Städhjälpen

Städhjälpen

Call 072-197 97 91

About company

Vi på Städhjälpen är ett växande städföretag som erbjuder hushållsnära tjänster av hög klass. Vårt fokus är alltid att göra vardagen så enkel som möjligt och frigöra massor av fritid för dig som kund. Vilka städtjänster behöver du? Hemstädning, storstädning, flyttstädning, lokalvård eller fönsterputs? Vi fixar det mesta och...

28 omdömen om Städhjälpen

Linda M
Wrote about Städhjälpen

Hej ! Jag köpte flyttstädning. Det var väldigt bra service och städningen var ok ! Mvh Linda

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Bosse B
Wrote about Städhjälpen

Mycket trevlig personal, proffsig uppträdande, mycket bra städat. Kommer absolut rekommendera er till vänner och bekanta. Bosse

Lina W
Wrote about Städhjälpen

Bra bemötande och väldigt bra städning. Rekommenderas starkt!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Pelle F
Wrote about Städhjälpen

Det var min sons lägenhet så det är nog honom ni ska fråga om omdömen.

Linda S
Wrote about Städhjälpen

Vi anlitade Städhjälpen till vår flyttstädning och vi är väldigt nöjda! Bra kommunikation och service av Sara som var väldigt mån om att slutresultatet skulle bli bra och vi bli nöjda!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Adriana S
Wrote about Städhjälpen

Supernöjd med servicen och städhjälpen, det går fort och kvaliten på städningen är på topp! Rekommenderar starkt om man vill ha en trygg ock fläckfri städning!

Nadine T
Wrote about Städhjälpen

En superbra städfirma, snabba, duktiga och gör ett riktigt bra jobb. Supernöjd!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1227 omdömen 4.7 av 1227 omdömen

Sandra T

Väldigt rent och fint. Inga detaljer missades! Rekommenderar verkligen

Laila Y
Wrote about Städhjälpen

Jag körde på flyttstädningen då jag ville ha hjälp med allt inför flytten och underlätta för mig själv. Detta företag är jag otroligt nöjd med dem var så proffsiga och städade allt så fint och det underlättade mycket för mig. Dessutom så blev jag väl bemött och dem var jätte trevliga och dem levde upp till mina förväntningar. Ska rekommenderas till vänner👍🏻

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Terese R
Wrote about Städhjälpen

Mycket nöjd! Mitt intryck är att dom är professionella och noggranna. Enkelt att beställa tjänaren, något jag uppskattar!

Thomas N
Wrote about Städhjälpen

Fick det jag betalade för. Kom hem till ett rent hem. Är nöjd med tjänsten.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Jessika C
Wrote about Städhjälpen

Mycket effektiva och snabba. Bra bemötande vilket genererade till en fantastisk upplevelse. Mycket nöjd!

Nadja S
Wrote about Städhjälpen

Jag är jättenöjd med städningen. Kommer definitivt använda mig av deras tjänst igen!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2162 omdömen 4.7 av 2162 omdömen

Jennifer V
Wrote about Städhjälpen

Proffsigt bemötande och utförande, det där lilla extra som man alltid glömmer att säga till men kommer på i efterhand. Helt klart att rekommendera!

Städhjälpen gillar detta
Natalie Y
Wrote about Städhjälpen

Enkla att ha att göra med och väl utfört jobb. Rekommenderas!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Pablo Leiva W
Wrote about Städhjälpen

Jag är jättenöjd med Städhjälpen! Oerhört noggranna och snabba!

Stefanos S
Wrote about Städhjälpen

WOW verkligen! Proffsiga och trevliga. Jag är väldigt nöjd med städningen de utfört hemma hos mig. Golv, väggar, fönster, luckor och speciellt listerna runt om i lägenheten. Städhjälpen överträffade mina förväntningar och jag kommer garanterat använda mig utav dem i framtiden.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Engin G
Wrote about Städhjälpen

Har inte så mycket att säga utan de skötte städningen väl. Det enda som kunde varit bättre var om de kunnat komma kvällar varje gång men det kanske man inte kan kräva då personal nog är svårt att få kvällstid.

Yasemin C
Wrote about Städhjälpen

Stort tack till städhjälpen teamet som hjälpte oss vid flyttstädningen. Allt gick enligt plan. Lite små imponerad när företag är så flexibla o hjälpsamma som de var. Rekommenderar dom starkt

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 446 omdömen 4.6 av 446 omdömen

Lisa P
Wrote about Städhjälpen

Jag är väl hyffsat nöjd,det enda som kunde varit bättre är att de inte vart perfekt på fönsterna .kan ta på mig lite där då jag aldrig lyfte att jag ville ha detaljerad fönsterputs vilket är en extra tjänst fick jag lära mig.

Dudu c

Fungerade smidigt och bra. Vi kan rekommendera Städhjälpen

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Fredrik L
Wrote about Städhjälpen

Jag är nöjd med städhjälpen. De är billiga mot marknaden och enkla att ha göra med. Rekommenderas

Tugay T
Wrote about Städhjälpen

Nöjd med resultatet. Kommer använda de igen.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Martina N Martina N
Berrin V
Wrote about Städhjälpen

Så skönt att komma hem till ett rent hem ibland, speciellt när man har små barn.. Jag har fått hjälp 3 gånger en så länge men tror att jag kommer göra detta så länge det går.

Sara S
Wrote about Städhjälpen

Vi fick hjälp med en flyttstädning som gick väldigt smidigt till.Vi ringde och bokade 2 dagar innan , de kom på utsatt tid. Med vänlig hälsning, Sara/Rickard

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Per N
Wrote about Städhjälpen

Jätte trevliga och kunniga. Kom i tid och lägenheten blev ren. Vet inte riktigt vad mer man kan önska sig eller skriva .

Johan W
Wrote about Städhjälpen

Vi har anlitat Städhjälp 2 gånger än så länge och det har fungerat bra.de är lyhörda och flexibla.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

hasse e
Wrote about Städhjälpen

Vi anlitade städhjälpen för en flyttstädning på kort varsel. Vi var väldigt stressade med tanke på att städfirman innan avbokade sent. Väldigt tacksamma att de löste det för oss. Vi kan rekommendera städhjälpen starkt.