
    Väldigt nöjd. Seriösa och noggranna. Anlitade för flyttstäd.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-29

Amrit M skrev om Relax Städ & Service AB
    The company is very professional an very helpful. The accepted my request even if I asked them very late. I had requested the professionals to come early and they were quite early (before I was there!) and were very kind and polite.
    They did a fantastic job and were very helpful. Ehsan helped me a lot. I strongly recommend them.
    Best service! Läs mer
  • Nighat H

2019-05-28

Nighat H skrev om Relax Städ & Service AB
    Anlitade för vårstädning och arbetet utfördes på ett tillfredsställande sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Jennifer L

2019-05-27

Jennifer L skrev om Relax Städ & Service AB
    Flyttstädning
    Vi är jätte nöjd med den service vi fick. Tusen tack Relax Städ Läs mer

Natalie M skrev om Relax Städ & Service AB
    Jag beställde en flyttstädning från Relax Städ & Service för att lägenheten jag ska flytta in i inte hade blivit flyttstädad (bland andra problem i lägenheten som gjort att jag inte har kunnat flytta in på 3 månader!!!) och när jag klagade så sa Bovärden att han skulle anlita en städfirma, vilket det inte står något om i Familjebostäders system så jag misstänker att han ljuger. Och jag såg att det fortfarande inte var flyttstädat efteråt. Han har i efterhand medgett att han inte vet vad flyttstädning är.

Jag bestämde mig för att anlita en städfirma själv och beskrev situationen när jag bokade online. Jag bokade på en onsdag och flyttstädningen var menad att ske på fredagseftermiddagen. På torsdagen hade jag fortfarande inte fått någon bekräftelse så jag ringde upp och frågade om det gick bra det datumet och fick till svar, att det skulle det göra. På kvällen ser jag att jag inte bara fått ett mail om bokningsbekräftelse utan två stycken, ett där det står på eftermiddagen som jag bokade och ett där det står på morgonen. Det visar sig att dem ska komma mellan 8 -9 på morgonen. Det var varken tiden jag hade beställt eller kunde komma på eftersom jag inte än flyttat in i lägenheten.

Så jag fick gå upp extra tidigt och ringa dem en halvtimme innan dem skulle städa i lägenheten. Jag informerade dem om att jag hade bokat en tid på eftermiddagen som var ledig enligt det bokningssystemet som dem hade och att ingen sa någonting om en annan tid när jag ringde. Hon som svarade sa att jag skulle ringa han som skulle städa och var väldigt snabb på att avsluta samtalet. Jag ringde honom trots att det kändes fel för att det är ju hon som ansvarar för bokningar och det administrativa, så det är ju hon som får ändra på det. Jag tror inte någon av dem fattade att jag inte bara kunde åka till lägenheten så fort som möjligt för att öppna för dem. Efter mycket tjat ringde jag tillbaka för att boka en ny tid med henne, vilket hade hänt vid första samtalet om hon hade lyssnat. Det här var samma dam som skickade bokningsbekräftelsen.

Till slut så fick jag en tid nästa vardag, då min mamma skulle släppa in dem eftersom jag jobbade. Det gick bra med tider och så där men när jag senare undersökt lägenheten så hittar jag alla fel som var där innan "deras flyttstädning" fortfarande existerar.

På översta hyllorna av köksskåpen såg det ut som dem inte hade torkat av alls och det fanns fortfarande smulor kvar. Man tycker ju att dem borde ha med sig någon stege eller pall om dem inte når upp eller åtminstonde informera om dem måste låna (jag har en målarstege i lägenheten).

Jag hittade också tvålrester som var kvar på fogarna och kaklet i badrummet.

Och andra fläckar var fortfarande kvar.

Jag får nu helt enkelt flyttstäda lägenheten själv och mår jättedåligt över stressen Familjebostäder och Relax har orsakat. Jag har bacilskräck så att städa efter någon annan än mig själv, någon som jag inte känner mår jag psykist dåligt av. Att jag ska behöva hålla på med den här skiten och inte kunna flytta in i min lägenhet är absurt. Att en städfirma som erbjuder FlYTTSTÄDNING inte vet vad det är för något är absurt. Jag har fått betala för vad någon annan har orsakat, samt behöva åtgärda det själv. Jag kan lungt säga att jag inte känner mig Relaxed!!! Läs mer

Alice I skrev om Relax Städ & Service AB
    Anlitade Relax städ för flytthjälp och flyttstädning. Trevligt och flexibelt bemötande på telefon. Flytten tog längre tid än förutspått. Det kändes inte som att de jobbade så effektivt men de gjorde verkligen sitt bästa och var tillmötesgående. En av flyttkillarna verkade vara mer av teamledare och han var proffsig. De andra två verkade mest förvirrade och inte så erfarna.

Vi anlitade också Relax Städ för flyttstädning. Flyttstädningen var inte ordentligt gjord. Det var fortfarande smutsigt på golvet, bakom element och på lister, köksluckor var inte avtorkade och inte heller garderobsdörrar. Ringde och klagade och de var väldigt hjälpsamma på telefon och kom tillbaka dagen efter och städade det som inte var ordentligt gjort. Efter andra omgången blev det jättebra men tröttsamt att behöva koordinera ett andra besök. Läs mer

Irene S skrev om Relax Städ & Service AB
    Trevliga duktiga killar kom och gjorde ett bra jobb i trädgården. Läs mer
  • 2019-05-20

Kim H skrev om Relax Städ & Service AB
    Anlitade för flyttstädnig. De kom i tid och städade mycket rent, allt som var överenskommet i bokningen plus lite extra saker också. Verkar bra organiserat och seriöst. Lätta att få tag på telefon.

Som det står i mejlet man får: Läs igenom boknigsbekräftelsen noga så ni inte missar om ni fått en annan tid än den önskade. Läs mer

Marieholmsgatan 42, 415 02 Göteborg